مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
الفبای زناشویی
1390/08/20 00:00

دعواهای زن و شوهری

سلام گیس گلابتون عزیز . من شهره هستم . 23 آبان 91 براتون خبر شادی گذاشتم که عقد کردم . چند روز دیگه میشه 1 سال که عقد کردم و 4 ماه هم هست که از مراسم عروسی میگذره و زیر یک سقفیم.خیلی متاسفم که بگم دارم به جدایی فکر میکنم . توی زندگی ما هیچ چیزی برای از دست دادن وجود نداره . هیچ حرمتی ، احترامی ، علاقه و عشقی باقی نمونده. به جرات میتونم بگم تمام مدت یک سال و نیمی که از آشنائیمون میگذره رو هر روز دعوا و بحث داشتیم. هنوز هیچ اقدامی برای جدایی نکردیم ، توی یه خونه هستیم ولی کاملا" جدا . اینها رو نوشتم برای اینکه به بقیه عزیزانی که اینجا رو میخونن بگم یه سری حرفها رو فقط و فقط زمانی به زبون بیارید که واقعا" دیگه نمی خواهید با همسرتون باشید ، خیلی زیاد مراقب حرمتهای زندگیتون باشید.زندگی وقتی چیزی برای از دست دادن نداشته باشه چهره خیلی زشتی بهتون نشون میده .

 

یک راز بزرگ را می خواهم با شما در میان بگذارم. یک راز بزرگ که اگر افراد متاهل از آن آگاه باشند زندگی شیرین تری خواهند داشت:

در زندگی زناشویی دیر یا زود دعوا اتفاق می افتد. یک بار دو بارهم نه! بارها اتفاق می افتد.

گاهی اوقات می بینید ظرف چند دقیقه چنان احساس خشمی نسبت به همسر خود می کنید که می خواهید سرش را بکنید.

 

راز بزرگی که می خواهم بگویم این است که این دعواها نشانه خوبی است! باور نمی کنید؟ خواهش می کنم کف دست های خود را بهم بچسبانید و سپس روی هم بمالید. خواهش می کنم همین الان این کار را انجام بدهید. خواهش می کنم قبل از ادامه مطلب این کار را انجام بدهید چون منظوری دارم.

.

.

.

.

چی شد؟ کف دستها گرم شد! هرچه محکم تر دست ها را بهم بمالید گرمای بیشتری تولید می شود. دعوا و کشمکش نشانه آن است که دو تا آدم دارند کنار هم زندگی می کنند! گرمای داد و بیداد نشانه آن است که دو تا آدم دارند پوست به پوست هم زندگی می کنند. و صد البته بین آن دو اصطحکاک و گرما پیش می آید.

 

دعوای زن و شوهر نشانه آن است که همسر دارید! بابت این مطلب خدا را شکر کنید.

 

البته اگر تعداد روزهایی که دعوا می کنید، بیشتر از روزهایی است که با هم می خندید، آتش نشانی را خبر کنید. زیرا از گرما گذشته و آتش به پاشده است. این آتش  بزودی خرمن زندگی را خواهد سوزاند. راز بزرگی که در طی این چند سال زندگی متاهلی یاد گرفتم این است که مهم نیست چه مشکلاتی داریم و این مشکلات چه اندازه بزرگ و غیرقابل حل به نظر می رسد. مهم این است که من و شوهرم با هم بخندیم و شاد باشیم. اگر با هم خوش و خرم باشیم می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم. جر و بحث نشانه این نیست که ما مشکلات زیادی داریم. بلکه نشانه آن است که ما با هم اوقات خوشی نمی گذرانیم و به هر مشکلی، چه ریز و چه درشتی، زیادی بها می دهیم.

 

زن و شوهر  نزدیک ترین رابطه انسانی را با هم دارند. به همین دلیل بیشترین تاثیر را روی یکدیگر می گذارند. یک نگاه همسر می تواند ما را  از حس خوب لبریز کند یا برعکس اضطراب عالم را به جان مان بریزد. یک کلمه همسر می تواند تمام روز آدم را خوب کند یا برعکس تمام هفته آدم را به گند بکشد.

 

شهره جون، دو سال اول ازدواج سخت ترین دوران ازدواج است. بیشتر طلاق ها در طی همین دو سال اتفاق می افتد. پس خیلی حواستان را جمع کنید، مبادا شما و شوهرتان به خیل عظیم مطلقه ها بپیوندید.

 

گل من، عزیز دل من، همسرداری راه و رسم دارد. از زمان کودکی همه به ما می گفتند: "الهی عروس بشی! الهی دوماد بشی! خودم عروسیت بیام با آبکش از سر چشمه آب بیارم!". یعنی از کودکی ما را تشویق کرده اند که ازدواج کنیم و تشکیل خانواده بدهیم، ولی در مورد همسرداری چیزی به ما نیاموخته اند. بیشتر ما هم دلمان نمی خواهد زندگی زناشویی مان مثل مال والدین مان باشد. دنبال راه و رسم تازه ای هستیم. به عبارت دیگر نه الگوی درست و حسابی داریم و نه معلمی که رسمی جدید به ما بیاموزد.

 

همسرداری مثل شنا کردن در دریاست. اگر شنا کردن بدانید، به سلامت از دریا عبور می کنید. اگر شنا کردن ندانید، به حال خفگی می افتید. به زحمت خود را از آب بیرون می کشید و می گویید: "دریای خوبی نیست! باید دریای دیگری را امتحان کنم." ولی وقتی به دریای بعدی بروید، باز هم می بینید انگار دریای خوبی پیدا نکرده اید. دریا خوب است، لازم نیست دریا را عوض کنید. بلکه باید شنا کردن را یاد بگیرید.

 

 فکر طلاق را از سرتان بیرون کنید. من نمی گویم هیچکس نباید طلاق بگیرد. ولی می گویم با کوچکترین ملایمت فرار را به قرار ترجیح ندهید. بایستید و با  مسائل روبرو شوید. تمرینات زندگی مثل عسل و بهترین سال زندگی و خداحافظ خشم را انجام بدهید. بیایید چند جلسه مشاوره با هم داشته باشیم. شما خانم های باهوشی هستید، ولی در بعضی موارد باهوش عمل نمی کنید. من می توانم به خانم ها کمک کنم در رابطه با مردها، کار و پول باهوش تر عمل کنند.

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

سارا(راهی که باید رفت)

ماچ
عاشق این فرزندان لپ گلی ذهنتم گیس گلابتون

پاسخ
admin

ماچ

پاسخ
oranoos24

این تجربه من هم بود . همیشه شنیده بودیم اول زندگی شیرین ترین زمانه ولی به نظر من هم شش ماه اول زندگی سخت ترین دوره س . چون سالها به یک روال دیگه از زندگی عادت کردی ولی الان باید با یک نفر دیگه هماهنگ بشی
یکم گذشت لازم داره
برای خراب کردن همیشه فرصت هست ولی در ساختن لذت دیگه ای وجود خواهد داشت
شانس شما در این راه آشنایی با گیسی جون و راهنمایی های ایشون هست . چشمک

پاسخ
admin

برای من که سه اول جهنم بود! شاید چون باید با دو تا آدم کنار می آمدم، نه یکی.

پاسخ
nazigh

موفقیت شما برای من خیلی الگوئه، مخصوصا اينكه باعث شدید از مادر ناتنی شدن نترسم و دیدم واسه اولین بار به کمک شما نسبت به این موضوع درست شه دست

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم عزیز دل

پاسخ
آه

با خوندن این نوشته انگار یکی به قلبم چنگ زد .دلم میگیره وقتی زندگی ادم ها اینجوری میشه.اخه این خانومی که نوشته های شما رو خوندن چرا؟؟گیس گلابتون انقدر اطرافیان من بهم میگن تو و نامزدت 7 سال با هم بودید همین که برید زیر یه سقف از هم خسته میشید....وقتی میشنوم اینا رو هی به خودم میگم نکنه ما هم؟نکنه....؟نکنه.....؟
گریه
شهره جان دعا میکنم خدا دلهاتون رو به هم نزدیک کنه

پاسخ
admin

وقتی کسی جرات می کنه و مشکلش را عنوان می کند، هرگز او را سرزنش نکن. ابدا به او نگو: "تو دیگه چرا؟" یک نفر اعتماد کرده و بزرگترین غصه اش را گفته، نباید فوری بهش بگوییم اصلا حق نداشته که این مشکل را داشته باشد. با مردم با مهربانی و نرمی رفتار کن. نسبت به درد آدمها قلبت را نرم کن. باشه گلم؟

پاسخ
آه

نه خانم دکتر جونم من اصلا تو شرایطی نیستم که کسی رو قضاوت کنم....شما که میدونیدلبخند
فقط تعجب کردم.....همراه با ترس خییییییییلی زیادوحشتناک
راست میگید نباید اونجوری میگفتمناراحت

پاسخ
shohreh04

گیس گلابتون عزیزم سلام، بخاطرتمام راهنمائیها و حسهای خوب و مثبتت ازت ممنونم. میدونی عزیزم من قبل از ازدواج خیلی به مشاور و روانشناس مراجعه میکردم ، خیلی کتاب و مقاله میخوندم ،برنامه های روانشناسی و مشاوره زیادی رو میدیدم و با خودم فکر میکردم اگه ازدواج کنم حتما" میتونم از تمام چیزهایی که یاد گرفتم استفاده کنم اما الان شدم عالم بی عمل . میدونم که کلید اعصاب و شخصیت من دست آدمهای روبروم نیست ولی عمیقا" معتقدم انسان در تقابل با آدمهای مختلف وجه های مختلفی از خودش رو نشون میده ، بعضی از خصوصیاتش پر رنگ و بعضی کم رنگ میشه و نهایتا" با رفتار و برخوردی که داره هر آدمی میتونه یه تعریفی ازش داشته باشه . متاسفانه من در تقابل با همسرم وجه های بدی ازم پر رنگ شده و نهایتا" تعریف ایشون از من تعریف خوبی نیست و همینطور هم من نسبت به ایشون.
خیلی خیلی ازت ممنونم که برای خوانندگانت ارزش و احترام قائل هستی .حتما" حتما" تماس میگیرم و میام خدمتتون .

پاسخ
gisfa

چه خوب گفتی اینو که ادم در برخورد با هر کی یه وجه شخصیتشو بروز میده که گاهی خود ادمو غافلگیر میکنه .
با پذیرفتن این موضوع ، واقعا چقدر قابل دستیابیه کنترل این گوشه های نا خوشایند ؟

پاسخ
طراوت

شهره جون عزیزم
سلام من قصد دخالت ندارم.فقط تجربه خودم رو بهت میگم.
اول زندگی همینه.طبق گفته مشاوران خانواده زندگی زوج ها بعد از 5 سال به ثبات میرسه.
زندگی منم شاید از تو بدتر بود.آتش نشانی که سهله سیل هم خاموشش نمیکرد.آرزوی مرگ میکردم اما بعد از 3 سال مشکلات حل شد.باورت نمیشه الان خیلی خیلی احساس خوشبختی میکنم و اونایی که از ماجرای من خبر دارن میگن تو نتیجه صبرت رو داری میگیری.البته تلاش هم در کنار صبر لازمه.
البته این رو در مورد شوهرایی که خصوصیت های غیر قابل حل ندارند مثل اعتیاد،فساد اخلاقی،بی کاری و بی مسئولیتی ....صادقه.به گیس گلابتون اعتماد کن و سعی کن آتش رو به گلستان تبدیل کنی

پاسخ
minadorsa

سلام عزیزم.
ما می تونیم در لحظات دردناک زندگی 2 جور سوال از خودمون بپرسیم : اینکه چرا من باید به این زندگی وحشتناک ادامه بدم؟ و بشینیم همه مسائل ناراحت کننده رو بشمریم و ببینیم چه چیزهایی رو از دست داده ایم یا اینکه یه لحظه بشینیم و همه اون دلایلی رو که باعث شده همسرمون رو انتخاب کنیم رو بشمریم و یک بار برای همیشه به خودمون قول بدیم که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستیم این خوبیها رو از دست بدیم حتی اگه الان خیلی کم رنگ شده!
من یه روز به خودم گفتم هیچ کی حق نداره زیبایی های یه زندگی یه مشترک رو از من بگیره نه حتی خودم و نه همسرم! و این تصمیم همه چیز رو عوض کرد. به هر چیزی که مدام فکر کنیم همون رو هم می بینیم. اگه فکر کنیم دیگه همه چیز تمام شده همینطور می شه و اگه مطمئن باشیم راهی پیدا می شه هم همه وسایل برای اون مهیا می شن.

پاسخ
گل مينا

آرزو ميكنم معجزه عشق برات اتفاق بيفته دوست عزيزم!
من خيلي بي تجربه و كوچيكم اما توي اين سالها از همسرم ياد گرفتم هرچي كه ميخوام بايد بسازمش،بايد تلاش كنم ،بايد خودم مسئول رفتارم باشم! عشقتون رو زنده كن سخته اما شدنيه!
خدارو 1000بار شكر ميكنم كه ماههاي اول ازدواجمون خيلي شيرين داره ميگذره،شايد علتش اينه كه توي 5سال آشنايي مشكلاتمون حل شدن و همديگرو خوب ميشناسيم!

پاسخ
ladan sh

شهره جان من هم در سه سال اول زندگی به اندازه تمام عمرم گریه کردم...گاهی آنقدر زیاد ک احساس میکردم از گریه و ناراحتی دارم تمام میکنم...
اما پس از آن که متوجه شدم مسئول 100 درصد اتفاقات و پیشامدهای زندگی مان خودمونیم...همه چیز روز به روز بهتر شد!!!
الان در ششمین سال زندگی مشترکمون...من واقعا خیلی زیاد احساس خوشبختی و آرامش میکنم!!
شهره جان چقدر خوش شانسی که سایت گیس گلابتون رو داری!!! که با انجام تمرینات زندگی مثل عسل حتما حتما زندگیت شیرین میشه!!!
و چقدر خوش شانس که میتونی حضوری بری پیشش!!!
در شهر ما حتی یک دانه مشاور هم نبود!!!
دوستت دارم !! از صمیم قلب برای همه زندگی مشترک پرعشق و آرامش آرزو میکنم!!!
قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پاسخ
sarashadan

اميدوارم مشكلاتتون حل بشه

پاسخ
هیوا

گیس گلابتون عزیز، من عاشق این جمله ت شدم که مهم این نیست که ما چه مشکلاتی داریم، مهم این است که با هم بخندیم و شاد باشیم، اما در زندگی من شادی وجود نداره! من و همسرم مشکلات کمرشکنی با هم نداریم، مشکل داغون کننده ی زندگی ما برای من، اینه که همسرم به هیچوجه اهل خندیدن و شاد بودن نیست! یا بهتره بگم مدل شاد بودنش سرتا پا با مدل شادی کردن من فرق می کنه! همین دیروز داشتم به این فکر میکردم که چه کاری هست که دوست داشته باشم با این مرد انجام بدم و هر دو لذت ببریم! می تونم بگم که هیچ چیزی به ذهنم نیومد! خیلی کارها هست که همیشه دلم میخواسته دو نفری انجام بدیم هنوزم دلم میخواد اما هرچه فکر میکنم انجامشون با همسرم اصلا برام لذت بخش نیست! از همسرم هم پرسیدم که چه کاری رو دوست داره دو نفری انجام بدیم تا لذت ببره؟! اون فقط کارهایی رو گفت که خودش از انجام اونها لذت میبره! و وجود من در کنارش اونقدرها هم تو لذتی که می بره تعیین کننده نیست!مثلا گفت بستنی خوردن! در حالی که تا به حال من احساس نکردم او از بستنی خوردن با من داره لذت می بره! :|
در یک کلام باید خلاصه کنم که همسر من بی نهایت بی بخاره! :| و این منو خیلی عذاب میده...

پاسخ
گیس گلابتون

هیوا جون
فکر کنم تازه واردی. به قلب من خوش آمدی.
اینجا جای بدگویی از کسی نیست: "شوهر من بی بخاره"
اینجا جای کسانی است که می خواهند یاد بگیرند چه تغییراتی باید در خودشان ایجاد کنند. نه این که دیگران را مقصر اعلام کنند.
اگر می خواهی جواب سوالت را پیدا کنی، لطفا به برنامه آموزشی زندگی مثل عسل بپیوند.
دفعه بعد کامنتهایی اینطوری حذف میشه گلم.
اینجا جای این حرفها نیست. ببین هدفت از آمدن به این سایت چیه. اگر برای گله و شکایت است، به سایت اشتباهی آمدی
خوب باشی

پاسخ
هیوا

اتفاقا من تاکید کردم که مدل شادی ما با هم فرق میکنه که مبادا فکر کنید دارم همسرم رو متهم میکنم.من باز هم تکرار میکنم که برام خیلی ناراحت کننده ست که اینطور برداشت سریع و منفی ای از من داشتید!
صرفا با یک یا دو کامنت نمیتونین تشخیص بدین من همسرم رو مقصرمیدونم یا خودم رو.می تونین؟
بله.فکر میکنم اشتباه اومدم چون سریعا قضاوت میشم.

پاسخ
گیس گلابتون

خوشحالم زود متوجه اشتباهت شدی و وقتت تلف نمی شه. خدا نگهدار

پاسخ
sindrella

سلامی چو بوی خوش آشنایی
یادمه یه روانشناس توی تلویزیون میگفت بعد ازدواج سه ماه اول ماه عسل،بعد سه سال ناسازگاری بعد سی سال سازگاری.
یادمه داشنجوی کارشناسی ارشد که بودم و نزدیک فارغ التحصیلی ام بود و قرار بود عروسی کنم یکی از هم کلاسی هایم به من گفت اگر بعد ازدواج به جایی رسیدی که از ازدواجت پشیمون شدی و توی ذهنت اومد که من خواستگارای بهتر از این اقا داشتم و کاش به اونا بله میگفتم، اصلا نترس این حس خیلی طبییعیه.از این بحران ها عبور میکنی البته با تدبیر و درایت و کمک گرفتن از خدای مهربون
گل

پاسخ
ال پیکاسو

منم از دوستی تا ازدواج با همسرم مشکل داشتم و اختلافات زیادی داشتیم.دوبار در دوران عقد تصمیم به جدایی گرفتیم.با درایت همسرم خوشبختانه نشد.فکر می کردیم چون دوریم اینطوریه اگه ازدواج کنیم حل میشه.ازدواج که کردیم بدتر شد.چون خانواده ام قبلا گفته بودن طلاق بگیر قبول نکرده بودم راه برگشت نداشتم.بعد عروسی چند بار به فکر خودکشی افتادم.اما یه روز به خودم گفتم تو که در همه زمینه ها موفقی باید این مشکلو حل کنی و شروع کردم به تغییر رفتار در زندگی.1-دخالت اطرافیان را قطع کردیم2-مشکلات مان را به کسی نگفتیم3-درخواست هامو بیان کردم4-از زنانگی ام در جذب همسرم و فروکش کردن خشمش استفاده کردم5-تفاوت هایمان را پذیرفتیم.و حالا خیلی خیلی راضیم و خوشبختیم

پاسخ
گیس گلابتون

فوق العاده است. فوق العاده. تبریک میگم
میشه خواهش کنم دست کم در 500 کلمه این تجربه فوق العاده را برای دوستان بنویسید تا به صورت یک پست مستقل در سایت قرار بگیرد؟
تجربه شما فوق العاده تاثیرگزار است

پاسخ
ال پیکاسو

سلام گیس گلابتون حتما.متن رو براتون ایمیل کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. متوجه نشدم. چه متنی را؟

پاسخ
nazigh

سلام خانم دکتر. راستش من مجردم ولی همچین نگرانی رو دارم. میترسم کارم با همسرم به جدایی بکشه یا حمایتم نکنه یا دعوامون اونقدر بالا بگیره که یا خودم بذارم برم یا منو بیرون کنه. تمرینات خداحافظ خشم رو یه مدت انجام دادم ولی به خاطر مشغله کاری متوقف کردم ولی یه چند روزه کارمو تعطیل کردم و تصمیم دارم از فردا تمرینات رو‌از سر بگیرم تا موردی به اسم خشونت برام نمونه ولی واسه موارد دیگه (که‌ ذکر کردم و موانع ذهنیمه) میخواستم بدونم آیا با سفارش «زندگی مثل عسل» میتونم این نگرانی ها رو حل کنم. من فقط میخوام ج سولامو بگیر که اگه حمایتم نکنه چیکار کنم یا نخواد باهام زندگی کنه یا از خونه بیرون کنه و .. و قصدم شرکت تو ‌دوره نیست آخه کسی رو ندارم (همسر) که تمرینات رو در برابرش انجام بدم. خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیشنهاد من برای شما این است که فعلا خداحافظ خشم را تمرین کنید. انجام این تمرین همانطور که میدانید حدود یک سال طول می کشد تا براستی برای شما جا بیفتد. تمرینات زندگی مثل عسل برای متاهلین است. برای شما مناسب نیست.

پاسخ
nazigh

بسیار خوب، هر چی شما بگید گل

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet