مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه پولدار شوید؟
1394/06/21 12:26

گام سوم «چگونه مغناطیس پول شویم؟»

ده مقاله «ده گام تا ثروت» جزو اولین مقاله‌های سایت گیس گلابتون است. با توجه این که عده زیادی از شما به تازگی به سایت گیس گلابتون پیوسته‌اید و ممکن است هنوز فرصت نکرده باشید این مقاله‌ها بخوانید، خیال دارم هر هفته یکی از آن‌ها را آپدیت کنم.

حتی اگر قبلاً این مقاله‌ها را خوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنم تمرینات را انجام بدهید؛ زیرا با هر بار انجام دادن آن‌ها، مسائل تازه ای بر شما آشکار می‌شود.

دلم می‌خواهد برای هیچکدام از شما مسئله ای تحت عنوان «بی پولی» وجود نداشته باشد، زیرا فقر، سرچشمه شرارت و بدی است. کم پولی، آدم را ضعیف و خوار می‌کند.

گیس گلابتونی‌ها قوی و مؤثر هستند. گیس گلابتونی‌ها به اندازه ای که نیاز دارند و آرزو دارند، پول درمی‌آورند. پیشنهاد می‌کنم انجام این تمرینات را جدی بگیرید.

 

نشان بده به پول اهمیت می دهی!

تا پول به تو اهمیت بدهد!

 

آیا تمرین اول  و دوم "چگونه مغناطیس پول شویم؟" را انجام دادید؟ اگر هنوز اولین تمرین را انجام نداده‌اید، پیشنهاد می‌کنم پیش از خواندن این پست، به تمرینات قبلی برگردید و آن را انجام بدهید.

 

تمرین اول چگونه مغناطیس پول شویم؟

تمرین دوم چگونه مغناطیس پول شویم؟

 

بگذارید با شما روراست باشم. اگر از بی پولی و کم پولی شکایت دارید، وقتش رسیده کاری انجام بدهید. اگر حاضر نیستید تمرینی که به رایگان در اختیارتان قرار گرفته و  انجام آن فقط چند دقیقه وقت می‌گیرد، انجام بدهید، امید چندانی به رفع بی پولی شما نیست. جدی می گویم! پس لطفاً به تمرین اول و دوم برگردید و آن را انجام بدهید. ممنون می‌شوم تجربه خود را هم ثبت کنید. من به شما این تمرینات را هدیه می‌دهم. شما با نوشتن تجربه خود، هدیه مرا جبران می‌کنید.

 

فرض می‌کنم تمرین اول و دوم را انجام داده‌اید. پس به گام سوم پولدار شدن، برمی گردم:

 

 

گام سوم دو بخش دارد:

1.     بخش  اول بررسی مقدار پولی است که همین الان دارید .

2.     بخش دوم تعیین مقدار پولی است که می‌خواهید داشته باشید.

 

برای این که با پول دوست شوید، با او مثل یک دوست جدید رفتار کنید. یعنی ابتدا در مورد دوست جدید خود (پول) اطلاعات جمع آوری کنید، سپس تصمیم بگیرید دلتان می‌خواهید چقدر او را ببینید!

 

بخش  اول: بررسی مقدار پولی است که همین الان دارید

 

·         در حال حاضر چقدر درآمد دارید؟

·         در پایان ماه چقدر از پولتان باقی می‌ماند؟

·         آیا از دخل و خرج خود خبر دارید؟

·         آیا بدهی دارید؟

·         آیا برنامه مناسبی برای پرداخت بدهی خود دارید؟

·         آیا مخارج خود را یادداشت می‌کنید و می دانید که درآمدتان کجا خرج می‌شود؟

·         آیا به محض دریافت قبض‌های خود، برای پرداخت آن برنامه ریزی می‌کنید یا برعکس از خواندن مبلغ صورت حساب خودداری می‌کنید و می‌ترسید مبلغ صورت حساب را بدانید، زیرا فکر می‌کنید از عهده پرداخت آن برنخواهید آمد؟

 

اگر همین حالا بنشینید و حساب‌های پس انداز خود را بررسی کنید، شاید متوجه شوید در قرعه کشی قرض الحسنه برنده شده‌اید و خبر ندارید!

 

تمرینات عملی بخش اول:

-         میزان درآمد خود را یادداشت کنید. در صورت امکان میزان درآمد سه ماه قبل یا سال گذشته را هم بنویسید.

-         میزان مخارج ماهانه خود را بنویسید. در صورت امکان میزان مخارج سه ماهه گذشته و سال قبل را هم بنویسید.

-         مقدار پس انداز خود را بنویسید.

-         میزان دارایی‌های خود را یادداشت کنید. آیا خانه، ماشین، طلا یا زمین دارید؟ مقدار تقریبی یا دقیق دارایی خود را یادداشت کنید.

-         آیا بدهی دارید؟ میزان بدهی خود را بنویسید.

اگر همین الان از میزان درآمد و میزان درآمد، مقدار پس انداز، میزان بدهی و مقدار دارایی خود باخبر هستید، عالی است. چون برای تبدیل شدن به یک مغناطیس پول آماده تر هستید.

 

اگر اطلاعات کافی در مورد وضعیت مالی خود ندارید، اشکالی ندارد. لطفا همین الان با مراجعه به مدارک و اسناد، وضعیت فعلی مالی خود را کشف کنید. بله! درست خواندید! همین الان!

 

بخش دوم: تعیین مقدار پولی است که می‌خواهید داشته باشید

متشکرم تمرینات بخش اول را انجام دادید. حالا به مرحله دوم می رسیم. در این مرحله از خود بپرسید چقدر پول می‌خواهید؟

 

خیلیها می گویند پول بیشتری می‌خواهند. وقتی از آن‌ها می‌پرسم: "چقدر پول می‌خواهی؟" حرفی برای گفتن ندارند. وقتی اصرار می‌کنم: "همین جوری یک عددی بگو!" بیشتر زبانشان بسته می‌شود.

 

نکته مهم: اگر ندانید چقدر پول می‌خواهید، نمی‌توانید برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. بنابراین پول بیشتری بدست نمی‌آورید و آرزومند باقی می مانید.

 

افرادی که نمی‌دانند چقدر پول می‌خواهند در ناخودآگاه خود اصلاً پول بیشتر نمی‌خواهند! وگرنه آن را جذب کرده بودند. آن‌ها با منبع انرژی هماهنگ نیستند.

 

آیا شما پول بیشتری می‌خواهید؟ خیلی دقیق بنویسید چه مبلغ پول را تا چه تاریخی می‌خواهید. وقتی ما خواسته واضحی داریم، ذهن ما می‌داند قرار است چه چیزی را جذب کند و آن را جذب می‌کند.

 

داستان معروف جیم کری را شنیده‌اید؟ او اعلام کرد ظرف سه سال از راه هنرپیشگی ده میلیون دلار پول می‌سازد. او یک چک ده میلیون دلاری به تاریخ سه سال بعد، بابت بازی در یک فیلم، در وجه خودش نوشت. بازی جیم کری در فیلم "ماسک" ظرف سه سال رویای او را محقق کرد.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

happy

سلام گیس گلابتون جان من با خوندن مطالب شما تصمیم گرفتم استقلال مالی دااشته باشم.در حال حاضر دانشجو هستم و تا حالا شغلی نداشته ام.برای شروع و داشتن شغل باید چه کار کنم و از کجا شروع کنم؟

پاسخ
najme

گيس گلابتون كسي كه خانه دار است و در امدي ندارد چطور ميتواند مبلغي را تعيين كند؟و آيا بايد تعيين كند يا اين تمرينات شامل حال او نميشود؟

پاسخ
admin

نجمه جون، چطور درآمد نداری؟ بالاخره از شوهرت که پول می گیری؟ برای همان پولی که مال خودت هست، برنامه ریزی کن. به علاوه اگر شوهرت پول کافی به تو نمی دهد یا ندارد که بدهد، به فکر کسب درآمد باش. لازم نیست کارمند بشوی. از هزاران راه می توانی پول در بیاوری.

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

لبخند

پاسخ
سوشا

سلام به همه دوستان خوبم و استاد گلم گیسو جان
من هم قبلا آدمی بودم که وقتی ازم میپرسیدن چقد دوست داری درآمد داشته باشی میگفتم خیلی درحالی که نمیدونستم این خیلی یعنی چقد
تااینکه بطور اتفاقی باکتاب تو ثروتمند زاده شده ای نوشته باب پراکتر آشنا شدم و الان دقیقا میدونم چقد و برای چه کارهایی پول میخوام
برای همتون آرزوی موفقیت دارم از ته قلبم

پاسخ
mohammad.asgaroo

سلام گیس گلابتون خانوم. ممنون از مطالب زیبایی که اینجا می نویسین.
از یه ماه پیش به صورت جدی در مورد پول دراوردن و کارم شروع کردم به فکر کردن، کتاب خوندن و تحقیق کردن. واقعیت رو اینجوری دیدم که بیشتر ما به همون پولی که درمیاریم قانع شدیم و دیگه تلاشی برای پول بیشتر نمیکنیم. من که اینجوری بودم و این من رو کلی از زندگی عقب انداخته. اما از یه ماه پیش به این فکر افتادم که یه مغازه دیگه هم باز کنم (الان یه مغازه دارم) و واقعا هر کاری که بتونم برای پیشرفت مالی می کنم تا به این هدفم برسم. الان می بینم که چقد میتونستم راحت تر وبیشتر پول دربیارم. وقتی آدم واقعا به پول درآوردن فکر میکنه به مرور زمان راهکار های جالبی پیدا میکنه. من از یه ماه پیش شروع کردم به تلاش برای افتتاح یه مغازه جدید و امیدوارم تا پایان این ماه به هدفم برسم اگه رسیدم میام حتما خبرشو میدم.
موفق باشید.

پاسخ
گیس گلابتون

موافقم. ما برای درآمد بیشتر تلاش نمی کنیم چون با همین که الان داریم کنار آمده ایم. غری می زنیم ولی در واقع کنار آمده ایم.

پاسخ
zari_m

گیس گلابتون عزیز
من از وضعیت مالی ام اگاهم. تا پایان سال هم، هدف مالی منطقی دارم. گاهی هم کمی ارزو به هدف مالی ام اضافه می کنم! اما معمولا واقع بین هستم. یعنی این کار اشتباه است؟ من به اینده امیدوار هستم اما فکر میکنم ارزوی غیر منطقی نشدنی است.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
روش شما کاملا درست است.
منطقی و امیدوار

ولی یه کم منطق را کش بیاورید تا توانایی های شما کش بیاید

پاسخ
mozhdeh1366

سلام گیس گلابتون عزیز..من امروز به گام سوم رسیدم و تمرینات را برای درآمد خانواده و درآمد شخصی هردو انجام میدهم.به نظر شما اشکالی ندارد؟ ممنون از تمام زحمات شما

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. نه. چه اشکالی دارد. خوب است.

پاسخ
nefertiti6464

الان من یه سوالی دارم!
شما یکی از بچه ها رو راهنمایی کردید که مثلا 25% بیشتر ازمقدار درآمد ماهیانه اش رو هدف قرار بده.این روش برای کسب و کارهای شخصی جواب میده ولی وقتی کسی در جایی شاغله که درآمد فیکس ماهیانه داره خب عملا امکانپذیر نیست.مگر اینکه سراغ شغل دوم هم بره.منظور شما از این افزایش کشف راه های گوناگون درآمدزاییه؟!

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
25% افزایش درآمد ماهانه زیاد است. اگر چنین راهنمایی کردم، اشتباه بوده
سالی 25% افزایش درآمد سالیانه خوب است.

دخترم برای کارمندها هم امکان افزایش درآمد هست. در یکی از پستها قدیمی نوشته ام.

نوشته ام: کار هوشمندانه تر و نه کار بیشتر

بهر حال شما در حال حاضر دانشجو هستید و کار نمی کنید. نگرانی مالی هم ندارید.

وقتی سرکار رفتید و می خواستید درآمد بیشتری داشته باشید، یک سری به من بزنید تا راهکارهای شخص شما را خدمتتان ارائه بدهم

پاسخ
nefertiti6464

سلام.
دقیقا 7 تا باکس بالاتر در پاسخ به masoum
اونجا هم یه پیام می ذارم که بدونید دقیقا کجاست.
جای شما خالی.کلی حساب کتاب کردم دیدم خیلی سخته 25% ماهانه!بعد کلا ناامید شدم.
خوب شد سالانه هست و گرنه....

پاسخ
گیس گلابتون

مرسی
اشتباه کردم. اشتباه لپی. شاید هم مخم تاب داشته آن موقع. نمی دونم!

پاسخ
nefertiti6464

قلبماچ
دور از جون عزیز دلم

پاسخ
دختر دریا

سلام بسیار عااااالی بود
من همیشه ارزو داشتم پولدار شم
اما هیچ وقت در موردش اقدامی جدی
نکردم
ممنون

پاسخ
aida

سلام گیس گلابتون جان
الان رفتم تمرین‌های این نوشته رو انجام دادم.
راستش از مقدار پولی که داشتم و نمی‌دونستم خیلی شگفت زده و خوشحال شدم. خیالم کلی آسوده شد.
بعدش هم مقدار پولی که می‌خوام داشته باشم رو نوشتم٬ در واقع مقدار در آمد ماهیانه رو نوشتم و گفتم دلم می‌خواد از چه تاریخی اون مقدار در آمد رو داشته باشم.
خیلی هیجان زده شدم٬‌اینقدر که قلبم داره گومب گومب می‌زنه٬ یه سردرد خفیفی هم گرفتم حتی!زبان

پاسخ
گیس گلابتون

نشونه خوبیه. تبریک میگملبخند

پاسخ
masoum

سلام خانم دکتر عزیز
شما فرمودین که ادمها چیزهای نزدیک به خودشونو جذب میکنن مثلا تو امر ازدواج؛حالا بفرض اگه من 15 تومن داشته باشم چطوری 500 میلیون جذب کنم؟مگه میشه؟یا باید رقمشو تعدیل کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
درآمد ماهانه شما چقدر است. هدف بگذارید ماه بعد 25% بیشتر کسب کنید. این هدف منطقی و چالش برانگیز است

پاسخ
nefertiti6464

گیس گلابتون جونم اینجاست.
حسابی هم چالشی هست این هدفنیشخند

پاسخ
masoum

باسلام
من همش این دو بخشو مینوشتم:درامد،مخارج،پس انداز،قسط،نقطه هدف .فکر میکردم اشتباهه و دارم خودمو عذاب میدم.الان متوجه شدم کارم درست بوده و اتفاقا لذت میبردم البته باید رقم درخواستی رو ببرم بالا.بالابالابالاتر.

پاسخ
علیرضا

happy بهت پیشنهاد میکنم مطلب " طوفان فکری " رو بخونی حتما کمکت میکنه

پاسخ
maryamrad

سلام من به این مساله که به هرچیزی که بخواهم میتوانم برسم عقیده کامل دارم اما تمام افکار منفی در مورد خودم پولم همسرم و... که به ذهنم میرسند به سرعت به واقعیت تبدیل میشوند اما افکار مثبتم درمورد دیگران هم به سرعت اتفاق می افتد اما افکار و خواسته های مثبت مربوط به خودم و زندگیم بسیار بسیار دیر و سخت اتفاق میافتد تا جاییکه کم کم ترجیح میدهم حتی روی ناخود آگاهم کار کنم اما نمیشود روزی نیست که بدون فکر کردن به راههای استقلال مالیم فکر نکنم میدانم که تمام زندگی الانم که 33 ساله هستم تمام فکرهای و خواسته های سنین دبیرستان و حتی دبستانم هست الان سعی میکنم به آینده فکر نکنم و یا خیلی کم فکر کنم چون از اتفاقافتادن افکار منفی ام می ترسم در صورتی که راهی برای این مشکلم میشناسید ممنون میشوم از کمکتان

پاسخ
گیس گلابتون

سولماز عزیز افکار منفی را باید گام به گام دور بریزی. مباحث مثبت اندیشی همین وبسایت می تواند تو را راهنمایی کندو همانطور که در گام یک گفتم پول یک مسئله ذهنی است. روزی تو هم دست رئیست نیست. دست خودت و خدای تو است.

پاسخ
سولماز

سلام. من ذهن ترسویی دارم یعنی تا میام یه مبلغ و یه تاریخ تعیین کنم همش میرم به سمت اینکه از چه راهی قراره این پول بیاد و هرچی فکر میکنم با وجود رئیس ناخن خشکم اصلا نمیتونم باور کنم که 100تومن به حقوقم اضافه بشه چه برسه به... خانم گیس گلابتون میشه لطفا راهنماییم کنید که چطور این افکار منفی رو از خودم دور کنم؟ ممنونم :)

پاسخ
hanieh

تعیین 25 درصد افزایش درامد ماهیانه برای کسانی که که در امد خیلی کمی دارند خیلی نا امید کننده است که مثلا کسی که درامدش حتی هزینه های ضروری او را هم کفاف نمیدهد این مقدار افزایش درامد انگیزه او را برای کسب پول بیشتر تضعیف میکند .لطف کنید راهنمایی کنید با تشکر .

پاسخ
گیس گلابتون

بله. 5-10% افزایش درآمد مناسب است.

پاسخ
bahar63

گیس گلابتون عزیزم...سلام...ممنون بخاطر محبتی که داری و وقتی که برای ما میذاری...
تو قسمت پس انداز ها...اگه مبلغیو به عنوان وام گرفته باشم ..و هنوز اقاطش پرداخت نشده ...ولی توی بانک هست و بهش سود تعلق میگیره ..جز پس انداز محسوب میشه؟؟؟
بعد من تندی یه برگه چک از دسته چکم کندم و روش نوشتم یک میلیارد تومن..و تاریخ 1/1/96 روش نوشتم...انگار دلم به مبلغ کمتر نمیرفت...این مدل سنگ بزرگ ها ...نادرسته ؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
1- یک پس انداز نیست. وام است.
2- یک میلیارد. بستگی دارد درآمد فعلی شما چقدر باشد. اگر هشتصد میلیون تومان است، برنامه ریزی خوبی است. اگر یک میلیون تومان است... خودت چی فکر میکنی؟

پاسخ
rmaryam6926

سلام ، روزتون بخیر
 من دانشجو هستم و کار نیمه وقت غیر ثابت دارم یک ماهی درآمدم 50 هزار تومان است . یک ماهی 300 هزار تومان .
 در سه ماه گذشته میزان مخارج ماهانه ام ماهی 60 هزار تومان بوده است اما درحال حاظر ماهی 30 هزار تومان .
 حدودا 900 هزار تومان پس انداز دارم .
دارایی های من طلا است ، حدود چهار میلیون تومان که یک سومش کادو و باقیش را با پس اندازهایم تهیه کرده ام.

من می خواهم که ماهیانه به طور ثابت یک ملیون تومان درآمد کسب کنم .
و می خواهم تا تاریخ 26/3/1405 پنجاه میلیون تومان پول داشته باشم .

پاسخ
گیس گلابتون

به شما تبریک می گویم. آینده روشنی برای شما پیش بینی می کنم.

پاسخ
rmaryam6926

سلام
ممنون از انرژی مثبتتون

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
حدیث زمانی

گیسگلابتون جونم منم نوشتم سرمایه و درامد و خرج و پس اندازمو
ولی من اصلا بلد نیستم پول دربیارم نمیدونم مشکلم چیه همش دارم کاراموزی میرمو در حال یادگیریم که هیچوقتم تموم نمیشه که بتونم باهاش کار کنم واقعا ازین وضعیت خودم خسته شدم مثلا الان یه دوره ای رو دارم یاد میگیرم میرم کارای موجودو میبینم بعد میگم برم مثلا حسابداریم یاد بگیرم تا نصفه میرم یه چیز دیگه به چشمم میخوره مثلا میگم ارایشگری پول خوبی داره برم اونو یاد بگیرم بعد این مدام داره تکرار میشه....
الانم من سرکار نمیرم شاید ماهی ۳۰۰ تومن اونم از سود بانکم باشه فقط
بنظر شما چه کتاب یا مقاله ای بهم کمک میکنه تا از سردرگمی نجات پیدا کنم؟
و اینکه این گام هارو دارم میرم همزمان دنبال کارم هستم کارم درسته؟

پاسخ
Taranoom

من دوست دارم تا سال 1400 حداقل 650 میلیون سرمایه داشته باشم، ولی در حال حاضر ماهی 1750 هزار درآمد دارم و ماهی 550 بیمه تامین اجتماعی، همین، فقط دوره آرایش دائم هم گذروندم حالا باید امتحان بدم و مدرکش و بگیرم کنار کار اداری یواش یواش توسعش بدم _ منتها هنوز یدونه مشتری هم ندارم _ و تازه مجردم هستم و مهارت‌هایی که دوست دارم یاد بگیرم و ازشون پول در بیارم اینا هستن : مربی یوگا _ تاتو صورت و بدن_ گرافیک کامپیوتری( فتوشاپ و عکاسی) _ زبان انگلیسی _ و موسیقی سه تار هم برای دل خودم _حالا با توجه به اینا نمیدونم چطور باید به سرمایه ای که تا 3 سال دیگه میخوام برسم و مهارتا رو هم یاد بگیرم؟ برنامه ای که به ذهن خودم میرسه اینه که همواره تا 1سال 2سال با آموزش‌های سایت شما روی شخصیت و افکار خودم کار کنم مثلا خودمو ملزم کردم ماهی 600 حتما پس انداز کنم و 100 هم بیمه عمر پرداخت کنم و رو یاد بگیرم خرجم و از درآمدم کمتر کنم ( تا الان هیچگونه پس انداز نداشتم) بعد کار تاتو رو توسعه بدم و سعی کنم از این کار درآمد داشته باشم و کلاس زبان و یوگا و سه تار و فتوشاپ هم برم، منتها نمیدونم چه جوری به همه ی اینا برسم؟!!!!!

پاسخ
گیس گلابتون

ممکنه بپرسم چرا می خواهید کلاسهای زبان و یوگا و سه تار و فتوشاپ بروید؟ چهار جور کلاس هم هزینه زیادی دارد و هم وقت زیادی می گیرد. با هدف مالی شما هماهنگی ندارد. یکی دو تاش قابل قبول است ولی چهار تا؟

پاسخ
Taranoom

درآمدمو بد نوشتم، کارم یه شیفته حقوقم یک میلیون و هفتصد و پنجاه

پاسخ
mina azizi

سلام گیسو جان
هدف من تاده سال دیگه یک میلیون دلار هست.سال 1406 نتیجه رو همینجا اعلام می کنم

پاسخ
Zari_m

گیس گلابتون عزیز
من ابتدای سال گذشته (سال۹۵) با روشی که شما توضیح دادید، مقدار پولی رو که میخواستم در طی ان سال بدست بیارم مشخص کردم و به دست اوردم😊
روش محاسبه ام هم این بود که مقدار منطقی درامد سالانه ام را محاسبه کردم و کمی ارزو به ان اضافه کردم(تقریبا حدود ۲۵ درصد). امسال دلم میخواد مقدار ارزو رو بیشتر کنم... نمیدونم کار درستیه یا نه؟! فقط میدونم مشتاقم ارزوی بیشتری کنم و ببینم چه میشه.

از شما به خاطر همه چیزهایی که ازتون اموختم سپاسگزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. ظرف یک سال شما می توانید درآمد خود را سه برابر کنید. البته نه فقط با آرزو بلکه با تلاش و کوشش و افزودن مهارت های شغلی، بازاریابی و فروش و اضافه کردن ساعت کار.
این هدف را وقتی بگذارید که مهم ترین هدف زندگی تان باشد و حاضر باشید بقیه هدفها را زیر پا بگذارید. اگر مجرد هستید و می خواهید ازدواج کنید یا فرزند کوچک دارید، حتی فرزند نوجوان، و یا همسرتان با هدف شما موافق نیست، این طوری هدف نگذارید. همان هدف 25% مناسب است.

پاسخ
hosna31

سلام گیس گلابتون عزیز ممنوناز مطالب فوق العاده خوبت برات ارزو بهترین ها دارم
من تا تاریخ 96/3/30 با مبلغ وام 100 میلیون پول می خوام
خودم هم با پس اندازم 2 میلیون می خوام داشته باشم

پاسخ
azadeh

سلام
جالبه من دارم با دوست جدیدم بیشتر تر آشنا می شم
و درموردش با خودش حرف می زنم
گفتگو هامون رو دوست دارم و اون هم داره باهام ارتباط برقرار می کنه
توصیف خوبی بود
و باعث شد که با یه دید جدید بهش نگاه نم
از طرفی کتاب ثروتمند ترین مرد بابل هم نکته های خیلی خوبی رو بهم آموزش دارد که با این دوست جدید بیشتر تر آشنا شم
از این کتاب یاد گرفتم که کاری کنم که پول برام کار کنه و برام بچه کنه
من باید به این مهارت برسم که پول رو به خدمت بگیرم
نکته ی دیگه ایی که توی این کتاب برام جالب بود اینکه سعی کنم اعتبار خودم رو در بین اطرافیانم بالا ببرم و به تعهداتم عمل کنم
نکته ی بعدی اینه که لزومی نداره که من کار خارق العاده ایی انجام بدم
مهم اینه که من کارهای کوچیک و مطمئن اما بصورت مدام انجام بدم
مث همین نکته ایی که توی همین سایت بهمون پیشنهاد داده شده
نوشن مخارج روزانه! مهمه ی که بصورت مستمر انجام بشه

ممنونم بابت مطالب خوبتون
همراه هم می درخشیم

پاسخ
مریم سلطان

سلام گیسو جان هر کدوم از گامهای ثروت را چند روز باید انجام داد؟ برای هر کدام یک روز کافیه؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. برای یک دوره تمرین، هر گام را یک بار انجام دهید. ما در کانال تلگرام یادآوری می کنیم. عضو کانال تلگرام هستید؟

پاسخ
مریم سلطان

بله گیسو جان عضو کانال تلگرام هستم . پس کل دوره تمرینات 10 روزه است؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله

پاسخ
مریم سلطان

یعنی هر گام را در یک روز انجام بدیم؟ با سپاس

پاسخ
گیس گلابتون

بله

پاسخ
ziba20

من 30 سال دارم و کمی دیر اقدام به خوداشتغالی کردم
و درامدم متغیر هست
ولی در حالت کلی بین 1 م تا 1.5 م هست
وچون مخارج عمومی خونه به عهده همسرم هست من در حدود 100 الی 300 خرج میکنم و معمولا بیشترش برا کیف و خوشی پوشاک و... هست
الان 12 م پس انداز دارم
و حدود 10 م طلا که بخشیشو خودم خریدم و بخشیش مربوط به هدیه سرعقد و عروسی از طرف همسرم هستن
بدهی کوچکی دارم که به خاطر لوازم منزل هست و به راحتی از پسش برمیام
من الان دلم میخواهد درامد ماهانه ام 3 م باشد
و شدیداااا دلم میخواد تا اخر امسال پس اندازم بشه 20 م
و بعد از مدتی اقدام به خرید مسکن به نام خودم برای اجاره بخرم و..
البته فعلا خودمون هم خونه نداریم و اجاره هستیم
ولی پیش به سوی اینده خوب

پاسخ
rmaryam6926

سلام گیس گلابتون عزیز
بعد از چند وقت تصمیم گرفتم مجدد این مقاله را بخوانم و تمرین ها رو از اول انجام بدم . وقتی داشتم پیام های دوستان را می خواندم پیام خودم را دیدم که تو سال 95 براتون پست گذاشتم که تا سال 1405 می خواهم 50 میلیون تومان پس انداز داشته باشم .
می دونید برام چی جالب بود ، اینکه می خواستم براتون بنویسم که تا سال 1400 این مبلغ رو بدست میارم اما به خودم گفتم دختر منطقی باش چه طوری می خوای تو 5 سال این مبلغ را با این حقوقت به دست بیاری . بیا بزن 1405 که ضایع نشی . الان چند ماه مونده تا سال 1400 و من بیشتر از مبلغی که تعیین کردم پس انداز دارم . انقدر خوشحالم و انرژی گرفتم نیشخند
الان می خواهم مجدد یک زمان و مبلغی تعیین کنم ، راستش مدام چیزی را که می نویسم پاک می کنم چون تو ذهنم این میاد که شرایط سخت تر از این 5سال شده . بله ولی من به خدا و توانایی خودم ایمان دارم ، من مسئول وضعیت خود هستم . پس به امید خدا تا سال 1405 من 120 میلیون تومان پس انداز خواهم داشت .

پاسخ
گیس گلابتون

الهی به امید تو، آمین! در ضمن، من به شما تبریک میگم و بهتون افتخار می کنمگل

پاسخ
حدیث زمانی

سلام گیسگلابتون عزیزم
من آخرای سال ۹۷ برای شما نوشتم بلد نیستم پول دربیارمو حقوقم خیلی خیلی کم بود البته ساعت کاریمم کم بود
من از ابتدای سال ۹۸ کاری رو شروع کردم که خیلی دوسش دارم، اوایلش خیلی سخت بود ولی الان خیلی خوبه نسبت به قبل،الانم هدف مالی برای خودم تعیین کردم هم حقوق ماهانه هم پس انداز سالانم بعلاوه ماشین سواری با یه وام ۳۰ میلیونی که ایشالا به نامم دربیاد

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم حدیث خانوم. مبارک باشه. به شما افتخار می کنمگلگلگل

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet