زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1395/05/02 12:12

فقط در کار موفقم، ولی در رابطه شکست خورده ام

35 سالمه ، مدیر کیفیت یه شرکت معروفم از یه خانواده متوسط و با فرهنگ و آروم ، ولی هر کس میاد سراغم ازم گریزونه ( به قول گیس گلابتون جون ازم فراریه !!!!!!!!) چون آقایون ایرانی تحمل اینو ندارند که خانمشون خدایی نکرده به لحاظ رده اجتماعی و شغلی بالاتر از خودشون باشه و میرن سراغ دخترایی که فقط مال خونه باشن و یا یا اگه شاغل هم هستن یه کار جزیی و وقت پرکن داشته باشن همین .
متاسفانه هر کس سراغ من اومده دو گروه هستند: 1- یا میخوان برن خارج از کشور زندگی کنن و یا میکنن که من و خانواده ام دوست نداریم 2- یا اولش خیلی خوب بودن و می پسندند و میرسیم به جلسات بعدی و از کارمو و زندگی شغلیم که میپرسن میرن و دیگه پیداشون نمیشه .
تازه همکاران و دوستایی که میتونن معرفی کنن کیس های مناسب رو به لحاظ جدی بودن من سر کارم و به قول خودشون جبروت داشتن (که لازمه کارمه وگر نه موفقیتهامو بدست نمیاوردم) میترسن و معرفی نمیکنن. من زیبا و مینیاتور نیستم ولی جذابیتهای ظاهریی دارم که اطرافیان همیشه میگن.در ضمن بیرون از کار اینقدر سر زنده و شیطون و معاشرتی و خاکی هستم که هر کی منو نشناسه نمیدونه کارم چیه؟
خداییش گلابتون جون شما بگو حالا که به فکر ازدواج و تشکیل یه زندگی مستقل و همسری کردن هستیم چکار باید بکنیم؟ من و اکثر دوستان قدیمیم هممون مجردیم و شاغل و با سمتهای بالای کاری ولی فقط در کارمون موفقیم نه در تشکیل زندگی .....

 

خانم گلم، می خواهم با شما رک و راست باشم. چه خوشتان بیاد و چه خوشتان نیاد. برخلاف تصور شما، مردهای این روز و روزگار از زن تحصیلکرده، شاغل و با رده اجتماعی بالا فراری نیستند. بلکه به تحصیلات و مدارج بالای اجتماعی و علمی همسرشان افتخار می کنند.

 

ولی... ولی...

 

آنها در خانه یک رئیس نمی خواهند! آنها در خانه یک خانم معلم همه چیزدان نمی خواهند! آنها خانم بالاسر نمی خواهند. خواهش می کنم به رفتارهای خودتان توجه کنید و همه تقصیر را متوجه مردها نکنید. یک مرد اشکال دارد، دو تا مرد اشکال دارد، همه مردها که اشکال ندارند! منطقی است که در خودتان دنبال ایراد و اشکال بگردید.

 

البته خیلی آسان است که دیگران را مقصر اعلام نمایید و نقش خودتان را نپذیرید. حتم دارم در رفتارتان و ظاهرتان، خشونت، سرسختی، لجاجت، حق به جانب بودن بر صفات زنانه غلبه دارد.

 

زنهای تحصیلکرده و شاغل، بویژه اگر رده بالای شغلی دارند، باید یاد بگیرند در خانه از قالب رئیس بودن در بیایند و نرمی و لطافت و زنانگی را تجربه کنند.

 

در واقع این موضوع در مورد مردهای موفق هم صدق می کند. فرض کنید مردی رئیس یک کارخانه بزرگ است و صدها کارمند دارد. به همه دستور می دهد. همه از او فرمان می برند. خیلی هم ابهت دارد. این مرد اگر بخواهد زندگی زناشویی خوبی داشته باشد، وقتی وارد خانه می شود، باید هارت و پورتش را پشت در جا بگذارد و به شکل مردی متواضع، مهربان و برابر با زنش وارد خانه بشود. اگر در خانه هم بخواهد ریاست کند و داد بزند و ابهت نشان بدهد ... کارش با زنش به واویلا می رسد.

 

چند روز پیش در مطب خانمی را معاینه کردم. پس از معاینه او، همسرش را صدا کردم. مردی جاافتاده و خوشرو وارد مطب شد و گفت: "شما دستور احضار مرا دادید؟" خندیدم و گفتم من همیشه برای شوهران در مورد بیماری همسرشان توضیح می دهم. به نرمی از آقا پرسیدم در خانه مشکلی، بگومگویی چیزی وجود ندارد؟ شروع به خندیدن کرد و گفت:

 

-         خانم دکتر! من قاضی هستم. شغل سختی دارم. در خانه فقط به شوخی و خنده برگزار می کنم. اگر بخواهم خشونت و سختی کارم را به خانه بیاورم که هیهات است. به علاوه خستگی خودم هم با شوخی و خنده با همسرم رفع می شود.

 

حظ کردم. مردی با آن ابهت، مقام و رده بالای اجتماعی جلوی من، چه شوخی ها که با زنش نمی کرد. پس همانطور که یک مرد موفق و همه جا رئیس، در خانه باید تبدیل به یک شوهر مهربان رومانتیک شود، زن موفق و همه جا رئیس، هم باید در خانه و در رابطه با مرد زندگی اش تبدیل به زنی لطیف بشود.

 

از من به شما نصیحت، جذابیت زنانه خود را بالا ببرید و همه چیز را به گردن مردها نیندازید.

 

پی نوشت: امان از دست شما دخترهای ملالغتی!

وقتی می گویم زن باید در خانه، زنانه باشد و رئیس بازی درنیاورد، فوری می گویید: "هنوز که به مرحله در یک خانه بودن نرسیده ایم."

 

منظورم این است که خانمی که می خواهد ازدواج کند، باید به مردها نشان بدهد که ظرافت زنانه دارد. دست کم در موارد آشنایی، دور و بر مردانی که دلخواه به نظر می رسند، حواس شان به رفتارهای خشن و بدون انعطاف خود باشد.

 

اورانوس جون، خیلی خوب توضیح داده که به جای این که دائم در مورد کار خود صحبت کنید، در مورد تفریحات، علاقه مندی های خود حرف بزنید. در مورد کار مرد کنجکاوی کنید و به او نشان بدهید که برای کار او احترام قائل هستید. نه این که تا او بخواهد در مورد کارش، چیزی بگوید، داخل شکمش بروید که "خودم صدتا از این کارها را هرروز انجام می دهم. خودم این کار را بهتر از تو بلدم!!!" و امثال این رفتارها.

 

دومی هم در مورد امتیاز جام است. همیشه، در همه جای دنیا، از ازل تا ابد، زیبایی، جوانی و خوش خلقی زن، امتیازات اصلی او برای جذب مرد بوده و هست. وقتی امتیاز جام بالایی داشته باشید، می توانید مردهای با مشخصات خوب و زیادی را جذب کنید، پس امکان پیدا کردن شوهر بهتری را دارید.

 

تحصیلات بالای یک زن مانع ازدواج او نیست. ولی به خودی خود و به تنهایی باعث زیاد شدن خواستگارانش نمی شود.

 

در حالی که در مورد مردان برعکس است. یک آقا به صرف داشتن یک دکترا یا شغل عالی، مورد توجه زنان قرار می گیرد. و زنهای زیادی حاضر هستند اخلاق بد او را تحمل کنند و قیافه زشت یا سن بالای او را در نظر نگیرند. البته همانطور که در کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!" این طرز فکر اشتباه است و زنها پس از ازدواج متوجه می شوند که سرشان بدجور کلاه رفته.

 

ج - جذابیت ==> محصول آموزشی پیشنهادی: جذابیت فوری!

ا- اخلاق ==> محصول آموزشی پیشنهادی: خداحافظ خشم!

م- متانت ==> کلاس زن جذاب (بزودی معرفی خواهد شد)

 

پیشنهاد میکنم این مقاله رایگان ارزشمند را مطالعه کنید: آیا میدانید جذابیت زن و مرد به چه عواملی بستگی دارد؟

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

m

گلي جان اگر امكان داره در مورد همين جذابيت و صفات زنانه بيشتر بنويس.گاهي نميدونيم چطور رفتار كنيم

پاسخ
admin

در کتاب "ازدواج مثل آب خوردن" که نوشته ام. هنوز آن را نخوانده ای؟

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

من خوندم و توی مرحله ی 21 روز اول هستملبخند

پاسخ
mahdokht1978

راستي گلابتون جون در حال انجام تمريناتتم . مرسي از كتابت اگه قسمت شد اومدم پيشت راجع به كتابتم صحبت ميكنم با شما. خيلي به نظم دادن روي تغييراتي كه مد نظرم بود و داشتم انجام ميدادم كمك كرد. مرسي عزيزم

پاسخ
درخشان

سلام
من هم در همین شرایط هستم ، اما زمانی که می خواهیم جذابیت زنانه را بالا ببریم فقط به عنوان دوستی سراغمان می آیند چون فکر می کنند آنقدر نیاز داریم که به دوستی هم رضایت خواهیم داد

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

باید مراقب بود جذابیت زنانه با جذابیت صرفا جنسی اشتباه نشه

پاسخ
شعله

سلام گیس گلابتون عزیزم در نوشته شما یک ابهام وجود دارد نوشتی که خانم ها باید در منزل رییس و خانم معلم نباشند این دوست عزیز که هنوز ازدواج نکرده که در خانه رییس باشد می گوید در همان مرحله خواستگاری و اشنایی این اتفاق می افتد یعنی اقایان به نوعی بیش داوری می کنند طبیغی است که یک خانم در محل کارش جدی باشد ولی خواستگاران این دوست عزیز که او را در محل کار ندیده اند در هر صورت من فکر می کنم موضوع به این سادگی نبست مشکل چیز دیگری استتعجب

پاسخ
admin

شعله جون، در متن مفصل توضیح دادم. ممنون که گوشزد کردی

پاسخ
ابی چون اسمان

من هم موافقم ، چون دوستانی با این خوصوصیات دارم که خیلی خوبند ولی به خاطر شغلشان منم منم میکنند و همه را فراری میدهند. یا مجرد می مانند ویا ببخشید ادم تو سری خوری گیرشان می اید که چشم بسته تاییدشان میکنند که خودم به عینه دیده ام و هیچ لذتی از این وصلت نمی برند و شو هرانشان را بی عرضه خطاب میکنند. بلاخره ،هیچ مرد و هیچ زنی همسری که فقط چشم چشم ورد زبانشان باشد دوست ندارد حتی اگر همسرشان دکتری فلان و کار فلان داشته باشد.

پاسخ
mahdokht1978

ممنون دوست عزيز از كامنت شما. ولي باور بفرماييد من اصلا آدم منم منم كني نيستم و در فاميل و جمعهاي دوستانه حتي از شغل و كارم صحبت هم نميكنم و فوق العاده شوخ و خوش مشرب هستم اينو همه ميگن ولي با خواستگار كه نميشه جفنگ گفت و زودي دخترخاله بشي كه آخهههههه . من حتي سر كارم با وجود جدي بودن توي واحد خودم و كارام خيلي از پرسنل واحدهاي ديگه ميان پيشم درد دل و راهنمايي خواستن. اونجا ديگه ميشم يه سنگ صبور آروم و مهربون. با اين همه به اين هم معتقدم كه هنوز جفت خودم رو نديدم وگرنه اين حرفا همش بهونه است...

پاسخ
نجمه22

من آخرش نفهمیدم طبق نوشته های قبلی شما و فورمول جام و خطوط 3 و 4 و 5 پاسخ شما به این دوست عزیز، تحصیلات مهم است اثر مثبتی دارد یا خیر؟
به نظر میاد این فومول در گذر زمان تغییر کرده باشه.

پاسخ
admin

جواب تو را در متن داده ام . نجمه جون

پاسخ
shadiiii

کاشکی یکم بیشتر درباره جذابیت زنونه صحبت می کردین ...

من در استانه ازدواج هستم خیلی دوست دارم از این چیزا یاد بگیرم

پاسخ
Sepidar.alavi

گیس گلابتون عزیز سلام
آخه چطور میشه در محیطِ کار که آقایون هم حضور دارن جذابیتِ زنانه داشت؟ چطور میشه به یه مرد نشون داد که من تویِ خونه تبدیل میشم به یک زنِ تمام عیار نه یک رئیس؟ تویِ جامعۀ ما که دختر و پسر فقط با صحبت کردن میتونن از هم شناخت پیدا کنن چطور جذابیت های زنانه مان را به مردانی مجرد اطراف نشان دهیم! من هم دقیقا مشکلِ این خانم رو دارم و 34 سالمه با این تفاوت که من کیسِ مناسبی هم دور و برم نیست و مدتهاست حتی خواستگارِ معمولی هم نداشته ام چه برسد به خواستگار مناسب! استاد دانشگاه هستم ولی تنها!! مرسی بابت وقتی که میذارین خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی... گلگل

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

به نظر من هم میشه جدی بود وهم میشه جذابیت داشت . مگر اینکه فکر کنیم جدی بودناینه که هیچوقت نخندیم یا اینکه رفتاری داشته باشیم که همه از ما بترسن. من فکر میکنم چیزی که الان هستم رو اگه 10-20 سال پیش بودم حتما مرد مورد علاقه م رو پیدا می کردم.الان هم میشه ولی خوب یه کم سختتر .من 40 سالمه

پاسخ
mahdokht

سلام گیس گلابتون جان.من همیشه تمرین های هفته به هفته زندگی مثل عسل رو میخونم و خیلی دوست دارم و به خاطر زحمتی که میکشید و وقتی که میذارید ازتون تشکر میکنم.

پاسخ
oranoos24

در ادامه ، من فكر مي كنم شما در معرفي خودت زياد روي شغلت تاكيد مي كني . بنظرم بهتره راجع به علاقمندي ها و تفريحات ي ديگه ت صحبت كني (چون طرف احتمالا شغلت رو مي دونه) يا در ادامه خودش مي پرسه ..... اينجوري مي فهمه كه همه زندگي تو شغلت نيست

پاسخ
admin

نکته خوبی بود

پاسخ
mahdokht1978

ممنون بابت نظرتون. بله همينطوره چون ميپرسند منم با جزييات توضيح ميدم كه نبايد اينجوري باشه توي قراراي بعدي حتما پيشنهادت رو عملي ميكنم. راست ميگي گلم بايد كوتاه و مختصر در مورد كارم صحبت كنم. نكته سنجي به خدا!!!!!!!! :)

پاسخ
خورشید خانم

دوست عزیزم
منم موقعیت شغلیم مشابه تو هست.جدیت در کارم شرط اساسیه.تا اینکه یکسال پیش با پسری آشنا شدم و یه رابطه دوستانه سالم با همدیگه داریم. ارتباط با جنس مخالف ناخودآگاه باعث بوجود آمدن تغییرات رفتاری در من شد که بعد از شش ماه از زبون خیلی ها که خبر از رابطه دوستانه ما نداشتند اینو شنیدم(مثلا تو جمع خودشون گفته بودن که فلانی چقدر عوض شده. نکنه ازدواج کرده؟نیشخند).
اینجا بود که به این نتیجه رسیدم که داشتن یه رابطه سالم و صمیمی با جنس مخالف چقدر به رشد شخصیت آدم و برگردوندن ظرافتای زنانه ،میتونه کمک کنه .
عزیزم مطمئنم که اینقدر پخته و عاقل هستی که منظور منو درک میکنی. من و تو هیچ وقت از برقراری چنین روابطی دنبال دستاوردهای سطحی و زودگذر نیستیم.

پاسخ
mahdokht1978

مرسي عزيزم ممنون از راهنمايي دلسوزانه ات. منم سعي خودم رو كردم توي اين يكساله قدري عوض شدم طوريكه همكارام به زبون آوردن و به خودم گفتن. راست ميگي گلم همه چي جديت كاري نيست بايد واسه لذت بردن از وقت و زندگيمون هم خودمون رو عوض كنيم . با آرزوي شادي و آرامش براي شما و دوستاي عزيز در اين سايت فوق العاده

پاسخ
bmehr

سلام گیسو جون/ ممنونم که به سوالام جواب نمیدین/ راستی اورانوس جون کیه؟/

پاسخ
admin

یکی از خواننده ها.کامنتش را می توانی در همینجا ببینی

پاسخ
salimi

راستی پیام به روز شدن سایت به ایمیلم نمیرسه
چند روز اول میرسید ولی قطع شد

پاسخ
admin

آره اشکال پیدا کرده. خودم هم تازه فهمیدم که فیدبرنر چه چیز خوبی بوده و من ازش غافل بوده ام.

