مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1390/08/20 00:00

یک خبر عالی!


نازنینی که این خبر خوب را برای ما نوشته، یکی از شاگردان دوره "هدف" است. ازم خواست که اسم او را ذکر نکنم.

سلام  گیس گلابتون جان

منم مثل خیلی از دوستان براتون یه خبر خوش دارم و اونم اینکه از پارسال که در دوره هدفگذاریتون شرکت کردم و هدف هایم را برای امسال تعیین کردم، دقیقا به هر دو هدفم تا آبان ماه 92 رسیدم که یکی رسیدن درآمدم به مبلغی تعیین شده بود و دومی ازدواج با فردی دلخواه که چند هفته پیش صورت گرفت.

دوست دارم برای دوستانی که این نوشته را می خوانند و هزاران بازدید کننده سایت از تجربه خودم بگم که برای رسیدن به هدف، به نظرم لازمه به تمام حرف هایی که اینجا در سایت یا توی کلاس هدفگذاری می خونیم یا می شنویم، عمیقا اعتقاد داشته باشیم و فقط از سر امتحان کردن و " حالا اینم انجام بدم ببینم چی میشه" نریم سراغش...احساس می کنم یکی از مشکلات ما بی اعتقادی نسبت به همه چیز و سطحی دیدن هر موضوعی هست.

نکته ها و حرف ها و راهکارهای آناهیتای عزیز برای داشتن زندگی شادتر و رسیدن به هدف برای من واقعا موثر و عالی بود...گرچه در طول این 1 سال و 9 ماهی که همراه گیس گلابتون هستم و سعی کردم نگاهم را به زندگی عوض کنم، بارها ناامید و خسته و ناتوان شدم! اما سعی کردم همه اینها کوتاه و مقطعی باشه و هر وقت احساس کردم داره فکرهای بد میاد سراغم دوباره نوشته و یادداشت ها رو دوره کردم. و البته که همراهی دوستان خوب دوره در طول این 1 سال و قرارهای هفتگی برای دیدن و گزارش دادن به یکدیگر به پیشنهاد آناهیتا خیلی موثر بود.

امیدوارم همه دوستان به همه آرزوهاشون و اهدافشون برسن و همچنین اناهیتای عزیز.

که واقعا معلمی فراموش نشدنی برایم خواهد بود، معلمی که قطعا در ادامه زندگی برای رسیدن به اهداف و امیدوار بودن به راهنمایی هایش احتیاج دارم.

 

هزار هزارتا بهت تبریک می گویم، نازنین زیباروی زیباخو. برایت شادی، تندرستی، ثروت، موفقیت، عشق و صمیمیت آرزو می کنم.

و یک مطلب خیلی مهم! لازم نیست که به من یا حرف هایم اعتقاد داشته باشید! من که امام یا پیغمبر نیستم. ولی اگر در کلاسی ثبت نام کردید، از آموزه های آن کلاس استفاده کنید. چون هم پول دادید و سر آن کلاس نشسته اید و هم وقت گذاشته اید. اگر در دوره مکاتبه ای ثبت نام کرده اید، تمرینات آن را انجام بدهید، وگرنه پول تان حرام می شود. مثل این است که یک اتومبیل خریده باشید، ولی آن را از پارکینگ خانه خارج نکنید. آن ماشین چه فایده ای برای تان دارد؟ احتمالا ذهن تان را هم درگیر میکند که چرا اینقدر پول بابتش دادم! اگر حرفی به نظرتان منطقی و خوب می آید، کاری نداشته باشید که چه کسی آن را گفته، انجامش بدهید. با همه دل و جان هم انجامش بدهید.

یادتان باشد اندازه موفقیت شما به دو چیز بستگی دارد:

اول، میزان اشتیاق و بزرگی آرزوی شما. به زبان ساده تر همانقدر در رسیدن به خواسته های خود موفق می شوید که آن را "بخواهید!" نه به زبان بلکه با همه وجود.

دوم، توانایی شما بر غلبه کردن به یاس و نومیدی. باز هم به زبان ساده یعنی باید بدانید که آدم های موفق همیشه شاد و خندان و سرحال نیستند! باید بدانید که مسیر موفقیت و رسیدن به آرزوها یک مسیر خوش و آب و هوا و صاف نیست. در این مسیر، گاهی زمین می خورید، گاهی خسته می شوید، گاهی نومید می شوید. گاهی کنار جاده می نشینید که نفس تازه کنید. ولی اگر بدانید چه می خواهید و برای چه آن را می خواهید و "بدجوری" آن را بخواهید، حتم دارم که راهی برای ادامه دادن خواهید پیدا کرد.

همین بنده که این وبسایت را می گردانم و دوستان مشاوره می دهم، همین الان چهار تا مشاور دارم! یک مشاور خانواده، یک مشاور رشد شخصی، یک مشاور مالی و یک مشاور کسب و کار. وقت می گیرم، پول می دهم و مشاوره می گیرم. این چهار مشاور حرفه ای غیر از مشاوره هایی است که از دوستان عاقل و فهمیده ام می گیرم.

پس اگر چیزی خیلی خیلی خیلی می خواهید، دست روی دست نگذارید. تکان بخورید! برای شروع به این عروس زیبا که ظرف یک سال هم مرد دلخواهش را پیدا کرده و هم درآمدش را به چند برابر رسانده است، تبریک بگویید و از ته دل شاد بشوید. خدا بزودی قلب شما را هم شاد خواهد کرد.


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

soudeh

تبریک میگم...امیدوارم موفقیت های بیشتر در انتظارت باشه:)

پاسخ
salimi

من چهارسال و نیم برای رسیدن به یک هدف تلاش کردم. اون هدف درمان همسرم و رسیدن به یک زندگی طبیعی بود. چیزی که همیشه ازش محروم بودم و همین الان هم هستم...البته منظورم بعد از ازدواجه...
ولی یان تلاش ها هیچ نتیجه ای نداشت...هیچی. فقط اتلاف عمر و پول و اعصاب بود. یه هر متخصصی که پیشنهاد میکردن مراجعه کردیم ولی دریغ از یک ذره بهبودی.
حالا بعد 5 سال دارم به صورت جدی به طلاق فکر میکنم. دیگه توان تحمل یک زندگی غیرعادی پراسترس رو ندارم.
گاهی ادم هرقدر تلاش میکنه به هدفش نمی رسه. هرقدر هم بخواد فایده ای نداره...
کاش دنیا واقعا همین طوری بود که شما می بینی. ولی خیلی وقتها بی رحم تر از اونه که فکرش رو می کنیم.

پاسخ
roze-zard

عزیزم؛ گاهی نتیجه تلاش اینه که باید چیزی رو رها کرد. این هم یه نتیجست و به همون اندازه ارزش داره.

تلاش و نتیجه گرفتن یعنی روشن شدن گام های بعدی.... :)

بابا تازه بعضی وقتا چندین سال رو یه چیزی سرمایه گذاری میکنی، بعد میبینی هی وای من که به یه دلیلی که فکرشم نمیکردی و از دستت در رفته بوده، کلا مسیرت اشتباهه. کلا رو هیچ سرمایه گذاری کردی. خندهخنده مثل قضیه شباهت مورچه و تفاله چایی :))) بعد مثلا همه تلاشت رو تفاله چایی بوده :)))))
زندگیه دیگه. همینه.
باید با شادی بگذرونیمش و سعی کنیم بهترین راه رو بریم لبخند

پاسخ
admin

برای همسرت از خدا شفای عاجل و کامل می خواهم. خیلی سخته. حق داری.

پاسخ
ITeng
http://power-it4u.blogfa.com

سلام خانومی عزیز
من فکر میکنم گاهی ایراد از کار خود آدم باشه، مثلا بدون هیچ فکر تازه ای و بدون ایجاد تغییری در راه حلش، هر سال همون کارها را به شیوه ای متفاوت انجام میده و انتظار داره نتیجه دیگه ای بگیره، مثلا اگر برا امتحان به شی.ه های متفاوت هر ماه درس نخونیم، خب نتیجه همون قبول نشدنه.
برا درمان بیماری چطوز اون همه شفاهای عجیب و اتفاقات نادر افتاده، چراشما یکی از اونها نباشی؟
اگر دکترها جوابتون کردن،ی پیشنهاددارم، مطمئن نیستم اما احتمال 60 درصد میدم خوب باشه(لااقل جواب متفاوتی بگیرید)اگر در تهران هستید به آقای خردمند یه مراجعه کنید یا سی دی های ایشون رو بخرید، اگر کسی با نیروی ذهن خود و البته کمک خدا توانسته شفای بیماری لاعلاج بگیرد، مطمئنا شما هم می توانید، اگر.....
بخواهید و باور داشته باشید.
به امید روزهای خوب سلامتیلبخند

پاسخ
salimi

برای این دوست عزیز آرزوی خوشبختی دارم.

پاسخ
اتنا

تبریک می گم دوست عزیز. امیدوارم همیشه موفق و خوشبخت باشیگلبغل

پاسخ
golab

از صمیم قلبم بهتون تبریک میگم،هم به این خانومی که به اهدافشون رسیدن و هم به گیس گلابتون عزیز قلبگل

پاسخ
دينا

اي جونم.فدات بشم من گل من گيسوماچپلک.گلگل
عزيزدل دوستداشتني برات ارزوي خوشبختي دارم...ديگه ازالان تمريناي زندگي مثل عسل واميدوارم باعشق انجام بديو

پاسخ
*ترنج*

دوست عزیز خیلی برات خوشحالم، ممنون که این خبر خوب رو با ما هم در میون گذاشتی، چرا که همین خبرهای خوب شوق و انگیزه برای ما ایجاد میکنه که شروع کنیم و راسخ باشیم و ادامه بدیم تا به هدفمون برسیم. خیلی برات خوشحالم و آرزوی روزهای خیلی خوب و پر از شادی دارم برات و هزاران تبریــــــــــــک به تو که انشاءالله عروس خوشبختی خواهی بود.
گیس گلابتون عزیزم ممنونم ازت برای به اشتراک گذاشتن خبرهای خوب، وقتی تیتر خبر خوب و میبینم مثل بچه ها ذوق میکنم و میام ببینم چه خبر خوبی داری برامون، خبرهای خوبت افزوووون باد:)

پاسخ
نجمه22

بسیار عالی.
عشقتان مستدام.

پاسخ
lk

خییییییلی عالی خیلی مبارک خیییییییلی خوشحالم دوست عزیزم امروزم از اون روزایی بود که غرغروی مغزم حرفای ناامیدکننده بهم میزد البته چندروزه اینطوری شده ولی با خوندن خبرخوش تو دل منم خوش شد خدایا هزاربارشکرت که یه دخترخوبه دیگه به مرد رویاهاش رسید خدایا خیلی شکرتگل

پاسخ
الی گولو
http://www.eligooloo.com

الهی که به سلامتی و دل خوش، خوشبخت بشن این دوست عزیز، تو هم موفق و موید باشی گیس گلابتون بانو

پاسخ
meghnatis

خداروشکر
خیلی خوشحال شدم
کلا اون بالای صفحه که مینویسه خبر خوب بعد میبینی قلب یه نفر پر شده از شادی یه حس خوب و غریبی به آدم دست میده . مثل مورمور!!!!!!!!

پاسخ
sepidarsepid

سلام یک دنیا تبریک میگم به دوست عزیزمان و هم به آناهیتای عزیز که همچین شاگردی داشتند!

پاسخ
rose65

سلام گیس گلابتون عزیز
الان که دارم این کامنت رو مینویسم غروب جمعه هست، خیلی دلگیر و کسل از خواب بیدار شدم، حس میکردم غمی رو قلبم سنگینی میکنه و پیش خودم میرفتم به عالم خیال که من هم همسر مهربانی دارم که مونس این اوقات تنهایی ام هست، پاشدم واسه خودم یه لیوان چای ریختم و با بی میلی لپ تاپمو روشن کردم و اولین جایی که سر زدم وبسایت شما بود که این خبر رو خوندم.
با خوندنش حسی سرشار از شادی به جای اون غم قلبمو فراگرفت و اشک تو چشمام جمع شد حس کردم خدا داره بهم لبخند میزنه و میگه ببین دختر خوبم تجربه ی این حسهای لذتبخش چیز دور از دسترسی نیست همونطور که این خانوم زندگیشو تغییر داده و از احساسات خوب سرشار شده پس تو هم میتونی...
چقدر حالم بهتر شده... گیس گلابتون عزیزم ممنونم که با گذاشتن این خبر غروب غمگین جمعه مو تغییر دادیقلب. دوست عزیز کلاس هدف به شما هم یک دنیا تبریک میگملبخند
به امید روزی بسیار نزدیک که من هم بیام و خبر شادیهامو بگم و غروب جمعه ی شخص دیگری رو پر از حسهای خوب کنم. من بی صبرانه منتظر اون روزم چون مطمئنم که دور نیست.

پاسخ
حمید

به این دوست گرامی تبریک میگم.

امیدوارم همیشه در زندگیشان هدفمند باشندگل

پاسخ
آرزو86

گیسو جاان منم کلاس هدف می خوام.لبخند

پاسخ
آرزو86

گیسو جاان منم کلاس هدف می خوام.لبخند

پاسخ
آرزو86

گیسو جاان منم کلاس هدف می خوام.لبخند

پاسخ
آرزو86

گیسو جاان منم کلاس هدف می خوام.لبخند

پاسخ
parizamani68

عروس خانوم مبارکه به سلامتی خوشبخت باشی گللبخند

پاسخ
sheri

تبریک و هزاران بار تبریک دوست عزیز. به امید شادی و موفقیت بیشتر

پاسخ
نیلو

تبریک میگم عروس خانوم :* ایشالا همیشه خوشبخت باشین :)

پاسخ
aram

سلام واقعا از صمیم قلب به این دوست عزیز تبریک میگم و آرزوی خوشبختی برای این بزرگوار و همه دوستان دارم وخوشحالم که استاد بزرگی چون خانم دکتر عزیز داریم البته خیلی فاصله گرفته ام امیدوارم زودتر بتونم این فاصله را بردارم . بازهم به دوستمان و خانم دکتر تبریک می گم و خدای بزرگ را به خاطر این الطافش سپاس می گویم .

پاسخ
مینا گلی

افرین به ارادت گلم. عروسیت مبارک. گل

پاسخ
نیلوفر2

هزاربارتبریک _هزاربارتبریک که اینقدخدادوستتون داشته و اینجوری شمارو به ارزوهاتون رسونده خوشبخت باشین عروس خانم ................. خانم گیس گلابتون خوشحالم عضوسایتی هستم که این همه بازدیدکننده پروپاقرص داره ولی گاهی واقعا دلم میخواد که کاش اینجا این همه عضونداشت این همه متقاضی نداشت سرشما اینقد شلوغ نبود که فقط من مینوشتم و شما جواب میدادین من غر میزدم و شما ارومم میکردین من دردو دل میکردم و شما گوش میکردین نمیدونین چقد نیاز دارم با یه نفرمثل شما حرف بزنم افسوس که مثل شما اطرافم هیچ کس نیست هیچ کس.....خوشبحال هرکسی که یه نفرمثل شما توی زندگیشه .......ولی همین که خواننده مطلب هاتونم یه شانسه _همیشه موفق باشین خانم گیس گلابتون

پاسخ
admin

اشتباه می کنی! من اصلا به حرف غرغروها گوش نمی کنم که بخواهم دلداری ات بدهم. کمی که با سایت آشنا بشوی، متوجه می شوی که من کامنتهای پراز غرغر و منفی بافی را پاک می کنم. پس لطفا غرغرهایت را برای خودت نگه دار. من خودم اینقدر در زندگی ام دارم که حوصله غرغر بقیه را ندارمزبان

پاسخ
هانا

سلام به شما گیس گلابتون عزیز و سایر دوستان
دوست عزیز از شنیدن این خبر خوشحال شدم و انرژی مثبت گرفتم... بهتون تبریک میگم و آرزوی خوشبختی دارم...
و خانم دکترعزیز بابت سایت تاثیرگذارتان تشکر فراوان دارم و براتون آرزوی بهترینها دارم

پاسخ
sarah120

تبریک میگم خوشبخت باشیگل

پاسخ
tina_tabatabaei

سلام
خیلی خیلی خیلی تبریک!
شاید مهمترین تبریکم بابت این باشه که اول از همه تونسته هدفشو مشخص کنه.ممکنه هرکدوم ما یه چیزی ته ذهنمون باشه ولی مشخص کردن اینکه هدف واقعیمون چیه یه کار خیلی بزرگه.
واسه ی مشخص کردن این دو هدف بزرگ و تمام تلاشی که توی این مسیر انجام دادی بهت بینهایت تبریک میگم. و بسیار خوشحالم که این تلاش ها همونجوری که دوست داشتی به ثمر نشست.

پاسخ
somayeh

همکلاسی عزیزم دوباره و دوباره بهت تبریک میگم بودن در کنار تو و بقیه بچه ها به من هم انرژی و گرما میده واسه رسیدن به اهدافم امیدوارم به اهداف جدیدترت هم برسی

پاسخ
فلفل
http://felfelane.persianblog.ir

......عزیزمی تبریک میگم بهت امیدوارم شاد و سالم باشی.هرچند که تبریک حضوری گفتمبغلولی کامنتشم خوشمزس

پاسخ
Sepidar.alavi

سلام
ممنون که ما رو هم در شادی و موفقیتِ خودتون سهیم کردین...
امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید و دلتون آروم باشه گل

پاسخ
Maryam65

سه تا تبریک میگم
اول به عروس خانم
بعد به گیسو جونم بخاطر پرورش افردای چون این دوست عزیر
بعدشم به خودم ک با این خانوم دکتر دوست داشتنی آشنا شدم و روز ی 45896432 بار میام این سایت ببینم مطلب جدید گذاشته یا نه!
البته من هنوز مطالب قبلو کامل نخوندم و واسه خودم متاسفم ک دارم وقتمو سر چیزای الکی از دست میدم
متاسفانه من معتاد اینترنتم!
کاش در مورد ترک اینترنت مطلب مینوشتین...

پاسخ
shada

یک دنیا دلم شاد شد. برای این دوست نازنین آرزوی شادکامی دارم و از شما خانم دکتر عزیز برای تک تک لحظه هایی که برای ما وقت می گذارید بی نهایت سپاسگزام. سبز باشید.گل

پاسخ
سارا(راهی که باید رفت)

تبریک میگم بهت خانوم گل
ایشالا خوشبخت شی
مرسی برای خبر خوبت قطعا الهام بخشه برای ماها عزیز دلمگلماچقلب

پاسخ
albaloo

تبریک می گم و ممنون که شادیت رو با ما قسمت کردی لبخند امیدوارم آرزوهای بعدیت هم تبدیل به واقعیتی شیرین بشن گل

پاسخ
magie

از صمیم قلبم تبریک می گم و امیدوارم زندگی آروم و روشنی پیش رو داشته باشند

پاسخ
roya.g

تبریک میگم گل

پاسخ
zary66

از ته قلبم بهت تبریک میگم ایشالا خوشبخت شیقلب

پاسخ
آنه

خیلی خیلی مبارک باشه عروس خانوم پولدار . شاد و سربلند باشیگل

پاسخ
sheikhyan

تبریک میگم عروس ناز و زیبا
امیدوارم در کنار زوجت شاد شاد شاد و آرام آرام باشی
گیسو جان از تو هم ممنون بخاطر وبلاگ قشنگت
ضمنا کتابا بدستم رسید و میخونمش
و سخت ذهنم رو مشغول کرده

پاسخ
zaynab

تبریک میگم عزیزم انشالله خوشبخت و پر ثروت باشی

پاسخ
sheikhyan

تبریک میگم عروس ناز و زیبا
امیدوارم در کنار زوجت شاد شاد شاد و آرام آرام باشی
گیسو جان از تو هم ممنون بخاطر وبلاگ قشنگت
ضمنا کتابا بدستم رسید و میخونمش
و سخت ذهنم رو مشغول کرده

پاسخ
tahere

به این دوست عزیز تبریک می گم که موفق شد به اونچه که می خواست برسه انشالله که زندگی پر خیر و برکتی داشته باشهلبخند

پاسخ
roze-zard

تبریک فراوان بانو. بسیااااااااااااااااااررررر تبریک.

برایت آرزوی موفقیت روز افزون دارم گلگلگل

---------------------
گیس گلابتون جان ممنون از اینکه از مشاوره هات رو میگی. همین که میگی این 4 تا مشاوره رو داری، برای من که خیلیییییییی عالیه. چون این فکر رو تو سرم میکاره لبخند

دلم میخواد یه بار هم بگی چطور مشاوره خوب رو تشخیص بدیم...
من تاحالا 4 نفر مشاور (که تعریفشون رو زیاد شنیده بودم) تجربه کردم. هیچ کدوم برام خوب نبودن. یعنی یه حرف ثابت و قصه های همیشگی رو بلد بودن میگفتن. من که اون حرفها رو خودم بلد بودم و در عمل یه جاهایی گیر کرده بودم، نمیتونستن کمکم کنن.

پاسخ
admin

اینقدر امتحان می کنم تا یک خوبش را پیدا کنم. به علاوه ممکن یک مشاور برای یک نفر خوب باشه ولی با دیگری هماهنگ نباشه. باید کسی را گیر بیاری که احساس کنی باهاش هماهنگی.

پاسخ
jojoli

خوشبخت و پيروز و سر بلند باشيد
تبريك ميگم

پاسخ
yasi07

سلام گیسوی عزیز بهت تبریک میگم و به این خانم عزیز که به ارزوهاش و هدفاش رسیده امیدوارم همتون هر چی که از خدا میخواید بهتون بده دوستای گلم برای منم دعا کنید تا برای چند وقت دیگه منم با یه خبر خوب خوشحالتون کنم ممنونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم برای همتون ارزوهای قشنگ قشنگ دارم

پاسخ
magie

صمیمانه تبریک می گم و آرزوی خوشبختی دارم براتون

پاسخ
shadi

مبارکهههههههههههههههه:)))))))))))))))))))))))))

پاسخ
فرشته مهربان

به به همیشه خوش خبر باشی گیس جونم.به این عروس خانم تبریک میگم ان شالله همیشه با دل شاد و لبی خندان در کنار مرد خوبت باشادی زندگی کنید.

پاسخ
زندگی20

سلام. تبریک می گم. همیشه شاد و موفق باشی.
از ته ته ته دلم آرزو می کنم آرزوی همه خانمای این سایت مثل این دوست عزیزمون برآورده بشه.

پاسخ
nasim

دوست عزیز و خوشگلم بازم بهت تبریک می گم قلب

پاسخ
gisfa

چه عـــــــــــــــــالی ، همیشه شاد و خوشبخت باشی عروس خانم

گیس گلابتون عزیز ممکنه خواهش کنم کمی بیشتر راجع به مشاوره مالی، رشد شخصی و کسب و کار توضیح بدید. من تا حالا نمیدونستم همچین خدماتی هم وجود داره ، و چقدر هم عالی میتونه باشه
اینکه چه عنوانی دارن و از کجا میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد و وقت مشاوره گرفت
ممنون بابت همه راهنماییهای ارزشمندت

پاسخ
نوا

سلام و عرض تبریک فراوون هم به دوست نازنین و هم به گیس گلابتون عزیزکه شاگرد خوبی رو به خوبی هدایت و کمک کرده ،ممنون که به ما این خبرهای خوب رو میدین تا امید و جانی دوباره برای ادامه مسیر بگیریم. برای هردوی شما ارزومندم که همیشه پیروز شاد و سالم باشید و نه تنها به هرچی که دوست دارین بلکه صدبرابر بیشتر برسین.

پاسخ
zm

سلام دوست عزیز بهت تبریک میگم من به تازگی عضو این سایت شدم امیدوارم منم بتونم مثل شماها فکر کنم.

پاسخ
آنجل

خيلي خيلي مباركتون باشه اميدوارم هميشه تو زندگي به هر چيزي كه دوست داريد برسيد .
مرسي گيس گلابتون

پاسخ
آشتی

از ته دلم تبریک میگم!!!!!!!! خوشحالم با تلاش و پشتکار به چیزهایی که خواستید رسیدید! البته با تشکر ویژه از گیس گلابتون!بغل

پاسخ
asra

مبارک باشه....
ایشالا ما هم به هدف هامون برسیم بیاییم هی خبر خوب بدیم

پاسخ
سنجاقک

تبریک میگم وآرزوی خوشبختی براشون دارم.گل
از آناهیتای عزیزهم بسیار سپاسگذارمگل

پاسخ
asal

منم به این خانوم تبریک میگم و واسش روزهای خوب و خوب تر رو از خدا میخوام

پاسخ
بیتا‎‏ بیتایی

خیلی مبارک باشه عزیزم انشاالله موفقیتهای بیشتری بدست بیاوریگل

پاسخ
سوشا

تبریک میگم به عروس خانم گل و امیدوارم همه به آرزوهاشون باوجود رضای خدا برسن
عروس خانم زندگی پر از خوشی برات آرزو دارم

پاسخ
N.fotoohi

دوست عزيزم خيلي خيلي بهت تبريك مي گم و بهترين روزها رو براي تو و همسرت ارزو مي كنم قلب

پاسخ
اوین

سلام به همگی
به این دوستمون هزاران تبریک و شاد باش می گم
انشاله همشه سایت پر از خبرای اینجوری باشه
منم تازه شروع کردم انشالله به زودی خبرای خوبی هم ازمن ببینیدقلبلبخندماچ

پاسخ
leylee

الهی که خوشبختی و شادیت روزافزون و پایدار باشه. همیشه سلامت باشی و خوش

پاسخ
نیلوفر2

حق باشماست خانم دکتر اینجاجای غرزدن نیستلبخنداصلاکی گفته من قراره غربزنم؟نیشخندباسایتتون که اشنا هستم.مثل همیشه شادباشین

پاسخ
slowmotion

وقتی صدای خنده ی کسی رو می شنوم همیشه تو دلم میگم الهی همیشه بخندی!
حالا به شما هم تبریک میگم و از صمیم قلب خوشحالم الهی همیشه خوشحال و موفق باشی

پاسخ
slowmotion

منم مشاور رشد شخصی میخام اما دانشجوی بیکار هستم و نمی تونم زیاد هزینه کنم چکار کنم؟! می تونم یه مدتی خودم تنهایی کار کنم؟ پیشنهاد شما برای من چیه؟

پاسخ
admin

دانشگاه ها که مشاور رایگان دارند. به علاوه بله. حتما در دوره دانشجویی کار کن. کار پاره وقت.

پاسخ
گل بو

خیییییییییییلی مبارک عزیزمممممم
ایشاال... منم امسال به ارزوم برسم

پاسخ
elin
http://g5line.com

خیلی عالـــــــــــــــــــــــــــــتی بود.
عرض تبریک و شاد باش به این خانم هدفمند و همچنین خانم دکتر عزیز!
لبخند

پاسخ
slowmotion

خوشحالم که جزو اون 4 نفری بودم که عضو خبرنامه شدم و موجبات غضب شما نشدم :دی منظورم راجب رشد شخصی بود دانشگاها که مشاور رشد شخصی ندارن!

پاسخ
sama_rad

عزیزم خیلی مبارک باشه ....امیدورام زندگی به کامتون باشه و روز به روز موفقیتهاتون بیشتر :)

پاسخ
افسان

سلام. اول تبريك مي گم به اين خانم براي رسيدن به دو هدفش كه براش تلاش كرد و ايمان داشت. دوم اينكه هركسي يك راه ره به شيوه خودش مي ره و تجربه خودش رو پيدا مي كنه. اين جمله كه ما سطحي نگريم و بي اعتقاديم به همه چيز كه مانع رسيدن به هدف هامون مي شه رو دوست داشتم.آره بعضي موقع ها مي گيم چيكار كنيم اما حوصله اجرا نداريم و دلمون مي خواد تلاش نكرده داشته باشيم...

پاسخ
ماهتاب

بسیار تبریک میگم خانمی آرزو میکنم همیشه شاد و سلامت و موفق و عاشق باشی ،گیسو جون از شما هم ممنونم و برای شما هم بهترینها رو آرزو میکنم

پاسخ
آرزو86

عروس خانم ایشالا که خوشبخت شی!گل

پاسخ
يلدا

تبريك ميگم اميدوارم من هم در تاريخي كه گفتم به خواستم برسم واز اينجا به شما خبربدم بازهم تبريك ميگم

پاسخ
خورشید خانم

عزیز دلم منم از صمیم قلب برات خوشحالم و بهت تبریک میگم . خوشحالم که عضو این سایت هستم و واقعا از مهربونی و شادی و کامیابی همه دوستای این سایت انرژی میگیرم . بازم از گیس گلاب عزیزم تشکر میکنمگل
یه سوالم دارم این کلاس هدفگذاری چیه ؟ من چیزی در موردش نمیدونم فقط هفته پیش یه بخشی پیدا کردم که توش اهدافمونو مینوشتیم .
گیس گلاب جونم میشه راهنمایی کنید لطفا؟

پاسخ
خورشید خانم

از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و از صمیم قلبم بهت تبریک میگم و برات آرزوی خوشبختی و موفقیت بیشتر میکنم.
من واقعا از این همه امید و انرژی مثبت و مهربونی که از همه دوستای سایت میبینم انرژی میگیرم و بازم از گیس گلاب عزیزم تشکر میکنم .گل

پاسخ
zhaleh

منم صمیمانه تبریک میگمقلب امیدوارم من هم به زودی خبرهای خوبم رو بهتون برسونم

پاسخ
yalda

من با اینکه حضوری به این دوست خوشگلم تبریک گفتم ولی دوست دارم تو سایت دوست داشتنی معلمم (آناهیتای عزیزم) هم بهش تبریک و تهنیتم رو از صمیم قلب تقدیم کنم. با آرزوی خوشبختی و شادکامی.گل
"شهناز"

yalda
پاسخ
mojgan

از صمیم قلبم بهت تبریک میگم.
منم 1 سال و 7ماهه که با گیس گلابتون اشنا شدم و تقریبا به خیلی از ارزوهام رسیدم.منتظرم
که به یک ارزوی دیگم برسم تا داستانم را برابتان
بنویسم.سپاسگزارم گیس گلابتون

پاسخ
bmehr

امیدوارم همیشه و در همه حال با حمایت خداوند خوشبخت باشید/منتظر خبرهای بهترتون هستم/انشاالله

پاسخ
sedy

گیس گلابتون عزیز ازت ممنون ام که با این سایت قشنگت و در اختیار گذاشتن اطلاعات رایگان در اختیار دیگران به اونها هم کمک میکنی و هم انرژی و نشاط رو به اونا تزریق میکنی. چقدر ادم با خوندن مطالب سایتت انرزی میگیره و مصصم و مصمم تر میشه تا به راهش ادامه بده . ممنون

پاسخ
پگاه

سلام.تبریک میگم.خوشبخت بشید

پاسخ
زهره

تبریک فراوان میگم بهت عزیزم :)

پاسخ
nepton

من یه سوال دارم
شما دو هفته کلاس را برقرار میکنین و هدفهای یک سال رو تعیین میکنین
هزینه اش چقدره
میشه یه کوچولو توضیح بدین دقیقا تو این کلاسا چه اتفاقی میفته
یا اگه جایی توی سایت هست لطفا بگبن من اطلاعات رو از اونجا بخونم
ممنونم

پاسخ
rozi

تبریک می گم و امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی نازنین بانو (این شد اولین کامنت من در سایت شگفت انگیز گیس گلابتون مهربان)

پاسخ
fati57

salam manam delam mikhad arezoohamobegam

پاسخ
ITeng
http://power-it4u.blogfa.com

ای والله، آفرین، واقعا اینکه دو مورد به این مهمی برای آدم تو زندگی تو یک سال روی بده، قطعا اتفاقی نیست.
آفرین که در تلاش، پابرجا بودی
به امید موفقیت های روزافزونلبخند
و در نهایت اینکه: اگر به خدا حقیقتا ایمان داشته باشید، خدا به ایمان شما پاسخ خوهد داد...

پاسخ
raha v

مبارك باشه عروووس خانومگل

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet