مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1395/03/03 09:54

رابطه با مرد متاهل- تجربه شما (2)

سلام خانم دکتر

می تونید این نوشته رو بدون اسم توی مجموعه ارتباط با مرد متاهل بگذارید؟ خیلی طول کشید خودمو راضی کنم که بنویسم و امیدوارم به درد دوستان بخوره و شاید باری رو از دل خودم هم برداره. خیلی جسته و گریخته شد، مثل افکارم. اگه لازم دونستید خودتون بعضی قسمتها رو حذف کنید.

 

چقدر قشنگ نوشتید در مورد دسته دوم زنانی که تو رابطه با مردهای متاهل درگیر میشن. من یه دختر تحصیل کرده و موفق توی اجتماع، و پر از حسرت محبت و توجه در درون خودم هستم. تمام عمرم دنبال عشق گشتم اما هیچ رابطه طولانی مدتی رو تجربه نکردم، همیشه در کمتر از دو سه ماه در روابطی که به منظور ازدواج برقرار شده بود شکست خوردم. روی کلمه ازدواج تاکید کردم که بگم در قاموس من دوستی و رابطه جدا از ازدواج وجود نداشته و همیشه حفظ حریم ها برام از خواسته دلم مهمتر بوده. از وقتی از 36 سالگی گذشتم با مشکلی که شما گفتید مواجه شدم، پیشنهاد دوستی از طرف آقایون متاهل با وضعیت اجتماعی عالی که هیچوقت در مورد بی وفا بودنشون فکر هم نمی کردم! همشون هم کسانی بودن که قبل از ازدواجشون هم منو میشناختن! همش از دست خودم عصبانی بودم که مگه چه رفتاری نشون دادم که اونا به خودشون اجازه دادن به من پیشنهاد دوستی بدن، چطور اون آدما منو لایق همسری خودشون نمی دونستن اما مناسب معشوقه شدن می دونستن؟ خیلی راحت و محترمانه ردشون می کردم ولی تو دام یکیشون افتادم که به اسم برادری و دوستی پاک سراغم اومده بود و خودش رو دلسوز من نشون میداد. همش می گفت تو حیفی و من باید یه آدمی که لیاقتت رو داشته باشه برای همسریت پیدا کنم. باید تو رو از گوشه گیری در بیارم و به جمع های مختلف وارد کنم تا همه ببینن تو چه جواهری هستی. امیدها و وعده های قشنگ، به همراه هندونه زیر بغل گذاشتن بیش از حد، خود کوچک بینی و عقده ازدواج من رو بدجوری تحریک کرد. به خودم باوروندم که اون یه وسیله است از طرف خدا. راستش هنوزم نمی تونم به خودم اجازه بدم که باور کنم اون مرد مهربون و مومنی که فکر می کردم یه همسر و پدر فوق العاده است و آرزوم این بود که خدا یکی مثل اون رو نصیب من هم بکنه همه این حرفاش بهانه ای بوده برای نزدیک شدن به من. به بهانه های کاری و غیر کاری اصرار به ملاقات حضوری داشت و اینقدر به من توجه نشون می داد که روز به روز بیشتر و بیشتر بهش وابسته می شدم.

یهو دیدم من هم شدم دختری که عاشق یه مرد متاهله، نمی دونستم ممکنه این اتفاق بیفته؟ چرا پیش بینی می کردم. پس چرا ادامه می دادم؟ چون خیلی احساس تنهایی می کردم و ذهنم هزاران توجیه می تراشید که این رابطه سالمه و با روابط دیگه فرق داره. در عین حال هیچ حقی در حد صفر هم برای خودم قائل نبودم و برای هر جمله صحبت با اون مرد خودم رو هزاران بار سرزنش می کردم. همونطور که خودتون حدس می زنید، تلاش های شبانه روزی (!!!) اون آقا برای ازدواج من بی نتیجه بود. از طرف دیگه خودش بود که روز به روز بیشتر و بیشتر به من نزدیک می شد و حریم ها رو می شکست. بارها و بارها با التماس، خواهش، نصیحت و تهدید ازش خواستم دست از سرم برداره، بهش گفتم مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان. اما اون هر بار منو توجیه می کرد و من هر بار شرمنده می شدم که چطور در مورد آدمی به این دل پاکی و خوبی و مهربونی چنین برداشتی داشتم. اینقدر بهش اعتماد داشتم که همه خطاها رو متوجه خودم می دونستم. برای رهایی از عذاب وجدان تمام تلاشمو می کردم که رابطه اون را با همسرش خوب کنم (اول رابطه شون رو ایده آل نشون می داد و بعدها سر درد دلش باز شد که مشکل دارن) و خودم می دیدم که هر همفکری و همکاری که باهاش می کنم و هر جا که نتیجه می گیره و با خوشحالی از بهتر شدن رابطه شون بهم خبر میده چطور جیگرم پاره پاره میشه. من این وسط چی بودم؟ یه پرستار عاطفی، و در مقابل هیچی جز عذاب وجدان و درد تنهایی نصیبم نمی شد. به کمک شما تونستم از تردیدی که داشتم خلاص بشم و با خودم کنار بیام و رابطه ام رو صد در صد باهاش قطع کنم. اما هیچ چیز جبران اون چند ماه عذاب و آسیب روحی رو نمی کنه. این ها رو نوشتم تا اینجا به دوستام بگم همه مردهای متاهل مستقیم به شما نمیگن بیاید با هم رابطه داشته باشیم، نمی گن من با همسرم مشکل دارم، میخوایم جدا بشیم. بعضی وقتها هم میگن همسر من تنها عشق زندگیمه، از بچه هام هم بیشتر دوسش دارم (اینقدر که ناخودآگاه به اون زن حسودی کنید و بخواید باهاش رقابت کنید). هیچ کمبود عاطفه ای هم ندارم. اگه سراغ تو اومدم به خاطر کمالاتته، میخوام ازت یاد بگیرم و برام فرقی نداره تو مردی یا زن، تو اینقدر خوبی که وظیفه منه یه همراه ایده آل برات پیدا کنم! تو عین خواهرم منی، خواهی که خودم انتخاب کردم! اما باهات کاری می کنن که عین یه بره بهشون وابسته بشی و چشم بسته حرفاشونو قبول کنی.

هنوزم برام بخشیدنش سخته، دوره بخشایش رو براش اجرا کردم. هیچوقت اینقدر حالم بد نشده بود به خاطر بخشیدن یه نفر. یک هفته تمام مریض بودم. هنوزم فکر می کنم من که درگیر عشق یه مرد متاهل شدم دیگه لیاقت داشتن یه شریک زندگی رو ندارم و نمی تونم خودم رو ببخشم. شاید باید بجای بالش خودمو با وردنه بزنم تا دلم آروم بگیره (شوخی کردم)! امیدوارم از بخشنده بودن خدا درس بگیرم و یه روزی بتونم خودم رو ببخشم و لایق رحمتش بدونم.

 

 

گیس گلابتون: خانم‌های عزیز! به‌طورکلی بدانید وقتی یک آقا مرتب به شما تلفن می‌کند، پیامک می‌زند و اصرار دارد شما را ببینید، قصد او برقراری رابطه جنسی است!!!

 

حالا بعضی از آقایان خیال دارند با شما ازدواج کنند و به عنوان همسر با شما رابطه جنسی داشته باشند و بعضی می‌خواهند بدون ازدواج، به کام دل برسند!

 

وقتی یک آقا به شما تلفن می‌کند، پیامک می‌دهد، در تلگرام پیام می‌گذارد و و و ... فکر نکنید که:

- ای بابا! این که پانزده سال از من کوچک‌تر است!

- ای بابا! من که جای بچه این آقا هستم!

- ای بابا! این که زن دارد، با همسرش هم خوشبخت است!

- ای بابا! این که می‌داند ما شباهتی بهم نداریم!

 

نه! نه! نه!

همان‌طور که هیچ گربه‌ای برای رضای خدا موش نمی‌گیرد، هیچ آقایی هم بی‌دلیل به شما نزدیک نمی‌شود. مواظب خودتان باشید. خودتان را هم گول نزنید!

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

فرزان جونی محمدی

دوست نازنین و مهربان من از صمیم قلبم برات آرزوی آرامش و خوشبختی میکنم .خوشگلم تو هیچ گناهی نداری لطفا خودتو سرزنش نکن .مطمئنم به زودی زود خبرهای شاد از ازدواج عالی و خوشبختیهات برامون میذاری .آفرین به تو که خودتو نجات دادی .دوستت دارم .

پاسخ
مادر آینده

عالی بود واقعا عالی گفتین...بیست بیست

پاسخ
rezvane

عالي
دوست عزيز اميدوارم يك كسي توو زندگيت بياد كه هم عاشقت باشه و هم لايقت ..گل

پاسخ
najme55

چقدر قشنگ نوشتی خواهرکم چقدر دوست داشتنی هستی و چقدر فهیم و روشن. از صمیم قلب و با همه ی توانم دعا میکنم یاری سزاوار این همه درک و مهربانی نصیبت شود. خیلی درست می گی نمی دونم چرا این جماعت مذکر اینجورین شاید لازمه ی سیستم آفرینش هست شاید هم فرهنگ ما مردامونو اینطوری بار آورده. من هم در جایگاه زنی که سالهاست که متاهله گاهی برایم پیش آمده که فکر کرده ام می توانم رابطه ای صرفا معنوی با مردی داشته باشم با این توجیه که خیل از من کوچکتر و یا خیلی بزرگتره یا خیلی عاشق همسرشه و...اما در 90 درصد موارد متوجه شده ام که جنسیت من خیلی پررنگتر از انسانیت محضم بر آن مردها آشکار میشود. البته موارد استثنا هم بوده اند ولی خیلی کم. واقعا به این نتیجه رسیده ام که خیلی روی لبه تیغه اینجور رابطه ها. تاهل، تعهد، مذهب، وجهه و حتی آبرو انگار تضمینی برای کنترل ذهن و رفتار خیلی از مردها نیست. ما باید هوای خودمونو داشته باشیم و هوای زنهای دیگر و خانواده ها را که در نهایت به نفع مردها هم هست.
منتظرم که زود بیایی و از یک ازدواج خوب بگوییقلب

پاسخ
elham_gh

دوستیهای کمی ناشتم، اما نه با مرد متاهل. خدا رو شکر که همسری خوب و قابل اعتماد دارم. اما هر موقع مطالبی از این دست می خونم اضطراب شدید می گیرم و حالم بد میشه.
فکر می کنی چرا گیس گلابتون جان؟ چیه که در خودم دارم سرکوبش می کنم و اینجوری خودشو نشون میده؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خب... با توجه به این که شما را نمیشناسم، پاسخی ندارم

پاسخ
ال پیکاسو

تجربه خوبی بود ممنون که در میان گذاشتی خیلی یاد گرفتم.خدا رو شکر کن که زود فهمیدی.برایت آرزوی بهترین شریک زندگی رو دارم

پاسخ
mafian

خوشحالم که به موقع خودتون رو از این وضعیت در آوردید. خطرش خیلی زیاد بود. امیدوارم اون کسی که واقعا لیاقتتونو رو داره خیلی زود وارد زندگیتون بشه. توکل به خدا کن

پاسخ
kafshghermezi

نوشته ی آموزنده ای بود ممنونم.
امیدوارم این خانم هم خودشون رو ببخشن سخته آدم خودشو به خاطر اشتباهاتش ببخشه اما اگر نبخشه داره دو تا ظلم می کنه و عمر و انرژی لحظه ی حال رو هم از خودش می گیره گل

پاسخ
شاینا

به این خواهر گلم تبریک می گم که به ندای دلش توجه کرد و خودش را نجات داد.
راستش هر روز بیشتر از روز پیش دارم مطمئن می شوم که ما هر چی از درون احساس نیازمندی بیشتری داشته باشیم امکان اینکه کسی ما را آزار دهد بیشتر است. نمی دانم چه حکمتی دارد .هر چی بیشتر از دیگران و از جایی بیرون از وجود خودمان انتظار عشق و توجه داریم بیشتر آزارمان می دهند و بی توجهی می کنند.
عشق و توجه را باید از خدای بی همتای خود طلب کنیم. خدا را دوست داشته باشیم تا بتوانیم خودمان را دوست داشته باشیم . آن وقت باران عشق است که در زندگی باریدن می گیرد.

پاسخ
سارانگ1

چقدر خووب نوشتید. چه شجاعتی...! هزار آفرین به این شجاعت. شما یکی از مردمان موثر دنیا هستید که مسئولیت زندگی خودتان را خودتان به عهده گرفته‌اید و برای بهتر شدنش کاری کردید. از شما یادمی‎‌گیرم...

پاسخ
arezou_03

سلام به همه.
ایمیل و حرف های معصومانه دختر اول رو که خوندم و مقاله اول رابطه با مردان متاهل رو که خوندم به قدری حالت تهوع گرفتم که نتونستم تجربیات بقیه رو هم بخونم. خیلی حرف دارم واسه گفتن. دخترا تو رو به خدا تو رو به معصومیتتون. تو رو به عشق. تو رو به شرف وارد رابطه با یک مرد متاهل نشید. نمی دونم اینجا هم من میتونم داستان خودم رو بگم یا نه. الان که دارم تایپ میکنم تمام بدنم داره میلرزه و اشک امونم نمیده کلمه هام رو ببینم. آی ملت ملت بدونید بدونید بدونید دخترایی که وارد یک رابطه با مرد متاهل میشن پست نیستند. بی
فطرت نیستند. من دلم نمی خواد راجع به چنین مردهایی که اینکار رو میکنند بگم که پست فطرتن. لابد اون ها هم زندگی یک بلایی سرشون آورده که تصمیم میگیرند چنین خطای نابخشودنی رو مرتکب بشن. همونطور که هیچ کس نمیتونه درک کنه ما دخترایی رو که روزی وارد یک رابطه با مردی متاهل شدیم...
من هم مثل هر دختر دیگه بشدت به اخلاق پایبند بودم. همیشه توی ذهنم هرچیزی توجیحی داشت بجز خیانت...و منع میکردم چنین رابطه هایی رو. اما روزگار.. روزگار زد توی گوشم. گوشم رو کند که بدون فکر قضاوت نکنم.. راستش هنوز هم نمیدونم چرا روزگار اینکار رو باهام کردبخاطر کدوم گناه بزرگم. 23 ساله بودم مردی که کاملا موجه بود و کاملا معصوم مینمودبه من نزدیک شد و بعد دو ماه بهم گفت که متاهله اما زندگیش تمام شده است. برام از سختی های دفتری طلاق میگفت و میگفت تو مفهوم زندگی رو به من چشوندی فقط با من بمون و من رو نجات بده. نمیدونید از عاشقی چیا که به من نمیگفت این مرد. انقدری که من زنش رو شیطانی میدیدم که این مرد داره در کنارش تباه میشه. بعد دو ماه بهم گفت متاهله و زندگیش تمام شده است. بهم کفت فقط یکم صبر کن تا کارای طلاق ما تمام بشه. من؟ من تمام مدتی که باهاش بودم هر روز اشک میریختم و التماسش میکردم که این ماجرا ادامه پیدا نکنه. هر شب تمام بدنم میلرزید. خدای بالای سرم شاهده هیچ اغراقی نمیکنم از دردی که کشیدم. اوایل دلم برای زنش میسوخت. چون خودم طعم طرد شدن رو کشیده بودم.و اون مرد انقدر برام محترم و موجه بود که میخواستم با صحبت راضیش کنم که بیخیال هم بشیم. ای خاک عالم بر سر من. خاک بر سر من....این اتفاق هایی که دارم براتون میگم انقدر کم کم و کوچیک کوچیک اتفاق میوفتاد که نمیدیدم دارم توی چه چاهی میوفتم... کم کم با اون همه ابراز محبت و عشق اون مرد با وجود تحصیل کرده بودنش کامل بودنش ظاهر خوبش من هم عاشقش شدم ولی باز هر روز و هر روز التماس میکردم که ماجرا اینطوری ادامه پیدا نکنه و اون مرد هم خیلی موذیانه برام از مشاجره ها و تلاشش برای تمام کردن اون زندگی میگفت. خاک بر سر من که کور شده بودم و نمیدیدم زنش چقدر عاشقشه. نمیدیدم مرد چطور برای من فیلم بازی میکنه و توی نقشش برای همسر نمونه بودن زنش هم دومی نداره. من کور شدم...
علاقه من کم کم تبدیل به عشق شد... کاش یک نفر میومد و من رو از این خواب غفلت بیدار میکرد... بلخره بعد شش ماه مشاجره من و اون مردِ نامرد قدرتش رو پیدا کردم که نرم دیدنش.. البته حالا دیگه دلم واسه زنش نمیسوخت. دیگه دلم واسه خودم میسوخت که چطور یک نفر عاشقمه و من هم عاشقشم و ولی مالِ من نیست. من از مرد جدا شدم هر از گاهی بهم مسیچ میداد که دل تنگمه و منم با بدترین فحش هایی که به عمرم به کسی نداده بودم ازش استقبال میکردم بلکه آقا بهش بربخوره و کامل بره بیرون از زندگیم. اما اون همچنان ادامه میداد تا زمانس که عقلم رسید و تمام راه های ارتباطیم باهاش رو قطع کردم. دخترا قصدم از این حرف ها اینه که بهتون بگم در چنین شرایطی اصلا اصلا اصلا امکان ازدواج موفق شما دوتا وجود نداره. هرقدرم که شما الهه اون آدم باشید و شیفته شما باشه همش گذراست. همش دروغه. همش هوسه. من نابود شدم. خیلی خیلی درد کشیدم. هرقدر بگم کم گفتم. شما اینکار رو با خودتون. انسانیتتون. وجدانتون. قدرت عشق درونتون نکنید...

پاسخ
گیس گلابتون

عزیز دل... متاسفم قلبتان شکسته و رنج کشیدید. ولی خاک بر سر آن مرد که از خامی و جوانی شما سوءاستفاده کرده است. اگر آن آقا به آزارهایش ادامه داد، تهدید کنید به همسرش می گویید. اینطوری فرار خواهد کرد و دست از سرتان برمی دارد.

پاسخ
سمانه

سلام متاسفانه منم گول این مردای بی شرف متاهل وخوردم چندینبار به بهانه ی اینکه املاکی داره وبرام دنبال زمین هستش رفتم وباهاش زمین دیدم خیلی آدم محترمی بنظر میرسید حتی بهم نگاه نمیکرد اما رفته رفته گفت خیلی از پاکیت نجابتت خوشم اومده تو فرشته ایی ووووبعدشم گف من منظوری ندارم من متاهلم زندگیمم خوبه ۳تابچه دارم نمیدونم چطور یهو اینحرفو بهت گفتم ببخشید ب دل نگیر ووووبعد باز به بهانه ی زمین زنگ وپیام تا اینکه گفت من نمیتونم ازت بگذرم باهام از راه حلال ازدواج کن اصلا یکماه هرچقدر تو بخوای فقط امتحان کن بهم اعتماد کن فقط در حد ی دور زدن باماشین منم خب سالهاس همسرم فوت شده خیلی تنها بودم گفتم باشه ورفتم اول بزور بهم دست درازی کرد وبعدم بهم تجاوز کرد جالب اینجاس من از ترسم هیچکاری نتونستم بکنم فرارکردم گرفت منو مقاومت کردم اما فایده نداشت بعدم یجوری داره باهام رفتار میکنه انگار هیچی نشده میگه منکه اذیتت نکردم من دوست دارم منکه بهت بدی نکردم راست میگه من آشغال نباید گول میخوردم نباید قبول میکردم ک باهاش بیرون برم

پاسخ
گیس گلابتون

متاسفم... خیلی متاسفم...

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet