زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

شهر مقدس مکه

این بحث قدری تخصصی است. یکهو در ذهنم بالا آمد.

اگر بخواهم مقدمه و موخره آن را بنویسم، یک کتاب می شود.

به همین چند کلمه بسنده می کنم.

 

می دانستید که زمین هم مثل انسان، چاکرا دارد؟! 

 چاکرای گلو در زمین  به شکل مثلث است. سه شهر، سه راس این مثل هستند. یکی از این شهرها، شهر مکه است.

مکه، یکی از مقدس ترین و پرانرژی ترین مکان های دنیاست. برای این که تقدس یا انرژی این شهر را حس کنید، حتی لازم نیست مسلمان باشید و ارادت خاصی به دین اسلام داشته باشی. البته غیر مسلمان را که به این شهر راه نمی دهند، ولی حتی اگر مسلمان دوآتشه نباشی، وقتی پایت به مکه برسد و  از پله ها بالا بروی و وارد   صحن کعبه شوی، بی اراده زانوهایت خم می شود،  روی زمین به سجده می افتی  و شروع می کنی به های های گریه کردن...

صفای دلی که در آن صحن مقدس حس می کنی، مثل عطر خوشبو، زندگی ات را معطر می کند. آن لحظات معنوی مثل یک جواهر گرانبها همواره در صندوق دلت محفوظ خواهد ماند.

وقتی چند لحظه به فیلم یا حتی عکس کعبه نگاه کنید، انگار هیپنوتیزم می شوی. یک مربع ساده سیاه در مرکز، جمعیت سفید پوش در گردش به دور آن ....



می گویند همانطور که آدمها بیست و چهار ساعت روز، به دور مکه می چرخند، فرشته ها هم در گردش به دور آن هستند. به عبارتی دیگر انرژی تسبیح خداوند، در تمام لحظات روز و شب به دور این نقطه ویژه زمین در حال چرخیدن است. درست مثل یک چاکرا. وقتی در میدان این مرکز پرانرژی قرار می گیری، تمام ذرات وجودت شروع به ارتعاش در سطحی دیگر از حیات می کنند. به همین دلیل حتی اگر چندان معتقد هم نباشی، به محض رسیدن به مکه، دگرگون می شوی. هرقدر معتقدتر باشی و زندگی سالم تر و اخلاقی تری داشته باشی، این تاثیر شگفت در زندگی ات ماندگارتر می شود.

واااااااااااااااااااااای دلم مکه می خواهد.

عیدتان مبارک!

اطلاعات بیشتر در مورد چاکراهای زمین و نظریه گایا

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

bahman

سلام
عیدتون مبارک.
اطلاعات جالب و مفیدی بود کمابیش شنیده بودم اصلا ما آدما نبودیم مکه و کعبه بود قداست داشت!
چرا اون دو تا شهرو نمیگید میخوام بدونم:(
احتمالا یکیش فلسطینه (اورشلیم)

پاسخ
bita

پس واسه همینه که اونجا جنگ تمومی نداره.خیلی پر انرزی ان.

پاسخ
gisfa

چقـــــــــــــــــــدر زیبا نوشتین ، ممنــــون بابت همه چیز. از صمیم قلب میخوام هر کی دلش هوای این منبع انرژی رو کرده ،بهش برسه

پاسخ
roze-zard

من تجربه کاملا برعکس دارم؛ البته شاید چون اصلا مذهبی نیستم.
فقط به عنوان همراه مادر رفتم مکه. هیچ کدوم از این احساس ها رو نداشتم. راستش وقتی هم چشمم به کعبه افتاد با تعجب گفتم اینهههه؟؟؟ آخه اینقدر دور و برش صحن های بسیاااار بلندتر از کعبه وجود داره و روی کوهها برج های بلند ساختن که کعبه دیگه ابهت خودش رو نداشت برام.

یکی از دوستام هم وقتی رفته بود مکه، گفت همه داشتن سجده میکردن، من هنوز دوزاریم نیافتاده بود الان روبه رو کعبه هستیم! یعنی کعبه رو ندیده بود. چون تو تصورش دنبال یه چیز خیلی بزرگ میگشت. اگر انرژی و این چیزا اونجا زیاد باشه و قرار نباشه ربطی به احساس (مورد من) یا دیدن (مورد دوستم) داشته باشه، پس من و اون مثال نقض هستیم.

پاسخ
admin

این قدرت بزرگتر از انسان است که یک انسان بتواند نقیض آن باشد. تاثیر آن در وجودت ثبت شده. چرا تو آن را آگاهانه حس نکردی، دلیل دارد. اینجا جای بیان آن نیست.

پاسخ
بارانrf

چيزهايي كه گفتي به عينه احساس كردم قبل از ورود تپش قلبي گرفته بودم كه صداي آن را به وضوح ميشنيدم و به محض ديدن آن مكعب عشق به سجده افتادم و هاي هاي گريه.......چه حس عجيب و خوبي بود روز آخر هم دل كندن چه سخت بود خدا كند دوباره به آنجا بروم خدا كند

پاسخ
bita

خیلی جالب بود.عیدتون مبارک.

پاسخ
پگاه

سلام
نمي دانم چرا از گفتن آن دو شهر ديگر خودداري كرديد
ولي من بسيار كنجكاو شدهام بدانم .لطفا اگر كسي مي داند بگويد آن دو شهر ديگر چيست

پاسخ
farhan

سلام خانم مهربون چرا مهربون چون اینهمه انرژی رو عاشقانه به ادما میدی سوالم اینکه چطور تمرینات مثل زندگی مثل عسل رو میتونم داشته باشم البته بصورت کاملا منظم خیلی دلم میخواد صداتونو که مطمئنا مهربونه بشنوم امکانش هست

پاسخ
admin

در این سایت این تمرینات وجود دارد.

پاسخ
فلفل
http://felfelane.persianblog.ir

اعتراف میکنم که دارم از فضولی میمرم برا دونستن اسم اون 2 شهرنیشخند

پاسخ
parizaad

چقدر عالی و خوب نوشتید گیس گلابتون عزیز..عید شما هم مبارک...از خدا می خوام که خیلی زود برید مکه...مطمئن هستم که خواهید رفت

پاسخ
نیکایی

سلام. این روزها یک کتاب در رابطه با اعداد می خوانم و تاثیرات تاریخ تولد و ارقام و اعداد در افراد،در مورد دخترم ارتعاشات را بگونه ای ذکر کرده است که با ویژگی هایش تطابق دارد ولی بی قراری ها و حساسیتهای روحیش را به این ارتعاشات مرتبط دیدم و می خواهم بدانم آیا می توان در این زمینه مداخله ای داشت ،لطفا اگر در این زمینه مطالعه ای داشته اید راهنماییم کنید دخترم 2 ساله است .
مطالبتان را دوست دارم و از نوشته هایتان متشکرم.

پاسخ
admin

من در مورد عددشناسی چیزی نمی دانم

پاسخ
farzane20

منم مثل بقیه دوستان دلم میخواست بدونم اون دو شهر کجا هستن؟حالا چرا نگفتید؟ چه دلیلی داشت؟
عید شما هم مبارک.من مکه نرفتم و اصلا نمیدونم برم یا نه .با انرژی که گفتید موافقم کاملا نمونه اش در حرم امامم رضا هم هست..

پاسخ
behnaz2c

ظاهرا یکی تخت سلیمان در ایران و دیگری هرم مصر و کوه سینا در مصر و کوه اولیوز است .. البته در ویکیپدیا نوشته که اینا چاکراهای گلو هستند.

پاسخ
anahita

چشم اسم دو شهر دیگه رو نمی پرسم...ولی میتونم بپرسم دلیل اینکه نمیخواین اسمشونو بگید چیه؟

پاسخ
admin

چون این مفاهیم خیلی از بزرگتر از ذهن من هستند و من بخش های زیادی از آنها را متوجه نمی شوم. می دانید که من رونویسی نمیکنم یا فقط شنیده هایم را بازگو نمی کنم. چیزی را می نویسم که با گوشت و پوستم حس کرده باشم. چاکرای گلو یا ناف... سه تای دیگر چیست؟ جزئیات اینها خیلی از بیش از دانش من است. خواستم عظمت این شهر مقدس را به زبان چاکرایی بگویم . همین.

پاسخ
طراوت

سلام عید شما هم مبارک.
من از اطلاعاتی که دادید متشکرم.
خیلی آرزو دارم به مکه بروم.
امیدوارم خداوند توفیق این سفر را با معرفت نصیب همه دوستدارانش بکند.فکر میکردم انرژی زیادی که اونجاست به خاطر ذکر مداوم خداوند هست.این چاکرا چیز جالبی بود

پاسخ
ladan sh

چه قشنگ!!!
گیس گلابتون جونم متشکرم به ما اطلاعات میدی...تا گفتی لطفا اسم اون دو شهر رو نپرسین من فوری رفتم یه سرچی کردم...لبخند خیلی جالبه...اطلاعاتم زیاد شد!!!
دوستان که کنجکاو شدین جهت نمردن از فضولی زحمت بکشین یه سرچی کنین نیشخند!!
گیس گلابتون جونمقلب

پاسخ
Nasi

من ادم مذهبي خشك نيستم ولي با ورود به هر مكان عبادي از حس خوبي برخوردار ميشوم. مثلا ورود به كليسا يا جاهاي نظير ان. شايد حضور تعداد زيادي انسان با هدف خاص در يك زمان كوتاه باعث تجمع حس مثبت فراواني ميشود.

پاسخ
Nasi

راستي از اينكه در مورد واكسن رك نوشتي خوشم اومد. اخه من به خاطر اين طور كارا خودمو خيلي به زحمت مياندازم و زير بار مسيوليت در حال له يدهم. خوبه ادم كاهي نه كفتن بلد باشه.

پاسخ
admin

"نه" گفتن هنر است. حتی "نه" شنیدن هم هنر است.بعضی دوستان از این که من یادآوری کرده ام اینجا یک وبسایت رایگان است و به هزینه من اداره می شود، احساس ناراحتی کرده اند. من نمی توانم به همه درخواست ها جواب مثبت بدهم و آن هم در مدتی فشرده. البته هر آدم منطقی متوجه این موضوع ساده می شود.
خوشحالم نازی جون، که تصمیم گرفته ای، در مواقعی جواب "نه" بدهی. دوستانی که عضو "بهترین سال" هستند، می دانند که این یکی از تمرینات مهم دوره است.

پاسخ
m

بسيار جالب بود و باعث شد برم بگردم و در اين مورد و نظريه گايا اطلاعات بيشتري بگيرم.ممنون.
فقط نوشته بودند چاكراي گلوي زمين بر اين سه راسه

پاسخ
fe6236@ymail.com

سلام عزیزم
من پارسال اسفند ماه مکه بودم خیییییییییییلی حس خوبی داره وقتی روبروش نشستی و هی با خدا حرف میزنی واااااااااای از لمس پارچه و خوده خونه کعبه نگو که دلم میلرزه خیلی خوبه خدا قسمت همه دوستدارنش کنه حسش بی نظیره
هرچی مدینه غم داره مکه پر از حسه شادی بود واسم

پاسخ
elham_gh

گلاب خانم جان
نامردیست! من می دانستم که 3 شهر پر انرژی در جان وجود دارد که یکیش مکه است و اون2 تای دیگر را نمی دانستم. حالا شما هم میگی اسم اون 2 تا را نمیگی! میشه اسم مکه رو نگی اون 2 تای دیگ رو بگی؟ :)

پاسخ
مليسا

واييييييييييي نميدونستم خيلي جالب بود من 10 سال پيش رفتم مكه دوستم برام ثبت نام كرده بود و من پولي براي پرداختش نداشتم مثل معجزه پول رو يه روزه جورش كردم داستانش رو مينويسم و براتون ارسال ميكنم وقتي رسيدم به كعبه فقط نور ديدم تا چن لحظه نه ادمي بود دور برم و نه خانه اي فقط نور مطلق بود من چند ثانيه چشمامم مسخ شده بود و فقط نور خيره كننده ديدم بعد يهو انگار كه از خلسه بيام بيرون ديدم دوروبرم پر از ادمه و همه دارن ميچرخن تجربه جالبي بود من تمام روز رو مينشستم روبروي كعبه و ميرفتم به خلسه خيلي خوب بود خيلي حالا ميفهمم چرا ممنون كه اين مطلب رو گذاشتين

پاسخ
dibat
http://www.amid83.blogfa.com

حقیقتا همه را درست گفتی عزیزم من این لحظه ی ناب را با تمام وجود تجربه کردم وباز در آرزویش هستمقلبعید شما هم مبارک.

پاسخ
ابی چون اسمان

خیلی مطلب جالبی بودفرشته
در مورد دوستان هم کنجکاوی که طرف مقابل رو معذب میکنه اصرار جایز نیست البته از دوستان عذر میخوامشرمنده

پاسخ
sarashadan
http://www.dokhtarekhak.blogfa.com

متن فوق العاده اي بود

پاسخ
شادی

بسیار مطلب خوبی بود.

واقعا سپاسگزارم

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

متفکر

پاسخ
pushana

چی بگم واللا!!!!!

پاسخ
pushana

عربستان در ویکی پدیا یکی از چاکراهای گلو نوشته شده.یه چاکرای گلوی دیگه هم تخت سلیمان در ایران نوشته شده. خیلی زیادن چاکراهای سه گانه. می تونید نظریه گایا رو گوگل کنید. خودم به شخصه نظری ندارم.

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet