مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1396/03/30 08:23

روز تولد من، به نیم قرن شدن نزدیک شدم!

امروز روز تولد من است. تولد 49 سالگی. از حالا برای تولد 50 سالگی، نیم قرن شدن، لحظه شماری می‌کنم. امیدوارم آن روز خجسته را ببینم. 49 سال پیش در چنین روزی من در بیمارستان آبان تهران چشم به جهان گشودم. قرار بود ده روز قبل به دنیا بیایم، ولی من در شکم مادرم جاخوش کرده بودم و خیال نداشتم پا به دنیای سفلی بگذارم. مجبور شدند به ضرب و زور دارو، درد زایمان را تلقیح کنند و مرا از جای گرم و نرمم بیرون بینندازند. پزشک معالج مادرم با انجام سزارین و استفاده از فورسپس مخالف بود. به همین دلیل ماماها با فشردن مشت روی شکم مادرم، مرا به بیرون راندند. طفلک مادرم که برای به دنیا آوردن من چقدر عذاب کشید.

 

دوران حاملگی هم برای مادرم سخت گذشته بود. ورم شدید دست و پا و ویارهای عجیب و غریب آن هم در دیار غربت. مادرم به صد روش سعی کرده بود، مرا از به دنیا آمدن منصرف کند، ولی من محکم سرجای خود نشستم و سرتقی و بدپلیگی ام را از همان زمان بسته شدن نطفه، نشان دادم. نطفه من در اهواز بسته شده و من خود را بیشتر اهل خوزستان می دانم، نه اهل دماوند یا تهران.

 

وقتی به جماعت منتظر در بیمارستان خبر دادند، اولین فرزند مادرم، یک دختر سالم است، پاسخ، سکوت بود. پدرم که اصلاً موقع تولد من در بیمارستان حضور نداشت. تنها شخصی است که پاسخ مثبتی به خبر تولد من داد، مادرپدرم، زنی بیسواد و روستایی بود که بالافاصله سجده می‌کند، کف بیمارستان را می‌بوسد و می‌گوید: إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ

و بعد به اصرار او نام مبارک حضرت زهرا را با اذان و اقامه در گوشم زمزمه کردند. بله... این داستان روز تولد من است. داستانی که آنقدر شنیده‌ام که احساس می‌کنم آن را به چشم دیده‌ام.

 

روز تولد من همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی است، به همین دلیل هرسال مهمانی بزرگی برای جشن تولدم برپا می‌شد. آخ که چقدر دلم برای مهمانی‌های جشن تولدم تنگ شده است. دلم می‌خواهد دوباره برای روز تولدم مهمانی بگیرم. این چند ساله که جشن تولدم با ماه رمضان هم زمان شده، ولی... کلاً دوست دارم روز تولدم بزنم و برقصم و با جشن و سرور به خدا نشان بدهم چقدر سپاسگزارم به من فرصت داده روی این زمین زیبا زندگی کنم. (صبح سی خرداد، این مطلب را نوشتم و عصر همان روز به شکل شیرینی سورپریز شدم! براتون خواهم نوشت!)

 

من علاوه بر مادرم عزیزم، یک مادر معنوی دارم. خانمی که آشنایی با او برای من تولدی دوباره بود. او مرا با معنویت آشتی داد، به همین دلیل او را مادر معنوی خود می‌نامم. روزی که با او آشنا شدم، او پنجاه ساله بود و من تصور می‌کردم او همه جواب‌های زندگی را دارد و به تمام جنبه‌های زندگی مسلط است. در حالیکه او هیچوقت سعی نکرده بود نقش آدم همه چیزدان و همه چیزفهم را بازی کند. همیشه به من می‌گفت یک آدم معمولی با مشکلات معمولی و بسیاری سؤالات بی پاسخ است. ولی من باور نمی‌کردم یک خانم دکتر فلسفه به دانش مطلق نرسیده باشد. اکنون که دارم به پنجاه سالگی نزدیک می‌شوم، بخوبی می دانم در مقابل عمر کائنات، پنجاه سال به اندازه عمر یک جرقه است.

 

جوان که بودم تصور می‌کردم قبل از سی سالگی خواهم مرد. علاقه‌ای به زندگی و دنیا نداشتم. دلم می‌خواست هرچه زودتر از عالم خاک به سوی عالم بالا پر بکشم. الان می‌فهمم که آن موقع افسرده و سودایی مزاج بودم، مهارت زندگی کردن هم نداشتم. به همین دلیل از زندگی لذت نمی‌بردم. الان هر روز که می‌گذرد بیش از قبل عاشق زندگی می‌شوم. چه مکان‌های شگفت انگیزی است که دلم می‌خواهد ببینم. چه تجربه‌های جدیدی است که دلم می‌خواهم داشته باشم، چه چیزهای زیبایی است که دلم می‌خواهد مالک بشوم. وای که چقدر آرزو دارم.

 

وقتی چهل ساله شدم، فکر کردم زندگی تمام شده است، در حالیکه من بهترین روزهای عمرم را از چهل تا چهل و نه سالگی تجربه کردم. مبادا از چهل سالگی بترسید که دهه چهارم عمر، بسیار زیباست. یک روز به خانمی گفتم: چقدر چهل سالگی خوب است و او پاسخ داد: آره! چهل سالگی خوب است، ولی خبر نداری که پنجاه سالگی از آن هم بهتر است. از آن روز من برای رسیدن به پنجاه سالگی دارم روزشماری می‌کنم. امسال تولدم را در دشت شقایق جشن گرفتم. در دامان مادر طبیعت. امروز که بلندترین روز سال است، حسابی وقت دارم در مورد 49 سال عمری که پشت سر گذاشتم، فکر کنم. زندگی! عاشقتم!

 

لینک اصلی دسترسی به فایل ویدیو

 

 

پی نوشت: صبح سه شنبه 30 خرداد مقاله کوتاهی برای روز تولد 49 سالگی‌ام نوشتم. دلم مهمانی می‌خواست. دلم شور و شوق پذیرایی از مهمانان و بزن و برقص می‌خواست. از وقتی ازدواج کردم، فقط یک بار توانستم مطابق میلم مهمانی بگیرم. آن را هم بعضی‌ها نقره داغم کردند. خسته بودم از این که خودم برای روز تولدم ذوق داشته باشم و دیگران نه تنها ذوق نداشته باشند، بلکه از شدت ناراحتی دق بکنند. به خودم گفتم: شاید چون 49 ساله شده‌ای، دیگر باید از ذوق کردن برای روز تولدت دست برداری، ولی با این حرفها دلم راضی نمی‌شد. طفلک همسرم روز جمعه با دهان روزه مرا به دشت شقایق برده بود که لااقل آنجا برای خودم ذوق و شوق در کنم، ولی کافی نبود. اصلاً کافی نبود.

 

سه شنبه قرار بود یکی از دوستان حلقه هدف برای مشاوره پیشم بیاید. مثل هر روز، همکارم سر ساعت یک دفتر را ترک کرد. من وقتی تنها می‌شوم تازه کار کردن واقعی را آغاز می‌کنم: فکر می‌کنم، برنامه ریزی می‌کنم، می‌نویسم، اصلاح می‌کنم، خلاصه در خلوت خودم و با افکارم، حال خوشی دارم.  ساعت چهار بعدازظهر به جای یکی از دوستان حلقه هدف، چندین نفر از دوستان عزیزم با بادکنک و کیک تولد از راه رسیدند. آنقدر خندیدم و بالا و پایین پریدم که نزدیک بود از خوشحالی اشک بریزم. چندین و چند تا فشفشه آتش کردیم. فضای دفتر پر از دود شد و همگی به سرفه افتادیم. وقتی مجبور شدیم پنجره‌ها را باز کنیم تا دود ما را خفه نکند، یک فکر بکر به سرم زد. پرسیدم:

  • چه ساعتی باید به تهران برگردید؟

 

همگی گفتند که بعدازظهرشان خالی است. بنابراین سوار ماشین شدیم، گازش را گرفتیم به باغ دماوند رفتیم. جای همگی خالی... جای همگی خالی... آن نان سنگک و کباب و جوجه و خربزه‌ای را که در تاریکی پس از افطار، در میان رنگ سبز درختان، عطر خاک نم خورده، همراه با آوازخوانی بلبل‌ها خوردیم، با دنیا عوض نمی‌کنم. چه شبی بود... چه شبی... ممنونم... نمی‌دانم چطوری تشکر کنم. خبر ندارید چقدر دلم را شاد کردید. خیلییییییییییی!

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

fakhri

سلام خانم دکتر عزیز
تولدتون مبارک. با هزاران آرزوی خوب برای شماگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگل

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم نازنینگل

پاسخ
anahid

سلام گیس گلابتون جان عزیز تولدتون مبارک و امیدوارم شادترین و زیباترین ها براتون پیش رو باشه
یک سوال داشتم شما میگید سودایی بودید و تغییر کردید. من هم میخوام از این حالت بیرون بیام باید چکار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم. منظورتان این است که چطور مزاج تان را تغییر بدهید یا غلبه سودا را؟ من از طب سنتی زیاد سر در نمی آورم. البته قبول دارم که مفید است. من پیشنهاد می کنم مهارت های زندگی را یاد بگیرید تا غم مثل بادکنک بترکد!

پاسخ
minou

سلام خانم دکتر زیبا مهربون و دوست داشتنی
چقد خوبه که شما هستین
تولدتون مبارک
همیشه شاد وسلامت باشیدگلماچ

پاسخ
گیس گلابتون

چه خوبه که همه شما هستید. متشکرمماچ

پاسخ
kafshghermezi

سلام گیس گلابتون زیبا تولد ۴۹ سالگیتون مبارک ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشید ببخشید که نمی تونم زیاد تایپ کنم (در حال سلامت شدن هستم اگر خدا بخواهد و فعلا یکدستی می نویسم!) اما خوشحالم و سپاس گزارم که با شما آشنا شدم و این همه لحظه های خوب زندگی را با ما تقسیم کرده ایدگل

پاسخ
گیس گلابتون

ای وای... چی شده دستت کفش قرمزی جان؟ ممنونم برای تبریک تولدگل

پاسخ
kafshghermezi

مرسی خداروشکر بخیر گذشت! چندروزی باید همه ش رو دستم می خوابیدم تا به کمرم فشار نیاد! خدایا شکرت دوباره زنده شدم!!
دوباره آرزوی سلامتی برای شما و همه :)

پاسخ
گیس گلابتون

خدا را شکر که الان حال تان خوب است

پاسخ
mozhgan52

سلام عزیزم خانوم شاد و مهربان دختر عاقل و باهوش منم واقعا دوستت دارم و بهترینها رو برات آرزومندم تولدت مبارک صدو بیست ساله بشیگل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم عزیز دلقلب

پاسخ
طوطیا

سلام گیسو جان عزیزم مثل همیشه با یک خبر خوش دیگه.تولدنون مباااارکقلببا ارزوی بهترین ها برای تو عزیز مهربون.امیدوارم لحظه لحظه زندگیتون از عشق و لبخند بیشتر بشه .تنتون سلامت گل

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم. تن شما هم سالم و لب تان خندانگل

پاسخ
vidaazeri

سلام
مبارک مبارک.به به چه تولدی؟ چه آهنگی؟انشالله صد سالگی.واقعا شما روزی افسرده بودین؟نقطه عسف زندگی شما کی بود و چطوری تغییر کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. من افسردگی را تجربه کردم. چطوری تغییر کردم؟ من دارم تمام دانسته هایم را به شما سهیم می شوم. دارم گام به گام مسیرم را به شما یاد می دهم.

پاسخ
shiva.shiva

تولدتون مبارک گیس گلابتون نازنین
امیدوارم 120 سالگیتون رو جشن بگیرین همین طوری با شادی و سلامتی
گل

راستش منم عاشق تولدبازی ام.جالبه هرچی بزرگتر میشم بیشتر توی روز تولدم ذوق و شوق دارم. ولی یه گاهی خجالت میکشم و فکر میکنم مال بچه هاست چشمک

پاسخ
گیس گلابتون

من عاشق تولد بازی ام. اصلا هم خجالت نمیکشم. خیلییییی خوبه!

پاسخ
Firuze

سلام خانم دکتر عزیزم ، تولدتون مبارک باشه
مثل همیشه نگاهتون به زندگی واقعا تحسین برانگیزه
براتون بهترین آرزوها رو دارم و از خدای مهربان ممنونم که وجود ارزشمند شما رو به ما هدیه دادهگلگلگل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم فیروزه جونگل

پاسخ
freshteh

سلام خانوم دکتر
تووولددددتووون خیلی خیلی مبارکقلب
دست و جیغ و هوووووووررررراهورا
الهی که روز به روز شاد تر و موفق تر باشین

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم فرشته خانومی. ممنون

پاسخ
لیدا

سلام خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی،
تولدتون مبارک گلو براتون بهترین لحظات و روزها رو آرزو می کنم . و چه روز قشنگی به دنیا آمدید، اینجا تو فرانسه روز اول تابستون رو با موسیقی جشن می گیرند ، از هشت شب تا نیمه شب در مرکز شهر برنامه رقص و شادی ... برقراره . چه سنت خوبی دارند ، با جشن و پابکوبی تابستون شروع می شه. حیف که ما این سنت زیبا رو فراموش کردیم .
جای شما رو امشب خالی می کنم قلب
دوستتون دارمقلب

پاسخ
گیس گلابتون

بله. می دانم که این روز را جشن می گیرند. کاش یک روز من هم در آن جشن شرکت کنم. سپاسگزارم و خوب باشید عروس خانوم

پاسخ
atussa

تولدتون مبارک باشه.گل

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم آتوسا خانوم نازنینگل

پاسخ
Aaaa

خانم دكتر عزيز و مهربون تولدتون مبارك باشه ٠انشاالله ١٢٠سالگيتونو جشن بگيريد

پاسخ
گیس گلابتون

تشکرگل

پاسخ
bita301

سلااااملبخند
هزاران تبریک به خانم دکتر آناهیتای بی همتاچشمکقلب
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. متشکرم و باز هم متشکرمقلب

پاسخ
frzh

گیس گلابتون عزیز تولدتون مبارک باشهگل
انشاالله جشن تولد صد سالگی تون رو با همین شور و نشاط و سلامتی و عزت جشن بگیرید.
فایلای صوتی اعتماد بنفس رو که گوش میدادم با خودم میگفتم همسر محترمتون روزی چند بار واستون اسپند دود کنه خوبه که چشم نخوریدچشمک
باورم نمیشد در یک ساعت زمان من چه چیزهایی که یاد نگرفتم خیلی خوب صحبت کردید. من خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم. بهترینا رو در روز تولدتون براتون آرزو دارم

پاسخ
گیس گلابتون

عزیزدلم... خوشحالم از فایل اعتماد به نفس استفاده کردید. باعث افتخار من استلبخند

پاسخ
تکتم خانم

سلام تولدتون مبارک من هم متولد26 خرداد هستم و امسال به طور شگفت انگیزی سوپرایز شدم.

پاسخ
گیس گلابتون

تولدتون مبارک تکتم خانمهورا

پاسخ
entertainment

باز هم تبریک فراوااااان به گیس گلابتون عزیز گلگلگل
امیدوارم که از الان تا نیم قرن آینده این روز رو به شادی سپری کنیدنیشخندماچ

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم نازنینقلب

پاسخ
ninakiani

سلام خانم دکترعزیز.تولدتون مبارک.عزیزم من خواستم که محصولی بخرم متاسفانه بعدازواردکردن مشخصات وادرس نمیتونم مبلغ راپرداخت کنم ومحصول راتهیه کنم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم دوست عزیز
لطفا روز شنبه با دفتر تماس بگیرید. ممنونم

پاسخ
Madam

گیس گلابتون عزیز
تولدت مبااااااااارک گلگلقلبقلبلبخندلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونمماچ

پاسخ
استاکر

تولدتون مبارک خانوم دکتر زیباگل
صد ساله بشین برامون

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونمگل

پاسخ
shatab

تولدتون مبارک گیسو خانوم
ایشالا تولد 100سالگیتون رادریک مکان عمومی بگیرید که تمام طرفدارانتان بتونن شرکت کنن منم اگه اونموقع باشم با 89 سال سن حتما میام البته عصا بدست.

پاسخ
گیس گلابتون

چرا عصا بدست؟ انشاالله با قامت راست و قد خدنگ (لغتنامه دهخدا: خدنگ . [ خ َ دَ ] (اِ) درختی است بسیار سخت که از چوب آن نیزه و تیر و زین اسب سازند و تیر خدنگ و زین خدنگ به این اعتبار گویند. (از برهان قاطع) (از ناظم الاطباء). درختی است که چوب آن نهایت محکم و صاف و راست باشد چون اکثر از چوب آن تیر می سازند. لهذا مجازاً اسم تیر شده)

پاسخ
نازنين يزدي

روز زميني شدنتون مبارك.با آرزوي بهترينها براي شما گيس گلابتون عزيزدر روز تولدتون.

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم نازنین عزیزگل

پاسخ
nazigh

سلام خانم دکتر خیلی بهتون تبریک میگم چه روز خوبی به دنیا اومدید و چقدر خوب که اومدید چون بعضی از آدم ها اونقدر وجودشون به دیگران حیات، شادابی، امیدواری و تولدی دوباره میده که دوست دارند هر روز رو بابت وجود چنین جواهری خدا رو شکر کنند و براش آرزوی سلامتی و طول عمر داشته باشند تا از برکت وجودش بقیه هم بهره ببرند. کلیپ تولدتونم خیلی جالب بود مخصوصا اونجایی که اسمتونو تکرار میکرد زبان نمیخوام بگم که آدم ها هیچ عیب و ایرادی ندارند و یکسره کاملند ولی بعضیا فیض وجودشونو مثل این دشت شقایق چنان برای دیگران پهن میکنند که میشه هر بار گلی چید و از عطرش سرمست شد. تولدتون مبارک عزیزم و براتون روزی پر از شادی و خوشحالی رو آرزو دارم گل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم... خیلی خیلی خیلی ممنونمقلب

پاسخ
niiiiii

تولدتون مباااارک گیس گلابتون عزیزگلگل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم دوست عزیزقلب

پاسخ
saghar3309

تولدتون مبارک خانم دکتر مهربان و عزیزقلب

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم نازنینقلب

پاسخ
FARZANEH-M

تولد تولد تولدت مبارک،مبارک مبارک تولدت مبارکککککککککک
تولدتون مبارک گیس گلابتون عزیز😍❤❤💝💝🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎉🎉🍰🍰

پاسخ
گیس گلابتون

عزیزززززززمهورا

پاسخ
mehri

وااااااااااایدستدست
تولدتون مبارک هزار و سیصدتا دست و جیغ و هورااااااا
هزار و پونصدتا مبارک و شادباشقلبقلب
منم خیلی خوشحالم تولدتون شد
به نظرم روز تولدها خیلی مهم هستن و مهمترین روز زندگی اون آدمهان
خیلی یادم بودا ولی این آخریای خرداد انقده چیز اتفاق افتاد که تولد شما و یکی دیگه از دوستامو یادم رفت
خیلی ببشششششششقیدخجالتخجالت
انشالله تا همیشه شاد و پرتلاش و در مسیر خواسته هاتون باشید
یه عالمه تبریک و شادباش و یه عالمه آرزوهای خوبماچماچماچماچماچماچماچ

پاسخ
گیس گلابتون

امیدوارم اتفاقهای عالی رخ داده باشه و متشکرمقلب

پاسخ
adele

سلام تولدتون مبارک .ممنون که هستين

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرمقلب

پاسخ
_sepideh_


تولدتون مبارک خانم دکتر عزیز
داشتم فکر میکردم چقدر قشنگ سرنوشت آدما به هم گره خورده.اگر در اون سال شما به دنیا نیومده بودین زندگی الان من و خیلی دوستان دیگه چقدر میتونست متفاوت باشه.از صمیم قلب میگم واقعا از خدا ممنونم که فرصت آشنایی با شما و بهبود زندگی رو نصیبم کرده

پاسخ
گیس گلابتون

شما لطف دارید و متشکرملبخند

پاسخ
بهرام

سلام خانم دکتر چشمه علایی عزیز ، من هم تولدتون رو تبریک عرض میکنم و براتون شادی بیش از پیش در زندگی آرزو میکنم ، چه دوستان خوب و نازنینی دارید خداوند برایتان نگهداردشان ، به نظر من هیچ نعمتی در دنیا به اندازه دوستان خوب لذت بخش نیست ، من هم همیشه دوست داشتم تولدم را درمیان دوستانم جشن بگیرم اما در طول عمرم شاید دو سه بار بیشتر این اتفاق نیفتاده ، امسال هم تولدم همین چند روز پیش بود که فقط مادرم یادش بود که بازهم خداروشکر او به من تبریک گفت ، امیدوارم من هم دوستان خوبی مثل دوستان شما روزی پیدا کنم .

پاسخ
گیس گلابتون

آقای مهندس شما هم خردادی هستید؟ تبریک می گویم. نویسنده خوبی که هستید. باید سخنور خوبی باشید. بله دوست خوب نعمت بزرگی است. انشاالله سال آینده جشن تولدی عالی و بی نظیر داشته باشید و سپاسگزارم

پاسخ
بهرام

سلام بله لبخند تاریخ تولد من 12 خرداد است ، ممنونم از ابراز لطفتون ، بله تمام دوستان و اطرافیانم این را تایید میکنند که سخنور خوبی هستم اما نوشته های من را بیشتر خواننده های سایت شما خوانده اند و دوستان نویسنده ام .

پاسخ
گیس گلابتون

باز هم تبریک میگم آقای مهندس

پاسخ
neday

تولدت مبارک گیس گلابتون عزیز و دوست داشتنی قلبامیدوارم به تمام آرزوهای قشنگتون برسین و هر روز شادتر از دیروز باشینقلب
لبخند زیبای خدا تولدت مبارک

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم ندای گلمقلب

پاسخ
دلآرام

تولدتون مبارک گیسو گلابتون جانممممممم! ماشالا به لبخند زیباتون، شاد باشین همیشه! و ماشالا به لبخند همه دوستان حلقه هدف، خیلی عکس زیبا و دلنشینیه، یکی از یکی زیباتر و پر انرژی تر!گلگلگل

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسلبخند

پاسخ
mahsasalari

تولدتون مبارک خانم دکتر جانم
من هم شهریور امسال سی ساله میشوم. مثل جویی توی سریال فرندز هروقت یادم می افتد میگویم: واااای گاد واااای :)) دلم میخواست یک تولد بزرگ بگیرم برای سی سالگی، ولی هرچقدر بیشتر نزدیک میشود بیشتر از ذوق و شوقم کم میشود

پاسخ
گیس گلابتون

سی سالگی خیلی خوبه. عالیه. یادم باشه تبریک بگم نازنین

پاسخ
Nadia Schm

سلام

من تازه عضو سایت شدم نمی دونم کجا باید سوالمو بپرسم

در سایت فروشگاه هیچ جایی نمیشه نظر نوشت و البته سایت خراب است....

پاسخ
گیس گلابتون

سایت خراب نیست دوست گرامی و برای نوشتن دیدگاه ها جای نوشتن دارد. برای پیگیری مشکل تان لطفا به این آدرس ایمیل بفرستید:
gisgolabetoon0@gmail.com

پاسخ
najme55

تولدت مبارک خانم دکتر جانقلب شادمانیتان روز به روز گسترده تر و عمیقتر. آدمایی مثل شما که درد و اندوه عمیقو تجربه کردن قابلیت بیشتری برای جذب شادی و لذت بردن از اون و سهیم شدنش پیدا میکنن.

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم. شاید بله. شاید هم نه. شاید من قدر شادی را بیشتر بدانم. نمی دانم

پاسخ
hedie

سلام گیس گلابتون جان تولدتون مبارک. ان شالله عمری بلند با سلامتی و برکت داشته باشین. منم تابستونیم. خیلی هم خوشخالم که تو ایت روزهای بلند و گرم و پرانرژی متولد شدم. برعکس شما من دو ماه و نیم زود به دنیا اومدم. عجله داشتم که تابستون رو ببینم شایدلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

دو ماه و نیم؟ ای جانقلب متشکرم

پاسخ
hedie

بله. با وزن یک و دویست. مامانم میگه عین مارمولک بودی. میترسیدیم دستت بزنیم. دکتر گفته بود بیخود امید نداشته باشین نمیمونه. تا سه ماهگی هم هیچ عکسی ندارم چون پدرم میترسید نمونمو مادرم با عکسام زندگی کنه. ولی به گفته مادرم سالمتر از خیلی از بچه های فامیل بزرگ شدم. مامانم میگه تولد دو سالگیت یه لباس خوشگل تنت کردمو بردمت پیش همون دکتری که گفته بود این زنده نمی مونه و به دکتر گفتم مرگ زندگی دست خداسلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

خدای من... خدا را شکر... عجب حکایت هایی است. آقای کریس بتی میگه هرکدام از ما دست کم یک رمان برای نوشتن داریم، همینه ها.

پاسخ
abedini

تولدتون مبااااااااااااااارک ایشالا یک قرن و دوقرنی شدنتون گیس گلابتون جانلبخندقلبگل

پاسخ
گیس گلابتون

فکرشو بکن دو قرن شدن خنده متشکرم

پاسخ
Drzeynab

سلام خانم دکتر جانم! حالتون خوبه؟ البته از این پست پیداست که واقعا حالتون خوبه و من امیدوارم همیشه خوب و پرانرژی باشید.
آغاز سال منتهی به 50 سالگی براتون حسابی مبارک و پر از برکت و خوشی و سلامتی باشه.
خیلی وقت بود به سایت سر نزده بودم. کلی دلم تنگ شده بود. دو سه ماه اخیر کلی تغییرات خوب تو زندگیم دادم.لبخند دوستون دارمماچبغل
آخرش نشد که ببینمتون، نه تونستم همایش بیام نه اومدید نمایشگاهافسوس

پاسخ
گیس گلابتون

به به! خانم دکتر عزیز. ممنونم
جاتون در همایش زن جذاب خالی بود و خوشحالم تغییرات خوبی در زندگی تون داره رخ میده تبریک میگم

پاسخ
Drzeynab

راستی منم سالهاست که دوست دارم زندگیم تموم شه، منم دوست داشتم به سالگی نرسم، ولی رسیدم و سه ماه دیگه سی هم تموم میشهنگران ولی ای کاش این حال خوب شما رو دو دهه بیست یا سی داشتیم. من همیشه فکر می‌کنم خوشی‌های ناب مال این سالها بود که برای من در ناخوشی گذشت... نمیدونم شاید اشتباه می‌کنم ولی امیدوارم فرداها بهتر باشن برای همهگل

پاسخ
گیس گلابتون

از هر وقت یاد گرفتن مهارت زندگی کردن را آغاز کنید، زندگی رسم خوشایندی می شود. خوشا به سعادت افرادی که از مهدکودک مهارت زندگی کردن را می آموزند.

پاسخ
Rose

سلام.
با تاخیر تولدتون مبارک خانم دکتر نازنین.
دنیا بدون شما، یک معلم ارزشمند کم داشت. خوشحالم که هستید و خوشحالم که با شما آشنا شدم.
شاد و سلامت باشید و عمر بابرکت داشته باشید.
نمیدونم چرا موقع خوندن متنتون اشک میریختم.

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم خانم دکتر عزیز. جای شما آن روز خالی بود

پاسخ
Rose

فکر میکنم من را با یکی دیگر از اعضای محترم اشتباه گرفتید خانم دکتر.
هرچند شیرین بود برام. چون من را با لقبی که سالهاست براش دارم زحمت میکشم خواندید.
گل

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
mail.fatemehgh2014@gmail.com

سلام خانم دکتر من هم با تاخیر زیادی تولدتون تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد و سالم وسرزنده باشید گل

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم

پاسخ
ال پیکاسو

زاد روزت شاد باد گیس گلابتون عزیزم...

پاسخ
گیس گلابتون

سپاس از شماقلب

پاسخ
Zj

ان شااله هميشه شاد و سلامت باشيد.
😀😊😘🎂🍾

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet