مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه پولدار شوید؟
1394/01/17 20:35

دروغ بزرگ: سخت می‌گیرد جهان بر مردمان سختکوش


این ضرب المثل از آن دروغ‌های بزرگ است! در واقع، آدم‌های سختکوش زندگی راحت تری دارند، زیرا زودتر مسیر زندگی خود را پیدا می‌کنند، در جایگاه خود مستقر می‌شوند و بر اوضاع مسلط می‌گردند. برعکس آدم‌هایی که اصرار دارند به خود آسان بگیرند، کار کمتری انجام بدهند، بیشتر بخوابند، هرچه میلشان کشید بخرند، بسرعت به سختی و دشواری می افتند. حتم دارم شما نمونه چنین افرادی را دور و بر خود زیاد دیده‌اید.

 

زیگ زیگلار، معلم بزرگ موفقیت، می‌گوید: «اگر به خودتان سخت بگیرید، زندگی به شما آسان می‌گیرد؛ اما اگر اصرار داشته باشید به خودتان سخت نگیرید، زندگی به سخت خواهد گرفت.»

 

فرهنگ ایرانی اصرار دارد به ما القا کند بی خیال باشیم، زیر درخت دراز بکشیم و به کار کردن اهمیت ندهیم. متاسفانه اثرات این القائات فرهنگی را می‌شود در همه جای این کشور دید. «آخرش که چی؟ بالاخره که تو یک وجب خاک می‌خوابیم!» خب ... قبلش که می‌توانید چند صباحی در میان پرنیان بخوابید: )

 

اگر می‌خواهید در زندگی موفق باشید، عادت کنید سختکوش باشید. تنبلی دشمن موفقیت است.

 

درآمد افراد با میزان ساعات کار آن‌ها نسبت مستقیم دارد:

·         پردرآمدترین افراد دست کم هفته ای شصت ساعت کار می‌کنند.

·         کم درآمدترین افراد هفته ای بیست و پنج ساعت و یا کمتر کار می‌کنند.

 

منظورم از کار کردن، انجام فعالیت مفیدی در جهت درآمد داشتن است، نه این که صرفاً در محیط کار حضور پیدا کنیم و منتظر پایان یافتن ساعت کار روزانه باشیم.

 

در خانواده‌های پردرآمد، دو نفر یا بیشتر کار می‌کنند. در خانواده‌های کم درآمد، فقط یک نفر کار می‌کند و جمعی منتظرند تا او نانی به خانه بیاورد.

 

در خانواده‌های پردرآمد، آدم‌ها عاشق کار خود هستند و در خانواده‌های کم درآمد، آدم‌ها از کار خود متنفرند و مرتب تقویم را ورق می‌زنند تا ببینند تعطیلی رسمی بعدی کی هست.

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

fsadat_anami@yahoo.com

با سلام خدمت گیش گلابتون عزیز


این مطلبتون رو که خوندم دو تا نکته به نظرم رسید که فکر کردم با شما در میان بگذارم و یک گله کوچک

مورد اول: به نظرم شرحی که شما از این شعر دادید یکم با برداشت من فرق می کنه، برداشت من از سخت نگرفتن زندگی این نیست که کار نکنیم و دست روی دست بزاریم و فکر کنیم همه چی خود به خود درست می شه بلکه منظورش بیشتر سختگیری های وسواس گونه نسبت به زندگیه مثل کسایی که همیشه در حال غر زدند و هرچی که داشته باشند اونا رو راضی نمی کنه و یا اگه به مشکلی بر بخورند فکر می کنند دنیا به آخر رسیده و غم عالم بر سرشون خراب می شه به همین خاطر فکر می کنم منظور این شعر این بوده که دنیا ارزش این همه سختگیری به خود را نداره و می شه خیلی راحتتر و با فکر بازتر زندگی کرد که در این صورت فکر های جدید هم سراغ آدم می یاد ژس می تونم بگم بیشتر به روانشناسی مثبت داره اشاره می کنه تا تنبلی.

مورد دوم مربوط می شه به خطوط آخر متنتون که در مورد تعطیلات نوشتید درسته ایران خیلی تعطیلات داره و منم هم زیاد با این موضوع موافق نیستم ولی اگه به لینک زیر مراجعه کنید می بینید که نه تنها ایران جز پر تعطیلات ترین کشورها نیست بلکه حتی در 30 کشور اول هم جایی ندارهو اتفاقا کشورهایی مثل آلمان که از جمله کشورهای موفق هستند در این لیست 30 تایی جای دارند.

http://www.jahannews.com/vdcjvxe8huqeymz.fsfu.html


و گله اینکه همانطور که خودتون می دونید بسیاری از خواننده های سایتتون خانم های تحصیل کرده هستند و هر موضوعی را به راحتی و بدون سند و مدرک نمی پذیرنداز طرفی فکر می کنم یکی از رسالت های افرادی مثل شما که تونسته ارزشی در بین خانم ها بدست بیاره اینه که باورهای غلط را تغییر بده مثل ضعیف بودن خانم ها ، مثل قبول هر مطلب بدون سند و مدرک و موارد اینچنینی.


در پایان بازم هم از مطالب ارزشمندتون سپاسگذارم و موفقیت شما ارزوی همه خانم هاست و پیشاپیش روز زن بر شما بزرگ زن ایران مبارک.

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند متشکرم
متشکرم از توجهی که به نوشته های سایت دارید
متشکرم از تحقیق و تفحص و دقت شما
و متشکرم از این که نظرتان را نوشتید و از همه مهمتر متشکرم اینقدر مودبانه و محترمانه نوشتید

آفرین به شما. من مطمئنم شما آدم بسیار موفقی هستید و منتظر شنیدن خبرهای عالی شما هستم.

در مورد این لینک حتما بررسی می کنم. گاهی اوقات در آمار بکلی اسم ایران را خط می زنند، انگار که ایران اصلا وجود ندارد! ولی تا جایی که می دانم ایران و مکزیک از این نظر اول هستند.
من حتما این لینک را بررسی می کنم و خدمت شما ارائه می دهم
باز هم ممنونم که نظرتان را اینقدر زیبا و شفاف نوشتید. خواهش می کنم در آینده هم مرا از نظرات عالی خودتان بی بهره نگذاریدلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند متشکرم
متشکرم از توجهی که به نوشته های سایت دارید
متشکرم از تحقیق و تفحص و دقت شما
و متشکرم از این که نظرتان را نوشتید و از همه مهمتر متشکرم اینقدر مودبانه و محترمانه نوشتید

آفرین به شما. من مطمئنم شما آدم بسیار موفقی هستید و منتظر شنیدن خبرهای عالی شما هستم.

در مورد این لینک حتما بررسی می کنم. گاهی اوقات در آمار بکلی اسم ایران را خط می زنند، انگار که ایران اصلا وجود ندارد! ولی تا جایی که می دانم ایران و مکزیک از این نظر اول هستند.
من حتما این لینک را بررسی می کنم و خدمت شما ارائه می دهم
باز هم ممنونم که نظرتان را اینقدر زیبا و شفاف نوشتید. خواهش می کنم در آینده هم مرا از نظرات عالی خودتان بی بهره نگذاریدلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

دوست عزیز
من همین الان آن نوشته را خواندم. نوشته مال یک سایت آمارگیری نیست. یک سایت خبری است که خبری را ترجمه کرده.
نظرتان چیه که یک سایت معتبر آمارگیری را معرفی کنید؟
متشکرم میشملبخند

پاسخ
golpari

گیس گلابتون عزیز
من هم مثل همه فکر میکردم تعطیلات رسمی در ایران از همه جا بیشتر است، اما با مدتی زندگی کردن در فرانسه نظرم کاملا عوض شد. همچنین دوستان من که در امریکا زندگی میکنند به این نتیجه رسیده اند، به نظر میاد که در کشور های پیشرفته تعطیلات و مناسبت های بسیار بیشتری از ایران وجود دارد، البته از حق نگذریم دراین کشور ها نسبت به کارشان وظیفه شناس تر هستند

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند از توجه شما متشکرم
چی بگم. من هم این آمار را جایی خواندم که عرض کردم.
اگر این جمله آخر، تولید شک و شبهه می کند، آن را حذف کنم. چون من قصد دیگری از نوشتن این مطلب داشتم. منظورم آمار نبود.
ولی اگر شما آمار موثقی دارید، متشکر میشم به ما اطلاع بدهید.
می دانم آنطرفی ها به هزار مناسبت جشن میگیرند. ولی تعطیلی؟ نمی دانم. شما بهتر از من می دانید.
مرسی که نوشتید و خوشحال میشم در آینده هم نظرات خوب شما را بخوانم

پاسخ
salimi

دکتر جان فکر میکنم منظور ضرب المثل چیز دیگری است. جهان به آدمهای ایرادگیر سخت میگیرد نه سخت کوش. یعنی مثلا آدم وسواسی روی هر صندلی نمی نشیند در حالی که آدم معمولی که آسان میگیرد روی صندلی مترو و اتوبوس می نشیند و لذت میبرد. ربطی به تلاش کردن ندارد.
متاسفانه با فرهنگ نادرستی که اشاره کردید بهش موافقم. از طرفی هم کم نیستند افرادی که با وجود سخت کوشی سالها با درآمد کم زندگی می کنند. مثل کارگرها و کارمندها. مشکل اغلب افراد این است که نمی دانند استعدادشان برای گول درآوردن در چه کاری است.

پاسخ
گیس گلابتون

بله فرمایش شما صحیح است.

پاسخ
یاقوت سرخ

وای خانم دکتر خیلی گل گفتی... خیلی...
چی کار کنیم که سخت کوش بشیم من خیلی خیلی تنبلم یعنی اینجور بگم که تمثال تنبلی و پرخوابی توی خونواده ام...

پاسخ
یاقوت سرخ

راستی این متنتون من رو یاد یکی از سخنان امام علی ع انداخت که هرکس رنج کار کردن رو برخود هموار نکند، رنج فلاکت و رنج رو باید تحمل کند(البته آنچه در ذهن من بود گفتم)

پاسخ
elahi_am@yahoo.ca

این یک بیت شعر از حافظ هست که نوشتید در عنوان مطلب .
کلمه "سخت کوش" و "سخت گیر" معنایشان خیلی فرق می کند . بیت شعر درست است و دروغ نیست :
سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت گیر

این بیت اشتباه است :
سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت کوش

متشکر از سایت خوب تون .

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اصلاح می کنم.
ممنونم از ریزبینی شما
خواهش می کنم در آینده هم مرا از نظرات عالی خودتان بی بهره نگذارید.

پاسخ
elahi_am@yahoo.ca

فک کنم جا به جا نوشتم .

پاسخ
farin

گیس گلابتون عزیز لطفابا دقت و بررسی بیشتر مطالب رو بنویسید در مورد اول فرهنگ ایرانی منظورش ایده آلیست نبودن هست که کاملا درسته نه سهل انگار بودن پس برداشت درستی نشده دنیا مثل پوستین هست یا سخت می گیرد جهان برمردمان سختگیرودر مورد این موضوع مورد اشاره شما آخرش توی یه وجب.... منظور مغرور نشدن و همنوع دوستی ست.
در مورد دوم هم این بحث تعطیلی هی بدون مستندات گفته شده و پذیرفته شده این در حالیست که ایران به لحاظ تعطیلات رسمی و ساعات اداری از ژاپن هم بدتر است
زاپن بعنوان ارشد کشوران موفق و مردمان سختکوش وابسته به کار ساعت کاری روزانه 6.5 ساعت و 2 روز و نیم تعطیل رسمی هفتگی و ده روز تعطیلات مناسبتی

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند متشکرم از توجه شما و ممنونم نظر خود را نوشتید.

هدف من یادآوری اهمیت سختکوشی برای کسب ثروت است. ولی یادم رفته بود، بیشتر خواننده ها فقط به جمله آخر مطلب واکنش نشان می دهند.
من جمله آخر را حذف کردم تا بیش از این موجب تشویش خاطر دوستان نشوم.
ممنونم از اطلاعات خوبی که در اختیار ما گذاشتید. خواهش می کنم در آینده هم مرا از نظرات خوب خودتان بی بهره نگذارید.

پاسخ
diamond

سلام به همگی
والا من خودم خیلییی خیلیییی سخت گیر و به نظرم سخت کوش هستم...یعنی تا کارم رو درست و کامل انجام ندم به هزار جور فکر و خیال مبتلا می شم...
اما خانم دکتر عزیزم...یه نکته ای رو متوجه شدم و اون اینه که به نظر هر چی بیخیالتر باشی بهتر و موفقتری...هر چی سخت گیر تر باشی واقعا زندگی بهت سخت می گذره...اما بیخیالی توصیه ی خیلیاست بهم...استاد راهنمام هر بار داره به روم میاره که چرا باید ناراحت شی که یه کار پایان نامه ت انجام نشده؟ بالاخره یه مدرک بهت می دن...فلان موضوعو بیخیال شو...پیگیرش نشو...
اصلا دارم دیوونه می شم به خدا...
من تا دی نهایت سرعتی رو که داشتم برای پایان نامه بکار بردم...می شه گفت نصف کار عملی پایان نامه م تا همون موقع تموم شد...گفتم بذار یه ماه بیخیال باشم...و باورتون نمی شه...سه نفر بهم پیشنهاد کمک دادن...حالا شایدم از قبل مدنظرشون بوده...اما خب خیلی برام عجیب بود که اگه می خواستم در حالت سخت گیرانه پیش برم هر کدوم ممکن بود هزار جور بهانه برا بیارن...
گذشت تا همین هفته اول بعد از تعطیلات...که واقعا نتونستم مثل قبل ادامه بدم و سریع رفتم سراغ کارا...باورتون نمی شه همون استادی که همیشه بهم میگه بیخیال باش از گزارش کارام متعجب شده بود...رفته بود کربلا و گذشته از اینکه گفت به یادت بودم برام سوغاتی هم آورده بود...بهرحال فک کنم باید با یه مشاور صحبت کنم چونکه وقتی می چسبم به کار دیگه هیچی برام مهم نیست تا وقتی تموم شه و تکون بخورم از جام...بر اثر همین استرسا چندتا یماری هم گرفتم...
اما وقتی شل می گیرم دستهای غیبی انگار به حرکت درمیان!!!و می خوان کمکم کنن!!اما یه چیزی رو بگم....من این تیپ دو رو نمی پسندم...چون تفکرم نسبت به این آدما خیلی منفیه...پس به نظرم باید تصمیم بگیرم که به قول شما سخت کوشی رو ادامه بدم...باورتون نمی شه تو دوراهی بودم که بیخیالی بهتره یا نه گیر بودن...
دلم می خواد مثل همیشه استادم قند تو دلش آب شه که باهاش تز برمیدارم و دو تا استاد دیگه نارضایتیشونو به زبون بیارن...حتی اگه به قیمت نمره کمتر گرفتن باشه تو درس اساتید ناراضی!

اما درباره تعطیلات در کشورمون...من یه مقاله ای تو تعطیلات خوندم واقعا یادم نیست کجا...
مردم ما فقط شنیدن که زیاده و یه سری هم شنیدن که همچینم زیاد نیستا...
اما کلاه خودمونو قاضی کنیم...
اینجا به اندازه سه برابر تعطیلات رسمی ژاپن فقط تعطیلات عیدمونه!!!!!!!!!! هنوز که هنوزه خیلی از کارمندا نیستن!!!شرکتا تق و لق سرکارن!قبل عیدم که یه هفته رو راحت پیچوندن ...خیلیا!هنوز دانشجوها در دیارشون به سر می برن...
هنوز ترافیک نداریم!!!!هنوز هوا تمیزه...اینا یعنی چی؟
سه ماه تعطیلات تابستون
4 میلیون دانشجو
110 هزار استاد
12 میلیون دانش آموز
1 میلیون معلم
حداقل تعداد 17 17 میلیون می شه...که این بدون احتساب کارمندان...پرسنل...مسئولین آزمایشگاه ها...خدمات و ...هستن که حقوق می گیرن اما سرکار نمی رن...اگرم برن کاری ندارن که بکنن...در صورتی که اینها اکثرا همونایین که کار هم باشه و تو اوج کار هم بهانه برای از زیر کار دررفتن دارن...

یه ماه بین ترم...اما واقعا خارج از کشور اینجور نیست...
من 27 اسفند رفتم دانشگاه یک نفر نبود جواب منو بده!!!!!اونوقت دوست همسرم که خارج از کشوره می گه اینجا هیچ مشکلی نیست اگه بخوای تا نصف شبم بمونی!برای ما که باور نمی کردیم ساعت 12 فیلم گرفت!!!!
اما اینجا کارمندایی که باید 3/5 برن دیگه از 2/45 کاری رو قبول نمی کنن!بگذریم از مرخصی های ساعتی و روزانه و ....
اینجا تعطیلات بین تعطیلات!!!رو هم حساب نکردید...این آمارایی که می بینیم فقط هموناییه که صفحه اول تقویم می نویسن...نه تعطیلات بر اثر عزای عمومی و بین التعطیلین و ...

از نظر بازده کاری هم که بهتره اصلا مقایسه صورت نگیره چون خود خیلی از دوستایی که اینجا نظر گذاشتن هم می دونن که وضع جوابگویی به ارباب رجوع تو مملکت در چه وضعه...کیفیت کالا و خدمات تو کشور چقدر سطحش پایینه...
خلاصه کلام اینکه منم این جمله رو قبول ندارم:)
شرمنده که خیلی خیلی طولانی شد

پاسخ
vahab56

سلام احتمالا حافظ منظورش سختگیربوده شایدهم سختگیر نوشته بوده و طی این چند صد سال به سختکوش تغییرپیداکرده سختگیرنبودن هم دراینجابه معنای نگران نبودن واضطراب وووسواس نداشتنه اما درمورد تعطیلات من شنیدم کشورهایی مثل سوئد ونروژ میانگین عمرشون بالای 90سال هست ودرروز کمتراز5ساعت کارمیکنند وکشورهایی مثل چین که بیش از 10ساعت درروز کارمیکنند عمربسیارکمتری دارند اینو از مقایسه عمرگربه های خانگی وگربه های خیابانی هم میشه فهمید گربه های خانگی 18 سال وگربه های خیابانی 3یا 4سال عمرمیکنند به نظرمن که رفاه اسایش وتفریح وخوشگذرانی میتونه تاثیرمثبتی بر کیفیت کارهم داشته باشه

پاسخ
امیرمسعود

درود بر شما.
خوشحال شدم که بالاخره تونستم جایی پیدا کنم برای ابراز مخالفت! متاسفانه در چند وبلاگ و سایت دیگه هم با مطالب و واژه هایی روبرو شدم که چندان مطلوب نبود؛ ولی با تاسف، مُتونی یکطرفه که جایی برای انتقاد در آنها آماده سازی نشده...
پس خالصانه سپاسگذارم از شما، بابت فراهم کردن چنین فرصتی...
کوتاه کنم عرایض را...
1_بنده با اولین واژه در عنوان این صفحه (دروغ) مشکل دارم!
چرا که این فرمایش (در باب غزل) از فردی بی نام و نشان و کوچه گرد نیست، که ما بتونیم به راحتی اون را تکذیبش کنیم، و به اون جامه دروغ بپوشانیم...
__(با کمال احترام، امیدوارم لحنِ صریحِ بنده، به بی ادبی و قصور، تعبیر نشود!)__
2_ از صفاتِ برجسته و بارزِ شاعر و ناظم این غزل، که همه ی ما حداقل آن را یکبار شنیده ایم... "لسان الغیب" است!
یعنی زبانی که از غیب سخن میگوید!!
به لطف فرهنگ دهخدا که "لسان الغیب" را چنین تعربف کرده:
... "آنکه اسرار نهانی و پنهان گوید؛ لقب خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی، و نامی که به دیوان شمس الدین محمد حافظ شیرازی داده اند، بعلت تفآءل هایی که با آن کنند و گویند با واقع مطابقت کند!
3_ از جمله دروسی كه از "حضرت حافظ" باید ياد گرفت "آسان گرفتن و آسان كردنِ" كارها برای خودمان و ديگران است؛ چه بسا اگر ایشان (حافظ) امروز معلم ادبيات بود، میگفتند كه معنی لغات را كه در دنيای امروزِ ادبيات جزوِ "قال" است را سخت و جدّی نگيريد؛ معنی شعر باید خيلی آسان، از دلِ شعر بیرون بیاد!
خودِ حافظ چنین میگه:
(( "دوش با من گفت پنهان كارداني تيزهوش،
وز شما پنهان نشايد داشت سرّ می فروش" ))
_حافظ در مطلع شعر، گفتن حرفِ اصلی را حواله ميدهد به «كاردانی تيزهوش»... اما پيشِ مخاطبين، به دهن لقی خود اعتراف میكند و ميگويد كه از آنها نمی تواند «سرّ می فروش» را پنهان كند؛ سپس اولين چيزی كه لو میدهد اين است كه آن جنابِ كاردانِ تيزهوش، همين "می فروشِ" مصرع دوم است! و بعد از زبان می فروش، راز را فاش می كند و ميگويد:
(( "گفت آسان گير بر خود كارها، كز روی طبع،
سخت میگردد جهان بر مردمانِ سخت كوش" ))
...دقت بفرمایید: گفت آسان گیر بر خود کارها! ...
به تمامیت وضوح، عبارت مشخص است!!
3_ لطفا به این شعر دقت کنید:
* "بهرام که گور میگرفتی همه عمر، دیدی که چگونه گور بهرام گرفت" * /{از خیام}
در این بیت از "جناسِ تام" استفاده شده؛ یعنی دو کلمه ی کاملا مشابه، هم از نظر نوشتار و هم از نظر گفتار (گور)... ولی گور در مصرع اول، به معنی گورِخَر، و گور در مصرع دوم به معنی قَبر است!
_پس الزاما معنی عبارتِ "سخت کوش"، آنچه در عام، عرف شده، نیست! لذا منظور از سخن حضرت از بیانِ عبارتِ "سخت کوش" ، افراد به اصطلاح با پشت و کار و با همت نیست! منظور ایشان افرادی هست که همیشه کارها را به سختی میکشند؛ امورات را به دشوارترین حالت ممکن طی میکنند؛ مدام از زمین و زمان گِلِه دارند و اوقات تلخی میکنند و ... خلاصه لقمه را دور سر میچرخانند و میخورند...(تازه اگر بخورند)!

و در پایان مجدد سپاسگذاری میکنم از شما...
بخاطر تلاش شما برای توسعه ی دانش و خِرَد؛
بخاطر تلاش برای فروریختن جهل و تَن پروری؛
بخاطر مطالب آموزنده که یقینا مفید فایده واقع شده اند...
و بخاطر فراهم کردن بستری برای بیانِ آزاد نظرات.
امیدوارم لطف و همتِ شما همواره مُستدام، و اَجرِ شما با والاترین موهباتِ الهی داده شود.
به نقل از مولا علی:
"عمرِ با عزّت، ضمانتِ بنده ایست که فقط یک کلمه به بنده ای دیگر بیاموزد!"
عمرتان با عزت، لبتان خندان، زندگیتان پیروز.

پاسخ
گیس گلابتون

سلام و سپاسگزارم بابت نوشته ارزشمندتون. لذت بردم. خواهش می کنم در آینده هم مرا از نظرات خوبتون بی بهره نگذارید. ممنونملبخند

پاسخ
فرزین

آسانگیر کار ها کز روی طبع سخت گیرد جهان بر مردمان سخت کوش منظور تنبل بودن نیست وقتی کاری رو برای خودت سخت کنی دنیا هم برات سخت می شه و ربطی به تن آسایی نداره مثل ضرب المثل ظالم باش سالم باش اینجا ظالم در برابر دلسوز و مهربان و غصه دیگران رو می خوره هست نه بد ذات و ستمگر آدمی که خیلی مهربان و غصه خور باعث آسیب به خودشان می شن ولی آدم بی خیل که دلش نمی سوزه و کار خودش رو انجام می ده سالم می مونه

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم از توضیحات شما.

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet