مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1394/06/04 10:32

خبرهای خوب شما و یک خبر عالی!

سلام گیس گلابتون عزیز.یادتونه یه بار یه مطلبی گذاشته بودین و همه توی کامنتها تاریخ تعیین کردن و هدفشونو گفتن؟زیاد وقت ندارم بگردم و پیدا کنم ولی یادمه منم یه کامنت گذاشتم که بهار ٩٤ ازدواج میکنم با عشقم.میخواستم بهتون بگم که در کمال ناباوری دقیقا همونطور شد و به طرز معجزه اسایی ازدواج من صورت گرفت همونطور که میخواستم.ببخشید که دیر خبر دادم ولی خواستم اونایی که نا امیدن،همه چیزو بسپرن به خدا و باور داشته باشن که واقعا اگه چیزی رو بخوان بهش میرسن .

Niguli

 

میتونم بپرسم فایل صوتی زنان کارآفرین کجا هست؟در همین سایت؟
منم کتاب مغناطیس پول شمارو خوندم،
کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است و دوره بهترین سال زندگیم رو هم گذروندم و چند ماه بعدش یه ازدواج عالی داشتم خداروشکر

حالا هم منتظر اینم که باز هم به مدد همین سایت و البته تغییرات درونی خودم، شغل مورد علاقه ام رو پیدا کنم
ممنون از پاسخ گویی شما

Elahe

 

سلام خانم دکتر عزیز و مهربان

امروز هوای شهرم بارونی و لطیفه..

تو این هوای خوب من هم فرصت کردم تا به شما دوست ندیده ام یه خبر خوب و خوشحال کننده بدم.:)

 

من بعد سی و چهار سال عمر از خدا بالاخره ازدواج کردم.:))))))

شاید سالها برای اتفاق افتادن این اتفاق تو زندگیم دعا کردم و خواستم که همراه زندگیم به سراغم بیاد و من هم همراهش بشم باقی سفر زندگی رو ...

 

ولی خب تا اتفاق افتادنش یکم زمان طولانی شد..سال قبل با سایت گیس گلابتون آشنا شدم..بعد یکی دو ماه کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است رو تهیه کردم و شروع به انجام تمریناتش کردم..

 

چند مورد پیشنهاد دهنده داشتم ولی اتفاق خاصی نمی افتاد...

همیشه مطالبتون رو پی گیری میکردم و میخوندم..و همیشه هم از خبرهای خوب دوستانمون لذت میبردم..و تو دلم میگفتم پس کی من هم خبر خوبم رو به گیس گلابتون میدم..

 

تا اینکه ماه رمضان امسال شخصی به من گفت تو ته دلت نمیخوای که ازدواج کنی..تو چسبیدی به زندگی الانت و ... 

 

با حرفهاش منو به فکر انداخت ..خیلی فکر کردم..بعد یه برگه برداشتم و شرو ع کردم به نوشتن.. موانع فکریم رو در این زمینه نوشتم..بعد هم کارهای عقب افتاده زندگیم رو تو چهار پنج جمله به طور جدی نوشتم و به خودم هشدار دادم که تمومش کن این چند مورد رو بزودی..

اولین مورد ازدواج کردن بود..موارد دیگه مثل زبان و رانندگی و غیره بود..

 

برای ازدواج کار خاصی ازم بر نمیومد جز اینکه  فکرهای مثبت داشته باشم و انرژی مثبت بفرستم به دنیا.:) پس شروع کردم به انجام اون چند مورد دیگه...

 

هنوز دو هفته نگذشته بود که به سراغم اومد..تو جلسه اول آشنایی ته دلم یه حس خوب حس کردم و بعد چند جلسه صحبت و آشنایی تصمیم گرفتیم که همراه و همسفر زندگی هم باشیم..

 و من این روزها حالم خوبه...

برای همه دوستان خوبم در سایت گیس گلابتون  با همه وجودم آرزوی روز خوب و روزهای خوب و حال خوب دارم...

 

و برای شما خانم دکتر زیبا و مهربانم بهترین حال و دل شاد آرزو میکنم. خیلی دوستتون دارم و از اینکه نور امید رو در دلم روشن نگه داشتین تا عمر دارم ازتون ممنونم.

 

و میدونم که خدا خیلی دوستتون داره..دوستی و رضایت خدا براتون ابدی..

یادم رفت بنویسم که کاش مطالبتون در کتاب رو جدی تر پی گیری میکردم..جمله اون شخص رو شما هم قبلا گفته بودین ولی من شاگرد خوبی نبودم..

دوست شما ..آزاده ش

 

 

 

من به هر سه عروس زیبا و دوست داشتنی، تبریک میگم. آرزو میکنم در کنار همسرشان، عمری طولانی، شاد و باعزت داشته باشند.

 

و یک خبر خوب هم برای شما دوستان عزیز:

 

کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!" با ویرایش جدید، چاپ شد و آماده عرضه به شماست. توجه کنید کتاب جدید بکلی ویرایش شده است، یک جورهایی یک کتاب تازه است. به همین دلیل من مجبور شدم در شناسنامه کتاب بنویسم: چاپ اول، ولی در حقیقت چاپ دوم کتاب است.

 

البته دوستانی که قبلا این کتاب را تهیه کرده اند یا پی دی اف را خریده اند، لازم نیست دوباره کتاب را سفارش بدهند. مطالب اصلی همان است که بوده. داستان شناسنامه کتاب، یک سری مسائل کاغذبازی و بوروکرات است که تا وقتی درگیرش نشوید، از بیهودگی آن متعجب هم نمیشوید.

 

بهر حال این شما و این ویرایش تازه کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!"

 

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
شاینا

سلام گيسوجان. یک دنیا ممنون به خاطر خبرهای خوبت.از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان می خواستم ازت خواهش کنم خبر خوب توی سایت بگذاری.به شدت احتیاج داشتم.آخر یک هفته است که داغدیده شده ام و سختی های زیادی کشیدم. امروز صبح با سرگیجه از خواب بیدار شدم و می خواستم سفر مشهدم را کنسل کنم چون ظرفیت ده ساعت بودن در قطار را ندارم.الان که دیدم خبر خوش گذاشتی برایم یک نشانه از خدا بود. حس کردم خدا می گه برو مشهد هم داغ عزیز از دست رفته ات را از دلت برمی دارم هم روح و جسمت را شفا می دهم.
تصمیم گرفتم بلیت چارتر هواپیما بگیرم.
از شما ممنون هستم و تصمیم دارم اگر خدا بخواهد حتما سال بعد خبر خوبم را به شما بدهم.

پاسخ
گیس گلابتون

تسلیت میگم...

پاسخ
آزاده ش

شاینا عزیز
امیدوارم دلتون آروم و پر امید باشه دوست من..
امیدوارم خیلی زودتر از یک سال خبر خوب خودتون رو بنویسید برای دوستان گیس گلابتون..

پاسخ
سارانگ1

بچه ها، عروس خانوما، مبارک باشه واسه هر شش نفرتون. خدا روشکر، انشالله کامتون شیرین باشه از این وصال...
چه خوب که خبرهای خوبتون رو مینویسید،ازتون یاد میگیرم. ممنونم، ممنونم و ممنونم.
کتاب «ازدواج مثل آب خوردن آسان است!» در حال و هوای آدم معجزه میکنه، ما ها از یه دختر خجول و غم زده ی بیچاره و منتظر، تبدیل میکنه به یک دختر شاد و سرزنده و جذاب و زیبا. چون آدم رو هدایت میکنه در مسیر هدف و چه چیزی شیرین تر از راه و جاده و مسیر...

پاسخ
kafshghermezi

این کتاب عالیه آدم کیف می کنه اثراتشو می بینه( و البته خوندن خالیش هم خیلی لذت بخشه انگار که انرژی ازش ساتع میشه!)قلب به همه تبریک میگم گل

پاسخ
entertainment

هزاران بار شادباش و تبريك به دوستان كه با خبرهاي خوبشون به ما اميد و انگيزه ميدن و يه خدا قوت جانانه به خانم دكتر براي چاپ مجدد كتابدست

پاسخ
Lotus77

به به.. تبریک میگم به این دوستان عزیز.. و براشون آرزوی خوشبختی و سعادت می کنمگل

پاسخ
شایسته

گیس گلابتون عزیز
من یکم در مورد ویرایش جدید نگران شدم
خیلی تغییر کرده؟
میشه بگین مثلا چی اضافه کردین؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
صفحه بندی تغییر کرده. خوشگلتر شده.
اول کتاب، تجربه های شما را گذاشتم
آخر کتاب، پرسشهای اصلی را قرار دادم
در پایان هر فصل دقیقا تمرین را گذاشتم
جمع بندی تمرینات را قرار دادم
یک چیزهایی شبیه به این

پاسخ
آنجل

مبارکتون باشه عروس خانوم های گل امیدوارم زندگیتون سرشار از عشق و محبت باشه .....

پاسخ
gladmari
http://tedtalks.blog.ir

خیلی عالیه.تا باشه همیشه خبر خوب و عروسی و خوشبختی باشه.

پاسخ
mm_ss_136162@yahoo.com

عروس آینده
به به فرشتهبغل.مبارکه مبارکه.به هر 3 تا تازه عروس تبریک میگم.باور کنید از خوشحالی اشک شوق ریختم.خدایا کمک کن منم به زودی خبر خوشم رواینجا بنویسمقلب

پاسخ
f.m.sarpiri

تبریک تبریک تبریک 😇😇😇😇👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏☺😃😀😀😊☺

پاسخ
طلوع صبح

سلام

ممنون بخاطر خبرهای خوب و عالیتون!
به عروس خانم های گل تبریک میگم و امیدوارم خوشبخت بشن!
من چند وقت بود که سعی میکردم این کتاب رو بخرم،تا امرووووز،که موفق شدم و خریدم با موفقیت انجام شد!
حالا بی صبرانه منتظر رسیدن کتاب هستم تا هرچه سریعتر تمریناتش رو شروع کنم.فکر میکنم که واقعااا به این کتاب برای تغییر زندگیم نیاز دارم.چون با وجود خواستگارهای زیادی که دارم،هیچ کدوم به نتیجه نمیرسه،فکر میکنم نیااااز به یه راهنما و تعیررات فکری و درونی داشته باشم.
دوستان بهتون قووووول میدم که تو سری بعد خبرهای خوب،یعنی کمتر از سه ماه دیگه،منم بیام و خبر خوب بهتون بدم!!!چشمک

پاسخ
فرزان جونی محمدی

تبریک تبریک تبریک نو عروسای خوشگل
الهی که خوشبخت ترینها باشید.
و تبریک خانم دکتر فرشته که اینطور زیبا نتیجه زحمت و تلاشتو در خوشبختی و خوشحالی دیگران میبینی.
منم بزودی خبرای خوب خوب میدم بهتووووووووووووووووووووووون.هوراااااااااااااااااااااااچشمکقلب

پاسخ
سحر میرزایی

ای جانم مبارکتون باشه
امیدوارم خوشبخت و آخر و عاقبت به خیر باشید. گلقلب

پاسخ
گیلاس

سلام خانم دکتر عزیزم ، از این حرفتون که درباره شناسنامه کتاب گفتید خیلی ناراحت شدم ، من کتابدارم و می دونم تهیه این برگه بخصوص بخش موضوعی اون چه کار سختیه .

پاسخ
گیس گلابتون

حق باشماست. کار دشواری است.
ممکنه بپرسم چرا "خیلی" ناراحت شدید؟
ممکنه منظور شما را بدانم؟

پاسخ
آزاده ش

سلام به دوستان خوبم
خیلی ممنونم از اظهار لطفتون..امیدوارم خیلی زود شما دوستان خوبم هم خبرهای خوب زندگیتون رو برای گیس گلابتون عزیز بفرستید و ما شاهد شادی و خوشی شما باشیم..
باز هم تشکر میکنم از تبریک های قشنگتون..
من هم به دو عروس خانم عزیزمون تبریک میگم و آرزوی روزهای خوب در کنار همسر گرامیشون دارم.
خانم دکتر مهربان بابت همه مهربانیتون ازتون ممنونم و صورت مهربانتون رو میبوسم.
به امید دیدار

پاسخ
madam

هزاران بار تبریک به عروسای خوشگللبخندو تبریک به گیس گلابتون عزیزملبخند
منتظر خبرای خوب از جانب من هم باشید.
خبر اول رسیدن به وزن ایده آلمه که اگه در دوره بهترین سال زندگی شرکت نمیکردم اصلا به دنبالش نرفته بودم.
خیلی دوست دارم گیس گلابتون عزیزلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین
مبارکهگل

پاسخ
nairika

سلام گیس کلابتون عزیز،
مرسی از مطالب قشنگت، کلا حال و هوای ادمو عوض میکنه حس قشنگ نوشته هاتون.
مرسی
یه پیشنهاد داشتم عزیزم،
میشه اون بخشایی از کتاب رو که تغییر کرده تو یه فایل پی دی اف به ماهایی که قبلا کتاب رو خریدیم ایمیل کنید؟
من واقعا مشتاقم بخشای جدید رو بخونم و خیلی خوب میشه اگه بتونید این کارو انجام بدید.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
ولی متاسفانه برایم ممکن نیست هر بار کتاب ویرایش شود، آن را در اختیار خریداران قبلی بگذارم

پاسخ
بهنوش

مبارکه گل
ممنونم از همه دوست های عزیزی که تجربه شون و رسیدن به هدفشون رو با بقیه سهیم میشن ... این خیلی انرژی بخشه و همه چیز رو خیلی بیشتر قابل باورتر میکنه ... سپاسگزارمگل

پاسخ
sahara57

تبریک به هر سه تا دوست خوبم و تشکر به خاطر اینکه تجربه شونو در اختیار ما گذاشتن. به خصوص آزاده جون که کامل و دقیق توضیح داده. منم به این نتیجه رسیدم که باید کمی رها کنم، کاری که از دستم برمیاد رو انجام بدم و بقیه شو توکل کنم و برم سراغ کارهای دیگه زندگیم. انشاءالله منم به زودی خبرای خوشم رو اینجا میزارمچشمک

پاسخ
شاینا

یک بار دیگر امروز صبح این پست را خواندم. آه بله!! انگار تازه فهمیدم که من هم تعدادی کار ناتمام دارم که به ذهنم فشار می آورد. گیسوجان الان فکر می کنم من هم باید کارهای ناتمام خودم را بنویسم و شروع به انجامش کنم. فکر می کنم همین باعث شده انرژی من گرفته شود و مرد مناسبی من را نپسندد. اما خوب همیشه وقتی می خواهم این کارها را شروع کنم یک وحشت و اضطرابی به جانم می افتد که مانع می شود. اما به هر حال باید راهی پیدا کنم.
واقعا از دوست عزیز آزاده ش ممنون هستم که تجربه اش را در اختیار من گذاشت.بار اول که این نوشته را خواندم حال خوشی نداشتم و نکته را نگرفتم اما حالا فهمیدم.

پاسخ
زری

مبارک عروسای قشنگ
منم هرکاری که دلم خواست انجام داد فقط ازدواجم مونده که اونو سپردم به خدا...

پاسخ
lkeshavarz

سلام گیس گلابتون عزیز
مرسی از کتاب خوبتون :)
من حدود 45 روز پیش (آخر سال 94) کتاب رو اینترنتی خریدم ولی فکر کنم ویرایش جدید نیست. لطفا اگه چاپ قدیمه راهنماییم کن چطوری جدید رو بگیرم. مرسی :)
ضمنا الان تو مرحله دیدن آلبوم هستم :)

پاسخ