ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

عادتها و معرفی ها
1399/01/05 12:55

عادت فروردین: سپاسگزاری


  

ممکن است همین الان هزار و یک مشکل داشته باشید:

 

  • بیمار باشید
  • بیکار باشید
  • از شغلتان بدتان بیاید
  • مجرد باشید و آرزو داشته باشید ازدواج کنید
  • رابطه زناشویی ناخوشایندی داشته باشید
  • فرزند نداشته باشید یا فرزندی ناخلف داشته باشید
  • بی پول باشید
  • و هزار و یک مشکلی دیگر

 

ولی همین الان، همین الان وسط همه این مشکلات و دردسرها، زندگی شما مایه حسرت بسیاری افراد است. همین الان شما چیزهایی دارید که می‌توانید برای آن شاکر باشید. همین شما که الان دارید این متن را می‌خوانید:

 

  1. چشم شما قدرت بینایی دارد
  2. سواد دارید
  3. کامپیوتر یا موبایل هوشمند دارید
  4. اینترنت دارید
  5. و وقت دارید که این مطالب را بخوانید

 

بله! خواندن این مطلب نشان می‌دهد شما می‌توانید بابت پنج مطلب شاکر باشید.

 

زندگی همه آدمها مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است. رنج و شادی در زندگی ما بهم آمیخته است. به ما وعده داده نشده که زندگی روی این زمین زیبا، یکسره شادی و خوشگذرانی است. متاسفانه مغز ما تلخی‌ها را عمیق‌تر و شدیدتر تجربه می‌کند، در حالیکه شادی و نعمت‌ها را براحتی فراموش می‌کند. این طرز کار مغز ماست. مغز ما وظیفه دارد ما را زنده نگه دارد. به همین دلیل خطرها و ناراحتی‌ها را سریعتر شناسایی می‌کند و عمیق‌تر به خاطر می‌سپارد. مغز ما برای حفاظت جان عزیزمان بخوبی به یاد می‌آورد که چه خوراکی او را بیمار کرد، چه کسی به او صدمه زد، چه محلی خطرناک است. خبر خوب این که تحقیقات نشان داده خوبی‌ها و نعمت‌های زندگی ما بیش از تلخی‌های آن است. ولی مغز ما تلخی‌ها و رنج‌ها را عمیق‌تر تجربه می‌کند.

 

اما کلید اصلی مثبت اندیشی این است که روی موارد مثبت و شادی‌ها بیشتر تاکید کنیم. هرگز نمی‌گویم هالو و ببو باشیم. هرگز نمی‌گویم اجازه بدهیم با ما بدرفتاری شود. هرگز نمی‌گویم ظلم را تحمل کنیم. هرگز! ولی وقتی روی شادی‌ها و خوشی‌ها بیشتر تاکید نماییم، انرژی بیشتری برای ساختن زندگی شگفت انگیزمان خواهیم داشت. برعکس اگر در غصه و حرمان غوطه بخوریم، برای تغییر دادن زندگی و دنبال کردن آرزوهایمان انرژی نخواهیم داشت.

 

عادت ماه فروردین سپاسگزاری است:

 

  • یک دفترچه شکرگزاری تهیه کنیم.
  • هر شب پیش از خواب، روز خود را مرور کنیم.
  • پنج مورد برای شکرگزاری پیدا کنیم و بنویسیم.
  • نه تنها بنویسیم بابت چه چیزی شاکر هستیم، بلکه دلیل سپاسگزاری آن را هم بنویسیم.

 

برای مثال:

سپاسگزارم برای اینترنت، چون امروز مطلب شگفت انگیزی در مورد طرز کار مغز و سپاسگزاری خواندم. چون اینترنت به من کمک می‌کند بدون هیچ هزینه‌ای در یک کلاس عالی یکساله شرکت کنم و عادت‌های عالی موفقیت را کسب نمایم.

 

این کار را با لذت انجام بدهید. لذت‌های کوچک و بزرگ زندگی را زیر دندانتان مزه مزه کنید. با احساس شادی بخوابید تا خواب خوشی داشته باشید. در محصول سحرخیزی بیان کردم که خوب و سالم خوابیدن باعث می‌شود صبحها شاد و سرحال بیدار شویم.

 

لطفاً کتاب "معجزه" یا "معجزه سپاسگزاری" نوشته راندا بران را تهیه کنید و در تمرینات معجزه آسای سپاسگزاری همراه ما باشید. من هر روز در استوری اینستاگرام، تمرین همان روز شکرگزاری را قرار میدهم.

 

اگر هنوز عضو اینستاگرام گیس گلابتون نیستید، بفرمایید این هم لینک اینستاگرام گیس گلابتون:

https://www.instagram.com/gisgolabetoon.ir

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

aidin

سلام
وقتتون بخیر
تمرینات مربوط به سپاسگزاری از امروز شروع شده یا از فردا 7 فروردین شروع میشه؟
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
از فردا هفت فروردین شروع میشه

پاسخ
arezou

چقدر خوبه آدم صبح شنبه اش را با همچین مطالب قشنگی شروع کنه. خدای تو را سپاسلبخند

سلام خانم دکتر جا داره از شما به خاطر وقتی که میذارید و این مطالب را برای ما تنظیم می کنید و دانسته ها و مهارتهاتون را با ما به اشتراک میذارید و مرور می کنید سپاسگزاری کنیم.
و لازمه از شما خواهش کنیم در مورد تربیت شاگردان و مربیانی مثل خودتون هم برنامه بذارید بالاخره در کنار شما و همینطور چندین نسل بعد از ما نیازمند استاد و مربی زندگی ان.
اوقاتتون خوش باشه

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. چه کلمات زیبایی
دارم این کار را می کنم. بچه های حلقه هدف انشاالله مربی های آینده خواهند بود

پاسخ
p.68.girl

سلام. گیش گلابتون عزیز ممنونم ازت من دیروز با ایمیل جدید عضو شدم. مرسی ک پاسخ گو به مشکل ورودم به سایت بودین.
نور امید تو دلم زنده شده..
میخوام امسال بهترین و متفاوت نرین سال های زندگیم باشه
94 پر از فراز و نشیب بود
میخوام دستم و بذارم تو دستتون.

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدیدقلب

پاسخ
zhaleh

گیسوی عزیزم سپاسگزارم بخاطر برنامه های قشنگت
برنامه هایی که عمیقا حس و حال من رو تغییر میدن
باید اعتراف کنم با اینکه به خیلی از خواسته هایی که تا الان اراده کردم رسیدم ولی هرزمان که صحبت از سپاسگزاری میکردید من به نوعی ازش فرار می کردم از وقتی که قبل از عید در کانال تلگرام برنامه 28 روزه سپاسگزاری رو باهاتون شروع کردم
عمیقا عاشق سپاسگزارم شدم شاید سپاسگزاری یعنی لذت تجربه حال،اکنون به تمام معنا!
دوره جدید سپاسگزاری رو هم شروع کردم
گیسو جان یه جورایی انگار همیشه دنبالتون میگشتم خوشحالم پیداتون کردم شما رو و همه دوستان عزیز و دوست داشتنی سایت گیس گلابتون رو.سپاسگزارم!

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
gladmari
http://www.tedtalks.blog.ir

سلام گیس گلابتون عزیزم. خیلی عالیه که قراره امسال 12 تا عادت خوب رو در کنار شما یاد بگیریم. راستی یه اپلیکیشن خیلی عالی و مفید هم هست به اسم عادت خوب. از بازار می تونید بگیردیش.
برا جا انداختن عادت های کوچیک روزانه خیلی مفیده.
بازم ازت ممنونم که هستی و مینویسی

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم از پیشنهاد شما

پاسخ
FARZANEH-M

سلام گیس گلابتون عزیز،
یه سوالی ازتون دارم؛ من بااینکه یکبار به طور کامل تمرینات سپاسگزاری رو انجام داده م و خیلی هم تاثیرگزار بوده برام اما یه روز که تمرینو انجام نمیدم دوباره روحیه م به شدت افت میکنه و حتی بدتر از قبل میشه.حالا که میخوام بازهم شروع کنم این تمرینات رو دیگه سپاسگزاری رو عمیق تجربه و احساس نمیکنم و برام اثر نمیکنه.
به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه؟
به نظرتون نیاز به پاکسازی روح دارم؟
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. دقیقا جواب سوال شما را در پست شادی فوری نوشته ام. پیشنهاد می کنم آن را مطالعه بفرمایید. اگر باز هم سوالی داشتید، در خدمتتان هستم.

پاسخ
طیبه ط

سلام گیس گلابتونم
احساس میکنم از حالت سوگ خارج شده ام،کتاب سپاسگزاری را تهیه کرده ام امروز مطالعه میکنم و در حالت آماده برای انجام تمرینات سپاسگزاری با شما قرار میگیرم،انشاءالله، در ضمن امروز دفترچه برای انجام تمرینات بهترین سال زندگی تهیه کرده ام و آماده شروع تمرینات هستم،انشاءالله 96 بهترین سال زندگی ام است.

پاسخ
بهار

برای آشنا یی با گیس گلابتون عزیزم وهمه انسان های خوب وتاثیرگذارسپاسگذارم،سپاسگذارم، سپاسگذارم

پاسخ
طوطیا

سلام گیس گلابتون عزیزم.هزاران بار خدارو شاکرم که با سایتتون اشنا شدم.سال 95 سال خوبی برای من نبود.امیدوارم سال 96 سال دگرگونی زندگی من باشه.پست سپاسگزاری خیلی قشنگ بوده و من دارم اجرا میکنم شما نور امید در قلبم روشن کردید.زندگیتون سراسر از عشق و لبخند.لحظه هاتون ارام.دوستووون دارمقلب

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
طیبه ط

سلام ، گیس گلابتون عزیزم بسیار بسیار بسیاااااار سپاسگزارم، دوره و آموزشهای سپاسگزاری عالییییی بود،خیلی لذت بردم، حال و روزهایم بهتر شد و این عادت خوب در من نهادینه شد، درود بر شما، پیش از اینها باید اینجا از شما سپاسگزاری میکردم البته در دفترچه سپاسگزاریم سپاسگزاری از شما بارها به شکلهای مختلف ثبت شده است،درود خدا بر شما باد که دستان خداوندید برای کمک به ما ، امروز صبح بشدت دلم خواست روی ماه شما را ببوسم😚 ، سلامت و پر از خیر و برکت باشید، یا حق

پاسخ
گیس گلابتون

عزیزمی نازنین

پاسخ
zhaleh

سلام گیسو جون من از پارسال تا حالا که این عادت زیبا رو دارم انجام میدم خیلی حس خوبی نسبت به شکرگزاری دارم فقط چند روز پیش اتفاقی صبحت یه روانشناس رو در پاسخ به یک شخصی شنیدم که میگفت سپاسگزاری و شمردن نعمت ها علاوه بر اینکه باعث چشم زخم به خودتون میشه کائنات هم میگن انگار زیادیش شده و باعث میشه از دست بدید چیزهایی که دارید !با اینکه حرفش رو اصلا قبول ندارم ولی نمیدونم چرا از اون روز تا حالا موقع سپاسگزاری یه ترسی تو دلم میشینه انگار ته دلم رو خالی کرده دوست داشتم نظرتون رو بدونم مثل همیشه، دوستت دارم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. شما به هرچه باور داشته باشید، همان اتفاق برای شما می افتد. شما باور کنید عدد 13 عدد نحسی است، نحسی اش یک جوری گردن شما می افتد.

شما باور داشته باشید کایئات خسیس است و وقتی ببیند شما چقدر نعمت دارید، آن را از شما می گیرد (دور باد چنین گمانی از پروردگار دو عالم) پس چشم زخمی به شما می رسد.

دوست عزیز شما با انجام شکرگزاری احساس خوبی تجربه کردید، چرا به آدم های منفی باف گوش می کنید؟ آدم وقت سپاسگزاری، سر پشت بام داد نمی زند که دل دیگران را بسوزاند. در دل خودش و با خدای خودش زمزمه می کند. آنوقت یعنی خدا حسودی اش میشه و شما را چشم می زند؟!


چی بگویم دوست عزیز... خرافات اینگونه زیرزمینی خزنده به روان آدمها حمله می کند. تصمیم با شماست که همزبان با سعدی بگویید: شکر نعمت، نعمتت افزون کند و یا همراه باورهای خرافی غیرسازنده شوید. شما صاحب اختیار هستید.

پاسخ
nazigh

سلام ژاله جان
سپاسگزاری باعث تمرکز ما برای روی خواسته ها میشه و کمک میکنه مقداری بیشتری از همون چیز یا مشابهش وارد زندگیمون شه (بسته به عمق سپاسگزاریمون). تو تمام ادیان از معجزه شکرگزاری سخن ها گفته شده و حالا هم تو علم (قانون جذب). پس چرا کائنات نخواد ما بیشتر داشته باشیم!! این به خاطر اینه که خودمونو شایسته اون برخورداری ها نمیبینیم یا فکر میکنیم خزانه کائنات کافی نیست!! دنیا پر از فراوانیه و هیچ وقت نعمت های خداوند تمامی ندارند چون خودش غنی و نامحدوده. پس بخواه، بیشتر هم بخواه و خودتو لایق این برکات بدون چون خدایی که خودش غنیه دوست داره بندشو هم غنی ببینه.
چشم زخم هیچ پایه و اساس علمی نداره حتی مذهبی. ما چون فکر میکنید کسی ما رو چشم میزنه و اینو باور کردیم، طبق قانون جذب اون اتفاق ناخوشایند رو برای خودمون رقم میزنیم، بعد میگیم فلانی منو چشم زد!!! اگه دیگران رو سرنوشت ما تاثیر داشته باشند اونوقت اونا باید به خاطر اعمالشون در پیشگاه خداوند مواخذه شن یا پاداش بگیرند!!! در صورتی که طبق گفته خداوند در آیه ۷و ۸ سوره زلزله، ما هر کاری انجام بدیم چه خوب چه بد بهمون برمیگرده و حرفی از دیگری در رقم خوردن این خوبی یا بدی در زندگیمون زده نشده.

پاسخ
zhaleh

سپاس گیسوی عزیزم خوشحالم که دغدغه ای که واسم ایجاد شده بود رو باهاتون در میان گذاشتم و مثل همیشه پاسختون قلبم رو آروم کرد دقیقا همینه شکر نعمت نعمتت افزون کند دوستت دارم

پاسخ
nazigh

سلام
من تمرین روز اول رو انجام دادم. ۱۱ مورد برای سپاسگزاری پیدا کردم، دلیل نوشتم و بابتشون خدا رو شکر کردم. طبق گفته کتاب «معجزه سپاسگزاری- راندا برن» همه چیز از انرژی درست شده، چ شیء چه موجود جاندار. انرژی های مشابه همدیگر رو جذب میکنند و در این قالب ها در میان. وقتی ما به خاطر نعمت هایی که داریم هر چند اندک، عمیقا سپاسگزار باشیم، مقدار بیشتری از اونا رو به زندگیمون دعوت می کنیم. همچنین از الان سپاسگزاری بابت خواسته هامون، اونا رو به سمت ما میکشونه، حتی اگه در قبال چیزی که تو زندگیمون هست و اونو نیمخوایم بیایم و جنبه های مثبتشو ذکر کنیم، این باعث میشه تمرکزمون روی بخش های مثبت اون ناخواسته باشه و از یک طرف مقدار بیشتری از اون جنبه های مثبت به زندگیمون وارد شه و از طرف دیگه اون ناخواسته به دل بی توجهی ما بهش، از زندگیمون بیرون بره. تمرین روز اول تا پایان روز ۲۸ام با تمرینات دیگه تکرار میشه. من با علاقه انجام میدم.

پاسخ
nazigh

سلام
من برای روز دوم که قرار شد تمرین روز اول رو هم تکرار کنم، فهرستی از ۱۲ موهبت که خدا بهم داده نوشتم و با دلیل پروردگارمو شکر کردم (سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم). بعد شب قبل از خواب، بهترین اتفاق اون روز رو یادآوری کردم، سنگ جادوئيمو دستم گرفتم و بابت اون رویداد سپاسگزاری کردم. حس سپاسگزاری هنوز عمیقا در من بوجود نیومده ولی نسبت به پارسال که با تمرین این ماه همراه بودم، شکرگزارترم و دارم تلاش میکنم این حس رو در خودم قوی کنم. چون سپاسگزاری شاهراه تمرکز روی خواسته ها و فعال کردن قانون جذبه.

پاسخ
nazigh

سلام به همه، روز بخیر. امیدوارم که اوقات خوشی رو سپری کنید. من که با انجام این تمرینات اوقاتم داره روز به روز بهتر و خوش تر میشه.
برای روز سوم: تمرین روز اول رو تکرار کردم و اینبار هم ۱۲ مورد برای شکرگزاری پیدا کردم و با دلیل سه بار گفتم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم و سعی کردم حین سپاس حسمم خوب باشه. بعد عکس سه نفر از کسایی رو كه دوست دارم و ارتباط باهاشون تاثیر خوبی روی زندگیم گذاشته رو تو تبلتم ذخیره کردم. تک تک اونا رو نگاه میکردم و بهشون می گفتم که بابت چه چیزهایی از شما سپاسگزارم. بیش از ۵ مورد پیدا شد و من از بابت وجودشون خدا رو هم شکر میکردم. گرفتن عکس عزیزان و نگاه کردن به تصویرشون و سپاسگزاری بابت همه برکاتی که تو زندگیت دارند باعث میشه که اهمیت وجود اون اشخاص تو زندگیت بیشتر احساس شه چون انگار دقیقا روبروت وایسادن و دارن به حرفات گوش میدن و تو با نگاه کردن بهشون و حرف زدن باهاشون انگار بهشون القا میکنی که تا همیشه تو زندگیت بمونند و اونا هم میپذیرند و خوشحالند که قدرشون توسط تو‌ دونسته شده. نگاه به تصاویر، حس سپاسگزاری عمیق تری رو بوجود میاره تا تو ذهنت اون شخص رو‌ تجسم کنی.‌ این تمرین یکی از تمریناتی بود که حس شکرگزاری منو به خوبی تقویت کرد. توصیه میکنم اگه انجام ندادید حتما انجام بدید.
راستی یکی از این اشخاص گیس گلابتون بود 😃

پاسخ
nazigh

سلام به دوستای گلم مخصوصا گیس گلابتون و گروه فعال و پر تلاشش
امیدوارم که تعطیلات نوروزی بهتون خوش گذشته باشه و از این یکی دو روز آخر هم نهایت بهره رو ببرید
تمرینات سپاسگزاری تاثیر فوق العاده بالایی روی روحیه آدم میذاره چون تمرکز رو روی داشته ها قرار میده یا چیزایی که آرزو داریم بدست بیاریم.
من برای روز چهارم که تندرستی جادویی بود اول تمرینات روز اول و دوم رو تکرار کردم حتی اگه شده یک‌ مورد برای شکرگزاری پیدا کنم، پیدا کردم و خدا رو بابتش سپاس گفتم بعد سنگ شکرگزاریمو دستم گرفتم و بابت بهترین اتفاق اون روز خدا رو شکر کردم، این چند روزه بهترین اتفاق روز برای من احساس خوبیه که با دنبال کردن این تمرینات بدست آوردم همچنین کار کردن روی باورهای محدود کنندم و حلشون.
برای روز چهارم، اول بابت بخش هایی از وجودم که دوست داشتم کامل و سلامت باشه قبل از بدست آوردنش خدا رو شکر کردم طوری که انگار همین حالا اون سلامتی رو دارم مثلا اگه زخمی روی بدنم بود یا اگه جاییم درد داشت. بعد بابت سلامتی جسمی و روحی که خدا لطف کرده و بهم داده ازش تشکر کردم. بعد زوم کردم روی اعضای بدنم که چه فوایدی برام داره. مثلا بابت دست هام خدا رو سپاس گفتم چون میتونم باهاشون بنویسم، کارهای خونه رو‌ انجام بدم، به دیگران کمک کنم، باهاشون دست بدم و حس محبت و دوستی رو منتقل کنم و بگیرم، دست محبت رو‌ی سر بچه ها بکشم، .... بعد بابت پاهام و هر عضو‌ دیگه ای که خدا بهم داده، اونم سالم.
میدونم که این لیستمو باید مدام پرتر و پرتر کنم تا معجزه شکرگزاری هر چه بیشتر رو زندگیم تاثیر بذاره و منو به تمام خواسته هام برسونه. امیدوارم شما هم با ما همراه باشید و از این تمرین بسیار مهم تا میتونید استفاده کنید و سود ببرید.

پاسخ
mozhgan1

سلام خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی. من واقعا خیلی از شما آموختم و در این چند سال هر روز به سایتتون سر زدم و واقعا زندگیم خیلی تغییر مثبت داشته. تا الان دو بار با خودتون این تمرین رو انجام دادم ولی یک سوال بسیار مهم برام پیش اومده که جرات نکردم این دو باری که انجام دادم ازتون بپرسم و فکر میکردم که شاید این اتفاقات ربطی به این تمرین نداره اما مطمئنم که هر وقت تمرین سپاسگزاری انجام دادم این اتفاق افتاده. من هر دوباری که تمرین سپاسگزاری رو انجام دادم بسیار بسیار روحیم خوب شده طوریکه از سرخوشی داشتم میمردم اما بعد از اتمام اون یک اتفاق فاجعه آمیز برام پیش اومده که تا چند ماه گریه کردم و ضرر و زیان دادم و به سختی بلند شدم الان واقعا میترسم یک بار دیگه انجام بدم و باز هم اتفاقات وحشتناک برام بیفته. واقعا به راهنمایی شما نیاز دارم و عاشق این تمرینم چون خیلی روحیه بخشه اما نمیدونم چرا این اتفاقا میفته

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
این مسئله دو دلیل دارد:
یک) شما یک باور عمیق دارید که پس از خنده گریه است. تک تک سلول های بدن تان نسبت به سروتونین و آندورفین (هورمون های شادی) حساسیت دارند. به همین دلیل وقتی مدتی حال تان خوب می شود، دنبال موضوعی برای گریه کردن می گردید. یعنی شاید فاجعه ای نباشد، شما آن را بزرگنمایی می کنید. عرض کردم شاید چون من در جریان زندگی شما نیستم. وقتی برای ما مشکلی پیش می آید، می توانیم مشکل را حل کنیم، نه این که گریه کنیم.

2- دومی هم دنباله دلیل اولی است. دوره پاکسازی زندگی شما آغاز شده است. شما با سپاسگزاری خیر و خوبی را به زندگی تان فراخوانده اید. برای این خیر و خوبی در زندگی شما ماندگار شود، باید محیط مناسبی برایش فراهم شود. من نمی دانم چه فاجعه هایی در زندگی شما رخ داده، ولی شاید آن اتفاقات بد برای این بوده که به شما هشدار بدهد، شیوه زندگی تان را عوض کنید.

می دانم حرفهایم خیلی کلی است چون توضیح شما هم کلی بود. اگر جوابم برای شما واضح است که هیچ، اگر جوابم واضح نیست، لطفا یک جلسه مشاوره داشته باشیم تا در مورد مسائل شما صحبت کنیم.

پاسخ
mozhgan1

خیلی ممنونم از جوابتون. مرسی از وقتی که میذارید خانم دکتر. راستش من اصلا این باور رو ندارم که بعد از هر خنده گریه هست و بدون هیچ پیش زمینه ای از باور خاصی این تمرین رو انجام دادم. فک میکنم مورد دوم برام درست باشه. چون هر دودفعه چند آدم از زندگیم بیرون رفتن هرچند بعدش خیلی دردسر کشیدم و تبعاتی داشت اما اون آدمها بطور کلی از زندگیم حرف شدند. پس فکر میکنم واقعا پاکسازی انجام شده. در مورد مشاوره هم واقعا خیلی دوست دارم این اتفاق بیفته و شما رو ببینم چون واقعا فقط به شما به عنوان یک مشاور دانا و فهیم اعتماد دارم اما متاسفانه استان تهران زندگی نمیکنم وگرنه حتما این کار رو انجام داده بودم تا الان. اما امیدوارم در آینده این اتفاق بیفته و شمارو ببینمگل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم و موفق باشید. راستی... من مشاوره اسکایپی هم دارم. از کشورهای دیگر و قاره های دیگر با اسکایپ مشاوره انجام میدهم. استان دیگر که جای خود دارد. البته تصمیم با شماست و شما بهتر صلاح خود را می دانید.

پاسخ
nazigh

دست پاسخ اولتون

پاسخ
nazigh

سلام
ممنونم از این پست. نوشتن دلیل سپاسگزاری حس بهتری به آدم میده تا فقط بگیم بابت چی سپاسگزاریم دست

پاسخ
nazigh

سلام به همگی
سپاسگزاری معجزه عجیبی یه!!! هنوز هم از نتایج ش تو شک م تعجب وقتی هر روز تمرکزمو میذارم رو داشته هام یا تحقق آرزوهام نتایج شگفت انگیزی می بینم. احساسم خوب میشه، انرژی از دست رفتم بر میگرده، راه حل مسائل به ذهنم میرسه، آدم ها بیشتر از قبل بهم توجه می‌کنند انگار انرژی مثبت ذهنم تمام روح و جسم مو پر میکنه لبریز میشه و دیگران رو هم سمت خودش جذب میکنه. شکرگزاری نعمت بزرگی که تا انجام ندیم به ارزشش پی نمیبریم

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
nazigh

سلام
بیش از یک ماه و نیمه که دوباره دوره سپاسگزاری رو شروع کردم، هر روز چیزایی واسه نوشتن تو دفتر شکرگزاریم دارم که داره نتایج شگفت انگیزی به من میده. تو این هفته دو تا مانع سر سخت واسه هدف هامو تونستم حل کنم موانعی که مدت ها درگیرم کرده بود حتی مشاوره هم گرفته بودم، منی که تو کیک و پخت نان تو فر مهارت چندانی نداشتم حتی جرات شو! الان بیا ببین چه نونایی میپزم، انگشت بغل پام به خاطر مدل کفش آسیب خورده بود تو راه رفتن درد داشتم ولی یهویی راه حل پیدا شد دو سه بار انجام دادم خوب شد، ...
خدا با ماست فقط کافیه ببینیم ش، امکانات و نعمت هایی که عطا کرده...
اونوقت زیاد و زیادتر میشن چون این قانون بلاتغییر الهیه

پاسخ
گیس گلابتون

ورود شما رو به جرگه نانوایان آماتور تبریک میگم فرناز جانچشمکنیشخندلبخند خمیربازی خیلی کیف داره. مگه نه؟
و باریکلا برای تمرین سپاسگزاری. تمرین خیلی خوبیه.

پاسخ

آره خیلی خوبه حال میده نیشخند حس خانمای روستایی رو دارم که هر روز نان تازه می‌پزند تو تنور گلی حالا مال ما گازی پلک
هر روز تو دفتر شکرگزاریم یادداشت میکنم و بازخوردها میگیرم

پاسخ
گیس گلابتون

هر روز نون می پزین؟ دمتون گرملبخند من هفته ای یه بار می پزم. یک روز کیک و یه روز نون.

پاسخ
nazigh

هر روز که نه ولی سعی میکنم زیاد بپزم که راه بیفتم کیک و شیرینی م زیاد تعریفی نداره

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet