مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1394/07/19 09:25

سوال رایج در مورد تمرین پاکسازی روح

همراه هم پاکسازی روح را انجام دادیم. الان احساس شادابی و سبکباری می‌کنیم. حالا قلب مان را با تمرینات سپاسگزاری و مراقبه عشق، از شهد عشق پر می‌کنیم. اگر برای ساختن زندگی شادمان و موفق، مصمم‌تر هستید، پیشنهاد می‌کنم در دوره غیرحضوری هفت عادت مردمان موثر شرکت بفرمایید. این دوره تا دوشنبه 27 مهر برای ثبت نام در دسترس است.

این نظر یکی از دوستان شرکت کننده در عضویت برنزی هفت عادت مردمان موثر است: لطفا کلیک کنید!

و اما:

سؤال رایج در مورد فایل پاکسازی روح:

یکی از اطرافیانم، هر روز و هر ساعت، مرا آزار می‌دهد. آیا انجام پاکسازی روح کمک می‌کند رفتار او با من خوب شود؟

یا

یک نفر از اطرافیانم، هر روز و هر ساعت، مرا آزار می‌دهد. چگونه می‌توانم او را ببخشم؟

 

این سؤال صدها بار از من پرسیده شده است و متعجبم از تکرار این سؤال. چه باوری در ذهن فرزندان ایران وجود دارد؟ چند روز دیگر محرم و عزاداری برای امام حسین آغاز می‌شود. ما پیرو آن امام عزیز هستیم، کسی که در راه مبارزه با ظلم، جان خود را از دست داد. چطور ممکن است  فکر کنیم با بخشیدن آدم‌های ظالم و بدرفتار، داریم کار خوبی انجام می‌دهیم؟؟؟

 

در این فایل صوتی کوتاه سه دقیقه ای، پاسخ این سؤال رایج را داده‌ام. این فایل را به آگهی پاکسازی روح هم اضافه خواهم کرد. مبادا کسی فکر کند، قرار است ما ظلم و بدرفتاری را قورت بدهیم و فکر کنیم آدم خیلی خوبی هستیم. هرگز!

متن تایپی حرفهای من:

سلام به اعضای عزیز و دوست داشتنی سایت گیس گلابتون

 آناهیتا چشمه علایی هستم.

      درمورد فایل پاکسازی روح یک سؤال مرتب تکرار می‌شود.سؤال این است: " در حال حاضر، شخصی از اطرافیان من وجود دارد که رفتار نامناسب و بدی با من دارد، و من از او بسیار خشمگین هستم.اگر پاکسازی روح انجام دهم،آیا رابطه‌ی من و ایشان درست خواهد شد؟ من چطور می‌توانم آدمی را ببخشم که هرروز،هرساعت و هر دقیقه به من بدی می‌کند و با من بد رفتاری می‌کند؟ "  سؤال بسیار خوبی است.

    فایل پاکسازی روح برای این تهیه شده که، شما گذشته را ببخشید.همه‌ی ما یک کوله بار سنگین از خشم‌هایی که مربوط به گذشته است، داریم.ممکن است آن شخص الان فوت کرده باشد و نتواند هیچ بدی به ما کند، ولی ما از دستش عصبانی هستیم. یا ممکن است الان هزاران کیلومتر از شما فاصله داشته باشد و هیچ  کار بدی نتواند در حقتان انجام دهد ولی گاهی اوقات اسمش را هم که می‌شنوید ممکن است ناراحت شوید.ممکن است آن شخص به کلی از زندگی‌تان خارج شده باشد،اما فکر و خاطرات رفتارش هنوز شما را اذیت می‌کند.

    فایل پاکسازی روح برای سبک کردن کوله بار گذشته است.اگر همین الان کسی در زندگیتان است که هرروز، هرساعت و هردقیقه شما را اذیت می‌کند،فایل پاکسازی روح کمک می‌کند گذشته را ببخشید، به اصطلاح کنتور صفر کنید.ولی لازم است یک اقدامی انجام بدهید.

    این خیلی خنده دار است که ما هرشب آدمی را که به ما بدی می‌کند ببخشیم و فردا صبح دوباره فحش بشنویم ، تحقیر شویم ،کتک بخوریم و با ما بدرفتاری شود اما سرمان را پایین بیندازیم و شب او را ببخشیم، و صبح دوباره این سیکل زشت و ناراحت کننده را تکرار کنیم. من ابداً چنین چیزی را به شما توصیه نمی‌کنم.

 یادتان باشد هرجا با ما بدرفتاری می‌شود، ما اجازه می‌دهیم که با ما بدرفتاری کنند. هرجا که به ما ظلم می‌شود، ما اجازه می‌دهیم که به ما ظلم کنند. قرار نیست با بخشیدن انسان‌های بدرفتار و ظالم، اجازه دهیم به کارهای زشت خود ادامه دهند. ابداً اینطور نیست.

 اگر کسی در اطرافیانتان است که شمارا اذیت می‌کند. پدر، مادر، همسر، فرزند، همسایه، همکار، رئیس، من نمی‌دانم... پاک‌سازی روح باعث می‌شود گذشته را ببخشید، اما فکر کنید و راه‌حلی پیدا کنید که بیش از این به کسی اجازه ندهید که شمارا اذیت کند. در پناه خدا

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

آیریس 66

عزیز دلم اخه پدر و مادر که همه رفتارشون بد نیست . شاید به رفتاربد داشته باشن که باعث شده بخشی از زندگی ما را اسیب بزنه . در ثانی ما که نمی تونیم پدر و مادرمون را عوض کنیم . به نظر من بهتره خودمون را قوی تر کنیم ولی چه جوری انقدر قوی بشیم که افکار دیگران نتونه ما را بهم بریزه .گلم ممنون که پاسخ کاملی دادیگل

پاسخ
bahar_skbm

صوت خیلی خیلی خیلی عالیییییی بود خانم دکتر !ممنون. دقیقا شرح حال منه انگار ! همکاری که دائما با تیکه انداختن ،متلک انداختن ، پشت سر حرف زدن، زیراب زدن و .... داره روح من رو آزار میده ! سرکار رفتن برام عذاب شده !کسی که از خیلی جهات از من کمتر است ولی تنها اعتماد به نفس بالا داره و راههای اذیت کردن رو بلده خیلی راحت با روان من داره بازی میکنه و خوب البته چهره ایشون تو محل کار شناخته شده است ولی تعامل من با ایشون بیشتر از سایرینه...تصمیم گرفتم کمتر باهاش حرف بزنم جز در موارد کاری ، خیلی باهاش گرم نگیرم ...وخوب مستقیما هم بهش گفتم که پشت سر من حرف نزند...دکتر عزیز اگر محصولی برای مقابله با این افراد هست میشه خواهش کنم معرفی کنید.
ممنون و باز هم ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
بله... به جای یک محصول دو تا خدمت شما معرفی می کنم چون مکمل یکدیگر هستند:
بهترین سال زندگی
و
هفت عادت مردمان موثر

این دو محصول باعث میشوند از درون محکم و استوار بشوید. اعتماد به نفس تان بالا برود و بتوانید با رفتارهای بد، مقابله کنید

پاسخ
طلابانو

سلام گیس گلابتون عزیز
من یه پیشنهاد داشتم.
شما می تونید یه کانال توی تلگرام درست کنید و لینکش واسه ما بذارید که همه ما عضو بشیم. همون طور که می دونید کانال های تلگرام تا 100 هزار نفر میشه عضو بشن و کسی غیر از شما نمی تونه پیام بفرسته و و شما می تونید صدا عکس و هر مطلبی که بخواین ارسال کنید واقعا ادم صبحش با صدای شما اغاز کنه خیلی دلنشینه مثل اینستا رادیو.
من فکر می کنم چون توی کانال های تلگرام فقط خودتون می تونید پیام بدین پس مشکل کنترل کردن نظرات افراد متفرقه و بحث آزاد نداریم و مطمنم ادم های زیاد تری می توانند از مطالب خوب شما استفاده کنند و هر کدام از ما می تواند کانال شما به تمام دوستهای خودش که تلگرام دارند پیشنهاد کنه اینجوری خانواده گیس گلابتونی ها بزرگ تر میشه و حتی خبرهای مهم زودتر می فهمیم و جمله های چند خطی و انرژی بخش شما می تونیم توی طول روز داشته باشیم.
و من مطمنم همه ما حداقل روز ی یکبار تلگراممون چک می کنیم. پس تاثیر زیادی میتونه داشته باشه. امیدوارم به پیشنهادم فکر کنید دوستون دارم خیییلی زیاد

پاسخ
گیس گلابتون

نه!!!
اصلا نمی دانستم. چه جالب
چطوری می توانم این کار را انجام بدهم؟
به من یاد می دهید؟

پاسخ
denise

سلام گیسگلابتون عزیزم
اتفاقا منم همش فکر می کردم چقدر خوب می شه شمام یک کانال تو تلگرام بسازین .
تو قسمت پروفایل تلگرامتون یه آیتمی هست به نام new channel
کافیه براش اسم و لینک بسازین و یه سری تنظیمات ساده ی دیگه.
فک می کنیم خیلی به درد شما و بیش تر ازون ما خوانندگانتون می خورهگلگلگل

پاسخ
گیس گلابتون

مررررسی. ساختم!

پاسخ
مامان گل

لطفا فایل نوشتاری برام بفرس بدجوری احتیاج دارم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
حتما. آماده اش می کنم. پیاده سازی حرفهای من توسط منشی ام، طول می کشد. به همین دلیل در این مورد تنبلی می کنم.

پاسخ
centaures

سلام گیس گلابتون عزیز

من کتاب ازدواج آسان رو دانلود کردم و میخوام تمریناتشو شروع کنم. منتهی کسی تو ذهنم هست که نمیتونم خودشو و رفتارشو فراموش کنم.در گذشته رابطه نیم بندی داشتیم که نگرفت.احساس خشم بهش دارم. حس میکنم با من تحقیر آمیز برخورد کرده.الان تماسی با هم نداریم اما من مدام تو شبکه های اجتماعی دنبالش میکنم.یه جورایی این کارم دست خودم نیست انگار به این کار معتاد شدم.

دوره پاکسازی روح به من کمک میکنه فراموشش کنم؟

نازنین

پاسخ
گیس گلابتون

بله

پاسخ
baran1

سلام گیسو جان
من هفته اول تمرینات رو انجام دادم و ابتدا می نوشتم و خشمم فروکش کرده بود ولی برام جالب بود روزی که نقاشی کردم دوباره خشمم فوران کرد! برای هفته دوم حتما باید یکساعت بنویسم ؟ چون واقعا جنبه های مثبت کم به ذهنم می رسه؟ و اینکه من فقط برای یک موضوع این تمرین رو انجام ندادم و کل موضوعات ناراحت کننده زندگیم از کوچک به بزرک رو بیرون کشیدم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
بله... اصل قضیه پیدا کردن نکته های مثبت است وگرنه در خشم باقی می مانید و احساس قربانی بودن

پاسخ
maryam-x

سلام خانم دکتر عیدتون مبارک
من خیلی وقت پیش دوره ی پاکسازی روح را خریداری کردم و از اول فروردین 96 تصمیم گرفتم آن رادوباره تمرین کنم چون احساس می کنم خیلی این کار برایم ضروری است.جاداره بگم این دوره جزو بهترین دوره هایی است که در سایت گیس گلابتون قرارداده شده ممنون بابت اون.
اما یک سوال خیلی خیلی مهم:
من یک شخصیت مجازی توی ذهنم دارم که هرروز و هرشب مرا آزار میده که البته بازتابی است از یک شخصیت جقیقی که دوسال پیش مرا بسیار دل آزرده کرد.من با نوشتن و فحش دادن خشم خودم را از اون شخصیت مجازی خارج کردم اما مسئله اینجاست که خشم جای خودش را به دلخوری و احساس قربانی بودن داده که با نوشتن و فحش دادن دلخوری از بین نمی رود.احساس می کنم توی تمرینات به بن بست رسیدم.الان باید چیکار کنم؟؟؟
منتظر جوابتون هستم.دوستتون دارم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم و خوشحالم پاکسازی را دوست دارید. فحاشی برای فراموش کردن نیست! فحاشی نفت ریختن روی شعله خشم است. بخش آخر تمرین پاکسازی یعنی دریافت درس، شما را آرام می کند. پیشنهاد می کنم خداحافظ خشم را تهیه کنید تا از بن بست خارج شوید. الان تخفیف داره

پاسخ
maryam-x

ممنون بابت پاسختون.امیدوارم مشکلم حل بشه

پاسخ
طیبه

گیس گلابتون جان
انگار فایل پاکسازی روح در فروشگاهتون نیست
درسته؟
یا من پیداش نمیکنم؟

میخواستم به دوستی معرفیش کنم پیداش نکردم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. پاکسازی را از فروشگاه برداشته ام. به دوستتون خداحافظ خشم را پیشنهاد کنین. خیلی موثرتر است.

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet