زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

چگونه سریع و آسان به خواسته های خود برسید؟

ظرفیت کارگاه هدفگذاری تکمیل شد!


تا حالا چند بار شده که برای خودتان هدف تعیین کرده اید و بعد حتی یک قدم برای انجام آن برنداشته اید؟

تا حالا چندبار شده که فهرستی از آرزوهای خود نوشته اید، بعد با دلمردگی به آنها زل زده اید و گفته اید: که چی؟ اینها که برآورده نمی شوند؟

تا حالا چندبار شده که گیج و حیران مانده اید که الان باید دنبال کدام هدف و آرزو بروید؟

تا حالا چندبار از خودتان پرسیده اید که چطور می توانم سریع و آسان به خواسته هایم برسم؟

دوستان عزیزم

 از شمایی که می خواهید زندگی خود را به بهترین شیوه بسازید و سکان زندگی تان را به دست بگیرید، دعوت می کنم در "کارگاه هدفگذاری" شرکت کنید. چون در این کارگاه یاد می گیرید چگونه برای خود اهداف خوبی تعیین کنید، چگونه به خود انگیزه بدهید که برای تحقق اهداف تان دست به اقدام بزنید و از همه مهم تر چگونه آسان و سریع به خواسته های خود برسید.

سرفصل های کارگاه هدفگذاری عبارتند از:

هدف چیست؟

چرا ما به هدفگذاری نیاز داریم؟

یک هدف خوب چه مشخصاتی دارد؟

در طول این کارگاه اهداف یک سال آینده خود را تنظیم می کنید و برای رسیدن به آنها یک برنامه مناسب تهیه می نمایید.

در این کارگاه یاد می گیرید که چگونه زمان را در جهت رسیدن به اهداف خود مدیریت کنید و بجای تلف کردن عمر گرانمایه آن را صرف شاد کردن خود و خدمت به دیگران نمایید.

پس از شرکت در این کارگاه شما می توانید عضو "حلقه هدف" بشوید. حلقه هدف یک جمع دوستانه به سرپرستی گیس گلابتون است که در طول یک سال آینده، شما را برای رسیدن به اهداف تان یاری خواهد کرد. ماهی یک بار گروه حداکثر ده نفره حلقه هدف، به صورت حضوری با من، یعنی گیس گلابتون، جلسه خواهند داشت و برای در مسیر ماندن حمایت و راهنمایی می شوند.( هزینه ثبت نام در حلقه هدف در کارگاه هدفگذاری اعلام خواهد شد)

من چشم انتظار شما در کارگاه هدفگذاری هستم. می دانم که همه شما می خواهید زندگی خوبی برای خود و آینده ای عالی برای کشورتان بسازید. این کارگاه می تواند به شما نگرشی تازه به زندگی بدهد.
همه می توانند در این کارگاه شرکت کنند، زن و مرد، شاغل و بیکار. فقط لازم است بالای هجده سال سن داشته باشند. قدم شما سر چشم من است.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

سحر میرزایی

با سلام
خانم دکتر عزیز
من از یک ماه قبل برای 1 تا 6 دی ماه برنامه سفر چیده بودم و حتی بلیط هام رو هم گرفتم و واقعاً شرایط کنسل کردن ندارم با خانم میرزایی هم تماس گرفتم و ایشون گفتند که کارگاه فقط همین یک روز است من عاجزانه از شما تقاضا می کنم که این کارگاه در طی دو جلسه و دروز مختلف تشکیل شود تا هر کسی که در اولی نتوانست شرکت کند در دومی حضور داشته باشد و این فرصت را از دست ندهد .
خواهش می کنم (مسافرتم اگر داخلی بود شک نکنید که این کارگاه آنقدر برام مهم است که هر جوری بود کنسلش می کردم).

پاسخ
admin

سحر جون، حق داری. برنامه سفری ریخته شده است. یک پیشنهاد برات دارم. چون پیوستن به حلقه هدف برای تو می تواند بسیار موثر باشد. بدون شرکت در این کارگاه هم نمی توانی در حلقه هدف شرکت کنی. پس اگر می توانی قبل از سفر یکی دو جلسه خصوصی با من داشته باش تا هدف هایت را با هم تنظیم کنیم. بعد در حلقه هدف شرکت کنی.
چون تا شش ماه یک سال دیگر من کارگاهی هدفی نخواهم گذاشت.

پاسخ
najme

گيس گلابتون عزيز شهرستانيها را هم دريابقلب

پاسخ
ابی چون اسمان

سلام گیسوی عزیز گل

پاسخ
admin

سلام به روی ماهت

پاسخ
پیتزا پپرونی

سلام دوست جوونی کجا بودیماچ

پاسخ
نیلای

سلام خانم دکتر عزیزم بازم ما شهرستانیها جا موندیم که؟؟؟

پاسخ
iran68

سلام گیس گلابتون عزیز ...
ما که شهرستانی هستیم و برامون مقدور نیست حضوری شرکت کنیم چه راحلی دارین ؟؟؟

مبشه لطفا کنید فیلم جلسات رو هم برای ما که میخوایم توی این دوره ها شرکت کنیم بذارید ،
ممنون میشم برای ماهم پیشنهادی بدین ...

با آرزوی سلامتی و موفقیت شما و همه دوستان

تشکر

پاسخ
admin

در مورد فیلمبرداری فکر می کنم. پیشنهاد خوبی است

پاسخ
fari

سلام و روز بخیر
ابتدای دوره بهترین سال یک کتاب هدف هم از شما دریافت کردم. آیا کارگاه همان است؟ بجز نوشتن اهداف چه تفاوت دیگری دارد؟
آیا لازم هست که شرکت کننده ها قبل از کارگاه به خواسته ها و اهدافشان فکر کرده باشن و آماده باشن؟
هدف گذاری افراد توسط خود شما و به صورت شخصی بررسی می شود یا جمعی؟
با احترام

پاسخ
admin

مبانی هدفگذاری همان است که در دوره بهترین سال زندگی آمده است. ولی انجام تمرینات به کمک مربی معمولا نتیجه بهتری دارد. چیزهایی که نمی خواهی ببینی را مستقیم جلوی چشمانت می گذاره. روی انگیزه هایت بهتر کار می کند.
مطمئنا هرچه آماده تر سر کلاس بیایی، نتیجه بهتری می گیری. چون در نهایت این اهداف تو است، نه مال من.
ممنونم که می پرسی تا من نکات ابهام را بیشتر باز کنم

پاسخ
mahsa kh

سلام گیس گلابتون عزیز و مهربون
خیلی خوشحالم که پنجشنبه میتونم ببینمتون :)
میخواستم بگم که اگه امکانش هست میشه همون روز چند نسخه از کتابتون هم باشه که من و دوستانی که میخوان، تهیه کنیم؟ خیلی ممنون میشم از لطفتون :*

پاسخ
admin

من هم خوشحالم که شما را می بینم. حتما کتاب مغناطیس پول و ازدواج مثل آب خوردن را برای عرضه خواهم گذاشت.

پاسخ
نارسیس

گیس گلابتون عزیزم...انشالله پنجشنبه با یه دنیا انرژی میبینمتبغل....پیییییییییییییش به سوی اهداف قشنگم چشمک

پاسخ
admin

قدمت سر چشم نارسیس جون

پاسخ
سحرسحر

چه عالی،چه خوب بود به صورت مجازی هم برگزارش میکردین تا ما شهرستانی ها هم بتونیم شرکت کنیم .

پاسخ
admin

مجازی؟ یعنی چطوری؟

پاسخ
سحرسحر

مجازی یعنی به صورت اینترنتی مثل این دانشگاههای مجازی ،مثل کلاسهای موسسات که توی تهران برگزار میشه اما شهرستانی ها هم بصورت اینترنتی از منزلشون توی این کلاس حضور دارند یعنی کلاس حضوری که برگزار میشه همزمان شهرستانی ها با اینترنت کانکت میشن به کلاس حضوری شما، خیلی عالی میشه اگه بتونین کلاسهای حضوریتون را به صورت مجازی برای ما شهرستانیها هم ارائه بدین . مرسی

پاسخ
سحرسحر

اگر هم مجازی براتون امکان نداره مثلا برای ما شهرستانی ها مکاتبه ایش کنین یا همون بصورت سی دی یا فیلم که دوستان می گن باشه . مرسی عزیزم

پاسخ
bamzi11

گیس گلابتون جونم ماها که شهرستان هستیم چکار کنیم؟ اگه بدونی چقدرررررررر افسوس خوردم که داره این دوره برگزار میشه!من شدیدا الان به یه همچین دوره ای نیاز دارم! :-((((((((((

پاسخ
admin

راست می گویی عزیزم همه به چنین دوره هایی نیاز دارند. اگر کسی این حرفها را در بیست سالگی یا سی سالگی به من یاد داده بود ... زندگی من خوشایندتر بود و بیشتر شبیه زندگی رویایی ام می شد. انشاالله در شهر خودتان هم برگزار می شود.
البته یکی از دلایلی که من یک جلسه ای برگزار کردم، درخواست های دوستان ساکن شهرهای دیگر بود که می گفتند اگر یک جلسه باشد، از شهرشان به تهران می آیند ولی وقتی چند جلسه است چنین امکانی ندارند.

پاسخ
حکایت شیرین

چقدر عالی.به امید موفقیت و رسیدن به هدفهام,شرکت می کنم ایشالا گیسو جون.

پاسخ
عسل2

با سلام
عزیزم کاشکی بیشتر در مورد حلقه هدف توضیح بدین . اولش این پنج شنبه میایم هدفها را مشخص می کنیم و ... بعدش چی می شه ؟
چند تا کارگاه دیگر تشکیل می دهید ؟ هر جلسه هزینه اش چقدر می شه ؟
باتشکر

پاسخ
admin

عسل جون، روز کارگاه هدف های یکساله خود را تعیین می کنید. بعد اگر دوست داشته باشید می توانید در دوره یکساله حلقه هدف ثبت نام کنید. ماهی یک بار گروه ده نفری جلسه حضوری با خود من خواهند داشت. هم مسیر رسیدن به هدف کنترل می شود و هم آموزش های جنبی داده می شود. حلقه هدف شامل دوازده جلسه است. هزینه آن در کارگاه و به دوستانی که در کارگاه شرکت کنند، اعلام می شود.

پاسخ
ل.ام

سلام به مدیرخیلی محترم سایت.خواهش می کنم صاحب اجازه اید اگر تمایل داشته باشید منم تاجایی که امکان داشته باشه با شما همکاری می کنم چون نزدیک 12 سال هست که مجردی و خودکفا زندگی می کنم و در تمام این سالها واقعا با حمایت خدا روی پای خودم ایستادم تجربه های خوبی دارم که خیلی سخت به دست آوردم و در کل راضی ام و خوشحال.هر موردی باشه در خدمتم.خرید خونه هم که کلی داستان داره شاید باورتون نشه اما برای یک آپارتمان نقلی سه قیمت متفاوت به دستم رسید از 65 میلیون تومن تا 100 میلیون .باور کردنی نیست اما بخش مسکن واقعا هیچ کارشناسی بالای سرش نیس تا قیمتهای حقیقی رو به شما بگه باید بدون اینکه احساساتی بشی و زود میدون رو خالی کنی محکم بایستی و تا میتونی اطلاعات جمع کنی بعد ببینی با این اطلاعات چیکار باید بکنی .دوستای گلم ازوقتی دیپلم گرفتم شروع به کار کردم اصلا نترسید شجاع باشید و به الطاف بیکران خداوند امیدوار جلو برین اگر حرکت نکنین میپوسین پس محکم باشین .متشکرم

پاسخ
shka6658

گیس گلابتون عزیز سلام منم امکان اینکه حضوری شرکت کنم را ندارم ولی واقعا ممنون میشم در مورد فیلم برداری جدی تر فکر کنی که بعد از کلاس ما از طریق پست سی دی اونو از شما خریداری کنیم ....باز هم از زحماتتون ممنونم....

پاسخ
desiree
http://desiree.persianblog.ir

گیس گلابتون جان اگر افراد زیادی می خوان شرکت کنن شاید بتونید یک چیزی شبیه کلاس های آنلاین راه بندازین، نمیدونم MOOC آشنا هستین و چقدر امکانش توی ایران هست؟

http://en.wikipedia.org/wiki/Massive_open_online_course

پاسخ
admin

با سرعت فعلی اینترنت ما؟

پاسخ
فاطمه 77

سلام گیسو جون
واقعا افسوس می خورم که تو شهرستانم و از این امکانات محرومم.خواهش می کنم برای ما هم فکری کنید.اگه بتونید ی دوره مجازی هم برای ما برگزار کنید خیلی عالی میشه.خب ما هم دوست داریم تو زندگیمون هدف داشته باشیم و هدفمند زندگی کنیم.پس ما رو هم دریابید لطفا

پاسخ
الی گولو
http://www.eligooloo.com

آآآآآآآآآآآآآآآب زنید راه را زین که نگار میرسد ! یو ها ها ها
منم میام
یک عدد الی گولوی بچه پر رو !
ولی من اصلا هدف ندارم! باید بشینم بحثهای هدف را درست حسابی بخونم که آمادگی داشته باشم،

پاسخ
admin

ای جانم. قدمت سر چشم

پاسخ
سحر میرزایی

ببخشید که خیلی وقتتون را می گیرم . فقط نکته ای را در مورد کلاس بصورت مجازی می خواستم بگم اینکه مثل آقای معظمی که فیلم سمنارهاش را بصورت دانلود می فروشه این کار هم می شه انجام بشه که بعضی ها که شرایط شرکت و حضور در این کلاسها در تهران را ندارد اینجوری دست پیدا کنند . مرسی از حضور سبزتقلب

پاسخ
سحر میرزایی

گیسو جون از شما و خانم میرزایی سپاسگزام که پیگیری کردید . چه جوری باید کلاسها را با شما ست کنم و آیا باید این کلاس را ثبت نام کنم یا نحوه پرداخت طور دیگه ایست.
بازهم ممنون و شاد و پایدار باشید

پاسخ
admin

سحرجون، فکر کنم هم خودم توضیح دادم هم منا جون. شما یکی دو جلسه خصوصی به مطب بیایید، اهداف تان را تنظیم کنید، بعد برای حلقه هدف ثبت نام کنید. اگر مایل هستید البته

پاسخ
خورشید خانم

گیس گلاب جون.من ساکن اصفهانم ولی از همون موقع که داشتی برای این برنامه دنبال دستیار میگشتی برنامه ریختم که حتما بتونم شرکت کنم.مشتاق دیدار روی ماهت و شرکت توی برنامت که مطمئنم عالی خواهد بود هستم.گل

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
مهشید م

سلام گیس گلابتون عزیز
من خیلی دوست دارم تو این دوره شرکت کنم امیدوارم که اونجا ببینمتون.
خیلی دوست دارم همسرم هم شرکت کنه فقط نمیدونم آقایون هم میشه شرکت کنند؟

پاسخ
admin

البته که می تواند. هدفگذاری که زن و مرد ندارد. ولی گلم اگر ایشان علاقه ای به شرکت در کارگاه نداشت، خواهش می کنم به او اصرار نکن. خودت بیا. وقتی نتایج را در زندگی ات ببیند، بار بعد او هم می آید.

پاسخ
sheikhyan

فوق العاده است
اما حیف و صد حیف
چون برا پایتخت نشیناست نه برای ما شهرستانیا
ناراحت

پاسخ
ازاده

این مناخانم چه چشم و ابروی شاداب و خوشگلی داره..

پاسخ
admin

آره ماشااللهلبخند

پاسخ
حکایت شیرین

گیسو جان در مورد تمرین ها چه تصمیمی گرفتین؟من خیلی مشتاقم که این تمرینا رو انجام بدم مطمئن هم هستم که خیلی از خانوم ها هم با این تمرین ها زندگی به کامشون شیرین و شیرین تر داره می شه.
خود من از اون دسته هستم که نتیجه های بی نظیری گرفتم و همیشه هم بهتون گفتم.
خانم دکتر عزیز و مهربون ما رو از این نعمت محروم نکن خواهش می کنم

پاسخ
پروشات

اگر آدم خودشو طوری گم کرده باشه که اصلا ندونه هدفش چیه باز این کارگه براش مفید؟

پاسخ
mywish

سلام گیسو جان.لطفا راهنماییم کنید که چطور میتونم با انرژی مثبت به عشقم برسم

پاسخ
ل.ام

سلام.روزتون بخیرو شادی .یادتونه براتون نوشتم که صاحبخونه اذیتم می کنه و تصمیم گرفتم برا خودم حتما خونه بخرم شکر خدا میسر شد و با لطف خدا و تلاشهای خودم و کمک دوستان بسیار خوبم صاحبخونه شدم و بعد از عید میرم خونه خودم وای که چه لذتی داره البته چند درس در این زمینه یاد گرفتم 1.توکل برخدا بدون دقت به پولی که دارین2.تعیین معیارها برای خونه مورد نظر3. متاسفانه نوددرصد مشاوراملاکیها غیر متخصص هستن و فقط برای کار چاق کنی و پول بی زحمت درآوردن تو این کار واردشدن پس اصلا رو اونها حساب نکنید چون تنها کاری که بلدن بعد از پرسیدن مقدار پولتون ناامیدتون میکنن که باید قید خانه دار شدن رابزنید و بعضیا هم که اصلا شما رو تحویل نمی گیرن اما درصد خیلی کمی واقعا اهل همین کارن و دلسوز ومهربان.4.به همه بگید که خونه میخواید حتما تو سایتهای مربوط به شهرتون که تو اینترنت هست عضو بشید و آنلاین دنبال خونه باشید.5.بهترین راه برای خونه دار شدن که من تجربه کردم رفتن به شرکتهای ساختمان سازی هست که خوشنام و با تجربه هستن و تو هر شهری هم فعالیت می کنن چون اینا کارشون همینه درس خونده و متخصص همین کارن اولا محترم و مهربون هستن دوما تا جایی که امکانش باشه با شما راه میان سوما خونه رو با قیمت کارشناسی و مناسب به شما میدن .خانومای عزیزم برای دعای خیرتون متشکرم و ازصمیم قلبم از خدا متشکرم امیدوارم اهداف شما هم خیلی زود به نتیجه برسه.

پاسخ
admin

تبریک می گمگلگلگل خیلی عالیه. با اجازه ات من این نوشته ات را در بخش "ده گام تا ثروت" می گذارم و به صورت یک پست آموزنده در می آورم. تا بقیه دوستان بیشتر استفاده کنند و لابلای کامنتها گم نشود.

پاسخ
pooyande

سلام امیدوارم خوب و سلامت باشید
اگر این کارگاه باز هم برگزار می شود لطفا بفرمایید چگونه ثبت نام کنیم و اگر برگزار نمی شود چرا هنوز در سایت قرار دارد؟ آیا به دلیل همان است که فرمودید سایت در دست تنظیم مجدد است؟؟؟؟
موفق باشید

پاسخ
گیس گلابتون

کارگاه هدف سالی یکی دو بار برگزار می شود که اطلاع رسانی خواهد شد.

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet