مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1390/08/20 00:00

خبر خوش:)

دیروز که این ایمیل به دستم رسید، که با خواندنش، از خوشحالی تنم مورمور می شد و همه موهایم راست ایستاده بود. تمام روزم ساخته شد. بفرمایید! شما هم روز خود را شیرین آغاز کنید:

Doros tu haftryi ke akharin darso gereftam.....
Emshab aghdam bud:-)
Ghable inke bahat ashna sham kheili na omid budam...
Makhsosan baraye ezdevaj....ketabe ezdevaj mesle ab khordan asaan ast ro eyde 92khundam....
Emshab ezdevaj kardam... Hamzaman ba tamom shodane barnameye behtarin sale zendegi:-D
Goftam hamin emshab azat tashakor konam ke beduni yadetam.
Omidvaram hamishe shaad bashi o khoshbakht.

من این متن را با فونت فارسی هم می نویسم:

درست در هفته ای که آخرین درس "بهترین سال زندگی" را دریافت کردم، امشب عقدم بود!

قبل از این که با شما آشنا بشوم، خیلی نومید بودم.

مخصوصا برای ازدواج....

کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!" را عید 1392 خواندم. امشب ازدواج کردم. همزمان با تمام شدن "بهترین سال زندگی"

امیدوارم همیشه شاد باشید.

میترا

 

انشاالله تو هم همیشه شاد باشی. تبریک می گویم. هزارتا هزارتا.

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
سارانگ

ميترا جان، خوشحالم برات، آفرين ! به چيزي كه خواستي رسيدي...

پاسخ
بانوی اسفند

سلام
دوست عزیز تبریک صمیمانه ما را هم پذیرا باشید.
امیدوارم همیشه شاد و سربلند باشید.

پاسخ
آنه

گیس گلابتون این خبرنامه ات اخبار رو با 24 ساعت تاخیر می رسونه .میشه اشکال اش بر طرف شه

پاسخ
admin

فیدبرنز همینطوریه. تا جایی که من می دانم.

پاسخ
ماهتاب

سلام ،
آخی به سلامتی گل خانم خیلی خیلی تبریک میگم و امیدوارم از این به بعد هر سالت بهترین سال باشه و همیشه خوشبخت و موفق و شاد و تندرست باشی عزیزم .

پاسخ
نجوی

تبریک میگم
هم به شما میترای عزیز و هم به خانم دکتر مهربون

پاسخ
حکایت شیرین

الهی شکر میترا جون خیلی تبریک می گم بهت خوشبخت شی عزیزم

پاسخ
meghnatis

الهی که خوشبخترین زوج دنیا بشین
آمین
مبارک باشه

پاسخ
katayoon

مبارک باشه . ایشاللا همیشه خبر های خوب باشهلبخند

پاسخ
آرزو86

میترای عزیزم از صمیم قلبم برایت آرزوی خوشیختی دارم منم چند روز خواهر شوهر شدم ما هم در مورد ازدواج برادرم ناامید بودیم ولی همه چیز مثل معجزه رخ داد و یه عروس خانم و ریبا نصیب خانوادمون شد.

پاسخ
admin

مبارکهگل

پاسخ
atussa

به به چه خبر خوبي
ميتراي عزيز بهت تبريك ميگم و آرزو مي كنم ازدواجت هميشه برات بهترين و شيرين ترين خاطره زندگيت بشه.....
گل

atussa
پاسخ
آشتی

تبریک میگم به هر دوتا. هم به میترا هم به گیس گلابتون عزیزم به خاطر راه قشنگی که جلوی پای دوستش گذاشته!بغل

پاسخ
sedy

گیس گلابتون عزیزم مهربون خوبم می خوام خبر خوبی را بهت بدم من توی پست ثبت دو هدف درست تاریخ 13/8/1392 سه تا هدف برای خودم ثبت کردم امروز 1/11/1392 یعنی کمتر از سه ماه بعد به دومین هدفم یعنی تعویض خانه و خرید یک خانه شیک و مناسب توی غرب تهران رسیدم
باورت نمی شه توی یک محل بسیار عالی، خونه ای شیک و مناسب، با قیمتی کاملا مناسب خریدم چیزی که درست مثل یه رویا برام میمونه در واقع من خونه رویاهام رو خریدم
خرید این خونه درست مثل ی معجزه برای من بود . همون چیزی که میخواستم و برام با پولی که داشتم غیر ممکن به نظر میرسید .
دلم میخواست این خبر خوب را بهت بدم تا تو هم تاییدش کنی تا من باورم بشه که خواب نیستم . ازت ممنون ام که با حرفات و راهنمایی های خوبت، انرژی های قشنگت رو برا همه میفرستی و به اونا کمک میکنی.

پاسخ
admin

عالیه! فوق العاده! مبارکه نازنین
با اجازه ات این را هم جزو خبرهای خوش اعلام خواهم کرد که بین کامنتها گم نشود.گلگلگل

پاسخ
نجمه

تبریک میگم میترا جان...واقعا تبریک میگم..هم به خاطر عروسی هم به خاطر اینکه خواستن و توانستن توام را تجربه کردیگلقلب

پاسخ
شعله

هورا!!!!!هور!!!!!!الهی خوشبخت بشی!

پاسخ
فرشته مهربان

عزیزم بهت تبریک می گم انشاالله خوش بخت بشی...از گیس جونم هم ممنونم که باعث می شه کلی عروس خوشبخت داشته باشیم....

پاسخ
sedy

اره عزیزم این خبر خوش رو برا همه اعلام کن میخوام همه بدونن که من به چه خوشبختی بزرگی رسیدم

پاسخ
fariba

سلام. عزیزم من هم تبریک میگم. دست راستت رو سرماچشمک

پاسخ
sahara57

باعث شادی ما هم شدید :)

پاسخ
سوشا

میتراجان بهت تبریک میگم امیدوارم درکنار همسرت زندگی شیرینی داشته باشی تاابد
به گیسوجانم تبریک میگم به خاطر اینکه انسانی شایسته هستن و خستگی ناپذیرن در کمک به دیگران

پاسخ
zary66

خیلی خیلی مبارکککککککککگلگلگل

پاسخ
خورشید خانم

عروس گل مبارک باشه. امیدوارم تا ابد در کنار هم شاد و سلامت زندگی کنید.خواهر من هم سه شنبه مهربرونش بود. خیلی خوشحالم هم برای تو هم برای اون.حالا دیگه نوبتی هم که باشه نوبت منه.چشمک

پاسخ
مامان داریوش

عزیزم برات از صمیم قلب ارزوی خوشبختی میکنم فقط خدارو تو زندگیت فراموش نکن .

پاسخ
مینو123

مبارکت باشه گلم.خیلی خوشحال شدم امییییدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی و کنار همسرت زندگیه عالی داشته باشیگل

پاسخ
behnaz2c

انشالا خوشبخت باشی عزیزم.

پاسخ