پاسخ
salimi

من پیشنهاد میکنم یه جایی در این سایت برای معرفی این دوستان در نظر بگیرید
برادر من سه ساله مدام داره میره خواستگاری و هنوز هیچ کدوم جور نشده
شاید خیلی ها این شرایط را داشته باشند و بخواهند دنبال همسر مناسب بگردند
میدانم اینجا سایت همسر یابی نیست و شاید این پیشنهاد مناسب نباشه...
کاش یه کتاب هم برای مردها می نوشتید...

پاسخ
admin

نه گلم اینجا نمی شود ادمها را بهم معرفی کرد. سایت های همسریابی هستند. این سایت ها مجوز مخصوص می خواهند. دردسرهایی هم دارد که من از آن ها بیزارم. من فقط یاد می دهم چکار کنید. معرفی کار من نیست.

پاسخ
نجمه22

ممنون از پی نوشتگل

پاسخ
mahdokht1978

سلام بر گلابتون عزيز، ممنون از پاسخ شما. به روي چشم . توصيه هاتون رو مثه كتابتون به ديده منت ميپذيرم و به كار ميبندم . تغييرات مثبت رو دارم ميبينم انشاله هر چه زودتر توي زندگي همه دوستايي كه توي اين سايت هستن و نيستن ولي اين دغدغه رو توي زندگيشون مثه من دارند آثار مثبت رو مشاهده كنيم. پيش به سوي موفقيتها . زنده باد گلابتون با اين جبهه ايي كه راه انداخته. خداييش اگه نامزد رياست جمهوري بشين راي ميارين :)

پاسخ
sahara57

جالبه، منم 35 ساله هستم و همین مشکل رو دارم. قبول دارم که تحصیلات مانع نیست چون خواستگارهای زیادی داشتم که تحصیلاتشون از من پایینتر بود، همه اول خیلی مشتاق هستن ولی بعد از مدتی تماسهاشون کم و کمرنگ میشه، دقیقا وقتی که من بهشون وابسته شدم. درنهایت هم من هستم که بهم میزنم چون از بی وفایی و دوریشون دلشکسته شدم و البته اونها هم مقاومتی نمی کنن.
مشکلی که من دارم اینه که مردهایی که تحصیلات و موقعیت شغلیشون پایینتره با وجود اینکه من اصلا علاقه ای ندارم در مورد مسائل شغلیم صحبت کنم و برعکس همیشه در باره مسائل دیگه مورد علاقه ام حرف میزنم دائم صحبت های کاری رو پیش میکشن و دائم وضعیت کاری منو مسخره می کنن یا به باد انتقاد میگیرن، دو سه ماه پیش یکیشون که با کلی اصرار حاضر شده بودم باهاش ملاقات کنم (چون 4 سال ازم کوچیکتر بود) همون جلسه دوم برگشت گفت شما هیات علمی ها بابت چی اینقدر حقوق می گیرید؟ چه گلی به سر مملکت میزنید؟ اینجور چیزاست که منو تو لاک دفاعی فرو میبره و نمی تونم ارتباطم رو با اون شخص حفظ کنم.

پاسخ
admin

جواب این سوال نیاز به یک پست جداگانه داره. ممنون که پرسیدی.

پاسخ
mahdokht1978

سلام دوست عزيز ، من مشكل شما رو تا الان نداشتم ولي واسه خودم يكي از خط قرمزهام اينه كه اصلا با تحصيلات كمتر از خودم به هيچ وجه حاضر نميشم صحبت كنم مگر اينكه كلا خودش و خونوادشو بشناسم و اونا هم منو بشناسن . نه بخاطر اينكه كلاس نداره و ... بابت اينكه مشكلاتي رو از اطرافيان شنيدم نظير شما كه باعث اختلافاي عميق توي زندگيشون شده . اميدوارم به زودي خبراي خوشي ازت بشنويم و اوني كه شايستگيشو داري نصيبت بشه عزيزم. شاد باشي و خوشبخت

پاسخ
کوه یخ

یه چیز دیگه ما هیچ کدوممون ایرادی نداریم چون همه فکر میکنن با رفتن2 - 3 تا خواستگار پس ایراد از ماست نه نه نه ما هیچکدوم ایراد نداریم ایراد از اینه که خواستمون با رفتارمون در یک مدار نیست مثل اینکه کسی گرمش باشه بعد بخاری روشن کنه. اینم بگم که تا خودمون رو لایق بهترین ها ندونیم بهترینی برامون نمیاد اصلا نترسیم باید در ملاقات با خواستگار طوری رفتار کنیم که به قول گیسوی عزیز در عین صفا اون بترسه از اینکه مورد پسندمون واقع نشه خیلیم راحته یه زره تمرین می خواد البته نه اینکه خودمون رو بگیریم با رو کاملا گشاده ودر عین حال اعتماد به نفس بالا

پاسخ
banooFatemeh

سلام گیس گلابتون من سوالی داشتم
تراژدی من در رابطه عاطفی این که با مردی رابطه دارم که الویتش نیستم بعد بهم خیاتت میشه من رها میکنم و میرم و اون آقا پسر تلاش زیادی میکنه برای برگردونن من!!😐تراژدی عجیبی ولی بارهااا تکرار شده
خیلیم قوی نمیدونم چطور تغییرش بدم فیلمهای هپی دیدم و ازدواج مثل آب خوردن انجام دادم!عجیب اینه طرز فکر من اینه دوستم میگه من بسیار مشکل پسند وریزبین هستم و اصلا به هیچ پسری فرصت نمیدم خودش ثابت کنه🤔 ول میکنی ومیری
میشه راهنماییم کنیدماچ

پاسخ
گیس گلابتون

نه عزیزدل این طوری نمی توانم راهنمایی کنم. شاید در مشاوره بتوانم پاسخ بدهم، ولی با یک کامنت خیر.

پاسخ
banooFatemeh


چقدر عالی جواب دادین!!تقصیر گردن مردان نندازه
فکرکنم این خانوم مثل من آرتمیس وآتنا بالایی داره😅انرژی پرسفونه به زندگیتون دعوت کنید!
من صادقانه نگاه کردم پذیرفتم اشتباه از منه !آخه نمیشه همه مردها مشکل داشته باشن وفقط من خوب باشم!دوم مردهایی که جذب میکردم وهزار اشکال ازشون میگرفتم در تمرینات نیمه تاریک وجود فهمیدم دقیقا مشابه من وهم انرژی من بودن!!من خودم نپذیرفتم و پس اونها پس میزدم

پاسخ
گیس گلابتون

گلگلگل

پاسخ
roya13

سلام خانم دکتر !. یه سوال داشتم ... یه زن جذاب با یه زن خوب چه فرق مهمی دارن؟؟؟

پاسخ
ay leen

خیلی جالبه...من 27 سالمه و همین مشکل رو دارم، من الان فهمیدم ایراد کار کجاست...

پاسخ
کوه یخ

سلام دوست عزیزم خیلی وقت بود که به سایت محبوبم سر نزده بودم تا اینکه امروز وقت کردم و به سایت سر زدم و مشکل شما رو خوندم من هم دقیقا با مشکل شما مواجه بودم و با اینکه کتاب گیسوی عزیز رو خریده بودم بازم سراغش نمی رفتم تا اینکه دیگه خسته شدم و یه روز کتاب رو خوندم 2 بار پشت سر هم و دیدم اولین علت من ترس بود ترس از ازدواج نکردن ترس از انتخاب نشدن و دومی هم در یک مدار نبودن مرد مورد نظر من با خواستگارایی که میومدن چون ذهن من چیز دیگری بود ولی اجازه میدادم هر کسی که گاهی اوقات 180 درجه با سلیقه من متفاوت بودن بیان . اولین کاری که کردم با ترسم جنگیدم که ازوداج نکردن خیلی بهتر از ازدواجیه که با شکست مواجه بشه ( چون طعم وحشتناک یه ازدواج بد رو در سن 21 سالگی چشیدم ) دوم نترسیدن از پسندیده نشدن بود هر روز جلوی آیینه می رفتم و میگفتم تو فوق العاده ترین موجودی هستی که خدا آفریده و این رو حس می کردم با تمام وجود از خدا برای آفریدن خودم تشکر میکردم و اینطوری اعتماد به نفسم رو بالا بردم. طوری که سر آخرین خواستگار ( همسرم) چنان با اعتماد به نفس بودم که الان بهم میگه من میترسیدم که مورد پسندت واقع نشم در حالی که شاید از خیلی جوانب ایشون ازمن بالاتر هستن . و سومین گام ایستادن جلوی خانوادم بود و اجازه نمیدادم کسایی که به نظرم از شرایط مردی که نوشته بودم پایین تر بودن بیان خواستگاری چون اونجوری بدجوری تو ذوقم میخورد و پیش خودم فکر می کردم مگه من چه عیبی دارم که اینجور افراد میان .بالاخره خانواده ها دوست دارن دختراشون ازوداج کنن مخصوصا با کسی با شرایط من این کار خیلی جواب داد . شاید باورت نشه گاهی اوقات کار من و مادرم به دعوا هم میکشید ولی اجازه ورود هر کسی رو به خونمون نمی دادم تا اینکه فرکانسم با رفتارم یکی شد و کسی اومد که در عرض 2 ماه بعد سر سفره عقد نشستیم ( تازه ایشون سابقه ازدواج هم ندارن )همون کسی که میخواستم چه از لحاظ خانواده چه تحصیلات چه درآمد و پشتوانه مالی و ... اینم بگم مردی که زنش رو دوست داشته باشه اصلا با پیشرفت های مخالفت نمی کنه که هیچ خودشم پله می شه واسه ترقی بیشتر ( که این یه موضوع کاملا دوطرفس) شاید باورت نشه که چقدر به من در انتخابات شورایاری کمک کرد که به خاطر بارداریم خودم رو عقب کشیدم و الان دارم ازدوران قشنگ بارداریم کنار همسرم لذت می برم خیلی را کارهای کتاب رو مخصوصا در مورد پذیرش خواستگار جدی بگیر حتما جواب میده با آرزوی خوشبختی برای همه دخترای ماه سرزمینم

پاسخ
گیس گلابتون

عزیززززززز دلم
بارداری؟
من شما را کاملا به خاطر دارم
روزی که برای مشاوره آمدی و به جای یک ساعت، دو ساعت و نیم با شما کار کردم تا اهدافت را تنظیم کنی..
مبارکه نازنینم

یک بار دیگر هم نوشتی که مردی با یک دختر نه ساله به خواستگاری ات آمده

خدا را شکر

پاسخ
کوه یخ

سلام گیسوی عزیزم خیلی متشکر ماشالله چه حافظه عالی داری البته از خانوم دکتر موفقی مثل شما این انتظار هم میره. بله گیسوی عزیز به لطف خدا و کمک شما که البته باز هم اون رو لطف خدا میدونم که با شما آشنا شدم با پسری فوق العاده که از طرف یکی از دوستان مادرم معرفی شده بود ازدواج کردم کسی که طبق کتاب شما مشخصاتش رو نوشتم با ریز ترین جزئیات . و در مورد خواستگاری و جلسه اول خیلی از کتابتون استفاده کردم مخصوصا کلمه " تــــــــــــــــــرس " که خیلی واضح و درشت نوشته بودید . لحظه ای که این کلمه رو دیدم انقلاب بزرگی در من رخ داد و باعث افزایش اعتماد به نفسم شد و اینکه ازدواج نکردن خیلی بهتر از ازدواج با شکسته ( گرچه 7 سال از شکستی که تجربه کردم میگذشت ولی هنوز طعم وحشتناک تلخ اون رو حس می کردم " با درایت شما و صحبتی که با شما داشتم در مورد تشبیه استادانه شما به یدک کشیدن اون حس " کم کم اون رو به فراموشی سپردم ) همیشه اون حرفتون یادمه که با خالی کردن هر چیز به درد نخور جا برای چیز های جدید و به روز باز میشه؛ منم قلبم رو از نفرت پاک کردم و در دورتون شرکت کردم و جا برای کسی باز شد که حتی فکرشم برای من سنگین و دور بود . اما شد و اون مرد رویایی و کسی که هر زنی رو واقعا خوشبخت میکه وارد زندگی من شد و به خاطر این هر روز و هر لحظه خدارو شکر میکنم و برای شما دعا .متشکر گیسوی خوشگلم امیدوارم تمام دخترای سرزمینم واقعا خوشبخت و سعادتمند بشن و شما صدر همه

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet