مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
برای آقایان
1394/04/26 16:16

آقایان! ازدواج کنید تا پولدار شوید!

متوجه شده‌ام یکی از مهم‌ترین ترس‌های آقایان در مورد ازدواج، ترس از بی پولی است.

 

آقایان می‌ترسند ازدواج باعث بی پولی آن‌ها بشود. فکر می‌کنند باید مرتب بیشتر و بیشتر کار کنند و همسرشان همه را خرج خواهد کرد و باز هم بیشتر می‌خواهد.

 

کتاب معروفی به نام همسایه میلیونر توسط دو دکتر اقتصاد به اسامی دکتر استانلی و دکتر دانکو نوشته شده است. آن‌ها برای نوشتن این کتاب، بیست سال وقت گذاشته‌اند. این کتاب به شیوه ای بسیار جالب نگاشته شده است. زیرا پر از جدول و نمودار است و آدم‌های اهل محاسبه را مجاب می کند. همچنین به شیوه ای جذاب و پرکشش نوشته شده تا آدم‌هایی را که از عدد و رقم چندان سررشته ای ندارند و دوست دارند مطالب هیجان انگیز بخوانند (مثل خود من) جذب می نماید.

 

اگر این کتاب فقط پرهیجان نوشته شده بود، ممکن بود عده ای آن را تخیلی و بی ارزش بدانند و اگر فقط گزارشی خشک از عدد و رقم بود، اشخاصی مثل من رغبت نمی‌کردند آن را بخوانند.

 

در این کتاب طی بیست سال، میلیونرهای آمریکایی مورد بررسی قرار گرفته است تا راز ثروتمند شدن آن‌ها کشف شود. این کتاب مرجع اصلی همه کتاب‌هایی است که در مورد جذب پول و پولدار شدن نوشته شده است. هرچند تحقیقات آن در آمریکا انجام شده، ولی نتایج آن در مورد ثروتمندان همه جای دنیا صادق است.

 

چند تا از این رازها اینهاست:

·         ثروتمندان متأهل هستند!

·         ثروتمندان به همسر خود وفادار هستند!

·         ثروتمندان فقط یک بار ازدواج می‌کنند! (طلاق در کارنامه زندگی آن‌ها وجود ندارد)

 

البته یک شرط مهم وجود دارد: باید همسر صرفه جویی داشته باشند.

 

بنابراین آقایان عزیز، اگر مایلید ثروتمند بشوید، ازدواج کنید. زیرا مجرد بودن یا در یک رابطه بد بودن، انرژی شما را بشدت هدر می‌دهد. وقتی مردی مجرد است یا در رابطه ناخوشایندی به سر می‌برد، مقدار زیادی از انرژی‌اش صرف دو کار می‌شود:

·         سرکوب نیاز جنسی

·         یا دنبال رابطه ای گشتن که این نیاز را برطرف کند.

هر دو راه حل، بشدت انرژی شما را تلف می‌کند.


یک بررسی ساده نشان میدهد آقایان متاهل، وضع مالی بهتری دارند. بویژه وقتی رابطه زناشویی خوبی دارند.

من هرگاه با آقایی سختکوش و جاه طلب ملاقات می‌کنم، به او توصیه می‌کنم ازدواج کند. او فوراً می‌گوید: نه بابا! پول ندارم! دخترهای امروز آنقدر توقع دارند که باید یک کامیون پول داشته باشی تا برایت پشت چشم نازک نکنند.

 

اشتباه می‌کنید! خانم‌هایی که برای دو کلمه حرف زدن با آن‌ها باید یک گونی پول خرج کنید، اصلاً زن زندگی نیستند! آن‌ها دنبال شوهر نمی‌گردند. آن‌ها دنبال یک دستگاه خودپرداز هستند. آن‌ها یک کارت بانکی جادویی می‌خواهند که خرج‌های کلان آن‌ها را پرداخت کنند و هیچوقت خالی نشود.

 

این قبیل خانم‌ها برای بدست آوردن کیف پول و کارت بانکی آقایان، از همه جذابیت‌های زنانه خود استفاده می‌کنند. متاسفانه جذاب هم هستند. ولی مصاحبت با آن‌ها خیلی گران تمام می‌شود. آن‌ها تنبل و ولخرج هستند. بنابراین نه همسر خوبی می‌شوند و نه مادر خوبی.

 

هنگامی که  با این قبیل خانم‌ها آشنا می‌شوید، اسیر جذابیت ظاهری آن‌ها نگردید، چون یک فریب است. دنبال یک خانم متین، صرفه جو و سختکوش باشید.

 

من در لینکدین پرسیدم: کدام صفت را برای همسر آینده‌تان مهم تر می دانید: 99% خانم‌ها و آقایان نوشته‌اند: اخلاق

 

یکی از اخلاق‌های خوب یک خانم، صرفه جو بودن اوست.

 

یادتان باشد صرفه جویی مهم‌ترین ویژگی برای ثروتمند شدن است. اگر درآمد بالایی داشته باشید، ولی مخارج فراوانی هم داشته باشید، هرگز ثروتمند نمی‌شوید.

 

نصحیت من به شما آقایان سختکوش و جاه طلب این است: اگر می‌خواهید پولدار شوید، ازدواج کنید، هرچه زودتر هم ازدواج کنید، ولی با یک خانم صرفه جو پیمان تأهل ببندید.

 
آیا مایلید در مورد ثروتمند شدن بیشتر بدانید؟ دنبالم بیایید


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

vahab56

سلام چطور انرژی صرف سرکوب نیاز جنسی میشه؟حرفهاتون درست به نظرمیرسه فقط فقر مردهای متاهل روچطوری میشه توجیه کرد؟اشخاص متاهل زیادی رومیشناسم که 10برابر بیشترازمن کارمیکنن یعنی ساعت 6صبح بیدارمیشن 11-12ساعت کارمیکنن وسالهای زیادی هم کارمیکنن شاید13سال اماهنوز دریک زیرزمین اجاره ای زندگی میکنن یادرمورد خودم زمانیکه مخارج منزل به عهده من نبود میتونستم به سفرهای تفریحی خارج ازکشوربرم یابه راحتی هرچیزی که دوست داشتم روبخرم امابعدازاینکه مخارج خانه بردوشم افتاد میبینم نه میشه پس اندازکرد نه میشه تفریح کرد اصلا پولی باقی نمیمونه این درحالیه که هنوز مخارجی مثل پذیرایی ازبرادرزن وخواهرزن وپدرزن یا خرید انگشتر یالباس وپوشک وشیرخشک وواکسن ودکترو..... هم ندارم اگراونهااضافه بشه دیگه چی میشه کم توقع ترین دختر هم چنین مخارجی روبه همراه خواهدداشت

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم آقای وهاب عزیز
متشکرم نظر خود را می نویسید و سپاسگزارم امروز اینقدر فعال هستید و همه جا نظر نوشته اید

ولی دلگیر هم شدم... شما هیچکدام از مطالبی که در مورد "چگونه پولدار شویم؟" را مطالعه نفرمودید؟...

یا تاکید من روی خانم صرفه جو را دقت نفرمودید؟...

به علاوه دوست عزیز، شما که مایل نیستید ازدواج کنید کلا. حالا چه خرج آن را داشته باشید و چه نداشته باشید.
این حرفها برای آقایانی است که مایلند ازدواج کنند، ولی از بی پولی می ترسند

من متشکرم نظرتان را نوشتید و در آینده هم منتظر نظرهای شما هستم. نظرات شما متفاوت، شیرین و تامل برانگیز است.

متشکرم لطف می کنید و این سایت را مطالعه می کنید

پاسخ
vahab56

متشکرم من به این مسایل به عنوان یک مساله شخصی نگاه نمیکنم به عنوان یک موضوع قابل تحقیق نگاه میکنم یک جورمعماکه از پیداکردن جوابش لذت میبرم وشاد میشم(شادی ارشمیدس درحمام نیشخند) حالا سعی میکنم ازراحتترین راه وشایسته ترین شخص یعنی شماوسایتتون جوابموپیداکنم اگرنشد اشکال نداره فکرمیکنم هنوز وقت هست امامن صرفه جویی رو درنظرگرفتم اونجاییکه گفتم کم توقع ترین دختر هم چنین مخارجی رو درپی خواهد داشت درضمن اون 10گام وکتاب مغناطیس پول و فایل صوتی کارگاه رو چند باری استفاده کردم حالا نمیدونم جوابها اونجابودن ومن متوجه نشدم یا موردی که شمامدنظرتون هست داخل اون مباحث نیستند وداخل سایت هستند

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم آقای وهاب عزیز
برعکس شما، من از بحثهای تئوری گریزان هستم و فقط دنبال راه حل های عملی ام. مسئله های زندگی ام را شناسایی می کنم و برای آنها دنبال راه حل می گردم. اینطوری زندگی ام بهتر میشه. سرگرم شدن به بحث های تئوری از نظر من، تلف کردن وقت است. البته این نظر من است و ممکن است با نظر شما متفاوت باشد. اما تفاوت دیدگاهها باعث رشد فرهنگ و جامعه میشه و حتم دارم قبول دارید قرار است به همه نوع دیدگاهی اجازه رشد بدهیم.
خوب باشید

پاسخ
ال پیکاسو

گیسو جان من هم با نظر شما که گفتید دنبال راه حل های عملی هستید کااااملا موافقم.و با این روشها زندگی خودمان رو به جلو برده ام.
من خودم زمانی که با همسرم عقد شدیم (اسفند 90)به جز شغلش هیچ دادایی نداشت تا 9 ماه اول عقدمون خوب بود.بعد از اون بیکار شد وسه ماه بعد طی آزمایشی متوجه شدیم که کلیه اش از کار افتاده.تا پروسه پیدا کردن کلیه و استراحت بعد از پیوند کلیه طی شود یک سال طول کشید.بعد از اون یک کار پاره وقت پیدا کرد تا عروسی کردیم.چون من هم شاغل بودم فشار زندگی کمتر بود.سر جهاز دادن پدر من نصف جهاز را وسیله و بقیه را پول داد (20 میلیون) که بتونیم با کمک این مبلغ خونه بخریم.
6 ماه بعد از ازدواجمون یه خونه به مبلغ 84 میلیون قرارداد بستیم که 40 میلیون اولش دادیم.و تا آخر سال بقیه مبلغ رو پر کردیم.و پارسال و امسال نزدیک 25 میلیون برا خونه خرید کردیم و نزدیک به 10 میلیون طلا خریدم.که سر خونه خریدن فروخته بودم.
در طی 2.5 سال عقد و 2.5 سال ازدواج خیلی سختی کشیدیم(مثلا ما در خرید مایحتاج خونه بسیار دقت می کردیم که از ارزان ترین جا وبا کیفیت خوب خرید کنیم)البته وسطاش به خودمون حال هم دادیم که سختی مسیر رو کمتر کنیم.دو سال عید رو رفتیم باکو.یه بار هم رفتیم کویر گردی که عالی بود...
ما خونه دوم رو هم عید امسال شراکتی با خواهرم خریدیم.نصف مبلغ رو دادیم بقیه رو در طول سال پر می کنیم که سرمایه گذاری محسوب میشه.
اداستان زندگیم رو توضیح دادم که بگم شوهر من همیشه میگه من قبل ازدواج درامدم بیشتر از این بود اما یه پاپاسی هم از خودم نداشتم البته منم با اینکه زمان مجردی شاغل بودم هیچی نداشتم.و همیشه میگه ازدواج آدم رو هدف مند و عاقل می کنه.
ببخشید طولانی شد.فقط خواستم بگم که اگر زن و مرد باهم هماهنگ باشند تمام قله ها فتح خوااااهد شددد.
با تشکر فراوان از گیس گلابتونم بابت راهنمایی هاش...

پاسخ
گیس گلابتون

بله... عزیزدل... من و همسرم هم همینطور بودیم. در موقع مجردی هم درآمد خوبی داشتیم، ولی هیچی نداشتیم! ازدواج آدم را هدفمند می کند.

پاسخ
girh

گیس گلابتون جوون؛ بعضیا صرفه جو بودن و خسیس شدن رو قاطی می کنند و بعضیام اونقدرررررررر صرفه جو هستند که چیزهای مهم رو می پیچونند...
من مادر همسرم اینطوریه که خیلی صرفه جو هست اونقدر که دیگه میشه گف خسیس هم هست مثلا می خواست عروسش رو روز آخر ماه رمضون بفرسته خونه خودشون که فطریه ش گردنش نیفته!!!!
با اینجور آدما که صرفه جو بودنشون به سمت خسیسی میره باید چطور بود!؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم از سوال شما
مادر همسرتان است دیگر. قرار نیست او را تربیت کنید و تغییر بدهید.
همینطور که هست او را بپذیرید.
از این به بعد هم روز آخر ماه رمضون به خانه آنها نروید، چون ایشان ناراحت میشوند

پاسخ
آيريس

گيس گلابتون جان وقتي متهل ها و مجرد هاي يك رده سني را با هم مقايسه مي كنم مي بينم كه متهل ها خيلي بيشتر از هر لحاظ پيشرفت كرده اند .

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
بله. کاملا درست است

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
بله. کاملا درست است

پاسخ
آيريس

ببخشيد اگر مي شه متعهل را اصلاح كنيد

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم از توجه شما
ولی متاسفانه متوجه نشدم منظور شما چیه؟
ممکنه بفرمایید خط چندم اشکال املایی داره؟
سپاسگزار میشم

پاسخ
آيريس

مهم نيست . عزيزم املا متاهل را اشتباه نوشتم . من باشم كه در محل كار كامنت نذارم لبخند

پاسخ
rose

سلام و ممنون بابت همه ی مطالب خوب و نثر شیرینتون.
با شما کاملا موافقم گیس گلابتون عزیز.

و موید گفته ی شما این آیه قرآن است:
سوره مبارکه نور آیه ۳۲
وَأَنكِحُوا الأَيامىٰ مِنكُم وَالصّالِحينَ مِن عِبادِكُم وَإِمائِكُم ۚ إِن يَكونوا فُقَراءَ يُغنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ ۗ وَاللَّهُ واسِعٌ عَليمٌ
مردان و زنان بی‌همسر خود را همسر دهید، همچنین غلامان و کنیزان صالح و درستکارتان را؛ اگر فقیر و تنگدست باشند، خداوند از فضل خود آنان را بی‌نیاز می‌سازد؛ خداوند گشایش‌دهنده و آگاه است!

پاسخ
behnaz2c

ای کاش این مطلب رو خیلی از آقایون می دیدند و می خوندند.

پاسخ
salimi

دکتر جان حرفتان را دربست قبول دارم. دونفری بهتر میشه در زندگی پیشرفت کرد
فقط مشکل اینجاست که دونفر تا زندگی نکنند متوجه صرفه جو یا ولخرج بودن طرف مقابل نمیشن
به شخصه خانم های محجبه و دینداری رو می شناسم که امان از روزگار شوهر بدبخت بریده اند و پدرش را درآورده اند. تازه به جای تشکر طلبکار هم هستند و سرکوفت می زنند.
رویه اقتصادی ربطی به ظاهر افراد ندارد.

پاسخ
گیس گلابتون

بله با شما موافقم
ولی گویا سوءتفاهمی رخ داده است:
من نوشته ام: این نوع خانمها از جذابیت زنانه خود استفاده می کنند و ...
خانمهای محجب هم می توانند از جذابیت زنانه خود برای سرکیسه کردن مردها استفاده کنند.
من حرفی در مورد بی دین بودن یا بی حجاب بودن این دسته خانمها ننوشته ام.

همچنین خانمهای بی حجابی هستند که ذره ای جذابیت زنانه ندارند.

جذابیت زنانه، ارتباطی با دینداری و بی دینی یا حجاب و بی حجابی ندارد

به نظر شما دارد؟

پاسخ
salimi

این مواردی که میگم در ابتدای آشنایی خودشون رو صرفه جو جا زده و بعدا شروع به ولخرجی می کنند...

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet