مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1394/09/30 12:37

چگونه مرد متأهل را شناسایی کنید؟

تقریباً هفته‌ای یک‌بار،خانمی پیش من از مردان متاهلی شکایت می‌کند که خود را مرد مجرد جا زده‌اند. مرد متأهل رفتار خوبی نشان داده و توانسته به سادگی دل و دین خانم را ببرد. بعضی خانم‌ها پس از دو سه هفته متوجه می‌شوند گول خورده‌اند، بعضی‌ها بعد از دو سه ماه و متاسفانه بعضی‌ها بعد از هشت نه ماه!

 

مردان متاهلی که می‌خواهند خود را مجرد جا بزنند، ده تا ویژگی دارند. شما می‌توانید آن‌ها را بسادگی شناسایی کنید. قبل از این که عاشق مردی شوید، خواهش می‌کنم از مجرد بودن او مطمئن شوید.

 

ده ویژگی مردان متأهل که می‌خواهند خود را مجرد جا بزنند:

 

1-    چند موبایل دارند و شماره ای که در اختیار شما می‌گذارند، اعتباری است.

2-    آخر شب‌ها و روزهای تعطیل نمی‌توانند با شما صحبت کنند. چون این ساعت‌ها باید در کنار خانواده باشند.

3-    آخر شب‌ها و روزهای تعطیل با پیامک و وایبر و لاین و تلگرام با شما در تماس هستند، ولی تلفن شما را جواب نمی‌دهند.

4-    اگر در اینترنت با او آشنا شده‌اید، پروفایل ایشان عکس ندارد.

5-    آدرس محل کار و خانه‌اش را به شما نمی‌گوید.

6-    شما را به  دوستانش معرفی نمی‌کند.

7-    با شما جای عمومی نمی‌آید.

8-    می‌گوید از همسرش جدا شده است. وقتی متوجه می‌شوید در شناسنامه‌اش طلاقی ثبت نشده، می‌گوید در حال جدا شدن است. وقتی متوجه می‌شوید با همسرش در یک خانه زندگی می‌کند، می‌گوید همسرش فقط یک همخانه است و به خاطر بچه‌ها مجبور شده وجود همسرش را در خانه تحمل کند وگرنه حتی با همسرش حرف نمی‌زند.

9-    اگر در شهر دیگر زندگی می‌کند، فقط وقتی در شهر شماست با شما تماس می‌گیرد.

10-    هدیه گران قیمتی نمی‌خرد (چون همسرشان از میزان خرج آنها باخبر است) ولی بخوبی می‌داند چطور زبان بازی کند و به اصطلاح رگ خواب خانم‌ها را می‌شناسد.

 

اگر متوجه شدید با مردی متأهل آشنا شده‌اید، حتماً به او بگویید که متوجه فریب او شده‌اید. لازم نیست در ملاقات حضوری به او اطلاع بدهید. می‌توانید تلفنی یا با پیامک به او خبر بدهید.

 

گول زبان بازی او را نخورید. بدون داد و بیداد و فیلم هندی بازی کردن، از رابطه خارج شوید.

 

به او هشدار بدهید اگر به شما پیامک بفرستد یا تلفن کند، موضوع را به همسرش اطلاع می‌دهید. (حتی اگر همسر او را نمی‌شناسید، بلوف بزنید!) به این ترتیب او برای همیشه از زندگی‌تان خارج می‌شود.

من به تک همسر معتقدم. بنابراین واژه "زن دوم" برایم هضم نمی‌شود. اگر شما هم مثل من هستید، درگیر مردهای متأهل نشوید. به علاوه مردهایی که براستی می‌خواهند همسر دوم داشته باشند، خیلی رک و راست به شما می گویند همسر دارند، ولی مایل هستند همسر دوم داشته باشند. مردی که می‌خواهد خود را مجرد جا بزند، اصلا قصد ازدواج مجدد ندارد.

 

حالا نوبت شماست. آیا میتوانید چند ویژگی دیگر از مرد متاهلی که خود را مجرد جا می‌زند، نام ببرید؟

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

atussa

فکر کنم یک نشانه دیگر این است که شماره شما را به اسم یک مرد در گوشی اش save کرده است

پاسخ
گیس گلابتون

چه نشانه خوبی.
متشکرم

پاسخ
hatami66

بنظرتون اشکالی داره برای ...

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
من سوال شما را در سایت قرار خواهم داد. در یک پست جداگانه تا بقیه دوستان هم فرصت کنند به شما پاسخ بدهند

پاسخ
kafshghermezi

آدم قلبش میشکنه این مواردو می بینه. آخه چرا باید یه نفر به زندگی خودش خیانت کنه؟ اتفاقا چن روز پیش فیلم An Education رو در این رابطه دیدم. تا چن روز حالم از این فیلم بد بود و حس بدی به تمام مردها داشتم! ولی خوشحالم که تو کتاب شما یاد گرفتم یک ویژگی منفی رو به تمام مردها(و انسان ها) تعمیم ندم.

پاسخ
p_j_nodoost

يكي از نشانه هاش اين مي تونه باشه كه موقع صدا كردن ما و گفتن اسممون اشتباها از يه اسم ديگه كه احتمالا اسم همسرشون هست استفاده كنند . چون به صدا كردن و مخاطب قرار دادن اون عادت كردند.
يه نشانه اين ميتونه باشه كه در مورد علاقه خودش به ما و يا خصوصيات خوب ما به شدت اغراق كنه.
يك نشانه اينه كه وقتي در كنار ما هست موبايلش سايلنت باشه يا اينكه تماسهاشو رد كنه.
يكي از دوستانم ميگفت با يه آقاي اينچنيني داشته آشنا ميشده كه يه روز آقا در حضور دوستم به تماس خودش جواب داده و شخص پشت خط رو عزيزم خطاب كرده،(عزيزم الان ميام خونه و باهم ميريم دكتر). دوستم پرسيده بود كيو ميخواي ببري دكتر ؟ آقا پاسخ داده بودند كه مادرم تماس گرفته بود و مريض هستند كه بايد زودتر برم خونه و ببرمش دكتر. دوستم همون موقع به اين آقا شك كرده بود و ارتباطش رو محتاطتر ادامه داده بود و بعدا كاشف به عمل اومده بود كه آقا متاهل هستند و همسرشون بارداره. بقيه داستان و بهانه هايي رو كه آقا در برابر قطع رابطه دوستم و اعتراض ايشان داشته رو احتمالا بتونيد حدس بزنيد.
واقعا براي همچين آقايوني متاسفم.

پاسخ
shiri

سلام. لطفا یه کم هم درمورد پسرایی که تحت لوای خواستگاری میان جلو ولی هدفشون دوست شدنه توضیح بدین من خودم نزدیک بود به دامشون بیافتم که عنایت خدا شامل حالم شدو عاقلانه تصمیم گرفتم و حماقت نکردم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
در همسرگزینی 2 در این مورد صحبت کرده ام

پاسخ
دلژین

از نظر این ادما ازدواج تو سن 25 یا 26 زوده و بهتره به خوش گذرونی بپردازی و البته فکر کنم معلومه تعریفشون از خوش بودن چی میتونه باشه.

پاسخ
دلژین

سلام
برای من هم پیش اومد اما کاملن مشخص بود که فقط دنبال یک شخصی برای رفع نیاز و خوش گذرانیه.این رو به وضوح تو رفتارش میشد فهمید.من در واقع خیلی مثبت رفتم به دیدنش چون ادمین یه پیج خاص بودن و خیلی ها از مشکلات ایشون خبر داشتن.اما با دیدنش فهمیدم این مشکلات یه نقابه تا خانوما رو جذب کنه.واقعن مشکل داشت اما از این شرایط سواستفاده میکرد به نظر من.به من گفته بود من میخوام از همسرم جدا شم و تو سایتش هم زده بود اما معلوم بود با هم زندگی میکنند و دقیقن اخر هفته ها جواب نمیداد.یادش میفتم چندشم میشه. من دوست مجازی داشتم متاهل هم بودن اما واقعن ادمای خوبی بودن و دنبال ارتباط ناسالم نبودن. من دیگه جوابش رو ندادم اما الان که خوندم دیدم باید میگفتم تمایلی به ارتباط ندارم تا بفهمه نتونسته فریبم بده.از صفحه اش برای همیشه بیرون اومدم و خوشحالم فهمیدم این دست از ادمها هم وجود دارند که مشکلاتشون رو بهانه ای میکنند تا تو رو به سمت خودشون بیارن.من گمان میکردم تا اون روز تونستم تمام ادم های مجازی که مدت ها میخونمشون رو خوب بشناسم اما دیدم اشتباه میکردم و خیلی ظریف میشه خودت رو پنهان کنی و کسی هم باور نکنه تو اون ادم باشی.البته ایشون میگفتن دنبال هیچی نیستن و فقط یه ارتباط سالم و دوستانه میخوان اما فقط یه دختر بچه ممکن بود این حرف رو باور کنه نه یه ادم بالغ .

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین دلژین

در واقع شناختن آدمها به شکل مجازی بسیار دشوار است. بسیار دشوار

پاسخ
taranom2016

خانم دکتر عزیز اینا رو نوشتم تا دیده بشه که از این جور آدمها هم هستن..اونا توی زندگیشون مشکل شدید داشتن آقا هم منو داشت که بهش محبت میکردم وقتی من کنارش بودم و همه چی اوکی بود تاثیر مثبت تو زندگیش داشت و رابطش با خانوادشم بهتر میشد برا همین خانم هم باهاش همدست شده بود. این مطلب رو من بعدش فهمیدم..به هرحال دنیای مردها برا من خیلی ترسناک شده بخصوص که سنم بالا رفته و استرس گرفتم در مورد ازدواج..زنده باشی خانم دکتر عزیز

پاسخ
گیس گلابتون

بله... خیلی عجبیه. بسیار عجیب است. ولی این بدشانسی میلیون بار یکبار هم پیش نمی آید. نگران نباشید. خودتان را ببخشید. تمرین پاکسازی روح را انجام بدهید و به زندگی برگردید

پاسخ
taranom2016

سلام خانم دکتر عزیز..یکی از طرفداران بی سروصدای شما هستم..راستش من با آقایی آشنا شدم که به شدت به هم علاقه مند شدیم و تمام ویِگیهایی که در بالا بهشون اشاره کردین رو هم نداشت. همه اعضای خانوادش منو میشناختن. دوستاش و.. خودشو به خانوادمم معرفی کرد و همچنان که منتظر امدنش بودم فهمیدم متاهله و خانمش هم رابطه مارو میدونسته همیشه حتی به اسم خواهرش با من صحبت میکرد و این داستان منو خورد کرد. واقعیتش دیگه به هیچکس نمیتونم اعتماد کنم و میترسم از همه. نشانه هایی که میتونم نام ببرم و من بهشون توجه نکردم یکیش این بود که یه بار با تلفن صحبت میکرد گفت به جان بچم..بعضی وقتها هم با تلفن حرف میزد لحن حرف زدنش عوض میشد وقتی من جویا میشدم میگفت چیزی نیست من همینجوریم همیشه..متاسفانه به دلیل علاقه زیاد که داشتم حرفاشو باور میکردم و جدی نگرفتم. تا اینکه بالاخره یه روز فهمیدم از طریق خانمش و اینکه نمیتونست راضیش کنه برای ازدواج مجدد و بالاخره اعتراف کرد و التماس و زاری که ببخشمش و بزارم برام جبران کنه..اما دیگه اعتمادمو از دست دادم به همه و زمان خیلی زیادی رو بابت این رابطه از دست دادم..

پاسخ
گیس گلابتون

متاسف شدم این مطلب را خواندم. بویژه که خانم ایشان با او همدست بوده... خیلی عجیب و مسخره است. شما اشتباه نکردید، بلکه گیر دو تا آدم بسیار عجیب افتاده اید. این بدشانسی بوده دخترم. من تا به حال چنین چیزی نشنیده بودم. خیالتان راحت. امکان دوباره اتفاق افتادن چنین موردی در حد صفر است.

پاسخ
taranom2016

ممنونم گیس گلابتون عزیزم از اینکه باهام ابراز همدردی کردین..اشک توی چشمام جمع شده..باور کنین هرگز و هرگز توی ذهنم خطور نکرده بود که وارد رابطه با مرد متاهلی بشم..خب همه چی اوکی بود..همین که خواهرش که در واقع زنش بود بارها بهم پیام میداد که شوهر خوبی گیرت اومده و خیلی ادم خوبیه منم نمیتونستم شک کنم. چندبارم شک کردم با خیلی از نزدیکانش و دوستانش حضوری یا تلفنی صحبت کردم اما همه گفتن زن نداره و خیلی خوبه...البته من اینجا اعتراف میکنم که این نکته را در نظر نگرفتم که زیاد کش ندم رابطه رو و فورا ازش بخوام بیاد خواستگاری و یا کات کنم باهاش..هردفعه به بهانه ای عقب می انداخت و این ماجرا بیش از دو سال طول کشید و این اشتباه من بود چون اون زندگی خودشو ولو بد داشت..از این بابت پشیمانم..این نکته رو هم به موارد فوق اضافه کنین..ممنونم خانم دکتر مهربونگل برام دعا کنید

پاسخ
yaldaaa_1400

عزیزم بیشتر منظورم روابط آزاد و کنترل نشده آقایان قبل از ازدواج هست . اگه ممکنه کلا در این مورد بنویسید که این مردان برای ازدواج میتونن قابل اعتماد باشن. چون بعضی از آقایون حتی تو دوره خواستگاری هم این رو مطرح میکنند که تا قبل از ازدواج روابط آزاد زیاد دارن و بعد از ازدواج کنار میزارن..تشکر از شما

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. سوال شما در محصول جدید پاسخ داده خواهد شد.

پاسخ
roozbeh

بسیار هم خوب وعالی البته من شخصا تو دوستای دون ژوان خودم این موضوع رو دیدم که گاهی دون ژوان ها زیادی غیرتی تشریف دارند ولشون کنی دختره باید از داداشش هم رو بگیره ولی خودشون 100تا 100تا زن و دختر دارند و معمولا یک قصه ای برای طرف از نارو خوردن از یک عشقی تعریف می کنند و واسه همین به خودشون اجازه می دن از بقیه انتقام بگیرند

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

خنده
این نظر شما منو یاد این انداخت:
روسها یه مثل دارن میگن:
کی کجاش درد می کنه، از همون حرف میزنه. ینی رو همون حساسیت و تعصب بیشتری نشون میده

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم

پاسخ
saharsahar

اوووف!!
با یه آقایی دوسال پسش وارد رابطه شدم! کلا دوتا شماره داشت که هردوش رو داشتم! کلا همیشه هم آنلاین بود هرجا بودم میومد دنبالم میرفتیم گردش روز تعطیل و غیر تعطیل! بعد از 2-3 ماه یه خانمی از شمارش زنگ زد بهم گفت ما نه ساله ازدواج کردیم و یه بچه سه ساله داریم تو وسط زندگی ما چیکار میکنی؟؟؟؟منتظر
ولی یه چیزی رو خیلی خوب فهمیدم اینکه اگر دیدید مردی خیلی زیادی زنها رو میفهمه خیلی حرفه ای درمورد نحوه آرایش و رنگ مو و زیبایی و لباس پوشیدن... خانمها نظر میده بدونید ارتباط طولانی و یا مکرر با خانمها داشته شک کنید یه جای کار میلنگه!

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. در مورد این آشنای شما. از کجا معلوم آن خانم همسرش بوده؟ شما چه مدت با این آقا آشنا بودید؟ شماره خانه اش را هم داشتید؟ یا فقط شماره موبایل داشتید؟ محل زندگی و محل کارش را دیده بودید؟ یعنی واقعا همه جوره او را بررسی کرده بودید و مطمئن بودید او مجرد است؟ و یا مطمئن هستید آن خانم، همسر آن آقا بوده؟ شاید او هم یکی از دوست دخترهایش بوده. آن موضوع که گذشته و تمام شده. مسئله مهمی که می خواستم تاکید کنم این است: اگر آقایی ارتباط طولانی و مکرر با خانمها داشته باشد، اشکالی ندارد. هیچ جای کارش هم نمی لنگد. فقط متاهل نباشد.

پاسخ
saharsahar

در اصل اون ازدواج یک رابطه نیمه تمام شده بود که اگر من یا هر دختری این موضوع رو از اول میدانست هیچ وقت حاضر نمیشد وارد رابطه ای بشه که معلوم نیست قراره به کجا ختم بشه!

البته این رو هم بگم که اون آقا حتی بعد از رسوا شدنش همچنان سعی داشت من رو فریب بده با وعده های الکی که من کت و شلوارم رو خریدم فقط کافی یه دسته گل بخرم بیام خونتون! بعدش میرم دفترخونه و همه چیز تموم میشه! چون خانم به ازای حضانت دخترمون حق طلاق از من گرفته و مهریه رو بخشیده!! (این نکته ای بود که من متوجه شدم مهریه خیلی مهمه و دوست داشتم به بقیه دخترها هم بگم و خوب شد اینجا نوشتمش!)
اگر من سنم کم بود یعنی مثلا 24-25 سالم بودشاید واقعا فریب اون حرفها رو میخوردم ولی اونموقع تقریبا 29-30 ساله بودم و اونقدر بلوغ فکری داشتم که بفهمم حرفهاش دروغ هست!

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم از توضیح مفصل شما.

پاسخ
Yaldaaa_1400

سلام خانم دکتر . توی جواب کامنتها نوشتین اگه مردی ارتباطهای طولانی و مکرر داشته باشه موردی نداره فقط متاهل نباشه . اگه ممکنه بیشتر توضیح بدین یعنی مرد قبل از ازدواج هر نوع ارتباطی ؛هرنوع ارتباطی... داشته باشه . ؟خب بعداین آقا برای ازدواج قابل اعتماده؟

پاسخ
گیس گلابتون

متاسفانه متوجه سوال شما نشدم

پاسخ
فاطمه بانو

مرد متاهلی چندباری با من قرار گذاشت البته من نمی دونستم متاهله!!
ولی جالبه خودش تو قرار سوم اعتراف کرد و خواست من تصمیم بگیرم من هم از همه جا بلاکش کردم
ولی عجیب اسن که قرارهای در رستوران های گرون میذاشت !! آدرس محل کارش به من داد !!هیچ حرف بدی نمیزد!تا تقریبا محل خونه اش آدرس داد🫤🫤آخر هفته ها با من قرار میزاشت و زنگ میزد و خیلی پیگیرم بود😐😐

قرار سوم یهو حلقه از جیبش درآورد و دستش کرد ‌عکس بچه اش هم نشون داد 😳
این عجیب ترین قرار ملاقات من بود

پاسخ
گیس گلابتون

متاسفانه دوست دختر داشتن مرد متاهل رایج شده و مردهای متاهل با پررویی رفتار می کنن.

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet