زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

میلاد حضرت مسیح مبارک!

میلاد حضرت مسیح مبارک!

به باور ایرانیان باستان، آناهیتا، باکره جاویدان، در دریاچه ای شنا می کند و باردار می شود. هرسال  به هنگام یلدا میترا (مهر یا همان خورشید خودمان) از آناهیتا متولد می شود. ایرانیان شب یلدا تا صبح بیدار می مانند تا زائو را همراهی کنند، مبادا که خورشید دوباره متولد نشود. نیایش در آیین ایرانیان باستان، همان دور هم جمع شدن و خوردن و نوشیدن و شادی کردن بوده است.

آگوستینوس، نخستین فیلسوف مسیحی که چهار قرن پس از میلاد مسیح، مسیحت را به شکل فعلی درآورد، به باورهای میترایی، لباس مسیحیت پوشاند. آگوستینوس پیش از مسیحی شدن، یک میترایسم سرسخت و معتقد بوده است. آیا توجه کرده اید که مسیح را پیامبر مهر و دوستی می نامند. مهر نام دیگر میتراست.

 

کاری به این حرفها ندارم. باورهای مذهبی و واقعیت های تاریخی و اساطیر را کنار می گذارم و میلاد حضرت مسیح را از صمیم قلب تبریک می گویم.

 

چند تا توضیح:

 

یک: شروع سال میلادی از اول ژانویه است.

 

دو: روز کریسمس، روز میلاد حضرت مسیح است. کاتولیک‌ها، پروتستان‌ها، ارتودکس‌ها، آن را روز 25 دسامبر جشن می‌گیرند. (کاتولیک، پروتستان و ارتودکس نام سه فرقه اصلی مسحیت است. یک چیزی مثل شیعه و سنی) ارامنه، کلیسای مستقل دارند و میلاد حضرت مسیح را روز ششم ژانویه جشن می‌گیرند. بنابراین به دوست ارمنی خود،روز 25 دسامبر - روزی که  همه رسانه ها به عنوان Christmas Eve معرفی می کنند -  تبریک نگویید، بلکه ششم ژانویه تبریک بگویید.

 


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

طراوت

سلام.
میلاد مسیح بر شما هم مبارک.من عاشق آیه هایی از قرآنم که مربوط به حضرت مریم و حضرت مسیحه.لحن زیبای قرآن در این داستان نشون میده که خدا هم خودش عاشق این داستان
و این تولده.
گیس گلابتون عزیز یه سئوال داشتم که امیدوارم حتما جواب بدین: آیا تمرینات کاربردی زندگی مثل عسل متوقف شد؟
یا تمام شده؟ یا انشالله ادامه داره؟
لطفا جواب بدین و جمعی رو از نگرانی دربیارین.ممنون

پاسخ
admin

طراوت جون
من الفبای زناشویی را ادامه خواهم داد. ولی به صورت تمرینات زندگی مثل عسل خیر. چون چند بار شرط کردم و پنجاه نفر هم اهمیت ندادند. این مطلب مرا ناراحت می کند. کارم را بی اجر می بینم. نوشتن خاطره و چیزهای پراکنده کاری ندارد، ولی تمرین نوشتن کار سختی است.
قهرو و نازو نیستم که بخواهم ناز کنم. دلم نمی خواهد انرژی ام را جایی بریزم که هدر برود. انرژی من، وقت من، زندگی من برای خودم بسیار ارزشمند است.

پاسخ
آنه

ولی نه به صورت تمرینات زندگی مثل عسل. مفهوم رو سریعتر منتقل میکنه.اونجوری باید انگار سوالی بخونی که جوابش بعدش میاد . یا ولی رو بردار جمله رو سوالی کن و بعدش جواب بده .
لبخند
گیس گلابتون جون پس اونهایی که مشارکت فعال داشتن چی؟ به پای بقیه بسوزن ؟ یه تخفیفی لااقل برای کسائی که در نه تمرین اومدن و تجربه اشون رو نوشتن بزار . یا کلا یک فرصت دیگه به ملت بده عزیزم .قلب

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

مرسی ایشاللا برای همه سال خوبی باشه پر از شادی خوشبختی رضایت ثروت و آرامش. از اون معنی عبادت هم خیلی خوشم اومد.لبخند

پاسخ
fari

سلام
زمانی نوشته بودید می خواهید به کلاسی برای سخنرانی بروید. انجام شد؟ دوست دارم از تجربه تون بدونم اگه مایلید.
من یک سایت در این مورد می شناسم:
http://bahrampoor.com/Home.aspx
البته من رابطه ای با این سایت ندارم فقط چون می بینم که کارشون رو خیلی خوب دارن انجام میدن معرفی کردم. می تونید این پیام رو تائید نکنید.
با احترام

پاسخ
admin

من ایشان را شخصا می شناسم و دارم باهاشون کار می کنم. علت این که اینجا نگفتم این است که من تا از کلاسی یا معلمی مطمئن نشوم یا به نتیجه نرسم، به بقیه توصیه نمی کنم. صبر کردم نتیجه ام را بفهمم بعد بگویم. بهرحال ممنونم که ایشان را معرفی کردی.

پاسخ
هنا

سلام هزینه دوره بهترین سال زندگی تاریخ نهم واریز و ایمیل شده است تا کنون ایمیلی از سایت در یافت نشده ممنون

پاسخ
admin

هنا جون، من تمام امروز تمام ایمیل هایی را که برایم ارسال شده بود، جواب دادم. اگر امروز جوابی از من به تو نرسید، خواهش می کنم دوباره برایم ایمیل بفرست. شاید آدرس ایمیل مرا اشتباهی وارد می کنی.

پاسخ
هنا

سلام خانم دكتر مجدد براتون ايميل زدم فكر كنم بعد از گيس گلابتون به جاي صفر كلمه o انگليسي زدم ممنون مشم چك كنيد

پاسخ
admin

فکر کنم امروز آن را دریافت کردی.درسته؟

پاسخ
زیتون
http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com

سلام آناهیتای عزیزم.
منم تولد حضرت مسیح رو به تو که یک فرشته مهربان هستی تبریک میگم.
ازت ممنونم که به هر بهانه ای و به هر مناسبتی ، کلی اطلاعات مفید به ما میدی.
امیدوارم خوب و سلامت باشیقلب

زیتون
پاسخ
nargol

سلام،فرزندم امسال کنکور داره ،با توجه به شرایط این دوره به دردشون میخوره؟
مزاحم درسش نمیشه؟

پاسخ
admin

دوره بهترین سال؟
خواهش می کنم این دوره را برای خودت بخر و نه برای دیگری. حتی فرزندت. چون تمرینات خودسازی و خودیاری باید توسط خود شخص انتخاب بشود نه این که هدیه بگیرد یا به عنوان تکلیف تعیین بشود.
کسانی که خودشان این دوره را انتخاب کرده و خریده اند، در انجام آن تعلل می کنند. چه رسد به کسی که خودش آن را انتخاب کرده است.
تمرینات اصلا وقتگیر نیست. بسیار خوشایند و شادی بخش است. شما را با خودت آشتی میدهد.
ولی برای هدیه دادن نیست. چون اینطور کار نمی کند.

پاسخ
sahara57

سلام گیس گلابتون جان، یه سوال ازتون داشتم، من خیلی وقتها همینطوری که شما گاهی جدی میشی زمانی که احساس می کنم لازمه با دیگران (البته کسایی که ازم کوچکترن) جدی صحبت می کنم و حرفمو بدون رودربایستی می زنم، بخصوص جایی که حس می کنم به صلاحشونه بجای تایید کردنشون باهاشون مخالفت کنم. ولی اونا بشدت از من میرنجن و خیلی وقتها رابطه شونرو باهام قطع می کنن. حتی شاگردام میرن و دیگه پیداشون نمیشه تا مجبور بشن بیان سراغم، به همین خاطر هم همیشه موقع صحبت با دیگران دلشوره دارم که یهو به طرف برنخوره. می خواستم بپرسم راز شما چیه که از دستت دلخور نمیشن؟

پاسخ
admin

در سایت را نمی دانم. چون خواننده های زیادی ازم قهر می کنند، بد و بیراه می نویسند، در وبلاگ های خودشان هجو می نویسند ووو من به این کارها اهمیت نمی دهم. چون می دانم کار خوبی انجام می دهم. ادای آدم های خوب را در نمی آورم که اگر کسی گفت تو خوب نیستی، بترسم که واااااااااااای دیدی یکی فهمید من خوب نیستم! من آدم خوبی هستم. کامل نیستم، ولی خوب هستم.
در مورد آدمهایی که به صورت مستقیم باهاشون برخورد دارم... اول این که باز هم من آدم کاملی نیستم. بعضی آدمها اصلا مرا دوست ندارند و به طرق مختلف سعی می کنند که مرا اذیت کنند و زندگی ام را مختل کنند. باز هم به آنها اهمیت نمی دهم. به همان دلیلی که در بالا عرض کردم.
ولی آدم هایی که قرار است به شان کمک کنم و گاهی اوقات باید خیلی باهاشان جدی باشم ... در این مورد خواهم نوشت. چون خیلی توضیح دارد و می دانم که سوال خیلی هاست.
ممنونم که پرسیدی

پاسخ
sahara57

ممنون از پاسختون خانم دکتر، اتفاقا دقیقا همونطور که گفتید مشکل اصلیم زمانیه که احساس می کنم کسی نیاز به کمکم داره. ببخشید طولانی میشه ولی یه تجربه غیر منتظره همین تازگی ها داشتم، دوستی دارم که با همسرش خارج از کشور زندگی می کنه و دوسالیه بچه دار شده، مدتی بود ازش بی خبر بودم و ایمیل هام رو هم جواب نمیداد، یه بار ازش گله کردم در پاسخ ایمیلی پر از ناامیدی و عصبانیت ازش دریافت کردم که گفته بود پسرش اوتیسم داره و به همین خاطر با همه قطع رابطه کرده و خونوادشو هم می پیچونه که با خبر نشن و کلی هم از خدا و روزگار بد گفته بود. در جوابش خیلی براش دلسوزی نکردم و خیلی جدی گفتم از این اخلاقاش دست برداره (از قبل خیلی نازک نارنجی بود و هر روز یه جور مرض روانی در خودش کشف می کرد) و به خاطر بچه هم که شده با نگاه مثبت به زندگی نگاه کنه و قوی باشه و بچه رو از دنیا قایم نکنه، بهش گفتم مشکل بچه اونقدرها هم فاجعه نیست و با رفتار درست پدر و مادرش می تونه بهتر با دنیا ارتباط برقرار کنه. در جوابم گفت خوش بحالت که اینقدر خوشبختی که منو نصیحت می کنی و اگر جای من بودی وضعت از من بدتر بود و من یه مادر نمونه ام و (بگذریم از اینکه حرفاش واقعا دلم رو شکست چون من آرزومه مادر بشم و فعلا ممکن نیست چون حتی نتوستم بابای بچه رو پیدا کنم) و از اون به بعد هم دیگه جوابی به ایمیل من نداد و ارتباطشو با منم قطع کرد.
من بی صبرانه منتظر همین مطلبی که فرمودید هستم،می دونم از اون دوستم گذشته ورابطمون احتمالا دیگه برقرار نمیشه و تا کسی نخواد نمیشه بهش کمکی کرد ولی حداقل دفعات بعد درست تر عمل کنم.

پاسخ
zm

سلام گیسو جان منم سال جدید مسیحی رو به شما و تمامی دوستان و هموطنان عزیز مسیحی تبریک میگم امیدوارم سالی سرشار از امید و آرزو و تندرسی رو پیش رو داشته باشیم

zm
پاسخ
ابی چون اسمان

سلام به گیسوی عزیز و خسته نباشید برای این چند روز کاری و کلاسی که برگذار کردید امسال نشد بعضی ها شرکت کنند ان شاالله برای سال دیگر،خواستم بگم من به هدفم که در قسمت اخر ثبت هدف نوشته بودم رسیدم خدارو شکر دیگه از اب نمیترسم نمیدونین چقدر برام سخت بود که حتی پا تو اب بگذارم الان غریق نجات نشدم ولی لااقل تو کم عمق خوب شنا میکنم و پر عمق هم با کمک مربی خوب میرم حتی مربی رو حساب جلسات اولیه خیلی از پیشرفتم تعجب کرد و من همه اینهارو بعد لطف خدای عزیز از شما و راهنمایی هاتون دارم خیلیییییییی سپاسگذارم،به امید روزی که غریق نجات شم و به خیلی ها کمک کنم باز هم ممنون

پاسخ
admin

آفرینگلگلگل
بارک الله! اگر برای ما بنویسی که چرا ترس از آب داشتی و چطوری بر آن غلبه کردی، مطلب تو را در سایت به اسم خودت (یا اسم مستعارت، هرجور که راحتی) قرار میدهم. چون خیلی از دوستان با ترس هایی از این دست دارند مقابله می کنند. و تجربه تو می تواند به آنها کمک کند.

پاسخ
simin8029

چقدر اینجا انرژی مثبت هست.مرسی

پاسخ
elhamkhanom

سلام من ميخوام شرکت کنم. فردا به حسابتون واريز کنم ميشه?

پاسخ
admin

برای بهترین سال؟ تا دهم دی ماه فرصت استفاده از تخفیف هست.

پاسخ
simin8029

خانم دکتر گل دو تا مطلب
اول اینکه داشتم مطالب قبلی رو میخوندم یه جایی دیدم نوشتین [نقل به مضمون-تو پست مربوط به هتل دیزین] وقتی کسی ناراحتمون کرد جواب بدیم یا عکس العمل نشون بدیم. درست متوجه شدم؟؟ یعنی اینکار بهتر از بیخیال شدنه؟؟

مورد دیگه هم اینکه خب مثلا من عقب بودم از تمرینات زندگی مثل عسل... یعنی از هفته چهار پنج پیداش کردم... اگه ادامه بدید انرژی جمعی اینجا به اجراش خیلی کمک میکنه. بهرحال امیدوارم ادامه ش بدین

پاسخ
admin

جواب سوال تو یک جواب ساده نیست. بستگی به موقعیت دارد. در موردش بیشتر خواهم نوشت

پاسخ
آني

سلام خانم دكتر
من از شما بابت اين سايت خيلي ممنونم از مدتها قبل اسم شمارو در وبلاگستان مي شنيدم ولي روزيم نبود بيايم.ديدم از اينكه تمرينات زندگي مثل عسل انطور كه مي خواستيد پيش نرفته ناراحت شديد و ان را متوقف كرديد به هر حال خودتان بهتر مي دانيد فقط خواستم بابت همان هايي كه نوشتيد تشكر كنم احتمالا بعضيا دير خبر دار شدند و نتوانستند با بقيه پيش بيايند من از طريق وبلاگ يكي از دوستان كه مي دانستم با همسرش مشكل دارد با شما اشنا شدم و جذب و محو گفته هاتان شدم وقتي ديدم ايشون كه با همسرش مشكل داشتند اينقدر رابطشان خوب شده كنجكاو شدم
جاي شما در قلب ماست حتي اگر اينجا ننويسيم من براي شما دعا مي كنم دوستم در وبلاگش تشكر مي كند و بقيه هم حتما راه خودشان را دارند پس مطمئن باشيد وقتي كه براي ما گذاشتيد هدر نرفته است

پاسخ
admin

ممنونم آنی:) خوشحالم کردی

پاسخ
شعله

سلام تولد حضرت مسيح عليه السلام پيامبر صلح و دوستي بر همه مبارك

پاسخ
ماهتاب

سلام گیسو جان تولدت مسیح پیامبر مهر به شما هم مبارک باشه .داستان میترا خیلی جالب بود ممنونم .امیدوارم جهانمون هر روز از مهر بیشتری لبریز بشه و صلح و شادی و سلامتی همه جا حاکم بشه

پاسخ
طراوت

یک خواهش دیگر: لطفا از طراح سایتتان بخواهید مشکل فید برنر را هر چه زودتر حل کند.

پاسخ
admin

پدر خانم ایشان فوت کردند. نمی توانم وسط عزاداری موی دماغش بشوم. باید صبر کنم.

پاسخ
طراوت

سلام استاد عزیز
خسته نباشید.متشکرم که جوای مرا دادید.گرچه جوابتان خیلی ناراحتم کرد.اما به تصمیمتان احترام می گذارم و معتقدم اگر به این نتیجه رسیدید که انرژیتان را در مسائل دیگر صرف کنید حتما آنها مهمتر و موثرتر خواهند بود.
در ضمن لطفا تمرینات زندگی مثل عسل را هم به صورت کتاب در بیاورید.مطمئن هستم که با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.
باز هم از صمیم قلب میگویم: خسته نباشید و خدا قوت

پاسخ
maryam65

آناهیتا جون خواهش می کنم یه پست بزار و با خانوما یه بار دیگه شرط کن واسه زندگی مثل عسل
خواهش می کنم تمریناتو متوقف نکن
یه فرصت دیگه بهمون بده
یه پست بزار و یه بار دیگه بگو که بخاطر اینکه 50 نفر همکاری نکردن دیگه نمی خوای تمرینا رو واسمون بزاری
من مطمئنم خیلیاااااااااااا استفاده می کنن ولی یا عضو نیستن ک بخوان کامنت بزارن یا .... ببخشید تنبلی می کنن
خواهشا اگه امکانش هست یه فرصت دوباره بهمون بده
مرسی مرسی مرسییییییماچ

پاسخ
admin

مریم جون من چندبار شرط کردم. دیگه حوصله ندارم.
کتاب را خواهم نوشت و در اختیارتان قرار خواهم داد. نگران مطالب نباش

پاسخ
maryam65

ناراحت باشه عزیزم هر جور خودتون صلاح می دونین...
چجوری تا اونروز صبر کنم!!!!!نگران

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet