مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1393/03/10 11:22

خبر خوش:)

سلـــــــــــــــام به گیس گلابتون عزیزم

می‌خواستم شیرین‌ترین و نابــــــاورانه‌ترین خبر زندگیم رو بهتون بدم .

من تو مبعث پیامبر، از محـــــــــــــــــــمد مصطفی رسول خدا، قبل از همه، حتی قبل از پدر و مادرم _اجازه گرفتم تا به مرد رویاهام بــــــــــــــله بگم

 

سه شنبه تاریخ ششم خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳ بعدازظهر روز عقدم بود

 

با مردی که تو اوج شلوغی‌ها و دغدغه هام وارد زندگیم شد، خیلی ساده به قلبم وارد شد و منو با خودش برد به دنیای قشنگی که از این پس با هم می‌خواهیم بسازیمش، منو و نیمهٔ گمشده‌ام

 

تصور می‌کردم کار دشواری باشه یافتن مردی که ایده آل‌های تو رو داشته باشه و شاهزادهٔ رویاهات باشه و فقط تو ملکه‌اش باشی. اما الان وقتی دستاش رو تو دستم می‌گیرم و به چشماش نگاه می‌کنم، تصورات خودم رو تجسم شده می‌بینم

 

با آرزوی شادی و سرور برای شما گیس گلابتون عزیز،

همهٔ دختر و پسرهای مجرد

و همهٔ عزیزانی که در کنار همسرشون هستند .

النــــــــــــــــــــاز

 

عزیزمی، الناز، عزیززززز

قیافه جدی و مشتاقت جلوی چشمم هست. برای کمک به برگزاری کارگاه «چگونه همسر دلخواه خود را جذب کنید؟» آمده بودی. ده تا سی دی عکس به من دادی که پاورپوینت کارگاه را بر اساس آن‌ها ساختیم. کلی ایده‌های خوب و توصیه‌های عالی برای بهتر شدن سایت دادی که آن‌ها را اجرا کردم و زیبا‌تر شدن سایت را دیدم .

 

تو یک همسر شایسته و مادر عالی خواهی شد، چون باهوشی، مشتاقی، مهربانی و می‌خواهی دنیا جای بهتری باشد، هم برای تو و هم برای دیگران .

 

به همسرت تبریک می‌گویم که چنین انتخاب شایسته‌ای انجام داده است .  انشاالله به پای هم جوان می‌مانید، عاشق و شاد و تندرست .

 

دوستان مجرد عزیز، انشاالله خبرهای خوب شما را هم اینجا خواهم نوشت.

  

دوستان متاهل عزیز، بویژه تازه عروسان، دوره آنلاین و آموزشی «زندگی مثل عسل!» برای شما تدوین شده تا شیرینی و حلاوت این روزهای تازه عروسی برای همیشه حفظ شود. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. اجازه ندهید اول دعوا‌ها و ندانم کاری‌ها زندگیتان را خراب کند و بعد به فکر مشاور رفتن و پیدا کردن چاره باشید. شوهرداری را یاد بگیرید و بکار ببندید. زندگی زناشویی خوب، بهترین هدیه خدا به ما ساکنین زمین است . شاید در بهشت چیزهای بهتری برای ما وجود داشته باشد، ولی بهشت ما روی زمین، داشتن رابطه صمیمانه و شیرین با همسر است.

 

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
ستاره22

سلام الناز عزیز.تبریک میگم و روزهایی شاد وپراز خوشبختی وعشق براتون ارزومندم
بازم تبریکماچ

پاسخ
elin

ستاره عزیزم
ممنونم گلم ،انشاله که شما هم همیشه شاد و تندرست باشیگل

پاسخ
درسا

تبريک ميگم الناز جون...

گيس گلابتون يه چيزي ميخوام بپرسم تروخدا منو نابود نکنيا..
چندوقته ايميل به روزرساني سايت واسه من نمياد..مشکل از منه ايا؟؟بايد دوباره ثبت نام کنم يا مشکل از سايته..؟

به جون خودم فقط يه سواله..داد نزنياااا(شوخي ميکنم عزيزم)

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند
ارسال خبرنامه توسط فیدبر، یکی از سرویس های گوگل انجام میشه. پس مو لا درزش نمیره. اگر خبرنامه به دستت نمی رسه، شاید خودت آن را غیرفعال کرده ای. البته ندانسته.
بنابراین لطفا دوباره در خبرنامه ثبت نام کن.

پاسخ
1312

الناز عزیز از ته قلبم برات آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم که شیرین ترین روزها و سالهای عمرت رو پیش رو داشته باشی. خوش به حالت که به مرد ایده آلت رسیدی توصیه ات به دخترای مجرد چیه خانومی؟

پاسخ
elin

دوست عزیزم
ممنونم از انرژی خیلی مثبت و خوبت،
خوب و ایده ال که باشی ،خوب و ایده الت رو _کاملا در حد خودت_به دست میاری. همین.
گل

پاسخ
azam23

سلام عزیزم تبریک صمیمانه من و بپذیر چقدر شادم کردی امروز و چقدر قشنگ این خبر زیبا رو دادی قلب من و پر از شادی و عشق کردی امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشی الناز جان .ممنون گیس گلابتون جان به خاطر سایت خوبت

پاسخ
elin

اعظم عزیزم
ممنونم دوســــــــــــــــت مهربان من.
انشاله که همـــــــــــیشه شاد باشیگل

پاسخ
پریا 722

سلام الناز جان بهت تبریک میگم امیدوارم خوشبخت بشی برای بقیه هم دعا کن ببخشید گیس گلابتون عزیر راستش حالا که کتابتون رو ندارم ازاین سی دی هم اطلاع نداشتم میشه یکی رو برا من نگه دارید و بگید چه طوری باید تهیه کنم راستی این سی دی مکمل کتاب هست یا به تنهایی هم مفید هست؟ مرسی از لطفتون

پاسخ
گیس گلابتون

متاسفانه پریا جون، نمی تونم این قول را بدهم. چون هنوز هم نفهیدم چرا تو نمی توانی کتاب را تهیه کنی. لازم نیست به من جواب بدهی. میشه به قلبت نگاه کنی و ببینی چرا این کتاب را تهیه نمی کنی؟

پاسخ
elin

پریا ی عزیزم
ممنونم دوست گلم... دعای من برای خوشبختی همه ی دختر و پسرا ،مثل شما ،و از جمله خودم و همسرم از لحظه ی عقد وجود داشت.
خوب باشیگل

پاسخ
askaris

النازعزیزم بهت تبریک میگم امیدوارم هرروزت قشنگ تراز دیروزت باشه

پاسخ
elin

دوست عزیزم
صمیمانه سپاسگزارم
گل

پاسخ
Jeana

واقعاً خوش به حالتون الناز خانم، خوشبخت باشید.

پاسخ
elin

jeana عزیزم
بسیـــــــــار ممنونم...آرزوی خوشبختی شما رو هم دارم.
گل

پاسخ
elin

گیس گلابتون عزیزم از این که این پست رو به من اختصاص دادی تا خبر شادی من رو منعکس کنی سپاسگزارم.ماچماچ
مطمئنم که کائنات این شادی رو برای من و شما و هر که این متن رو میخونه تشدید میکنه و واقعا سینرژی ایجاد میشه.لبخند
امیدوارم که شاد و تندرست باشی و هر روز خبر های شادی بخش خوانندگان سایتت رو منتشر کنی.گل

پاسخ
گیس گلابتون

می بوسمت عروس خانم عزیز
دعای تازه عروس میگیره. مرسی از دعای خوبی که برای من کردیگلگلگل

پاسخ
elin

ماچ گل

پاسخ
sop

مبارک باشه عروس نو، ایشالا به شادی و عشق و خوشبختی
گلگل

پاسخ
elin

بسیـــــــــــار سپاسگزارم دوست مهربانم.
گل

پاسخ
iroonistar

مبارک باشهگلگلگل

پاسخ
elin

بسیار ممنونم عزیزملبخند
گل

پاسخ
هانيه

سي دي را از كجا بايد تهيه كرد هزينه ان چقدره مطالب اون همون مطالب كتاب ازدواج مثل اب خوردن اسان است يا نه

پاسخ
گیس گلابتون

من که لینک گذاشته ام. مگر لینک کار نمی کنه؟

پاسخ
مهتاب؟؟؟

سلام الناز جون هزاران بار تبریک امیدوارم خوشبخت باشی روزهای پر از شادی و نیکبختی در کنار همسرت داشته باشی گل

پاسخ
elin

مهتاب عـــــــــــزیزم
واقعا سپاسگزارم گلم...انشاله که شما هم همیشه شاد و تندرست باشی.
گل

پاسخ
Lotus77

تبریک بزرگ و فراوان به الناز عزیز..
انشاءالله به سلامتی و خوشی به پای هم پیر بشن و موفق و شاد باشن..

پاسخ
elin

lotus عزیزم
ممنونم دوست خوبم
انشاله که شما هم همیشه شاد و پیروز باشی.
گل

پاسخ
.roya

الناز عزیزم سلام.امیدوارم خوشبخت بشیلبخند

پاسخ
elin

رویا ی عزیزم
از انرژی خوبت سپاسگزارم.
گل

پاسخ
.roya

خانم دکتر شرمنده من از دنیا عقبم انگار!!! چطور باید سی دی را سفارش داد؟ اگه تموم بشه به من نرسه من بی شوهر بمونم گردن شماستنیشخند

پاسخ
افروز خانوم

به به
به به
اول صبح چه خبر خوشایندیقلب
مبارک باشه بسیاااار زیاد
خوشبخت بشن ایشالا لبخندگل

پاسخ
elin

افروز جان
بسیـــــــــــــار ممنونم دوست عزیز من...
گل

پاسخ
آنجل

مبارك باشه الناز جون اميدوارم روزهاي خيلي خوبي در كنار هم داشته باشيد.

پاسخ
elin

آنجل عزیز
من هم برای شما آرزوی شادی و تندرستی دارم گلمگل

پاسخ
آریانا

الناز عزیز
بی نهایت از خوندن این خبر خوشحال شدم. خیلی زیبا همه چیز را بیان کرده بودی بخصوص اون قسمت که نوشتی "تصور میکردم کار دشواری باشه ..." این جمله انرژی بخشی ه ، نشون میده که پیدا کردن همسر ایده آل خیلی هم آسون ه نیشخند چشمک
خیلی برات خوشحالم و امیدوارم زندگی عالی ای رو داشته باشید. گل

پاسخ
elin

آریانا ی عزیزم
صمیمانه از قوت قلبی که سخاوتمندانه به من دادی تشکر و قدردانی میکنم.انشاله که شما هم همیشه شاد و سلامت باشی گلم.
گل

پاسخ
فاطمه 77

سلام الناز عزیزم
تبریک می گم عروس زیبا
ان شاالله به یمن این روزهای مبارک زندگی سرشار از شادی و آرامش و خوشبختی رو در کنار همسرت سالیان دراز سپری کنی
به امید روزی که تمام دوستان مجردم در این سایت خبرهای خوشحال کننده ازدواجشون رو به هم بدنگل

پاسخ
elin

فاطمه ی عزیزم
ممنـــــــــــــــــــون و سپاسگزارم...برای شما هم دنیایی از شادی آرزومندم.
گل

پاسخ
nazlikhoshbakht

خوشبخت باشی الناز جان :*

پاسخ
elin

نــــــــــازلی عزیز
انشاله که همیشــــــــــــه خوشبخت باشی گلم.
گل

پاسخ
fakhri

مباركهههههههههههههههههههههه
به اميد خبرهاي خوش بيشتر توي اين سايت:))

پاسخ
elin

دوست گلم
ممنونـــــــــــــــــــــــم عزیزم.
گل

پاسخ
آرزو86

مباااااااااااااركت باشه عروس خانم ايشالا سال هاي سال خوش و خرم با هم زندگي كنيد!گل

پاسخ
elin

آرزو ی عزیزم
بسیار سپاسگزارم.
من هم آرزوی شادی و سلامتی شما را دارم.
گل

پاسخ
sahara57

خیییلی تبریک میگم الناز جان، منم همیشه میگم انشاءالله سالهای سال کنار هم جوون و خوشبخت بمونید.
انشاءالله منم به زودی خبر خوش پیدا کردن مرد زندگیم رو اینجا می نویسم لبخند

پاسخ
elin

دوســـــــــــت گلم
بســــــــــیار ممنونم....من هم قلبا براتون دعا میکنم و منتظر خبرهای خوبتون هستم.
گل

پاسخ
sahar_syh

عزییییییییییزم مبارک باشه گلقلب
شما همون elin عضو باشگاه بهترین سال هستی ؟

پاسخ
elin

سحـــــــر عزیزم
ممنونم گلم....بله خودممنیشخند چشمک

پاسخ
setia

سلام تبریک میگم ان شاالله خوشبخت بشین قلباز صمیم قلب ارزوی خوشبختی واستون دارم گل

پاسخ
elin

setia عزیزم
تشکر بسیار دوست مهربانم.
گل

پاسخ
elemhamani

واییییییییییییییییییییی...چه تجربه وحس عالیییییی....الناز جون واسه ما هم دعا کن به این اتفاق برسیم....شادو خوشبخت باشیقلبگل

پاسخ
elin

دوست گــــــــــــــــــــلم
ممنونم...مطمئن باش که قلبا دعــــــــــــا میکنم.
و منتظر خبرهای خوبت هستم.گل

پاسخ
بانوی مهر و ماه

مبارک باشه عزیزم از صمیم قلب براتون یک زندگی عالی پر از آرامش و بایک عشق روز افزون ،
سلامتی و موفقیت میکنم .

پاسخ
elin

بانوی مهر و ماه
تشکر بسیـــــــــار عزیزم.
شمت هم شاد و خوشبخت باشی گلم.
گل

پاسخ
zari92

انشاءالله همیشه خوشبخت وشاد باشی الناز جان
وهمیشه قلبت پر از امید باشه.

پاسخ
elin

زری عزیزم
من هم دنیا را شاد شاد برات آرزومندم.
گل

پاسخ
marjan62

سلام من چطوری این کتاب ازدواج می تونم تهیه کنم این فروشگاه محصولات هم که همش ارور میدهگریه

پاسخ
گیس گلابتون

بله! من توضیح داده بودم که این فروشگاه فعلا دکور است. شما حتما این توضیح را نخوانده اید، چون عضو خبرنامه نیستید.
برای تهیه کتاب، در جعبه جستجوی بالای صفحه آن را جستجو کن تا به صفحه مورد نظر برسی.

پاسخ
بهار

بغل منم تبریک می گم . الناز جون . و یه تبریک بزرگ تر واسه گیس گلابتون جونم.لبخند
خجالت منم تمرینات کتاب ازدواج شما رو شروع کردم . من همون مینا گلی ام.زبان

پاسخ
elin

بهــــــــــار
_مینا گلی_
بسیــــــــــــار سپاسگزارم.
گل

پاسخ
jojoli

تبريك ان شاالله خوشبخت پيروز و شاد كنار هم ساليان سال زندگي كنيد

پاسخ
elin

دوست عزیزم
تشکر بسیــــــــــار و سپاس وافر...من هم آرزوی شادی و سلامتی میکنم برای شما...
گل

پاسخ
مینو123

الناز عزیزم نمیدونی چه حس خوبی گرفتم از خبر خوشت. مبارک باشه عزیزدلم. امیدوارم همیشه و همیشه کنار مرد رویاهات طعم شیرین خوشبختی رو بچشی و لذت ببری.
امیدوارم تمام بچه های مجرد سایتم به یمن این روزهای قشنگ تا پایان امسال خبرخوبشونو اینجا ثبت کنن و منم همینطورچشمک
پس عروس خانم خوشبخت برای ماهم دعاکن که به زودی مرد رویاهامونو پیدا کنیییییم......قلب

پاسخ
elin

مینو جان...دوست مهربانم،از انرژی فوق العاده ات سپاسگزارم و صمیمانه آرزوی شادی و خوشبختی میکنم برات عزیزم.
و البته مطمئن و منتظر ،چشم به راه خبر های خوبت هستم گلم.
گل

پاسخ
کلمانس

خیلی تبریک میگم,انشاالله خوشبخت بشین و پا به پای هم ... همواره شاد باشید وسرفراز.

پاسخ
elin

کلمانس عزیز
من هم متشکرم از شما و دعای خوبتون...
و براتون آرزوی شادی بی حد و سلامتی همیشگی دارمگل

پاسخ
خورشید خانم

تبریک تبریک
الناز جون امیدوارم خوشبخت بشی و گل خنده همیشه روی لبات باشه.
انگار همیشه این اتفاقای خوب درعین شلوغی و دغدغه ی آدما پیش میاد. برای خواهر منم همینطور بود.

پاسخ
elin

خورشید خانم
ممنـــــــــــــــونم گلم،انشاله که شما هم همیشه شاد و خندون باشیلبخند
گل

پاسخ
madam

سلام وتبریک به دوست گلمونگلخدا خوشبختشون کنه.

پاسخ