مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1393/12/22 09:39

آخرین پست سال 1393

چشم بهم می‌گذاری سال تمام می‌شود. انگار سال‌ها دنبال هم می‌دوند. امسال هم دارد به پایان می‌رسد. عجب سالی بود سال 1393. شما را نمی‌دانم ولی سال 1393یکی از بهترین سالهای زندگی‌ام بود. سالی که همیشه به خاطر خواهم سپرد و همیشه از آن یاد خواهم کرد.

 

·         سالی که فروشگاه آنلاین سایت گیس گلابتون را راه انداختم. کاری از سال‌ها قبل آرزو داشتم  وارد آن شوم: کسب و کار آنلاین

 

یادم نیست چه موقع برای اولین بار چنین آرزویی به دلم افتاد. فکر کنم وقتی داشتم کتاب مغناطیس پول را ترجمه می‌کردم. کسانی که این کتاب را خوانده‌اند بخوبی شارون را می‌شناسند. حسابداری که عاشق طبیعت درمانی بود و سایت بی نظیر خود را با تلفیق رشته تحصیلی و رشته مورد علاقه اش راه انداخت.

 

·         دفتر کارم را خریدم.

این دفتر کار را از سال‌ها پیش می‌خواستم. وقتی در هندوستان داخل مطب آن پزشک دانمارکی شدم و از پنجره مطب به نخل‌های سبز نگریستم. به خود گفتم: "مطب جراحی با آن جیغ و هراس و دلهره را دوست ندارم. دلم می‌خواهد چنین آرامشی را در محل کارم تجربه کنم و به چنین مناظری بنگرم."

 

الان که از پنجره اتاق دفترم به باغ زیبا نگاه می‌کنم و یا همراه دوستان عاشق رشد و یادگیری، بارش برف را روی چنارهای تناور تماشا می‌کنیم، می دانم که بالاخره به آرزوی دیرینم رسیده‌ام. من فقط یک سوم پول این مطب را داشتم. ولی آن را خریدم و چک‌هایش را به موقع پاس کردم.

 

·         صاحبخانه شدیم. درحالیکه فقط یک چهارم پول خانه را داشتیم، ولی عزم مان جزم کردیم و خانه خریدیم. بسیاری خرج‌های اضافه و تجملات الکی را کنار گذاشتیم، زیرا می‌دانستیم نفع ما در داشتن یک خانه است.

·         سفر کوش آداسی هدیه ای فوق العاده از سوی همسرم بود. چشمم به جمال زیبای مدیترانه روشن شد.

 

·         یکی از بزرگ‌ترین تصمیم‌های زندگی‌ام را امسال گرفتم و خیال دارم سال آینده به شما خبر بدهم. تصمیمی که باعث شد تمام روز هشتم مارس، روز جهانی زن، زیر لب آواز بخوانم و یواشکی ترقصی در کمر داشته باشم.

 

راستی روز همه خانم‌های خواننده این سایت مبارک. هرچند که دوست ندارم آدم‌ها را به دو نیمه تقسیم کنم و بیشتر دوست دارم هر روز سال روز انسان باشد و ما معجزه انسان بودن مان را جشن بگیریم.

 

·         و یکی دیگر از بزرگ‌ترین آرزوهایم امسال برآورده شد. دوستانی که اینستاگرام و اینستارادیو را دنبال می‌کنند، از آن باخبر شده‌اند، ولی حالا این شما و این گزارش کامل آن.

 

خدایا سپاسگزارم اجازه دادی یک سال دیگر روی این زمین زیبا باقی بمانم و سپاسگزارم برای همه موفقیت‌ها و شادی‌هایی که امسال به من هدیه دادی.


و اما مسابقه نوروزی امسال!

از حالا تا سیزده بدر فرصت دارید یک داستان واقعی از موفقیت‌ها و شادی‌های زندگی خودتان بنویسید و برای سایت بفرستید و با رأی خواننده‌های سایت بهترین مقاله انتخاب خواهد شد.

 

برنده می‌تواند یکی از محصولات سایت را انتخاب کند. هر کدام که دوست دارد. از پنج تومانی تا دویست تومانی می‌تواند انتخاب کند و هر کدام که بخواهد در اختیارش قرار خواهد گرفت.

 

خبر دارید برنده پارسال، عروس شده است!

 

مقررات مسابقه نوروزی

1. مقاله فقط 500 کلمه باشد.

2. نویسنده مقاله خودتان باشید.

3. داستان در مورد موفقیت خودتان یا یکی از افراد خانواده‌تان باشد.

4. در مقاله درسی برای خواننده‌های سایت وجود داشته باشد.

 

منتظر داستان‌های زیبای شما هستم.

 

 

همانطور که تصور می‌کردم، استقبال از این فایل بی نظیر بود. چقدر تشکر دریافت کردم. البته یک نفر هم ناراضی بود. خب... بالاخره همه که راضی نیستند. دلم می‌خواهد همه شما توصیه های ساده این فایل را بکار بگیرید تا به جای قیافه‌های عبوس و نچسبی که دور و برمان فراوان است و به جای آدم‌های خشمگینی که می‌خواهند با دندان تکه تکه‌ات کنند، در میان مردمانی شیرین، دوست داشتنی و با اعتماد به نفس زندگی کنیم.


عیدی های گیس گلابتون به شما هرچند روز یکبار اضافه می شود!

راستی آیا امسال برای شما بهترین سال زندگی بود؟

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

sahara57

سلام
من در سال 93 احساس کردم که یه جوانه بامبو هستم، الان مدتها بود که داشتم روی خودم کار می کردم. تو دوره های مختلف شرکت می کردم و تلاش می کردم که پوست بندازم. حالا احساس می کنم این اتفاق افتاده، من سر از خاک درآوردم و روز به روز بیشتر رشد می کنم. خیلی از محدودیت هام رو کنار گذاشتم. خیلی از روابطم رو بهبود دادم ( به خصوص با خودم). الان ایده آل خودم نیستم ولی می دونم دارم روز به روز بیشتر بهش نزدیک میشم. از شما، معلم های دیگرم و همه دوستان عزیزی که راه رو بهم نشون دادن متشکر، هنوز برام سخته که اینو بگم، ولی از خودم هم به خاطر تلاش برای رشد علی رغم سختی و ترس متشکرم :)
خدایا از تو هم متشکرم که همیشه آدم های خوب سر راهم قرار میدی و منو انسانی متوقع آفریدی :)

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین

پاسخ
هوشتره

سلام
روز بخیر
من واقعا متاسفم که مجبورم اینجا پیغام بگذارم
گیس گلابتون عزیزم عیدی به دستم نرسید
اگه صلاح میدونید آدرس ایمیل جدید بگذ ارم

پاسخ
گیس گلابتون

هوشتره عزیز
لینک عیدی ها را در همین پست گذاشته ام. امیدوارم از آنها لذت ببری

پاسخ
kafshghermezi

سلام
بله برای من که خداروشکر بهترین سال زندگی بود توش کلی گردش و مسافرت و موفقیت و جایزه بود! روزهایی هم بود که تا 3 نصف شب گریه می کردم!! ولی حتی همون مشکلات هم باعث شد خودم رو نجات بدم و وضعیتم هزار برابر بهتر شه خدا رو خیلی شکر می کنم و از شما هم متشکرم که ما رو به راه شادی هدایت کردینگل

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
sop

سلام و تبریک
امسال سال خوبی برای من هم بود. متد سیلوا رو یاد گرفتم و برای شفابخشی ازش استفاده کردم. روش از بین بردن موانع ذهنی رو یاد گرفتم (ممنون گیس گلابتون جون). و بالاخره برای تکمیل تحصیلاتم به خارج از کشور اومدم چیزی که همیشه آرزوشو داشتم. خدایا شکرت

پاسخ
گیس گلابتون

آفرینگل

پاسخ
kiana

خانم دکتر عزیزم برنده شدن در مسابقه سال قبل شروع موفقیتهای مالی من بود.بعنوان یه فرد موثر در زندگیم از شما ممنونم متشکرم سپاسگزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

امسال هم می تونی شرکت کنی هالبخند

پاسخ
norasteh

سلام خانم دکتر عزیر
سال 93 برای من هم سال خوب و دل انگیزی بود مهر ماه بود که با سایت شما آشنا شدم و چون مهمترین دغدقه ام ازدواج بود کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است را خریدم و تمام تمرینات آن را انجام دادم اما با اینکه از ته قلب دوس داشتم ازدواج کنم برام هیچ اتفاقی درباره ازدواج پیش نیومد حالا دلم میخاد تا خرداد 94 که ماه تولدم هست حتما ازدواج کنم.همین

پاسخ
گیس گلابتون

انشاالله بزودی عروس می شوی. ولی سه ماه وقت کمی است. به نظرم یک بار دیگر تمرینات را به اضافه تمرینات جذابیت فوری انجام بدهید و یک وقت یک ساله برای خودتان در نظر بگیرید.
شما که نمی خواهید هول هول ازدواج کنید و بعد هول هول طلاق بگیرید که؟

پاسخ
azam23

سلام خداروشکر که برای خیلی از شما دوستان سال خوبی بوده .اما برای من نبود کلی هدف داشتم که بهشون نرسیدمانگار سردرگمم کتاب زیاد میخونم تلاش زیاد میکنم ولی پیشرفتی که خودم راضی باشم نه الان هم سرشار از حسه ناامنی نگرانی و اضطراب هستم برای ایندم ببخشید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم که نوشتی عزیز دل
تاریک ترین زمان، درست قبل از طلوع خورشید است. این احساس ناامنی و سردرگمی ات را به فال نیک می گیرم. بزودی جواب سوالاتت را پیدا خواهی کرد و در مسیر قرار می گیری.
امید به خدا

پاسخ
sahara57

من کاملا حال اعظم عزیز رو می فهمم، خودم سالها با چنین حسی درگیر بودم و به نظرم پاسخ شما بهترین پاسخ بود. من به عینه دیدم که زمانی که واقعا از تلاش خسته شدیم، در تاریک ترین زمان، یک لحظه رها کردن، اعتماد کردن و از دیگران کمک گرفتن چه گشایشی ایجاد میکنه و اولین گشایش از درون خودمون شروع میشه (چند ماه پیش که خیلی از همه چیز ناراحت بودم به خودم گفتم تو سحری، سحر بعد از تاریکترین زمان شب میرسه)، با قبول کردن خودمون، با دوست داشتن خودمون :)

پاسخ
زیبای من

سلام وخسته نباشیدمخصوص خدمت خانم دکترعزیزم،باعرض تاسف بایدبگم امسال برای من بدترین سال بود چون همش بیماربودم وهنوزم کاملادرمان نشدم بخصوص مشکل سرگیجه م که هرکاری میکنم رفع نمیشه وخیی روی زندگیم تاثیرگذاشته وخیلی کلافه م کرده،یک دکترمیگه مشکل روحی،یکی دیگه میگه کم خونی...........

پاسخ
گیس گلابتون

ای وای عزیز دل...
همه دوستان تو در این سایت برای شفای شما دعا خواهند کرد.
انشاالله سال دیگر برایمان می نویسی که سال 94 بهترین سال زندگی ات بوده

پاسخ
maneli

سلام خانم دکتر عزیز
لینکی که گزاشتین قابل دانلود نیست
اگه میشه یکبار چک کنید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم که گفتید. کدام لینک را می فرمایید؟

پاسخ
فصل نو

امسال سالی بود که من به خودم جرات دادم که نترسم و از یک رابطه اشتباه خارج بشم،
امسال سالی بود که جرات استفاده کردن از این سایت و کامنت دادن در اونو پیدا کردم،
امسال سالی بود که جرات کردم به خودم برگردمو سعی در پیدا کردن خودم داشته باشم،
امسال سالی بود که از زمستانش من فصل نو زندگیم را تجربه کردم، امیدوارم این نو شدن جاری شود در زندگیم.لبخند

پاسخ
گیس گلابتون

خدا را شکرقلب

پاسخ
سوندا

امسال با تمام افت و خیزهایش برایم سال خوبی بود. حس می کنم خیلی تغییر کرده ام. گاهی برای انی تغییرات آسیب هم دیدم و آسب هم زدم متاسفانه. ولی نهایتا خوب بود. دوست هایی پیدا کردم بهتر از برگ درخت. امیدوارم سال آینده برای تمام ما ملت ایران سال خوب و پربرکتی باشد. عید و سال نو مبارک گیس گلابتون عزیزم.قلب

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین و انشاالله

پاسخ
entertainment

سلام گیس گلابتون عزیز
امسال برای من سال بسیار پربار و عالی بود...امسال عید هر روزش به تفریح و گردش داخل شهر گذشت.تونستم به ترسهام در کارم تا حد زیادی غلبه کنم.در کلاسهای مثبت اندیشی و اعتماد به نفس شرکت کردم و تاحد زیادی پیشرفت داشتم.کتاب معجزه رو خوندم و تمریتاتش رو انجام دادم.کتاب شمارو خوندم و تعداد خواستگاران خوب به صورت صعودی افزایش پیدا کرد و الان هم با یکیشون به صورت جدی درحال گفتگو هستم! و آخریش هم سفر به مالزی بود که تازه دیشب برگشتم!
بی نهایت ممنون به خاطر راهنمایی های دلسوزانتونقلب

پاسخ
گیس گلابتون

خدایا صدهزار مرتبه شکر شکر شکر

پاسخ
ladysamane

چققققدر انرژی مثبت
چقدر دوستون دارم قلب

پاسخ
avang79

سلام گيس گلابتون عزيز
سال 93 براي من از همون اول پر از معجزات عالي و اتفاقات خوش بود.اينقدر خوشي و شادي ديدم و حسابي لذت بردم.هم سفر رفتم هم خانه خريدم هم ارتقاي شغلي داشتم هم وارد دانشگاه شدم براي ادامه تحصيل هم با يك شخص خاص آشنا شدم و هم از تنهايي و نااميدي و غم و استرس رهايي يافتم.سال 93 براي من سال شگفتي ها بود و اميدوارم سال 94 بهترين سال زندگي من باشه.من تقريبا هرچند روز يكبار به سايت شما توي اين مدت سر ميزدم و تمرينات شما را انجام ميدادم.كتاب ازدواج شما را خواندم و تمرين پاكسازي روح خيلي به من كمك كرد.جملات تاكيدي و دوست داشتن خود و كلا مثبت انديشي و شاد و راضي بودن از همين لحظه اكنون راز موفقيت من است.ممنونم از شما كه ديدگاه من را تغيير دادين.اميدوارم هرجا هستين شاد و تندرست باشين

پاسخ
گیس گلابتون

چه سال خوبی. به به:)

پاسخ
composn12

سلام خانم دکتر
واسه دوره زندگی مثل عسل عیدی نمی گذارید؟

پاسخ
گیس گلابتون

چه سوال خوبی!
بله می گذارم:)
من این دوره را خیلی دوست دارم و دلم می خواهد همه خانم های متاهل شاغل آن را انجام بدهند. از هر راهی برای تشویق شما استفاده خواهم کرد.
منتظرش باشید:)

پاسخ
هاجر

سلام عزیزم
من دیشب فایل جذابیتا خریدم ولی نتونستم دانلود کنم البته با گوشیا. نمیدونم حجمش زیاده چطوره که دانلود نشد یا سرعت نت پایین بودهناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

به نظر می آید دوستانی که سعی می کنند با گوشی این فایلها را دانلود کنند، دچار مشکل می شوند. این مطلب به دلیل ناهماهنگی سایت با مرورگر گوشی شماست.
مییشه خواهش کنم یک ایمیل برای من بفرستید تا رسیدگی کنم؟
متشکر میشم.

پاسخ
طیبه

سلام گیس گلابتون جان من دیشب فایل رو خرید کردم ولی برای من این پیام رو می داد که به علت عملیات پایانی روز شما قادر به انجام عملیات نمی باشید و از صبح هم که سایت شما عضویت منو تائید نمی کرد لطفا 50درصد تخفیف عیدی رو تمدید کنید. ممنون از لطف شما.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم به سایت توجه نشان می دهید. متاسفانه تخفیف تمدید نمی شود.

پاسخ
یاقوت سرخ

امسال الحمدالله برای من سال خوبی بود البته نه عالی... در حد 15
بهتر از سالهای قبلم بود.
1- یه کار عقب مونده داشتم که خیلی وقت بود دوس داشتم بشه. تلاش کردم انجامش دادم (البته یه ذره اش هنوزمونده)

2- موانع ذهنی در مورد پول رو به روشی که به خودم تعلق داره به کمک پروردگار کنار زدم و عاشق پول و کار آفرینی شدم!
3- کارآفرینی کردم و یه کار جدید راه انداختم (البته هنوز برام پولی به ارمغان نیاورده ولی همین که با ترسم مقابله کردم و کار رو شروع کردم خودش خیییلی برام مهمه!!)

4- کارهای خرده ریز با سود کم در کنار کاراصلی ام شروع کردم. تا حالا طعم خوشمزه ی پول درآوردن رو نچشیده بودم

5- یه سری دغدغه های دینی داشتم که سعی کردم با کتاب و مشاوره ،بهشون پاسخ بدم.

6- و کارهای دیگه!

بیشتر موفقیت هام ، ذهنی بود. یعنی از لحاظ درونی عوض شدم. افکارم تعییر کرد. انشالا که سال 94 بتونم اون افکار رو عملی کنم و برام فقط عمل و موفقیت و سود داشته باشه. و امید دارم شما رو از نزدیک ببینم. بتونم هدف گذاری کنم، مشاوره بگیرم...
راستی دوس دارین از کار جدیدی که دارم راه میندازم براتون بگم و عکس بگذارم؟

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین!
حتما البته که دوست دارملبخند

پاسخ
maneli

سلام خانم دکترجونم
منظورم قسمت جذابیت فوری.
وقتی میخوام دانلودش کنم تصویر زیر میاد.....هیچ دکمه ای برای دانلود نمیادناراحت

maneli
پاسخ
گیس گلابتون

میشه خواهش کنم یک ایمیل برای من بفرستید و شماره قبض خود را اعلام کنید تا بتوانم به مسئله شما رسیدگی کنم؟
متشکر می شم

پاسخ
سوشا

سلام به دوستای گلم و گیسوطلای مهربانی
سال93 برای من سال رشد بود و اون رو مدیون سایت شما، معجزه شکرگزاری و سایت داستانهای واقعی راز هستم
خانم دکتر عزیز من بخاطر آموزشهای شما یاد گرفتم خودمو دوست داشته باشم شما مثل یک مادر مهربان درکنار من بودین
بخاطر تمام مطالبتون که در رشد شخصیتی من کمک فوق العاده ای کرد سپاسگذارم
دوستتون دارم

پاسخ
گیس گلابتون

خدا را شکر و من هم دوستت دارم

پاسخ
nilpar

سلام گیس گلابتون پرکار و دوست داشتنیلبخند خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم.یکسری مطالب سایت برایم جدید و جالب بود.سالهای بهتر و شادتری برایتان آرزومندمقلب

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند

پاسخ
گلبرگ

سال نو بر شما و خانواده ات مبارک معلم عزیزمگل

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند و برای شما

پاسخ
nedahedayati

گیسوجونم مطمئنم امسال سالی پر از ازدواج و عروسیه

1394 رو وقتی به عدد به فونت فارسی مینویسی و یکم به هم وصلش کنیم میشه کلمه عروس 4:عر 9:و 13: س، با فونت فارسی هااا من هر کاری کردم فارسیش اینجا نمیاد

پاسخ
گیس گلابتون

چه جالب!
انشاالله سایت پر از خبرهای خوب میشه:)

پاسخ
سمیه

سلام گیس گلابتون عزیز
سال نو مبارک ان شالله سال جدید براتون سرشار از شادی و موفقیت باشه
گیس گلابتون عزیز راستش شاید این حرفی که می خوام بزنم خیلی درست نباشه و اینکه میدونم ارزش این فایل ها و وقتی که براش گذاشتین خیلی بالاست اما کاش فایل جذابیت فوری را تخفیفی که داده بودین را تا پایان تعطیلات می گذاشتین
بازم ممنون به خاطر همه انرژی های مثبتی که همیشه از اینجا و شما گرفتیم و خواهیم گرفت

پاسخ
leyla.fd@gmail.com

گیس گلابتون جان، سال نوت مبارک. ممنون از هدایای قشنگت. من سه تاسوال دارم. اول اینکه نمی تونم لینک جذابیت فوری رو باز کنم. دوم اینکه میشه در مورد اون بازی که روز آخر سال ازش حرف زدی توضیح بیشتر بدی؟ همون که داشت بحثت میشه با شوشو. و تو به موقع کنار کشیدی. گمونم بدجوری دچارشم. سوم اینکه اون پازیتیو سایکولوجی چه فایده وقتی خودت میدونی فیکه آخه؟
ممنون میشم توضیح بدی خانومی. جوابم رو بده. چند بار کامنت گذاشتم فک کنم ندیدی. :(

پاسخ
گیس گلابتون

سلام ممنونم این همه به نوشته ها توجه دارید
1- لطفا به فروشگاه مراجعه کنید. یک قطعه کیک خوشمزه جذابیت فوری آنجاست.
2- پیشنهاد می کنم در دوره زندگی مثل عسل شروع کنید
3- روانشناسی مثبت را امسال بیشتر در موردش مطلب خواهم گذاشت.
ممنونم مطالب را با دقت دنبال می کنید

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet