مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه پولدار شوید؟
1394/11/04 15:00

گام هشتم «چگونه مغناطیس پول شویم؟»

ده مقاله «ده گام تا ثروت» جزو اولین مقاله‌های سایت گیس گلابتون است. با توجه این که عده زیادی از شما به تازگی به سایت گیس گلابتون پیوسته‌اید و ممکن است هنوز فرصت نکرده باشید این مقاله‌ها بخوانید، خیال دارم هر هفته یکی از آن‌ها را آپدیت کنم.

حتی اگر قبلاً این مقاله‌ها را خوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنم تمرینات را انجام بدهید؛ زیرا با هر بار انجام دادن آن‌ها، مسائل تازه ای بر شما آشکار می‌شود.

دلم می‌خواهد برای هیچکدام از شما مسئله ای تحت عنوان «بی پولی» وجود نداشته باشد، زیرا فقر، سرچشمه شرارت و بدی است. کم پولی، آدم را ضعیف و خوار می‌کند.

گیس گلابتونی‌ها قوی و مؤثر هستند. گیس گلابتونی‌ها به اندازه ای که نیاز دارند و آرزو دارند، پول درمی‌آورند. پیشنهاد می‌کنم انجام این تمرینات را جدی بگیرید.

توضیح اولیه: مغناطیس پول کسی است که به اندازه‌ای مایل است و نیاز دارد، می‌تواند پول به زندگی‌اش جذب کند .

 

گام اول مغناطیس پول

گام دوم مغناطیس پول

گام سوم مغناطیس پول

گام چهارم مغناطیس پول

گام پنجم مغناطیس پول

گام ششم مغناطیس پول

گام هفتم مغناطیس پول

 

 

گام هشتم تبدیل شدن به یک مغناطیس پول :

اشتیاق قلبی‌ات را دنبال کن !

آیا شما فکر می‌کنید برای پول درآوردن باید جان بکنید و سخت کار کنید؟

 

من هم همینطور فکر می‌کردم. من با این باور بزرگ شدم و این باور یکی از بد‌ترین محدودیت‌های فکری درباره پول درآوردن است.

 

«اگر پول بیشتری می‌خواهی باید ساعات بیشتری کار کنی، باید کار سخت تری انجام بدهی، باید کاری را که دوست نداری را انجام بدهی. باید در شرایط دشوار کار کنی. » 

 

این باور منفی روی مقدار پولی که درمی آورید بشدت تأثیر می‌گذارد .

 

اجازه بدهید یک مثال از کتاب «چگونه مغناطیس پول شویم؟» بیاورم. نویسنده کتاب، ماری کلیر کارلایل می‌گوید:

 

 من مدیر فروش یک شرکت بودم و کسب و کار این شرکت را از صفر راه اندازی نمودم. من شبانه روز کار کردم و پس از چند ماه تلاش مستمر، یک تیم فروش خوب و قوی ساختم. درآمد خوبی داشتم. از خودم، کارم و درآمدم بسیار راضی بودم. درآمد من پاداش سختکوشی من بود .

تلاش زیاد مساوی پاداش زیاد

پس از آنکه سخت کار کردم و تیم فروش سروسامان گرفت، تیم فروش موفقیت‌های بزرگی بدست می‌آورد، بدون اینکه لازم باشد من ساعت‌های طولانی کار کنم. ولی من همچنان درآمد زیادی داشتم. مشکل از این زمان آغاز شد، زیرا در دنیای من و بر اساس باورهای من، کار کم نمی‌توانست درآمد زیادی تولید کند !

من نیاز داشتم برای کسب درآمد، بسختی کار کنم و نمی‌توانستم قبول کنم بدون کار زیاد، درآمد زیادی داشته باشم. به همین دلیل از شغلی که سالی دویست هزار پوند برای من درآمد داشت، بیرون آمدم.

 

اگر شما باور دارید که برای امرار معاش و کسب درآمد باید سخت کار کنید، همین الان این باور را دور بریزید .

 

باور اشتباه بعدی این است: بیشتر مردم تصور می‌کنند برای پول درآوردن باید کاری را انجام بدهند که دوست ندارند. به همین دلیل معتقد هستند هر قدر از کاری بیشتر متنفر باشند، سزاوار دریافت پول بیشتری هستند. درحالیکه این باور بکلی اشتباه است. ثروتمندان عاشق کار خود هستند. راه طبیعی ثروت یعنی کاری را انجام بدهید که دوست دارید و آن را به سادگی انجام می‌دهید. راه طبیعی ثروت، دنبال کردن اشتیاق قلبی شماست .

 

·         آیا می‌توانید تصور کنید اشتیاق قلبی خود را دنبال کنید و پول دربیاورید؟

·         آیا می‌توانید تصور کنید هنگام انجام دادن کار و پول درآوردن از شادی آواز بخوانید؟

 

بعضی از آدم‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانند چنین چیزی را تصور کنند .

 

کلیر که یک حسابدار زبده بود. او کار خود را‌‌ رها کرد تا اشتیاق قلبی‌اش را تعقیب کند. او ناتوراپاتی (درمان از راه هماهنگی با طبیعت) را آموخت. سپس یک وبسایت ساخت و محصولات طبیعی برای کسب سلامت را ارائه داد. محصولات این وبسایت به صورت آنلاین قابل خریداری است. کلیر اشتیاق قلب خود را دنبال و تلاش می‌کند دنیای بهتری بسازد. پول زیادی هم از این راه درمی آورد. او یک مغناطیس پول است .

 

اگر مطمئن بودید که می‌توانید درآمد کافی داشته باشید، چه کاری انجام می‌دادید؟

 

تمرین عملی:

 

قبل از خواب روی یک صفحه کاغذ این سؤال را بنویسید: اگر مطمئن بودم که می‌توانم درآمد کافی داشته باشم، چه شغلی را در پیش می‌گرفتم؟ این صفحه کاغذ و یک خودکار را کنار تختخواب خود بگذارید. به محض بیدار شدن از خواب، جواب این سؤال را بنویسید. هر جوابی که به نظرتان رسید، بدون اینکه خود را سانسور یا تجزیه و تحلیل کنید .

 

این تمرین می‌توانید بکلی زندگی شما را تغییر بدهد. انجام این تمرین را جدی بگیرید .

اگر در مورد رسیدن به استقلال مالی و ثروتمند شدن جدی هستید، پیشنهاد می‌کنم به باشگاه مغناطیس پول بپیوندید.

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

ترنم

تحلیلم را نوشتم توی وبلاگ

پاسخ
معصومه

من هميشه عاشق نوشتن بودم عاشق ساخت انيميشن واااااااااااااااااااااااااي از گفتنش هم لذت ميبرم اگه بدونم درامد كافي دارم ميرم دنبالش الان كلي ذوق كردم .يعني ميشه ؟؟؟؟؟

پاسخ
ترنم

امروز به یکی که همیشه براش رفاقتی کار می کردم گفتم که باید برای خدماتی که می گیرد پول بدهد . البته علی رقم تلاشم باز کلی با تخفیف قیمت گفتم ولی حالم خوب نیست.

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین که اولین قدم را برداشتی. حالا به درونت نگاه کن و ببین که چه حرفهایی به خودت می زنی. خودت را کشف کن.

پاسخ
آرتیمیس

ای کاش من هم اشتیاق درونیم رو پیداکنم.ماههاست که دارم برای پیداکردنش تلاش میکنم.راستی گلابتون نازنینم آیا اشتیاق درونی همان استعداد انسان است؟درضمن آیا میدانی که چه کسی میتواند من را در راه پیدا کردن اشتیاق درونیم راهنمایی کند؟

پاسخ
خانمی

سوال رو نوشتم که شبا بهش فکر کنم و جواب بدم بهش :)

پاسخ
گل مينا

اگر درآمد كافي داشتم ميرفتم دنبال علاقه اي كه هميشه آرزوشو داشتم ، رقص حرفه اي !

پاسخ
ریحانه کاظمی

سلام خانم دکتر مهربون.خوشحالم که سفر خوبی داشتید.من هم از جاهای دیدنی لذت میبرم همخرید. این روش رو امتحان کنید برای خودتون از شهرهای مختلف وسایلی رو بخرید که هرگز فکرش رو نمی کردید. اون وسایل رو تو تزیینات خونه استفاده کنید. معجزه میکنه در روحیه آدم.
نوشته هاتون رو دوست دارم و دنبال میکنم. بنابر نوشته های شما به کتاب 21 قانون شکست ناپذیر پول اثر برایان تریسی علاقه مند شدم و خریدم. دقیقاً همین خواسته رو توش از ما میخوادکه بنویسیم خواسته هامونو. من فوق لیسانس ریاضی هستم و دوست دارم از راه هنر پول در بیارم اماهنر در شهرستان ما خریدار نداره و من واقعاً ناراحتم. باید همین آرزوها رو بدون در نظر گرفتن نتیجه بنویسم؟؟؟

پاسخ
نازنین

مشکل من اینه وقتی آشنا یا فامیل ازم کاری رو بخوان بدون دریافت پول انجام میدم اما روحم آسیب میبینه. من کار ترجمه، کار خیاطی، ساخت شمع، گل چینی ، روبان دوزی رو به رایگان واسه همه انجام دادم در حالیکه دوست داشتم بگن چقدر تقدیمت کنیم؟ و وقتی یک بار یکی از فامیل کار ترجمه تخصصی بهم داد قیمت رو بهش گفتم قبول کرد ،انجام دادم و بعدش به بهانه اینکه بعداً به حسابم میریزه پشتگوش انداخت. من نمیدونم چطور باید از حق خودم دفاع کنم که کسی ناراحت نشه.به خاطر همین رفتار دیگران خیاطی رو کلاً کنار گذاشتم حتی واسه خودم. هنر رو کنار گذاشتم تا کسی مجانی ازم چیزی نخواد.

پاسخ
zahra

من خیلییی شدید عاشق رستوران داری ام ولی هنوز راه ورود به این کارو پیدا نکردمنگران

پاسخ
نجمه

سلام بانو...مشكل من اينه كه شديد به كاري كه دارم عشق ميورزم اما پولي كه سزاوارشم در نميارم..انگار يكي در درونم ميگه كه لذتي كه ميبرم كافيه! واقعا هم اشتياق چنداني براي پول بيشتر ندارم اما پول در نياوردن انگار اعتبار كار آدم را كم ميكند مردم اگر نبينند كه خوب پول ميگيري بهت كار نميدن و كارتو جدي نميگيرن..من فوق ليسانس معماري هستم اشتياق توصيف ناپذيري در طراحي خونه دارم و احساس ميكنم گرهي توي اين كار نيست كه نتونم باز كنم اما مشتري ندارم چند وقت هم در دفتر استادم كار ميكردم كه با اين كه انسان شريفي هست تصور كرد كه من براي كارم پول نميخوام ..خيلي دلم ميخواد گير كارمو بفهمم

پاسخ
Zari_m

خانم دکتر عزیزم
من کارمند هستم و به طور کلی در حال حاضر، با شرایط کارمندی رو دوست دارم. اما کاری که انجام میدهم به نظرم بسیار ساده است و حقوق خیلی پایینی دارم. به نظرم من مهارت ها و قابلیت هایی دارم که بی استفاده مانده اند. بنابر این توقع افزایش حقوق به خاطر کارم را نداشتم. یعد از خواندن این مقاله متوجه شدم که گرفتار اشتباه اولم. من کارمند نسبتا خوبی هستم. کارم برای من آسان است و با خوشحالی آن را انجام میدهم. اما کار سایر همکارانم که درامدی چند برابر من دارند هم به اندازه من آسان است! پس من استحقاق درامد بیشتری را دارم. منتظرم ببینم چه اتفاقی می افتد.
البته همچنان خیلی دلم میخواهد بیشتر از توانایی هایم استفاده کنم.

پاسخ
Zari_m

اما در مورد تمرین ارائه شده
به شکل بسیار واضحی در برابر این تمرین مقاومت میکنم. چرا؟ نمیدانم.
من یک دفترچه و خودکار کنار تختم گذاشته ام و تقریبا هر روز صبح سعی کردم چیزی که به ذهنم می رسید را بنویسم. میدانید پاسخ اکثر روزها چه بود؟ " نمیدانم چه می کردم!"
کمی نگران شدم و شروع کردم به نوشتن چیزها و کارهایی که دوست دارم. انجام کارهایی که دوست دارم و میتوانم انجام دهم.(فکر میکنم مدتهاست که زیادی به خودم نه گفته ام و در فضای نمی شود زندگی کرده ام، انقدر که یادم رفته چه میخواهم.)
هنوز هم سطرهای کمی در آن دفترچه نوشته شده.
فقط من متوجه شده ام که مسائل دیگری هم دارم و در پی حل آنها هستم.
آیا توصیه یا پیشنهادی برای من دارید؟
سپاسگذارم.
بهترین ها رو برای شما آرزومندم.

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم شما دارید خوب پیش می روید. بعلاوه شاید همین کار فعلی را دوست دارید. راستی در مورد همان مهارتهایی که دوست دارید بکار گرفته شود ولی در شغل فعلی تان به کار گرفته نمی شود، آنها را بنویسید. شاید هنوز نمی دانید چطور ازش پول دربیاورید، ولی بنویسید.
برای مثال وقتی من این تمرین را انجام دادم، نوشتم دلم میخواهد کتاب بخوانم و بنویسم! و نمی دانستم چطوری از کتاب خواندن و نوشتن می توانم پول دربیاورم. بعد راهش آشکار شد. آیا توانستم منظورم را برسانم؟

پاسخ
Zari_m

خانم دکتر عزیزم
خیلی ممنونم از پاسختون.
بله متوجه منظورتون شدم. متشکرم.
شما خیلی با دقت جواب میدید.
افتخار میکنم که شاگرد شما هستم‌.گل

پاسخ
گیس گلابتون

من افتخار می کنم در خدمت شما هستم.

پاسخ
ZARI_M

گيس گلابتون عزيزم
حدود يكسال است كه ذهنم درگير اين مطلب است.
"اشتياق قلبي ات را دنبال كن"
طي يكسال گذشته تغييرات زيادي در زندگي من اتفاق افتاده و من فهميده ام انچنان به سازگار شدن با شرايط خو گرفته ام كه يادم رفته واقعا چه مي خواهم و چه دوست دارم. خيلي اوقات دليل ناراحتي ام، انجام ندادن كارهاي مورد علاقه ام و مشغول بودن به كارهايي است كه جاذبه اي برايم ندارند. در اين شرايط ناگهان به خودم مي ايم و از خود مي پرسم "چه چيزي دلت ميخواهد" انها را يادداشت مي كنم و براي برخي برنامه ريزي مي كنم. حتي نوشتنشان هم حالم را خوب مي كند.
امروز بعد از يك سال مي دانم دلم چه مي خواهد و چه چيزي بيشتر از همه مرا به هيجان مي اورد. جالب انكه اين موضوع خيلي واضح بود. تقريبا همه اطرافيانم ان را ميدانند. نمي دانم چرا براي خودم دركش اينقدر زمان برد. البته هنوز نمي دانم چطور از ان پول در بياورم. اميدوارم به زودي راهش اشكار شود. در حال تحقيقم.
از راهنمايي هاي شما سپاسگزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. همانطور که چشم خود را نمی بینید، معمولا ما خود را نمی بینیم. دیگران ما را بهتر مشاهده می کنند.

پاسخ
ZARI_M

اين را هم اضافه كنم كه از وقتي فهميدم چه مي خواهم و تصميم گرفتم كاري انجام دهم، خيلي مي ترسم خيلي خيلي زياد مي ترسم و اينده بسيار مبهم است.از تكرار شكست هايم مي ترسم. اما چاره اي جز اقدام ندارم.

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

یه سوال
شما درباره بازی فراوانی استر هیکس نظری دارین؟
فکر می کنین مفید باشه؟

پاسخ
گیس گلابتون

عالیه! خیلی خوشمزه است!

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

وای یه نفس راحت کشیدم وقتی پاسختونو دیدم
همش فکر می کردم الان می گین اخه دختر این خرافات چیه برو آستین بالا بزن متمرکز شو روی تلاش و این صحبتا
:)
پس انجامش میدم

پاسخ
گیس گلابتون

بله. تمرینات ذهنی خیلی مهم هستند. پس از آن نوبت اقدام است.

پاسخ
Zari_m

خانم دکتر عزیزم
باز هم من! این سومین بهاریست که زیر این پست نظری می نویسم.(ایکون خجالت) اول خدمتتون عرض کنم که شاگردتون درآمدش نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر شده . و اینکه همچنان درگیر گام هشتم هستم. البته نسبت به سال قبل خیلی ذهن بازتر و منظم تری دارم.
اما آنچه که باعث شد یاد این مقاله افتادم: من طی دو سال گذشته خییییلی تلاش کردم تا وضعیت مالیمو سر و سامان بدم. وقت و انرژی زیادی صرف این موضوع کردم و در نهایت فیش حقوقی این ماهم دو برابر فیش حقوقی سال پیش بود و البته کارم هم دو الی سه برابر سال پیشه. اما وقتی دیروز فیش حقوقیمو دیدم، با وجود خوشحالی، یه احساس عجیب داشتم. من خجالت میکشیدم و فکر میکردم وقتی افرادی هستند که نیازمند این درآمد هستند، من لایق این درآمد نیستم و این درآمد باید به انها برسه!! هر چی میکردم از این حس خلاص نمیشدم. یکبار هم گفته ام مشکل من با پول اینه که وقتی عده ای ندارند من از ثروتمند بودن خودم خجالت میکشم. چرا؟ نمیدانم! در حالیکه من واقعا برای کسب این درامد زحمت کشیده ام و هنوز هم می کشم.
فورا یاد داستان این گام افتادم و اینکه باورهای ما چقدررر روی زندگی ما تاثیر گذارند. بعد با خودم فکر کردم زیاد شدن روزی من، از روزی انها کم نمیکنه و ثروت و روزی زمین نامحدوده و برای همه هست. من از انها کم نمی کنم همانطور که معتقدم وسعت روزی دیگران از سهم من کم نمیکنه و این فکر ماست که محدوده و نه نعمتهای پروردگار.
من هنوز ریشه این باور را پیدا نکرده ام. میدانم که به افکار پدرم مربوطه. اما هنوز ازش خلاص نشده ام. اما همین که نسبت بهش آگاهی پیدا کردم و فهمیدم چقدر ریشه دار و عمیقه، کمک میکنه تا ازش خلاص بشم.
باز هم منتظر راهنمایی های شما هستم.
سپاسگزارم

پاسخ
گیس گلابتون

من به شما افتخار می کنم. درود بر شما.
همانطور که خودتان فرمودید، درآمد حلال شما، از حق دیگران کم نمی کند. بعلاوه وقتی شما درآمد بیشتری داشته باشید می توانید به بندگان نیازمند خدا بیشتر کمک کنید، نه این که خودتان جزو بندگان نیازمند باشید و دستتان جلوی دیگران دراز... من به شما افتخار می کنم و درود می فرستمقلب

پاسخ
Zari_m

خیلی ممنونم خانم دکتر😊 و خیلی دوستون دارم🤗🤗
حق با شماست. ثروت نه فقط برای خود فرد ارامش و رفاه میاره، بلکه میتونه سبب بشه که ادم واسطه خیر هم بشه. از این به بعد هر وقت پول بیشتری بدست آوردم اینطوری بهش نگاه می کنم و انشاا... به همین صورت هم عمل میکنم.
سپاسگزارم😙

پاسخ
گیس گلابتون

عالیه! منتظرم سال آینده هم بنویسید درآمدتان چند برابر شده است. من به شما افتخار می کنم.

پاسخ
Zari_m

خانم دکتر عزیزم
این چندمین کامنتیه که برای گام هشتم میگذارم و همونطور که قبلا گفتم، سخت ترین گام برای من.
بلاخره بعد از دو سال فهمیدم چه میخوام! نمیدانستم از خوشحالی بخندم یا گریه کنم. در حالیکه داشتم کتاب اثر مرکب را میخواندم، آنچه قلبم خواهانش بود در برابر چشمم ظاهر شد. با شوق همه را نوشتم‌. حالا هم رویایم واضح بود و هم برایش طرح و برنامه داشتم. کاری که با فکر کردن به آن بر سر شوق می آیم. و میدانم با ان به ارامش خواهم رسید. بیش از دو سال طول کشید!
راه بسیاار طولانی و احتمالا سختی پیش رو دارم. حتی مجبورم از شغل فعلی استعفا دهم. من در استانه ۳۸ سالگی هستم و نمیخواهم فرصت رسیدن به خواسته اصلیمو از دست بدم. احتمالا استعفا از شغلی که با زحمت بسیار به دست امده احمقانه به نظر میرسه، اما اگر فرصت زندگی مطلوبمو از دست بدهم، در اینده پشیمان میشوم و هیچ پول و موفقیتی خوشحالم نخواهد کرد. رضایت قلبی مهم ترین دلیل خوشنودی ماست.
مثل همیشه اینجا نوشتم تا نسبت به کاری که میخوام انجام بدم متعهد بشم و بعدها نتیجه اش رو هم براتون بگم.
ترس زیاده ولی اقدام میکنم.
راهنمای مهربانم بسیار از شما ممنونم. هر بار میخوام مسیر تازه ای رو شروع کنم همه انچه از شما یاد گرفتم، به خاطرم میاد و مستقیم سایتتون رو باز میکنم. زندگیتون پر برکت

پاسخ
گیس گلابتون

اگر من سهم کوچکی در شادی و پیروزی شما دارم، باعث افتخار من است. درود بر شما. شاد و سربلند باشیدقلب

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet