مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1395/02/27 12:05

برنده مسابقه بهترین پاسخ شما

مسابقه:

 لطفاً به این سؤال جواب بدهید: «آیا اشکال داره برای تنوع  و هیجان با مرد متأهل دوست شویم؟»

 

برنده: پاسخ شماره یک

برنده کامنت گذار: ریحون

 

جواب شماره یک:

سلام
من از جانب کسی صحبت میکنم که خودم یکبار در معرض این رابطه قرار گرفتم البته من 32 ساله هستم
تجربه ام را با شما در میان میذارم با اجازه خانم دکتر عزیز
یکی از دوستان سابق ما که پیشترها باهم کوه و سینما و... به صورت گروهی میرفتیم به من توجه نشون میداد ولی نه خیلی جدی. اون زمان مجرد بود. یه مدت ناپدید شد تا زمانی که متوجه شدم متاهل شده به رسم ادب بهش تبریک گفتم اونم به صورت پیامکی. ولی همین پیام ساده دردو دلش رو باز کرد و شروع کرد به گفتن قصه پر غصه از زندگی متاهلی بدون عشقش و رابطه سردش با همسرش و شروع به سراییدن داستانهای عاشقانه برای من...
دخترهایی که تنهایی های طولانی ضریه های روحی و زخم های عمیق تو روابط شکسته خورده قبل رو تجربه کردن میدونن شنیدن این حرفها چقدر میتونه ادم رو تحت تاثیر قرار بده و از یه طرف توی یک عذاب وجدان سخت و وحشتناک هم میفتی و واقعا یه جهنم به تمام معناست. اولش هم اکثر این آقایون با این برنامه میان جلو که من نمیخوام با همسرم ادامه بدم و میخوام رابطم رو باهاش تمام کنم فقط تو کنارم باش.. تو میشی فرشته و همسرش یک دیو به تمام معنا...خلاصه اونقدر درگیری احساسی پیدا میکنی که در مقابل تمام بی پناهی هات و تنهایی هایی که کشیدی حرفهای مردی که از "تعهد " با شما صحبت میکنه عجیب به دلت میشینه.. شاید بپرسید چرا خوب با مردهای مجرد رابطه برقرار نمیکنی چون مردهای مجرد به این وضوح از این تعهد صحبت نمیکنند.. درواقع این تعهدی هم که مردان متاهل ازش دم میزنند شاید واهی و توخالی باشه ولی اونا به هر دلیلی بهتر بازی با کلمات رو بلدن...خلاصه با عذاب وجدان وارد این رابطه میشی من یک ماه فقط درگیرش بودم و زود متوجه شدم که دارم اشتباه میکنم و "ظلم " بزرگی هم به خودم و هم به یک زن دیگه وارد میکنم. این رابطه اشتباهه دوستان خوب من ... مردها رو زمانی بپذیرید که تکلیفشون با زندگیشون مشخص شده باشه... اینکه مردی میگه تو از زنم بهتری با تو آرامش دارم با تو احساس صمیمیت میکنم تو فرشته ای و اون دیو ... شاید در ابتدا اون حس برتری جویی زنانه رو تحریک کنه و احساس کنید بالاخره کسی پیدا شد که گوهر یکدانه وجود شما رو کشف کرده ولی این رابطه ضربات وحشتناکی به روح شما در ادامه وارد میکنه اگر احساس عذاب وجدان و خطای عرفی که دارید انجام میدین رو کنار بذارید هر شبی که اون مرد با خانومش شام بیرون میره به مهمونی میره سفر میره شما در انچنان آتشی میفتید که واقعا ارزش لحظات حضور اون مرد تو زندگیتون هرچند شیرین رو نداره...
قدرخودمون رو بدونیم چرا ما نباید زنی باشیم که مثل یک لیدی باهامون رفتار بشه و تو مهمونی های رسمی و بین دوست و آشنا و همکارها به عنوان همسر قانونی یک مرد معرفی بشیم....
تنهایی و دیده نشدن عذاب آوره ولی عذاب وجدان حس حسادت تلاش برای مالکیت اون چیزی که برای شما نیست و بدتر شاید تحقیر شدن در انتهای این رابطه صدها برابر وحشتناکتره
من یک ماه فقط درگیرش بودم و قبل از اینکه دیر بشه خیلی زود خو.دمو نجات دادم... امیدوارم هیچ وقت تنهایی ها و بی پناهی ها هیچ زنی رو مجبور نکنه که خودش رو درمعرض این آسیب قرار بده...
من هنوز با فکر کردن بهش حس بدی نسبت به خودم دارم و عذاب وجدان خیلی زیادی ... میخوام خودم رو بخاطر خطایی که کردم ببخشم و از زنی هم که شاید حتی برای لحظاتی زندگیش رو مشوش کردم طلب بخشایش کنم... راستی خیلی ها با این استدلال وارد این رابطه میشن که اون آقا اظهار میکنه با وجود تو من آرامش بیشتری دارم و زندگیم برای زن خودم هم اتفاقا خیلی بهتر میشه و وجود تو نعمته و از این حرفهایی که دروغ محضه...
این جمله رو هم حسن ختام حرفام میگم که نمیدونم متاسفانه مال کیه:
"
ما انسان ها قاضی های خوبی برای اعمال دیگران هستیم و وکلای خوبی برای اعمال خودمون"
تو اون لحظه تصمیم گرفتن سخته ولی بهتره همیشه خودمونو جای دیگران بذاریم...

ببخشید که طولانی شد

نازنین18

 

تبریک می گویم و متشکرم. تبریک می گویم برای این که برنده شده‌اید و تشکر می‌کنم از همه شما عزیزان که جواب نوشتید، رأی دادید و شرکت فعال داشتید. آرزو می‌کنم پاسخ شما عزیزان، گره‌ای از مشکلات کور جامعه ایران باز کند. من سه پاسخ عالی شما عزیزان را در کانال تلگرام قرار خواهم داد. لطفاً آن‌ها را برای دوستان خود فوروارد کنید تا افراد زیادی آن را بخوانند. یادتان باشد هر کاری انجام می‌دهیم یا انجام نمی‌دهیم، اهمیت دارد. پس کمک کنید این پیام منتشر شود.

 

خانواده کوچکترین و مهم‌ترین واحد اجتماع است. سلامت خانواده، باعث سلامت جامعه می‌شود. فرزندانی که در خانواده‌های نابسامان تربیت می‌شوند، زندگی سختی تجربه خواهند کرد و زندگی را برای سایر افراد هم سخت می‌کنند. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. تربیت کودکانی سالم، موثرتر از بازآموزی جوانان و میانسالان پریشان احوال است. کاش خودم مهارت‌های زندگی را در دوران کودکی می‌آموختم، زیرا زندگی‌ام بکلی عوض می‌شد.

 

از من می‌پرسید چگونه مهارت‌های زندگی را به فرزندان خود بیاموزم؟ من پاسخ می‌دهم: اول خودتان مهارت‌های زندگی را یاد بگیرید. شما نمی‌توانید چیزی که خودتان بلد نیستید به فرزندتان یاد بدهید.

 

 

 چهار محصول آموزشی عالی برای آموختن مهارت‌های زندگی است.

 

و اما پاسخ من به سؤال:  

خانم‌هایی که با آقایان متأهل رابطه برقرار می‌کنند دو دسته هستند:

 

دسته اول: آن‌ها براستی برای تنوع و هیجان وارد رابطه می‌شوند. یعنی دنبال یک رابطه متعهدانه نیستند. خودشان متعهد نیستند، ترجیح می‌دهند، طرف مقابل هم از آنها تعهد نخواهد. برای چنین افرادی مرد متأهل با وضع مالی خوب که بلد است ناز خانم‌ها را بخرد، از یک مرد مجرد بی پول که طرز رفتار با یک خانم را نمی‌داند، خیلی خیلی بهتر است.

 

این دسته خانم‌ها آفرودیت قوی دارند که با کهن الگوهای آتنا (خردورزی) و آرتمیس (توانایی هدفگذاری و رسیدن به آن) تعدیل نشده است. خانم‌های با کهن الگوی قوی آفرودیت که با کهن الگوی مناسب دیگری تعدیل نشده باشد، متاسفانه از سن کم، چهارده پانزده سالگی درگیر انواع و اقسام روابط ناسالم خواهند شد. به خود و دیگران آسیب می‌زنند.

 

نقش مادر و تربیت خانوادگی در تعدیل کهن الگوی آفرودیت بسیار مهم است. زیرا اگر دختر از سن کم، آلوده روابط ناسالم شود، بعید است با خواندن چند جلمه نظرات شما، تغییر عقیده بدهد و دست از روابط بی بند و بار بردارد. این خانم‌ها پول می‌خواهند، هیجان می‌خواهند و یاد گرفته‌اند با یک کرشمه هزار هزار اسکناس درشت بدست بیاورند.

 

حیف که آنها قبل از چهل سالگی بازنشسته خواهند شد، زیرا عشوه‌های یک زن بزک کرده چهل و چند ساله، خریدار زیادی نخواهد داشت، بلکه ترحم آور است. آن‌ها خیلی زود منبع پول و هیجان خود را از دست خواهند داد. درحالیکه آتناها و آرتمیس‌ها  هرچه مسن‌تر شوند، به ارزش، درآمد، احترام و شهرت خوب آنها افزوده خواهد شد.

 

پس نوشته‌های ارزشمند شما بیشتر برای دسته دوم خانم‌ها مفید خواهد بود.

 

دسته دوم: این دسته خانمها ترسیده‌اند مبادا همیشه تنها بمانند. باور کرده‌اند هیچوقت با مرد دلخواه خود ملاقات نخواهند کرد. از تنهایی و بی هم صحبتی به جان آمده‌اند. بنابراین وقتی با مردی متأهل آشنا می‌شوند که مشخصات مرد دلخواه خود را در او می‌بینند، فریب می‌خورند. بله... فریب می‌خورند.

 

آن‌ها تصور می‌کنند اگر قدری از نیازشان به هم صحبتی و معاشرت با مرد برطرف شود، بهتر از این است که هیچ چیزی نصیبشان نشود. نوشته‌های شما عزیزان، قلب این دسته عزیزان را تکان خواهد داد. خانم‌های عزیز! فریب مردان متأهل را نخورید. آن‌ها همسران خود را طلاق نخواهند داد تا با شما ازدواج کنند. شما برای آنها تفرجگاهی هستید و بس. باور کنید و ایمان داشته باشید برای شما مردی وجود دارد. مرد خوبی همین الان جایی در این دنیا منتظر شماست.

 

بیایید پیمان خواهرانه ببندیم به حریم زنی دیگر وارد نشویم. بیایید فانتزی پرطرفدار مردسالارانه را تغییر بدهیم: زن‌هایی که بر سر مردان گیس یکدیگر را می‌کشند، همدیگر را مسموم می‌کنند و مردان را از دست هم قاپ می‌زنند. بیایید بهتر از این حرفهای کهنه باشیم.

 

مردان متأهل فریبکار به همه خانم‌ها پیشنهاد خواهند کرد، ولی در مورد خانم‌های بالای 35 سال وقیحانه‌تر رفتار می‌کنند. به همین دلیل خانم‌های 35 ساله و بیشتر، این جور پیشنهادات را زیاد دریافت می‌کنند. از تنها ماندن نترسید! تنها نمی‌مانید. هر خانمی می‌تواند مرد خوبی را جذب کند. کار آسانی است.

 

این روزها مراقبت از ازدواج سخت‌تر از ازدواج کردن است. خانم‌های متأهل نازنین!

مدیریت خشم را یاد بگیرید.

شوهرداری موفق را یاد بگیرید.

در مورد تقسیم مسائل مالی و کارهای خانه یاد بگیرید

و مثل یک شیرزن از ازدواج خود مراقبت کنید.

 

اگر آقایی این مطلب را می‌خواند، به او هم توصیه می‌کنم

مدیریت خشم را یاد بگیرد،

هفت عادت مردمان مؤثر را بیاموزد

و در دوره بهترین سال زندگی شرکت کند.

 

آموختن در مورد حفظ ازدواج صمیمانه و موفق، هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری ارزشمندی برای خودتان، همسرتان و فرزندان دلبندتان.

 

نوشته‌های من بیشتر خطاب به خانم‌هاست چون آمار سایت نشان می‌دهد این سایت بیشتر توسط خانم‌ها بازدید می‌شود، وگرنه هرگز تصور نمی‌کنم مسئولیت مراقبت از ازدواج فقط بر عهده خانم‌هاست. یا آقایان موجوداتی کم عقل هستند که در مقابل غریزه جنسی ناتوان می‌باشند و باید توسط همسران خود کنترل و مراقبت شوند. خدا نکند چنین تصوری داشته باشم. من خطاب به خانم‌ها می‌نویسم چون می دانم خانم‌های بیشتری این مطالب را مطالعه می‌کنند.

 

باز هم متشکرم برای شرکت در این مسابقه. قلبم را شاد کردید. دو برنده عزیز، لطفا به من ایمیل بفرستید تا ترتیب ارسال جایزه شما داده شود.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

نازنين18

سلام

از اينكه نوشتن يك خاطره و تجربه تلخ يه جايزه خوب برام به ارمغان اورده خيلي احساس خوبي ميكنم فكر كنم قراره ثروتمند بشم قلب

كاش ميتونستم به عنوان شكرگزاري و سپاس از كائنات بخاطر اين اتفاق خوب اون آقا و همسرش رو به اين سايت دعوت كنم تا اونها هم زيبا زندگي كردن رو بياموزند

ممنون از خانم دكتر عزيز بخاطر اينكه واسطه خيلي خوبي ها هستن و همه دوستان عزيزي كه تو بحث ها شركت ميكنند و راي دادن
گل

پاسخ
گیس گلابتون

من متشکرم برای سهیم کردن ما در تجربه خودتان

پاسخ
استاکر

سلام خانوم دکتر
از دیدن کامنتم بین سه نظر واقعا متعجب و خوشحال شدملبخند از اینکه کامنتمو انتخاب کردین ازتون تشکر میکنمگل
از لطف دوستانی که به کامنتم رای دادن هم بی اندازه ممنونم.
به نویسنده نظر شماره یک ، نازنین جان هم بابت شجاعتش تبریک میگم. از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت دارم. رای من هم شماره 1 بودقلب

پاسخ
گیس گلابتون

من ممنونم که نوشتید

پاسخ
ریحون

سلام

نازنین عزیز برنده شدنت رو تبریک می گم قلب

دو جواب خانم استاکر و مهربون هم خوب بود. مخصوصا جواب استاکر به نظرم خیلی تاثیرگذار بود. اما خوب فقط می شد به یک نفر رای داد.

خااانم چشمه علایی من خیلی دوست داشتم، اما فکر نمی کردم، برنده بشم. جواب من تند و گزنده بود.
خیلی خیلی ممنون گلگلگلگل
خعلی خوشحالم قلب

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
فکر کنم سوءتفاهم شده. شما در بین افرادی که به سه جواب برتر رای داده بودند، بر اساس قرعه کشی برنده شدید. ولی پاسخ شما برنده نشد. بله. موافقم. جواب شما زیادی تند و گزنده بود.

پاسخ
mafian

سلام نازنین جان برنده شدنت را تبریک می گم خیلی این مطالب برام جالب و مفید و تاثیرگذار بود ممنونم از شما خانم دکتر به خاطر این آگاهی که به ما می دین خدا خیرتون بدهگلگلگل

پاسخ
مریم سیافی

نازنین جان بهت تبریک میگم. چند تا تبریک.تبریک اول به خاطر اینکه خودت،از اون رابطه بیرون اومدی.احسنت به تو.تبریک دوم یه خاطر اینکه اینقدر خوبی که این خاطره رو به عنوان تجربه برای ما مطرح کردی.تبریک به نوع دوستی و همینطور جراتت. تبریک سوم هم به خاطر برنده شدنت.گلقلب
ریحون جان به شما هم تبریک میگم.ان شاء الله همیشه برنده باشی.گل

پاسخ
khanomi

کی گفته آفرودیت ها از 40 سالگی ارزششون از دست میدن ؟؟!
خداییش گوگوش الان چیشو از دست داده؟؟؟نه خوشگلیشو نه پولشو نه محبوبیت وشهرتشوسوال
در واقع آفرودیت شخصیت جذابه نه ظاهر جذاب
دوست راهنماییم یک آفرودیت خالص بود خوشگلم نبودولی پسرها زیادی دنبالش بودن (خداییش خیلیا شون دنبال هوس بودن ولی خیلیاشون قلبا عاشقش بودن)
هرچی هم آفرودیت دور وبرم میبینم خیلی زود بهترین شوهر در کمترین سن تور میکنه ولی بعد یک مدت...
خود دختره خیانت میکنه هرچقدرهم شوهر بدبخت پول به پاش بریزه
یک خانوم لوند تو فامبل داریم 52 سالشه با وجود عروس وداماد طلاق گرفته زن یک پسر پولدار و32 ساله شده پسره هم تمام اموالش به اسمش زدههیپنوتیزماوه

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. آفرودیت اگر با کهن الگوی آتنا و آرتمیس تقویت شود، بسیار قوی است. اگر هرا داشته باشد، ازدواج هم می کند. اما آفرودیت خالص، فاجعه است. بله گوگوش آفرودیت قوی دارد، ولی آتنا هم دارد خیلی هم دارد. پرسیدید کی گفته آفرودیت پس از چهل سالگی ارزش خود را از دست می دهد؟ من گفتم دوست گرامی و بقیه یونگ شناسان. ممنونم نظرتان را نوشتید و خوشحال می شوم در آینده هم ما را از نظرات خوب خودتان بی بهره نگذارید

پاسخ
khanomi

بله حق با شماست هیچی خالصش خوب نیست نه آفرودیت خالص نه آتنا خالص نه...رویا
در کل فکر کنم افرادی که یک مدل تیپ شخصیتی خالص داشته باشند خیلی کمن
مثلا در فیلم خدا زن را آفرید برژیت باردو دیگه خیلی دختر سبکسری(آفرودیت خالص)سبز به نظرم اگر کمی آتنا داشت مثل شخصیت هما در شوهر آهو خانوم خیلی خوب بود با زیرکی وهوش دلبری میکرد نه ایجوری اینقدر بدون فکر وسبکتایید

پاسخ
khanomi

راستش اینقدر مطالب ونظرات در مورد کهن الگو ها اینقدرزیاده
مثلا یکجا میخونه آفرودیت زیبایی روح زنه مثلا آفرودیت زمانی که به میانسالی میرسه زیبایی چهره اش از دست میده وخیلی ناراحت ومنزوی میشه ولی باید بدونه زیباییش در مقابل جاذبه روحیش هیچی نیست
من این مطلب واقعا تو یک سایت توسط یک روانشناس نوشته شده بود خوندم در مورد کهن الگو ها اینقدر پراکنندگی نظرات ومطالب وجود داره.
ولی من مطالب سایت شما را دوست دارم چون رک وصریح وعملی
مطالب سایت ها ی دیگه بیشتر تئوری و مبهمه

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet