مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1394/08/17 10:11

آیا در انجام تمرین 28 روزه سپاسگزاری همراه ما هستید؟

در حال حاضر بیش از 1400 نفر در کانال تلگرام گیس گلابتون همراه تمرینات سپاسگزاری هستند. من به تک تک شما افتخار می‌کنم. یادتان باشد انتشار پیام سپاسگزاری، رسالت تک تک ماست. پس عزیزان خود را به کانال تلگرام گیس گلابتون دعوت کنید.

 

 در ابتدای تمرینات، من دلایل علمی مؤثر بودن سپاسگزاری را توضیح داده‌ام. ما خیال نداریم مطالب خرافی را منتشر کنیم. خیر! این مطالب کاملاً علمی و بر اساس روانشناسی مثبتگرا هستند. در پست‌های اولیه کانال، من این مطلب را به زبان ساده توضیح داده‌ام.

 

یادآوری می‌کنم مرجع ما برای انجام تمرینات سپاسگزاری، کتاب معجزه یا معجزه سپاسگزاری نوشته راندا بران است. ما کتاب را کپی نمی‌کنیم. چنین اجازه ای نداریم. بلکه برداشت خودمان را از کتاب نقل می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم حتماً کتاب را تهیه بفرمایید تا از تمرینات بخوبی استفاده نمایید. همراهی با گروه باعث می‌شود انگیزه همه ما برای انجام تمرینات بیشتر شود، ولی خواندن متن کامل کتاب، یک چیز دیگر است.

 

در طول هفته اول سپاسگزاری چه تجربه مثبتی داشتید؟

 

خانم جعفری، اولین شخصی که تمرینات را برای شما در کانال قرار داد، در هفته گذشته در قرعه کشی حساب قرض الحسنه برنده شد! این هفته من یک کار اداری ناخوشایند داشتم. این کار بقدری ساده و بسرعت انجام شد که هنوز متعجبم. شما چی دارید برای ما بگویید؟

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

najme55

وای که چه میکنه این شکر گزاری...من البته هنوز عضو کانال نشده ام ولی تازه برنامه جمعی سایت برای شکرگزاری را تمام کرده ام و موندم که چرا همه و چرا همیشه این مرکب هموار و تضمین شده را برنمیگزینیم...من خیر بسیار دیدم از خوب شدن ناگهانی سرماخوردگی پسرم تا هدف مالی...البته من نوشته بودم پنج میلیون ولی چارمیلیون و هفتصد و خرده ای دستم رسید و اگر شما فکر کردید که من اونقدر سختگیرم که این اختلاف را نبخشم اشتباه کرده ایدنیشخند

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم. عالیهلبخند

پاسخ
najme55

همین الان که اینا رو نوشتم مچ خودمو گرفتم که چقدر دلم گرفته و چقدر نگرانم و چقدر سرگردانم...و یادم افتاد به کلام نیل دونالد والش که میگه: نگرانی قسمتی از روحه که ارتباطشو با خدا نمیفهمه...چرا آدمیزاد اینقدر غافل و فراموشکاره...دوباره باید خودمو تو شکرگزاری غرق کنم. مرسی که یادم آوردید

پاسخ
leilami

سلام
ملكي در شهرستان داشتيم كه از دو سه سال پيش براي فروش گذاشته بوديم ولي فروش نمي رفت در اولين هفته سپاسگزاري به قيمت دو برابر ارزش واقعيش توسط يك پزشك براي ساختن ساختمان پزشكان خريداري شد و همان شب من به عنوان بهترين اتفاق آن روز، اين معامله پر خير و بركت رو يادآوري كردم و بابتش از خداي بزرگ و مهربون سپاسگزاري كردم.
من در طول اين 10 روز متوجه شدم سپاسگزاري ما نعمات و خوشيها رو تنها به سوي خودمون روانه نمي كنه بلكه اطرفيان ما، دوستان، آشنايان و ... هم از اين نعمات بهره مند ميشن.
دوستت دارم گيس گلابتون قلب




پاسخ
گیس گلابتون

فوق العاده است. تبریک میگم

پاسخ
دختر ماه

سلام.من همیشه دوست داشتم که تمرین شکرگزاری رو همراه با جمع انجام بدم و حالا از خدا سپاسگزارم که تونستم این دفعه به موقع به تمرینات برسم.و از شما هم به خاطر اینکه این تمرین رو به بهترین نحو ممکن در اختیار اعضا قرار دادین تشکر و سپاسگزاری میکنم.
من تو تمرین روزی که باید نکات مثبت یه مورد منفی رو پیدا میکردیم و مینوشتیم ،در مورد خونمون نوشتم که به نظرم یه خورده کوچک و کم جاست و دقیقا همون روز شوهرم پیشنهاد ساخت یه انباری کوچک تو حیاط رو داد که این برام خیلی جالب بودلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

چه عالی
تبریک میگم

پاسخ
فرزان جونی محمدی

سلاممممممممممممم به همه و به خانم دکتر زیبا و دوست داشتنی .
بلهههههه منم همراهم این بار چهارمه که من تمرینات شکرگزاریو انجام میدم.اولین بار عشقمو پیدا کردم لبخند.قول میدم یه بار برات تعریف کنم چرا ایمان دارم بخاطر تمرینات شکرگزاری بوده و من به چه نکات ظریفی رسیدم .
الان فقط چند روز عقب هستم از تمرینات شما .امکانش هست در یک روز دوتا تمرین انجام بدم تا همراه شم؟
دوستتتتتتتت داررررممممممم.ماچقلب

پاسخ
گیس گلابتون

عالیه دوست عزیزم
تبریک میگم برای پیدا کردن عشق زندگیت

به نظر من شما از همین جایی که تمرینات هست، تمرینات را ادامه بده. تمرین شکرگزاری مثل زنجیر بهم متصل نیست. بلکه می توانیم از هرجایی شروع کنیم
خوشحالم همراه ما هستید

پاسخ
f.m.sarpiri

سلام. خسته نباشید. میتونم بگم آشناشدنم باسایت گیس گلابتون والبته خانم دکترچشمه علایی استادعزیزم یکی بهترین اتفاقات زندگیم والبته1تحول و1تولددوباره بود.ممنونم.من روزهفتم خبرچاپ مقالم به دستم رسیدکه چندین ماه بودمنتظرش بودم...واقعاً خوشحال شدم.باتمرینات شکرگزاری سطح انرژی مثبت درمن بالارفته وبه نوعی دوستدارم فقط به چیزای خوب فکرکنم...واقعاً سپاسگزارم. ...

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم از حسن نظر شما
و تبریک می گویم برای پیشرفتهای شما

پاسخ
masoum

سلام
من و همکارانم عضو کانال تلگرام هستیم .امروز که روز 11 میباشد فایل صوتی مربوط به امروز را دانلود کردیم اما برای من و همکارانم باز نشد.ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم توجه دارید. به ایشان اطلاع میدهم که مشکل را برطرف کنند

پاسخ
فرزان جونی محمدی

سلام .خانم دکتر میشه خواهش کنم لطفا بفرمایید صوتی روز یازدهم رو دوباره به همان شیوه صوتیهای قبلی بفرستن؟این به صورتی ارسال شده که گوشیهای من و دوستانم باز نمیکنه .ممنونم.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. حتما به ایشان خواهم گفت. متشکرم از توجهی که دارید

پاسخ
گیس گلابتون

بله. حتما به ایشان خواهم گفت. متشکرم از توجهی که دارید

پاسخ
masoum

سلام
بسیار سرمایی هستم،سیستم گرمایشی محل کارم هرسال آذر ماه روشن میشود.یکروز صبح در محل کارم مشغول نوشتن (ده موهبت جهت سپاسگذاری)بودم،دقیقا داشتم از داشتن خانه گرم تشکر میکردم که همکارم خبر روشن شدن گرمایشی را بمن داد.

پاسخ
فرزان جونی محمدی

از لطف و توجه شما و دوستان عزیزی که پیغامهای صوتی رو میذارن بسیار سپاسگزارم .همین الان فایل رو دوباره گذاشتن .آرزو میکنم این دوره برای شما ،این دوستان و همه کسانی که با هم داریم انجام میدیم پر از اتفاقات معحزه وار و شاد باشه.آمیییین

پاسخ
گیس گلابتون

ما از شما متشکریم که به ما توجه دارید و به ما بازخورد می دهیدلبخند

پاسخ
rose

منم عضو این رودخانه پربرکت شکرگزاری هستم.
و فکر میکنم خود این نعمت شکرگزاری، به تنهایی نعمت و خبر خوشی است برایم.
متشکرم از اینکه ما را همراه خود کردید. با گروه بودن، انگیزه مضاعف به من میدهد.

پاسخ
گیس گلابتون

عالیه. متشکرم همراه ما هستید

پاسخ
rose

یک نکته ای که میتواند به اثبات مفید بودن شکرگزاری کمک کند این آیه قران است:
"و پروردگارتان اعلام کرد که اگر مرا سپاس گوييد ، بر نعمت شما می افزايم ، و اگر کفران کنيد ، بدانيد که عذاب من سخت است"
(سوره ابراهیم ایه 7)
به نظرم این عذاب، همون احساس نارضایتی از زندگیه که به صورت پی در پی باعث رویدادهای ناخوشایند در زندگی میشه.

پاسخ
گیس گلابتون

چه جالب. متشکرم

پاسخ
حامی

سلام
باتوجه به نوشته های شما و دوستان منم خیلی دوست دارم شرکت کنم اما کلا از این شبکه های اجتماعی استفاده نمیکنم ! نمیشه تو فیس بوکم بزارین ؟یا یک جور دیگه ؟سوالسوال

پاسخ
گیس گلابتون

جالبه...
مسیر رودخانه را عوض کنیم که از دم در خانه شما رد شود؟
جالبه...
خیر دوست گرامی. برای ما مقدور نیست

پاسخ
حامی

گیس گلابتون منظورمم عوض کردن مسیر رودخونه نبودناراحت

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
من کمی دیر متوجه شدم ولی از امروز به چالش سپاسگزاری پیوستم و امروز تمرین روز اول را انجام دادم. خیلی خوب بود. سپاسکزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدید:)

پاسخ
sofia

ممنونم گیسگلابتون عزیزم
از روزی که با سایت شما آشنا شدم زندگیم خیلی عوض شده,سپاسگذارم...سپاسگذارم...سپاسگذارم...

پاسخ
گیس گلابتون

من از شما سپاسگزارملبخند

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
امروز صبح من بخش اول تمرین روز دوم را انجام دادم. این تمرین واقعاً وقت زیادی از فرد نمی گیره. من در این دو روز تونستم 20 موهبت زندگی خودم را لیست کنم، در حالی که تا حالا به این 20 موهبت فقط به چشم 2 موهبت کلی نگاه می کردم اما حالا می بینم برای تک تک جزئیات این 2 موهبت که به من داده شده، باید سپاسگزار باشم و اگر هر کدام از این جزئیات نبودند، یک گوشه کار می لنگید. هر کدام از این جزئیات در نوع خود یک موهبت هستند. وقتی فرد وارد پروسه سپاسگزاری می شه، موهبتهای اطرافش را روشن تر می بیند. سپاسگزارم.

پاسخ
parisa.rhm192

از شما ممنونم که این تمرینات رو طراحی کردید...
من تمرینات رو همراه شما انجام میدم و احساس میکنم شادی و رضایت بیشتری دارم و بیشتر از قبل احساس خوشبختی میکنم.

پاسخ
leilami

سلام دوستان
من دارم تمرينات سپاسگزاري رو انجام ميدم و روز هفدهم هستم، اين تمرينات باعث شده بيشتر به وجود و سلامتي اعضاي بدنم فكر كنم ... تصاوير مختلفي از آناتومي بدن رو دانلود كردم و هر روز براي تعدادي از اين موهبت ها شكرگزاري مي كنم... ما عجب موجودات پيچيده اي هستيم و چه خوب تمامي اعضا كارشون رو با نظم و دقت خاصي انجام ميدن ... خدايا سپاسگزارم براي ابن همه نظم و دقت

پاسخ
leilami

راستي خواهرم كه به شدت دنبال كار بود در هفته دوم كار خوبي پيدا كرده، اون هم خيلي جدي تمرينات رو انجام ميده...

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگمقلب

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
بهترین رخداد دیروز که برای من جای سپاسگزاری داشت، یافتن یک آگهی کار مطابق با تحصیلات، استعداد و علاقه ام با یک محیط کاری مناسب بود. چیزی که مدتها دنبالش توی روزنامه ها می گشتم و دیگه از گشتن خسته شده بودم. امروز رزومه خودم را ارسال می کنم وامیدوارم این کار را به دست بیارم. هر چند من الان هم کار پاره وقتی دارم ولی احتیاج به یک کار ثابت و تمام وقت دارم. امروز برای وجود ده نفر از نزدیکانم و سه نفرشون به طور ویژه در زندگیم سپاسگزاری کردم و امیدوارم شاهد بهبود روابطم با آنها باشم. سپاسگزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

فوق العاده است

پاسخ
rose

من امروز باید برای کارهای فارغ التحصیلی به دانشگاه مرکزی و دانشکده مون می رفتم. با توجه به خاطرات بدی که از دانشگاه مرکزی داشتم، جزو برنامه هام نوشتم: خدایا ممنون که امروز تمام کارهای فارغ التحصیلی به سادگی انجام میشوند. و چند بار در طول روز تکرار کردم.
نشون به اون نشون که با وجود چند مساله و نقص پرونداه که هر کدومشون میتونست یک روز دیگه منو بکشونه تا اون سر شهر، همه ی کارها به طرز معجزه اسایی انجام شد.
خدا رو شکر

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
من امروز تمرین روز چهارم را انجام دادم. بهترین رخداد دیروز برای من که به خاطرش شب سپاسگزاری کردم، رسیدن یک بسته پستی شامل تعدادی کتاب کمیاب بود که سفارش داده بودم. به این کتابها نیاز فوری داشتم و بازار کتاب را برای آنها زیر و رو کردم. اما بالاخره دیروز درست در همان تاریخی که به من قول داده شده بود یعنی 3 روز پس از سفارش به دستم رسید. سپاسگزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

عالیه

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
من امروز تمرین روز پنجم را انجام دادم. سپاسگزاری هنگام خواب باعث شده من در طول روز به رخدادهای زندگیم و اطرافم بیشتر توجه کنم. از روزی که سپاسگزاری را آغاز کردم، 4 تا 6 عصر در پارک کنار خونمون و در طول زاینده رود که خوشبختانه این روزها موهبت جریانش نصیب ما شده، پیاده روی می کنم. من قبلاً هرگز تنهایی دل به پیاده روی نمی دادم. حتی اگر هم می رفتم، در طول پیاده روی در فکر چیزهای دیگه بودم و هرگز لذتش را تجزبه نمی کردم. ولی در طول این چند روز یاد گرفتم که از بودن با خودم هم لذت ببرم (البته اگه همراه درجه یکی هم داشتم، چه بهتر!) و حداقل این 2 ساعت خودم را از هر قید و بندی رها کنم و از طبیعت لذت ببرم. دیشب از خداوند به خاطر این احساس خوب واقعاً سپاسکزاری کردم. سپاسگزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

فوق العاده است نگارا جون
گردش در کنار زاینده رود شگفت انگیز است

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
من امروز تمرین روز ششم را انجام دادم. دو هفته پیش با مادرم در جلسه ای زنانه و خانوادگی شرکت داشتم. یکی از بستگان بسیار دور را در این جلسه ملاقات کردیم. صحبتمان گل انداخت و گفتند که برای سفره حضرت رقیه که قصد پهن کردن آن را داشتند، حتماً من و مادرم را دعوت خواهند کرد. البته با توجه به نسبت بسیار دور ما که البته سببی است، من بیشتر آن را یک تعارف پنداشتم. ولی دیروز من و مادرم برای عصر جمعه به این جلسه دعوت شدیم. اون حا من با کلی افراد جدید آشنا می شوم و این موضوع را برای ازدواجم به فال نیک می کیرم. دیشب من به خاطر دعوت شدن به این جلسه از خدا سپاسگزاری کردم. در ضمن اگر توصیه ای برای من به منظور بهتر ظاهر شدن در این جلسه دارید، بنویسید.
مورد دوم این که من متن تمرین روز هفتم را خواندم ولی منظور شما را از موارد منفی قابل شکرگزاری نفهمیدم. لطفاً برام توضیح دهید و حداقل یک مثال بزنید تا بتونم تمرین فردا را درست انجام دهم. سپاسگزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم و تبریک میگویم تمرینات شکرگزاری را با پشتکار انجام می دهید و نتیجه عالی میگیرید

قبل یا بعد از بیشتر تمرینات یک فایل صوتی دو سه دقیقه ای است که تمرین را بیشتر توضیح می دهد. کاش آن صوتها را هم گوش کنید. مثال هم دارد

پاسخ
maryam-x

سلام
ایجاد کانال تلگرام و شروع تمرینات سپاسگزاری یکی از زیباترین و تحسین برانگیز ترین کارهایی بود که می تونست توسط شما گیس گلابتون عزیز انجام بشه..ازت ممنونم که به فکر مایی.
این حس که به نفر شما رو دوست داره،به یادته و هرشب برای خود خود تو یه پبغام دلنشین ارسال می کنه حس خوبی بود که تو این روزهای پاییزی به من و دوستان هدیه داده شد.فقط متاسفانه من به علت مشغله های کاری و خستگی های آخر شب و صد البته همت پایین خودم نتونستم مرتب تمرینات را دنبال کنم و از این بابت از دست خودم عصبانیم.
"" خیلی خیلی امیدوارم و آرزو می کنم که انشااله بعد از این پروژه یا همزمان با آن گیسو جان یک دوره تمرین برنامه ریزی روزانه و میان مدت هم برای ما در کانال قراربدن چون من این روزا یه جورایی سردرگم هستم و به هیچ کدوم از کارهام نمی رسم!!!
دوستتون دارم

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
من امروز تمرین روز هفتم را انجام دادم. با گوش کردن به فایل صوتی کاملاً متوجه تمرین شدم. از این پس به فایلهای صوتی حتماً گوشمی می کنم. با گذشت یک هفته، مثبت ترین تجربه ای که داشته ام، این بوده است که امروز صبح خبر رسید که به وسیله یکی از بستگان بسیار نازنینم که خودشان نوعروس هستند و در دوران عقد به سر می برند، به آقای بسیار مناسبی برای ازدواج پیشنهاد شده ام. از ایشان و از شما که دلشان برای خوبیهای جهان می تپد، سپاسکزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

خوشحالم... انشاالله پشت سرهم خبر خوب بیاورید. یک عالمه

پاسخ
نگار93

یادم رفت بگم که عزیز مربوطه از کسانی بود که برای وجودش در زندگیم از خداوند سپاسگزاری کرده بودم.

پاسخ
leilami

سلام
من 5 شنبه و جمعه يه مهمون پير 70 ساله كاملا منفي داشتم، ايشون از اون آدمهايي هستند كه بدبختي رو از كائنات فرا مي خونن.
اين خصلت منفي اين دو روز من رو منفي كرده بود و حتي حوصله نداشتم تمرينات رو انجام بدم ... من نمي دونم در مواجهه با اين آدما چي كار بايد كرد ...

پاسخ
گیس گلابتون

بله... متوجه هستم. بعضی آدمها مثل زالو همه انرژی مثبت آدم را بیرون می کشند.
در موردشان خواهم نوشت

پاسخ
leilami

سلام
كار من توسعه سيستم هاي ERP و روي يك سيستم بسيار پيشرفته آلماني كار مي كنم.
مدت طولاني اي بود مشكلي در سيستم پيش اومده بود كه سيستم رو به هم ريخته بود و حل نمي شد امروز با اين اميد كه امروز قراره اين مشكل حل بشه سيستمم رو روشن كردم...
باورم نميشه مشكل رو تونستم حل كنم...
سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
هوراااااااهوراهوراهورا

پاسخ
گیس گلابتون

تبریکگل

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
من امروز تمرین روز هشتم را انجام دادم. اگر به یاد داشته باشید، براتون گفتم که در هفته اول یک آگهی کار مطابق با تحصیلات، استعداد و علاقه ام پیدا کردم و برای آن رزومه ارسال کردم. امروز از شرکت مربوطه با من تماس گرفتند که برای مصاحبه بروم. رفتم. به نظر رسید مصاحبه گر راضی بود. فردا نتیجه مشخص می شود. ولی من ز فضای شرکت اصلاً خوشم نیومد. به خاطر این که داخل یک خونه بود و یک مکان تجاری نبود. هر چند دخترخانمهای دیگری هم در آن شرکت مشغول به کار بودند ولی من اصلاً مکان را نپسندیدم. اگر پدیرفته هم بشوم، برای قرارداد نمی روم. سعی می کنم خصوصیات کار مورد نظرم و مکان آن را لیست کنم و خودم را در آن تصور کنم. سپاسگزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. فضای محیط کار خیلی مهم است

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام. فقط میتونم بگم که با درست کردن کانال تلگرام واقعا خدمت پرارزشی کردین.احساس میکنم در طول یک هفته ای که از انجام تمرینات میگذره حس شادی درونیم خیلی زیاد شده وهمه کارام به راحتی انجام میشه.
خیلی دوستتون دارم😍

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
من بنا به دلایلی دو روز نتوانستم تمرینهام را با فراغ خاطر انجام دهم ولی امروز دوباره شروع کردم و امروز تمرین نهم را انجام دادم. در این دو روز اصلاً احساس هفته خوب هفته اول را نداشتم و کاملاً متوجه تأثیر شگفت سپاسگزاری شده ام. سپاسگزارم.

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
من امروز تمرین روز دهم را انجام دادم که البته در طول روز هم ادامه دارد. خوشحالم که دوباره به حال اولیه بازگشتم.امروز منتظر یک رخداد عالی هستم. سپاسگزارم.

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
من امروز تمرین روز یازدهم را هم انجام دادم. دیگه نمی گذارم وقفه ای در تمرینهام بیفته. سپاسگزارم.

پاسخ
لیدا

سلام گیس گلابتون عزیزم،
امروز روز بیست و هفتم شکرگزاری بود، تجربه جالبی داشتم، امروز باید سه صفت خوب خودمون رو جلوی آیینه می گفتیم،روز پر مشغله داشتم فقط صبح وقت کردم ده موهبت رو بنویسم ، وقت نکردم جلوی آیینه به خودم ببالم، ولی در طول رو به طرز بامزه ای بدون اینکه بهش فکر کنم به یکی از دوستانم به شوخی سه صفت عالی و خوبی که دارم گوش زد کردم، همه این ها رو گفتم چون فردا روز آخره، می تونم بگم که خیلی این بار با این تمرینات حال کردم و لذت بردم، بار اول تنهایی این تجربه رو داشتم ولی این دفعه عالی بود
باید از شما تشکر مخصوصی بکنیم از صمیم قلبم ازتون سپاسگذارم
براتون بهترین ها رو آرزو دارم
دوستون دارم قلبقلب

پاسخ
گیس گلابتون

ما از شما تشکر مخصوص داریم که همراه ما بودید:)

پاسخ
النا

گیس گلابتون عزیزم سلام

در طول این دوره انقدر اتفاقات خوب باورنکردنی رخ داده که خودم هم در تعجبم،از آسون حل شدن کارهای اداری گرفته تا دریافت پول غیرمنتظره و وصول طلب و مسافرت یهویی و درمیان گذاشتن مشکل با کسی و یافتن کلیدش تو دست اون و... از همه مهمتر اینکه نه تنهامشکلات رو به سختی قبل احساس نمیکنم بلکه به جای تسلیم شدن به راه حل فکر میکنم. از شما و اعضای حلقه هدف به خاطر وقتی که گذاشتید و یک چنین امکان سپاسگزاری دسته جمعی رو فراهم کردید سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

پاسخ
گیس گلابتون

فوق العاده است:)))
ما هم خوشحالیم

پاسخ
leilami

سلام
من تمرينات رو دوباره از روز اول شروع كردم.
گيس گلابتون ما رو به يه عادت فوق العاده معتاد كردي... ازت ممنونمقلب
من نمي تونم بدون سپاسگزاري زندگي كنم. با اينكه اون 28 روز تموم شده من همچنان ادامه مي دم...
ازت سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم گلگلگل

پاسخ
گیس گلابتون

البته البته سپاسگزاری قرار است تا آخر عمرمان ادامه پیدا کند
خوشحالم

پاسخ
maryam65

سلام خانوم دکتر عزیززززززززز
خدا قوتتتتتتگلدست
نمی خواستم اینو بنویسم که خدایی نکرده انرژی منفی بدم
ولی گفتم شاید کمکم کنید و از این وضعیت رها بشمنگران
من متاسفانه دو سه روز از تمریناتو انجام دادم
هر روز کنالو چک می کردم صوت ها را گوش می کردم انرژی می گرفتم عکسا رو میدیدم اما....
اما عمل نمی کردموحشتناک
دیشب اشکم در اومد که اینقدر ضعیفم که نتونستم 28 روز ادامه بدم
28 روز مثل برق گذشت اما من هیچ کدوم از تمریناتو انجام ندادم
چیکار کنم بنظرتون؟
اون از زندگی مثل عسل که انجام ندادم
بعدشم مراقبه عشق
اینم از شکرگزاری

خیلی معذرت می خوام که پیامم منفی بود ولی من دوست دارم مثبت بشم مثل همه شماها اما پشتکارشو ندارمکلافهگریه

ممنون می شم راهنماییم کنیدگل

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
انشاالله وقتی در مورد پشتکار آموزش می دهم، آموزش مفیدی برای شما باشد

پاسخ
امنه

سلام گیس گلابتون عزیز
استفاده از دوره شکر گزاری بسیار حس آرامش و لذتبخشی رو برای من داشت.
تصمیم دارم جزو عادتهای همیشگی بشه.
ممنونم از شما.وظیفه دونستم از شما و تیم خوبتون تشکر کنم و تا جایی که تونستم دیگران رو عضو کنم که اونها هم حال خوب ما رو تجربه کنن.

پاسخ
نگار93

آناهیتای نازنینم سلام:
من همچنان انجام تمرینها را ادامه می دهم. من دیشب برنامه دکتر آز را می دیدم و متوجه موردی شدم که واقعاً در زندگی همه ما جای سپاسکزاری داره ولی شاید به چشم نیاد. گفتم این جا بنویسم که اگر دوستان این کامنت را خواندند، آن را جزو لیست سپاسگزاری روزانه خودشون قرار بدند. اون موهبت، «داشتن قد مناسب برای زندگی راحت» هست. دیشب در برنامه دکتر آز از بین بلندقامتان و کوتاه قامتان آمریکا مهمانانی دعوت شده بود و اونها از مشکلات زندگی خودشون که به واسطه قدشون براشون ایجاد شده بود، تعریف می کردند و البته با تمام این مشکلات افراد بسیار موفقی بودند. قد نرمال واقعاً به نظر من واقعاً جای سپاسگزاری داره. من خودم 160 سانتیمتر هستم و به خاطر قد نرمالم که من با وجود این سایز راحت زندگی می کنم، از خدا سپاسگزارم. ممنون.

پاسخ
شاینا

من منتظر اتفاق بزرگی نيستم. فقط دوست دارم قدردانی و شکرگزار بودن تبدیل به صفت ذاتی من شود. این از هر اتفاقی بهتر است.
من صمیمانه از عزیزانم قدردانی کردم و حالا بیشتر دوستشان دارم. این بهترین اتفاق است.

پاسخ
leilami

سلام سلام صد تا سلام
گيس گلايتون عزيزم همينجوري اتفاقات خوبه كه داره تو زندگيمون جاري ميشه .... خدا رو شكر و ممنون اط شما و تيم خوبتون :)
فقط يه خواهشي داشتم من فايل صوتي رو گوش دادم ولي خوب متوجه نشدم تمرينات جديد رو چطوري بايد انجام بديم.
البته مسابقه رو متوجه شدم ولي تمرينات حديد رو نه.
اگه مقدور باشه بيشتر توضيح بدين ممنون ميشم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
تمرینات از امروز در کانال گذاشته شده است. همان جملات را تکرار کنید

پاسخ
شاینا

من دارم سعی می کنم همیشه در حال تمرین باشم و آن را به موقع خاصی موکول نکنم. امروز یک اتفاق خیلی خوب افتاد. من می خواستم محبتی به کسی بکنم که فکر می کردم برایش مفید است اما اون آدم مودبانه رد کرد و گفت احتیاجی ندارد. اول از خودم بدم آمد که با پیشنهاد کمک کردن خودم را تحقیر کرده ام اما زود به خودم گفتم : من این همه شکرگزاری کرده ام که به خودم و آدم ها ارزش دهم. پس حق ندارم احساس حقارت کنم و ناراحت باشم. خدا را شکر که حس همنوع دوستی دارم. رد کردن کمک هم به معنی ناسپاسی یا تصور بد اون آدم راجع به من نیست.
بعد هم دوباره شروع کردم به شکرگزاری و قدردانی از محبت های اون آدم و دیگر ناراحت نبودم.
می دانم که کلی اتفاق خوب دیگر هم در راه است.
گیس گلابتون ممنون هستم که آرامش را به زندگی من بازگرداندید.

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم

پاسخ
فائزه (م)

سلام به مدیر موفق و نازنین این سایت
من دو هفته است که با کانال و سایت شما آشنا شدم ولی از همون شب آشنایی (6 آذر) تمرینات شکرگزاری رو شروع کردم(امروز روز سیزدهم بود). گرچه هیچ اتفاق قابل ذکری برام رخ نداده اما من هر روز منتظر یک معجزه هستم و با شور و حرارت (وبعضی اوقات هم با گریه!گریه) منتظر یه اتفاق خوب میشینملبخند و مطمئنم به همین زودیها براتون یه خبر خوش توی سایت خواهم گذاشت تایید
لطفا برای من هم دعا کنید، منم برای تک تک شما دعا میکنم که به خاواسته هاتون برسید خوشمزه

پاسخ
shasal

دکتر چه طور میتونم عضو این تمرین 28روزه سپاسگذاری بشم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. لطفا در کانال گیس گلابتون عضو شوید. هر وقت اعلام کردیم، تمرینات آغاز می شود. ما دست کم سالی دو بار آن را برگزار می کنم.

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet