مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه پولدار شوید؟
1390/08/20 00:00

گام دهم "چگونه مغناطیس پول شویم؟"

گام دهم: موفقیت خود را جشن بگیرید !

 

به گام آخر پولدار شدن، خوش آمدید!

 

به شما تبریک می‌گویم که گام‌ها را یک به یک پیموده‌اید و به درس آخر رسیده‌اید. اگر درس‌های قبلی را به کار گرفته باشید، حتم دارم که وضعیت مالی شما شکفته شده است .

 

موفقیت خود را جشن بگیرید. از پیشرفت خود در راه تبدیل شدن به یک مغناطیس پول قدردانی کنید. اگر از خود به خاطر تغییر ذهنی، قدردانی نکنید، پول دوباره از شما دور می‌شود .

 

اگر سکه‌ای را کف پیاده رو ببینید چه واکنشی نشان می‌دهید؟ آیا آن را برمی دارید؟ آیا به آن اهمیت نمی‌دهید؟ آیا از ترس آنکه دیگران شما را ببینند، فوری از آنجا دور می‌شوید؟ آیا به خود می‌گویید فقط همین یک سکه؟ !

 

وقتی به عنوان یک مغناطیس پول در حال شکفته شدن هستید، از شما می‌خواهم که به پول خوشامد بگویید. به هر مقدار پولی که ظاهر می‌شود و به هر شکلی .

 

سپاسگزار باشید تا بیشتر دریافت کنید .

به شما تبریک می‌گویم که به زندگی خود پول جذب کرده‌اید و به یک مغناطیس پول تبدیل شده‌اید. اگر می‌خواهید مغناطیس پول باقی بمانید، پیشنهاد می‌کنم که حلقه‌ای از دوستان گرد خود جمع کنید و با هم تمرینات «چگونه مغناطیس پول شویم؟» را انجام دهید.

 

می‌توانید یکی یا چند تا از پیشنهادات زیر را اجرا کنید:

 

•        در باشگاه مغناطیس پول ثبت نام کنید

•        در ​مشاوره با گیس گلابتون، برنامه زندگی خود را بنویسید و مسیر طلایی موفقیت و ثروت را در پیش بگیرید.

 

تبریک می‌گویم! شما یک مغناطیس پول هستید!

دلم می‌خواهد شما مغناطیس پول باقی بمانید و سایرین را نیز تشویق کنید تا مغناطیس پول بشوند.


 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

لیلا

سلام گیس گلابتون عزیز،
امیدوارم قبل هر چیز زخم جراحی کاملا خوب شده باشه و آسوده باشی. من نوشتن منابع مالی که تو 40 روز بهم می رسید رو اجرا کردم البته از اون به بعد همیشه توی سر رسیدم می نویسم. واقعا موثر بود و از اینکه وقت می گذارید خیلی متشکرم.
خواهشی داشتم که اجازه بدید کتاب مغناطیس پول رو به صورت اینترنتی از سایت تون خریداری کنیم.
مرسیگل

پاسخ
anahid

mer3i

پاسخ
ریحانه جون

گیس گلابتون عزیز ممنون از تلاشتون. امیدوارم حالتون بهتر شده باشه. نگفتید چرا مریض شدید اما بخاطر شجاعتی که برای رسیدنبه سلامتی انجام دادید به خودتون پاداش بدید. من تمریناتتون رو دارم انجام میدم و امروز بیست و دومین روز بود. بعضی روزها پولی نمیرسه اما بجاش کلی نعمات خوب میرسه از طرف خدا. مواظب خودتون و پسرک باشید.

پاسخ
اوا

ممنون خوب بود من توصیه میکنم کتاب بدر بولدار بدر فقیر را هم مطالعه کنند دوستان
در ضمن من از زمان اشنایی با قانون راز وتغییر دیدگاهام خیلی چیزا تو زندگیم عوض شده مخصوصا از نظر مالی...میخوام بگم افسانه نیست همه اینا عملیه

پاسخ
diken

گیس گلابتون خشکلم...من این چند وقته خیلی به پول عزیز می اندیشم....اتفاقای مثبتی در زندگی من و همسرم در حال وقوعه...انرژی مثبت شما رو میطلبم...

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

لبخندگسی گلابتون الان دومین صفحه هست که میبینم از جراحی شما وشتن من شاید باید خاطرات رو بخونم تا بدونم قضیه چیه . فقط همینجا براتون آرزو سلامت و شادی می کنم. و دیگه اینکه من کسایی رو میشناسم که خوب پول در میارن ولی همیشه نالان هستن . من اصلا خوشم نمیاد از این رفتار.گاهی فکر میکنم اینا چجوری مغناطیس پول هستن. بس که غر میزنن

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

وای لطفا اون گیس گلابتون رو اصلاح کن چرا ندیدمشششششششششششش . ببخشید

پاسخ
kimiamami

ممنون دوست عزیز من باتمرین چهل روز کلی پول جذب کردم همچنان ادامه میدم خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم .به همه پیشنهاد میدم که اینکار را بکنند ولی ادم باید به این باور برسه تا نتیجه بگیره. برای من که خیلی خوب بود هر روز دریافتی هام را یاداشت میکنم وکلی از خالق خودم از آفریدگار خودم تکر میکنم و سپاسگزارم برای همه خوبیها

پاسخ
kimiamami

ازروزی که این برنامه راشروع کردم کلی حال روحیم خوب شده کلی انگیزه پیداکردم برای بهتر زندگی کردن به داشته هام اهمیت میدم وبراشون ارزش قائلم خیلی برنامه عالی هست کلی انرژی مثبت گرفتم ممنون برای این مطالب خوب

پاسخ
farzanehhh

سلام،سپاسگزارم برای مطالب انرژی بخش و مفیدتون.من کتاب ازدواج مثل آب خوردن را خریدم و مشغول انجام تمرینات هستم.میخواستم بدونم میتونم هم زمان تمرین های مغناطیس پول رو هم انجام بدم؟

پاسخ
گیس گلابتون

البته که می توانید
ولی بهتر است اول 73 روز تمرینات ازدواج را انجام بدهید و سپس به سراغ پول بروید.
در نهایت همه ما همزمان داریم برای چند هدف فعالیت می کنیم. برای مثال من دارم کسب درآمد میکنم، شوهرداری می کنم، خودسازی میکنم و در همه اینها دارم رشد می کنم. شما هم به همین ترتیب

پاسخ
sepideahmadi

درود فراوان خدمت گیس گلابتون گرامی مطالب شماعالی است و تاثیر گذار ...من به تازگی با این سایت اشنا شده ام و در تلگرام مطالب شما رو دنبال میکنم از صمیم قلب براتون ارزوی به روزی و سربلندی دارم

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدی:)

پاسخ
خرپول نيكخواه!

سلام گيس گلابتون جون من يه كارمندم ك حقوقم حدود ي تومني ميشه اما با مطالبي كه امروز توسايتت خوندم ارزو كردم ك حقوقم پنج ميليون در ماه بشه...رویا ي برگه درست كردم كه از چه راههايي ميتونم پول دربيارم.ازت خيلي ممنون.ايشالا بهتربشي و سالهاي سال در كنار خونوادت بخوشي زندگي كني....

پاسخ
Zari_m

این مطلب رو هم اضافه کنم که من از به دست آوردن همان مبالغ ناچیز هم خوشحال میشوم و شاکرم اما جدیدا ته دلم هم‌ میگویم کم است! بیشتر میخواهم.
در مورد دیدن سکه ای روی زمین، من ان را برنمیدارم. معتقدم صاحبش به سراغش خواهد امد.

پاسخ
گیس گلابتون

به شما تبریک می گویم. شما این ده درس را خیلی با دقت انجام دادید.
برای رسیدن به استقلال مالی دو کار لازم است:
1- درآمد بیشتری داشته باشید
2- پس انداز بیشتری کنید تا بتوانید سرمایه گذاری کنید
ظاهر شما در بخش اول مسئله دارید.
من نمی دانم شغل شما چیست، مهارتهای شما چیست، تیپ شخصیتی شما در مورد پول چیست؟ به همین دلیل نمی توانم راهنمایی دقیقی داشته باشم. پس از خودتان سوال کنید: چگونه می توانم ماهی ... درآمد داشته باشم؟ عدد را خودتان بنویسید. حدود 30% بیشتر از الان.
هر روز این سوال را از خود بپرسید و جواب را فوری اجرا کنید. وقتی به 30% درآمد بیشتر رسیدید، دوباره از خود بپرسید و جواب را اجرا کنید. تا کم کم به درآمد دلخواه خود برسید.
مسیر ثروت، مسیری طولانی است. ثروت یکشبه نداریم. میانبر نداریم. آسانسور نداریم. ولی قرار نیست مثل مورچه هر روز یک ذره داشته باشیم. بلکه باید کم کم آن را افزایش بدهیم.
منتظر خبرهای خوب شما هستم.

پاسخ
Zari_m

یادم امد از بهار امسال تکرار میکنم که میخواهم ماهانه ... تومان از طریق شغلم درآمد داشته باشم.
تقریبا ۴۰ درصد بیشتر
و حالا اعلام میکنم دیروز فهمیدم که با افزایش حقوقم و اضافه کاری میتوانم به آن مبلغ برسم.

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم! درود بر شما

پاسخ
Zari_m

متشکرم.
همین امروز انجام این تمرین را شروع میکنم.

پاسخ
Zari_m

۲. برای بهبود وضعیت مالی کلی تلاش میکنم. هنگامی که وضعیت بهبود پیدا میکنه و وقت بهره بردن است، شرایطی پیش می اید که مجبور میشوم ان موقعیت را ترک کرده و دوباره از اول شروع کنم.
انگار زندگی مالی من طوری برنامه ریزی میشود که همواره در حال قناعت و ذره ذره اندوختنم.
من میخواهم از ۱۰ شروع کنم نه از صفر. و میخواهم درامدهای کلان داشته باشم.
سپاسگزارم و مثل همیشه منتظر راهنمایی های خوب شما
ممنون از مقالات و ممنون از همراهی و راهنمایی هاتون طی این سه ماه.

پاسخ
Zari_m

گیس گلابتون عزیزم
من طی یک دوره ۳ ماهه همه گام ها را با تمریناتش انجام دادم. مطالب زیادی راجع به خودم فهمیدم. در حال تغییر برخی عاداتم هستم. موانع ذهنی ام شگفت زده ام میکند. ادعا نمیکنم معجزه شده و یا به استقلال مالی رسیده ام. فقط میگویم وضعیتم کمی بهتر شده و شاکرم. ترس هایم از بی پولی بسیار کاهش یافته است.
من فهمیده ام در دو حوزه مشکل دارم:
۱. کسب درآمد. با وجود تحصیلات خوب، شغلهای با درامد پایین دارم! کلا من درامد کمی دارم. حتی دوره ای که خانه دار بودم، همسرم هم پول کافی در اختیارم نمیگذاشت. پول از راه های مختلف اما با مبالغ ناچیز به دستم میرسد. نمیدانم خودم را لایق درامد کلان نمیدانم یا مشکل دیگری است. (در دوره ذره ذره جمع کردن و از هیچ زندگی ساختن را دوست داشتم. اما اکنون زیاد میخواهم) من خوب پس انداز میکنم و می توانم پولهای کوچک را به بزرگ تبدیل کنم. اما پول زیاد به دست نمی آورم تا بیشترش کنم. هنوز متوجه علت این موضوع نشده ام.

پاسخ
askari.1368

سلام
نمیدونم اینو باید بگم یا نه
اما سه تا مطلب از بخش مغناطیس پول،اونم سر سری خوندم و بکارش گرفتم
ا- واسه پول بیشتر باید بیشتر تلاش کرد
2- چک رو نوشتم
3- سکه ها و پول خردهای هر روزمو جمع میکردم و میذاشتم جلو رو خودم.
من 27 سالمه،اما تا الان بصورت جدی قصد نداشتم پول در بیارم
شاید یه سال خودمو با کاری سرگرم میکردم که نهایت یه تومن هم درآمد نداشتم.
اما تو این سه هفته اخیر،یک جک 3 تومنی برای خودم نوشتم و گفتم طی سه ماه 3 تومن پول دربیارم
خوب واقع بینانه نبود اما من در طی سه هفته تونستم یه تومن دربیارم،که بنظرم واقعا واسه خودم که همه کاراهام در حد کار دانشجویی بود عالیه،واسه خودم یه خرس کادو گرفتم.
و دارم فکر میکنم چه بسا من اگه اون چک رو تا روزای آخر جلو دیدم میزاشتم میتونستم 3 تومنم تکمیل کنم.
الان تو فکر خوندن باقی مطالب و گام های بعدیم.و این یه تومنو میخام بدم گوشی بخرممغرور

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم. به عنوان یک دانشجو ظرف سه هفته یک میلیون درآمد عالیه

پاسخ
labkhand

گیس گلابتون عزیزم سلام. در مورد سکه ای در پیاده رو و یا موارد مشابه باید چه واکنشی نشان داد؟! خود شما اگر در این موقعیت قرار بگیرید چه کار می کنید؟

پاسخ
گیس گلابتون

من سکه را برمی دارم و به فال نیک می گیرم

پاسخ
alighazvini

سلام و ممنون از نشر این مطالب ارزشمند. در مورد برداشتن سکه یا پول از کف پیاده‌رو، من نظر دیگری دارم. آن پول متلق به "من" نیست. متعلق به شخص دیگری بوده است که به هر دلیل در کف پیاده‌رو افتاده است. برداشتن آن و گذاشتن‌اش در جیب، به معنای خوشامدگویی به پول در زندکی من نیست. به این معناست که من اصلاً سازوکار جذب پول و پول‌سازی را درک نکرده‌ام و فقط یک تصور سطحی و سانتی‌مانتال در حد فیلم "راز" از این قضیه دارم. برداشتن پولی که کف پیاده‌روست و آن را متعلق به خود دانستن، نه اخلاقی است و نه درست و نه موجب جذب پول به زندگی خواهد شد.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. متشکرم. نظرتان را نوشتید. سپاس

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet