مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

اخبار
1399/06/23 10:52

خبر خوش 220

گیس گلاب جان سلام !

من نیمه دوم سال 94 با شما و کتاب" ازدواج مثل آب خوردن" آشنا شدم . کتاب را با دوستم خواندیم و تمارین را خیلی منظم انجام دادم .
چند ماه بعد پیشنهاد ازدواجی از یکی از اقوام دور داشتم که آن موقع حتی از طرح شدن رسمی آن جلوگیری کردم.
چرخید و چرخید و چرخید و سه سال بعد باز ماجرا جدی تر مطرح شد با خودم گفتم عاقل باش دختر جان خب برو ببین قصه از چه قرار است ! و رفتم ! و بله گمشده خود را در کسی یافتم که به قول خودش جلوی چشمم بود و من نمیدیدم !
برای من قصه ازدواجم قصه " تو خود حجاب خودی از میان برخیز " بود ! قصه نشناختن خودم !
پاییز 98 را با " او" به مشاوره و شناخت و گفتگو و کم کم مهر ورزی گذراندیم .
یلدای 98 ماجرا را خانوادگی کردیم و علنی تر ! به قولی خواستگاری رسمی داشتیم.
25
بهمن مصادف با ولنتاین و روز زن بله برون و نامزدی ما بود.
و 18 اسفند ( مصادف با روز ملی مرد و روز جهانی زن ) در گرماگرم کرونا هرچند خیلی جمع و جور و تحت پروتکل اما دلگرمی عقد کردیم !

امروز که برای تو نازنین مینویسم 7 ماهی از عقد ما گذشته است و حدود یکسال از طرح مجدد ماجرای آشنایی نزدیک تر ! و بله من در این یکسال با خودم هم آشنا تر شده ام ! دوست داشته شدن به کام من با پذیرش بی قید و شرط خودم همساز شده است ! القصه که خواستم بگویم خوب که آدم ازدواج میکند به همان نقطه میرسد که بله ، ازدواج آب خوردن است !

 

ندا

 

گیس گلابتون: تبریک میگم نوعروس زیبا! هزار بار به شما و همسرتان تبریک میگم. امیدوارم به پای هم جوان بمانید. ممنونم این خبر خوش را با ما سهیم شدید.

دلم میخواد زیر این پست پر شود از تبریکهای صمیمانه شما دوستان. اگر میخواهید آرزوهای قشنگتون برآورده شود، باید قلبتان پر از محبت و شادی باشد و باید از شادی دیگران شاد شوید و به آنها تبریک بگویید. بفرمایید و شما اولین تبریک را بنویسید.

 

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
nazigh

سلام به شما عروس گیس گلابتونی عزیزمون
خیلی بهتون تبریک میگم و آرزوی خوشبختی برای شما همسر عزیزتون رو‌ دارم
با اینکه پروسه ازدواج شما خیلی طولانی شد ولی خوشحالم که باور کردید ازدواج مثل آب خوردن آسان است این نتیجه خودسازی و تلاش مستمر تا گرفتن نتیجه است و البته پایداری شما قابل تحسین است

پاسخ
mina.salipour@gmail.com

بهتون تبریک می گم.
انشاله سالهای طولانی به خوشی کنار هم باشید.

پاسخ
nedada

ممنونم سالها آرامش و شادی و تحقق خواسته ها براتون آرزو میکنم.

پاسخ
nedada

ممنونم سالها آرامش و شادی و تحقق خواسته ها براتون آرزو میکنم.

پاسخ
سارانگ1

به به ... مبارک و خیر باشه برایتان، بسیار مبارک!

پاسخ
nedada

ممنونم عزیزم خیر و مبارکی همراه ایامتون باشه
به به به شما گل

پاسخ
nedada

ممنونم عزیزم ! بله پشتکار و اتکا به خود از ویژگی های جدی منه .
جالبه بدونید این تنها خواسته ای در زندگی من نبوده که براش مدت به قول شما خیلی طولانی تلاش کردم تا بهش رسیدم .
برای رسیدن به جایگاه شغلی مد نظرم ( مدیر سرمایه گذاری هستم ) از سال 87 تلاش کردم ( از کار پاره وقت و کار کارشناسی و....) تا عاقبت از سال 95 تونستم درآمد ماهانه ام رو بالای 10 میلیون تومن برسونم و ارتقا بدم.
یا برای خریدن خونه از سال 93 تلاش کردم و عاقبت در اسفند 97 تونستم چیزی که میخواستم رو بخرم !
در مورد ازدواجم هم که مفصل گفتم در حالیکه 30 ماه قبل از 30 سالگی ام ( حدود 2 سال و نیم ) جز لیست ام بود عاقبت در اواخر 31 سالگی محقق شد...
راستش گاهی خسته میشدم گاهی فکر میکردم چرا خواسته های من انقدر پر زحمت به دست میان !
اما خب امروز میدونم فقط کافیه از مسیر هم لذت ببرم و به نتیجه فکر نکنم . نتیجه بی شک به وقتش میرسه و اینکه فهمیدم زندگی در باره رسیدن یا نرسیدن به خواسته ها نیست . زندگی درباره کسیه که در مسیر رسیدن به دنیای مطلوب بهش تبدیل میشیم ! شیرین کام و استوار باشید

پاسخ
nedada

ممنونم عزیزم ! بله پشتکار و اتکا به خود از ویژگی های جدی منه .
جالبه بدونید این تنها خواسته ای در زندگی من نبوده که براش مدت به قول شما خیلی طولانی تلاش کردم تا بهش رسیدم .
برای رسیدن به جایگاه شغلی مد نظرم ( مدیر سرمایه گذاری هستم ) از سال 87 تلاش کردم ( از کار پاره وقت و کار کارشناسی و....) تا عاقبت از سال 95 تونستم درآمد ماهانه ام رو بالای 10 میلیون تومن برسونم و ارتقا بدم.
یا برای خریدن خونه از سال 93 تلاش کردم و عاقبت در اسفند 97 تونستم چیزی که میخواستم رو بخرم !
در مورد ازدواجم هم که مفصل گفتم در حالیکه 30 ماه قبل از 30 سالگی ام ( حدود 2 سال و نیم ) جز لیست ام بود عاقبت در اواخر 31 سالگی محقق شد...
راستش گاهی خسته میشدم گاهی فکر میکردم چرا خواسته های من انقدر پر زحمت به دست میان !
اما خب امروز میدونم فقط کافیه از مسیر هم لذت ببرم و به نتیجه فکر نکنم . نتیجه بی شک به وقتش میرسه و اینکه فهمیدم زندگی در باره رسیدن یا نرسیدن به خواسته ها نیست . زندگی درباره کسیه که در مسیر رسیدن به دنیای مطلوب بهش تبدیل میشیم ! شیرین کام و استوار باشید

پاسخ