زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

امروز اعتراض کردم! هورا!

امروز داشتم در استخر شنا می کردم که خانمی شناکنان از کنارم رد شد و ناخن هایش را با شدت در ساق پایم فرو برد. از شدت درد نفسم حبس شد. تا استخوانم تیر کشید. متوقف شدم و دیدم طرف بدون این که به روی خود بیاورد، به راهش ادامه داد. واکنش عادی من این است که درد را منکر می شوم. به خود می گویم: "چیزی نیست. یک سوزش جزئی است. الان تمام می شود."

 یادم آمد که قرار است از خودم مراقبت کنم و مواظب خودم باشم. به خودم گفتم: "اگر الان بچه ات همراهت بود و می گفت این خانومه به تنم ناخن کشیده، تو می گفتی مهم نیست! الان خوب می شود؟!" به همین دلیل به کنار استخر رفتم و دیدم بـــــــــــــــــــــله! چهار خط قرمز به طول بیست سانتیمتر روی ساق  پای راستم کشیده شده است. منتظر آن خانم شدم. وقتی او هم به کناره استخر رسید، دیدم زنی چاق و مسن است. با آرامش  جای ناخن هایش را به او نشان دادم و گفتم که ناخنش به پای من کشیده شده است. تصور می کردم، عذرخواهی می کند و قدری شرمنده می شود! زهی خیال باطل! شروع کرد به داد کشیدن که "دفعه قبل تو داشتی از کنار من رد می شدی، به من لگد زدی!" صدایم را بالا بردم و گفتم: "اگر پای من به تو خورده، به من می گفتی تا ازت عذرخواهی کنم و هرجور صلاح می دانی جبران کنم، نه این که به من ناخن بکشی!" باز داد زد. من هم داد زدم. بعد به شنا ادامه دادم.

از خودم پرسیدم: "حالا خوب شد؟ دیدی از داد زدن نترسیدم؟ از یک زن چاق گنده که هیکلش سه برابر من است، نترسیدم؟" ولی هنوز از خودم راضی نبودم. زود جا زده بودم. رفتم پیش غریق نجات. به او شکایت کردم. غریق نجات گفت:

-          زن خوبی است طفلکی. لابد وقتی پای تو بهش خورده دردش گرفته است.

-          من که نمی گویم دردش نگرفته، می گویم او از قصد و برای تلافی به من ناخن کشیده است.

-          ای بابا! شما ببخشیدش خانم ...

چهار تا داد هم سر او زدم.

هروقت اتفاق بدی برای من رخ می دهد، از خودم می پرسم: " این اتفاق قرار است چه چیزی به من بگوید؟ از این اتفاق چه چیزی می توانم یاد بگیرم؟"

همین اتفاق ساده برای من زنگ هشیاری بود. من در بسیاری از دوران زندگی ام آدم های عقده ای و مشکلدار در کنارم داشته ام. همانها در کله من فرو کرده اند که "خانوم بودن" یعنی به آدمهای قلدر اجازه بدهم، مرا عذاب بدهند. من یاد گرفته ام برای این که پاچه ورمالیده نباشم، رفتارهای زشت را قورت می دهم. یعنی مرا ترسانده اند که اگر صدایت در بیاید، به همه ثابت می کنیم که تو چه دختر بدی هستی و حقت بوده که این بلا را سرت بیاوریم. خفه شو! قورت بده! دختر خوبی باش!

آخیشششش! حالا راحت شدم.احساس سبکی دارم. گویا کوبیدن وردنه دارد اثراتش را نشان می دهد: )))))))))))))))))))))

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

هدی

حق با شماست... به من هم از بچگی یاد دادن پاچه ورمالیده نباشم، خانوم باشم، سکوت کنم!قورت بدم...
اصلا یه مادربزرگ خدابیامرزی داشتم که همیشه می گفت:"جواب ندین! سکوت کنین! مگه شما پول خردین؟پول خرد صدا میده!!شما اسکناس باشین".

ما هم ساده!!!!! به عشق اسکناس بودن و با ارزش بودن همیشه سکوت کردیم...و بازخورد این طرز فکر تو تمام بچه ها و نوه های فامیل واضحه...

یادم به مزاحمتای توی تاکسی و خیابون افتاد که همیشه لب فرو بستیم...

دلم واسه خودم سوخت...

منم می خوام عوض بشم:)

این پستت عالی بود خانوم معلم. روزتون هم پیشاپیش مباااااااااااااااارک:) مرسی به خاطر همه ی چیزایی که یادم دادین. مرسی واسه همه ی زحمتاتون.

پاسخ
هدی

"پیشاپیش" نه...امروز روز معلمه:) فکر کرده بودم فرداست. روزتون مبارک.

اگه، اگه، فقط اگه می دونستین چقدر بهم چیز یاد دادین...

پاسخ
نشاط

گیس گلابتون جون اگه یه دوره هم درین رابطه بذاری ( یعنی ما چند قدم عقبتر از شما بخوایم حرکت کنیم) من اولین مشتریشم. یعنی من دقیییقا همینطوریم، از درگیری میترسم. میترسم طرف یه حرف بدی بزنه و بعدش ازون حرفه بیشتر و بدتر ناراحت بشم.

پاسخ
جور دیگر باید دید.

کوبیدن وردنه رو منم تقریبا امتحان کردم خدایی چه کیفی میده!!!
منم موافقم با اینکه به ما یاد داده اند از حقمون بگذریم و هر جا بخواییم بگیریمش بد میشیم ولی کار خوبی کردی از خودت دفاع کردی

پاسخ
ریحانه

ایول. خوشم اومد.
راستش من هنوز راهکار قبلی شما رو دارم. لبته با دلیلی متفاوت.
در قدم اول میگم حواسش نبوده. الکی ناراحتش نکنم. اگر تکرار شد بهش میگم.
در قدم دوم(زمانی که تکرار میشه و پررو تشریف داره)به خودم میگم الکی انرژی و اعصابم رو سر یه آدم نفهم کم نکنم.


نمیدونم آیا جایی دارم سر خودم با کلمات زیبا کلاه میگذارم یا نه!

پاسخ
تانی

اخ گیس گلابتون جون این وتقعا درد دل من هست یه وقتایی از دست خودم عصبانی میشم از این بیش از حد تظاهر به خوبی کردن از اون لبخند مضحکی که روی لبم هست از اون صدایی که همیشه بهم میگه در شان تو نیست اشکال نداره میگذره ترس از قضاوت مردم خسته ام خیلی خسته ولی یه مشکل دارم که اگر عکس العمل نشون بدهم بعد پشیمون میشم

پاسخ
گیس گلابتون

وااااااااااااااای آن لبخند زورکی را که نگو! چقدر آن لبخند را روی صورتم کشیده ام...

پاسخ
ریحانه

همیشه تغییر سخته. احساسات مقابلش وای میسه. پس توی تغییر باید حرف های احساس رو نشنید و عقلی رفت جلو. برای این هم که درست رفتار کنیم بهتره قبل از اینکه مثلا بریم فلان جا؛ فکر کنیم قبلا چه اتفاقاتی در اون مکان برامون افتاده که سکوت کردیم. بعد توی ذهنمون بازسازیش کنیم و این بار جواب بدیم و روی جوابمون کار کنیم.
این طوری وقتی توی موقعیت قرار میگیری؛ جمله هات رو بلدی و سکوت نمیکنی و گند هم نمیزنی. 2-3 بار اول هم خودمون رو قضاوت نکنیم که خوب بودیم یا نه. یه 20 به خودمون بدیم که شروع کردیم. البته اینا نظرات منه

پاسخ
Rosemina

سلام.وقتي نوشته هاتونو مي خونم احساس مي كنم خودمم دارم تجربه مي كنم.همه اين صحبت هاي درونو منم دارم.وقتي خيلي عصباني ام فقط ضمير درونمه مي تونه آرومم كنه.
ممنونم از تجرباتتونو برامون مي نويسيد

پاسخ
آتنا!!

دقیقا من هم مثل شما هستم گیس گلابتون!! بهتون تبریک میگم که داد زدید!! از کودکی به من هم همین را یاد دادند! و همیشه از آدمهای عقده ای عذاب کشیده ام!
من هم میخواهم مثل شما باشم!!
اولین قدم هم شنبه است!!
که با مدیرم که حرف اشتباهی بهم زدند صحبت کنم!!

پاسخ
ریحانه

هزاران like یایت اولین قدم عملی

پاسخ
مینو

سلام
عزیزمی. روز زن روز معلم به خانم دکتر عزیز مبارک. به نظر من که تو مادر هم هستی پس روز مادر هم بر تو مبارک امیدوارم از این کلام من احساس خوشایندی داشته باشی. آفرین خیلی قدم خوبی برداشتی حتما حتما رفتار جراتمندانه را ادامه بده که راه ابراز مختلفی دارد. واقعا خوشحالم کردی. بوس بوس

پاسخ
الی گولو

من اگه داد بزنم حال خودم تازگی ها بد میشه، تحمل استرس و فریادم خیلی خیلی کم شده. قبلا خیلی دور از جون پاچه ور مالیده بودم، انگار مواظبت از خودم الان اینطوریه که بگذارم و بگذرم!

پاسخ
گیس گلابتون

ابدا نمی گویم که در خیابان راه بیفتیم و با آدمها دست به یقه شویم یا هی داد وبیداد کنیم. ولی من متوجه شده ام که از ترس این که درگیر بشوم، مثلا گذشت می کنم ولی در واقع نگذشته ام، بلکه مثل یک عقده قورت داده ام. من اینطوری هستم و می خواهم رفتارم را تغییر بدهم. نمی گویم هرکس گذشت می کند، مثل من است.

پاسخ
الی گولو

متوجه شدم گیس گلاب عزیزم ، خوب کاری میکنی، یک بار یک خانمی توی اتوبوس سر سوار شدن میخواست منو بزنه! تو میدان ونک که اتوبوس رو به پائین یک طرفه هست، من سوار اتوبوس بودم پیاده شدم که بقیه پیاده شن، بعد این خانمه که سوار اتوبوس نبود نمیذاشت من سوار شم، بهش اعتراض کردم ، داد و بیداد کرد، گذاشتم سوار شد، بعد من سوار شدم، باز ول نکرد تو اتوبوس هی بد دهنی میکرد، میگفت الان با مشت میام تو صورتت تا حالت جا بیاد! منو کشت، من راستش از کتک کاری میترسیدم هیچی نگفتم اما وقتی از اتوبوس پیاده شدم گفتم آی فلااااانی بچه بودی مامانت اینقده با مشت اومده تو صورتت که الان عقده ای شدی؟ گفت الان پیاده میشم ....... میکنم و ال و بل ! منم یک دفه قاطی کردم گفتم پاتو بذاری پائین تیکه تیکه ات میکنم ، اما گیس گلاب بعدش حال خودم بد شد ! اعصاب مصاب صفر دیگه گیس گلاب بعضی وقتا

پاسخ
ریحانه

به نظرم باید بدونیم کجا سکوت رو بشکنیم؛ کجا نه.
گاهی رفتار آدمها بر اساس نادونی شون هست. بر اساس جهالتشون. مثلا توی همین قضیه استخر؛ یه فرضیه اینه که شاید نمیدونسته ناخنهای بلندش چنین خطری داره.... خوب آدم "باید" بگه. چون برطرف کردن جهالت؛ آرامش میاره در جامعه به مرور زمان.

اما یه موقعی میبینی طرفت یه آدم "نفهم" هست. یعنی همین طوری فقط داد و بیداد میکنه. خوب جواب دادن و گلاویز شدن (کلامی) با این جور آدما چه نتیجه ای داره؟ 1- اعصاب خودتو خورد میکنه 2- دیو درون اونها رو بیدار و بیدارتر میکنه 3- تهش هیچی نیست.
خوب در این مواقع سکوت بهتره. (البته عمل با سکوت. یعنی اگر میتونی حقت رو بگیر(نوبتت رو بهش نده و ...) ولی جواب های حرفهاش رو هم نده)

البته اینا نظر منه

پاسخ
الی گولو

تایید

پاسخ
گلابتون

من مقداری پاچه ورمالیده هستم!هروقتم اعتراض کردم بقیه خیلی بد نگاه کردن،گور باباشون مهم منم که باید اون رفتارو تحمل کنم که نمیخوام تحمل کنم اگه تونستم به معنای واقعی کلمه ببخشم که میبخشم اگه نشد قورتش نمیدم!‏
ولی منم خیلی جاها مجبور شدم الکی خانوم بازی در بیارم یا به قول اون دوستمون اسکناس باشم نه پول خردکلافه

پاسخ
up

سلام خانم دکتر گرامی
من مدت حدود 1 ماه است با سایت شما آشنا شده ام. تا کنون خیلی از بحث ها را خوانده ام ولی این بحث جدیدشما به شدت ذهنم را به خود مشغول کرده است. من گاهی به شدت زود رنج هستم و وقتی از موضوعی ناراحت می شوم سریعا احساس خشم و عصبانیت بر من غلبه می کند و نتیجه اغلب بروز آن به هر طریق ممکن است... اگر برای شما مقدور است مرا راهنمایی بفرمایید.

پاسخ
دوست جدید 91

روز معلم مبارک گیسو جون و باز هم ازت ممنونم که باعث شدی انقدر در عرض یکسال عوض بشم. این پستم روز اول خوندم - اتفاقا اتفاقی افتاد که باعث شد شهامتم چند برابر بشه و یادم نره که راز موفقیت خود دوست داشتن هست اول و هنوزم که چند روز می گذره از ماجرا پشیمون نیستم .

پاسخ
ساميه

كي ف كردم .. من هم از دختركم مراقبت ميكنم حواسم بهش هست همه جا ...
پيش بسوي سرزندگي و شادابي و توجه به خودمان
مغرور

پاسخ
مینو

سلام. نکته اش همینه اگه بعد از گذشت موقعیت (حالا یا با گذشت یا با اعتراض جراتمندانه) حال درونیتون خوب بود مشکی نیست اما اگه احساس بدی داشتین پس مساله حل نشده. گیس گلابتون عزیز خیلی خوب گفتن برای ابراز ناراحتی لازم نیست یقه بگیریم و داد بزنیم که شاید فقط تو یه موقعیت استثنایی پیش بیاد. با صدای محکم و جمله کوتاه و روشن اعتراض میکنیم و در صورت جواب ندادن مثل همین خانم تو استخر ارجاع به فرد بالاتر... انوقت چون جواب نداده خانم دکتر داد زده که حقش بوده.

پاسخ
مليسا

سلام وااااااااااااااي عزيزم بهت تبريك ميگم منم قبلا اينطوري بودم همش اذيت ميشدم اما به روم نمياوردم ميترسيدم از اينكه حرفي بزنم يه كلاسي رفتم مثل همين وردنه كوبيدن بعدش هروقت هرجا بهم زور ميگن مودبانه اعتراضمو ميگم يا اگه ببينم جاش نيست دادم ميزنم كمتر ميذارم كسي حقمو بگيره البته درسته هنوز كاملا با اين وجه اخلاقم ترسو بودن كنار نيومدم اما همين كه بفهمي نبايد بذاري كسي بهت زور بگه خودش يه قدم مثبت براي خويشتن دوستيه گيس گلابتون عزيزم .استادمون ميگفت كساني كه خودشونو دوس دارن اجازه نميدن كسي بهشون زور بگه يا با كساني نميمونن كه بهشون بي احترامي ميكنن قلبماچ

پاسخ
اندر احوالات

خانمی ما همچنان داریم دریافت های مالی مونو یادداشت می کنیم
یکی بیاد بگه قدم بعدی چیست؟
یکی که نه شما بگید لدفن زبان

پاسخ
گیس گلابتون

درسهای "ده گام تا ثروت" را یکی یکی و سر فرصت انجام بده.

پاسخ
اندر احوالات

خصوصی
هی دارم با خودم کلنجار می رم که اینو بگم یا نه
چون شما اطلاعاتتون خیلی بیشتر از منه و دوست ندارم فکر کنید دارم جسارت می کنم
ولی چون خودم اینو تجربه کردم می گم وقتی تو فکرتون این باشه که اجازه ندید کسی بهتون ظلم کنه و در مقابلش کوتاه نیایید ناخودآگاه انگار یه گارد می گیرید و نمی دونم چی می شه که اتفاقا دنیا همش آدمهایی رو سر راهتون می زاره که هی می خوان بهتون آسیب برسونن و شما هی باید دفاع کنید ولی وقتی فکر می کنید همه اطرافیان یه جوره خاصی شما رو دوست دارند و هیچکی نمی خواد آزارتون بده دقیقا همچین آدمهایی دور و برتون زیاد می شن به نظرم تقویت این حس خوبه ولی خودتونو در موقعیت دفاع قرار ندید
البته شایدم استدلال من اشتباهه اگه هست حتما تو پست های بعدی تون چیزای بیشتری یاد می گیرم بوووووووس

پاسخ
گیس گلابتون

اجازه می دهی عمومی کنم؟ کی گفته نباید به من یاد بدهی؟ من حالا حالاها باید یاد بگیرم. خیلی مطالب را بلد نیستم.

پاسخ
مانا

شايد به دليل همين الگو هاي اشتباه توي ذهنمزنه كه من چند بار خواب ديدم دارم يه مزاحم خيابوني رو در حد مرگ كتك ميزنم و جالبه كه لًذت هم ميبرم

پاسخ
اندر احوالات

عزیزمی بهم لطف دارید شما همیشه راستش دلم نمی خواست فکر کنید جسارت می کنم ولی اگه صلاح می دونید عمومی کنید من مشکلی ندارم پس اگه اجازه بدید به توضیحم اضافه کنم البته از خودم نیست از درسهای کلاس معروفه
هر کسی تو این دنیا با اختیار خودش قصد کنه که به سمت مثبت، آرامش، شادی، بهتر شدن زندگی اش، کمک به دیگران و هرچیزی از جنس قطب مثبت پیش بره .... شیطان یا همون قطب منفی سر راهش اصطحکاک ایجاد می کنه، در واقع شیطان می گه کی بود که ادعا می کرد می خواد آرامش داشته باشه یا تو صلح با دنیا باشه یا کار نیک انجام بده و .... و هرچه فرد بیشتر مقاومت کنه موانعی که سر راهش قرار می گیره بزرگتر می شن یا آدمهایی که براش مانع ایجاد می کنند از نزدیکان و فامیل و دوستاش می شن که تحت تاثیر احساساتش یه جایی پشیمون بشه از حرکت به سمت جلو ولی اگه طرف مقاومت کنه و همه بیرون ریزی ها رو تاب بیاره یه جایی دیگه دست شیطان بهش نمی رسه و هرچی ضربه می زنه طرف ضد ضربه است
برعکسشم هست البته یعنی اگه کسی خودش اختیار کنه که به سمت منفی بره قطب مثبت با عذاب وجدان و استرس و نگرانی می خواد براش اصطحکاک ایجاد کنه

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم از توضیحاتت. جالب بود

پاسخ
خانمی

منم اعتراض کردم امروز ! هووووووورا !
میخوام بیشتر و بیشتر مراقب خودم باشممغرور

پاسخ
آیدا

خوشحالم که این حس خوب رو داری. برای منم اعتراض سخته. به همان دلیل شما و خیلی های دیگر.
شده اعتراض کنم و خوشحال بشم اما یه مشکل دیگه برام پیش میاد. اونم اینه که برام دوباره رفتن به اون مکان سخت میشه.
مثلن شما الان دوباره به راحتی می تونی بری همون استخر؟ اگه آره که خوش به حالتون اونم حسابی:)

پاسخ
گیس گلابتون

آیدای گلم، روی پایم چهارتا خط کبود نقش بسته است. وقتی نگاهش می کنم، دلم می سوزد. خوشحالم که اعتراض کردم. البته که به راحتی می توانم به آن استخر بروم. مگر من به مردم ناخن کشیدم؟! تو را می فهمم. قبلا اگر صدایم بلند می شد، آنقدر احساس آدم بد بودن می کردم که خودم را از مردم قایم می کردم. ولی این بار برای کودک درونم قهرمانی شده ملبخند

پاسخ
یاسمین

من هم اعتراض کردم. ازین که کسی بخواد به هر نحوی که دوست داره رفتار کنه و حق من رو ضایع کنه قبلا فقط سکوت می کردم و تو دلم حرص می خوردم ولی اعتراض کردم خیلی شمرده و محکم.این اولین بار بود توی عمرم که از خودم دفاع می کردم البته بعدش کمی عذاب کشیدم که طرف ناراحت شد ولی بعدش گفتم خوب اینجوری خودم ناراحت می موندم و کودکم غصه دار .حالا قراره به خودم جایزه هم بدم.ممنونم

پاسخ
اسماء

جانا سخن از زبان ما می گویی!
وای گیس گلابتون عزیز انقدر از بچگی به ما گفتن خانم باش و زبون درازی نکن قسمت سلیطه وجودم عقده ای شده و دلش می خواد پاچه ورمالیدگی خودش رو نشون بده نه که فقط گریه کنه و غمباد بگیره
مرسی از راهنمایی های همیشه مفید شما

پاسخ
فرشته

سلام گیس گلابتون
اتفاقا مشکل عمده ی منم تو بیشتر مواقع همینه البته کاملا برعکس! به منم از بچگی یاد دادن که خانوم باشم ولی من خیلی وقتا تصمیم میگیرم حقمو بگیرم. با این وجود آخر ماجرا احساس خوبی ندارم و بازم این نگاه پاچه ورمالیده بودن آزارم میده!

پاسخ
زینوس

اخ انا جان همه این حرف ها رو وقتی منم بچه بودم حتی تا همین حالا هم بهم میگن بعد نتیجش میشه هزار درد بی درمون ناشی از نگفتن ها

پاسخ
FARZANEH-M

راستش منم گاهی وقتا میترسم اعتراض کنم...البته خدارو شکر فقط گاهی وقتاس ولی همون مورد های کم خیلی آدمو اذیت میکنن و اعتمادبه نفسو پایین میارن... من که وقتی اینجوری میشم خیلی از خودم بدم میاد...جالبه که بعععععععدش از دست خودت عصبانی میشی که چرا چیزی نگفتی......... و اینجور وقتاس که گیس گلابتون میگه:*مثل یک جواهر از خودت مواظبت کن*...فرشته

پاسخ
محمدعلی

گیس گلابتون باورت میشه منم با 27 سال سن نمی تونم اعتراض کنم ؟ اگه شما تونستین پس منم می تونم .

جمله مهم این بود : هروقت اتفاق بدی برای من رخ می دهد ، از خودم می پرسم: این اتفاق قرار است چه چیزی به من بگوید؟ از این اتفاق چه چیزی می توانم یاد بگیرم؟

چقدر درس هست واسه آموختن :)

پاسخ
danger

سلام گیس گلابتون عزیز چندوقت پیش درست وقتی که پروسه درمانم با روانشناس وروانپزشک به جاهای عالی رسیده بود ومن بعد از سی سال زندگی برای یه ماه متوالی شادوامیدوارومثبت زندگی کرده بودم ویه گام بلندهم که اگه خاطرتون باشه براتون نوشتم برداشته بودم سواراتوبوس شهری شدم تویه جدل لفظی بی اهمیت بین زنی ومادرم برای دفاع از مادرم اعتراض کردم واز خانوم خواستم صداشو پایین بیاره که این جمله از دهن من درنیومده بود که کف دست دخترش توصورتم خوردودو دخترش که یکی هم حامله بودتعجببه من حمله کردن چنگ توموهام کردن و یه چیزی حدود15 بار سرمن رو توشیشه اتوبوس کوبیدن واز موهام کف اتوبوس منو کشیدن و....بگذریم ازاینکه همه مردم فقط تماشاچی بودن نه تنها به دفاع ازمن کاری نکردن بلکه منو که تلوتلو خورون میخواستم هلش بدم یا بایه سیلی یا هرچی اون وحشیوازخودم دور کنم به چشم یه کسی شبیه به اونانیگاه میکردن وفقط عصبی ازاین بودن که دیرشون شده نه که کسی در حال کتک خوردن به حد مرگه وچقدر احساسات بدوعجیب روتجربه کردمو.. فورن به سمت پزشک قانونی راه افتادم ولی چون برادرم دردرگیری با ما بود البته مردم چسبیده بودنش که وارد نشه همراهم بود ترسیدم که به باجگیری ازبرادرم وصحنه سازی(خودزنی از سمت اونها ویا سقط بچه خودشون به قصداتهام به ماودر ارتباط بودن با اشخاصی مثل خودشون وانداختنشون به جون خونوادم منجر بشه)(مشابهش رو در اقوام دیدم)منصرف شدم بهر حال من موندم سرگیجه وسیاهی رفتن چشام ویه سکه بالای گوشم که خالی از مو شده بود و حالتهای هیستریک وفریاد کمک خواهی توخواب وبغز و خشمی که تووجودم انبار شده بود ومیل شدید به صدمه زدن وکتک زدن ضارب که صورت کریه اش به محض اینکه سرموروبا لش میگذاشتم وخونمردگیهای سرم درد میگرفت جلو چشمم ظاهر میشدبه هر حال مدتی گذشت ولی من هنوزنمیتونم چهره اون دختر وحشی روکه موهام وگرفته بود سرمو میکوبید به شیشه رو فراموش کنم وسردرگمم که چیشد؟ چه اتفاقی بود که افتاد ؟ عکس العمل درست اون موقع چی بود؟ چرا این اتفاق برایم افتاد ؟آیا این یک پیغام بود؟واز همه مهم تر بعد ازاون اتفاق من باید چیکار میکردم اینا تووجودم داره فوران میکنه ودلم میخواست باهمه دنیا راجع با این اتفاق حرف بزنم ولی شنونده فهیمی پیدانمیکردم وچند نفری هم که شنونده بودن عکس العملهایی داشتن که بیشتر منو عصبی میکردن ترجیح دادم اینجا بنویسم مشتاقم اگه نظری دارید بشنوم ممنون که خوندینگلگل

پاسخ
گیس گلابتون

واااااااااای
چه آدمهای وحشی ای...
من چه نظری دارم بگم؟ آدمی که به خاطر اعتراض دو نفری حمله می کنند و کتک می زنند، آدم نیستند. حیوانند.
برای این که داستان از کله ات برود و حال شما را بیش از این خراب نکند، آن را بارها بنویس. به صورت نمایشنامه و قصه بنویس. مهم نیست خوب می نویسید یا بد. فقط صد باری قصه اش را بنویس. دراماتیک ترش کن. به جای حرف زدن در مورد آن با آدمهایی که موضوع را نمی دانند، فقط بنویسید.
عجب وحشی هایی...

پاسخ
danger

امشب اولیشو مینویسم حتمن ممنونم از کمکتونگلگلقلب

پاسخ
pushana

اوه خدای من!!!!!!!!!!!danger!

پاسخ
sindrella

از بچگی به من هم همین رو یاد داده بودن.خصوصا که خانواده ی‌من خانواده ی فرهنگی هستن و مادر نجیبی دارم.وقتی بزرگ شدم و تحصیلات عالیه رو طی کردم و مدرس دانشگاه شدم این حس بیشتر شد که در شان من نیست دهن به دهن بشم با اینجور آدما....هفت سال از ازدواج گذشت و همچنان خانواده ی همسرم که نگاهی زیردستانه به عروس دارن منو لبریز کردن.من دو سال مریض شدم و داروی ضد افسردگی و اضطراب خوردم و به خاطر این داروها دکترم به من اجازه بچه دار شدن نمیداد.خسته شده بودم.هر بار خانومی کردن من اونا رو وقیح تر میکرد تا اینکه دو ماه پیش تلفن رو برداشتم و محترمانه بخشی از گلایه هامو گفتم که چشمتون روز بد نبینه...قشقرقی در زندگی من به پا کردن که به عمر ندیده بودم...حتی به همسرم گفتن کاری میکنیم طلاقش بدی...فقط به خاطر اینکه عروسی با این همه محبت و احترام به اونها گفته من از عملکرد شما گله دارم....به نظرتون اقدام من اشتباه بوده؟؟؟من که خودم فکر میکنم اشتباه نکردم ....گیسو جان شما چه میفرمایید؟؟؟نظرتون مهمه برام

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. با توجه به این که اعتراض شما باعث بهتر شدن رابطه نشده است، بله! روش شما اشتباه بوده است. چه اشتباهی کردید، خبر ندارم. پیشنهاد می کنم فایل خداحافظ خشم را تهیه بفرمایید. شیوه بیان اعتراض گام به گام در آن آموزش داده شده است. متشکرم

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet