مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1393/08/24 09:08

گزارش لحظه به لحظه کارگاه «هدفگذاری برای آدمهای باهوش»


 

ساعت هشت صبح از خانه حرکت کردیم. دروغ چرا؟ آقای شوشو ده دقیقه به هشت حرکت کرد و سر راه، خانم کاشی ساز را برداشت. من هشت و ده دقیقه راه افتادم، چون آرایشم طول کشیده بود (آیکون خیلی شرمنده‌ام... بالاخره خانم هستم دیگه!)

 

وقتی به فرهنگسرا رسیدیم، داشتند حیاط را آب و جارو می‌کردند. حیاط پاکیزه و آفتاب روشن و آسمان آبی و بوی خوش نم زمین... اوه صفایی داشت. فرهنگسرا شکل و رویی پیدا کرده بود که فکر کنم از بدو تاسیسش چنین چیزی را تجربه نکرده بود !

 

تلفن فرهنگسرا قطع بود. آقای شوشو با دستگاه پوز کلنجار می‌رفت و خانم کاشی ساز هم با مخابرات تماس می‌گرفت و هم پابه پای من، وسایل را می‌چید .  داخل توالت، سطل آشغال، دستمال کاغذی، صابون مایع، بوگیر لیمویی گذاشتیم. چند کاغذ نشانه برای نشان دادن مسیر توالت به دیوار چسباندیم. روی میز‌ها، سفره کاغذی انداختیم. خوراکی‌ها را جای محفوظی گذاشتیم تا برای زمان پذیرایی تازه بمانند . داخل سطلهای آشغال، کیسه زباله گذاشتیم.

 

دو سه تا از دوستان خیلی زود رسیدند، حتی زود‌تر از گروه کمک. آن‌ها وقتی ما را در تکاپو دیدند، آستین‌ها را بالا زدند و شروع کردند به کمک و چنان شور حسینی برشان داشت که حتی وقتی همه همکاران من از راه رسیدند، با جدیت به کار کردن ادامه دادند. من مجبور شدم شخصا مداخله کنم و آن‌ها را بزور سر جایشان بنشانم و یک لیوان شیرشکلات به دستشان بدهم تا خستگی راه و کار از تنشان بیرون برود. دو دوست عزیزی که از راه دور آمدید، ازتان ممنونم که دلسوزانه به ما کمک کردید.

 

این تصویر من و همکاران عزیز و دوست داشتنی که همه شرکت کنندگان از رفتار و برخورد خوب آن‌ها لذت برده بودند و تشکر داشتند. یکی منشی عزیزم است که با وجود سابقه کار کم، خیلی خوب از عهده کار برآمد. سه تای دیگر جزو حلقه هدف سال گذشته هستند. به آن‌ها گفته بودم: دلم می‌خواد مثل پلنگ بشوید: «زیبا، قوی، جسور، باشکوه» و دیروز داشتم هر سه را تماشا می‌کردم... ماشاالله ماشاالله

 

همسرم چند دقیقه از مجموعه خارج شد که برای بخش سمعی بصری، باتری قلمی بخرد. وقتی برگشت، مرا صدا کرد و گفت: «بیا اینو ببین! نظرت چیه؟» رفته بود یک سبد گل گرفته بود و روی سن گذاشته بود... همانجا یک بوس کوچولو گوشه لپش گذاشتم که زود مرا کنار زد که «نکن! بده!» سالن چه جلوه خوبی پیدا کرده بود .

 

وقتی همه چیز در جای خود قرار گرفت، دوستان با شیر شکلات پذیرایی شدند، بسته آموزشی خود را تحویل گرفتند و داخل سالن رفتند. چندی پیش خانم الناز قربانی مجموعه‌ای عکس‌های زیبا در اختیار من گذاشته بود. هربار از این مجموعه استفاده می‌کنم، غرق امتنان و سپاس می‌شوم. به کمک این مجموعه، پاورپوینتی از عکس گل‌ها آماده کرده بودم. موزیک ملایمی پخش می‌شد و حال و هوای خوشایندی در سالن وجود داشت. بعد آهنگ «دوست دارم زندگی رو!» و سپس سرود «ای ایران!» که با مجموعه‌ای از تصاویر کشور زیبایمان همراه بود .


 

کارگاه با سوت و جیغ و کف شروع شد. برای دوستان توضیح دادم کتاب تمرینی که به دست دارند، کلید ورود آن‌ها به زندگی ایده آلشان است. هر سوال قطعه‌ای از یک پازل است. به تنهایی چندان معنا ندارد، ولی وقتی کنار هم قرار می‌گیرد، معما حل می‌شود. دوستان به خوبی کارگاه را همراهی می‌کردند. ساعت یازده و نیم، زمان استراحت فرا رسید و پذیرایی شدیم .

 

در بخش دوم کارگاه، دوستان اهداف خود را نوشتند و الویت بندی کردند. سپس به سه گروه تقسیم شدند و یک راهنما به سراغ یک گروه رفت و چرخ زندگیشان را بررسی کرد و جملات اهداف آن‌ها را کنترل نمود. من هدف‌گذاری را به شیوه «چ چ چ» تدریس کردم. این شیوه ابداعی خودم است. ساده است و پیچیدگی ندارد، به ذهن قلاب می‌شود و فراموش‌نشدنی است. من چشمه علایی هستم و به حرف «چ» علاقه دارم. خیال دارم این متد را به نام خودم ثبت کنم. برای ثبت متد باید به کجا مراجعه کرد؟! ۹۰% شرکت کنندگان بخوبی موضوع را درک کرده‌اند و اهداف خود را براحتی تنظیم کردند. معلم‌ها می‌دانند که این آمار خوبی برای یک کلاس است .

 

سالن سرد بود. من داشتم راه می‌رفتم و هیجان داشتم و حالی‌ام نبود، ولی بقیه دوستان از سرما در خود مچاله بودند. کارگاه ساعت دو و ربع تمام شد. همکاران قبل از اتمام کارگاه، وسایل را جمع کرده بودند و ما آماده ترک سالن بودیم. خودم از اجرا، همکاران، پذیرایی، غذاخوری و همکاری همه شرکت کنندگان بسیار راضی بودم. ولی آقا سرد بود‌ها! سرد! سیستم گرمایشی سالن خراب شده بود. شانس آوردیم روز آفتابی بسیار زیبایی بود، وگرنه نمی‌دانم چه به سر شرکت کنندگان می‌آمد. طفلکی‌ها از سرما کبود شده بودند. گفته بودم لباس گرم بپوشند، ولی‌‌‌ همان لباس پرپری‌های پاییزی تنشان بود. سرمای منطقه دماوند را باور نداشتند انگار و من هم باور نمی‌کردم یک سالن یخ کرده تحویل بگیرم ...

 

نصف دوستان ماشین شخصی داشتند و دوستانی را که ماشین نداشتند، سوار کردند و همگی به رستوران رفتیم. پارکینگ رستوران آماده بود. ماشین‌ها را پارک کردیم و به سالن گرم رستوران وارد شدیم .  هرقدر در سالن فرهنگسرا حرص خوردم و هر لحظه انتظار نزول یک بلای آسمانی دیگر را می‌کشیدم، اینجا خیالم راحت بود. سالن گرم، تمیز، سرویس مرتب و غذا خوشمزه.





دوستان در گروه‌های هشت تایی سر میز نشستند و گپ زدند و غذایشان را نوش جان کردند. سپس دو سه تا عکس دسته جمعی انداختیم و برای انجام تمرین آخر، به حیاط رستوران رفتیم. تمرین خوبی بود. کلی خندیدیم و شاد شدیم
.


 

با دوستان خداحافظی کردیم و من و گروه VIP به مطب من رفتیم. مطب مقابل رستوران است. در جمعی کوچک و دوستانه پرسش و پاسخ داشتیم. حرف زدیم و مسائل را بررسی کردیم .  ساعت شش کار ما تمام شد. بخوبی می‌دیدم دوستان حاضرند چند ساعت دیگر هم بمانند و حرف بزنند، ولی هر چیز خوبی یک وقتی تمام می‌شود. به همین دلیل باید قدر لحظه‌ها و فرصت‌ها را بدانیم .

 

خوشحالم قرار است تعدادی از دوستان را دو هفته دیگر ببینم و کلاس نیمه خصوصی «زن جذاب» را در کنار هم برگزار کنیم .

  

داستان‌ها را سر فرصت خواهم گفت. از اول تدارکات کارگاه و مصیبتهایی که کشیدم برایتان می‌گویم. بالاخره باید با یکی درددل کنم دیگه! فقط اینقدر بگویم که اگر این برنامه را تهران برگزار می‌کردم، هزینه کمتری داشتم و شرکت کننده بیشتری... من مجبور شدم خودم کارگر بگیرم و سالن را نظافت کنم. حتی خودم تی بکشم و گردگیری کنم. آخر سر هم چیزی که پیش بینی نکرده بودم یعنی خرابی گرمایشی سالن پیش آمد. کی؟ صبح روز جمعه... یکی از دوستان نوشته بود: «مردم از سرما!» حق داشت به خدا. چقدر شرمنده شدم .

 

از طرفی من دیگه گیس گلاب سال قبل نیستم که قبل از سخنرانی گریه می‌کرد‌ها! نه بابا! یلی شدم برای خودم. عاشق سخنرانی کردن شدم. هیچ ترسی نداشتم. فقط عشق... مرتب به خدا می‌گفتم «کمک کن زندگی این دوستان بهتر شود. کمک کن این برنامه مفید باشد . »

 

نتیجه نظرسنجی کارگاه :

·         همه شرکت کنندگان از نحوه رفتار همکاران تشکر کرده‌اند .

·         ۷۰% شرکت کنندگان، نمره ده و نه به کارگاه دادند .

·         بقیه نمرات هشت و هفت و شش بود . البته فقط دو نفر نمره شش دادند.

·         ۸۰% شرکت کنندگان از سرما شکایت کرده‌اند و تقاضا کردند دفعه بعد کلاس‌ها در جای مناسب تری برگزار شود.

 

الان که فکر می‌کنم می‌بینم دیگران دارند در سالن برج میلاد و باشگاه انقلاب کلاس می‌گذارند و آن وقت من چه فکری کردم که در این فرهنگسرای قراضه کلاس گذاشتم؟! مسئله هزینه نبود. از اول می‌دانستم اینجا برایم گران‌تر در می‌آید. حالا جزئیات را برایتان شرح خواهم داد. ولی فکر می‌کردم اگر کلاس بومهن باشد، یک جور ماجراجویی است و از شهر بیرون زدن. فکر می‌کردم شیرین‌تر و بامزه‌تر می‌شود. آن تمرین آخر، در فضای باز خیلی خوب بود. دلم می‌خواهد برنامه‌ای در میان طبیعت داشته باشم. حتما این کار را خواهم کرد. ولی باید حسابی برنامه بریزم که دوستان هم لذت ببرند و هم استفاده کنند .

 

صمیم عزیز، این پیامک زیبا را برایم فرستاده:

سلام آناهیتا جان، تبریک می گم برای کارگاه پرشور و دلچسب جمعه. آقا دکتر ماشاالله خوش تیپ مثل شیر کنارت و پسر شاخ شمشاد، باوقار و جنتلمن ایستاده بود. لحظه به لحظه همراهت بودم در اخبار سایت. خدا قوت اساسی. هزار ماشاالله خودت نگین الماس جمع بودی. من جز زیبایی، قدرت و جادوی جذابیت چیزی در تو نمی بینم. خواستم بگم این شادابی از این همه فاصله به من رسید و حس کردم لازمه این حرفها و احساسات را بهت بگم. در پناه خداوند عشق و نیکی باشی همیشه.


ازت ممنونم صمیم عزیزم، در ضمن یادم نرفته قرار بود کتاب بنویسی ها! یک سال تمام شدها! من عاشق نوشته های شیرینت هستم و هربار پستی می گذاری، مثل یک نان خامه ای آن را گاز می زنم. من منتظرم. منتظر کتابی که اسم تو روی آن نوشته شده باشد.

 

این هم اولین نظر دوستان شرکت کننده :

سارانگ: گیس گلابتون جانم، کارگاه هدف عااالی بود، خیلی خوب، حتی تصورش را هم نمی‌کردم که بشود یک موضوع دست نیافتنی را اینقدر ملموس کرد. امیدوارم در عمل شاگرد خوبی باشم... و اینکه باید به شما هزار آفرین بگویم. این کارگاه هم از نظر محتوا و هم از نظر شیوهٔ بیان مطالب عالی بود... همه میخ شما بودیم... هزار آفرین گیس گلابتون ...



دلتان می خواهد شما هم از این کارگاه بهره ببرید؟
 تازه سردتان هم نشود؟
!

بفرما! این هم راه حل



نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

fh2

سلام مممممممممم. بازهم بهتون خسته نباشید میگم .عالی بود عالی .من چون از شب قبل استرس داشتم برای دیررسیدن و هم دلشوره داشتم که برای اولین بارتنهائی مسیرآبسرد به بومهن میخواستم بیام خوبم نخوابیدم و ساعت 5 بیدار شدم تا کم کم آماده بشم (وجزء اولین نفرها بودم رسیدم) توراه میگفتم خدا کنه فقط وسطهای کلاس خوابم نبره ولی اینقدر شما شور و هیجا ن داشتید و مطالبی بسیار آموزنده بیان میکردید که وقتی انتراک دادید واقعا فکر نمیکردم ساعت دوازده باشد ویا حتی وقتی ساعت 3 شده بود افسوس میخوردم که چقدر زود گذشت .واقعا خسته نباشید میگم به شما و همکاران. سالن که سرد بود ولی گرمای صدای شما باعث شد زیاد سرما راحس نکنیم

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
سوندا

سلام
صبح بیدار شدم. گفتم خدایا به امید تو. من دلم می خواهد امروز روز دیگری باشد برای من.

همینطور هم بود. همه چیز خوب بود. چقدر دلسوزانه همه چیز تهیه شده بود. دوست داشتم. همان یک ساعت اول شوک شدم. من گرفتم آن چیزی که باید می گرفتم. دستت درد نکنه. خدا بهت قدرت و توانایی بده که این قدر قلبت بزرگه. تحسینت می کنم گیسو جان

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
fh2

فقط کاش پکیچ کارگاه برای شرکت کنندگان رایگان بود

پاسخ
گیس گلابتون

گلم، هزینه های فیلمبرداری، تدوین فیلم و صوت، تهیه سی دی و ارسال آن، هزینه زیادی است و نمی شه رایگان باشه.
کاش شما هم مثل بقیه دوستان، آن را سفارش بدهی. خیلی مزه داره آدم کارگاهی را ببیند یا بشنود که خودش در ان شرکت کرده. و بهت قول می دهم وقتی دوباره آن را می بینی چیزهایی می شنوی که فکر می کنی قبلا در کارگاه گفته نشده و لابد من آن را بهش اضافه کردم. چون آدم هیچوقت نمی تونه همه مطالب یک کلاس را به صورت کامل دریافت کند.
خوب باشی گلم

پاسخ
p_j_nodoost

سلام بر بانوی مهربانیها
امیدوارم همیشه دستتون تو دست خدا باشه و خودش مسیر رسیدن به هدفهای عالی رو ،برای شما هموار کنه.بدون اغراق اعتراف میکنم که دیروز، برای من روز فوق العاده ای بود، اون انرژی بآور نکردنی که از شما و میهمانان نازنین و مهربان گرفتم قابل وصف نیست، لبخندهایی که بی ریا رد و بدل میشد، اشتیاقی که برای رسیدن به هدفهای بزرگ تو چشم تک تک میهمانان موج میزد،دیدن اون صحنه ای که همسر و پسر عزیزتون تو جمع میهمانان نشسته بودند و به نظر من حامیان معنوی اصلی شما تو جمع بودند واقعا لذت بخش بود، من با دیدن این صحنه،از صمیم قلب تجربه چنین وحدت خانوادگی و حمایت، مخصوصا از جانب همسر رو، برای همه دخترها و پسرهای سرزمینم آرزو کردم .خلاصه نه تنها خستگی احساس نمیکردم بلکه باتری روح و جسمم 100% شارژ شد.
یک دنیا سپاس از شما که این تجربه ناب رو به من هدیه کردین.

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
entertainment

سلام و خدا قوت به همه دوستانی که برای برگزاری هر چه بهتر این کارگاه تلاش کردند.
دیروز مطالب جدید و فوق العاده مفیدی رو یاد گرفتم و خیلی از حقایق که تا الان به نوعی سعی می کردم انکارشون کنم برام آشکار شد....ممنون گیس گلابتون عزیز ...امیدوارم که شاگرد خوبی باشم و سال دیگه این خبر خوش رو بهتون بدم که به همه اهداف یک سالم رسیدم..با آرزوی بهترین ها برای همه شرکت کنندگان..

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
Lotus77

سلام گیس گلابتون عزیز و خسته نباشید
دیروز جزو بهترین روزهای زندگیم بود و خوشحالم که به ترسم از راه دور و زمان طولانی و این بهانه ها غلبه کردم.
مطالب دیروز معرکه بود. تازه فهمیدم چه چیزهای بزرگی رو لازم بود بدونم و بشنوم و ازشون غافل بودم.
خصوصا توصیه آخر بعد از کارگاه در مطب.. کلا دیدم رو نسبت به همه چی تغییر داد..
ممنون.. باز هم سما و همکارانتون خسته نباشید.گل

پاسخ
admin

قلب
من همان گیس گلابتون هستم ها! نام مستعارم admin است.
بخش VIP خیلی خوب بود. خودم هم فکر نمی کردم اینقدر خوب باشه

پاسخ
سارانگ1

چقدر عکس خوب است، خداروشکر که در زمانه ای هستیم که عکس اختراع شده. دوستان خوبم که نتوانستید در کارگاه هدفگذاری شرکت کنید، تهیه CD کارگاه را توصیه میکنم. خیلی کمک کننده است. اگر میخواهید نظر یک شرکت کننده را بدانید باید بگویم؛ شخصا بعد از کارگاه، از هزینه ای که کرده بودم و وقتی که گذاشته بودم راضی بودم، خیلی راضی و احساس میکنم که سود و بهره برده ام. دوستان خوبم بدانید که خیلی از خودتان راضی خواهید بود که برای هدف هایتان قدمی برداشته‌اید.

پاسخ
admin

عزیز دلم...

پاسخ
nika

با سلام خدمت خانم دکتر عزیز. اول از کارگاه خیلی خوبتون تشکر میکنم. و به نظر من مطالب و شیوه بیانتون عالی و بدون نقص بود. و اون چیزیو که باید میشنیدم و منو تکون میداد رو جذب کردم. بعد دو تا سوال داشتم از خدمتتون اول من کتاب ازدواج ... رو همون اول که هنوز چاپ نشده بود pdf ش رو تهیه کردم ولی چون شرایط روحیش رو نداشتم شروع نکردم تمریناتش رو. میخواستم ببینم اگه بخوام شروع کنم همون نسخه خوبه و تو نسخه چاپی که تغییری نکرده? سوال دوم اینکه شما فکر میکنم تو دو زمینه زندگی بهتر و ازدواج مشاوره میدهید. تو زمینه التیام بعد یه شکست عاطفی چطور? خودتون مشاوره میدید یا مشاور خوبی میشناسید که بتونید معرفی کنید?

پاسخ
گیس گلابتون

نیکای عزیزم
1- چرا در کلاس زن جذاب ثبت نام نکردی؟ حیف که ظرفیت پر شد. انشاالله دفعه بعد
2- توصیه می کنم بسته کامل ازدواج آسان را بگیری. همان که در فرهنگسرا با تخفیف ویژه به شما عرضه شد. من تا یکی دو هفته فرصت نمی کنم در سایت تبلیغ آن را بگذارم. این فرصت را اول در اختیار شما گذاشته بودم. حالا می توانی با منشی ام هماهنگ کنی تا برایت پست شود.
3- برای الیتام روحی اول پاکسازی را امتحان کن. اگر جواب نگرفتی، سری به من بزن تا ببینم داستان چیست. اگر نتوانم کمک کنم، حتما می گویم و ابدا کار محیرالعقولی انجام نخواهم داد. چون بعضی اوقات فقط باید روانشناس کار کند و کار من نیست.
می بوسمت.

پاسخ
sahar_syh

وااااااااااااااااااااااااااای رنگ آبی چقدر بهت میاد
اگه درست خاطرم باشه فکرکنم قبلا گفته بودی رنگ آبی رو برای اولین بار میخری و امتحان میکنی

همین جا بهت میگم از تمام رنگ هایی که تا الان با اونها شما رو دیدم آبی فوق العاده ترینه بسیاااااار زیبا شدی
همیشه آرام ، جاری ، آبی باشید قلب

پاسخ
گیس گلابتون

مرررررررررررررسی!
با آبی قهر کرده بودم...
چاکرای گلویم مسدود بود. تو آبی گیر کرده بودم. حالا که سخنرانی می کنم، چاکرای گلویم باز شده.
مرسی که اینقدر توجه داری

پاسخ
خورشید تابان

سلام گیس گلابتون خودمون...خیلی ممنونم که مارو به خونه قلب خودت دعوت کردی.تجربه جالبی بود برای سفر به بومهن تنهایی و البته جریمه شدن توسط آقا پلیس مهربون و یخ زدن در فرهنگسرا.همش تجربه بود و درس زندگی.هر لحظه درسیه اگر بهش درست نگاه کنیم.من هم مثل بقیه جرقه هایی در ذهنم زده شد.
پیشنهادی داشتم در مورد برگزاری کارگاه در تهران.من می تونم برای سالن های فرهنگسرای نیاوران جهت برگزاری همایش هماهنگ کنم و البته بهتون کمک کنم در برگزاری همایش های بزرگ تر و البته قدرتمند تر.به امید روزی که همه برای کمک در جهت رشد افراد جامعه پیش قدم باشن و رشد خودشون رو وابسته به رشد دیگران بدونن.دوستتون دارم.گل

پاسخ
گیس گلابتون

راستی؟
وااااااای چقده خوب! مرسی
ممنونم از پیشنهاد عالی تو. خیلی ممنونم

پاسخ
nika

وای الان یادم افتاد، قرار بود تو کارگاه زن جذاب ثبت نام کنم ولی آخر کارگاه انقدر تو حال و هوای کارگاه بودم که فراموشم شد. اگه یه ظرفیت خالی شد و کسی از شرکت انصراف داد میشه بهم خبر بدید.

پاسخ
گیس گلابتون

حتما
این کارگاه به شکل خصوصی و بدون اعلام در سایت ثبت نام میشه. پس اگر این بار هم نشد، بار بعد شما را در نظر خواهیم داشت.

پاسخ
sahara57

سلام خانم دکتر،
درسته که سالن سرد بود اما کارگاه در کل خیلی خوب برگزار شد. من کاملا بهتر شدن کارگاه رو نسبت به کارگاه بهمن ماه حس کردم. مطمئنم هر سری بهتر و بهتر میشه. جواب خیلی از سوالهام رو گرفتم و ذهنم مرتب و آروم شده. مرسی بابت اینهمه انرژی و عشق.
اومدنبه بوهمن برای من یکی ماجراجویی بود چون با وجود اینکه سالهاست فاصله تهران و کرج رو می رم و بر میگردم تا حالا به جاده نزده بودم. اما فکر می کنم از برگزاری کارگاه توی تهران خیلی بیشتر استقبال بشه و برای همه راحت تر باشه. تو کارگاه زن جذاب می بینمتون و از حالا خیلی ازش انتظار دارم :)

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
Lotus77

سلام گیس گلابتون عزیز.
راستی برای کارگاره زن جذاب هم کروکی و راهنمایی برای محل برگزاری می دهید؟ خیلی راهنمایی کارگاه کمک کرد..
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

البته عزیزم

پاسخ
گیس گلابتون

البته عزیزم

پاسخ
سوندا

راستی اون تصاویری که با ای ایران پخش می شد خیلی خوب بود. خصوصا ترکیب تصاویر آثار باستانی با تصویر غذاهای محلی مثل آش رشته و یا تصویر نان بربری. نشونه ای قریحه گیس گلابتونی بود ها! لبخند آفرین

پاسخ
elin

گیس گلابتون عزیزم، از دیدن متن و تصاویرتون کلی ذوق کردم و وقتی اسمم رو دیدم بغض کردم،راستش حضور تو کارگاه برام مهم بود ولی واقعا توانشو نداشتم،گریهناراحت تو یه نقاهتی به سر میبرم که ...فعلا فقط انتظار میکشم وسعی میکنم خودمو بهبود بدم و پیدا کنم تا بعد برم دنبال ساختن زندگیم...ناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

از خودت مراقبت کن. الان دوره سختیه. خواهر خودم هم الان داره همین دوره را می گذرونه... می دونم گلم.

پاسخ
pushana

سلام آنی گیس گلاب.
من قبلا اینا رو خوندما ولی اون موقع نمی تونستم کامنت بذارم.
خوشحالام که همه اینقدر راضی ان و افرین به شما که اینهمه پشتکار داری.واقعا جای تحسین داره.خوشحالم که ایندفه از استرس خبری نبود.

پاسخ
سعیده (م)

سلام و خسته نباشید...

از خوندن مطالب و عکسها بسیار لذت بردیم، گیس گلابتون جون یه پیشنهاد داشتم.

اگه امکانش باشه فقط فایل صوتی این کارگاه رو در بخش محصولات قرار بدید، برای افرادی که مبلغ پکیج کارگاه بالاست میتونه یه انتخاب عالی باشه که بتونن از مطالب کاربردی شما بهره ببرن.
خیلی ممنون
ان شاء الله همیشه سلامت و پرشور باشید

پاسخ
گیس گلابتون

پیشنهاد بسیار خوبی است.
پکیج در حال آماده سازی است. وقتی آماده شد، آن را به چند بخش تقسیم می کنم تا هر کسی با هر بودجه ای بتواند از مبحث بسیار مهم هدفگذاری استفاده کند
ممنونم از نظر خوب شما

پاسخ
گیس گلابتون

پیشنهاد بسیار خوبی است.
پکیج در حال آماده سازی است. وقتی آماده شد، آن را به چند بخش تقسیم می کنم تا هر کسی با هر بودجه ای بتواند از مبحث بسیار مهم هدفگذاری استفاده کند
ممنونم از نظر خوب شما

پاسخ
elahe66

گیس گلابتون عزیز
لطقا اگه براتون مقدوره قایل کارگاه زن جذاب رو هم در سایت قرار دهید.الان در حال تمرین کتاب "ازدواج مثل اب خوردن اسان است " هستم.

پاسخ
گیس گلابتون

متاسفانه ابدا چنین کاری امکان ندارد. کلاس زن جذاب همیشه خصوصی باقی خواهد ماند. فقط حضوری است و فقط برای کسانی که آنها را می شناسم.

پاسخ
FARZANEH-M

راستی یه سوال، مطالب کارگاه زن جذاب تجربیات شخصی خودتان است یا شما هم در یک کارگاه یا کلاس آنرا یاد گرفته اید؟

پاسخ
گیس گلابتون

چه سوال خوبی!
تجربیات شخصی من است که در یک قالب دلچسب خدمت شما ارائه می شود.

کلاس نیمه خصوصی است و فقط با معرفی از طرف یکی از شاگردان قبلی و یا شناسایی مستقیم خودم، از شما دعوت به عمل می آید.

پاسخ
FARZANEH-M

خیلی دوست دارم در یک کلاسی با چنین موضوعی شرکت کنم!

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

هممم
این، غیر از اونیکیه؟
مغرور

پاسخ
سميرا

سلام گيس گلابتون جان

من كتاب ازدواج مثل اب خوردن اسان است را گرفتم از تون و اجرا كردم اما من يك مانع ذهني دارم كه نمي دونم چطوري بايد برطرف بشه . من دو خواهر بزرگتر از خودم دارم كه به سختي و دير ازدواج كردن و همسران هم سطح خودشون را هم ندارن . در مقايسه با اونها من زيباتر ، جذاب تر هستم ولي اين حس كه من هم مانند آنها دير و سخت ازدواج مي كنم را دارم و اينكه اطرافيانم مادر پدر خواهران و برادرنم نيز اين نگاه را دارند و فكر مي كنند من هرگز ازدواج نمي كنم يا تشويقن ميكنن كه اصلا ازدواج نكن كه مثل 2 خواهر ديگه با هم سطح خودت ازدواج كني . تازه گي مادرم و پدرم دوره مي افتن از پسر ها براي من خواستگاري مي كنن كه باعث تضعيف روحيه من مي شه .
خواهرانم خواستگار داشتند كه هر كي مي امد مي رفت ديگه نمي اومد وقتي قرار مي شه برايم خواستگار بياد هي باخودم مي گم اگه برن نيان بازم آبروم مي ره كه همين هم ميشه . لطفا راهنماييم كنيد كه چطوري اين مانع ذهني را از بين ببرم ..

پاسخ
گیس گلابتون

این حرفها را بنویس و آن مراسم دور بریز.
اگر مفید نبود لطفا وقت مشاوره حضوری بگیر

پاسخ
الی گولو

گیس گلاب نازم، خانم دکتر پر انرژی. ممنون از بسته ای که برام فرستادی. کتاب و سی دی را قبلا تهیه کرده بودم. اما قلب کوچولو را گذاشتم تو ماشینم، کیت کت را دادم دوستم خورد. نسکافه مال خودمممممم بود. دفترچه یادداشت و مداد هم مال خودمه. کتاب و سی دی را به کوچولوترین کارمند اتاقم هدیه کردم که بخونه. میدونی، میدونی، میدونی که خیلی دوستت دارم؟
رنگ پالتوت خیلی قشنگه. خیلییییی

پاسخ
گیس گلابتون

الی جونم، تو خود عشقی:)
فقط آن دی وی دی که تحویل گرفتی، حاوی فیلم کارگاه ازدواج است که خودت هم آن را ندیدی، چون شما اولین کسی هستی که این بسته را تحویل گرفته ای
می بوسمت نازنین

پاسخ
الی گولو

ااااااا من فکر کردم اون فایل صوتی است که گرفته بودم. خب ازش میگیرم و نیگاه میکنم، مرسی عشقم. عین دختر خودم دوستش دارم و دلم میخواد ازدواج خوبی داشته باشه.

پاسخ
گیس گلابتون

می دونم که قلب بزرگی داری عزیزم

پاسخ
tabasomzendegi

سلام وعرض ادب...
این تصویر بادکنک های باد کرده همراه با لیدر بودن شما در اثر کارگاهها هست
امیدوارم بتوانم بودجه ای داشته و در آن شرکت کنم
باتشکر وخداقوت از حمات شما

پاسخ
rahimehh

سلام گیس گلابتون عزیز .من این محصول را تهیه کردم و خیلی راضی هستم.تا الان شصت هفتاد درصد رو گوش دادم و انجام دادم،
یه چند تا نکته تو ذهنم بود دوست داشتم بهتون بگم.اگر چه من خیلی راضی هستم اما اگر اولش یه فایل صوتی کوتاه و یا چند خط برای ما که سی دی رو خریدم صحبت می کردید و روند رو می گفتید خیلی بهتر میشد.جای خالی مخاطب قرار دادن کسی که محصول رو خریده احساس میشه.من فکر میکنم خیلی بهتر ادم ارتباظ برقرار می کنه.
و اینکه اگر ممکنه یه فرصت ایمیلی به ما بدین تا چرخه زندگیمون و اهداف نوشته شده رو براتون بفرستیم.تا ببینید چه در انتخاب هدف با توجه به چرخه و چه در نحوه نوشتن ایا درست عمل کردیم؟همون کاری که همکارانتون با افراد حاضر در کارگاه انجام دادند.ممنونم از شما

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. خوشحالم که از هدفگذاری راضی هستید. ولی من نوشته بودم این سی دی ضبط شده یک کارگاه است. صوت، ویدیو و کتاب و دفترچه تمرین دارد. خیلی مفصل تر از آنچه در کارگاه برای دوستان ارائه شد
ولی امکان پیشتیبانی آنلاین رایگان فراهم نیست. امیدوارم هدفگذاری قدم به قدم را یاد بگیرید و سپس اگر لازم بود برای مشاوره جضوری یا اسکایپی اقدام کنید. افرادی که مشاوره می گیرند، گاهی چندین جلسه باید صرف کنیم تا هدفگذاری را یاد بگیرند. شما الان خیلی جلو هستید.

پاسخ
rahimehh

سلام متشکرم.در مورد درخواست اولم مثل اینکه خوب منظورم رو نگفتم .از نظر اطلاعات کامل است اما من منظورم احساس بود شاید به نظر برسه چه درخواست لوسینیشخندنیشخند.من با شما زندگی میکنم دوست داشتم اینجا در حد سلام مخاطب شما قرار میگرفتم .گفتم شاید این احساس بقیه هم باشه برای همین جسارت کردم و عرض کردم.خیلی دوستت دارم .امیدوارم همچنان بدرخشی

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet