مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1395/02/15 14:55

تلخ و شیرین

امروز که داشتم می‌آمدم سر کار یه مسیریو پیاده اومدم و به گذشته فک کردم. تصمیم گرفتم بنویسم فقط برای اینکه حتی اگر یک نفر ازین تجربه‌ها استفاده کنه من رسالتمو انجام دادم. لطفا داستان منو بدون نام بذارید. ممنونم.

 

۲۹سالم بود زیبا جذاب و خوش هیکل بودم و همیشه مورد توجه. مدرکم مهندسی برق بود از یه دانشگاه معتبر. با یه شغل خوب. چندین بار شکست عشقی خورده بودم. نمی‌دونستم چرا هیچ کدوم از رابطه هام سرانجام نداشت. دیگه به این نتیجه رسیده بودم خدا دوستم نداره. چقد این موضوع اعتماد به نفس یه دخترو می‌اره پایین. تا اینکه خیلی اتفاقی و با اصرار و التماس زیاد یه آقا وارد رابطه‌ای عاشقانه شدم. شرایط دلخواه منو نداشت اینقد اصرار و التماس کرد و پیگیر شد که برای اولین بار خدا شاهده اولین بار در تمام زندگیم رابطه‌ای رو فقط به نیت دوستی آغاز کردم. نمی‌دونم چرا اینکارو کردم شاید چون اون زمان من خیلی تنها بودم... دو ماه بعد هردو اصرار داشتیم با هم ازدواج کنیم و...

 

یک ماه بعد با خیانت دوست صمیمی من که مدت کوتاهی از دوستی و صمیمت ما می‌گذشت و اکثر مواقع در برنامه‌های تفریحی ما همراهمون بود، اون رابطه تمام شد. اون آقا ثروتمند بود و اون خانوم دنبال طعمه‌های اینچنینی. زنی از خانواده‌ای فقیر که ازین راه برای خودش ثروتی به هم زده بود.. بگذریم که بعد‌ها اون آقا متوجه اشتباه بزرگش شد ولی دیگه خیلی دیر بود.

 

من داغون شدم شکستم له شدم خودم غرورم احساسم. اون مرد عاشق پیشه و ملتمس تبدیل شد به مردی سنگدل که منو روند. یکسال طول کشید تا به خودم بیام. دقت کنید رابطه‌ای سه ماهه یکسال منو از زندگی عقب انداخت اونم با چه حال و روزی. به معنای واقعی کلمه جهنمو تجربه کردم.

 

یک آن به خودم اومدم مطالب سایت گیس گلابتون را همیشه می‌خوندم، ولی اینبار جدی‌تر سایت گیس گلابتون را مطالعه کردم.

 

باورتون می‌شه سایت گیس گلابتون را همون دختر خائن در زمان دوستیمون بهم معرفی کرده بود؟ چون به شدت برای رسیدن به اهدافش و جذب مردان ثرتمند و تلکه کردنشون مطالعه می‌کرد. اطلاعات زیادی درین مورد داشت و البته در روابطش بسیار بی‌پروا بود. عدو باعث خیر... اینو گفتم که خیلی حواستون به آدمایی که وارد زندگیتون می‌کنید باشه.

 

خلاصه.. به خودم اومدم. اول اینکه پذیرای هیچ رابطه‌ای نشدم و به خودم قول دادم تا حالم خوب خوب نشده اینکارو نکنم. کتابای شفای زندگی و نیروی درون خانم لوییز هی رو که قبلا خونده بودم دوباره و دوباره خوندم. باید خودمو شفا می‌دادم. تمرینات خویشتن دوستی و بخشایش خودم دیگران و گذشتمو،‌‌ رها کردن گذشته رو به شدت و پیگیر انجام دادم.

 

من از خدا کمک خواستم نماز و قران و دعا و ختم ۴۰ روزه دعای توسل و زیارت عاشورا و.... کم کم کمک هم از جانب خدا رسید. با دوستانی عالی آشنا شدم با دو استاد خانم که یکی استاد مسایل دینی و بسیار روشن فکرو دلسوز و دیگری روان‌شناسی که هر هفته کلاسهای عالی برگزار می‌کنه، کمکم کردن همراهم شدن و هر روز حالم بهتر شد. من در فرکانسی قوی و عالی قرار گرفته بودم. و همینطور چیزهای عالی جذب می‌کردم.

 

شکرگزاری راندا برن خیلی کمک کرد اواسط تمرینات بود دقیقا یادمه تمرینی که باید از رابطه‌های شکست خورده و آدمهایی که آزارمون دادن از خوبیهایی که برامون انجام دادن سپاسگزاری کنیم. من این تمرینو برای اون آقا و اون خانوم انجام دادم و سبک شدم.

 

کمتر از یک هفته بعد ۱۰ بهمن ۹۳ من با مردی بی‌نظیر و دوست داشتنی آشنا شدم. ولی من زخم خورده بودم ترسو و شکاک شده بودم و حتی کمی عصبی. ولی این مرد بی‌نظیر کمکم کرد صبوری کرد برام وقت گذاشت روحمو نوازش کرد و خدای من چقدر مشخصاتش شبیه نوشته‌های تمرینات ازدواج مثل آب خوردن آسان هست بود! حتی مشخصات ظاهریش لباس پوشیدنش نوع خرج کردن و کادو خریدناش موقعیت اجتماعیش شغلش وحتی رشته‌های ورزشیمون یکیه. چقدر من تاکید کرده بودم ورزشکار باشه وااااای خدایا ممنونم...... بی‌تردید ۹۰ درصد.

 

یکسال بعد از آشناییمون در اسفند ۹۴ ازدواج کردیم. مراسم خواستگاری و.. ظرف یک هفته انجام شد خانواده من عاشق اون و خاواده اون عاشق من شده بودن و ذره‌ای تاخیر و جایز نمی‌دونستن. من با مهریه‌ای که دوست داشتم مراسمی که دوست داشتم و ماه عسلی رویایی به خانه بخت رفتم.

 

هر وقت یاد گذشته می‌وفتم با همه وجودم با همه همه وجودم ازون خانوم و آقا سپاسگزاری می‌کنم و براشون دعای خیر می‌کنم اونا بااون کار لطف بسیار بزرگی به من کردن. فرصت رشد و نزدیکی به خدا پیدا کردم. فرصت یافتن مرد واقعی زندگیمو پیدا کردم. و یه اتفاق خیلی مهم دارم برای کنکور ارشد روان‌شناسی آماده می‌شم. آره می‌خام دوباره درس بخونم. می‌خام روان‌شناس بشم. اینقد توی این مدت کتاب روان‌شناسی خوندم که عاشق این رشته شدم و دلم می‌خاد بتونم مشاور بشم و یا به قول گیس گلابتون جونم کوچینگ لایف و به دختران و زنان سرزمینم کمک کنم.

 

من الان خدارو هزار مرتبه شکر خوشبختم آرومم و مطمئن و برای خودم هدف دارم. هر روز برای خودم نامه می‌نویسم قربون صدقه خودم می‌رم و به خودم یادآوری می‌کنم چقدر ماه عالی و دوست داشتنی هستم. هنوز گاهی وقت‌ها کابوس گذشته رو می‌بینم و می‌دونم هنوز ترسهایی هست که باید شفا بدم و‌‌ رها کنم. و اگر گیس گلابتون جونم لطف کنه و درین مورد مطلب بذاره خیلی خوبه. خدا جونم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم.

 

پی نوشت ۱. اگه راس تاریخی که نوشتین ازدواج نکردین نا‌امید نشید قطعا درونتون چیزهایی برای‌‌ رها کردن و موانع ذهنی وجود داره دوباره و دوباره تلاش کنید. بهتون قول شرف می‌دم موفق می‌شید.

پی نوشت ۲. الان تمرینات شکرگزاری جزئی از زندگی منه.

پی نوشت ۳. توکل واقعی به خدا معجزه می‌کنه. برای خدا نامه بنویسید. عاشق اون تمرین نامه هر ماه به خداوند هستم که گیس گلابتون جونم نوشته بود.

پی نوشت ۴. ازتون خواهش می‌کنم وارد هر رابطه‌ای نشید چشماتون باز کنید گول چرب زبونی برخی مرد‌ها رو نخورید. بعضی وقت‌ها رابطه‌ای کوتاه مدت زخمهای زیادی به روح آدم می‌زنه که خیلی زمان می‌بره تا کاملا شفا پیدا کنه.

پی نوشت ۵. مهم‌ترین اصل زندگی دوست داشتن خودمونه. عاشق خودمون باشیم زندگی برامون بهشت می‌شه. همه ما عالی بی‌نظیر و دوست داشتنی هستیم چون خدا از روح خودش درما دمیده. پس ما لایق بهترینهاییم. ما شایسته‌ایم.

پی نوشت ۶: با همه همه وجودم برای خوشبختی تمام زنان دنیا دعا می‌کنم و همینطور تو دوست خوبم.

پی نوشت ۷. گیس گلابتون جون عاشقتم.

 

گیس گلابتون: من عاشق تک تک شما خوانند‌های سایت گیس گلابتون هستم. من نوشته‌های زیبای همه شما را دوست دارم و این نوشته یکی از بهترین نوشته‌های شماست. متشکرم

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

arezou

نوشته فوق العاده و بسیار بی نظیر بود. ممنون دوست گرامی که داستان زندگیتو نوشتی تا ما هم از تجربت استفاده کنیم. و سپاس از خانم دکتر برای به اشتراک گذاری این مطلب مفید

پاسخ
sahara57

ممنونم که تجربه تو با ما سهیم شدی دوست عزیزم. خیلی ازش یاد گرفتم و امیدوارم بتونم در زندگیم به کار ببندمش. کار خیلی بزرگیه توی غم و غصه های گذشته نموندن و یک آینده شاد رو ساختن. بهت تبریک میگم و برات آرزوی خوشبختی و موفقیت های بیشتر دارم.

پاسخ
r.e.amirali

سلام دوست عزیز عالی بود،عالی
چند دقیقه پیش از خوندن این مطلب داشتم با دوستم بحث میکردم که مشکلات جوان های امروز چه طور باید حل بشه و میگفتم که خانوادها و جوونها خودشون رو فراموش کردن و در واقع نقش خودشون در زندگی و پیشرفت و همش منتظر دولت و حکومت و معجزه و .... هستن تا به جای اوهها اقدام کنه و غافل از اینکه تا خودشون اقدام نکنند هرگز به پیشرفت و رشد نمیرسه
شما نمونه بارز کسی هستید که منتظر ننشسته و برای بهبودتون اقدام کردید.ان شاالله موفق پیروز و سربلند باشید
از گیس گلابتون مهربون هم بابت همه چیزهای مثبتی که یاد گرفتم ممنونم ،ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارمقلب

پاسخ
شاینا

گیسوجان من معتقدم آدم ها همانطوری که خودشان می خواهند دیده می شوند. درست مثل آرایش کردن. شما هر جزء از صورت را که بخواهی بیشتر جلوه بدهی آرایش می کنی. حالا یکی چشم هایش را یکی لب ها یا گونه هایش را برجسته می کند.
بعضی ها هم هستند که می خواهند همه صورتشان به صورت یک کل دیده شود. این دسته افراد از آرایش ملایم استفاده می کنند یا حتی آرایش نمی کنند فقط مراقبت های پوست و مو را انجام می دهند.
اگر خانم ها فقط روی یک جنبه از امتیازات خود تمرکز نکنند حتی در فکرشان ، تا حد زیادی این مشکلات حل می شود.مردها باید ما را در یک هیئت کامل و تمام ببینند. هر چه واقعی تر بهتر.
زنی که خود را جذاب و زیبا می داند مردان زیادی را جذب می کند. اگر زنی جذاب و قانون مند و با اعتماد به نفس باشد عده زیادی از این مردان ریزش می کنند. همین طورکه صفت های بیشتری اضافه می شود این روند ادامه پیدا می کند تا دختران در دایره مردانی قرار بگیرند که بیشترین تناسب و شباهت را به آنها دارند و امکان گزینش بهترین ها را پیدا می کند.

پاسخ
گیس گلابتون

چه دیدگاه جالبی. ممنونم

پاسخ
ZariGoli

دیدگاه جالبی است!
ممنونم که دریچه جدیدی در ذهنم باز کردید دوست عزیزگللبخند

پاسخ
firoozeh

خیلی زیبا نوشتید

پاسخ
solmaz

گیس گلابتون جان ممنون که تجربه بقیه دوستان رو تو سایت با ما سهیم میشی.
من و خواهرم دیروز داشتیم درباره همین موضوع با هم صحبت می کردیم خیلی واسم عجیب بود که امروز جوابمو اینجا گرفتم.خوشحالم که هستین.
خدایا سپاسگزارم.

پاسخ
شاینا

دوست عزیز وقتی نامه شما را خواندم واقعا هیجان زده شدم و بهش فکر می کردم. اول از همه واقعا شما را تحسین می کنم از ته قلبم.
می دانی دوست عزیز من با نامه شما حس همذات پنداری دارم.جالبه بدانی من هیچ وقت رابطه ای نداشتم و هیچ وقت شکست عشقی نداشتم. اما با این حال حس نزدیکی با شما دارم.
می دانی شما بعد از سالها توانستید آنچه را که قلبتان می خواهد و دلتان طلب می کند به طور شفاف ببینید. آنطوری که دوست دارید فکر و زندگی کنید. در مورد رشته روانشناسی هم حس می کنم از سالها قبل به این مباحث علاقه داشتید اما خدا خواست که برای رسیدن به این علاقه خودتان وارد یک راه پر پیچ و خم شوید. درست مثل همسر مورد علاقه تان. شما همسرتان را تا موقع آشنایی ندیده بودید اما سالها عاشق او بودید و در آرزوی وصال او. شما همه این سالها کسی چون او را می خواستید و زندگی الان خودتان را با تمام وجود طلب می کردید. می خواستید و برای عشقتان وارد سفری دور و دراز شدید.
خیلی ها قدم در این سفر می گذارند اما...
یک وقت شعری خواندم از خانم عرفان نظر آهاری. مسافری از کنار درختی می گذشت. ایستاد و به درخت نگاه کرد. با دلسوزی به او گفت : چه تلخ است کنار جاده بودن و نرفتن. درخت گفت : تلخ تر آن است که بروی و بی رهاورد برگردی. من جستجو را از درون خود آغاز کرده ام و سفرم را کسی نخواهد دید جز آن که باید.
مسافر هزار سال گشت و بعد ناامید برگشت. زیر درختی هزارساله نشست. درختی زیبا و بالابلند و باشکوه. پیش درخت اعتراف کرد که آنچه می خواسته نیافته است. درخت گفت : زیرا تو در جاده رفتی و من در خودم و پیمودن خود دشوارتر از پیمودن جاده ها است.
دوست عزیزم باز هم بهت تبریک می گم.

پاسخ
گیس گلابتون

شاینا جون
شما هیچوقت عاشق نشده اید؟ برای داشتن شکست عشقی لازم نیست دوست پسر داشته باشید. آدم گاهی عاشق کسی میشه که هیچوقت با او حرف نزده. شما دختر لطیف و با طبعی ظریف هستید. چطور ممکن است تا حالا عاشق نشده باشید.

پاسخ
Lotus77

چه نوشته زیبایی بود.

به این دوست خوبمون تبریک میگم . به شجاعتشون، به توکلشونريال به اراده و دید مثبتشون. براشون آرزوی خوشبختی و شادی می کنم.

از نکات زیبایی هم که گفتید ممنونم دوست من. جواب یک فکری که مدتی توی ذهنم بود رو از نوشته شما گرفتم. ممنون

شاد باشید

پاسخ
m.ramezani

واقعا فوق العاده بود. ممنون گیس گلابتون عزیز به خاطر اشتراک این تجربه خاص و عالی.

پاسخ
sepidarsepid

ممنون دوست عزیز.
اولش تیتر خاطره رو که دیدم "تجربه تلخ" منتظر بودم آخرش یه جای کار خراب بشه ولی به آخرش که رسیدم و دیدم همه چی اوکی شده، باور نمیکنید چقدر خوشحال شدم و نور امیدی تو دلم روشن شد.
ممنونم ازتون یه دنیا دوست عزیز و همچنین از گیس گلابتون نازنین.

پاسخ
آزاده ش

سلام
فوق العاده بود..ممنون خانم دکتر و دوست عزیز
شاد و سلامت باشید.

پاسخ
فرزان جونی محمدی

سلام به همه خوشگل خانومای بی نظیر و سلام به خانم دکتر عالی کامل و تمام عیارمون.
اینکه تجربه تلخ نبود شیرین بود
مثل داروی تلخی که میخوریم تا بیماریمون شفا پیدا کنه .گیسو جون برای قسمت آخرش عکس یه دختر خوشحال با موهای هایلایت شده خوشگل و یه عالمه قلب و اینا می ذاشتین دیگهچشمکنیشخند
امیدوارم همه دخمل طلاها و این خانوم خیلی طلا خوشبخت شاد و همیشه آگاه باشند و درهای آگاهی و حقیقت همینجور پشت سر هم براشون باز شه قلببغل

پاسخ
گیس گلابتون

آخرش که خیلی شیرین شد. اسم مناسب دیگری به نظرتون میاد؟ خواستم روی پیام اصلی تاکید کنم: برای تنوع و سرگرمی وارد یک رابطه نشوید چون بدجوری از زندگی عقب می افتید. ولی اگر شما اسم بهتری پیشنهاد میکنید با گوش جان میشنوم

پاسخ
فرزان جونی محمدی

راستی خانوم دکتر جون ممنونم که الان میشه با موبایلمون هم مطالب سایتو بخونیم و پیام بذاریم .خدا خیرت بده خیلی عالی شده .هزاران آفرین به شما که مدام کارتو ارتقا میدی و خدماتتو بهتر و عالی تر میکنی .شما یه کارآفرین و بیزینس وومن بی نظیر هستی گلم.
بهت افتخار میکنم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرمگل

پاسخ
ZariGoli

واقعا عااااالی
بهتون تبریک ميگم دوست عزیزم، ان شا الله همیشه شاد و خوشبخت و پر از ذوق کنار همسرتون زندگی کنیدگل
شما الگویی عزیزم، باید ازتون آموختقلب
ممنونم خانم دکتر گل، ممنونم که تجربیات دوستان رو به اشتراک میذارید، ممنونم که قلبمون رو شاد میکنید، ممنونم که نور امید به دلها میتابانید، هزار بار ممنونمگلقلب

پاسخ
mozhganbanu

سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر عزیز و این دوست دوست داشتنی که این مطلب رو نوشتن
و تاحدی نزدیک به زندگی من بود
وای که چقد دلم شکست و کنترلم رو از دست دادم و پشت میز کارم ناخودآگاه گریه ام گرف...!
هم گریه از سر شوووووووق و خوشحالی برای این دوستم
و هم گریه از سر شکر گزاری از خداوند حلیم و عظیمی که چه زیبا بتصویر میکشه بزرگی و عظمتش رو تو زندگیایی این چنینی...
خدایا بصیرت و توکل مارو زیاد کن یا رب...
برات بهترینها رو آرزومندم دوست گلم...
اگه اینجا بودی دوست گلم محکم تو آغوش میگرفتم و میبوسیدمت...

پاسخ
ماهی 1

خخخخخخ از خوشحالی زیاد 4 بار ارسالو زدم حالا 4 تا کامنت ثبت شده کلا خیلی جوگیرم خخخخخ

پاسخ
ماهی 1

وایییییی ایول الله
چقدر خوب .. خدارا شکر خدایا ممنونم لبخندماچ( ماچ واسه خدا ) جقدر خوب تونستین به اهدافتون برسید
خانم انشاالله همیشه خوشبخت باشید ی خانم خوشبخت به بهبه .. گیسو جان بازم خبر خوب بده دلم شاد بشه هوراااااچشمک

پاسخ
شاینا

گیسوجان عشق معنایی بس عظیم دارد. حقیقتی است که خدا در همه ذرات عالم سرشته است.
من ترجیح می دهم کلمه ( جذب شدن ) را استفاده کنم. چون در این سالها به خوبی فهمیده ام که عشق واقعی بعد از ازدواج است که نمایان می شود. فکر می کنم شما منظور من را به خوبی می دانید.
من ذهنم بسیار فعال و تصویرساز است. در این سالها تصویر مردی نظامی و سیاهپوش که نیروی ویژه بود در ذهنم نقش بسته بود آن هم در یک کادربندی و قصه خاص. سرما ، برف ، غار و... از عناصر پس زمینه بود. من در آن قصه خودم را به خاطر او فدا می کردم و.... او شخص خاصی نبود و او را جایی ندیده بودم. اما بسیار جذبش شده بودم. کلافه ام کرده بود و نمی دانستم با او چکار کنم چون نمی توانستم تصور کنم مردی که این خصوصیات را ندارد همسر من باشد و چنین شخصی هیچگاه سر راه من قرار نگرفت. هیچ مشاوری راه حل خاصی نداشت. می گفتند بهش فکر نکن ، تمرکز زدایی کن و... اما موضوع فراتر از این حرف ها بود. من خواب او را دیده بودم. در خوابم نام فامیل او ( شاذق ) بود. من این کلمه عربی را به عمر خودم نشنیده بودم. اما معنایش یعنی ( کسی که مهارت و چابکی را تواما دارا باشد). نام کوچکش شاهین بود. شاهین را در 4 سالگی دیده بودم. ماجرایش مفصل است فقط همینقدر بگویم که آن بچه 4 ساله بود که از من حمایت می کرد. هنگامی که همه من را پس می زدند و تحقیر می کردند. به علاوه من از بچگی به مسائل نظامی و عملیات پلیسی علاقه داشتم. تیراندازی یاد گرفتم. پس یک مسئله ساده نبود که بگویند تمرکز زدایی کن.
تا اینکه بالاخره خدا لطف کرد و راه حلی را به من نشان داد. من بالاخره فهمیدم تصاویر ذهنی هم مثل خواب ها نشان از ناخودآگاه دارد. نه باید از آن بترسی نه به آن وابسته شوی و نه آن را زاید بدانی. پس از کتاب نمادشناسی استفاده کردم ، از تعبیر خواب ها استفاده کردم و جزء به جزء تصاویر ذهنی ام را رمز گشایی کردم. این نکته بسیار مهم را فهمیدم که :
زنان وقتی مردی اسرار آمیز در رویاهای خود می بینند تعبیرش این است که می خواهند آن شخصیت و خصوصیات را داشته باشند و خواستار آن هستند.
پس شاهین در واقع خود آرمانی من بود نه همسرم.
بعد نشستم و به تمام مردهایی که تا آن زمان توجهم را جلب کرده بودند یا به زمانی به صورت تصویر در ذهنم بودند فکر کردم و وجه اشتراکشان را یافتم و از این طریق خیلی از احساسات، آرزوها و کمبودها و... را یافتم و نمی دانید چه بار سنگینی از دوش من برداشته شد و چقدر ذهنم آزاد شد.
حالا واقعا حالم بهتر است. خدا را شکر.

پاسخ
saghar3309

خدا رو شکر دوست عزیزلبخند

خانم دکتر اخر نوشته ها و میل هاتون مینویسید دوستتون دارم من هر بار که میخونم میگم منم خیلی دوستت دارم نیشخند
خیلی دوست داریم خانم دکتر جانقلب

پاسخ
گیس گلابتون

ای جانمقلب

پاسخ
firoozeh

نوشته ها و تفکرات شما برای من خیلی جالبه
منم یه همچین فکری رو داشتم که ویژگی مردها یا حتی دوستان خانم یا همکاران نزدیک ما بازتاب ناخودآگاه ماست البته این تفکر رو از کتاب شفای زندگی پیدا کردم
یکی از چیزهایی که تو کشور ما کمه متخصصان روان درمانگر هست که توی کل کشور انگشت شمارن البته مدعی ها زیادن اما افراد کمی از پس این کار بر میان
امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه و
در آرامش باشید

پاسخ
طوطیا

سلام به همه عزیزان این سایت و گیسو جان.ممنونم که این مطلب گذاشتید.خدایا شکرت امروز برای این خبر خوب .محل کارم بودم و خستگیم در رفت.خانمی بینهایت خوشحال شدم ارزو میکنم لحظه لحظه زندگیتون سرشار از عشق و لبخند باشه به پای هم جوون بمونید.هزاران بووس برای همه عزیزانم

پاسخ
حنادخترمزرعه


كاش ميشد من با اين خانم حرف بزنم، دلم ميخواست دوست ميشديم...
زندگي منه، پر از روابط يك ماهه
كاري به اونايي كه خودم نخواستم ندارم، ولي اونايي هم كه با عشق سوزان و چشماي مشتاق هم اومدن بعد چند وقت ازم سير شدن. ديگه عادت كردم.. به "بايد حرف بزنيم... باشه.. شب ميگم.. نه همين حالا بگو... اوممم. باشه پس بذار جمله بندي كنم، چنددقيقه بعد پيام ميدم.. باشه عزيزممنتظرم... حناتو دختر خيلي خوبي هستي، هم خوشگلي هم باهوشي هم مهربوني هم شادي هم تحصيلكرده اي، من اصلا مثل تو نديدم... مرسي، خوب؟... ... خوب چي شده؟من خوبم؟ كه چي؟...ولي يه سري چيزا هست كه من نميدونم چرا فكر ميكنم بعدن كه رفتيم زير يه سقف مشكل ساز ميشه...،، مثل چي؟... نميدونم...:|..."
حالا فكر كنم ادامه ش رو خيليا بلدن.
جمعه طولاني ترين رابطه من كه سه ماه طول كشيد با همين كانورسيشن تموم شد.نميخاستم گريه كنم ولي دلم براي خودم ميسوخت. ياد شش سال زندگي تو خوابگاهم افتادم، ياد ناسازگارترين هم اتاقي هايي كه هرسال مجبور به پيدا كردن اتاق بودن چون هم اتاقي هاي قبلي حاضر به تحملشون نبودن، الان سر زندگيشونن و چندتاييشون رو كه من خبر دارم خوشبختن.در مقابل ياد سمانه افتادم، ياد الهه ياد دلارام... ياد ادمايي كه مثل من ٢٨ سالشونه ولي هنوز منتظر يه مرد خوبن كه قدرشون رو بدونه و ته رابطه شون مثل من نشه. اين بار فهميدم من مشكل دارم، ديگه همه مدل ادمي رو ديدم.اگر اين اخري كه به نظرم گل سرسبدشون بود و هزاربار خداروشكر كرده بودم كه همچين پسر خوبي رو سرراهم گذاشته و اينده و پيريمون رو تصور كرده بودم كه چقد آروميم و خوشبخت، چه بچه هاي خوبي داريم... اگه حتي همچين مردي من رو طرد كرده پس من بايد تغيير كنم... من بايد بهتر شم. گريه هاي بي اختيار داشتم ولي سعي ميكردم زود به خودم مسلط شم، فايل صوتي درس پنجم خانم دكتر رو گوش دادم وسعي كردم اتاقم رو سروسامون بدم،بعد از سالها يه شام خوشمزه براي خودم پختم و به سايت گيس گلابتون سرزدم. و اين پست رو اتفاقي خوندم. خيلي به دلم نشست. خيلي جاهاش شبيه زندگي من بود.كتاب نيروي درون رو تونستم پيدا كنم و ميخوام بخونمش.
دوست عزيزم.. مرسي بابت داستانت به خصوص بخش شيرينش.. عزيزم مرسي كه به ما اميد دادي. من الان خيلي بهتر از اوني هستم كه فكر ميكردم اگر اين مرد رو از دست بدم خواهم بود. برامون دعا كن. مرسي از همتون. دوستتون دارم از ته ته ته ته ته قلبم

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet