مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1390/08/20 00:00

نتیجه نظرسنجی کارگاه "چگونه همسر دلخواه خود را جذب کنید؟"

در پایان کارگاه "چگونه همسر دلخواه خود را جذب کنید؟" از دوستان خواهش کردم بدون ذکر نام خود، از یک تا ده به کارگاه نمره بدهند و برای بهتر برگزار شدن کارگاه، چند پیشنهاد بنویسند.

با کمال افتخار اعلام می‌کنم 80% شرکت‌کنندگان، نمره ده، نه و هشت دادند.

نمرات 7، 75/6، 5/6،6، 75/5، 5/5، 5، 75/4، 5/4 و  4 هم موجود بود.

متأسفانه برای بهتر برگزار کردن کارگاه، پیشنهادی دریافت نکردم. چون نوشتن نظراتی مثل دو موردی که در پایین آمده است، سرنخی به من نمی‌دهد:

"انتظار مطالب بیشتری را داشتم."

"دلم می‌خواست آقایان مجرد هم حضور داشته باشند." (مگه کارگاه مال خانم‌های مجرد نبود؟ پس چرا برای نبودن آقایان مجرد، نمره کم کردی؟)

 

در مورد کارگاه "هدف‌گذاری" اعتراضات مشخص و منطقی بود:

1-    محل برگزاری کارگاه کوچک بود.

2-    کارگاه به علت سوالات تکراری بعضی شرکت‌کنندگان، زیادی طول کشید.

با توجه به این که رسول خدا هم نتوانست رضایت صد درصد آدم‌ها را جلب کند و من نوک ناخن انگشت کوچکه ایشان هم به حساب نمی‌آیم، رضایت بیش از هشتاد در صدی، هشتاد درصد شرکت‌کنندگان، نمره خوبی برای کارنامه کاری من است.

خدا را شکر

ضروری می‌دانم مطلبی را به شما یادآوری کنم:

کارگاه، جلسه پرسش و پاسخ نیست!

کارگاه، جلسه گروه درمانی و درد دل تراپی نیست!

کارگاه کلاسی است که در آن به شما گفته می‌شود چه کارهایی قبل و در حین کلاس باید انجام بدهید. پیشنهاد‌هایی هم برای اقدامات پس از کارگاه هم دریافت می‌کنید.

شرکت‌کنندگان قرار نیست چون و چرا کنند، یا دلیل بخواهند و یا بدون آمادگی به کارگاه وارد شوند. بلکه قرار است اقداماتی مشخص را انجام بدهند تا در ناخودآگاهشان تغییراتی مثبت رخ بدهد.

این کارگاه علاوه بر آموزش کلامی، در واقع انجام همان "مراسمی" است در تمرینات کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!" بیان‌شده. می‌دانم بسیاری از شما، اجرای این مراسم مهم را سرسری گرفته‌اید. خوشحالم که محیطی عالی برای اجرای آن فراهم شد.

باز هم همراهی تک‌تک شما شرکت‌کنندگان سپاسگزاری می‌کنم.

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
آرزو86

گيس گلابتون عزيزم منم از تك تك زحماتي كه برام كشيدي تشكر مي كنمگل

پاسخ
sama_rad

همونطوری که تو برگه نظرسنجی هم نوشتم من نمره 9 رو به کارگاه میدم اون یه نمره رو هم به دلیل اینکه مکان کارگاه یکم دور بود وبرای رسیدن به موقع من کلی استرس کشیدم و به سختی پیدا کردم کم میکنم امیدوارم دلیلم منطقی باشه وگرنه مطالب کارگاه و سطح انرژی ش خیلی بالا بود .
تشکر از شما :)

پاسخ
admin

محل برگزاری به چه کسی دور بود؟ آیا باید محل برگزاری دم در خانه تک تک شرکت کنندگان باشد که آنها رضایت داشته باشند؟ اگر یک ساعت زودتر از خانه حرکت می کردی، استرس نمی کشیدی. می کشیدی؟
بهرحال نمره نه بسیار عالی است. ازت ممنونم که سخاوتمندانه این نمره را به کارگاه دادی. ازت متشکرم که در کارگاه شرکت کردی و منتظر خبرهای خیلی خیلی خوب تو هستم

پاسخ
decmariya

با سلام. من در کارگاه شما شرکت کردم و نمره 6.5 به برگزاری کارگاه دادم. هزینه کارگاه به نظر من زیاد بود (آدم باید با خودش کلی کلنجار بره که این هزینه رو بکنه )من با کلی توقع اومدم کارگاه . کارگاه خوب و کاربردی بود ولی شما مطالب رو چند بار تکرار کردید می شددراین زمان 3 ساعته مطالب بیشتری مطرح بشه . به نظر من هزینه سی دی حداقل برای شرکت کننده های کارگاه باید کمتر از این می بود.با تشکر.

پاسخ
admin

خوشحالم که آن را خوب و کاربردی دیدی و امیدوارم نتیجه اش را بزودی ببینیملبخند

پاسخ
shiva.shiva

منم جز کسانی بودم که 10 دادم. همه چی عالی بود. مخصوصا فضای کارگاه و روحیه خوبی که بهم داد...
صحبت هاتون هم خیلی خوب بود. مخصوصا تقسیم بندی مراحل ازدواج و مشکلات قبلش رو خیلی خوب بیان کردید .... بخاطر زحمات شما و گروه تون ازتون تشکر میکنمگل

پاسخ
admin

گل

پاسخ
نیلا

خدایش خانوم دکتر منطقی میگن.اما یه ذره ترسیدم اگه خانوم دکتر اینجوری به من بگی بغض میکنم.البته من حرفی نمیزنم دعوام کنینیشخند دوست دارم.

پاسخ
نیلا

من که نتونستم شرکت کنم.اگرم الان پیشنهادی بدم به نظرم درست نیست.اما من سمینار علمی زیاد شرکت کردم و اونقدر محتوا و سخنران برام مهم بوده که بعضی وقتها اونقدر غرق در عمق مطالب میشدم که یادم می رفت کجام و کی میاد و کی میره و.... 1بار از شدت شلوغی مکان و ازدحام بیش از حد سالن، ایستاده بودم و گوش مییدادم که تازه وقتی خواستم بیرون بیام از سالن، دیدم از شدت گرمای سالن ، تمام صورتم خیس عرق شده و شور شور آب از صورتم میچکه

پاسخ
sarah120

من از کسانی بودم که نوشتم انتظار مطلب بیشتری داشتم . اما واقعا درک نمی کنم چرا کسی باید نمره 4 بده . مطالب مفیدی عنوان شد . من به شما نمره 8 دادم و منتظر کارگاه های بعدی شما هستم . موفق باشید

پاسخ
eshg

من ازکارگاه رضايت داشتم و راضي از اونجا بيرون اومدم و بهش نمره 9 دادم.اونم دليلش اين بود که به نظرم رسيد کاش زمان سمينار 1 ساعت بيشتر بود.بعد از گفتن مطالب جديد سوالات زيادي تو ذهنم ايجاد شده بود که دوست داشتم همون جلسه به جوابشون برسم هرچند تو هديه اي که دريافت کرديم قسمت زيادي از ابهامات رفع شد و از اون بابت ممنونتونم.دو تا پيشنهاد دارم براي بهتر شدن سمينارهاي بعدي:1)مثال هاي بيشتري از دختر خانم ها و حتي اقايوني که مانع ذهني داشتند براي ازدواج که با انجام تمرينات و کارهاي مشابه تونستند ازدواج کنند رو ذکر کنيد.حتي ميشه از ادم هاي موفق تو اين زمينه دعوت کرد تا در صورت تمايل داستان اشنايي و ازدواجشون کوتاه براي جمع تعريف کنند.به نظرم شنيدن موارد واقعي در کنار تمرينات کاربردي موثرتر باشه.2)وقتي تو سمينار تجسم کرديم ازدواج کرديم و بعد شما از همه ما بله گرفتيد همون موقع بعد بله دسته جمعي همه مون يه اهنگ شاد مبارک باد(مثلا اهنگ يار مبارک باد استاد محمد نوري که مجازم هست!)ميذاشتيد و هممون کف ميزديم و شادي ميکرديم.اينجوري تجسممون هم خيلي قوي تر مي شد.روحيه جمع هم خيلي شاد مي شد.اينا مواردي بود که به نظرم رسيد.در کل بقيه موارد خيلي خوب بود.ببخشيد طولاني شد.

پاسخ
کوه یخ

سلام . من شرکت نکردم گرچه خیلی دوست داشتم شرایط شغلیم اجازه میداد و شرکت میکردم چون تقریبا با شناختی که توی ایم مدت از گیسوی عزیز پیدا کردم مطمئنا باید کلاس مفیدی بوده باشه . اما دوست دارم و بهتره کسایی که تو این کلاس شرکت کردن و موفق شدن ازدواج کنن بگن چون برای دوره بعد یه تبلیغ خوبی میشه و بقیه هم دلگرمتر میشن تا حداقل بدونیم در این مدتی که گذشت از 100 نفر چند درصد موفق شدن متشکر

پاسخ
گیس گلابتون

هنوز یک سال تمام نشده. چند نفری خبرهای خوب خود را اعلام کرده اند.
انشاالله بقیه هم کم کم سرو کله شان پیدا می شود

پاسخ