مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه پولدار شوید؟
1390/08/20 00:00

بیایید یک تعهدنامه امضا کنید!

اگر تصمیم دارید آینده مالی خودتان را بسازید و در این تصمیم جدی هستید، باید تعهد بدهید!

باید در مقابل خود و خدا متعهد بشوید که مسئولیت امور مالی خود را به عهده می گیرید و هر کاری که لازم است برای ساختن یک زندگی در فراوانی را انجام می دهید. باید متعهد بشوید که در امور مالی منضبط باشید.

اگر حاضر هستید به ساختن زندگی در فراوانی متعهد بشوید، باید یک سند را امضا کنید و همیشه آن را همراه خود داشته باشید.

آیا حاضر هستید؟

 

برای امضای این سند به یک تراول صد هزارتومانی نیاز دارید. از کجا چنین پولی بیاورید؟ اگر نمی توانید برای شروع تعهد دادن، یک اسکناس صد هزار تومانی دست و پا کنید، هنوز آمادگی مستقل شدن از نظر مالی را ندارید و استقلال مالی برای شما یک سراب است. پس عذر و بهانه را کنار بگذارید. یک تراول صد هزار تومانی نو را بردارید و روی آن بنویسید:

این تراول غیرقابل فروش یا انتقال است. این تراول، سند استقلال مالی من است.

زیر آن را امضا کنید.

تراول را در کیف پول خود قرار بدهید.

شما اجازه ندارید که این پول را خرج کنید و یا به کسی ببخشید. این تراول برای خرج کردن نیست. بلکه سندی است که شما آگاهانه امضا کرده اید تا نشان دهید از امروز متعهد هستید در جهت استقلال مالی خود گام بردارید.

 اگر این تراول را خرج کنید، نشان می دهید که در تعهد خود ثابت قدم نیستید. این تراول را مثل یک یادگاری در کیف پول خود نگه دارید.

 

پی نوشت: دوستانی که در خارج از ایران زندگی می کنند، باید درشت ترین اسکناس رایج در کشوری که در آن زندگی می کنند، در کیف خود نگه داری کنند.

 

 

 

پول خود را در کیف پول نگهداری کنید. اسکناس را مرتب و تانخورده نگه دارید. اسکناس را از طرف مثبت خود در کیف پول بگذارید و پرداخت کنید. در مورد کارت بانکی خود هم مرتب و منضبط باشید.

1-    همیشه پول کافی در کیف پول خود داشته باشید که احساس ثروت و تنعم بکنید.

2-    یک تراول صد هزار تومانی در کیف پول خود قرار بدهید. روی تراول بنویسید:

این تراول غیرقابل فروش یا انتقال است. این تراول، سند استقلال مالی من است.

این تراول برای خرج کردن نیست. بلکه سندی است که شما آگاهانه امضا می کنید تا نشان دهید از امروز متعهد هستید که در جهت استقلال مالی خود گام بردارید. اگر این تراول را خرج کنید، نشان می دهید که در تعهد خود ثابت قدم نیستید. این تراول را مثل یک عکس یادگاری در کیف پول خود نگه دارید.

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

آيدا

:))))
گيس گلابتون جان من دو سه هفته پيش اين كار را كردم، البته روي تراول چيزي ننوشتم ولي با خودم عهد كردم خرجش نكنم
ممنون :)

پاسخ
بهارک

چه جالب ..
من بدون اینکه بدونم چی کار دارم میکنم سالهاست که یه اسکناس 2 دلاری که کمیابه و شانس میاره تو کیفم گذاشتم و خرجش نکردم و همین جوری نو و تا نشده نیگاش میکنم و جالب تر اینکه تا حالا از همون رویی که گذاشتم جاشو تکون ندادم و هر بار نگاش میکنم احساس ثروت میکنم..

پاسخ
بهاردخت

من همیشه پول کمی در کیفم میگذارم! برای اینکه از گم شدن و دزدیده شدن ان میترسم!!
چه کنم؟
از اینکه یک تراول در کیفم باشد واقعا میترسم!

پاسخ
گیس گلابتون

گام های چگونه مغناطیس پول شویم را تمرین کرده ای؟
یکی از باورهای محدودکننده تو درباره پول این است که اگر زیاد پول داشته باشم، از من دزدی می شود.
این باور را دور بریز. چطوری؟ من که نوشته ام چطوری؟

پاسخ
سمیه

سلام دوست خوبم
ایده هات محشرن. با اشتیاق میام و اینجا رو میخونم این اولین نظر منه گرچه قبلا بهتون ایمل زده بودم هر چش بیشتر میخونمتون بیشتر لذت میبرم همیشه تندرست باشی دوست جون

پاسخ
آنه

اونائی که اسقلال مالی دارن و از خودش درامدی دارن میخواد اینکار رو بکنن؟

پاسخ
گیس گلابتون

داشتن استقلال مالی در بهترین حالت یعنی بدون نگرانی مالی هرکاری که دوست داشته باشی بتوانی انجام بدهی. اگر تو در این شرایط هستی، فوق العاده است و کاش به ما هم یاد بدهی. اگر هنوز به چنین شرایطی نرسیده ای، تعهد را امضا کن.

پاسخ
بهاردخت

با اینکه اکثر گامها را خوانده و انجام داده بودم یک بار دیگر کل مطالب این بخش را خواندم! پدر من از زمان جوانی بسیار سخت کوش بوده اند و خیلی خوب به پولهای بزرگ میرسیدند! اما متاسفانه وقتی میرسیدند با بی احتیاطی کلی پول را از دست میدادند!!مثلاشریک سرشان را کلاه میگذاشت و... و این باور از کودکی در درون من شکل گرفته! همیشه نگرانم کسی پولهایم را ندزدد!!
پادزهر ترس راازدیدگاه شما میدانم! اقدام میکنم ! و برای جلوگیری از این ترس حتما تراول را در کیفم میگذارم!

پاسخ
آنه

خب من به اون سطحی که هر چی بخواهم دردسترس داشته باشم نرسیدم . ولی در ده 20 تا 30 زندگیم صاحب شغل شدم . کارمند یک اداره دولتی . توانستم به نرخ امروز صاحب 10-20 میلیون طلا باشم . صاحب زمینی که الان به قیمت 200 میلیون خریداری میشود . یک ماشین پراید 132 که صفر خریدم . بهترین لباسها رو میپوشم . نه خیلی الامد ولی به روز هستم . جهیزیه ام را در بهترین سطح تقریبا نصف خانواده ام پول جهیزیه ام راد دادن و نصف خودم پرداخت کردم حدودا 20 میلیون جهاز خریدم و خرج فوق لیسانسم که دانشگاه ازاد بود خودم پرداخت کردم بالغ بر پنج میلیون شد . دو سه سال قبل .
االان پس انداز 10 میلیونی دارم . پول نقد .
خب این فهرست اموال من بود .
اگر اینها خوب است که بگویم من چکار کردم .
خودم سطح توقعم بالاتر از این است که از دیشب به طور اتفاقی به چند مورد رسیدم که چرا از اینکه بیشتر پولدار شوم میترسم
1- ضرب المثل نان هست دندان نیست دندان هست نان نیست را شنیدی ؟ من دیده ام از اقوامم که تریلیاردر شدن و مریض هم شدن . پدرم میگفت وقتی نان داری دندان خوردن اش را نداری یعنی اینقد بیماری قند و فشارخون و... داری که نیمتوانی از پولت بهره مند شوی
2- من ارث پدری قابل توجههی بهم رسیده است معادل همین سرمایه ای که خودم اندوختم .همسرم هم وضعش مثل من است یک مقدار بالاتر .( سرمایه او با سرمایه حاصل دسترنج من بدون در نظر گرفتن ارث پدری ام و گرنه با ارث از ا و سرمایه ام بیشتر است.) دوست ندارم شوهرم از من درامدش کمتر باشد .دوست دارم هسمرم بسیار پولدارتر از من باشد.
این دو موانع ذهنی من برای کسب درامد بیشتر است . ممنون میشوم کمک ام کنی.

پاسخ
گیس گلابتون

یک مراسم برگزار کن و آنها را دور بریز. از خدا بخواه که به تو کمک کند. اعلام کن که من این باورها را رها می کنم و کف دست خدا می گذارم. خدا خودش می داند با آن چه کند.
نحوه برگزاری مراسم را در سایت توضیح داده ام.
آفرین که این همه پشتکار داری. آفرین به تو که این همه برای آزادی مالی مصمم هستی.

پاسخ
kafshghermezi

خب اگر واقعا دوست نداشتیم از همسرمان ثروتمندتر باشیم چه کنیم؟! من حتی به ازدواج هایی که درآمد عروس بیشتر از داماد است حس خوبی ندارم چون فکر می کنم مرد باید از زن قوی تر و باهوش تر باشد. باید قهرمان همسرش باشد.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
حتما می دانی امیرکبیر، یک پسر روستایی و شاگرد آشپز بوده که با دختر شاه عروسی می کند؟
یعنی خودش از مال دنیا چیزی نداشته ولی همسرش ثروتمند بوده؟
امیرکبیر، تدبیر و دانش داشته است.

می دانی دیزراییلی با ثروت همسرش پیشرفت کرده است؟ دیزراییلی یکی از معروف ترین سیاستمداران انگلیس است به اندازه چرچیل معروف است.

امیرکبیر و دیزرائیلی نه تنها برای همسران شان بلکه برای تمام دنیا، قهرمان هستند.

با توجه به این که شما در حال حاضر مجرد هستید و نمی دانید همسر آینده تان چقدر دارایی دارد، این که دست روی دست بگذارید و نخواهید پولی داشته باشید، اشتباه کوچکی نیست.

هرچند شما صلاح زندگی خود را بهتر از من می دانید دوست عزیز

پاسخ
الهه

باورت میشه گلابتون جان؟!، من میترسم این کارو انجام بدم، میترسم روزی به این 50 تومنی نیاز پیدا کنم!!!!ناراحت

پاسخ
هدی

گیس گلابتون عزیزم:) حتما حتما حتما این کار رو می کنم. مرسی از تمرین هایی که یاد می دین:)

من یه سوال دارم(ببخشید اگه یه کم بی ربطه)، می خوام کم شدن این تراول رو توی حسابرسی های مالیم یادداشت کنم. باید کجا نوشته بشه؟ از 60 درصد کم میشه یا 20 درصد؟ ببخشید اگه سوالم خیلی عجیب غریبه!

پاسخ
گیس گلابتون

20% پس انداز

پاسخ
هدی

مرسی از راهنماییتون:)
گلگلگل

پاسخ
خانمی

منم گذاشتم تو کیفم : )

پاسخ
yasi19

با سلام و خسته نباشی واقعا مطالبتون جالبه امیدوارم که موفق و موید باشید .ممنون از زحماتتون

پاسخ
mina-life

شاید باورت نشه 25 سالمه
ولی من اصلا کیف پول ندارم
وا مصیبتا
برم یه فکری برای خودم بکنم

پاسخ
nefertiti6464

سلام
اینکه من همه جای این سایت حضور دارم از بیکاری نیستا!از اینه که هرقسمتش که میرم با کلی مطالب جالب و شگفت انگیز روبه رو میشم.مطالبی که شادم میکنه و دنیای تازه ای رو بهم نشون میده.مشتاق ترم میکنه تا کل سایت رو جستجو کنم و بخونم.
*اینجا برام یه سوالی پیش اومد شما تو سال 90 این پست رو گذاشتید و بعد به بچه های خارج هم گفتید بالاترین اسکناس رایج رو سند استقلال مالی کنن.
الان ما سال 94هستیم و تراول 100تومنی دیگه متداول شده!الان باید هنوزم 50 روسند استقلال کنیم؟

پاسخ
گیس گلابتون

حق باشماست.
تراول صد تومنی را سند کنید.
متشکرم از تذکر شما
تصحیحش خواهم کرد

پاسخ
ZARI_M

خانم دكتر عزيز

من چند باري به ايميلي كه بالاي صفحه سايت است نامه فرستادم اما هر بار با FAILURE NOTICE مواجه شدم. به همين دليل متن ايميل را از طريق نظرات برايتان مي فرستادم.

خواهشمندم مساله ايميل را بررسي فرماييد. سپاسگزارم

پاسخ

متشکرم. ایمیلی از طرف شما دریافت نکردم. لطفا با آدرس ایمیل زیر مکاتبه بفرمایید تا در خدمتتان باشم:
gisgolabetoon0@gmail.com

پاسخ
ZARI_M

متشكرم. چشم

پاسخ
blogfa.com.13521358

با سلام به خانم دکتر عزیز و سپاس از راهنمایی هاتون. راستش من دو سال پیش این سند مالی رو برای خودم تهیه کردم و برای خودم درامد ماهی 3 میلیون رو آرزو کردم در حالی که با وجود مدرک فوق لیسانس ادبیات هیچ شغلی نداشتم و همسرم هم علاقه ایی نداشت من جایی مشغول باشم ولی در رویای خودم چنین درآمدی رو خواستم و امروز به این درآمد رسیدم البته بدون اینکه صاحب شغلی بشم و تازه اینکه سند مالی رو هیچ وقت همراه هم نداشتم و قایمش کرده بودمنیشخند. داستان اینه ما مجبور شدیم نقل مکان کنیم و بریم منزل جدیدی مستاجری و خونه خودمون رواجاره بدیم ، همسر لطف کردن اجاره منزل خودمون که ماهی 3 میلیون میشه رو به حساب من میریزن و اینجوری من هم صاحب درامد شدم. خواستم بگم این سند رو تهیه کنید چون مطمئن باشید تو کره ماه هم باشید یا حتی دست بسته تو زیرزمین خونتون، این سند شما رو به استقلال مالی میرسونه. راستش خانم دکتر حالا که من به این درامد رسیدم میخوام بیشتر داشته باشم آیا لازمه یه سند مالی دیگه تهیه کنم؟. با اجازه یه سئوال دیگه اینکه من دلم میخواد نویسنده بزرگی بشم مثل جی. کی. رولینگ ولی احساس می کنم به خاطر حق کپی رایت نتونم موفق بشم به نظرتون با این همه سختی میشه که بشه.اضطراب

پاسخ
گیس گلابتون

عالیه که منبع درآمد ثابتی کسب کردید. نوش جانتان. بیشتر می خواهید؟ باز هم تعیین هدف کنید. البته که می توانید نویسنده بزرگی شوید. انشاالله جوری که بنویسید که کتابهایتان به ده ها زبان خارجی ترجمه شود و از کمپانی های خارجی حق تالیف بگیرید. در ضمن در ایران اگر کتابی منتشر شود، کسی نمی تواند متن کتاب را به اشتراک بگذارد. بنویسید و بنویسید و خودتان را بابت کپی رایت نگران نکنید.

پاسخ
blogfa.com.13521358

قلبقلب

پاسخ
blogfa.com.13521358

قلبقلب

پاسخ
rmaryam6926

سلام وقت بخیر
فکر کنم حدود هفت سالی هست که این تراول تو کیف پولم هست و هنوزم تمیز و زیباست.
الان که مجدد دارم این پست را می خوانم یادم افتاد که اون اوایل چقدر دستم میرفت تویه کیفم تا این تراول را خرج کنم و چقدر در مقابل این وسوسه مقاومت می کردم . الانم که بعد از هفت سال دارمش و بهش نگاه می کنم خیلی حس خوبیه ، انگار واقعا یک یادگاری عزیز را نگه داشتی .

پاسخ
گیس گلابتون

من از وقتی این تراول را در کیف پولم گذاشتم، هرگز کیفم خالی نشده. خداروشکر. شما چطور؟ تجربه شما چیه؟

پاسخ
rmaryam6926

سلام
همین طور است . اما من بیشتر زمانی سراغ این تراول می رفتم که از کار کردن خسته می شدم و دلم می خواست دیگر کار نکنم . سراغ این تراول می رفتم و به خودم می گفتم من می خوام مستقل باشم پس نیاز دارم کار کنم . از محیط کارم که برام به شدت استرس آور بود آمدم بیرون تا کمی استراحت کنم اما با این حال در یک سازمان نیمه دولتی به صورت نیمه وقت کار می کردم و همچنین در منزل هم کار می کردم به همکاران مادرم آموزش استفاده از فضای مجازی می دادم ، به امور مالی مادرم رسیدگی می کردم ، برای اقوام کیک و شیرینی درست می کردم و ... ( این را مدیون شما هستم که یادگرفتم از توانایی هایم استفاده کنم و ازش درآمد کسب کنم ) . الان در یک سازمان دولتی مشغول هستم ، اتفاقا چند روز پیش مجدد به سراغ این تراول رفتم و با خودم گفتم می خواهم مستقل تر از اینی که هستم باشم ، تصمیم گرفتم خانه بخرم ، با اینکه پول کافی ندارم الان به دنبال خانه هستم دعا کنید که بتوانم جایه مناسب با قیمت خوبی بخرم .
با تشکر از لطف و محبت شما

پاسخ
گیس گلابتون

من به شما افتخار می کنم. انشاالله بزودی خانه مطابق سلیقه و میلتان را خریداری خواهید کرد.

پاسخ
ZARI_M

من امروز و اينجا تعهد دادم كه مسئوليت امور مالي و هدفم را به عهده مي گيرم و همه توانم را براي به دست اوردن ان به كار مي برم.
معلم دوست داشتني ام، از شما سپاسگزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

من از شما سپاسگزارم و به شما افتخار می کنمگل

پاسخ
amitis2017

من کلا بابام روشش همینه همیشه بهم میگه یه تراول با خودت داشته باش و خرجش نکن و بزارش برا روز مبادا که اگه احیانا پولی کم اومد ازش استفاده کنی و خیلی بارها بدردم خورده . خودشم همیشه همین کارو می کنه

پاسخ
هيلا

سلام خانم دكتر عزيزم
ممكن بفرماييد طرف مثبت اسكناس كدوم طرف ؟ يا اينكه كارت رو بايد از طرف خاصي در كيف گذاشت ؟
هوارتا ممنونم از سايت مفيدتون ☺️🙏🏻❤️

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. کارت بانکی: سمتی که نام شما نوشته شده، سمت مثبت کارت است. در مورد اسکناس، خودتان تعیین کنید کدام طرف اسکناس مثبت باشد. این قراردادها شخصی است. لازم نیست دیگری برای شما تعیین کند.

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

یادم باشه فردا انجامش بدم عاشق این کارامنیشخند

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet