مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه پولدار شوید؟
1390/08/20 00:00

خانم های شاغل! آیا می دانید در محل کار چگونه آرایش کنید و لباس بپوشید؟

آنچه در دنباله خواهد آمد نظر و سلیقه شخصی من نیست، بلکه اتیکت شغلی به حساب است و در همه جای دنیا استاندارد است. در ایران، روسری یا مقنعه به کل قضایا اضافه می‌شود، ولی اصل موضوع، یکی است .

 

خانم‌های دکتر، مهندس، استاد دانشگاه، وکیل، معلم، حسابدار، مدیر، بانکدار، برنامه نویس، منشی، فروشنده، بازاریاب و ... همه خانم‌هایی که شاغل هستید و می‌خواهید کارآیی و عرضه خود را در محیط کار نشان بدهید، و در عین حال، لطافت زنانه‌تان را حفظ کنید

 

خانم‌های شاغلی که در مواجهه با روسا و همکاران مرد، می‌خواهید به عنوان یک فرد لایق، جدی گرفته بشوید و در عین حال نمی‌خواهید مثل یک مرد زمخت و خشن به نظر برسید

 

با شما هستم، عزیزان دلم، آیا می‌دانید در محل کار در باید چگونه آرایش کنید و لباس بپوشید؟

 

باید باید باید :

ابرو‌ها تمیز و مرتب باشد .

 

صورت بند انداخته و تمیز باشد .

 

ریشه موی رنگ نشده و سفید ممنوع است. اگر دوست ندارید موهای خود را رنگ کنید و می‌خواهید مو‌هایتان به شکل طبیعی سفید شود، مطمئن شوید که سفیدی مو‌هایتان به خاطر تنبلی و شلختگیتان نباشد و براستی هدف و منظور خاصی از این کار داشته باشید .

 

پوست باید سالم و تمیز باشد. با مراجعه به متخصصین پوست و مو، کرم‌های دور چشم، مرطوب کننده و مغذی پوست دریافت و روزانه استفاده کنید .

 

همیشه از اسپری زیربغل استفاده کنید. در محیط کار عطر نزنید. همین که بوی پاکیزگی و تمیزی بدهید، کافیست. در مورد حمام روزانه که دیگر چیزی نمی‌گویم. به نظرم گفتن ندارد، خودتان می‌دانید .

 

اگر مو‌هایتان بلند است، باید ساده و دم اسبی پشت سر بسته شود. گفتم پشت سر، نه بالای سر و با یک کلیپس گنده و بدریخت .

 

کرم پودر یا پن کیک مختصر و ملایم. البته کرم پودر با مارک خوب انتخاب کنید. کرم پودرهای ارزان، صورت شما را پر از جوش و لک خواهد کرد. ولی کرم پودرهای با مارک معروف (و طبعا گران) ویتامین و کلی چیزهای خوب دیگر دارد که پوست را صفا می‌دهد !

 

مداد چشم مختصر به رنگ نوک مدادی، خاکستری یا قهوه‌ای. کمرنگ کمرنگ کمرنگ. بدون دم و زائده اضافی و فقط برای پررنگ کردن ریشه مژه‌ها و برطرف کردن عیوب ظاهر چشم .

 

کاری ندارم که بیشتر زن‌های ایرانی دوست دارند بالا، پایین، این طرف و آن طرف چشم خود را خط کلفت بکشند. زنان عرب هم به شکل‌های عجیبی آرایش می‌کنند. مگر زنهای عرب کار خوبی می‌کنند؟ خط چشم کلفت و خیلی تابلو، آرایشی تند و غلیظ است و فقط برای شب نشینی، کلوپ‌های شبانه و قرارهای رومانتیک مناسب است. هرگز در هنگام روز و در محل کار به این صورت خود را آرایش نکنید. ما زنان تحصیلکرده باید الگوی سایر زنان باشیم. تا کم کم فرهنگ جامعه تغییر کند. همیشه از خودمان شروع کنیم .

 

ریمل مختصر. فقط نوک مژه‌ها را قدری تیره کنید. مژه مصنوعی و ریمل سنگین را برای مهمانی‌های شبانه کنار بگذارید. هنگام روز و محل کار، جای چنین چیزهایی نیست .

 

رژگونه ملایم که نه تنها گونه‌ها بلکه باید روی بینی، چانه، کناره‌های بالای پیشانی هم زده شود تا حالت ملیحی به صورت بدهد. اگر فقط گونه‌ها را رنگ کنید، نازیباست .

 

ماتیک رنگ لب یا فقط نرم کننده لب.

 

به دست‌‌هایتان همیشه کرم بزنید و با دستکش کار خانه انجام بدهید. تا دست‌‌هایتان ترک خورده و قاچ قاچ نباشد. ناخن‌ها همیشه سوهان زده و مرتب باشد. دست کم یکی دو میلیم‌تر ناخن‌ها را بلند کنید. ناخن‌های خیلی بلند هم برای زنان شاغل مناسب نیست. اگر اهل لاک زدن هستید، در محل کار فقط می‌توانید برق ناخن، فرنچ، رنگ کرم، پوست پیازی و امثال این‌ها را بزنید. در ضمن لاک نزدن از لاک‌های لب پریده خیلی بهتر است .

 

یادتان باشد ابروهای نامرتب، سبیل‌های درآمده، لب‌های ترک خورده، ریشه‌های مو رنگ نشده، پوست صورت خشکی زده و یا پر از جوش‌های ریز و درشت، نشان می‌دهد شما به جسم خود بی‌توجه هستید. بنابراین مخاطب شما نتیجه می‌گیرد کسی که برای جسم خود ارزش و احترام قائل نیست، لابد از نظر حرفه‌ای هم قابل احترام گذاشتن نیست .

 

از طرفی آرایش سنگین وتند، از ارزش شما به عنوان یک فرد حرفه‌ای کم می‌کند. این تصور را در مخاطب ایجاد می‌کند که شما کار را جدی نمی‌گیرید و به دنبال تفریح و برقرار کردن رابطه دوستانه هستید .

 

یک کلام! آرایش داشته باشید، ولی ملایم و ملیح .

 

گوشواره باید به گوش بچسبد. در محل کار از گوشواره‌های بزرگ، حلقه‌ای یا آویزدار استفاده نکنید. یک گردنبند کوچولو کافی است. ما در محل کار حجاب داریم و معمولا گوشواره و گردنبند پوشیده است. ولی اگر آن‌ها دیده می‌شوند، هرگز نباید جلینگ جلینگ صدا کنند و هرکدام به اندازه یک بشقاب باشند!

 

زیرا زنی که به این شکل به خود زر و زیور آویزان می‌کند، قصد دارد حواس مرد مخاطبش را پرت کند و موضوع صحبت را به مسائل غیرجدی بکشاند. این کار‌ها باعث می‌شود مرد‌ها شما را جدی نگیرند و به عنوان همکار روی شما حساب نکنند. بلکه حساب‌های دیگری برایتان باز کنند.

 

 از من به شما نصیحت از این کار‌ها برای شوهرتان زیاد انجام بدهید. خیلی زیاد. حواسش روی شما متمرکز می‌شود و دنبال صدای جلینگ جلینگ، گوشش تیز می‌شود. ولی در محیط کار هرگز !

 

ساعت، حلقه ازدواج، یک انگش‌تر ویک دستبند ظریف حداکثر وسایل زینتی است که به دست‌های خود می‌آویزید. دست کم ساعت و یک حلقه ازدواج یا انگشتر به دست داشته باشید .

 

 

این از زیورآلات. برویم سراغ لباس .

 

مانتو باید قدری آزاد باشد. مانتوی خیلی تنگ و چسبان و کوتاه برای محل کار مناسب نیست. مانتو نباید چروک، کهنه و نامرتب باشد. توجه کنید که خانم‌های خارجی عنوان لباس رسمی در محل کار، کت و دامن می‌پوشند، ولی ما مانتو شلوار می‌پوشیم. پس مانتو شلواری که به تن می‌کنیم باید به اندازه یک دست کت و دامن، شکیل و مرتب باشد .

 

رنگ لباس رسمی برای مرد‌ها در محل کار، سورمه‌ای و خاکستری است. ولی خانم‌ها می‌توانند رنگ‌های متنوعی بپوشند و مجبور نیستند خود را به رنگ سورمه‌ای و خاکستری محدود کنند. در واقع باید رنگ‌های متنوعی بپوشند. در مورد انتخاب رنگ مانتو شلوار، اول قوانین محیط کار خود را در نظر بگیرید. اگر قوانین محل کارتان اجازه میدهد، شما می‌توانید با استفاده از رنگ لباس، خود را از همکاران مردتان متمایز کنید. پس این کار را بکنید !

 

شلوار پارچه‌ای با ضخامت مناسب فصل بپوشید. یعنی در تابستان پارچه نازک و در زمستان، پارچه پشمی و کلفت. شلوار جین یک پوشش غیررسمی است و برای حضور در محل کار مناسب نیست .

 

پاشنه کفش خانم‌ها در محل کار باید سه تا پنج سانتی‌متر باشد. فقط رزیدنت‌های جراحی، زنان، طب اورژانس و پرستاران اورژانس می‌توانند در محل کار کفش ورزشی بپوشند! آن‌ها هم وقتی می‌خواهند از بیمارستان خارج شوند، خیلی شیک کفش راحتی خود را در کمد بیمارستان بگذارند، کفش پاشنه دار بپوشند و از بیمارستان خارج شوند !

 

کفش همیشه واکس زده و تمیز باشد. یک واکس فوری در جاکفشی دم در خانه بگذارید. هنگام خارج شدن از خانه ظرف ده ثانیه کفش خود را تمیز کنید. اگر بدانید این کار چه اعتماد به نفسی به آدم می‌دهد .

 

اگر می‌خواهید به عنوان یک دکتر، مهندس، استاد دانشگاه، وکیل، معلم، حسابدار، برنامه نویس، مدیر، بانکدار، منشی، فروشنده، بازاریاب و... یک کلام، اگر می‌خواهید به عنوان یک حرفه‌ای در کسب و کار خود، روی شما حساب کنند، باید مثل یک حرفه‌ای لباس بپوشید .

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

ms.rahimi

ممنون از وقتی که گذاشتید.خیلی عالی بود.

پاسخ
آنه

من از جین سورمه ای و مشکی در محل کارم استفاده میکنم .با مانتو سورمه ای و مشکی ست اش میکنم . به نظرم بد نیست .دخترانه تر هست اونشکلی با مانتو شلوار از جنس هم و رنگ هم خیلی زنانه میشه دوست نمیدارم .

پاسخ
admin

آنه جون می خوای با شوهرت رابطه ات بهتر بشه؟ حالت دخترانه ات را ول کن! زن بشو آنه. تو یک زن هستی، یک زن متاهل. در گذشته زندگی نکن، بیا و در همین حالا زندگی کن. مثل یک "زن متاهل" لباس بپوش. هنوز وبلاگت باز نشده و من هنوز مطالبت را نخواندم. ولی شاید تا به حال فهمیده باشی که از روی کلمات و جملات شما هم می توانم ریشه مشکلات و راه حال آن را تشخیص بدهم. این هدیه ای است که خدا به من داده. به حرف هایم گوش کن.

پاسخ
سيما

مرسي گلابتون جان.
من به عنوان يك حسابدار در اين زمينه به خودم بيست ميدم پلکخيلي خوشحالم

پاسخ
طراوت

ممنون از راهنمایی بسیار مفیدتان.
البته تعدادی از این قوانین به خانم هایی اختصاص دارد که از چادر در محیط کار استفاده نمیکنند.

پاسخ
momo_word
http://kisslife.blogsky.com

سلام گیس گلابتون .

عالی ... به وبلاگ هم قبلا سر زده بودم . باز هم میرم :)

پاسخ
پارميدا

مثل هميشه خيلي عالي و كاربردي بود.اي كاش يه توضيح كوچيك هم در باره مادران جوان و خانه دار ميداديد كه بدونيم چه پوششي مناسب بيرون و يا مدرسه فرزندمان هست.خيلي خيلي سپاسگذارم گيس گلابتون عزيز

پاسخ
admin

می دانی که من در مورد چیزهایی که خودم تجربه کردم، می نویسم... من تا به حال بچه نداشته ام یا بچه ام را مدرسه نبرده ام...پس این سوال تو فقط باعث می شه بغض کنم و آن را بی جواب بگذارم.

پاسخ
نبات

میشه بگید چطور متقاعد شدید که کرم پودر آرایش روزانه است؟ آخه من تو محل کارم امکان تجدید ارایش ندارم و به نظرم با کرم پودر یا حتی پن کیکی که 8 ساعت رو پوستم بمونه به پوستم آسیب می زنم برا همین به ضدآفتاب بسنده می کنم ....
ضمنا اون آرایش حتی ملایمی که گفتید بنظرم برای محیط کار من که یه اداره دولتیه زیاده .... البته من برا مهمونی هام هم ترجیح میدم ملایم و ملیح آرایش کنم ... یه کمی فراتر از چیزی که شما گفتید ....
بازم بابت اهمیت دادن به این موضوع ازتون ممنونم چون خانم ها تو محیط های اداری اصلا به خودشون نمی رسن ....

پاسخ
admin

یک رازی را در مورد لوازم آرایش می خواهم بهت بگویم:
لوازم آرایش مارک خوب، طراحی شده که زن را زیبا و جوان نگه دارد. هزار جور ویتامین و چیزهای خوب دارد که پوست را تغذیه می کند. دستورعمل آن را هم لو نمی دهند. پس مارک خوب لوازم آرایش بخر و خیالت راحت باشه که تو را خوشگل تر و پوستت را جوان تر می کند.

پاسخ
نلی

سلام. مرسی از مطالب مفید و نکته های ریزتون


پاسخ
tani

من باهمه اش موافقم اما شلوارجین و کفش ورزشی ترکش واسم خیلی سخته شایدیکی ازدلایلی که منو سرکارجدی نمیگرند همینه با اینکه ازنظرتحصیلی ازهمه همکارا بالاترهستم بیشترفعالیت دارم مثل یه بچه باهام برخورد میشه.اگرهم بخوام یه دفه تغییرکنم حس خانم دارابی (فیلم ورود اقایان ممنوع‏‏)‏ پیدامیکنم

پاسخ
admin

حالا که فکر میکنی دلیل مشکلت را می دانی، گور بابای آدم های ایرادگیر! تغییری که لازم است انجام بده. همین الان هم انجام بده.

پاسخ
metoyou10
http://metoyou10.blogfa.com

گيس گلابتون عزيز مثل هميشه مفيد بود. نوشته هاي سايت شما خاصيتي داره كه اصلا خسته كننده نيست بلكه خواننده رو مشتاق و مشتاق تر ميكنه براي خوندن بيشتر... رنگ زمينه و فونت انتخابيتون فوق العاده است و حس خيلي خوبي به خواننده منتقل ميكنه.
من خيلي وقته مهمون وبسايت شما هستم ولي كامنتهايي كه براتون گذاشتم خيلي خيلي كم بوده . اينبار نتونستم جلوي هيجانمو بگيرم و خاستم حسمو اينجا منتقل كنم.

پاسخ
admin

عزیزززززززززززززززززززززززززززم. مرسی. من انتخاب فونت را به کمک خود خواننده ها انجام دادم. یعنی آنقدر فونت را عوض کردم و پرسیدم که گفتند خوب است! از این که تشویقم کردی، ممنونم

پاسخ
انشرلی

ممنون عزیزم

پاسخ
sara63

خیلی عالی بود....ممنون دوستم.....قلب

پاسخ
بنفشه

سلام عالی بود .واقعا ممنونم . پوشش و آرایش برای سر کار باید همینطوری باشه که شما گفتین

پاسخ
sonia-1984

gisoo joon man taze ba vebetoon ashena shodam va daram mikhoonamesh albate ba ejazatoon

پاسخ
ailin

ممنون كه نكات خوبي رو گوشزد كردين.من فقط كرم ضدآفتاب ميزنم براي سركار، سالهاست كه همينطوري بودم، اگه آرايش كنم ميترسم خيلي به چشم بياد، خجالت ميكشم.

پاسخ
admin

اگر مجردی که خواهش می کنم کاری کن که به چشم بیایی. اگر متاهل هستی هم این کار برای خودنمایی نیست، برای این است که حس اعتماد را در مشتری یا رئیست ایجاد کنی. وقتی آنها به تو اعتماد کنند تو می توانی خدمت کنی. یادت باشد که بزرگترین عبادت خدا، خدمت به خلق است. شغلی که تو داری خدمت به خلق است آن هم خدمتی که با استعدادها و موهبت های تو در یک راستا قرار دارد. پس به سر و وضعت برس دخترکم

پاسخ
bestmb

سلام خانم دکتر عزیز
راستش من دو تا مشکل عمده با ارایش در محل کار دارم
اول اینکه کرم پودر معمولا گوشه های قنعه مشکی را رنگی میکنه، و همین طور دستم و در نتیجه کاغذها و ...
با وجودی که حتی به توصیه دوستان از اسپری فیکس هم استفاده کردم باز هم فایده ای نداشت

دوم اینکه من مقید به نماز هستم و برای وضو باید تمام آرایشم رو پاک کنم
که کلی وقت میبره و از طرفی ب عنوان یک متخصص اورژانس گاهی کارم آنقدر فشرده هست که فرصتی برای وضو و نماز معمول هم ندارم، چه برسه به پاک کردن آرایش و دوباره آرایش کردن
برای همین با توجه به شیفتهای دوازده ساعته و گاه طولانی تر، ترجیح میدم فقط یک ضد آفتاب بیرنگ بزنم و والسلام
بخصوص که به نظرم مسخره میاد آد اول شیفت با آرایش باشه بعد وسطش یکدفعه تغییر قیافه بده
خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم
این را هم بگم که مجرد هستم و به فکر ازدواج

پاسخ
گیس گلابتون

سوال خوبی است. متشکرم
در مورد رنگی شدن مقنعه نمی دانم. من هیچوقت چنین مشکلی نداشتم. شاید زیادی کرم پودر می زنید.
ولی در مورد آرایش ملیح و مختصر، من موافقم برای مجرد و متاهل. آراسته بودن یک عادت است. وقتی عادت کنید، ظرف پنج دقیقه آن را انجام می دهید و به نظرتان نمی آید خیلی وقت می گیرد. شما با این که در اورژانس کار می کنید وقت دارید وضو بگیرید و نماز بخوانید. این کار بیش از آرایش کردن طول می کشد. ولی هرطور شده انجامش می دهید چون مقید به نماز هستید. اگر مقید شوید همیشه آرایش مختصر و ملیحی داشته باشید، برایش وقت پیدا می کنید.

پاسخ
N.fotoohi

خيلي عالي و مفيد بود :)

پاسخ
anahita

لایک

پاسخ
Mahnam

ممنوووون گيسوجوووووون😘

پاسخ
zahra.m

مرسی خیلی مختصر و مفید بود ممنونمقلب

پاسخ
الی گولو
http://www.eligooloo.com

گیس گلاب گلم سلام به روی ماهت، از روزی که از این مطالب داری می نویسی من با اینکه سالها با آرایش از خونه بیرون میرفتم ولی میشد بعضی وقتا حال نداشتم آرایش نمیکردم ، اما گذاشتم پشتش و آرایش میکنم باز، من 24 ساله که ریمل میزنم ، بدون ریمل حالم بد میشه، یادمه قدیما خیلی اجازه نداشتیم آرایش کنیم ولی این ریمل از زندگی من جدا نشد. من صبحا پا میشم بعضی وقتا کسل هستم اما یاد تو میفتم و کسایی که این وبلاگ را میخونن و دستورات را اجرا میکنن، منم میشینم یک ربع وقت میذارم و آرایش ملایم میکنم، خط چشم هم یاد گرفتم که فقط بالای مژه بکشم تو این آینه ها که بزرگ میکنه، که فقط یک کم خط مژه پر رنگ تر بشه،اینم تجربه من
گیس گلاب در مورد ورزش بنویس تو سایتت، ورزش خیلی خوبه ، خیلی به ما زنها انرژی میده، هیکلمون را هم حفظ میکنه، پیشنهاد من بدن سازی است، اما ایروبیک، بادی پامپ ، اسپنینگ ، ایزی لاین همه خوبن، خیلی حال آدم خوب میشه وقتی ورزش میکنه بااااااای

پاسخ
admin

وقتی حالت خوب نیست و جلوی آینه می نشینی و سعی می کنی خودت را زیبا کنی، حالت بهتر می شود. این یکی از روش های استفاده از قانون جذب است. در مورد ورزش هم چشم می نویسم.

پاسخ
ابی چون اسمان

ممنون خیلی جالب بود
من هم موافقم که با طرز پوشش است که شغلی وجهه اش را نگه میدارد یا از دست میدهد

پاسخ
shka6658

گیس گلابتون عزیزم من شاغل نیستم ولی فوق العاده عالی بود سادگی مرتب بودن وآراستگی همیشه زیباست ...

پاسخ
slowmotion

متشکرم گیس گلابتون!
اینجا خیلی خوبه! شاید تو آدم مذهبی (به معنای آخوند و روضه!) نباشی اما وقتی میام تو وبسایتت به راه راست هدایت میشم!گل

پاسخ
admin

قهقهه خدا نکشدت.

پاسخ
shadi

سلام خانم دکتر عزیز:)
خیلی مطالب جالبی رو اینجا آوردید ممنون:))
من وبلاگ نگارا جون رو هم می خونم اونجا هم مطالب خیلی جالبی هست ولی من نقطه نظرات شما رو در مورد آرایش و ظاهر و سلامتی خیلی خیلی قبول دارم :))))
ممنون:*

پاسخ
jojoli

سلام خيلي جالب و آموزنده بود ممنون

پاسخ
ayta

مرسی عالی بود

پاسخ
بارانrf

خیلی مفید و عالی بود فقط یک سوال دارم . استفاده روزمره از کرم پودر برای پوست مضر نیست؟

پاسخ
admin

جوابت همان است که به نبات گفتم.

پاسخ
mahboubeh

مرسی خانم دکتر خیلی قشنگ بود بهم اعتماد به نفس داد

پاسخ
ladan sh

واقعا متشکرم!!!
برای همه چیزهایی که ازتون یاد گرفتم و باز هم یاد خواهم گرفت متشکرمقلبقلب
البته من تا الان 80 درصد موارد رو محل کارم رعایت میکنم!!!لبخند
گلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگل

پاسخ
توت فرنگي

سلام گيس گلابتون عزيز. با تشكر از مطالب خيلي خيلي خوب و كاربرديتون. اما يك سوال: مانتوهاي آراد بهمراه شلوار پارچه اي و كفش پاشنه دار بيشتر براي خانمهاي بالاي 28 سال شيك هستش و براي همسالان من (24 ساله)زيادجالب نيست. تكليف ماچيست؟

پاسخ
admin

خیلی هم خوشلگه! کلاس شغلی ات را بالا می برد. اگر شاغل هستی، کاری که گفتم بکن. اگر دانشجو هستی، می توانی اسپورت بپوشی و بی خیال کلاس شغلی بشوی!

پاسخ
عذرا

عالي بود

پاسخ
oranoos24

مطالب خيلي خوبي بود ممنون . من بيرون از محل كار كفش پاشنه بلند مي پوشم ولي توي محل كار براي 8 ساعت يكم سخته . اين آخر هفته حتما مي رم دنبال كفش رسمي راحت

پاسخ
sagede

سلام ممنون عالی بود چون خانوم دکتری میپرسم مارک خوب وقیمت مناسب کرم پودر چیه؟

پاسخ
admin

من تازه یک هفته است کرم پودر زدن را به صورت روزانه شروع کردم. نمی دانم گلم.

پاسخ
سوندا

گیس گلابتون جان
من پوست صافی دارم. آرایش ملایم هم خیلی برازنده ام می کنه. کاملا با تیپی که معرفی کردی موافقم. اما کرم پودر دوست ندارم. احساس می کنم عین کیک شده ام!!
یه نکته می خوام بگم. شما شرایط خاص رو در شغلت تعریف کردی (جراحی، اورژانس و ...) حالا منم شرایط خاصی خودم باهاش مواجهم رو بگم؟
(من ممیز کیفیت هستم) روزایی که میرم و دفاتر و بخش های داخلی سازمان ها رو ممیزی می کنم کاملا با شرایطی که گفتی میرم و خیلی هم مناسبه. اما بعضی روزا هم باید برم سایت های کاری رو ببینم این سایت ها بطور مختلف این ها هستند: خط تولید مواد شیمیایی (عبور از کنار کوره ها، میکسرها، خطوط بسته بندی، مخازن، لوله های انتقال مواد، کنار دستگاههای برش و پرس و....شرایط تولید دیگه) یا حتی کارگاههای ساختمانی ...
در اون شرایط گاهی پوشیدن کفش اسپرت بهم کمک می کنه. البته خیلی جاها هم درخواست کفش کار (کفش و کلاه ایمنی) می کنم که گاهی اوقات ندارن!!
یه بخش دیگه ی قضیه هم اینه گاهی توی خطوط تولید وقتی می خوای از یه کارگر بپرسی در مورد کارش و به اصطلاح ممیزی اش کنی، لازمه زبان بدن، پوشش و لحن حرف زدن و حتی کلماتی که بکار می بری خیلی متفاوت باشه با لحن و صحبت هایی که با کارفرمای همون آدم داری. لذا کد لباس پوشیدن هم گاهی لازمه فرق کنه.
در این شرایط و همین بازرسی ها خانومای مهندس زیادی رو (در جاهای مختلف ایران)دیده ام که روزانه در این شرایط کار می کنند که خب خیلی هم شرایط معمولی و دفتری نیست و گاهی بنظر افسرده میان یا خیلی خشن که زاییده ی شرایطشون هست. اما باهات موافقم تاکید بر خانومانه پوشیدن لباس حتی با رعایت شرایط خاص به حفظ روحیه زنانه کمک می کنه و باعث میشه با وجود کار در شرایط خاص روحیه زن ها خدشه دار نشه. چیزی که گاهی در چهره ی این خانوم های توانمند دیده میشه. متاسفانه با وجود توانمندی فوق العاده اشون و شایدم برای اثبات و حفظ شرایط.سوال
خیلی خوشم اومد از این پستت دوست خوبم

پاسخ
admin

همینه دیگه! دارم همین را یاد می دهم. ما زنها برای موفق شدن در کسب و کار لازم نیست، ادای مردها را در بیاوریم. کاری که من سالها انجام دادم و دودش به چشم خودم رفت. ما باید از راه های زنانه جلو برویم. باید از زنهای موفق الگوبرداری کنیم. زنان موفقی که هم موفق هستند و هم زن.

پاسخ
msmp

سلام
ممنون مطلب خیلی مفیدی بود، من قبلا ترا هم خیلی از مواردی که گفتینو رعایت می کردم راستش با اینکه تو شرکتی کار می کنم که فرم رسمی یعنی مانتو شلوار اداری داریم،من اصلا نمی تونم با شلوار پارچه ای رسمی کتار بیام و چون مدت زمان کارمون زیاده مجبورم کفش اسپورت بپوشم کفش اسپورت با شلوار پارچه ای که ضایع است در نتیجه با شلوار جین همیشه میام.من نماینده خانومای شرکتمونم می خواستم مطلبتونو براشون شیر کنم اما این قضیه شلوار قبلش باید حل بشه.

پاسخ
admin

کی باید قضیه شلوار را حل کنه؟ من، تو، یا استاندارد جهانی محیط کار؟

پاسخ
پارميدا

گيس گلابتون عزيز قصد ناراحتي شمارو نداشتم خيلي ناراحت شدم.اولين جلسه انجمن اوليا مدرسه دخترم كه پيش دبستانيست با تيپ كاملا اسپرت كه إز باشگاه انقلاب امده بودم رفتم چون وقتي نداشتم تا برم خونه و لباس عوض كنم.به حدي إز خودم خجالت ميكشيدم كه دوست داشتم برم زير زمين.رديف اول بودم كه حتي عكسم تو سايت مدرسه هست.حتي وقتي اسمم رو براي عضو انجمن خوندن روم نشد برم و انصراف دادام.مدير مدرسه و همسرشون إز اشناهاي خانوادگيمون هستن إز أون روز خيلي سرخورده بودم تا اينكه مطلب جديد شمارو خوندم و دارم همه موارد رو رعايت ميكنم.بازم ببخش كه ناراحتت كردم منظوري نداشتم.

پاسخ
admin

می دانم چنین قصدی نداشتی. من هم خواستم بگویم که فقط در مورد چیزهایی که تجربه دارم و سرم می شه، راهنمایی می کنم. اگر بخواهم در مورد چیزهایی که بلد نیستم، بنویسم که حجم اینترنت دنیا کم میاد!

پاسخ
ماهنوش

مرسی گیس گلابتون عزیزم بابت راهنمایی های دلسوزانه ات بغل

پاسخ
نگارشید

سلام گیس گلابتون جونم.تو سایت شما همه چیز عالیه.من کارشناس گیاهپزشکی هستم سروکارم بیشتربا خاک وگیاه وکودو از این جور چیزاست. مجبورم علی رغم میلم بیشتر روزا اسپرت بپوشم.ولی سعی میکنم در عین حال آراسته باشم.از مطالبتون استفاده کردم ممنون.

پاسخ
نجمه

خداي من..درست شد..الآن باكس نظرات ظاهر شد مرسيماچ..لطفا اين نظر را فقط خودتان بخوانيد

پاسخ
admin

خدا را شکر. از بس ایمیل نگاری کردیم سر این موضوع، کفم بریده بود!

پاسخ
نجمه

و اما لباس كار..من 14 ساله دانشگاه درس ميدم..اوائل چادري بودم اعتماد به نفس و اقتدار بيشتري حس ميكردم دو سه ساله چادرمو برداشتم..اما لباسام خيلي راضيم نميكنه..قدمم خيلي بلند نيست به خاطر همين حس ميكنم مثل بچه ها ميشم..اما از اين مانتو هاي برش دار مثل كت و شلوار هم دوست ندارم خيلي سن و بالا ميبره و متكلفانه است..ديگه اين كه شلوار لي ميپوشم و چون پياده ميرم سر كار كتوني اساسي ميپوشم!! خيلي رديفم نه؟؟ راستي آرايش در محيط بيرون با اعتقاداتم نميخونه..كلن فك كنم الان برايم كف مرتب ميزنيد!!

پاسخ
admin

نه کف می زنم و نه هو می کنم. این زندگی خودته. هرجور دوست داری می توانی با آن رفتار کنی. می تونی هدف هایت را بشناسی و به سمتش بروی. می توانی تا سن چهل پنجاه سالگی فکر کنی نوجوانی و برای خودت بچرخی. هرجور که خودت راحتی عزیزم.

پاسخ
toranj

سلام
مرسی از مطلب خوبی که گذاشتین.فقط یه سوال .به نظرتون یه عطر ملایم برای محیط کاری موردی داره؟ لبخند

پاسخ
admin

ممکن است طرفت به همان عطر ملایم هم حساسیت داشته باشد. و بستن یک قرارداد مهم با یک مشتری، و یک پول قلنبه را به خاطر عطر زدن از دست بدهی!

پاسخ
sa.salamat

سلام استاد :)

من 24 ساله و با وجود سن کم مدیر علمی همایش های بین المللی و ملی هستم. تا 2 3 سال پیش برای اینکه بتونم ظاهر زنانه خودمو حفظ کنم و البته قدرت نفوذ خوبی هم بر همکاران مرد م داشته باشم در مدت 4 ماه انواع پوشش های اسپرت و رسمی رو امتحان کردم و نتایجشو برای خودم مینوشتم. کاملا باهات موافقم که رعایت اصول بالا باعث میشه خانم ها از یک نفوذ خارق العاده ای پیدا کنند. اینهم تجربه شخصیه خودمه. داشتن چنین پوششی حتما خود ادم را هم سرحال و مقتدر میکنه. همه کارهای ما فقط نباید برای بقیه باشد که . اول خودمون مهم هستیم.

بسیار ازت ممنونم

پاسخ
admin

مرا گیس گلابتون صدا کن. مرا باد نکن. من یک آدمی هستم مثل همه شما. استاد نیستم. بهت تبریک می گویم که به این سرعت ترقی کرده ای و این همه دقیق و کوشا هستی. آفرین

پاسخ
مرضیه - ف

عالی بود. ممنونگل

پاسخ
yalda

بسیار جالب و کاربردی بود. مرسی آناهیتای عزیز. ماچ

پاسخ
نگارا

ممنونم گيس گلابتون عزيز. واقعا مفيد و صحيح بود.
بابت لطف هاي مكررتون به خودم هم كلمات براي ابراز قدرداني ام كافي نيستند. ممنونم. شاد باشيد. قلب

پاسخ
admin

عزیزمی. خیلی عزیز

پاسخ
نجمه

گيس گلابتون عزيز..چند روز پيش يه ايميل با عنوان دلم شكسته برايتان فرستادم..الان دوباره اين مطلبتان را خواندم يه چيزي در ذهنم درخشيد..من هيچ جيلينگ جيلينگي ندارم در خانه...يعني نامرئي شدنم ميتونه به اين ربط داشته باشه...يكي ميگفت بعضي آدما سمعي هستن بعضي بصري.من حدس ميزنم همسرم سمعي باشه ...چون حتي وقتايي كه كاملا لازمه چشمش باز باشه با چشم بسته تمركز ميكنه و حرص منو در مياره..ممكنه بشه از راه شنيدن ، به بينايي كسي قدرت بخشيد ؟..يعني خيلي رفتم تو فكر..راستش من معمارم اين مباحث علاوه بر امور شخصي بر كار طراحي و تدريسم هم موضوعيت داره

پاسخ
آرمین

لبخندبسیار موافقم

پاسخ
ستاره ی تنها

سلام گیس گلابتون عزیز من یه مشکلی دارم تیپم خیلی عاذی و دانشجویی همونجوری که گفتی ولی همش احساس میکنم بقیه چپ چپ نگاهم میکنند.چیکار کنم از این نگاهها ازار میبینم؟؟؟ ویک در خواست دیگه هم ازت داشتم لطفا در مورد اداب برخورد وصحبت کردن توی محل کار و دانشگاه هم برامون مطلب بزار لطفا. جواب سوالم رو هم بده خواهشا

پاسخ
ساحل1359

سلام
معمولا این توصیه ها به خانمهامیشه.چه خوب بود واسه آقایون هم تاکیدمی شد چه در محیط کاروازهمه مهمتردرخانه.آقایون انتظار دارن همسرانشان بهترین آرایش ولباس رودرخانه بپوشن امااکثراخودشان هرگزاین کارو نمی کنند.

پاسخ
sareh68

سلام گلابتون جون

من بار اول اومدم اینجا خیلی عالی بود مطلبی که نوشتی

منم دبیر 24ساله هستم دقیقا ارایش ملایم رو دارم و یه جذابیت خاصی به ادم میده و بچه ها خیلی خوششون میاد
اما متاسفانه سیستم اداریمون خ خرابه فقط ادم رو به سمت کهنگی و بی ریختی هول میدن که امسال رفتم 2 تا مانتو مشکی خریدم از حرسم

البته اسپورت میپوشیدم که دیگه نمیپوشم شلوار هم جین مشکی میپوشم

پاسخ
تنهاخسته

ممنون گیس گلابتون جان. جالب است که تمام مواردی را که گفتید من ناحودآگاه رعایت میکردم. یعنی به نظرم اینطوری بهتر میومد. اما نکته جالب برایم این است که به نظرم در محیط دانشگاه یا کار چندان دیده نمیشوم و علیرغم رعایت این موارد احساس میکنم از دید دیگران چندان خوشتیپ و ... نیستم. به نظرت مشکل از چیه؟ چیگار باید بکنم؟

پاسخ
تنهاخسته

راستی یک چیز دیگر گاهی حس میکنم نکند زیادی زنانه میپوشم من البته 30 ساله هستم دانشجوی دکترا و مجرد. در کل دوران دانشجویی به همین تیپ لباس میپوشیدم که شما گفتید اما خیلی از دانشجویان را میبینم که شلوار لی و مانتوی کوتاه و کفش اسپرت میپوشند. احساس میکنم این دخترها به پسرها احساس سرزندگی بیشتری القا میکنند. دلم میخواد نظر شما را بدونم آیا باید تغییری در ظاهر و لباسم بدم؟

پاسخ
nastranl

عالي بود مرسي عزيزم

پاسخ
ye dokhtar

این یکی خوب بود

پاسخ
sadrina

یک دنیا ممنون به خاطر اطلاعات ارزشمندی که در اختیارمون میذارید.

پاسخ
mamy

نگارا جون كه گل كاشتن . ممنونم از راهنمائيهاتون

پاسخ
so lan

عالی بود مرسی

پاسخ
atrina jonam

عالي وجالب بود

پاسخ
mahsa.salari.ts@gmail.com

میخواستم با اجازه ی گیس گلابتون جانم دو عدد پاسخ به سوالاتی که کردید توی کامنتا بدهم. یکی اینکه اغلب ما از شلوار پارچه ای پوشیدن سرکار خوشمون نمیاد. یعنی کلا از پوشیدن شلوار پارچه ای خوشمون نمیاد و جین میپوشیم به جاش. من توصیه میکنم شلواری انتخاب کنید که جنسش کمی آهاردار باشه و پاچه ش 2 سانت بلندتر از قدتون باشه و نسبتا تنگ و راسته باشه. اینجوری اون حس بدی که به شلوار پارچه ای دارین از بین میره
درمورد کرم پودر هم میتونین از کرمای مات کننده که اغلب انواع رنگی ضد جوش و مرطوب کننده هم دارن. مثل کرم رنگی روزانه اکتی پور که هم از جوش زدن جلوگیری می کنه هم پوشش نسبتا خوبی داره
سوم اینکه من یه همکار دارم که اعتقاد خاصی به رژلب قرمز داره و همیشه شاکیه که چرا تا حالا همه ی دربون ها و تکنیسین های شرکت بهش پیشنهاد دادن با اینکه خانم مهندسه! خب راستش هیچوقتم هیچکار مهندسی ای بهش نمی سپرن. این بند آخر صرفا جهت اطلاع بود چشمک

پاسخ
طیبه ط

سلام
ممنونم گیسی خانوم
مطالب خوب بود
اگر مقدوره اندکی هم درمورد خانومهای چادری بنویسید
سپاس
بوس بوس

پاسخ
گیس گلابتون

فکر خوبی است. می نویسم. متشکرم

پاسخ
شاینا

گیس گلابتون عزیز من سه خانم کارمند را دیدم که مانتوی اداری کراوات دار کوتاه با ساپورت پوشیده بودند و یکی شان کفش کتانی هم پوشیده بود.
من فکر می کنم استفاده از لباس های متنوع خیلی لذت بخش است. آدم واقعا نیاز دارد که بسته به حس درونی اش لباس بپوشد.
می دانی من عاشق لباس کار هستم. برعکس خیلی ها معتقدم لباس کار واقعا خانم ها را زیبا و بی نظیر می کند حتی لباس تکنسین های بیمارستان که مانتوشلوار جنس ترگال است آنها را جذاب می کند. گیسوجان من کارآموز بیمارستان که بودم آنقدر مانتوشلوار کرم رنگ خودم را دوست داشتم که هر بار می خواستم به بیمارستان بروم از شب قبل آن را ضدعفونی می کردم و می شستم. صبح یک ساعت زودتر بلند می شدم تا آن را اتو کنم و در کاور بگذارم. در بیمارستان خودم را در آینه نگاه می کردم و حس می کردم واقعا زیبا و باوقار و مهربان شده ام. احساس خوبم باعث شد که هم با مریض ها و هم با همکاران رابطه خوبی داشته باشم علی رغم اینکه من بسیار می ترسیدم که به بیماران آسیب وارد کنم و کار یاد دادن به من اندکی سخت بود.من به لباسم به چشم یک زندگی و فرصت نو نگاه می کردم.به عنوان رحمت خدای عزیز به آن نگاه می کردم.دوست داشتم شان آن لباس را حفظ کنم. دوستان عزیزم باور کنید لباس کار فراتر از یک تکه پارچه است.لذت پوشیدنش را از دست ندهید.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. موافقم. لباس فرم باعث میشه سریع وارد فاز کاری بشویم. من هم به روپوش ساده سفید پزشکی ام افتخار می کنم. با پوشیدن آن انگار آدم بهتری میشوم

پاسخ
sara_8122

ممنون ازین همه توجه ، مطلب نوع لباس و آرایش واقعا خوب بود و مفید
من خودم شلوارجین و مانتوهای تنگ و کوتاه رو امتحان کردم ولی متاسفانه اون وجهه ای رو که میخواستم داشته باشم رو دریافت نکردم ، دوستانی که شلوار پارچه ای پوشیدن براتون سخته ، باید بهتون بگم دیگه وقتشه که ی کم سر کیسه رو شل کنید و ی شلوار پارچه ای خوب (ازنظر جنس پارچه و دوخت) بخرید .اینقدر زیبا و برازندتون میکنه که شاید با شلوارجین کلا خداحافظی کنید،اینم تجربه من بود دیگه :-)

پاسخ
zahra_altafi

کاش این نوشته رو همه می خوندن. اگرچه خیلی از موارد بدیهیه اما هنوزم هستند کسانی که این چیزها رو یا نمی دونند یا از سر سهل انگاری رعایت نمی کنند. من از نزدیک خانم کارمندی رو می شناسم که وقتی سر کار هست به جای کفش یه جفت دمپایی می پوشه بدون جوراب. با منظره ناخن و پاهای نامرتب.
ممنون از مطالب شما

پاسخ
arezou

یک سایت خوبی که من در مورد لباس پوشیدن دیدم وب سایت خانم نگارا به اسم چی نپوشیم هست مطالب مفیدی داشت البته نه فقط برای لباس پوشیدن رسمی اینم لینکشه
http://chi-napooshim.com/

پاسخ
گیس گلابتون

بله. من این سایت را خیلی قبول دارم و در سایت گیس گلابتون چند بار سایت ایشان معرفی شده است. متشکرم

پاسخ
ghorbani

با سلام واحترام
عالي بود عالي.من كاملا رعايت مي كنم.لباس هاي اتو كشيده+ كفشهاي واكس زده+شال گردن گره كراواتي+ پيراهن سفيد و عطر كول
سپاسگزارم.

پاسخ
tannaz1989

سلام گیس گلابتون جان. فکر کنم بار nام هست این مقاله رو میخونم. من سه هفته هست شروع به کار کردم خداروشکر. همه این موارد رو سعی میکنم رعایت کنم الا اینکه من چون پوستم مستعد خال هست طبق نظر متخصص باید هر سه ساعت یکبار ضدافتابم تجدید کنم واسه همین کرم پودر و رژگونه رو نمی زنم. دیگه اینکه مانتو شلوار ست میخرم ولی شلوارش شیک نیست گشاده دوستش ندارم.

پاسخ
گیس گلابتون

موفق باشید عزیز دل

پاسخ
rmaryam6926

سلام وقتتون بخیر
من خودم چادری هستم و می شناسم افراد چادری را که در مقابل این مطالب گارد می گیرند . همین افراد زیر چادرشون لباس های نامرتب ، گشاد ، زشت می پوشند چون زیر چادر معلوم نمی شه یا همیشه صورت هاشون کثیف و نا مرتب هست .
اینکه صورتتون تمیز و مرتب باشه ، اینکه بدنتون بوی بد نده (بعضی ها اعتقاد دارند که خانم ها نباید عطر بزنند ) ، اینکه لباس های مرتب و تمیز بپوشید نشانه مقید نبودن شما نیست همه این ها نشانه نظافت هست و نظافت نشانه ایمان .
من خودم تو یک سازمان دولتی کار می کنم .والا نگفتند که خانم ها حتما مشکی بپوشن اتفاقا ما چادری ها دستمون تویه پوشیدن لباس های رنگی باز تره ، رنگ های قهوه ای ، سرمه ای ،بادمجانی ، طوسی ، نوک مدادی با چادر مشکی بسیار زیبا می شند ( رنگ های سنگینی هم هستند. بماند من همکارهایی دارم که رنگ آلبالویی و قرمز هم می پوشند ).
دوستانی که می گند اعتقاداتشون به آرایش کردن نمی خوره ، منم آرایش نمی کنم ولی از پرایمر و ضد آفتاب کرم پودری استفاده می کنم که فکر نمی کنم از لحاظ دین مشکل داشته باشه ، باز هم هرکسی عقایدی داره و محترم هست . ولی به نظرم پیش یک دکتر پوست خوب برید که پوستتون در بهترین حالت خودش باشه .
برای کفش هم مدل های نیمه اسپرت و نیمه رسمی هستند که باهاشون می تونید راحت بدو بدو کنید و همچنان حالت رسمی بودن و شکیل بودن داشته باشید .
همچنین چادرها مدل های متفاوتی دارند مثله سنتی ، لبنانی ، ملی ، دانشجویی ، شالی ( من خودم شالی می پوشم ) و ... که بازم تویه محیط کار می تونید بپوشید و شیک باشید.
ببخشید که طولانی شد ولی انقدر دورم آدم هایی هستند که ادعای مقید بودن دارند و اصلا به خودشون نمی رسند که داغ دلم تازه شد .
یک روز مادرم حرف قشنگی بهم زد ، گفتش وقتی این دین و این پوشش رو انتخاب کردی یک مسئولیتی به گردنت هست که مبلغ دین و حجابت باشی ، زیبا رفتار کن و زیبا بپوش تا دیگران ببینند که آدم با حجاب هم می تونه زیبا باشه و حجاب نشانه کثیفی و امل بودن نیست .

پاسخ
گیس گلابتون

بله با شما کاملا موافق هستم. من بعضی خانمهای چادری را دیدم که چنان شیک و برازنده و عین حال پوشیده و محجب هستند که حظ کردم و در برابرشان احساس کردم چقدر بدلباس و نامرتبم. برازنده و مرتب بودن با پوشیدن چادر هیچ تضادی ندارد. عدم رعایت بهداشت فردی، نشانه دیندار بودن نیست، بلکه برعکس: النظافت من الدین. سپاسگزارم برای کامنت خوب شماگل

پاسخ
معصومه عباس زاده

عالی بود و حرفه ای ممنون از مقاله تون 🙏🙏🙏

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرمگل

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet