مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
الفبای زناشویی
1390/08/20 00:00

وقتی یک مرد، زنی را دوست داشته باشد-2

وقتی یک مرد، زنی را دوست داشته باشد، او را تامین می کند. مردها برای نامزد خود هدیه می خرند. مردها همسر خود را تامین می کنند. مردها درآمد خود را براحتی خرج زن و بچه شان می کنند. همه جای دنیا همین است و همین خواهد ماند. البته که در قرن بیست و یکم که زنها کار می کنند و درآمد دارند، می توانند در مخارج خانه کمک باشند و باعث آرامش و رفاه بیشتر خانواده باشند. ولی مردها به صورت اتوماتیک برای زنی که دوست دارند، خرج می کنند.
اگر همسرتان برای شما خسیس است، لابد برای یک نفر دیگر دست و دلباز است. لابد وانمود کرده اید هیچ نیازی به پول و حمایت او ندارید. شاید وانمود می کنید بسیار قانع هستید و یک دست لباس و قدری غذا برای شما کافی است. او هم نیاز غریزی سخاوتمندی خود را برای دیگران خرج می کند. به رفتارهای خود دقت کنید.

پس وقتی مردی شما را به عنوان "همسر" یا "نامزد" به دیگران معرفی می کند، وقتی برای شما رگ گردنش سیخ می شود، وقتی تلاش می کند تا زندگی شما را تامین کند، یعنی شما را دوست دارد. به همین سادگی و به همین شیرینی.

خیلی خوب است اگر مردها یادشان باشد گل بخرند و کادوی تولد بگیرند و مهمانی غافلگیرانه برگزار کنند و نامه های عاشقانه بنویسند و مراقب حرف ها و شوخی های بیفکرانه خود باشند و ... کلی چیزهای دیگر ... ولی مردها این کیفیتها را در ژنتیک خود ندارند! و به صورت خود بخود این کارها را انجام نمی دهند.

به سادگی این کارها از آنها درخواست کنید و با کمال تعجب خواهید دید که برای خوشایندتان، درخواست شما را انجام خواهند داد. البته همانطور که گفتم به سادگی یک بار درخواست کنید. همین!

عزیزم! امشب برایم گل می خری؟ دلم می خواهد از دست تو گل بگیرم.

عزیزم! یک مانتوی تازه احتیاج دارم.

عزیزم! این میز سنگین است. ممکن است برایم جابجا کنی؟

عزیزم! صبح ها قبل از رفتن مرا ببوس. در طول روز دلم برایت تنگ می شود.

یادتان باشد که پشت سرهم درخواست نکنیدها! آنها هم ظرفیتی برای محبت کردن و سرویس دادن دارند. روزی یکی دوتا درخواست کنید.

 
 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

سما

اما همه اینها با هم صدق نمیکنه مثلا من دوستی داشتم به قول شما رگ کرنش برام باد میکرد، برام گل میخرید و ... اما به دوستاش و کسی معرفیم نکرد و آخرش این رابطه تموم شد...اون گل خریدنش یعنی دوسم داشت اون معرفی نکردنش یعنی نداشت اینا در تضادن با هم که

پاسخ
جهان سادات

گیس گلابتون عزیزم اون قسمتی را که نوشتی "مردها این کیفیت را در ژنیتیکشون ندارند" خیلی برام جالب و آرامش بخشه.ممنون

پاسخ
هانیه

من یک ساله به این نتیجه رسیدم که به جای خودخوری از همسرم تقاضا کنم و همسرم هم واقعا درخواست من رو اجابت می کنه یعنی در واقع اصلا نمی دونسته که چه چیزی برای من خوشحال کننده ست مرسی گلابتون

پاسخ
پرتقال تامسون

عالی گیس گلابتون . اون تیکه که گفتی مردها تو ژنتیکشون نیست واقعا همین طوره!باید طلا گرفت این نوشته ها رو :)))

پاسخ
گیس گلابتون

سما جون آن پسر تو را دوست داشته ولی نه آنقدر که بخواهد تا آخر عمر با تو زندگی کند/ شکوفه جون ممنونم که این قدر به من توجه داری که علیرغم آنکه این سایت و مطالب آن را قبول نداری، با دقت آن را دنبال می کنی و کامنت هم می گذاری. ما با هم تفاوت دیدگاه داریم ولی به هم احترام می گذاریم و توجه داریم. این عالی است. من آرزومند چنین جامعه ای هستم. خوشحالم که در این وبسایت دارد محیط آن فراهم می شود. خواهش می کنم که در آینده هم مرا از نظرات خودت بی بهره نگذاری

پاسخ
تنها

خب گیس کلابتون جون من الان 4-5 ماهه با پسری اینترنتی آشنا شدم میگه عاشقمه و واقعن دوستم داره و قصد ازدواج داره باهام ولی به خونوادش معرفیم نکرده :( ینی دروغ میگه بهم .. خودش که میگه دوست ندارم بگم نتی آشنا شدیم .. :( دلم گرفت ..

پاسخ
گلابتون

عالی بود آناهیتا جون واقعا باید از مردا درخواست کرد تا به نتیجه رسید اگه وایسیمو منتظر که اونا کاری کنند نه نمیکنن!من رو برادرم امتحان کردم واقعا جواب میده

پاسخ
گیس گلابتون

تنهاجون، اول این که این اسم مستعار را دور بریز که انشاالله هرچه زودتر از تنهایی در بیایی. دوم این که آیا همدیگر را دیده اید؟ یا فقط اینترنت؟ سوم اگر 4-5 ماه است که در زندگی واقعی با هم دوست هستید، کم کم از او بخواه که تو را به دوستان یا خانواده اش معرفی کند. اگر نکرد، قدری جای تامل دارد که چرا؟

پاسخ
شیما

اتفاقا این نکته ی گفتن و درخواست کردن رو که قبلا (تو وبلاگ ) یه اشاراتی کرده بودی، منم امتحان کردم...حتی برای آدم سخت و بسته هم تا حدودی جواب داد. میدونی مشکل اصلی غروره...آدم پیش خودش میگه چرا بگم؟ باید بفهمه دیگه...آخه واقعا هم بعضی مردا خودشون از این کارا بلدن! آدم اونا رو میبینه دچار تردید میشه. ولی برای من، این گفتن و اجابت خواسته واقعا تمرین خوبی بود. از اون همه غرور و "من" بودن تا حد زیادی درومدم:)

پاسخ
زهرا

گیس گلابتون جون یعنی میشه یکی اول آدمو دوس بداره و قصد ازدواج داشته باشه بعد چند وقت دیگه نداشته باشه (بدون دلیل)

پاسخ
خاطره

من با یک آقایی آشنا شده بودم که بعد از یک مدت کوتاه من را به خانواده اش معرفی کرد . قصد ازدواج داشت .و ادعای دوست داشتن هوار تا ! اما با هم که بیرون میرفتیم ، برای حتی خرید یک آب معدنی ساده ، عقب می ایستاد، من هم حوصله ام سر میرفت و حساب میکردم ! یا مثلا یکبار شب بیرون رفتیم ؛ از لحظه ای که نشستم توی ماشین گفتم از صبح هیچ چیز نخوردم . برایم 1 پپسی خرید !! نمیدانم ایراد از غرور من بود که مستقیم نمیگفتم برویم یک رستوران ؟! اما هنوز فکر میکنم اینها را دیگر باید خودش میدانست ... به من توضیح میدهید که من اشتباه بوده کارم ؟ یا او دوستم نداشت ؟ یا خسیس بود ؟

پاسخ
تمشک خانوم

چشم . روزی یکی دوتا درخواست . سعیم رو میکنم اما مثلا من همیشه به همسرم میگم لطفا در طول روز به من زیاد زنگ بزن یا مثلا من میزنگم شما وقتی میگی من الان کار دارم بعدن بهت زنگ میزنم یادت نره که گفتی میزنگم اما متاسفانه همیشه میگه حق با تو هست اما بازم یادش میره ... متاسفانه ما عقدیم و از هم دوریم و هفته ای یک بار همدیگرو میبینیم و این تلفن ها منو اذیت میکنه

پاسخ
ریحانه

جی بگم والا! یادتونه گفتم یه خواستگار آمریکا دارم که هنوز میگه برا ازدواج با خودم کنار نیومدم و ... این حرفا. هم کرور کرور برام کادو خرید و هم خانوادش کامل من رو میشناختن (البته خوب خواستگاری رسمی بود دیگه) و هم اینکه تو مراحل شناخت از من برا همهههه دوستاش گفته بود. ولی همجنان میگه نمیتونم برا ازدواج تصمیم بگیرم!!!

پاسخ
فاطمه بهار

گیسوی عزیز سلام/برای شما و اهالی این سایت و تمام مردم خوب سرزمینم هفته ی خوبی رو آرزو میکنم/ مطالب این پست بسیار عالی است./ ولی ما که مجردیم چطور این مطالب تو ذهنمون بمونه؟/بابت پاسخ به سوال قبلی(حباب صوتی) از ممنونم/ فقط متوجه نشدم باید بره برای ففته ی چهارم؟/چون یک 1 هم نوشته بودید؟ / گیسوی عزیز اما جواب سوال اول (کتاب ازدواج به همین آسانی است) رو ندادین؟ / (شاید هم من متوجه نشدم./ آیا علی رغم میل باطنی ام خودمو گول بزنم و یک خط قرمز بکشم و یک جوابی بدم؟؟؟؟

پاسخ
فاطمه بهار

این نکته ای که تو این پست اومده خیلی جالبه/ پدرم مادرمو دوست داره و من از این بابت خیلی شکر میکنم ./و امیدوارم که دوست داشتن شون بیشتر و بهتر بشه / اما همونطور که گیسوی عزیز گفتی ؛ مادرمن چون با سختی صاحب زندگی شد ، به قناعت عادت کرده و پدرم آدمی دست و دلبازه ، و به همین خاطر برای چیزهایی که لازم نیست هزینه میکنه ./ من مادرمو مقصر میدونم / چون نمیخواد از این قناعت زیادیش دست برداره / و اینطور هم به خودش آسیب میزنه و هم به ما بچه ها/ آدم لجبازی هم هست و به حرف هیچکی گوش نمیده / واقعا نمیدونیم باید چیکار کنیم ؟/ حتی این اواخر پدرم میگه از دست غرغر های مادرتون دیگه دارم خسته میشم؟!!!

پاسخ
medad

گیس گلابتون جون من پول کتابواریز کردم میلش به دستتون رسید؟ اینکه گفتید اگه بعد سه ماه ارتباط طرف اقدامی نکرد و من واقعا تجربه کردم بعد خوندن حرفای شما کاری کردم که طرف مجبور شه خودش لو بده و اون هم گفت که هدفش دوستی بوده اونم از نوع خیلی خیلی صمیمی. و خدا رو شکر کردم که تونستم از خطرش و تبعاتش بگذرم قبل اینکه بتونه خامم کن و یا خودم خام بشم.اما راستش بهم خیلی برخورد واقعا چرا گلابتون جون هرکس طرف من میاد به خاطر این مورد؟ واقعا دارم افسردگی میگیرم!!!!!!

پاسخ
goli

من با شکوفه خانم موافقم خانم دکتر با کلی گویی ممکنه خیلی از دختر خانما رو به قضاوت اشتباه دچار کنه.من خودم با یه پسر دوست بودم بعد از دو سال عاشقم شد و از من خاستگاری کرد الانم ازدواج کردیم...

پاسخ
ترنج

سلام. شیما جون به نظرم مردهایی این کارا رو خودشون بلدن که قبلا کسی بهشون نشون داده.

پاسخ
گیس گلابتون

زهرا جون، گاهی اوقات ما متوجه نمی شویم که کارهایی کرده ایم که کسی از ما دلسرد شده است. وگرنه بی دلیل دست از دوست داشتن ما بردارد؟ بعید می دانم/تمشک خانوم این سوال را خانم های زیادی پرسیده اند. در بخش پرسش و پاسخ جواب خواهم داد چون مهم است/فاطمه بهار جون آیا بخش باشگاه بهترین سال زندگی را دیده ای؟/خاطره جون او حتما خسیس بوده است

پاسخ
گیس گلابتون

گلی جون، از توضیحی که دادی ممنونم. پاسخ تو را در پایین مطلب بالا اضافه کرده ام.

پاسخ
نیلوفر

سلام گیس گلابتون عزیز وقتی این متن رو خوندم یه سئوال فانتزی تو ذهنم بوجود اومد که ممنون میشم جواب بدی مدت 2 سال با یکی دوست بودم که از هیچ خرجی برام کوتاهی نمی کرد, تقریبا روزی 10 بار تلفنی باهام حرف میزد و حداقل هفته ای یک بار همو میدیدیم, دوستاش منو میشناختن و حتی همکار و رئیس و ... فامیل ( از اونجائی که خانواده شدیدا مذهبی داشت) از حضورم با خبر بودم همه چیز عالی بود ولی بعد از 2 سال من دیگه خسته شدم از اونجائیکه هیچ کدوم از معیارهای منو نداشت و فقط حس آرامش خوبی بهم میداد ازش خواستم که یه انتها برای این داستان بنویسه ( یا رسما بیاد خواستگاری یا خداحافظ) که خیلی شیک از هم خداحفظی کردیم. با تمام اینهائی که برات تعریف کردم , فکر میکنی چه معنی براش داشتم؟ میدونم که اون برای زندگی من رسالتی داشت که تموم شده بود ( تو اون پریود زمانی زندگی نیاز شدیدی به آرامش داشتم که برام تامین میکرد) اما من برای اون چی بودم؟

پاسخ
فاطمه بهار

گیسوی عزیز سلام/ امیدوارم هرجا هستی خوش باشی و سالم/ گیسوی عزیز؛ یک نکته برام خیلی مهمه/ احتمالا تو هم بهش فکر کردی . /و اونم اینه که ما دخترها و زنها نمیدونیم چطور باید دختر باشیم و زن؟؟؟؟!!!!!/ شاید بخاطر اینه که تو دورهی جنگ بودیم و از عبارتهای دلیر مردان ، شیر مردان ، شیر زنان و ... زیاد شنیدیم / من که کودکیم اینطور بوده / و کسی یادمون نداده که چطور دختر باشیم و جایگاه خودمونو بشناسیم / گیسوی عزیز این نکته داره منو اذیت میکنه / کاش یک دوره مکاتبه ای برای این موضوع بزاری / میدونم که میتونی / میبوسمت...

پاسخ
اندر احوالات

بی صبرانه منتظر بقیه اش هستیم

پاسخ
goli

نیلوفر جون پول خرج کردن پسرا دلیل بر خاستگار بودنشون نیست .بعضی از آقایون دست و دل بازن و کلاً از خرج کردن خوششون میاد.حتی من از بعضی پسرا شنیدم که میگن دوست دختر خرج داره!!!!! یعنی اینکه میدونن واسه کسی که فقط دوست دخترشونه و یه مدت محدودی رو با هم هستن باید پول خرج کنن و میکنن .

پاسخ
مبینا

خب منم الان با یکی 6-7 ماهه دوستم
خرج انچنانی برام نمی کنه چون از لحاظ مالی مستقل نیس ولی توی تلفن و اس دادن خسیس نیست
خیلی کم همو می بینیم
به هیچکسم هیچی نگفته ولی همیشه حرف اولُ آخرش اینه که من براش بهترین زن روی زمینم
من شرایطشو درک میکنم و ازش انتظاری ندارم
بنظرم این چیزا ملاک نیست
همه چیز خیلی واضح و مشخصه
هرکدوم از ما ته ته دلمون میدونیم طرف مقابلمون حسش و احساس قلبیش نسبت بما چیه؟!
منتها بعضی وقتا چشمامون رو بروی واقعیت می بندیم و بقول خودمون میخوایم با انرژی + ذهنی یا رویا پردازی واقعیت موجود و ذات ی ادم رو تغییر بدیم
من ب این نتیجه رسیدم با اینکه طرف خرج انچنانی نمیکنه ولی واقعن میخوادم و منتظره کارش درست شه و همه چیزُ رسمی کنه :)

پاسخ
هدیه

عالی بود خانم دکتر. واقعا ممنون

پاسخ
شبنم

خانوم دکتر من حرف های شمارو خیلی دوست دارم
خیلی بهم کمک می کنه که چه حرفایی که زدم و یا رفتارام اشتباه بوده
همسر آینده من دقیقا همین نشونه های علاقه ای که میگین رو داره و رمانتیک هم هست
خداروشکر که شما هستین که کمک کنین به دخترای جوونی مثه منماچ

پاسخ
حکایت شیرین

خانم دکتر چه خوب که همه ی دغدغه های من رو می گین!شما عالییییییییی هستین!دقیقاً حرفتون درسته.من 2ساله که ازدواج کردم تا همین چند وقته پیش (که با سایت شما و به خصوص بخش زندگی مثل عسل همراه شدم ) تمام فکر و ذهنم همسرم بود و زندگیم.خودم رو به کل فراموش کرده بودم و فکر می کردم یه زن باید برای زندگیش هر کاری رو انجام بده.مثلاً تمام تلاشم رو می کردم که بیشترین کار خونه رو انجام بدم با اینکه شاغل هم هستم تا همسرم راضی باشه.به هیچ وجه نمی گفتم که کمکم کن و فقط بعدش که خسته می شدم و از این بی عدالتی که البته خودم خواسته بودم به تنگ میومدم و غر می زدم از زمین و زمان شاکی بودم و مدام دنبال مقصر می گشتم(می بینین خانم دکتر دقیقاً همون چیزی که شما تو تمرین ها به من و دوستان تذکر می دین)
ولی الان خدا رو شکر از شما آموختم که انقدر فداکار نباشم.بیشتر به فکر خودم باشم.با جرأت تمام می گم "من این رو دوست دارم" و در کمال تعجب می بینم که همسرم پس از اجرای خواسته ی من چقدر به خودش افتخار می کنه که تونسته خواسته ی همسرش رو برآورده کنه.همون طور که قبلاً هم براتون نوشتم دوباره کلاس تنیسم رو میرم و تندرستی و شادابی بدنم رو احساس می کنم.کارهای خانه رو با هم انجام میدیم.الان هم شروع کردم از اولین پست های سایتتون به خوندن و یاد گرفتن.فقط می تونم بگم که شما رو خیلی دوست دارم و شما برای من مثل فرشته ای هستین که خدا برای خوشبختی زندگی من فرستادهقلب

پاسخ
الی خانوم

بسیار عالی بود
فکر کنم باید قدر همسر خوبم را بیشتر بدانم. او برای من از همه دنیا دست و دلبازتر است.
مهدی عزیزم دوستت دارم. بوس

پاسخ
abasimon

با خوندن این مطلب اشک تو چشمام جمع شد. به خاطر روزهایی که شوهرمو متهم میکردم که منو دوست نداره به خاطر اینکه با من عاشقانه صحبت نمیکنه و اون رو تبدیل به یک مرد شکست خورده میکردم

پاسخ
shiri

با سلام
گیس گلابتون عزیز ممنون از راهنماییهاتون.
حرفهاتون عین واقعیته و مفید و کاربردی...
راستی ما که قبلا کتاب ازدواج مثل آب خوردن را تهیه کردیم برای دسترسی به این مطالب راهی داریم یا نه؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
کدام مطالب دوست عزیز؟

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet