برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

عضویت در سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1396/01/19 09:48

معرفی همایش جنجالی "زن جذاب"

   

من سال‌هاست خانه تکانی را در ماه بهمن انجام می‌دهم  و در ماه اسفند برای سال آینده برنامه ریزی می‌کنم. همین دو عادت خوب را در کانال تلگرام به شما آموزش دادم. انشاالله شما هم این عادت‌های خوب را در خود بوجود می‌آورید. در ماه اسفند، ابتدا سالی که گذشت را بررسی و سپس برای سال آینده هدفگذاری می‌کنم. پس از هدفگذاری نوبت برنامه ریزی است. من در ماه اسفند، برنامه سال آینده را می‌ریزم. چگونه؟ یک کاغذ بزرگ سفید برمی دارم. آن را به 12 خانه تقسیم می‌کنم. سه در چهار. در هر خانه، اسم یکی از ماه‌های سال را می‌نویسم. سپس روزهای مهم هر ماه را در هر خانه یادداشت می‌کنم. برای مثال تولد حضرت علی، 22 فروردین، مبعث پیامبر، پنجم اردیبهشت. شروع و پایان ماه رمضان، شروع و پایان ماه محرم و صفر را مشخص می‌کنم. حالا آماده هستم که برای سال بعداً برنامه ریزی کنم. فهمیده‌ام وقتی می‌خواهم خلاقانه فکر کنم، بهتر است به صفحه سفید بزرگی نگاه کنم. اینطوری ذهنم برای ایده پردازی، تیزتر می‌شود.

 

جانم برایتان بگوید که دهم اسفند بود که گوشی تلفن را برداشتم و سالن همایش را برای روز جمعه 29 اردیبهشت رزرو کردم، چه همایشی؟ همایش زن جذاب! عقد رسمی قرارداد به بعد از عید موکول شد. تعطیلات عید سیزدهم فروردین به پایان رسید. من در 14- 15-16 فروردین روزهایی توفانی داشتم. فروشگاه آنلاینی که پنج ماه پیش هزینه آن را به طور کامل پرداخت کرده‌ام، هنوز آماده نشده است. ترجیح می‌دهم قرارداد را کنسل کنم و پولم را پس بگیرم. از این که هر روز به خاطر فروشگاه، داد و قال دارم، خسته شده‌ام. البته کنسلی قرارداد هم به این راحتی نیست. نمی‌دانم بالاخره عاقبت این فروشگاه به کجا خواهد رسید، ولی بدانید و آگاه باشید که من از شرکتی که دارد فروشگاه را برایم آماده می‌کند بشدت ناراضی هستم. خیال ندارم اسم شرکتشان را اینجا بنویسم. اگر فروشگاه بالا آمد خودتان اسم شرکت را خواهید دید. اگر نیامد هم ترجیح می‌دهم با نوشتن نام شرکت بی خاصیتشان آن‌ها را معروف نکنم. اگر فروشگاه بالا آمد، پشتیبانی را به شرکتی دیگر خواهم سپرد. دیگر طاقت ندارم با این آدم‌ها سروکله بزنم.

 

پنجشنبه هم باید فروشگاه را پیگیری می‌کردم. یعنی باید تلفن می‌کردم و داد و هوار می‌زدم. ولی بی خیال شدم و برای عقد قرارداد سالن همایش به تهران رفتم. خب... با عدم پیگیری من، آن‌ها هم دست‌های مبارکشان را در جیبشان گذاشتند و هیچ کار نکردند تا آخر هفته‌شان به یللی تللی بگذرد. وای خدای من... شنبه باید دوباره شروع کنم... چرا در ایران آدم پول می‌دهد، پول خوبی هم می‌دهد، آخر سر هم باید اینقدر حرص و جوش بخورد تا کارهایش انجام شود؟ استاد عزیزی حرف زیبایی زد. او گفت: "آدم بی کیفیت نمی‌تواند کار باکیفیت انجام بدهد. اگر می‌خواهید درآمد خوبی داشته باشید، اول باید خودتان آدم باکیفیتی بشوید."

 

من تاکید می‌کنم که مهارت‌های زندگی را یاد بگیرید زیرا آدم بی کیفیت، کارمند بی کیفیتی است، کارآفرین بی کیفیتی است، مادر یا پدر بی کیفیتی است، همسر بی کیفیتی است. کلاً هرچیز ارزشمندی وقتی به دست آدم بی کیفیت برسد، تبدیل به آشغال و زباله می‌شود. خیلی دلم پر است. نه؟

 

از این حرف‌ها بگذریم. من قرارداد سالن همایش را امضا کردم. انشاالله بی حرف پیش، همایش زن جذاب جمعه 29 اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد. همایش زن جذاب ویژه خانم‌های مجرد تحصیلکرده (لیسانس یا بالاتر) است. ثبت نام ظرف یکی دو هفته آینده آغاز و همان موقع همه اطلاعات خدمت شما ارائه خواهد شد. از شما دعوت می‌کنم این ویدئوی کوتاه را تماشا کنید:

 

لینک مستقیم تماشای ویدیو

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
nazigh

سلام گیس گلابتون.خدا قوت بخاطر تلاش های این چند وقتتون هم واسه سایت هم همایش و .. خیلی ناراحتم که به خاطر مسافت نمیتونم تو همایش شرکت کنم ولی امروز باز درس جدیدی از شما یاد گرفتم «آدم بی کیفیت نمیتواند کار با کیفیت انجام دهد» چه تو زندگی شخصی چه شغلش و ... چون به خاطر کار کردن روی محصول *بهترین سال زندگی* درک این قصیه برام راحت تر شده که اگه عادات ناسالممو ترک نکنم، پذیرا نباشم و .. چه اندازه از کیفیتم کم میشه و اینکه بهترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاشتن رو خودمونه که محصولات شما هدفش همینه و براحتی ما رو به این مهم میرسونه. باز هم از بابت پیام آموزشی دیگه تون از شما ممنونم گلقلب

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند

پاسخ
Vahab56

سلام بااینکه دیگه درفضای مجازی بندرت میام و تصمیم گرفتم اصلا کامنتی نذارم ولی تواین ویدئو انقدر خوشگل وجذاب تر شدین که حیفم اومد بهتون نگم کاش بازم بیاین نمایشگاه کتاب ومن دورادور چهرتون رو درفضای واقعی زیارت کنم
دوست داشتین نظرمو. تایید نکنید ولی روند خوبیه همین روند رو ادامه بدین سپاسگزارم

پاسخ
گیس گلابتون

آقای وهاب... آقای وهابخجالت متشکرم

پاسخ
amitis2017

چه خووووووب گیسو جون شاید واقعا سعی کردم از اهواز بکوبونم بیام.....
یه سوال از ساعت چند تا چند طول میکشه؟
چون من اگه بخوام بیام یه روزه میام و بعد از جلسه سریع باید برگردم که شنبه سره کار باشم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. از ده صبح تا چهار بعدازظهر. متاسفانه دفعه قبل همایش تا پنج و نیم طول کشید. دو تا از دوستان که از راه دور آمده بودند، دچار مشکل شدند. حتما احتمال تاخیر و .... را در نظر بگیرید تا مثل آن دو خانم از هواپیما جا نمانید یا مجبور نشوید وسط همایش بروید.

پاسخ
amitis2017

آهااااا مرسی آره این قضیه هم هست......چون برا افرادی که از راه دور میان مشکل میشه....
منتظر خبرای بیشترتون در مورد همایش هستم مثلا نحوه ثبت نام و هزینه و....
مرسی

پاسخ
halehahmadi71@yahoo.com

سلام گیس گلابتون عزیز.ببخشید سوالم رو اینجا می پرسم.در بخش دانلودهای سایت مطلبی وجود داره به نام ده راز زنان کارآفرین.چطور می شه خریداریش کرد.ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اجازه بدهید فروشگاه جدید افتتاح شود تا بتوانم آن را در اختیار شما قرار بدهم

پاسخ
عروس آینده

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سال نوت مبارک عزیزم
بی صبرانه منتظرم که همایش تشکیل بشه.
کجا ثبت نام کنم
هوراااااااااااااااااااااااااااا همایش زن جذاب

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. هنوز ثبت نام آغاز نشده است. بزودی شروع می شود. خبر می دهم.

پاسخ
mehri

سلام گیس گلاب عزیز
میتونید راهنمایی کنید برای یک مرد چه راهکاری چه کتابی چه کارهایی خوبه که از موانع درست کرده به دور خودش بیاد بیرون و بفهمه اشکال کارش کجاست.
مردهایی که تو کار و درآمد و روابط اجنماعی جایگاه بالایی دارن دوست هم دارن ازدواج کنن ولی هیچ حرکتی نمیکنن انگار میترسن.
میتونید بگید چه مطالبی برای این آقایون مناسبه؟ چه کتابی یا کدوم دوره ی شما؟ یا هر کتاب و چیزی که بتونه بهشون کمک کنه.
سوال دومم اینکه ما به عنوان یه دختر خانوم مجرد و کسی که اون آقا رو دوست داره میتونیم بهش کمک کنیم تا ازین موانعش بیاد بیرون یا فقط مطالب رو بهشون معرفی کنیم.
ممنون و سپاسگزارم از لطفتون.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. برای آقایان یک بخش رایگان در این سایت وجود دارد. برای کمک به یک خانم مجرد پیشنهاد می کنم این سایت را به ایشان معرفی کنید. بگویید: با یک سایتی آشنا شده ام. به نظرم جالب است. ممکن است نظر شما را در این مورد بدانم؟ همین! نباید هیچ فشاری بیاورید. نباید روی مجرد بودن یک خانم انگشت بگذارید چون اذیت می شوند.

پاسخ
vorodi

گیسوی عزیز آیا همایش فقط برا خانم های مجرد برگزار میشه؟ آیا ما خانم های متاهلِ کم‌جذاب هم میتونیم شرکت کنیم و جذابیت رو یاد بگیریم؟
سوال دومی هست: آیا این رفتارهای جذاب که قراره آموزش داده بشه برای تقویت زنانگی هست یا به درد افرادی مثل من که تو جامعه و کنار مردها کار میکنه هم میخوره؟
یه نکته کوچولو: از دو سال که دیدمت تا الان خیلی جوون‌تر و زیباتر شدی، صدها بار ماشااللهقلبگلقلب

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم ا زتعریف شما. کلی خوش به حالم شدقلب این همایش ویژه خانم های مجرد است و برای خانم های متاهل مفید نیست. وقت و پول شما تلف خواهد شد. متاهل ها کار دشوارتری دارند که در درس های زندگی مثل عسل شرح داده ام. این روزها متاهل ماندن دشوارتر از متاهل شدن است.

پاسخ
naderat

سلام دکتر
29 اردیبهشت که انتخابات ریاست جمهوری است. میشه تاریخ همایش عوض کنید.
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. من هم شما را دوست دارم. تاریخ همایش عوض نخواهد شد. ممکن است بدانم انتخابات چه ارتباطی با همایش دارد؟

پاسخ
طوطیا

سلام گیسو جان.وقتتون بخیر من خیلی دوست دارم تو همایش شرکت کنم ولی به خاطر مسافت نمیتونم و همیشه ناراحت میشم .ولی خوشحالم که هستین و هر روز نکته جدیدی یاد میگیرم.برقرار باشی عزیزمگلقلب

پاسخ
T.N

سلام خانم دکتر گل
همایش سال گذشته زن جذاب با این همایش تفاوت دارد ... یعنی مطالب دیگه ای آموزش داده میشه .... چون همایش سال گذشته و شرکت کردم وخیلی عالی بود و بسیار کاربردی ... از شما چه پنهون که از مطالبش خیلی استفاده کردم ....اگه همایش جدید متفاوت هست من دوباره ثیت نام کنم ؟؟؟؟ مرسی

پاسخ
گیس گلابتون

خوشحالم از همایش پارسال لذت بردید و استفاده کردیدقلب مطالب امسال همان مطالب پارسال است. تفاوت زیادی ندارد. مگر این که من شروع کنم به روده درازی که معلوم نیست سر از کجا درخواهم آوردخنده

پاسخ
karimi.farnaz

salam khanom doktor
vaght bekheyr
baad az sabtenam lazeme etelaate pardakhti ro baraye shoma email konam?

پاسخ