زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

آراستگی زنانه یا همان بزک دوزک خودمان!

این پست از آن اعترافات گیس گلابتونی است که دارم همه شجاعتم را جمع می کنم و آن را می نویسم.

تصویری از نوجوانی خودم را به خاطر می آورم:

روسری نارنجی، روپوش زرشکی و شلوار سبز! فکر میکنم صبح از خواب بیدار شدم و بدون باز کردن چشم هایم هرچه دم دستم بود پوشیدم و از خانه بیرون زدم. (آن روزها هنوز حجاب اجباری نبود و ما شاگردان مدرسه راهنمایی، یک روسری دور گردن مان می انداختیم. نمی دانم برای چی) به این مجموعه نازیبا، یک صورت پر از جوش، دماغ بزرگ و موهای شانه نشده را هم اضافه کنید. تعجبی نداشت که من هر روز خجالتی تر و گوشه گیرتر می شدم.

کسی مرا در مورد لباس پوشیدن و آراستگی راهنمایی  نکرد. هیچ کس مرا یک گوشه نکشید تا چند نکته ساده مراقبت از پوست و مو و لباس پوشیدن را به من نوجوان بیاموزد. دیگر طفل نبودم که لباس های انتخابی والدینم را بپوشم، ولی خودم هم بلد نبودم چه بپوشم و چه نپوشم.

دردسرتان ندهم که سالها مسیر پیچ پیچی را طی کردم. گاهی بسیار پرزرق و برق پوشیدم، گاهی بی سلیقه وساده. گاهی از این ور بوم افتادم و گاهی از آن ور.

در مورد آرایش کردن هم وضعم بهتر نبود. فهمیده بودم وقتی آرایش می کنم زیبا می شوم، به اشتباه فکر میکردم اگر بیشتر آرایش کنم، زیباتر می شوم. شانس آوردم که یک ماهی در اروپا اقامت کردم. تازه آن هنگام فهمیدم که سادگی چه اندازه زیباست. فهمیدم آراستگی با رنگامیزی اغراق آمیز صورت متفاوت است. فهمیدم هرچه زنان خودباوری و اعتماد به نفس کمتری دارند، بیشتر صورت خود را رنگ می  کنند. هرچه خود را بیشتر دوست می دارند و محترم می شمارند، رنگ های کمتری روی صورتشان می مالند و بیشتر به سلامت پوست خود اهمیت می دهند.

تفاوت آرایش زنان عرب و ایرانی با اروپاییان از زمین تا آسمان است. حتما می دانید که زنان عربستان هنوز شناسنامه ندارند. یعنی جزو سرشماری آدمها نیستند. آرایش عربی را که دیده اید چقدر پیچیده و رنگارنگ است.

 ما خانمهای ایرانی به راهنمایی برای خوب پوشیدن و آراستگی نیاز داریم. یکی از شاگردان کلاس هدف، منیژه جون، که خانم بسیار شیکپوش و باسلیقه ای است، آرزو دارد که کتابی در مورد لباس پوشیدن بنویسد. من به او توصیه کردم اول یک وبلاگ بنویسد و بعد کم کم مطالب کتابش را آماده کند، چون من و خیلی از خانمها به چنین راهنمایی نیاز داریم. از طرفی شاگردان من، فرزندان من هستند. آدمیزاد است دیگر. دلم می خواست اول فرزند خودم آستین بالا زده باشد.

یادمان باشد که آراسته باشیم، خوب لباس بپوشیم، به سلامتی و زیبایی خود اهمیت بدهیم، به جای پیروی از مد، لباس هایی مناسب هیکل و موقعیت خود بپوشیم. لباسی که در محل کار یا دانشگاه می پوشیم با لباسی که سرقرار می پوشیم، یکی نیست. لباسی که در مهمانی رسمی می پوشیم با لباسی که در مهمانی معمولی می پوشیم، یکی نیست. لباس یک خانم سی و چند ساله با لباس یک دختربچه پانزده ساله متفاوت است.

در یک مهمانی خانم مهندس سی و چند ساله ای را دیدم که موهایش را مثل یک دختر سه ساله گیس بافته بود و شکایت داشت که چرا ازدواج نمی کند. در دلم گفتم: "چون فکر میکنی هنوز دختر کوچولوی بابا هستی و وقت ازدواجت نیست!" از طرفی خانم دکتر چهل و چند ساله را دیدم که با پنج سانت ریشه موی سفید، روپوشی اتونشده که سر آستینش پاره بود و کفش واکس نخورده در یک جشن رسمی شرکت کرده بود و باز شکایت داشت که چرا هیچ مردی قدر او را نمی داند. در دلم گفتم: "چون خودت قدر خودت را نمی دانی."سادگی را با شلختگی و بی توجهی یکی ندانیم.

در ادمه از شما دعوت میکنم راهنمای لباس پوشیدن در محل کار را مطالعه بفرمایید. در واقع منشور و اتیکت لباس در محل کار.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

bita

وای گیس گلابتون.من بینی بزرگی داشتم.حالا تصور کن آرایش غلیظ پر رنگ هم میکردم و تیپ میزدم.آخ که چقد متلک دماغ میشنیدم.الان 10 ساله بینیمو عمل کردم و راحت شدم خدا پدر دکتر حسین حق شناسو بیامرزه.
الان آرایش ملیح و ساده می کنم و تا جایی که بشه ساده وشیک میگردم.استاد دانشگام و تو دانشگاه کاملا رسمی ام و مانتو شلوار فرم می پوشم.تو خونه سعی میکنم بیشتر تاپ و شلوارکای رنگ و وارنگ بپوشم.ولی شدیدا خوشم می آد تو این زمینه یاد بگیرم.

پاسخ
آناهيدان

امان امان از دست دماغ بزرگ منم دماغ بزرگي داشتم كه دكتر امامي كوچيكش كرد . ولي حتي با اون دماغ وقتي به پوستم مي رسيدم قيافم خوب ميشد. پوست مهمترين فاكتور زيباييه . من الان مدتيه ميكرودرم ميكنم و ماسكهاي طبيعي استفاده ميكنم خيلي خوبه

پاسخ
دينا

سلام عزيزدل
زيبا ومفيد.وجودت بركت اورلحظهاي زندگيمان است.جاويدباشي اي گل زيباي خلقتگلقلبلبخند

پاسخ
ماه تابان

سلام .گیس گلابتون عزیزم من هم چند نکته در مورد محیط کارمیگم خیلی هم پیش پا افتاده هستند ولی محض یادآوری
1-لب خشک و ترک خورده خیلی بد منظره است حتی اگه مثل من نمیتونید توی محیط کار رژ بزنید حتما مرتب از نرم کننده لب استفاده کنید
2-مانتوهایی که زود چروک میشن اصلا برای محیط کار مناسب نیستند توی تنتون پلیسه میشن و به خصوص پشت اونها 7-8سانت بالا میره
3-یک دستبند و انگشترساده همراه یک عطر ملایم در محیط کار خیلی مناسبه.
4-مردم اول دست یک کارمند رو میبینند پس به ناخن مرتب شده ولو چند میلیمتری و کرم دست خوب اهمیت بدین.
5-یا آرایش نکنید یا مواد خوب به کار ببرید ریملی که ریخته واقعا بد منظره است
ببخشید پر حرفی کردم

پاسخ
admin

چه نکات خوبی

پاسخ
soudeh

mersiiiiiiiiiiii

پاسخ
الی گولو
http://www.eligooloo.com

مرسی گیس گلاب من همیشه خیلیییییییی ساده لباس می پوشیدم، تو سن و سال کم اون ساده پوشی اصلا خوب نبود، رنگای ساده، روسری های ساده، اما یک چیز را خووووب یادمه من از 18 سالگی ریمل زدم! یعنی پدر خدا بیامرزم هم مخالف بود بنده خدا، خیلی هم غیرتی بود، قدیم که یادته؟ سبیل چخماقی و اینا را نمیذاشتن برداریم؟ با فلاکتی من تو سن 24 سالگی کودتا کردم و کمی ابروهام را برداشتم، ولی این ریمل را باهاش زندگی کردم. وبلاگ چی نپوشیم را منم خیلی دوست دارم، خیلی وبلاگ خوبیه و نگار جون خیلی با سلیقه است. عصر 5 شنبه به خیر گیس گلاب مهربون

پاسخ
admin

مامان من تا 25 سالگی نگذاشت من ابرویم را بردارم! یعنی تا وقت رزیدنتی من با ابروهای پاچه بزی می گشتم! اگر عمه ام پادرمیانی نمی کرد، شاید تا روز عروسی ام نمی گذاشت! مصیبتی داشتیم.

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

امان از این مامانای نسل مااااااااااااااااااااکلافه

پاسخ
عود

سلام گیس گلابتون عزیزم. من یه زن 28ساله هستم و هر وقت لباس گران قیمت میپوشم اعتماد به نفسم میاد پایین وحس میکنم خواستم با این لباس به خودم ارزش بدم و...برای همین همیشه لباس ساده میپوشم و با لباس ساده اعتماد به نفس دارم!البته بعد ازدواج اینطوری شدم.

پاسخ
بنفشه

با نظرتون کاملا موافقم . نگارای عزیز واقعا زحمت می کشند که یاد بگیریم چی بپوشیم . به نظر من متاسفانه بسیاری از دختران ایرانی آرایش های نامناسب دارند و نمیدونند هر لباسی برای کجا مناسبه . لباس و کفش و آرایش مهمونی رو توی خیابون و مثلا برای خرید استفاده می کنند. باید یاد بگیریم که زیبایی در سادگیه ولی در عین حال آراستگی و زیبایی رو هرگز فراموش نکنیم

پاسخ
بنفشه

ضمنا به منیژه جون هم بگین وبلاگش رو راه بندازه و کتابش رو بنویسه . چه اشکالی داره که یک نفر دیگه مثل نگارا جون باشه که مارو راهنمایی کنه؟

پاسخ
مرضیه - ف

سلام خانم دکتر. نوشته هاتون عالیه. این نوشته خیلی به دردم خورد چون خیلی وقت بود که دنبال این میگردم که چطوری میتونم شیک پوش باشم. من آرایش ساده ای دارم و خیلی ساده لباس میپوشم خیلی ها به من میگن بیشتر به خودت برس و من دقیقا نمی دونم منظورشون از این حرف چی هست. همین یه هفته پیش یه خانم توی خیابون منو دید و بهم گفت اگه ازدواج نکردی شمارتو بده تا یه مورد بهت معرفی کنم. منم بهش دادم و اونم بهم گفت خیلی به خودت برس. با این حرفش خیلی ناراحت شدم و بهش گفتم من همینی هستم که میبینید نمیتونم مثل دخترای 20 ساله آرایش کنم .من 29 سالم هست. میدونی خانم دکتر فکر میکنم پسرای این دوره زمونه دیدگاهشون خیلی عوض شده و دنبال دخترایی میگردن که خیلی به خودشون میرسن

پاسخ
الی گولو
http://www.eligooloo.com

با اجازه گیس گلاب عزیزم
نه عزیزم اینطور نیست، پسرهایی هم هستن که دنبال دخترهای ساده و شیک و تر و تمیز میگردن، من همین هفته پیش پسر جوانی را دیدم که یک دختر خانم خیلی قرتی بهش معرفی شد و اصلا دوست نداشت، بعد یک دختر خانم جوان و ساده که البته به خودش رسیده بود و تیپ اداری نداشت را بهش معرفی کردیم خیلی خوشش آمده بود. اون خانم هم همینطوری اینو بهت گفته، از رو مهربونی گفته عزیزم، بعضی وقتا یک کیف خوشرنگ، یک شال خوشگل، یک کفش که با لباس آدم ست باشه تیپ را خیلی عوض میکنه، وگرنه آرایش زیاد و موهای اجق وجق را پسرهایی دوست دارن که خودشون هم اجق وجق هستند

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

یک چیز دیگر اینکه آیا می خوایم جذب مردانی بشیم که عجق وجق ها را می پسندند؟ آیا این مردها به درد ما خواهند خورد؟ بسیارند مردانی که جور دیگر می پسندند. چیزی رو جذب کنیم که هم لایقش باشیم وهم دوستش داریم.ببخشید دیگه معلم شدم در واقع با صدای بلند فکر کردم

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

خوب به خود رسیدن به نظر من زیاد آراایش کردن نیست . خوشرو و شاد بودن حتی؛ به نظر من به خود رسیدن هست.بدون آرایش بودن هم توی ایران که خیلیا یک کیلو آرایش میکنن به نظر زشت میاد . کمی آرایش ولی با همان توصیه های وبلاگ چی بپوشیم که همینجا پیداش کردم . لباس مرتب و اتو کشیده .کفش تمیز و بدون خاک و... حد اقل یک روز درمیان حمام رفتن و بوی تمیزی دادن و شاد بودن و شاد بودن این رااز من 40 ساله مجرد بشنوید که چقدر شاد بودن و روابط عمومی خوب داشتن در جذب آدمها موثر است. حیف دیر فهمیدم چون گاهی مجبوریم با تجر بیات خودمان به نتیجه برسیم و این زمان است که از دست میرود. خیلی حرف زدم

پاسخ
زی زی

سلام
نظرات من هم در مورد لباس مثل ماه تابان عزیزه . عطر خوب ، ست لباس با ترکیب رنگ متناسب ، صورت تمیز و چشم درخشان تو رابطه خیلی موثره .
در ضمن من و خواهرم یه کارگاه طراحی و دوخت لباس داریم که به خیلی ها در مورد لباس پوشیدن تا جایی که بتونیم کمک میکنیم .

پاسخ
arezou_2

:* متشکرمگل

پاسخ
tameshk

یکی از دوستانم میگه تو خیلی خوش عکسی در صورتی که من کلی عکس از خودم میگیرم تا ببینم تو کدوم بهتر میفتم و چطوری زیباتر به نظر میرسم و چه ارایشی بهم میاد و چه مدل مویی بهترم میکنه. منم به مد کاری ندارم هر چی بیشتر بهم بیاد و خیلی پرت نباشه میپوشم .

پاسخ
ladan sh

عزیزم!!!جالب بودلبخند
راستش من و مامان گلی سر پشت لب برداشتن هم جریاناتی داشتیمخنده
گیس گلابتون عزیزم من اعتراف میکنم که 2-3 سالی میشه اینقدی که تو این مدت بعد از خوندن زندگی مثل عسل جلسه سوم تو خونه به خودم میرسم ،به خودم نمیرسیدم!!!من واقعا ممنون شما هستم!!!من در جنوب کشور زندگی میکنم...معلوم نیست چرا حتی تو خونه خودم جلو شوهر هم اینقد شرم و حیا داشتم قبلا با وجود اینکه 28 سالمه فقط...
و برای وبلاگ چی نپوشیم که شما معرفی کردین متشکرم...اصلا خیلی برام جالب بود که به محض اینکه آدم تصمیم میگیره بیشتر به یه کاری بپردازه یا بیشتر یاد بگیره راه ها یکی پس از دیگری باز میشن!!!وای من عاشق این زندگیم...اصلا این فرآیند زندگی عالیه!!!بغلبغل

پاسخ
ladan sh

راستی گیس گلابتون عزیزم!!!
زندگی شیرین تر از عسل رو ادامه میدین برا ما؟؟؟؟؟قلب

پاسخ
admin

انشاالله:)

پاسخ
آشتی

واقعا نکته خیلی مهمیه. من که یه مدت فکر میکردم باید همونی که هستم، باشم و نباید حتی یه کم آرایش کنم!!!!!!!!!!!گریه کم کم یاد گرفتم به خودم برسم و وقتی فوق لیسانس قبول شدم، دیگه عاقل شدم و به خودم رسیدم. اینجوری نظر خیلی ها رو جلب کردم. منظورم جلب نظر نیست. منظورم اینه که وقتی به چشم خودم اومدم، حالا به چشم بقیه هم می اومدم!

پاسخ
oranoos24

من هم اون وبلاگ رو خيلي دوست دارم
يه پيج توي فبس بوك هم هست: what to wear today
خيلي چيزهاي خوبي رو با هم ست مي كنه
.
ولي نمي دونم واقعا بعضي وقتها افسوس مي خورم .... چه كسي و كجا بايد اين چيزها رو بياموزه . من خودم خوش شانس بودم كه مامانم همه اينها رو بهم ياد داده
ولي دوستي دارم كه يه خانوم دكتر موفق ه ولي اگه توي خيابون ببينيدش با عرض معذرت با يه زن خيابوني از نظر پوشش و ادا و اطوار نمي تونيد تشخيص بدهيد
يا كساني كه ساپورت رنگي با مانتوهاي كوتاه مي پوشن ..... من خودم اهل حجاب نيستم ولي به متناسب بودن لباس اهميت مي دم
اينكه اين كار بايد از كجا شروع بشه دغدغه اين روزهامه

پاسخ
گل مينا

سلام گيس گلابتون عزيزم قلب
راستش من هم مشكل بيني استخواني و افتاده داشتم كه خداروشكر با عمل خيلي زيبا و طبيعي شد و خيلي خيلي اعتماد به نفسم رو بالا برد!
خيلي ساده پوش هستم اما هيچ وقت شلخته نميپوشم ، ساده آرايش ميكنم و هرچند سال يكبار تنوع كوچكي در نحوه آرايشم ميدم مثلا تا پارسال خط چشم ميكشيدم اما حالا با سايه مشكي خيلي ملايم چشمامو خوشگل ميكنم آخه پوستم سفيده و بدون آرايش چشم خيلي بي روح ميشم !
از وبلاگ نگار خيلي خوشم اومد و ازش خواستم راهنماييم كنه
ممنون گل

پاسخ
leilaaa

بابت معرفی سایت بی نهایت ازت ممنونم. منم خیلی ازش استفاده میکنم. در همه ی زمینه ها راهنماییهای فوق العاده ای داره. هر روز علاوه بر وبلاگ شما وبلاگ نگارا را رو هم چک میکنم. بعد از یادداشت بردای از هر دوتا وبلاگ احساس میکنم دیگه کاری با نت ندارم و میتونم برم به بقیه کارام برسم. واقعا ازتون ممنونم.

پاسخ
tara1361

گلابتون عزیزدردم روتازه کردین.مادرم زن زیبایی است(البته نه تاحدی که خودش تصورمیکنه.ببخشید که درمورد مادربسیار عزیزم اینطور حرف میزنم)وهمیشه این جمله راالبته نه مستقیم ازاوشنیده ام که من شبیهش نیستم.ازسن نوجوانی به جای اینکه ازمراقبتهای پوست یادبگیرم اصرار داشت که من ازرژومدادچشم استفاده کنم.این مسئله هرروزاعتمادبه نفسم راکمترکرد.بعدها 2شخص مونث وارد زندگیم شدندکه آنها وضعیتی بدترازمادرم داشتند.اینبارمستقیم خطابم میکردند وخودراملکه زیبایی میدانستند.من ضعف وضعیف تر شدم وهمواره با ناراحتی آرایشهای غلیظ میکردم.ازآینه گریزان بودم.بسیار به پوستم آسیب رساندم.حتی آنقدرخودرازشت میدانستم که قصدازدواج نداشتم.بعدازازدواجم با رفتارهای به جای همسرم بهترشدم.اما هنوزم وقتی مرازیبا میداندمن باورنمیکنم.جالبتر اینجاست که دراطرافم همیشه شنیده ام که من دخترزیبایی هستم.اما هرچه میکنم نمیتوانم به این باوربرسم.هنوزم چشمانم راریزمیدانم.پس هرطورشده پنهانش میکنم.وقتی عینکآفتابی به چشم میزنم اعتمادبه نفسم بالا میرود.اماازوقتی که از
پیش شما برگشتم.وضعیت بهتری پیداکردم.دارم میگردم نقاط قوتم راپیداکنم وآنها رابهبود بدهم.وقبل ازهرچیزدارم سعی میکنم لکها وآسیبهای پوستم(ناشی ازاشتباهات آرایشی قبل ازدواج )رارفع کنم.حالا دچاروسواس برای پیداکردن دکترمناسب شده ام.بعدش هم میخواهم به ناخنها وموهایم برسم.لبخندببخشید چقدرپرحرفی کردم.دلم پربود وهیچوقت نشده بوددرمورد این موضوع باکسی حرف بزنم.همیشه دلم میخواسته دادبزنم که آرایش رادوست ندارم.یایک روزبدون آرایش ازخانه بیرون بروم.

پاسخ
نگارا

گيس گلابتون عزيز
بالاخره موفق شدم عضو بشم كه بتونم نظر بگذارم.
از لطف و محبت بي پايانت در معرفي مجدد وبلاگم بي نهايت سپاسگزارن و اميدوارم تك تك دوستاني كه اونجا سر مي زنن اگر يك نكته مثبت همراهشون مي برن اون رو به نام شما دوست عزيز به همه معرفي كنند كه لايق بهترينهايي

من هم امروز شاگرد شما و در حال دست وپنجه نرم كردن با تمرينات هفتگي زندگي مثل عسل هستم و از داشتن استادي مثل شما به خودم مي بالم.

پاسخ
admin

عزیزمی نگار جون

پاسخ
atlasbanoo

سلام خانم دکتر عزیزم من همیشه خدا رو شکر می کنم که تونستم باهاتون اشنا شم من دنبال مطالب فنگ شویی تو گوگل با وبلاگتون و شما اشنا شدم هر وقت که مطالبتونو می خونم انرژی مد گیرم وبراتون ارزوی موفقیت می کنم شما نگاه منو به زندگی عوض کردین خیلی دوستتون دارمقلب

پاسخ
مونیکا92

دقیقا همین طوره ! من خودم سعی میکنم در عین سادگی شیک باشم و وقت زیادی هم برای آرایش صرف نمیکنم فوق فوقش ده دقیقه ! چون معتقدم اگه برای سرکار یا دانشگاه زیاد آرایش کنی ، موقعیتهایی هست که حوصله نداری یا وقتشو نداری و مجبوری بدون آرایش ظاهر بشی ، اون وقته که هم خودت فکر میکنی چقدر زشت تر شدی ، هم بقیه !
به نظر من آرایش زیاد اعتمادبنفس کاذب میارهنیشخند

پاسخ
heydary

ممنون از این نوشته زیبات و همچنین ممنون از نگار عزیز که اینقدر خوب ما رو راهنمایی می کنه و از تو گیسو جان که سبب شدی این جمع دوستی مجازی شکل بگیره و همه بتونیم از این طریق آگاهی و مهارتهایی که تو زندگی بهشون نیاز داریم رو با هم قسمت کنیم

پاسخ
تنها1

گلقلبماچ چه راهنمایی به جا و قشنگی که اگه دوستای عزیز در این سایت کمی روی مطالب تفکر کنن به خیلی مسائل که ناشی از پوشش نامناسب هستش پی میبیرند.
مرحبا گیسوجان

پاسخ
محیا

شجاعتتون را تحسین میکنم خانم دکتر بسیار مهربان و عزیز.لبخند

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet