زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

انتخاب گروه برگزارکننده سمینار

امروز خواهش کرده بودم دوستانی که علاقه مندند در برپایی سمینار کمک کنند، قدم رنجه کنند و به مطب من بیایند. پروین جون، سمانه جون، سمیه جون، نجوا جون، فاطمه جون و الناز جون لطف کردند و برای کمک داوطلب شدند.

امروز، روز سختی بود. در بیمارستان یک بیمار با خونریزی شدید داشتم. فکر می کردم یک جراحی نیم ساعته است. بعد از جراحی می توانم به استخر یا سینما بروم، چون خیلی وقته آنی کوچولو را جایی نبرده ام. ولی به خاطر یکسری ناهماهنگی ها، تا ساعت چهار بعدازظهر در اتاق عمل گیر افتادم. بدتر از تلف شدن وقت تفریحم، این است که به نظرم بیمارم یک بیماری ساده ندارد ... بلکه بیماری بدی دارد. حالم از این موضوع حسابی گرفته شد. همیشه حالم گرفته می شود. همیشه شوکه می شوم. هیچوقت یک بیماری بد، دردناک و کشنده برایم آسان نیست. به نظرم مردن خیلی آسان تر است.

بگذریم...

ساعت پنج عصر وارد مطب شدم. به منشی ام سپرده بودم، امروز بیمار پذیرش نکند، تا بتوانم با دقت تیم سمینار را انتخاب کنم. سوالاتی از هر کدام از داوطلبان پرسیدم این بود:

-          می توانی چهار ساعت تمام لبخند بزنی؟

-          می توانی چهار ساعت تمام، هرقدر آدم ها غر بزنند، ایراد بگیرند، سوال داشته باشند، بگویی: حق با شماست!

-          می توانی هر مشکلی که پیش آمد، بدون آوردن هیچ بهانه یا توجیه، تمام تلاشت را برای برطرف کردن آن مشکل به کار بگیری؟

-          می توانی فکر کنی هر بهانه ای که بیاوری، یک نفر با گلوله می زند توی مخت و مغزت در فضا متلاشی می شود؟!

-          می توانی فکر کنی کسانی که به این سمینار می آیند، عزیزترین آدم های دنیا هستند و قرار است تو میزبان آنها باشی؟

به داوطلبان گفتم:

می دانم که ما حرفه ای نیستیم. من سخنران حرفه ای نیستم. انتظار ندارم شما هم برگزار کننده ای حرفه ای سمینار و همایش باشید. ولی می خواهم هرچه در توان داریم به کار بگیریم تا محیطی خوشایند و دلپذیر برای دوستان مان فراهم کنیم.

می خواهم کاری کنیم که آنها در محیط سمینار احساس راحتی کنند. فکر کنند آنجا خانه خودشان است. با خیال راحت در مورد ازدواج فکر کنند و بشنوند و یاد بگیرند. ازدواج موضوع مهمی است و ممکن است خیلی ها روی شان نشود، در موردش بگویند و بشنوند.

می خواهم بعدازظهری به یاد ماندنی برای دوستان مان بسازیم و به تنهایی از عهده آن برنمی آیم. به کمک و همیاری شما نیاز دارم.

تا بیست و چهار ساعت آینده، اعضای تیم پنج نفره برگزار کننده سمینار مشخص خواهد شد.

از همه دوستانی که زحمت کشیدند و برای کمک داوطلب شدند، سپاسگزاری می کنم. از همه دوستانی که با ایمیل و تلفن هم اعلام حضور کردند، تشکر می کنم. ولی متاسفانه برای شرکت در این کار لازم بود که حضوری صحبت کنیم.

یک روز عالی خواهیم ساخت. روزی که همیشه آن را به خاطر داشته باشید. روزی که نقطه عطف زندگی تان باشد. یک روز شاد و پر از خنده های از ته دل. انشاالله.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

elin

خانم دکتر عزیزم
امروز از مصاحبت با شما بسیار لذت بردم،امیدوارم تک تک افرادی که تو سمینار شرکت میکنن یه تجربه ی فوق العاده و یه شروع بی نظیر برای روزهای زندگی بعد از این باشند!

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
تبسم 4

سلام و عرض ادب

من هم از دیدن یک شخصیت ساعی بسیار خرسند شدم،مطمئنم لحظه های زیبایی خلق می کنید چرا که :
گلهرسخن از دل براید لاجرم بر دل نشیند گل
عزیزم اندیشه هایتان پویا و گامهایتان استوار دستدستدستدستدستدست

پاسخ
p_j_nodoost

آناهیتای عزیزم
امروز واقعا از دیدنت خوشحال شدم ، باعث افتخار منه که بتونم توی سمینار خدمتی روبه مهمونای عزیز بکنم ، مهم ترین انگیزه من از داوطلب شدن این بود که نقش پررنگی تو برگزاری این سمینار داشته باشم چون از اینکار لذت میبرم چون در کنار توام ، امیدوارم این افتخار نصیبم بشه مهربونم.
ضمناً نکات خیلی خوبی رو به من توصیه کردی که حتما سعی میکنم تو زندگی شخصیم هم ازش استفاده کنم و از این بابت ممنونم و یه عالمه بووووووس ماچماچماچماچبرای تو آنی مهربون و جدیفرشته
ا

پاسخ
admin

من از اعلام آمادگی تو بسیار ممنونم. خوشحالم کردی.

پاسخ
غزل

خانم دکترعزیزماچه کنیم که تو شهردیگه ای هستیم.ماهم میخوایم ازدواج کنیم خب....

پاسخ
fe6236@ymail.com

سلام خانم دکتر عزیز نمی دونید چقدر منتظر اجرای این سمینار بودم ولی از بدشانسی برای اون تاریخ من دوبی هستم کلافه
این مسافرت از 2 ماه پیش تنظیم شده بود انقدر ناراحت شدم وقتی دیدم برنامم تداخل پیدا کرده کاشکی خیلی زود دوباره برگزار شه و ایندفعه بتونم شرکت کنم.

پاسخ
admin

تا سال دیگه برگزار نمی شه متاسفانه

پاسخ
msmp

سلام گیس گلابتون اکتیو
خدا قوت
من اصفهانم اما سعی می کنم برای سمینارت بیام، خواستم از الان واسه کمک به برگزار سمینارت توی اصفهان اعلام امادگی کنم...
من عاشق اینجور کارهام

پاسخ
katayoon

درود.
امیدوارم برایاون بیمار راهی باز بشه . من خیلی خیلی دلم میگیره از این موارد
کاش یه راهی برای اون بیمار باز بشه که رو به بهبودی بره.
غیر از یکی مونده به آخر بقیه رو می تونم.
کاش می تونستم منم داوطلب بشم. به هر حال امیدوارم هم به شما خانم دکتر و هم به همه ی اونا که اونجا هستن حسابی خوش بگذره و شما هم حس بسیار خوبی رو تجربه کنید و برای همه ی افراد شرکت کننده و برگزار کننده مفید باشه.
شاد وموفق باشید.

پاسخ
katayoon

کاش یه راهی هم برای من باز بشه تا از اون برنامه ریزی ذهنی که شما گفتید خلاص بشم. با تمرینات کتاب میشه؟آخه گفتید حذف شده اون مورد. برا همین پرسیدمش.

پاسخ
admin

از کتاب "آیا تو آن گمشده ام هستی؟" دکتر باربارا دی آنجلیس می توانی استفاده کنی

پاسخ
katayoon

سپاسگزارم از معرفی کتاب . امیدوارم بعد از سمینار یه عالمه عروسی بشه.بابت اون مریض واقعا خوشحال شدم خیالم راحت شد.

پاسخ
atussa

براي بيمار شما و همه بيماران لاعلاج و يا صعب العلاج آرزو مي كنم كه خداوند شفاي عاجل عطا كن.....گيس گلابتون من اصلا نمي دونستم كه پزشكان از بيماري مريضشان غمگين مي شوند فكر مي كردم اونقدر بيمارهاي زياد ديده اند كه عادي شده است براشون.....چه با احساسي شما

پاسخ
diana

سلام خانم دکتر مهربان....می شه بپرسم انی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ
sevda

سلام
من از طریق تلفن اعلام آمادگی کردم اما حدس میزدم که باید شخصا حضور پیدا کنم که متأسفانه به دلیل مشغله زیاد وشرایط کاریم امکان مراجعه حضوری برام پیش نیومد. اما دلیل من :به شدت کار دارم و تک تک لحظات روز پنجشنبه من برای کارهام از قبل برنامه ریزی شده هست اما انرژی مثبت گیسوی عزیز و حرکت انسانیش و اینکه بزرگترین دغدغه زندگیش کمک به همونوعانش هست باعث شد تا بخوام از جون و دل اگر بشه من هم کنارشون باشم. بی اغراق میگم وجود این انسانها من روبه زندگی امیدارتر میکنه و خدارو شکر میکنم. من تو سمینار هدف شرکت کردم.هدفم بیشتر کسب تجربه به عنوان یک نویسنده بود اما خیلی بیشتر از اونی که فکر میکردم بدست آوردم.خانم دکتر خوب و عزیزم از صمیم دل دوستون دارم و امیدوارم به تمام اهداف انساندوستانه تون برسین.با تقدیم احترام سودا

پاسخ
admin

خدا را شکر سودا که روسفید از آب درآمدم. می بوسمت

پاسخ
12120

سلام دکتر اناهیتا-یه سوال تخصصی -انی کوچولو کیه؟

پاسخ
admin

آنی کوچولو، خود من هستم! همان دختربچه سرتقی که بندری می رقصد و شعر دکلمه می کند:)))))))))))))

پاسخ
طراوت

سمانه رو انتخاب کنید....

پاسخ
نجوی

من هم از مصاحت با خانم زیبا و متشخصی مثل شما و خانم میرزایی عزیز لذت بردم.
ممنون

پاسخ
admin

ما بیشترلبخند

پاسخ
nilou

گیس گلابتون عزیز
من اصلا قصد فضولی ندارم فقط می خواستم بدونم چرا قسمت پرسش و پاسخ به روز نمی شه؟! راستش شک کردم که من نمی تونم ببینم یا کلا به روز نشده؟! بازم عذر می خوام اگه دخالت کردم.لبخند

پاسخ
admin

معذرت می خواهم. خیلی سرم شلوغ است این روزها.

پاسخ
نگارا

واقعا لذت بردم از اينكه چيزهايي كه مهمه، براتون مهمه.
گيس گلابتون عزيز قول بدين هر وقت به محبوبيت جهاني رسيدين و سرتون خيلي خيلي شلوغ تر از اين شد، هميشه به شاگردانتون ياد بدين كه مراجعينشون رو محترم و مهم بشمرن.

پاسخ
admin

محبوبیت جهانی؟ هنوز پیامم جهانی نیست. دغدغه فعلی من زنان سرزمینم است و بعد خانواده های ایرانی. مسائلی که من هر روز در موردش مشاوره می دهم و با آن سروکله می زنم، مشکلات ما ایرانی ها با فرهنگ خاص و مسائل خاص خودمان است. انشاالله روزی آنقدر روحم بزرگ بشود که دغدغه ام مسائل فراگیر جهانی باشد. اما در حال حاضر چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است. کشور ما، رفتارهای ما زنان و مردان تحصیلکرده لازم است اصلاح بشود. روابط بین زوجی و والدین فرزندی باید اصلاح بشود. من از این گوشه کوچک شروع کرده ام. بضاعتم هم همین تعداد خواننده است. تا کم کم تریبونم را گسترش بدهم.

پاسخ
DrZeynab

سلام
فکر می‌کنم اواخر سال ۹۲ بود که یکی از دوستانم من رو با سایت شما آشنا کرد‌. یادمه خودش اون روزا در یک سمینار هدفگذاری شرکت کرد. منم سری به سایت زدم ولی نمی‌دونم چرا جذب نشدم. این یکی دوماه که تب گیس‌گلابتون گرفتم (البته باز هم به یادآوری همان دوستم) مدام با ناراحتی از خودم میپرسم آخه چرا من از همون سال برنامه ها و مطالب سایت رو پی نگرفتم ناراحت

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet