مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1396/02/14 18:44

بالاخره جذاب‌تر شدید؟

 

من از شرکت کنندگان قبلی همایش زن جذاب خواهش کردم نظرشان را در مورد همایش بنویسند. چند نفر فرصت کردند که پاسخ بدهند. بیایید با هم نوشته‌های عزیز آن‌ها را بخوانیم:

 

 

 

 

  • با سلام و احترام

همایش بسیار خوبی بود البته من با تحلیل شما یه کمی مخالف بودم چون فیلم خارجی بود و باید از دید خارجیها این موضوع را دید چون فرهنگ آنها با ما متفاوت می باشد  ولی اگر بخواهیم فیلم را بر اساس فرهنگ خودمان تحلیل کنیم شما این کار را به شایستگی انجام دادید به شما تبریک می گویم .

 زندگیم را تغییر داد من در راه تغییر بودم و راه را پیدا کرده بودم و همایش شما در پیمودن مسیر به من کمک شایانی کرد .

 احساس جذابیت دارم ولی راستش را بخواهید خیلی از تمرینات را نتوانستم کامل انجام بدهم و خدا همسرم را به من اعطا کرد البته  تمرینات بسیار مناسب هستند و در آینده حتما انجام خواهم داد تا جذابیتم به آنچه میخواهم برسم .

بله  مزدوج شده ام .

بی زحمت از نام نازنین استفاده کنید از محبتتان بسیار سپاسگزارم.

به واقع من هم علاقه مندم به جوانان کشورم کمک کنم و بسیار راغبم با شما همکاری داشته باشم اگر شرایطش وجود داشته باشد واقعا عالی میشود چون من زمانی که مجرد بودم همیشه پیش خودم می گفتم اگر متاهل بشوم حتما برای جوان ها کاری خواهم کرد تا زودتر بتوانند صاحب زندگی شوند .

از طرف: نازنین

 

  • سلام خانم دکتر

    من در سال گذشته در سمینار زن جذاب شرکت کردم. من هنوز ازدواج نکرده ام؛ ولی این سمینار را نقطه عطفی در روند روابط خود می دانم. اعتماد به نفس و جذابیتم بیش از پیش شده است و فکر می کنم نکات کلیدی که در این سمینار به آن اشاره می شود در هیچ جا و هیچ کتابی یافت نمی شود. خانم دکتر ازتون سپاسگزارم. شما در همه زمینه های زندگی نکات ظریف و یافت نشدنی به ما یاد می دهید. پاینده باشید.

    از طرف: زهره

     

  • سلام گیس گلابتون جان

    من در همایش شرکت کردم فکر می کردم دیدن شما مثل دیدن امام زمان همه مشکلات را حل می کند اما نشد البته هنوز وقتی به شما فکر می کنم پر از انرژی میشم بعد از ۴۰ سال بالاخره کسی را پیدا کردم که از خیلی جهات می تواند برایم الگو باشد . ولی حقیقتا همایش خیلی مفید نبود محصولات دیگری را هم که تهیه کردم حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کمکم کرد چندتا محصول را گوش دادم بعضی ها را هم رغبتی برای گوش دادنش نداشتم حرفهایی که برای تبلیغ محصولات می نویسی دهن آدم را آب میندازد ولی وقتی محصول را گوش میدهی یا می خوانی چیز زیادی دستگیرت نمی شود برای من که به ندرت حرف تازه ای در برداشتند همایش هم به همین شکل بود بالاخره دخترجذاب بود یا نبود در فرهنگ ما ایرانی ها چطور؟ آن دختر نمی تواند الگوی مناسبی برای دختران ایرانی باشد پس چه فایده دارد که روش های او را یاد بگیریم  خلاصه من از همایش ........ یادم مونده که هنوز موفق به اجرایش نشدم و اینکه پسر اگرچه حرف ازدواج را پیش می کشید ولی از ازدواج با دختر چیزی نمی گفت. من  حدود ۸۰ درصد محصولات شما به جز محصولات ثروت را خریداری کرده ام حدود ۷۰ درصد را گوش داده ام و خوانده ام و تمرینات ازدواج آسان را ۲ بار تا الان انجام داده ام اما دریغ از یک خواستگار  قابل تامل.
    بهر حال من هنوز هم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم و برات آرزوی موفقیت روز افزون می کنم اینا رو هم گفتم اول چون خودت خواسته بودی بعد اینکه دلم می خواد هر روز بهتر بهتر بهتر باشی. عاشقتم یه عالمه (گیس گلابتون: من هم عاشقتم گل من. انشاالله درست میشه و با آقای خوبی ازدواج می کنید. متشکرم که نظرتان را نوشتید هرچند که دیدگاه شما با من تفاوت دارد، ولی از این که زحمت کشیدید و نوشتید، سپاسگزارم)

    از طرف: لام

     

     

     

  • سلام گلی جون

    خوب هستین؟من همچنان مجرد هستم ولی نکاتی که گفتین هنوز هم خیلی به دردم میخوره و یادم هست.

    به نظر من نمایش فیلم و توضیحاتی که روی اون میدادین خیلی جالب  بود و برای اولین بار بود که همچین چیزی رو تجربه میکردم.من چندین بار این فیلم رو دیده بودم و خیلی دوستش داشتم ولی از این زاویه هیچوقت بهش نگاه نکرده بودم.توضیحات شما خیلی چیزا رو برام روشن کرد که آقایون جذب چه ویژگیهای ظاهری میشن و چطور میشه در کمال آرامش حرف زد حتی درباره مسایل منفی و اشتباهات در شروع یک رابطه چیا هستن.هنوز هم جملات شما به ذهنم میاد تو موقعیت مشابه که قرار میگیرم.خیلی چیزا ازتون یاد گرفتم و ممنونم که همچین همایشی برگزار میکنین.

    از طرف: مارال

     

     

  • با سلام 

    با تشکر از اینکه برای دختران این جامعه وقت میگذارید . راستش همایشی که شرکت کردم به اندازه ای که هزینه کردم برام فایده نداشت و هنوز ازدواج نکردم. به فردای همایش من با آقایی ملاقات داشتم اما خبری از ایشان نشد با اینکه من خیلی بهش سر بودم. اما از فکر کنم مهر ماه پارسال شروع کردم به انجام دوباره تمرینات کتاب ازدواج و در کنارش حواسم بود که اطلاعات همایش هم به کار ببرم . از پاییز پارسال من با هدف اینکه با مرد مناسبی آشنا شوم در کلاسی ثبت نام کردم وفکر میکنم به فردای روزی که تمرینات کتاب تمام شد یکی از آقایون کلاس به من پیشنهاد داد و میگف که عاشق من شده و مرا دوست دارد و... چند جلسه ای با ایشان ملاقات کردم ایشون جراح بود اما درخواست غیر معقول و غیر منطقی از من داشت که به خانه اش بروم و چهار ماه با او صیغه باشم تا بعد ازدواج کنیم . و این بود که من شرایط ایشون را قبول نکردم و بعد از یک ماه رابطه ام را با ایشون قطع کردم ایشون هم حاضر به  قبول شرایط من و ازدواج سنتی نبود که بعد از 5 جلسه ملاقات حضوری نمیخواست که بیاد خواستگاری و ... و بعد از ایشون هم یک مورد به من معرفی کردن که خارج از کشور بود و چند باری تلفنی و تلگرامی در ارتباط بودم با هاشون و عید به ایران آمدن و قرار بود حضوری ملاقات کنیم که به بهانه مریضی مادرشون از ملاقات شانه خالی کردن و بعد از دو هفته که مرخصیشان تمام شد از ایران رفتن . اون مورد جراحه بعد از سه ماه دوباره عیدی بهم پیام دادن که منو واقعا برای ازدواج میخواستن و از اینکه من به ایشون اطمینان نداشتم ناراحت بودن اما همچنان سرحرف خودشون بودن و شرایطشونو تغییر نمیدادن و  من همچنان مجردم و دیگه از مردا بدم میاد و دلسرد شدم (گیس گلابتون: عزیز دلم، جذابیت شما افزایش یافت. درسته؟ با یک جراح آشنا شدید. ولی شاید لازم نبود همان یک ماه هم رفت و آمد کنید. به شما یاد دادم که مردان سوءاستفاده چی چطوری هستند که. بهرحال... انشاالله بزودی عروس خواهید شد. از مردها بدتان نیاید. به ازای هر مرد بدکار، ده ها مرد درستکار و نازنین وجود دارد. ممنونم نظرتان را نوشتید. سپاس)

    از طرف: الف

     

     

  • سلام

    حالا که 7 ماه از همایش گذشته است بهتر می توانم از تاثیرات همایش بگویم. من در آستانه ی 30سالگی هستم.  فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از یکی از بهترین دانشگاه های صنعتی کشور در رشته ی خودم ام. رییس یکی از بخش های فنی در یک شرکت نسبتا بزرگ نفتی هستم. سمتی که در آن کار میکنم شاید برای اولین بار در ایران به یک خانم آنهم زیر 30 سال سپرده شده باشد. میتوانم به انگلیسی و فرانسه صحبت کنم. این ها را گفتم که به اینجا برسم: اگر از من بپرسند در چه زمینه ای از زندگی احساس ناکامی میکنی؟ میگویم ازدواج

     همیشه فکر میکردم که در 25 سالگی ازدواج خواهم کرد. سه رابطه ی جدی و طولانی مدت داشته ام. به زعم خودم و تایید دیگران خیلی هم مهربان و خوب و باگذشت و عاقل و ... هستم و اصلا این ها لیاقت من را نداشته اند. اما این صحیح نیست. من در دو سال گذشته که در هیچ رابطه ای نبوده ام خیلی درمورد خودم فکر کرده ام. من زن جذابی نبودم. احساس جذابیت هم نمیکردم و عقیده داشتم جذابیت من در قابلیت هایم است. ولی در این دو سال و بخصوص در محل کارم به این نتیجه رسیدم که جذابیت هم بخشی از قابلیت هاییست که باید داشت. که طبیعت را نمیشود تغییر داد. من زن آفریده شده ام و همانقدر که از یک مرد انتظار میرود جذابیت مردانه داشته باشد من هم باید زنانگی ام را تقویت کنم. اما چطور؟ من سال ها تلاش کرده ام که از آن دخترها نباشم. مرز بین جذابیت و جلف و سطحی بودن کجاست؟ 

    دو نفر در این رابطه به من خیلی زیاد کمک کرده اند: خانم دکتر چشمه علایی و خانم دکتر دیگری که ماهی دوبار اقلا از ایشان مشاوره میگیرم. اگر بخواهم نقش هرکدام را نادیده بگیرم بی انصافی است. اما امروز همه اتفاق نظر دارند که من همان دختر پارسال نیستم. شما در این همایش و البته بسیاری از مقالات دیگری که سخاوتمندانه در این وبسایت بطور رایگان در اختیارتان هست یاد میگیرید که زن جوان و زیبا و جذابی باشید که مستقل و قوی و ارزشمند است و چطور همه ی اینها با هم قابل جمع اند. 

    شاید مثل من الان تک تک نکات همایش یادتان نباشد، ولی من مطمئن هستم که روی ناخودآگاهتان تاثیر دارد. همایش مهرماه برگزار شد. من آبان ماه به همراه دو تا از همکارهای قدیمی ام به یک ماموریت دو روزه رفتم. در این ماموریت از رفتارم تقریبا شگفت زده شدم. من اجازه میدادم درب ماشین ها را برایم باز کنندو مثل شتر شیرجه نمیزدم توی ماشین. کوله ام را به همکارم دادم بگذارد در محفظه ی هواپیما و مثل میمون آویزان نشدم. همکارانم را به یک مرکز خرید معروف بردم و مدت ها پشت در مغازه ها معطلشان کردم تا خرید کنم. اصرار کردم برویم جایی که من میگویم شام بخوریم. اجازه دادم بسته های خریدم را برایم حمل کنند. باور کنید یا نکنید اگر اینها را کسی پارسال در وصف کسی به من میگفت میگفتم اه چه دختر لوسی! اما من لوس نبودم. در کمال تعجب دیدم که همکارانم هم انگار خوشحالتر و راضی ترند و بنظرشان من دختر خوش اخلاقی شده ام. از آن مهمتر من دو ماه بعد با یکی از این آقایان وارد رابطه شدم. کاری ندارم که این رابطه و آن آقا چقدر خوب است. برای من مهم این است که من که شمشیر دشمنی را از رو بسته بودم برای همه ی آقایان، منی که از وسط اولین قرارها با مردان چنان خشمگین و ناراضی میشدم که به بهانه ی سردرد و کار فوری میرفتم، منی که پنج سال با این همکار توی یک شرکت کار کرده ام و نه من او را به چشم خریدار دیده ام و نه او مرا، الان با او در صلح و آرامشم. خودش به من گفته که هرگز فکر نمیکرده من اینقدر لطیف باشم و همیشه فکر میکرده من خیلی خشن ام. خودش به من گفته کسی جرات نمیکرده به من نزدیک شود (البته خبر ندارد من عوض شده ام فکر میکند خودش خیلی خفن بوده :)) ) 

    من فهمیده ام خوش اندام هستم و هیچ اشکالی ندارد اگر در همین لباس فرمی که میپوشم کمی صاف تر و نرم تر راه بروم و اینقدر ندوم و محکم پا به زمین نکوبم. که اشکال ندارد اگر روزهایی که توی دفتر کار میکنم یک کفش پاشنه دار بپوشم. اشکال ندارد؟ خیلی هم لذت دارد. یاد گرفته ام دست هایم را بگذارم روی میز مانیکور و لذت ببرم. که ناخنهایم را از ته نگیرم و بجایش مراقب باشم وقتی میروم توی سایت نشکنند. که بالم لب و کرم دست بگذارم روی کیس کامپیوترم و از بوی خوبشان خوشحال شوم. که موهای قشنگی دارم و میتوانم اینقدر محکم جمعشان نکنم پشت سرم. که لبخند بزنم و اینقدر با همه در نیفتم. که بجای اینکه سر این کارگر و آن مهندس و این مدیر داد بزنم گاهی شوخی کنم و لبخند بزنم و حتا خواهش کنم و کارم را پیش ببرم. که مادر فولادزره ی وظیفه شناسی نباشم که همه از من متنفرند، ملکه ی وظیفه شناسی باشم که دیگران دوست دارند برایش خدمتی انجام بدهند. و برای هیچکدام از این تغییرات تمرین خاص و پیچیده ای نکرده ام. این ها فقط چندتاست. اگر از مادرم، دوستانم، همکارانم و حتا خود خانم دکتر بپرسید همه تایید میکنند که من در خیلی از جهات تغییرات مثبتی کرده ام.

    من خانوم میم به شما قول میدهم که از شرکت در این همایش نفع های پیدا و پنهان خواهید برد و پشیمان نخواهید شد. قول

    از طرف: خانم میم (گیس گلابتون: این خانم میم، نویسنده شیرین‌قلمی است. نمی‌دانم به‌صورت حرفه‌ای هم می‌نویسد یا خیر. نوشته‌های پراکنده او را خوانده‌ام و غرق لذت شده‌ام. کاش در یک وبلاگی وبسایتی داشته باشد و هر روز بنویسد)

     

     

  • سلام خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی

    چقدر دلم براتون تنگ شده، کلی از دیدن ایمیلتون ذوق کردم. من در کلاس زن جذاب شرکت کردم. کارگاهی با محیطی صمیمی و راحت ...کارگاهی متفاوت از کارگاه هایی که تا حالا شرکت کرده بودم بخاطر نوع موضوع و جدید بودنش.واقعا لذت بردم متوجه شدم رفتارام اغلب جذابیت زنانه رو نداره و مردا رو فراری میده و تازه فهمیدم خودمم از مردا فراریم...اینا باعث شد به این مسائل جدی فکر کنم و روی رفتارام ظاهرم بیشتر توجه داشته باشم  درسته که ازدواج نکردم ولی روابطم رو با شرکت در کلاس شما و برخی کلاس های دیگه بهبود دادم و پیشرفت داشتم. از خودم راضیم

    ممنونم ازتون

    از طرف:یاسمن

     

  • سلام

    خیلی خوشحالم که دوستهای سرزمین دوست داشتنی من ایران،  مشتاق بهتر شدن هستن و از شما که تجربیات خود را در اختیارمون میزارید ممنونم.

    من ۳۶ ساله هستم. دقیقا خاطرم نیست همایش کی برگزار شد ولی پس از همایش،  حداقل ماهی یک یا دو خواستگار داشتم. و در آخر  ۷ بهمن ماه با همسرم آشنا شدم. بیستم اسفند ماه بله برونم بود و‌ دهم فروردین ۹۶ عقد کردم. و قرار هست ده شهریور عروسی بگیریم.

     پیش از همایش زن جذاب سال ۹۵من فایل صوتی جذابیت فوری را دو بار تمرین کرده بودم

    جذابیت فوق العاده ای پیدا کرده بودم و البته تمرین ازدواج مثل آب خوردن رو دو بار تمرین کردم

    ببخشید پرچونگی دارم میکنم

    ولی داستان ثبت نام من از اینجا شروع شد که من سنم همینطور می رفت بالا و با اینکه ادمهای خوبی به من معرفی میشدن یا خودم اونها رو انتخاب میکردم ولی اونی که میخواستم نبودنتا اینکه همچنان پیج شما رو دنبال کردم و متوجه برگزاری همایش شدم و ثبت نام کردم. هنگام ورود که بهم smile دادین ی شکلک مثل خودم که داره چشمک میزنه و میخنده 

    بعد فیلم رو گذاشتین.  با اینکه فیلم رو دیده بودم ولی چیزی دستگیرم نشده بود تا اینکه حالت چشمها و حرف ها و موارد مثبت و منفی دختر و پسر رو بهمون یاد دادین و کلی چیز جدید یاد گرفتیم 

    از همه مهمتر و بهتر من اونجا با ۴ تا از بهترین های دنیا آشنا شدم به نامهای نازنین‌. ستاره. لادن و مارال و یک بار دیگه به طور مصمم تمرینها رو شروع کردیم و تمام کردیم و بهم انرژی دادیم و من از بین دوستام ازدواج کردم

    اگر سوال یا مطلب دیگه ای باید اضافه کنم بفرمائید.  خوشحال میشم کمک کنم

    از طرف: هنگامه

     

     

  • سلام خانم دکتر آناهیتا چشمه علایی

    خدا قوت خسته نباشید
    اعیاد شعبانیه رو به شما تبریک میگم
    رها هستم
    در مورد خودم سال گذشته در سمینار زن جذاب شرکت کردم. نکات خوبی در سمینار مطرح شد که برای من در ملاقات با خواستگار خیلی کاربرد داشت به خصوص اینکه آدم ناشی و نابلدی در ملاقات ها بودم و قرارهام به قرار دوم تبدیل نمیشد -با وجود اینکه به لحاظ ظاهری زیبا و ... هستم- بعضی از اشتباهات خودم رو در ملاقات های قبلی شناسایی کردم و از تکرار آنها در ملاقات های بعدی جلوگیری کردم و می کنم. ای کاش یکی زودتر نکات گفته شده توی جلسه رو بهم میگفت 😉😉 احساس میکنم جذاب تر شدم به علاوه اطرافیانم هم این نظر رو دارند و گاهی ازم سوال میکنند نیمه گمشده ات پیدا شده؟!! تووی این مدت روحیه ام خیلی خوب شده و جذابیتم بیشتر شده به علاوه با یک نفر صحبت کردم و سعی کردم تمام نکاتی که در همایش گفته شده بود  رو رعایت کنم و تاثیر هم داشت، جواب اون آقا مثبت بود ضمن اینکه شرایط مورد نظر منم تقریبا داشت و از همه مهم تر آدم خوبی بود
    اما من بیماری خاص دارم که کسی به غیر از پزشک و اعضای خانواده ام در مورد این موضوع چیزی نمیدونه و طرح این موضوع با ایشان سبب عقب نشینی ایشان شد.   موارد دیگری هم پیشنهاد شد که شرایطشون بهم نمی خورد
     
    راستی من بعد از سمینار بود که کتاب شما رو خریدم و الان دومین باری هست که دارم تمریناتشو اجرا میکنم و توی 21 روز آخر هستم
    اولین بار که تمریناتو انجام دادم حاصلش آشنایی با اون خواستگار بود که عقب نشینی کرد، اجرای بار دوم تمرینات تا حالا باعث معرفی فرد مناسبی نشده

    یعنی دقیقا یک نفر معرفی شده که من یک آدم تحصیل کرده و ایشان تازه دانشجوی کارشناسی که کسب و کار درستی هم نداره!
    راستی من هنوز امید دارم در عین حال که میدونم ازدواج همه چیز نیست
    امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید
    از طرف: رها

     

     

  • سلام گیس گلابتون عزیزم

    من طیبه بمدت تقریبا یکسال است که افتخار و سعادت شاگردی شما را دارم، و از اکثر محصولات آموزشی شما استفاده کرده ام،با جرات  و انصاف تمام میگویم همایش زن جذاب  برایم پربارترین محصول آموزشی بود
    صد البته که زندگی من تغییر کرد دقت نظری که در روابطم اکنون دارم هرگز در گذشته نداشتم من با این همایش بود که متوجه شدم جذابیت زنانه مبحثی فراتر از زیبایی زن و خوش قلبی و خوش اخلاقیه او هست متوجه شدم اگر دختری تمام آن صفات حسنه را داشته باشد اگر جذابیت زنانه نداشته باشد ولی توقع داشته باشد شاهزاده ی سوار بر اسب سفید بیاید و او را بخاطر تمام آن خوبیهایش برباید توقع نابجایی دارد
    در این همایش گیس گلابتونه من انگار چشم مرا به شیوه ی معجزه گونی باز کرد
    و از آن زمان من براحتی قلابهای اطرافم را تشخیص میدهم
    قلابهایی نامرئی که خیییلی از ما دخترها تا زمانی که صید نشده ایم
    تشخیصشان نمیدهیم
    بله صد البته که من جذابتر از گذشته شدم
    ازدواج نکرده ام هنوز
    اما همینکه همنوا با هستی و ذات زنانه ام شده ام
    برایم لذت بخش است
    اما کااااااش حداقل 5 سال قبل با گیس گلابتونم آشنا شده بودم
    و کاش کسی سالها قبل این نکات را بمن گفته بود
    و اما تو خواهر خوبم
    اگر در این همایش شرکت کنی نه تنها به خودت کمک ویژه ای کرده ای
    زین پس میتوانی به دیگران بویژه دخترکانی جوانتر و بی تجربه تر از خودت کمک  کنی
    در پایان روز معلم را به استاد خوبم
    گیس گلابتون مهربان و باسوادم تبریک میگویم
    و برای او از خداوند مهربان طلب خیر و برکت میکنم.
    یا حق

    از طرف: طیبه

     

  • با سلام خدمت خانم دکتر دوست داشتنی و عزیز

    من الی هستم و مجردم هنوز :)

    من در کلاس زن جذاب شرکت کردم و به نظر من برام مفید بود. در کلاس احساس کردم خیلی از نکات را میدانم و خیلی ها آن را با زحمت خودم کشف کرده بودم :-)))

    نکاتی که  شاید برای برخی افراد بدیهی و حتی جزیی از شخصیت شان باشه. اما برای خانوم مهندسی مثل من باید کشف میشد تا به کار گرفته بشه. و فوق العادگی این کلاس ارایه جامع و کامل همه موارد در کنار بود!

     بعلاوه که من رو متوجه این نکته کرد که می بایست اینقدر این نکات را به کار بگیرم تا بخشی از وجودم بشود. چون در مواردی در اولین بکارگیری آنها قدری نمایشی و تصنعی به نظر میرسه چون مال وجود خودت نیست.

    اما بعد از مدتی بخشی از وجودت میشه و در واقع با اضافه کردن ریزه کاری هایی اونو متناسب با خودت به وجودت اضافه میکنی.

    مثل آرایش کردن که هرکس باید به تجربه شیوه های متناسب با چهره اش رو پیدا کنه.

    فک میکنم چقدر خوب میتونه باشه اگر هر ماهی اون مطالب رو مرور بشه تا همش بکار گرفته بشه.

    ممنون از آموزش های خوبتون 

    ارادتمند 

    از طرف: الهه

     

     

  • لطفا به نامِ بی‌نام منتشر شود

    سلام خانم چشمه‌علایی عزیز

    من در همایش زن جذاب شرکت کردم و بله، مطالب آن در جذابتر بودن من تاثیر داشت. من به چند اشتباه خودم در رابطه‌ها پی بردم. دوری از این اشتباهات باعث جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر بودنم شد. حقیقتا معتقدم مطالبی که در این همایش آموزش داده شد، نکاتی هستند که جوابشون رو پس دادند.

    من شخصا هنوز ازدواج نکردم. نه به این خاطر که مطالب این همایش مفید نبوده. نه! بلکه به خاطر این که من روی هدف دیگه‌ای خیلی تمرکز کردم. با این که در ظاهر خیلی می‌گم قصد ازدواج دارم، اما در عمل دنبال کار دیگه‌ای می‌رم. اما با این حال هر وقت از مطالب و نکات گفته شده در این همایش استفاده کردم، بلافاصله نتیجه‌اش را دیدم. معتقدم هر کس که با خودش روراست باشد و مطمئن باشد که می‌خواهد ازدواج کند و از همه مهمتر مطالب این همایش را به کار ببرد، این همایش در کنار دیگر آموزش‌های شما درباره ازدواج، حتما او را به هدفش می‌رساند.

    از شما متشکرم که در همایش قبلی وقتی من بین انتخاب همایش شما و انجام یک کار دیگر مانده بودم، شما به من گوشزد کردید که همیشه برای ازدواج فرصت نیست. این بهترین پندی است که هر دختر مخصوصا هر دختر شاغل باید بشنود.

    اگرچه در ادامه باز هم چندان ازدواج را جدی نگرفتم، اما خانم چشمه‌علایی عزیز، دوست دارم بدانید که کیفیت زندگی من خیلی تغییر کرده است. این تغییرات را مدیون شرکت در دوره‌ها و همایش زن جذاب شما می‌دانم.

    به امید خدا من به زودی خبر ازدواجم را به شما خواهم داد. چون با استفاده از مطالب و آموزش‌های شما در دوره‌ها، کتاب و همایش زن جذاب و کامل کردن این مطالب با اطلاعات بیشتر همه آن چیزی را که باید برای ازدواج کردن و حتی بهتر زندگی کردن می‌دانستم، یاد گرفته‌ام.

    دوستتون دارم، بهترین‌ها از آن شما 

    از طرف: بی نام

     

  • سلام گیس گلابتون عزیزم

من بسیار زیاد از این کلاس استفاده کردم. اگر خاطرتون باشه، در همان زمان که در کلاس زن جذاب شرکت کردم، آقایی از همکاران بودند که در موردشون از شما مشاوره گرفتم. بعد از اون کلاس کاملاً معنای رفتارهای اون آقا برام روشنتر شده بود و دیگه تحت تاثیر بازی های کلامی ش قرار نمی گرفتم.
بعد از این دوره احساس کردم جذابیتم هم بیشتر شده. ازدواج نکردم، اما خیلی زیاد دقتم بیشتر شده که اگر مورد توجه آقایی قرار گرفتم، با اشتباه خودم باعث کم شدن جذابیتم نشم.
متشکرم

از طرف: لوتوس

 

  • با سلام خدمت گیس گلابتون عزیزم

    سمینار زن جذاب بهترین همایش برای من بود.یاد گرفتم که زبان بدن زن جذاب چگونه است.یاد گرفتم که باید عادت های قبلی ام را کنار بگذارم و متفاوت تر عمل کنم.جملات شما همیشه در گوشم هست.خوبی سمینار شما در این بود که تمام مطالبی که گفتید،جدید بود و در هیچ کتاب و مقاله ای نخوانده بودم.من زبان بدنی را که در سمینار شما یاد گرفتم،بارها امتحان کردم و جواب گرفتم.باورم نمیشد که زبان بدن تا این اندازه موثر باشه.امسال همایش شما رو به دوست مجردم پیشنهاد دادم تا شرکت کنه.همیشه می گم کاش این چیزهایی رو که شما به من یاد دادید،پانزده سال پیش می دانستم.من هنوز ازدواج نکردم ولی احساس جذاب بودن بیشتری دارم و پس از سمینار شما تاکنون آشنایی های بیشتری برام پیش اومده.

    از لطف شما در جهت ارتقاء ما سپاسگزارم

    از طرف: ترانه

     

  • سلام خانم دکتر عزیز

    ممنونم ازتون بابت این ایمیل. بله من خیلی استفاده کردم . از نکات مطرح شده در کلاس.  مثلا یکی  شون  استفاده از نوع حالتهای بدنی یا همون body language .مخصوصا طرز نشستن و راه رفتن یک زن جذاب. همیشه گشاد گشاد راه میرفتم و اهمیتی نمیدادم.یا خمیده و قوز کرده راه میرفتم  و مینشستم .. اما بعد که تغیییر دادم و تمرین کردم اثرات عالیش رو دیدم.راستش الان همه نکاتی که شما گفتید را به خاطر ندارم . ولی همشون نکاتی هستند که ما خانمهای ایرانی خیلی کم بهشون فکر کردیم ولی بسیار در موفقیت  و جذابیت زندگی زناشویی مهم هستند.

    متشکر و سپاس از حضورتان

    از طرف: مهناز

     

  • سلام گیس گلابتون عزیز

    من سال گذشته در همایش زن جذاب شرکت کردم. یادمه همایش در مهرماه برگزار میشد و چون تولد من در ماه مهره، به خودم گفتم شرکت در این همایش هدیه‌ایه که من به خودم من میدم.

    من در همایش شرکت کردم و فهمیدم که چقدر خانمهای تحصیلکرده و موفق در اجتماع داریم که تلاش میکنن زندگیشون رو بهتر کنن و برای خودم متاسف شدم که چرا زودتر با شما  آشنا نشدم و چرا زودتر به این فکر نیفتادم که چه مشکلی هست که باعث شده من تا حالا نتونم ازدواج کنم. حرفای شما توی همایش خیلی به دلم نشست. فهمیدم که فنون دلبری رو نمیدونم و اعتماد بنفس کافی ندارم. دارم سعی میکنم خودم رو بیشتر دوست داشته باشم، جذابیتم رو ببرم بالا، کارهایی بکنم که باعث بشه آدمای بیشتری رو ملاقات کنم. هنوز مرد مناسبم رو ملاقات نکردم. ولی تلاش خودم و میکنم و امیدوارم این اتفاق به زودی بیفته. هم برای من و هم برای همه دخترای نازنین سرزمینم. از شما متشکرم که چیزهایی رو به من یاد دادید که نسبت بهشون ناآگاه و بی تفاوت بودم. 

    مطالب همایش با اینکه شاید خیلی ساده بنظر برسن ولی  برای من آموزنده و مفید بود. شما بسیار خونگرم و دوست داشتنی بودید و پذیرایی هم عالی و کامل بود. بازم ازتون تشکر میکنم.

    از طرف: هدا

     

  • سلام

من بانوی اسفند هستم

در کلاس زن جذاب با زنانگی خودم آشتی کردم

نکاتی را در مورد معنا و مفهوم حرکات و صحبتهای زن و مرد یاد گرفتم که تا به امروز  به قول خود شما مادرم هم به من یاد نداده بود. با حضور در این کلاس متوجه شدم در روابطم کجای کار را اشتباه کرده ام، و کجا را درست انجام دادم. الان می دانم تعبیر رفتارهای  آقایون چه هست.

بله من جذاب تر شدم . هم خودم این امر را متوجه شدم و هم اطرافیانم به من می گویند.

من هنوز مجرد هستم.

کلاس زن جذاب یکی از بهترین و مؤثرین کلاسهایی بود که تا به امروز شرکت کرده ام و به نظر من درسهایی که توی این کلاس یاد گرفتم را بهتر بود خیلی زودتر یاد میگرفتم.

دوستدار شما

بانوی اسفند

 

  • سلام خانم دکتر عزیز

امیدوارم هر جا هستید در کنار همسرتان شاد و سلامت باشید.ممنون که از من دعوت کردید تا در مورد همایش زن جذاب سال گذشته بنویسم راستش من خودم هم دلم می خواست این کار را انجام بدم ، راستش در روز همایش من با چهار خانوم دیگه هم در سمینار آشنا شدم و با هم قرار گذاشتیم که تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن رو با هم انجام بدیم که اینکار رو کردیم هر چند قبلا هر کدوم از ما به تنهایی این کار رو کرده بود ولی خوب وقتی با هم انجام دادیم سطح انرژیها بالا رفت و نتیجه بهتر شد من با دوستام قرار گذاشته بودم که روزی که هر پنج نفرمون ازدواج کردیم براتون این مطالب رو بنویسم تا شما هم در سایت قرار بدید ، خدا رو شکر یکی از عزیزان در فروردین 96 عقد کرد و طبق گفته دوستان دیگه و خودم ، هممون جذابیت مون بیشتر شده و هر چند که 4 نفرمون هنوز ازدواج نکردیم  ولی امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق بیفته تا خبرخوش دیگر دوستان رو هم براتون اعلام کنم. با آرزوی روزهای زیبا برای شما که به ما کمک می کنید تا حال دلمون بهتر بشه                           دوستدار شما سپیدار

 

 

  • سلام خانم دکتر عزیز، روزبخیر

از دیدن ایمیل تون خوشحال شدم. لطفا در صورت انتشار صحبتهایم با نام مریم درج گردد.

ضمن تشکر از زحمات شما، اگر بخواهم دقیق توضیح دهم باید عرض کنم که مطالب عنوان شده در همایش، خوب، باارزش و سازگار با روحیه خاص من بود، ولی فکر می کنم بیشتر برای کسانی که در آستانه آشنایی با یک آقا قرار دارند بتواند مفید باشد در صورتی که بسیاری از عزیزان شرکت کننده که من دیدم اهل دوستی و آشنایی با پسرها نبودند.

کلاس زن جذاب نکات عالی زیادی داشت که واقعاً روحیه و انرژی مثبت خوبی برای دخترهای کم امید و نگران آینده تزریق می کرد.

من شکر خدا در حال حاضر احساس جذاب بودن بیشتری دارم و می دانم این حس باعث توجه بیشتر آقایان و حتی خانمها به من می شود.

از طرف: مریم

 

 

بله من در همایش شما شرکت کردم و اونجا سراغاز جذابیت برای من بود.

اینکه میگم سراغاز جذابیت واسه اینه که من چیزای بنیادی رو از شما یادگرفتم که فکر میکنم ریشه ی عدم جذابیت همون باورهاست که شما خیلی بنیادی بهش اشاره کردید.و در واقع اگر اون باورها درست بشه بصورت سیستماتیک رفتارهامون هم درست میشه و البته یه بخشی از اداب رفتاری مختص به جذابیت رو مثل تمام اداب معاشرت دیگه ، خیلی راحت اموزش میبینیم.

باور و تفکر این موضوع که  لوندی و عشوه گری رو با فاحشه گری و جلف بودن اشتباه میگیریم وبخاطر شیوه ی تربیت  و نوع نگاه بزرگترها و یا حتی جامعه مون همه رو به یک معنا میدونیم، که شما خیلی سلیس اشاره کردید به این باور و فرهنگ غلط.

در هر صورت کلاس جذابیت به عنوان یک نقطه ی شروعی برای من بود که باورهای اشتباهم رو اصلاح و این بخش اداب رو اگاهانه تر رفتار کنم، من بعد از اون همایش یک روزه ،هرجا دوره ، اموزش یا مطلبی در مورد اداب رفتاری زنانه میبینم بهشون توجه میکنم، جمع آوری و مرور میکنم تا بخشی از ملکه ی ذهن و رفتارم باشه، با تشکر از شما خانم دکتر عزیزم

از طرف: طناز

 

 

  

از همه دوستانی که زحمت کشیدند و نظرشان را نوشتند تشکر می‌کنم. فقط مطلب کوتاهی را خاطرنشان کنم:

من در همایش زن جذاب، زبان بدن یک زن جذاب را به شما آموزش می‌دهم. یعنی به شما یاد می‌دهم بی آن که حرفی بزنید، فقط با زبان بدن، آقایان را شیفته خود بکنید. بعلاوه حیله‌های مردان نابکار و سوءاستفاده چی را برای شما آشکار می‌کنم. من زبانم لال امام زمان نیستم که با دیدن من، گره از همه مشکلات باز شود. من یک معلم هستم. آموزش می‌دهم. به جای شما نمی‌توانم تمرینات را انجام بدهم. به جای شما نمی‌توانم آموزش‌ها را گوش کنم. به جای شما نمی‌توانم با آدم‌ها معاشرت داشته باشم، به جای شما نمی‌توانم پرانرژی و شاداب باشم. در مورد مطالب عالی که در این همایش یاد می‌گیرید، هیچ شکی نداشته باشید، ولی بکار گرفتن آن‌ها به عهده شماست. شما در این همایش یاد می‌گیرید در رابطه با آقایان با اعتماد به نفس باشید، احساس قدرت کنید و از موضع ضعف برخورد نکنید. ولی جانان دل من، اگر بیش از 30 سال دارید و بیش از یک سال دارید تمرینات گیس گلابتون را انجام می‌دهید، و هنوز ازدواج نکرده‌اید، لازم است مشاوره بگیرید. بله! گاهی اوقات ما اشکالات و اشتباهات خود را نمی‌بینیم. مثلاً من گاهی اوقات دلم می‌خواهد به بعضی خانم‌ها بگویم:

  • اخم‌هایت را باز کن! مشت‌های گره کرده‌ات را باز کن!
  • با زبان خوش با آدم‌ها حرف بزن! چرا با همه دعوا داری؟
  • به سر و وضعت برس! این مانتوی کهنه و کفش سربازی چیه که پوشیدی؟

یا برعکس، دلم می‌خواهد به بعضی خانم‌ها بگویم:

  • برو صورتت را بشور! این همه رنگ و روغن که به سر و رویت مالیدی، تو را شبیه به ...ها کرده است. چرا دامنت اینقدر کوتاهه؟!

 

البته جسارت نباشد به خانم‌هایی که از نتیجه همایش راضی نبودندها. من آن‌ها را به خاطر ندارم و خدای نکرده هیچ کدام از حرف‌های بالا خطاب به آن‌ها نیست. یک وقت ناراحت نشوند. منظورم این است که وقتی می‌بینید نتیجه دلخواه را بدست نیاورده‌اید، به جای دلسرد شدن، مشاوره بگیرید. گاهی مشاوره با من هم کافی نیست. بعضی افراد، در دوران کودکی صدمه عاطفی خورده‌اند و بکلی از صمیمیت و ازدواج فراری هستند. بعضی‌ها افسردگی و وسواس دارند. این خانم‌ها باید به روانشناس و روانپزشک و روانکاو مراجعه کنند. وقتی این افراد به من مراجعه می‌کنند، من بدون هیچ رودروایستی این موضوع را به آن‌ها می گویم و هزینه مشاوره را برمی گردانم. شما در همایش زن جذاب، زبان بدن یک خانم جذاب را می آموزید. شک نداشته باشید، ولی لازم است تمرین کنید.

 

ثبت نام در همایش زن جذاب هنوز ادامه دارد و هنوز صد هزار تومان تخفیف دارد. این همایش تا سال آینده تکرار نخواهد شد. تصمیم با شماست که در این همایش ثبت نام کنید یا خیر چون شما صاحب اختیار زندگی خودتان هستید. حتم دارم بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

 

لینک ثبت نام در همایش زن جذاب با تخفیف

 (تخفیف فقط تا 22 اردیبهشت)

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

طوطیا

سلام گیسو جان.خوبی خانم پرانرژیقلبمن هر روز به سایتتون سر میزنم و از مطالب زیباتون نهایت استفاده میبرم.الان چند ماه به شما ایمیل زدم و در خواست کمک و راهنمایی کردم ولی پاسخ من ندادین.میدونم وقت ندادین`.پروسه کاریتون زیاد هست.گیسوجان جونم من شدیدا به کمکتون احتیاج دارمناراحت.خواهش میکنم ایمیلتون چک کنید.. دوستدار همیشگی شماقلب

پاسخ
گیس گلابتون

من هم شما را دوست دارم، ولی پاسخگویی ایمیلی رایگان ندارم. آیا شما بخش "از اینجا شروع کنید" سایت را ملاحظه کرده اید تا بدانید چطوری سوالات شخصی خود را مطرح کنید؟

پاسخ
masg

سلام گیس گلابتون عزیز
متاسفانه لینک فروشگاه برای من باز نمیشه و ارور میده. با مرورگرهای مختلف و در ساعات مختلف هم امتجان کردم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم اطلاع دادید. اشکال از طرف ما بود. الان مشکل را برطرف کردم

پاسخ
masg

سپاسگزارم.
ببخشید یک سوال و یک مشکل در مورد فروشگاه دارم ولی جایی در فروشگاه پیدا نکردم برای پرسیدن و مطرح کردنشون. (قسمت امتیاز دادن به محصول وجود داره که فکر میکنم متفاوت باشه از سوال پرسیدن)
اول اینکه در محصول جذابیت فوری، تکه کیک خوشمزه قابل دیدن نیست و درخواست نام کاربری و رمز عبور ادمین میکند
و دیگه اینکه یک سوال،‌ آیا این بسته قابل دانلود هم هست یا فقط پستی هست؟
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. در فروشگاه بخش نوشتن "دیدگاه" دارد. برای نوشتن نظر است. اگر همانجا بنویسید بعدا پاسخ را ساده تر می توانید پیدا کنید.

پاسخ
amitis2017

چند نفر تا الان ثبت نام کردن گیسو جون؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. ثبت نام به اندازه سال گذشته است.

پاسخ
amitis2017

از شهرستانم کسی میاد؟؟؟ من خیلی تردید دارم که از اهواز میتونم بیام یا نه بخصوص که انتخاباتم هست.....

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. بله. یک سوم افراد از شهری غیر از تهران هستند. همایش ما یک همایش قانونی و مجوز دار است. همزمان با همایش ما، دو سمینار دیگر در همان کانون برگزار میشود. خبر دارید خانم سیمین غانم 28 اردیبهشت شب، کنسرت آوازخوانی برای خانمها دارد؟ البته تصمیم با شماست. دوست گرامی. خودتان صاحب اختیار هستید

پاسخ
mina.b

سلام
من تازه با سایت شما آشنا شدم میخواستم بدونم همایش زن جذاب امسال هم برگزار میشه یا نه؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. همایش زن جذاب برای آخرین بار سال 1397 برگزار شد. برای استفاده از مطالب این همایش و خیلی مطالب بیشتر می توانید فوق سری را تهیه کنید.

پاسخ
FARZANEH-M

وااای این جمله فوق العاده بود...دوباره بنویسم که یادم باشه:مثل ملکه ی وظیفه شناسی باشم که دیگران دوست دارند برایش خدمتی انجام دهند نه مثل یک مادر فولادزره
(گیس گلابتون جان، بهتون گفته بودم که شما و سایتتون مانند یک"بانو"رفتارکردنو بهم یاد میدید.اینم یه نمونه ش)
واقعا مرسی

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. این جملات نوشته خانم میم است. او بسیار زیبا می نویسد. من هم از خواندن این جمله حسابی لذت بردم.

پاسخ
Vahab56

سلام خیلی بد شد خیلی بد شد چند روزی تهران بودم وحتی به نمایشگاه هم سرزدم ولی اونجا نبودین امروز که ازتهران برگشتم این نوشته رو دیدم دیگه کجا میشه شمارو ازنزدیک دید هیچ جا. جز اینکه یکسال دیگه صبر کنم تا شاید بازهم به نمایشگاه بیایین شایدم دیگه اصلا نیایید فرصت ازدستم رفت
اگرممکنه یه کلیپ ازش بذارین دردم کمتربشه
اوه

پاسخ
گیس گلابتون

آقای وهاب گرامی، شما به من لطف دارید. بله کلیپ خواهم گذاشت

پاسخ
mail.fatemehgh2014@gmail.com

سلام خانم دکتر ممنون
من پیام کسالتتون دیدم اما فکر کردم در دفتر همکارانتون هستند ممنون ان شا الله روز همایش میبینمتونقلب

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. همکاران هم قرار بود در نمایشگاه همراهی کنند. من هم برای روز همایش بی تاب هستمگل

پاسخ
frzh

ببخشید کد تخفیف رو زدم در مرحله پایانی اعمال نکرد، پیغام داد: کد تخفیف متعلق به شما نیست
کد تخفیف همان new مگر نیست؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. ممکنه خواهش کنم مشکلات در مورد فروشگاه را در خود فروشگاه مطرح کنید؟ هر محصولی جایی برای مطرح کردن دیدگاه های شما دارد. سپاسگزار میشوم

پاسخ
frzh

راهنماشو نخونده بودم . ممنون مشکلم حل

پاسخ
frzh

گیس گلابتون من بعد از تغییرات سایت و فروشگاه خریدی انجام ندادم، امروز که میخواستم پاکسازی روح و مراقبه عشق رو بگیرم به مسئله ای برخوردم، اینکه برای خرید در فروشگاه باید با کد کاربری مون وارد بشیم ولی کد کاربری و رمزمو قبول نمیکنه و خطا میده در حالیکه من با همون کد کاربری و رمز در صفحه اصلی سایتتون وارد میشم، قبلاً که در صفحه اصلی با کد کاربری وارد میشدم موقع خرید نیازی به ورود مجدد نبود، ثبت نظر هم بهمین دلیل قبول نکردن کد کاربری و رمزم در فروشگاه سایت نمیتونم انجام بدم ، میشه لطفاً بررسی کنید؟
تصویر ورود به فروشگاه و ورود به سایت از طریق صفحه اصلی با یک کد و رمز رو پیوست ارسال کردم

frzh
پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. آیا راهنمای استفاده از فروشگاه را مطالعه کرده اید؟ سایت گیس گلابتون و فروشگاه گیس گلابتون، دو سایت جداگانه هستند. برای استفاده از فروشگاه باید در آن ثبت نام کنید. با نام کاربری و رمز عبوری که برای این سایت دارید نمی توانید وارد فروشگاه بشوید.

پاسخ
mail.fatemehgh2014@gmail.com

سلام خانم دکتر عزیز می خواستم بپرسم تلفن دفتر جواب نمی ده من ساعت 11:40 دوشنبه تماس گرفتم این هفته مشاوره دارید؟ به نظرتون مشاوره اسکایپی بهتر است یا حضوری؟من از شهرستان می آیم برای همایش. چطوری می توانم سئوالاتم را در مورد مشاوره بپرسم؟ قبل از همایش مشاوره بیام یا بعد از همایش؟
با تشکر فراوان

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. دوشنبه قرار بود به نمایشگاه کتاب بروم ولی بیمار شدم. با ایمیل، تلگرام، ایستاگرام و حتی در سایت هم نوشتم. بهرحال... تا زمان همایش، هیچ زمان خالی برای مشاوره ندارم. پیشنهاد می کنم پس از همایش برای مشاوره بیایید. به دو دلیل. یک اطلاعات خوبی در همایش دریافت می کنید. شاید اصلا نیاز به مشاوره نداشته باشید. در همایش کارت تخفیف میگیرید و میتوانید مشاوره را با هزینه کمتری دریافت کنید. مشاوره حضوری و اسکایپی هر دو مفید هستند

پاسخ
frzh

سلام گیس گلابتون عزیز
من میخوام دو محصول پاکسازی روح و مراقبه عشق رو خریداری کنم، به نظرتون اول کدم رو تهیه کنم و تمریناتشو بکار بگیرم بهتره؟
در فروشگاه جایی برای ثبت نظر نداره

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. فروشگاه برای ثبت نظر جا دارد. دیدگاه های شما، همان ثبت نظر است.
بین پاکسازی و مراقبه عشق؟ هر دو، ولی اگر فقط میخواهید یکی را انتخاب کنید: پاکسازی روح

پاسخ
برچسب ها : 
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet