مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1393/03/20 08:20

پنج توپ در هوا می چرخد...

زندگی مثل چرخاندن پنج توپ همزمان در هواست. یکی از این توپ‌ها لاستیکی و چهار تای دیگر شیشه‌ای است. اگر توپ لاستیکی زمین بخورد، چه می‌شود؟ دوباره به بالا برمی گردد. ولی اگر توپهای شیشه‌ای زمین بخورند، خرد می‌شوند و از دست می‌روند .

 

توپ لاستیکی کار و شغل تو است .

 

توپ‌های شیشه‌ای سلامتی، خانواده، دوستان و روح خودت است .


مواظب سلامتی روحی و جسمی‌ات باش .

مراقب رابطه‌ات با خانواده‌ات باش. یادت هست که مهم‌ترین رابطه‌ای که داری، رابطه‌ات با همسرت است .

مواظب دوستانت باش. چون آن‌ها در مسیر زندگی به تو کمک می‌کنند. وقتی شاد هستی، با تو می‌خندند. وقتی غمگینی، اشک‌هایت را پاک می‌کنند .

از همه مهم‌تر مراقب روح خودت باش. مبادا آن را بفروشی که تمام ثروت دنیا هم ارزش فروختن روحت را ندارد .

من بسیاری از اوقات سلامتی روحی و جسمی خودم را فدای دیگران می‌کنم. این ناسالم است . اعتراف می‌کنم امسال از خودم خوب مراقبت نکردم .

 

اول به خاطر به هم ریختن سایت، خودم را داغان کردم. الان من سهم خودم را در مورد سایت انجام داده‌ام، منتظرم بقیه افراد هم کار خود را انجام بدهند. پس کاری غیر از انتظار کشیدن ندارم .

 

بعد سفر رفتم که reset بشوم. به محضی که برگشتم امتحان پسر شروع شد و زندگی من دوباره از نظم خارج شد .

 

بهانه بس است. من یک دونه از خودم که بیشتر ندارم. از امروز شروع می‌کنم :

 

آماده شدن برای خواب، ساعت ده و نیم شب

خوابیدن ساعت یازده شب

صبح‌ها نیم ساعت پیاده روی

صبحانه خوردن

رسیدن به زیبایی و طراوات خودم، هر روز بیست دقیقه

 

همینجا متعهد می‌شوم که این کارها را انجام میدهم. هفته دیگر گزارش می‌دهم. شما چطور؟ آیا توپهای زندگیتان را خوب می‌چرخانید؟


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

atussa

مشكل من در زمينه دوست هست. چون دوستي ندارم. يعني داشتم اما بعد از ازدواجم همه شان بدلايل نامعلوم! گم و گور شدند!!! (انگار حسودي شان شده بود به جاي اينكه خوشحال شوند).... كسي كه بهترين و صميمي ترين دوستم بود حتي بعد از تولد فرنزدم يك تبريك خشك و خالي هم نگفت!!!
من الان 6 سال است كه بهترين دوستم، همسرم است.... اما كاش مي شد يك دوست خوب براي خودم پيدا كنم.....كسي كه به من حسادت نكند و موقعيت مرا بعنوان يك مادر و همسر و زن شاغل هم درك كند

پاسخ
sahara57

دوست عزیزم، این طرز فکر که دیگران به من حسادت می کنند خیلی خوشایند نیست.
من هم تنها شده ام چون اکثر دوستام ازدواج کردن و رابطشون رو با من کم کردن، دوستای متاهلم همیشه همدیگه رو میبینن، با هم خرید میرن و رفت و آمد خانوادگی دارن ولی به من خبر نمیدن.
حقیقت اینه که وقتی کسی ازدواج می کنه مجردها خیلی جرات ندارن به حریمش وارد بشن، این شخص متاهله که باید پیش قدم بشه.
چیزی که من در همکلاسی ها زیاد میبینم اینه که آقایون بعد از ازدواج همچنان ارتباطشون رو با دوستای مجردشون حفظ می کنن و حتی اونها رو به خونه شون دعوت می کنن ولی خانم همون خونه حاضره مهمون داری دوستای شوهرشو رو بکنه اما سراغی از دوستای خودش نگیره! شاید یه سوءتفاهمی اینجا بین مجردها و متاهل ها پیش اومده.

پاسخ
گیس گلابتون

خطاب به آتوسا:
ببین گلم، تو می توانی با حرفهایت خانمهای مجرد را آزار بدهی. مواطب باش چی میگی. اینطوری دوستان بیشتری به دست نمیاری بلکه از دست میدی.

خطاب به سحر: اگر آقایی دوست مجردش را به خانه متاهلی اش دعوت می کند، کار خوبی نمی کنه.

من یک پست در مورد دوستی خانمهای مجرد و متاهل می نویسم و نظر همگی را در آن می پرسم. ممنون میشم که به این بحث در اینجا ادامه ندهیم.

پاسخ
atussa

گيس گلابتون جان يادم مياد يكبار در يك پستي كه شما گذاشته بودي نوشته بودي كه دلت مي خواد دوستاي جديد به دست بياري چون دوستان سابق (همكاران پزشك) به دلايلي مثل كمبود وقت و يا حسادت به زندگي شما، از زندگيتون كنار رفتن. خب منظور منم همين بود كه. منم همينو مي خواستم در مورد خودم بگم. حالا اين كجاش اشكال داشت؟سوال

پاسخ
گیس گلابتون

آتوسای عزیزم
من ننوشتم مجردها به من "حسودی" کردند. من گفتم عده ای ازدوستان مجردی اسم مرا از دوستی شان خط زدند.
حسودی را در مورد خانمهای متاهل گفتم. خانمهایی که خودشان با همسرشان مشکل دارند و داشتند.
ننوشتم چون من عروسی کردم، مجردها حسودی کردند و دوستی شان را با من بهم زدند.
نوشته های من و خودت را بخوان و تفاوت را ببین.
امیدوارم توانسته باشم منظورم را برسانم.

پاسخ
atussa

درسته حق با شماست. الان متوجه منظورت شدم. حرفهايي كه من اينجا نوشتم را هم به حساب يك درد دل بذار....من اين حرف را تا حالا به زبان نياورده ام....حتي به همسرم هم نگفتم فلاني چنين احساسي به من دارد.....اميدوارم حرفهاي من به حساب تكبر و خودخواهي گذاشته نشود.

پاسخ
atussa

saharaجان متاسفم كه باعث رنجشت شدم....نمي خوام اين موضوع رو اينجا باز كنم چون اينجا جاش نيست اما فقط يه چيزي به شما بگم كه منم يكباره به اين نتيجه نرسيدم بلكه بعد از چند سال با وجود تلاشهاي بيهوده ام براي ادامه ارتباط با دوستان صميمي و ديدن بي توجهي و متلك و و و متاسفانه به همون نتيجه اي رسيدم كه اينجا بيانش كردم.
باز هم از تو عذر مي خوام كه ناراحت شدي. برات آرزو دارم به همه آرزوهاي قشنگت خيلي زود برسي.

پاسخ
sahara57

آتوسا جان دیر پستتو دیدم. من از تو رنجیده نیستم از دوستای خودم رنجیده هستم. البته الان که دیگه بیش از 10 سال از ازدواجشون میگذره و زندگی براشون عادی شده دوباره برگشتن سراغ من ولی خوب اون 10-15 سال تنهایی واقعا سخت بود.
اینجا نمی خوام قضاوتت کنم ولی شاید یه کم رفتار خودت باعث بریده شدن دوستانت شده باشه (میگم شاید). آدمها از نکات مشترکشونه که بهم نزدیک میشن و صحبت و تاکید درباره مسائلی که دیگران درش سهمی ندارن ممکنه باعث دور شدن اونها از تو بشه. در کل وقتی یه رابطه خراب میشه همیشه فقط تقصیر از یه نفر نیست.

پاسخ
نیلا

منم درمورد روحم به خودم صدمه زدم چندوقتیه دارم بهش رسیدگی میکنم.

منم متعهد میشم شبها زودتر بخوابم.افرادی ک تاثیر منفی توزندگیم دارند رو حذف کنم. کلاس ورزشیمو مرتب برم.به خودم میرسیدم بیشتر برسمچشمکگل

پاسخ
saraq

سلام گیس گلابتون عزیز. امیدوارم که توپ هات همیشه سالم و چرخان باشه.
راستی نمیشه این جایزه رو به ما که قبلا این دوره رو خریدیم هم بدی؟

پاسخ
گیس گلابتون

تو داری جایزه ات را می گیری، دو سه ماهه خودسازی را شروع کرده ای و به قول خودت زندگی ات روی نظم افتاده. حتی اگر یک هفته من نتوانم درس را بفرستم حسابی جیغ و دادت درمیاد. این نشان میده درسهای خودسازی داره خوب کار می کنه.
برات خوشحالم سارا جون

پاسخ
زیتون

سلام عزیزم.
من توپ سلامتی رو بد میچرخونم. الان یه جراحی لازم دارم اما منتظر کنکورم. یعنی یک ساله که منتظر کنکورم. اما هرروز به پوستم میرسم. اضافه وزنمو تموم کردم. ویتامین و زینک میخورم.
توپ خانواده ترک خورده. چون دارم جدا میشم اما مامانم و دخترمو دارم و روابطمون قشنگه.
توپ دوستان خوب میچرخه شکرخدا.
توپ روحم به خاطر جدایی خوب نمیچرخه اما میدونم که موقتیه و اراده کردم که درستش کنم.
این از گزارش من.
منتظر گزارش شمامخجالتقلب

زیتون
پاسخ
گیس گلابتون

زیتون جون، تو همان روانشناسی هستی که به خانمها کمک می کند تا در برابر بدرفتاری همسرشان بایستند؟
این روزهای سخت هم می گذرد. کلا زندگی یک رویا و خواب است. روزهای سخت، فقط یک کابوس است. بزودی از خواب بیدار میشویم و به کابوس خود می خندیم.

پاسخ
زیتون

راستی توپ لاستیکی رو فراموش کردم بنویسم :دی
توپ لاستیکی خوب میچرخه اما من "دلم میخواد" خیییییییییییلی بهتر و سریعتر بچرخه.

خانم دکتر
من برای تشکر از زحمتهای شما و هدیه های ارزشمندتون ، یه هدیه کوچولو براتون ایمیل کردم. امیدوارم خوشتون بیاد. فقط واسه خوندنش یکی دومرحله کار داره که خودتون باید زحمت انجامشو بکشین اگه حوصله داشتین

زیتون
پاسخ
گیس گلابتون

مررررررسی زیتون عزیزم
الان دریافتش کردم و دارم برای دانلود باهاش کلنجار میرم.
ذوقزده ام کردیقلب

پاسخ
خورشیدبانو

وای گیسو جون من دقیقا جز همون گروهی هستم که متاسفانه هر دفعه دنبال یکی از این توپها میرم.
انگار خوب یاد نگرفتم که همزمان حواسم به همش باشه.
از امروز دوباره شروع میکنم.

پاسخ
بهاره

چقدر خوبه که شما توی سایتتون مطلب مینویسین و ما در اوج خستگی و ناامیدی با خوندن مطالبتون انرژی میگیریم.خوشحالیم که شما رو داریم خانم دکتر.مراقب خودتون باشین.

پاسخ
sepidarsepid

عالی بود!
چه توصیف زیبایی، تا حالا توصیفی به این قشنگی از این موضوع ندیده بودم.
همیشه می خواستم این ایده رو بیان کنم ولی نمی تونستم درست منظورم رو برسونم، حالا عالی شد.

پاسخ
هوشتره

سلام شب وروز تون خوش
من تقریبا 80 درصد مطالب سایت رو خوندم می خواستم صادقانه و بدون اقرار بگم شما انسان سخاوتمند ى هستید که بدون کم و کاست دانش ودانسته و تجربيات تون وبی چشم داشتی هدیه می دیدین دوستون دارم وامیدوارم درراه هدفتون مستدام.[لبخندراستی برای این همه لطفی که داشتین من نسبت به شما احساس دین دارم،!

پاسخ
nazanin0114

سلام گیس گلابتون عزیز
مرسی ک ایقد دلسوزانه تجربه های خودت رو در اختیار ما قرار میدی
من به حرفات عمل کردم و نتایجش الان یکی یکی داره از راه میرسه
فقط میتونم تشکر کنم النشالا همیشه در کنار همسرت خوشبخت باشی

پاسخ
m-azin

با سلام به گیس گلابتون عزیز
من هر روز صبح که میخوام کارمو شروع کنم اول سراغ ایمیلام میرم و اگه مطلبی برام فرستاده باشی میخونم و کلی روحیه میگیرم و بعد شروع به کار روزمره و اداریم میکنم لطفا جایزه رو برای کسانی هم که در این دوره(بهترین سال زندگی) قبلا ثبت نام کرده اند و هنوز هم دوره شون ادامه داره بفرستید هم خوشحال میشیم و هم ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند موفق باشی گلم. درس سوم بهترین سال، تمرین بخشش است. آن را انجام دادی. مگه نه؟ پس جایزه بزرگت را گرفته ای. آفرین به تو

پاسخ
msmp

سلام
چه عالی، الان سر کار در حالی دارم اینو می نویسم که چشمام با چوب کبریت بازه و مغزم خوابه و سر درد دارم چون دیشب ساعت 2.5 شب قبلش 1.5 و شبهای قبل تر هم به همین منوال گذشته... از امشب همین امشب ساعت 11 برای خواب آماده میشم که 11.5 روی تختم باشم.
ممنون گیسو جان بابات تلنگرت. قلب

پاسخ
فرشته مهربان

سلام من از توپ هام سه توپ دوست و خانواده (همسرم)و روح خودم اوضاع خداروشکر خوب است اما توپ شغل و سلامتی به رسیدگی احتیاج دارد.

پاسخ
زیتون

نه عزیزم. من روانشناس نیستم. من وکیلم. همون وکیلی که تو پست خشونت و کتکاری براتون کامنت گذاشتم و شما گفتین جمله های منو باید با آب طلا نوشتخجالت
بعدش براتون گفتم که کارگاه حقوق خانواده دارم و مشاوره رایگان حقوقی توی یه فرهنگسرا که گفتین آدرس بدم و من گفتم تهران نیستم. یادتونه؟

خلاصه... من منتظرم که به قول شما روزهای سخت بگذره و به کابوسم بخندماوه

زیتون
پاسخ
گیس گلابتون

یادم نبود وکیل هستی یا روانشناس. من بخوبی تو را به یاد دارم. چند بار هم با هم ایمیل رد و بدل کردیم. وبلاگت را هم خواندم.
زیتون عزیزم، ممنون برای هدیه. هنوز نخوانده ام ولی ذوق نصب کتابخوان و دم و دستگاهش حسابی خوشحالم کردماچ

پاسخ
sana2

من مشکل خواب شب رودارم زودتر از 2و3نمی خوابم وصبح ها کسلم یا تا هروقت بشه خوابم.به خاطر پسر کوچیکم تنها وقتی می خوابه تازه من مال خودمم و می تونم سراغ لب تاپ برم وچون به این حالت عادت کردم اگه خیلی هم خسته باشم خوابم نمی بره زودتر..

پاسخ
Lotus77

سلگیس گلابتون عزیز..
توپ سلامتی من یک کم کارش می لنگه و خرد خرد دارم کمکش می کنم درست بچرخه..
توپ دوستان خدا رو شکر حالش خوبه.. دوستانی دارم که دوستشون دارم و فکر کنم اونها هم با من خوبن..
توپ پلاستیکیه حالش خوبه.. و فکر کنم به خاطر این حالش خوبتره که دوره طولانی براش تلاش کردم.. کاری که واسه توپهای دیگه کمتر کردم..
توپ خانواده هم نیاز به توجه و تلاش بیشتر داره.. دوست دارم یک کم روابطم با خانواده عزیزم اط حالت فرمایشی من بفرمام و شما بفرمایین خارج بشه.. ولی خب زمان می بره.. خوب که هست، بهترش می کنم انشاءالله..
توپ روح توپه توپه.. اگر این اضطرابهای ناخوانده بذارن من آدم شادی ام که همیشه دوست داشتم.. فکر کنم تمرینهایی که جدیدا از شما دریافت کردم(بهترین سال و پاکسازی) بیشترکمکم کنن..

پاسخ
بهار

سلام
من هر روز بین 3 تا 5 بعد از ظهر حالم گرفته است افسرده ام سوالسوال
بقیه اوقات خیلی خوبم یه عادت خوب واسه سلامتی ام ایجاد کردم روزی 8 لیوان اب می نوشم..
با خانواده و دوستام خوبه خوبم اما رو درامدم باید کارکنم بیشتر شه. زبان درس می دم.
واسه روحم دارم کتاب شفای کودک درون رو می خونم+تمرینای بهترین ساله زندگی
چشمک امسال بهترین سال زندگی ام است با یه ازدواج عالی. من همون مینا گلی ام.گل ممنون.

پاسخ
گیس گلابتون

شاید سه تا پنج نیاز به استراحت داری. شاید کاری را در آن موقع انجام می دی دوست نداری. سه تا پنج چه اتفاقی می افته که خوشحال نیستی؟

پاسخ
m

گيسو جان اين سايت رو ببين http://instarad.io
افرادي رو ديدم كه از اينجا براي بيان حرفاشون به صورت صوتي استفاده ميكنن مثل خواننده ها يا آدمهاي وبلاگ نويس و غيره.
فكر كنم براي كار شما مناسب باشه

پاسخ
گیس گلابتون

مرسی مارال جون
تو همیشه پیشنهادهای عالی داری

پاسخ
گیس گلابتون

مرسی مارال جون
تو همیشه پیشنهادهای عالی داری

پاسخ
ابی چون اسمان

ابلهگیج شدم نمیدونم اینجا سایته یا کتاب فال حافظه.
هروقت یه نیتی تو دلم بوده و به سایت سرزدم همون نیت قلبی منو جواب داده.من از امروز نیت کرده بودم به همون چیزای که شما گفتین برسم اما باز دو دل بودم ایا میشه .ممنون گیسوی عزیزمماچ
میخوام به پوستم برسم بیشتر استراحت کنم و به بچه هام و همسرم بیشتر توجه کنم و سعی کنم محیط شادتر و با نظم تری برای خونوادم محیا کنم .اگرچه جواب ارشد هنوز نیومده ولی درس خوندن رو شروع کنم اگه خدا خواست قبول شده بودم ضرر نکردم و امادگیم رو بیشتر میکنم دوستای متاهلم سرشون انگار شلوغه ولی با مجردا در ارتباطم با دخترای فامیلم که اصلا دوسته دوستیم.خیلی خوب شدم دیگه حرفای بیخود بقیه رو من تاثیر بد نداره به قول شاعر:هر که را دیدم در این عالم غمی دارد بزن بر طبل بی عاری که ان هم عالمی دارد.گل

پاسخ
Sahar_syh

با سلام خدمت گیس گلابتون عزیز
توپ پلاستیکی من تازه شروع به غلتیدن کرده و اوضاعش خوبه ولی با خوندن کتابتون ایشالله سرعتش و بیشتر میکنم چشمک
اضافه وزنم و درست کنم و هر ماه به دکترم سر بزنم توپ سلامتیم کاملا خوب میشه
توپ خانوادم که عااالیه
توپ دوستانمم همینطور
در مورد روح ام فعلا دل شکسته ام و دارم دوران نقاهت تموم شدن یه رابطه و پشت سر میزارم ولی سعی میکنم به خودم و کودک درونم و نیازهای روحیم توجه کنم و برنامه های بهترین سال و انجام بدم
البته هنوزم تو انجام دادشون کم کاری میکنم ولی بازم خوبه و خوشحالم کهاین درسها رو دارم. اعتیاد پیدا کردم به درساتون لبخندقلب


پاسخ
Sahar_syh

راستی چراااا اینقدر زود به زود مریض میشی ؟ ناراحت
کتاب شفای درون لوئیز هی را خوندید؟
امیدوارم زوده زود حالت خوب بشه عزیزم

پاسخ
ghazaljoon

سلام..خانم دكتر نازنين..من ميخواهم فكر كنم كه اين مطلب را دقيقا براي من نوشته ايد!
من شديدا درگير توپ پلاستيكي هستم..كارم را دوست ندارم. مشاورحقوقي يك شركت هستم..دلم ميخواهد دفتر حقوقي خودم را باز كنم..همه امكاناتش را هم فراهم كرده ام.. ولي نميدانم چرا از اقدام نهايي..و تغيير ميترسم. توپ پلاستيكي دارد روي بقيه توپ ها تاثير بدي ميگذارد..به كمك احتياج دارم

پاسخ
ghazaljoon

به زيتون
عزيزم ميتوانم آدرس وبلاگ يا ايميلي از شما داشته باشم..همكار هستيم..شايد بتوانم از شما مشورت بگيرم..ممنون ميشوم

پاسخ
طراوت

سلام استاد
امیدوارم حالتان به زودی خوب شود.
بیماری سختی است هفته پیش ما خانوادتا دچارش شدیم ...
بدن درد خیلی بدی به دنبال دارد اما کوتاه است..
در ضمن نعمت سلامتی و لذت غذا خوردن را خیلی خوب به انسان یاداوری میکند...
خدایا به خاطر سلامتی سپاسگزاریم.

پاسخ
a.gh654

سلام خانم دکتر
در رابطه با سی دی سمینار چگونه همسر دلخواه خود را جذب کنید؟ ،سوالی داشتم. آیا سی دی این سمینار صوتیه یا تصویری؟

پاسخ
گیس گلابتون

صوتی

پاسخ
سمیه باقری نیا

باعرض سلام
خیلی مطالب سایت جالب وکاربردی
ازتون ممنونم

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet