زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

دوستان عزیزم تبریک می گویم:)

می دانید که من روزنامه نمی خوانم و اخبار نگاه نمی کنم. سال های سال است که اینطوری زندگی می کنم. همیشه هم خبرهای مهم به گوشم می رسد. خبرهای جزئی هم اهمیت ندارد.

دیروز همسرم از داروخانه به خانه تلفن کرد. گوشی را برداشتم و شروع کردم به فوت کردن. کمی مکث کرد و پرسید: "چکار می کنی؟"

- دارم مزاحمت می شم!

- من تلفن کردم. من باید مزاحم بشم و فوت کنم!

- آهان! اینجوریه؟ یادم رفته بودم. پس تو فوت کن.

- زنگ زدم یک خبر عالی بهت بدم: امروز هفت صبح صلح نامه امضا شد. سه تحریم به مدت شش ماه برداشته شد.

 

از خوشحالی شروع کردم به های های گریه کردن. مرتب سجده می کردم و اشک می ریختم. تا نیم ساعتی مثل دیوانه ها گریستم و سجده کردم. گاهی اوقات متعجب می شوم که واکنش های ما در شادی شدید و اندوه شدید، چقدر شبیه هم است. پیش خودم گفتم این صلح نشانه آن است که درصدی از مردم ایران نسبت به خودشان احساس صلح و دوستی دارند. همین پنجاه شصت خانمی که در تمرینات زندگی مثل عسل با هم همراهی می کنند، هم در این صلح نامه تاثیر گذاشته اند. همه رفتارهای ما، چه کوچک و چه بزرگ مهم است و تاثیر خود را در کل هستی می گذارد.

خدا را شکر که دوره خشونت و بی قانونی بزودی می گذرد و وارد دوره تدبیر، تعقل، صلح و قانونمندی می شویم. تبریک می گویم.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

Nasi

ما كه تمام راديوداروهامون از خارج وارد ميشه و عملا اين نيروكاه ها فقط هزينه بر هستن. والا اصلا نيازي به غني كردن نداريم.

پاسخ
راحله

همین که مذاکرات از دور باطل خارج شده و اولین قدم برداشته شده یعنی موفقیت یعنی یک دلیل برای خوشحالی .مطمئنن اعتمادسازی و اجرای تعهدات دوجانبه زمان میبره و به این زودیها همه چی خوش و خرم نمیشه ولی مطمئن باشید که بهتر خواهد شد....من هم تبریک میگمگل

پاسخ
ابی چون اسمان

خدایا از این همه خبرای خوب سپاسگذارمفرشته
واقعا موافقم خبرای خوب از انرژی مثبت گیسوی عزیز و دوستان می اید
به خودمون با این همه انرژی مثبت تبریک میگمعینک

پاسخ
leylee

این دوستانی که هی نک و نال میکنن که نه شادی کوتاه و ال وبله... اصلن هم اینطور نیست.
عزیزان من ایران و ایرانی در حال حاضر به چیزهایی غیر از انرژی اتمی نیاز دارد. ما به قدری منابع طبیعی اعم از باد و آب و نور خورشید در کشور داریم که برای تامین برق اصلن نیازی به انرژی اتمی نداریم. وقتی انرژیهای پاک وجود دارند این همه آزار رساندن به ملت ایران به عنوان هزینه بهره مندی از انرژی هسته ای هیچ توجیهی ندارد!!!

پاسخ
aida
http://aidaa.persianblog.ir

من هم به همه تبریک می‌گم
مرسی که مارو در خوشحالی خودتون شریک کردید.
من هم از وقتی فهمیدم توافق برقرار شده بسیار خوشحالم

پاسخ
خورشید خانم

به امید سربلندی و شادی همه ایرانیان

پاسخ
حدیث1365

سلام بر گیس گلاب عزیز و همه دوستان.
من به عنوان کسی که دکتری علوم سیاسی ازدانشگاه تهران دارم و به عنوان یک عضو کوچک از محققان سیاسی به همراه بسیاری ازبزرگان این رشته در کشور به شما می گم به هیچ وجه شادی تان رنگ نبازد. به دیگرن هم توصیه کنید که اعتدال را پیش ببرند و در این اندیشه ثبات داشته باشند. شرایط توافقنامه با توجه به اینکه بنده دوستان حقوق خوانده زیادی هم دارم به هیچ وجه دارای مفادی علیه منافع ملی ایران نیست. ضمنا تاثیرات خوب این توافقنامه را از دو ماه دیگر مشاهده خواهید نمود.

پاسخ
نجمه22

خانم حدیث، کسی منکر این نیست که برداشتن تحریم ها بر وضع معیشیتی مردم کشوری که امور زندگیشان از فروش نفت میگذرد (نه تولیدات) اثر بسزایی خواهد داشت. اما ناراحتی ما چیز دیگری است.

پاسخ
admin

قربون دهنت عزیز دلمگلگلگل الهی خدا هرچی می خوای بهت بده. مثل پیرزن بی سوادها شدم که وقتی یک باسوادی برایش چیزی را می خواند، ذوقمرگ می شودخجالت مرسی که دلم را قرص کردی

پاسخ
نازنین

حالا چه بر چه باخت همین که تحریم نباشه و ثبات اقتصادی باشه خوشحالی داره

منم تبریک میگم
ملت صبور ایران مچکریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمدست

پاسخ
fari

سلام و شاد باش!
قبلا یه جا گفته بودید که در مورد کسب عادت های خوب روزمره خواهید نوشت. جهت یادآوری گفتم و اینکه منتظریم! مرسی.

پاسخ
admin

یادم هست و تازه آن را نوشته ام و آماده کرده ام. اینقده موضوعات خوب خوب یادم میاد که عقب می اندازمش

پاسخ
sepidarsepid

سلام
امیدوارم 6 ماه بعد هم این خوشحالی پابر جا باشد.

پاسخ
بانوی پاییزی

سلام خانم دکتر وای که چقدر صلح و صفا و صمیمیت حال میده . ماهم خیلی خوشحالیم حتی مادرم که سواد نداره همش میگه قربون ظریف و خانم اشتون برم که آشتی داده .

پاسخ
shatab

سلام خداراشکر خوشحال شدی ایشالا همه خوشحال باشن واین توافقنامه از طرف این دولتهای به اصطلاح فرهیخته رعایت بشه به امید خدا

پاسخ
آرزو86

منم به شما و یقیه دوستان عزیزم تبریک می گم.

پاسخ
الیسا

خانم دکتر عزیز ! اگر متن توافقنامه را که در اکثر سایتهای خبری درج شده بخوانید ، درخواهید یافت که چه زود شادیتان چه زود رنگ می بازد.
بقول خودتان ما که تحصیلکرده هستیم نباید جوگیر شویم و بدون تحقیق مثل عوام الناسی که بیخبر از همه جا فقط ذوق مرگ شده اند ، ذوق کنیم . تا جاییکه سواد من قد میده این توافق نامه کاملا باخت - برد بوده . بخونید خودتون می فهمید چند چندیم !!

پاسخ
admin

چون من در امر سیاست بکلی بی سواتم، هیچ نظر کارشناسی نمی دهم. و باز هم می گویم که خیلی خیلی خوشحالم

پاسخ
ایران دخت

همه خوشحالن.منم به همه خانومای ایرانی ؛مردای ایران و بچه های ایران تبریک میگم.امیدوارم روزهای شاد در پیش باشهلبخند

پاسخ
آشتی

اینجاست که باید گفت: روحانی مچکریم!نیشخند

پاسخ
نجمه22

غنی سازی 3.5 درصد واقعا اینقدر خوشحالی داره؟
ما مجبور به پذیرفتن این قطع نامه یا در بهترین حالت توافق نامه شدیم.
لطفا متن انگلیسی این توافق نامه رو بخونید، حتما.

پاسخ
مهدیه رویا

منم تبریک میگم

پاسخ
بانوی افتاب

سلام تبریک...گیس گلابتون جون میشه در مورده کودک درون و شاد کردنش و اینا هم مطلب بذارین؟؟من هرچی گشتم مطلبی پیدا نکردم تو این وبلاگ...درمورد اینکه فکره منفی رو که بهش عادت کردیم تو ذهن رو چه جوری باید از بین برد و مثبت نگاهش کرد؟

پاسخ
admin

من یک دوره یکساله به نام "بهترین سال زندگی" دارم. بهترین پیشنهادی است که برایت دارم.

پاسخ
sagede

گلگلگلگلگلگلگل

پاسخ
yasi07

سلام سلام منم به همه ایرانیها و همه گیس گلابتونیها تبریک میگم راست میگی منم تا شنیدم اشک ریختم خیلی خیلی خوشحال شدم . میدونی چطوری این خبرو یهم دادن تا رسیدم خونه مامانم بهم مژده داد که عزیزم طلا قراره ارزون بشه الان اقای روحانی گفت تو اخبار دیگه از این ماه حقوقتو بده طلا بخر خنده من:دلقک مامانم: خنثی تیم مذاکره کننده :مغرور

پاسخ
jojoli

تبريك ميگم
ما اينجا در رعب و وحشت به سر ميبريم از روز جمعه تا الان 4بار زلزله5 و 8دهم ريشتري داشتيم يعني هر كدومش از 5 و نيم بيشتر بود دهم فرق داشت.ديشب تو حموم بودم زلزله اومد
جمعه سات 10 صبح و 10 شب اومد شنبه ساعت 3 شب اومد ديشبم ساعت 9:45
برامون دعا كنيد

پاسخ
دينا

سلاممممممممممممممممگلماچلبخند
بهله بهله پس چي ماهم بلتييييم..منم تبريك ميگم گلم.وبلhگ من مياين..خيلي خوشحال ميشم..دعوت ميكنم شماوهمه دوستانو قدم رنجه ميفرماييد.footakhar.blogfa.com

پاسخ
dibat

خدارو شکر خوشحالملبخند

پاسخ
goleyakh1
http://positive-energy.blogfa.com/

ان شالله شادیامون پایدار بشه . منم کلی ذوق کردمپلک

پاسخ
3vil

من هم امیدوارم همه چیز خوب پیش بره. درسته که با این توافق نامه ما تازه رسیدیم به 8-9 سال پیش ولی معتقدم جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعته.
به امید صلح ابدی در دنیا.

پاسخ
طراوت

سلام انرژی مثبت یعنی این...
تو این چند روز همش خبرای خوش شنییدیم.سیاسی، اقتصادی ، ورزشی....وقتی مردم یه کشور همه با هم مثبت فکر کنند دنیا تکون میخوره...

پاسخ
طراوت

در ضمن خواستم به دوستانی که از این جریان ناراحت یا بهتر بگم نگرانن بخوام به خاطر خودشونم که شده افکار منفی رو دور کنن.
باورکنین هر چی سخت بگیرین سخت میشه.
خوبه که آدم موقع شادی همه سعی کنه شاد باشه تا از جمع انرژی بگیره.
من حتی سال های قبل که این همه مشکل و تحریم داشتیم زیاد ناراحت نمیشدم و همش میگفتم حتما یه خیری توش هست، این نیز بگذرد.
دیدم که گذشت.

پاسخ
سوندا

فارغ از هر تحلیل سیاسی که البته جاش اینجا نیست، نتیجه اش برای همه ی ایرانیان مثبت است و منم که کلی اون روز خوشحال شده بودم با خوندن متن تو اشک در چشمانم حلقه زد. خب البته الان چکید!لبخند منم به همه امون تبریک میگم وقتشه ما هم احساس های خوب رو تجربه کنیم و این حق مسلم ماستمغرور

پاسخ
sama_rad

منم تبریک میگم گل حتی اگر حرفهای دوستان منفی باف هم درست باشه که ما باخت دادیم همین که تحریم ها کمی شل میشه و پولهای بلوکه شده میتونه وارد کشور شه و این فشارها کمتر شه خودش برده موفقیت و جای کلی خوشحالی داره.
حیف این همه زحمات تیم مذاکره کننده رو ندید گرفت.

پاسخ
zj

سلام گیس گلابتون جان
منم کلی ذوق مرگ شدم.
تحریم خودرو ، طلا و پتروشیمی قراره برداشته بشه . با این اوصاف بورس داره میره بالا ، طلا چند هزار تومن اومده پایین ، دلار داره میاد پایین ، ماشین داره ارزون میشه . این یعنی چی ؟ برای منی که تا اومدم پولمو جمع کنم ماشین بخرم ، یهو ماشین شد دوبرابر عالیه . خیلی خوشحالم.
امیدوارم جامعه جهانی بیشتر و بیشتر به ایران وخواسته ملت ایران احترام بگذارند .
دوستی میگفت این موفقیت فقط بخاطر این بوده که جناب ظریف به زبان انگلیسی مسلط بودند و از اصطلاحات و عباراتی استفاده کردند که از هرگونه سوء تفاهم جلوگیری کردند و توانستند آنها را قانع کنند.
به هر حال امیدوارم فصل صلح و دوستی و آرامش برای مردم ایران بشتر و بشتر بشه.

پاسخ
بانوی افتاب

اره گیس گلابتون این دوره رو دیدم ولی فعلا شرایط خرید و شروع رو ندارم گفتم ازتون بخوام مطلب بذارید.تو اولین فرصت این دوره رو ثبت نام میکنم فک میکنم خوب باشه..راستی این موضوع منفی بافی چرا 5 و 6 نداره.خیلی قشنگ بود واقعا ممنون امیدوارم بازم ازاین مطالب باحال بازم بذارید به همین زودی

پاسخ
zahra.m

واااای منم خیلی خوشحالم همون موقع پاشدم نماز شکر خوندم بازم خداروشکر... حدیث جون مرسی که به ما بی سوادا اطلاعات کارشناسانه میدیگل

پاسخ
elham_gh

الیسای عزیز و دوستانی که ایشونو لایک کردن!
کجا ما توافقمون باخت برد بوده؟ مگر اینکه شما هم دنبال بمب هسته ای باشید!! کشورهای ژاپن و آلمان دنبال تعطیلی کلیه نیروگاهاشون هستند. پس اگه توافق می کردیم اصلاً غنی سازی نکنیم، چیزی از دست نمی دادیم جز بمب. این مملکت منابع انرژی جایگزین فوق العاده زیادی داره. و دست آقای ظریف و تیمشون با این توافق خوب درد نکنه. ملت ما آنجا که با توافق بیش از 80% دریای خزر بخشیده شد، چرا اعتراض نکردن؟؟؟؟

پاسخ
مانا

منم خيلييي خوشحالم

پاسخ
حمید

من هم این توافق صلح رو به همه هموطنانم تبریک میگم. من نمی دونم چرا ولی خیلس خوشبین نسبت به آینده جهان هستم. مچکرم که یه همچین موضوعی رو بیان کردید. من هم مثل شما دنبال اخبار نیستم ولی این خبر مهم بود.

پاسخ
sahara57

منم خیلی خوشحالم، جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعته، برای اطلاع دوستانی که نگران غنی سازی هستن هم باید بگم با هزینه ای که تو این چندسال برای غنی سازی دور ریخته شده میشد ایران رو قطب انرژی های نو در منطقه خاورمیانه کرد. در ضمن غنی سازی 20 درصدی برای تولید برق نیست ....

پاسخ
DrZeynab

من هم از سال آخر ارشد یعنی از هفت سال پیش تا به امروز نه روزنامه خوندم نه اخبار گوش دادم نه تلویزیون دیدم نه ماهواره. خودم هستم و لپ‌تاپ و اینترنت و هر مطلب یا فیلمی که انتخابی بخوام بخونم یا ببینم. تجربه هفت ساله بهم میگه که از این دست آدمها کم‌اند و این سبک زندگیشون کم درک می‌شوند.

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet