مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
الفبای زناشویی
1390/08/20 00:00

کهن الگوی هرا

اگر مجرد هستید و می خواهید ازدواج کنید و یا متاهل هستید و می خواهید به زندگی زناشویی خود سروسامان بدهید و ملکه خانه خود باشید، لازم است خصوصیات هرا (ژنون) را در خود فعال تر کنید.

 

چه کارهایی هرا را فعال می کند؟

هر کاری که باعث می شود هم به خود احترام بگذارید و به تعهد زناشویی خود، هرا را فعال می کند. حتی اگر الان متاهل نیستید، وانمود کنید که متاهلید و فکر کنید چگونه می توانید به عنوان یک زن متاهل هم به خود احترام بگذارید و هم به پیوند مقدس زناشویی؟

فعال کردن هرا در وجود خود:

·         ازسمبل ها و نشانه های هرا استفاده کنید.

 یعنی از رنگ صورتی و سفید زیاد استفاده کنید، چه در لباس و آرایش و چه در ملافه و روتختی. اگر ممکن است به عنوان جواهر از الماس استفاده کنید. سایه چشم نقره ای بزنید. مثل یک ملکه موقر و متین و باشکوه لباس بپوشید. در اتاق خواب خود پر طاووس بگذارید.

 

 البته هرا رنگهای دیگری هم دارد، مثل آبی سلطنتی و ارغوانی. روی رنگ سفید و صورتی تاکید کردم زیرا ممکن است آبی و ارغوانی سن شما را بیشتر نشان بدهد. ولی سفید و صورتی ضمن برانگیختن هرا، شادابی پوست را بیشتر می کند. صورتی هم رنگ آفرویدیته است و هم پرسیفون و هم هرا. ولی این صورتی ها با هم متفاوت هستند. خیلی مته به خشخاش نمی گذارم، صورتی رنگ خوبی است. ولی مثل دختربچه ها یا زنان جلف لباس نپوشید. مثل یک "بانو" لباس بپوشید.

 

·         خانه شما محل حکمرانی شماست، پس از آن بدقت مراقبت کنید.

 آیا از خانه داری دل خوشی ندارید؟ اگر می خواهید ملکه  خانه باشید، یاد بگیرید که خانه داری را دوست داشته باشید. نظافت منزل و آشپزی را با حوصله انجام بدهید از خانه خود مثل یک مکان مقدس نگهداری کنید. دست کم هر هفته نیم ساعت وقت صرف زیبا کردن خانه خود کنید، حتی اگر این کار فقط قرار دادن یک گلدان پر گل روی میز باشد یا مرتب کردن قفسه داروها. یادتان باشد که خانه داری را برای دل خود و خوشحالی خود انجام بدهید و در انجام آن توانایی و سلامت خود را هم در نظر بگیرید.

 

·         به دیگران بگویید که در مورد آنها چه احساسی دارید و در یک رابطه چه انتظاراتی از آنها دارید.

از این که تنها بمانید و یا جواب منفی به درخواست شما داده شود، نترسید. احساسات و انتظارات خود را شیرین و واضح بیان کنید.

 

·         هرا خود را مسئول نظم و زیبایی جامعه می داند.

 زیرا او ملکه جهان است. پس به جامعه و اجتماع خود اهمیت بدهید. داوطلب انجام خدمات اجتماعی بشوید. به اجتماع و شهر خود توجه کنید و تلاش کنید تا دنیای بهتری بسازید. پول، وقت و انرژی صرف کنید.

 

·         عکس هایی از خود و همسرتان روی دیوارهای خانه و روی قفسه ها بگذارید.

بهتر است این عکسها در لباس عروسی و یا در لباس های زیبا و شیک باشد و نشاندهنده عشق و احترام بین شما وهمسرتان و خاطره های خوب مشترک باشد. (برای خانم های متاهل)

 

·         همسر خود با با فراهم کردن یک قرار رومانتیک غافلگیر کنید.

اتاقی در یک هتل کرایه کنید و او را به آنجا دعوت کنید یا خانه را خلوت کنید و شمع ها روشن کنید و از او در خانه استقبال کنید. (برای خانم های متاهل)

 

·         مهم نیست که چقدر گرفتار هستید، هر روز دست کم بیست دقیقه در کنار همسر خود بنشینید و گپ بزنید.

با توجه کامل به حرفهای او گوش بدهید و همدلی نشان بدهید. با این کار احساس می کنید که آدم بهتری و دوست داشتنی تری هستید. (برای خانم های متاهل)

 

·         جنبه منفی هرا خرده گیری و سختگیری اوست. برای تعدیل کردن این جنبه اگر لازم است انتقادی کنید و تذکری بدهید، از قانون سه به یک استفاده کنید. یعنی به ازای هر یک اننقاد سه بار تحسین و تشویق کنید.

یادمان باشد کسی که تذکر می دهد و انتقاد می کند، کسی است که زیاد اهمیت می دهد. هرا ملکه جهان است و به نظم و زیبایی دنیا زیاد اهمیت می دهد، پس خرده گیری می کند. اشکالی ندارد که هرا سختگیر و خرده گیر است. مهم این است که به خاطر داشته باشد اصلاح امور را با زبانی شیرین انجام دهد.یادتان باشد کسی که می گوید ک...ن لقش، اهمیت نمی دهد! ولی هرا خیلی اهمیت می دهد، پس ایراد می گیرد!

 

·         در روابط خود وفادار باشید و احترام بگذارید.

دختران مجرد! هرگز همزمان با چند نفر قرار نگذارید و به اصطلاح کسی را در آب نمک نخوابانید که این کارها از شان هرا دور است. از طرف مقابل هم احترام و وفاداری را طلب کنید. اگر احترام و وفاداری دریافت نمی کنید، رابطه را رها کنید و بروید. از رها کردن نترسید. زیرا یکی دیگر از جنبه های تاریک هرا حسادت و تلاش در از میدان بدر کردن رقیب است.

 

بدانید که حق شماست که در رابطه ای با وفادری و احترام متقابل حضور داشته باشید و اگر همسرتان به اصطلاح سروگوشش می جنبد، مشکل خود اوست! و باید مشکلش را خودش حل کند. تکرار می کنم از رها کردن نترسید. از تنها ماندن نترسید وگرنه همیشه در تنهایی و گرفتاری باقی می مانید.

 

پی نوشت یک: خانمهای مجرد عزیز! اگر با کسی دوست یا نامزد نیستید، این تمرینات را با پدر و برادر خود انجام ندهید. پدر و برادر شما، فقط پدر و برادر شما هستند و قرار نیست که نقش همسر شما را بازی کنند. بسیاری از مشکلات بعد از ازدواج، مربوط به همین تداخل نقش هاست. حد روابط پدر فرزندی و برادر خواهری را نگه دارید.

 

پی نوشت دو: خانمهای مجرد عزیز! اگر در حال حاضر با کسی بیش از یک سال در ارتباط هستید و هیچ خبری از خواستگاری و جدی شدن رابطه نیست، این کارها را برای طرف مربوطه انجام ندهید. ممکن است او قصد ازدواج با شما را نداشته باشد. همین امروز و فردا از قصد او سر در بیاورید. عمر عزیزتان را بر سر هیچ و پوچ هدر ندهید.

 


 

اگر دوست دارید ازدواج  کنید و ازدواج خود را حفظ نمابید، لازم است انرژی هرا را در خود تقویت کنید.

 

به‌عنوان یک خانم مجرد چطوری انرژی هرا را در خود تقویت کنید؟

پیشنهاد می‌کنم ابتدا فوق سری را گوش کنید و سپس به مدت یک سال تمرینات راه ملکه را انجام دهید. در پایان یک سال انرژی هرا، آفرودیت و آتنا در شما تقویت می‌شود.

 

اگر همین‌الان متأهل هستید، برای حفظ ازدواج خود به‌جای هوسرانی‌های آفرودیت و یا استقلال‌طلبی‌های آرتمیس، انرژی هرا را در خود تقویت کنید.

به‌عنوان یک خانم متأهل چطوری انرژی هرا را در خود تقویت کنید؟

تمرینات راه ملکه ویژه متأهلین را انجام دهید. یک برنامه 60 هفته‌ای. در پایان 60 هفته، هرا در شما تقویت شده، آن‌هم بدون نقاط ضعف دردناک هرا.

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

شبنمـالف

سلام گیس گلابتون جان
برایتان ایمیل فرستادم. رسید؟

پاسخ
گیس گلابتون

شبنم جون ایمیلی به من نرسید. آیا به آدرس درست می فرستی؟
gisgolabetoon0@yahoo.com

پاسخ
ساميه

چه حساي خوبي در اين هرا وجود داره دلم ميخواد الان برم همه اتاقم و كنفيكون كنم و صورتي و سفيد و دخالت بدم بهش ..
حتي آرايشي ملايم طبق گفته هرا داشته باشم
پيش به سوي ملكه زيبايي ها
قلب

پاسخ
ستاره

سلام گیس گلابتون جون خیلی مطلب جالبی بود. ضمن اینکه روزت مبارک (هم معلم و هم بانو)

پاسخ
مونا

عالیییییی بود مثل همیشه ممنون خانم دکتر عزیزگل

نمی دونم چرا افراد نامناسب رو جذب میکنم
احساس عجز میکنم نمی دونم باید چکار کنم

من از مردهای سنگین و باوقار و چشم پاک خوشم میاد ولی عوضی های چشم چران رو جذب میکنم چرا ؟

ممنون از مطلبتون

پاسخ
گیس گلابتون

ممکن است کیفیت آفرودیته در تو زیاد باشد. خواهش می کنم مطلب بعدی را هم بخوان

پاسخ
اندر احوالات

تو پست قبلی تون که آدرس مریم جون رو گذاشته بودید یک روز کامل داشتم شخصیت های مختلف رو می خوندم و خودمو تحلیل می کردم
هنوزم تو فکر می چرخه و گاهی فکر می کنم از کدوم شخصیت چقدرشو دارم
خیلی خیلی جالب بود مرسی

پاسخ
bita

گیس گلابتون جونم خیلی لذت می برم از نوشته هات

پاسخ
دخترخاک

اموزنده بود

پاسخ
نرجس

سلام
احساس میکنم خصوصیاتش خیلی زیاد بهم نزدیکه

پاسخ
elham

سلام خانوم دکتر جونم

منم همیشه آدم های میان تو زندگیم اصلا بیشتر از یک یا دو ماه نمیمونن، همه برای ظاهرم میان، کلی هم سعی میکنم بدونه آرایش برم بیرون ولی بازم فایده نداره

پاسخ
مانی

زیبایی بد دردی

پاسخ
سمیرت

عالی بود دست

پاسخ
لیلا

من متاهلم
مطلبی رو اینجا خوندم .که باید خودمو رها کنم ..میخوام نترسم
گیس گلابتون کمکم کن .از تنهایی بیزارم

پاسخ
پرنیان

عاااالی بود

پاسخ
روجا

مرسی گیس گلابتون جون ...گل

پاسخ
pushana

وای آناهیتا جون عجب عکسی هم گذاشتی اون عقرب ینی چی؟!!!!!!!!!!!!!راستی من تمریناتو تموم کردم برا اینکه بیشتر بیرون بیام قبول کردم 2 روز بیام سر کار بیرون . ولی خوبگریهفرشته. البته منم که می دونی فقط به این فکر نیستم کارای دیگه هم انجام میدم ولی خوب به خاطر شرایط هر روز فکرش میاد سراغم.

پاسخ
najme55

مرسی..من این مطلب را قبلا هم خوانده بودم اما این روزها که دارم به طرح اتاق سارا فکر میکنم اطلاعات ظریف رنگیتان خیلی توجهم را جلب کرد...قلب

پاسخ
mahnaz2

گیسو کمند گلاب خاتون جون من زیاد ارایش نمیکنم مثلا وقتی صورت خودمو با بقیه که ارایش کردن مقایسه میکنم ارایش من خیلی مختصره اما همش احساس گناه میکنم چی کار کنم؟😣
راستی من ارایشم ملایمه اما ادمایی رو جذب می کنم که قصد خوبی ندارن یا این که اونایی که اصلا به دلم نمیشینن چی کار باید کنم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. من شما را نمیشناسم و نمی توانم توصیه ای داشته باشم. در ضمن لطفا سوالات شخصی خود را اینجا بپرسید: http://www.gisgolabetoon.ir/fa/singles-question

پاسخ
ZariGoli

سلام و وقت بخیرلبخند
ی سوال برام پیش اومدمتفکر
من هرا و آفرودیت رو تقریبا به یک اندازه در وجودم دارم، الان که قصد ازدواج دارم باید کاملا هرا گونه رفتار کنم؟؟؟ و آفرودیت رو کامل کامل بذارم کنار؟؟؟
اگه آفرودیت خیلی ضعیف بشه و کاملا کنار بره، جذابیت کم نمیشه؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم.
من شما را نمی شناسم و نمی دانم آیا واقعا هرا و آفرودیت شما یک اندازه است یا خیر. ولی آفرودیت زیادی جذابیت کاذب ایجاد می کند یعنی برای آقایان شهوتران جذاب می شوید. این یعنی از ازدواج دور شدن. بنابراین اگر براستی این دو کهن الگو در شما به یک اندازه است، از آفرودیت کم کنید.

پاسخ
ZariGoli

ممنون از پاسختون خانم دکتر عزیزگل
وقتی مطالب رو خوندم به این نتیجه رسیدم که هر دو کهن الگو هرا و آفرودیت رو دارم، بعد تست دادم و نتیجه تست این بود که قدرت هر دو برابر است، تست رو در اینترنت سرچ کردم، آیا نتایج تست های موجود در اینترنت قابل اطمینان است؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم و اطلاعی ندارم

پاسخ
طیبه ط

گیس گلابتونم سلام

گیس گلابتونم کاش برای فعال شدن هرا هم تمرین میگذاشتید
تمریناتی گام به گام و شفاف
مثل تمریناتی مثل ازدواج مثل اب خوردن آسان است،خداحافظ خشم،جذابیت ووو
در هر صورت من از همه ی الطاف شما سپاسگزارم😚

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. در دوره زندگی مثل عسل چنین تمریناتی وجود دارد.

پاسخ
niiiiii

سلام گیس گلابتون عزیز می شه لطفا نظرتون رو راجع به کتاب زن بودن تونی گرنت بگید؟کتاب خوبیه؟
ویه خواهش دیگه اینکه می شه چنتا از بهترین کتابایی که به نظره شما خوب هستن (با هر موضوعی )معرفی کنید که از نمایشگاه بخریم؟
ممنووووونگل

پاسخ
گیس گلابتون

خواندم عزیز، ولی یادم نمیاد. اگر خیلی خوب بود حتما یادم میماند. اصلا یادم نیست مفید بود یا خیر

پاسخ
طوطیا

سلام گیسو جان.من این مطلب خوندم متوجه شدم الگو هرا اجرا میکنم.من دختر زیبایی هستممم عیب ظاهری ندارم خوشگل و خوش اندام هستم چهره زیبایی دارم.میگن چرا ارایش میکنی تو خودت بور و ناز هستی ولی من ارایش صورتی ملایم همیشه دارم.نمیدونم چرا همیشه مردهای هوس ران و متاهل سمت من جذب میشن واقعا کلافه شدم.افسردگی خیلی ضعیف دارم...

پاسخ
گیس گلابتون

متاسفانه مردهای متاهل در ایران خیلی وقیح شده اند و خانم های موجه هم پیشنهاد میدهند. حتما افسردگی تان را درمان کنید. حتما و حتما

پاسخ
intuition

با سلام و خسته نباشید
خیلی ممنون بخاطر مطالب ارزشمندتون

فقط می خواستم نظر شخصیم رو در مورد یکی از مسائلی که شما در زمینه ازدواج دختران با سن مثلا 40 سال و بالاتر فرمودید بگم.
شما فرمودید که این دختران شانس مادرشدن را از دست می دهند.
تا جایی که من میدونم خانمها تا سن 50 و بعضیها 60 سالگی یعنی تا زمانی که ببخشید سیکل ماهانه دارن میتونن به طور طبیعی بچه دار بشن. الان با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی روشهای زیادی برای بچه دار شدن وجود داره و اکثر دختران و زنان اامروزی با پیشرفت علم و آگاهی و موارد مربوط به تغذیه و بهداشت از دختران و زنان قدیمی تر معمولا جوانتر و شاداب تر به نظر میان.
در ثانی ما زوجهای جوان و نابارور داریم پس در واقع موهبت بچه دار شدن یک موهبت الهیه و به سن و سال یا حتی سلامتی و بیماری هم ارتباط چندانی نداره.
ثالثا الان با این اوضاع اقتصادی معمولا افراد خواهان یک بچه هستند مگر اینکه واقعا پولدار باشن که تمایل به داشتن چندتا بچه داشته باشن.

باز هم بخاطر مطالب خوب و امید و انگیزه بخشتون تشکر میکنم

پاسخ
گیس گلابتون

بله. حق با شماست. زنان جوان هم ممکن است نابارور باشند. زنان بزرگتر از 40 سال هم به کمک روشهای نوین می توانند صاحب فرزند شوند. حق باشماست.

پاسخ
دخترحوا

سلام.
من تست کهن الگوها رو دادم و 31 درصد هرا بودم.
اما یه سوال برام مونده، اونم اینکه چرا هیچوقت هیچ پسری که منو میشناخته بهم ابراز علاقه نکرده؟ هیچ موقع پیش نیومده که کسی بهم ابراز علاقه کنه. نمیدونم مشکل چیه؟ چکار باید بکنم؟ 27 ساله هستم

پاسخ
banooFatemeh

کم کم دارم به هرا علاقه مند میشم😁♥️ولی این نظر منه خانومهایی که با آقایی چندسالی در رابطه اند و خبری از خواستگاری نیست شاید بد نباشه از خودشون بپرسند واقعا ازدواج میخوان؟؟آماده تعهد دادن هستند؟؟یا واقعا ازدواج با همچین کسی میخوان یا فشار محیط تاثیر گداشته؟
شاید سوالم عجیب باشه !ولی گاهی ما خودمون رو دیگران فرافکنی میکنیم !وفتی متوجه شدم خودم به جای طرفم ناخودآگاه از تعهد وازدواج میترسم و فراری هستم واقعا جا خوردم!
من نه از یک نفر چندین پسر که حتی دوستی بین ما نبود میگفتن تو دختر خوبی هستی ولی کلا از ازدواج خوشت نمیاد!

پاسخ
گیس گلابتون

کاملا با شما موافقم. اصلا اگه ما داریم وقتمان را صرف مردی می کنیم که قصد ازدواج ندارد، به احتمال زیاد خودمان هم قصد ازدواج نداریم و داریم وقت تلف می کنیم و تقصیر را به گردن دیگری می اندازیم.

پاسخ
banooFatemeh

گیس گلابتون عزیز
ممکنه یک نفر آرکی تایپ غالبش هرا باشه ولی تا سن بالا مجرد باشه یا حتی هیچ گاه ازدواج نکنه؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر! هرا معنای زندگی را در ازدواج می داند و در سن کم ازدواج می کند. خانمهایی که تا سن بالا مجرد مانده اند: آرتمیس، آتنا و گاها هستیای بالا دارند. آتناها اگر تصمیم بگیرند مجرد بمانند، دلیل دارند و از تصمیم خود راضی هستند. اگر بخواهند ازدواج کنند، می توانند و بخوبی خانواده شان را مدیریت کنند. هستیاها تسلیم هستند. اگر پیش آمد ازدواج می کنند، اگر پیش نیامد، مجرد می مانند و از وضعیت خود شکایتی ندارند. آرتمیس ها در ازدواج کردن مشکل دارند. اولش اصلا دوست ندارند ازدواج کنند و با مردها و خواستگارها و هرچیزی که رنگ و بوی ازدواج بدهد می جنگند. سن شان که بالاتر رفت و یا اگر عاشق شدند، ممکن است دلشان بخواهد ازدواج کنند، ولی نمی توانند، مگر این که هوشمندانه تغییراتی در رفتار خود ایجاد کنند و نوک تیز پیکان آرتمیس را کند کنند.

پاسخ
سانیا
http://www.gisgolabetoon.ir

سلام .بانو گیس گلابتون اگر خانمی هرا تایپ باشه و شوهرش دیونوسوس .اگه فرزند دختری داشته باشن اون دخترکهن الگو غالبش چی میشه ؟درگیری درونی نداره اون دختر.
ممنون♡

پاسخ
گیس گلابتون

جواب سوال شما رو نمیدونم، ولی میدونم آدمها تک بعدی نیستند و یک ازدواج موفق با رفتارهای سنجیده، محبت و فداکاری و مسئولیت پذیری شکل میگیره.

پاسخ
مهین بانو
http://www.gisgolabetoon.ir

سلام خدمت گیسو جان گرامی .من یک خانم مجرد و جوان هستم.قیافه ام معصومه هم جذاب و سک*سی و هم آرومم و هم شیطون و شهود و خواب و خیالم خیلی قویه و عاشق رنگ صورتی و آبی و اینام و همه میگن ساده ام ولی خودم قبول ندارم و روشنفکرم و دوستای زیادی ندارم و آشپزی و خونه داری من خوب نیست و من عاشق آرایش و رنگ و اینجور چیزام و خیلی خانوما ازم خوششون نمیاد و با آقایون راحت ترم و درسم بد نیست و هیچ ذهنیتی درباره ازدواج ندارم و احساسم به آقایون خنثی است و بچه‌ها رو دوست دارم ولی دوست ندارم مادر بشم و زرنگ و پسرکشم و عاشق مسائل ماوراء طبیعی هستم و عاشق فلسفه و متافیزیک و رمان عاشقانه و نجوم و ستاره شناسی ام و خیلی کسی جدی ام نمیگیره و عاشق گل نرگسم و یه خورده سختگیر و مغرورم و خانومای مسن منو خیلی دوست دارن و هم حساس و زودرنجم و هم سرد و پوست کلفت و هم مستقلم و هم وابسته و هم قوی ام و هم حساس و لطیف و احساساتم دوگانه است و یه خورده متناقضم و با دوستام فرق دارم و به قول دوستام مثل آفتاب پرستم و خاصم یه جورایی و هم زنونه به نظر میرسم و هم دخترونه وهم سن و سال خودم رفتار میکنم و تیپم نه زنونه است نه دخترونه بیشتر خانومانه است و توی همه چیز تعادل دارم و متعادل و میانه ام.تاحالا تست ندادم،کهن الگوی غالب من چیه ؟
ممنون🌹🌸

پاسخ
گیس گلابتون

من نمیتونم یک آدم ناشناس رو به این ترتیب آنالیز و تحلیل کنم. ببخشید.

پاسخ
مهین
http://www.gisgolabetoon.ir

اشکالی نداره گیسو خانم .براساس نوشته های خودم حدس بزنید. حدس تون چه درست باشه چه غلط من میپذیرم .

پاسخ
گیس گلابتون

شاید پرسیفون.

پاسخ
setareh
http://www.gisgolabetoon.ir

خانم دکتر یه سوال داشتم. چرا رنگ مو روشن مخصوصا بلوند واسه دخترجوان و مجرد خوب نیست من خیلی دوست دارم ولی میگن مناسب سن من نیست و زنانه است و به من رنگ تیره و مشکی نمیاد و فقط رنگ بلوند و قهوه ای روشن میاد. پس من چیکار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

رنگ بلوند، سن آدم رو بالا می بره. بعلاوه معمولا به پوست ایرانی ها نمیخوره. برای این که تاثیر زرد شدن پوست و بیحال شدن آن را از بین ببریم، باید کلی آرایش کنیم. البته اگه دوس دارین موهاتون رو بلوند کنین، انجامش بدین. به هیچکس مربوط نیست و یا به جای بلوند کردن، موهاتون رو چند درجه روشن تر کنین. هرکدوم که صلاح میدونین.

پاسخ
Bahar
http://www.gisgolabetoon.ir

سلام. خانم دکتر. یک سوال داشتم. آیا هادس و دیونوسوس شبیه همدیگر هستند؟ اصلا قابل تشخیص نیستند. اگر آقایی آرام، درونگرا، سرد، مغرور، احساساتی، جذاب، خوشتیپ و افسرده به نظرمیاد و کمی عاشق مادرش باشه واز دخترا یا خانومایی که خیلی خوشکلن خوشش میاد. دیونوسوسه یا هادس؟
مرسی❤😍🙏

پاسخ
گیس گلابتون

هادس و دیونوسوس کاملا متفاوت هستن و قابل تشخیص. من تیپ این آقا رو از توصیفات شما نمی تونم حدس بزنم. مثلا میشه بگین کدوم آقا از خانم های خیلی خوشگل خوشش نمیاد؟!

پاسخ
Bahar
http://www.gisgolabetoon.ir

سلام خانم دکتر. خسته نباشید. اسمم بهار هست و 27سالمه و مجرد و شاغلم. یک سوال داشتم. به نظرم پرسفون و آفرودیت البته آفرودیت نما اصلا ازهم نمیشه تشخیص داد.
اگه یه خانم جوانی آرام و درونگرا ومغرور و خوشکل و سرد و مرموز و نسبتا خوشتیپ و جذاب و به نظر افسرده میاد ولی نیست و مهربون و درسخون و عاشق هنر و آرایش و بازیگریه و بین خانما منفور و واسه آقایون جذاب. به پرسفونه میخوره یا آفرودیت؟ مرسی 😍❤🙏

پاسخ
گیس گلابتون

نمی دونم دوست عزیز

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet