مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1397/08/23 11:24

نقدی بر فیلم: سهیلا شماره 17

چند روز پیش این ایمیل به دستم رسید:

 

سلام خانم دکتر عزیز 

امیدوارم شاد و سلامت باشید، چند شب پیش یه فیلم دیدم به نام سهیلا شماره 17 ، راستش زمانی که این فیلم تو سینما اکران می‌شد نقدهای فیلم رو خونده بودم و توجه ام را جلب کرده بود .

داستان فیلم در مورد دختر خانمیه که در آستانه چهل سالگیه و هنوز موفق به ازدواج نشده و راه‌های زیادی رو امتحان می کنه ،مثل شرکت در سمینار صندلی سفید ، تماس با دوستانی ( مذکر ) که از قبل می‌شناخته و .... .

اما چیزی که تو این فیلم به نظرم جالب اومد این بود که این خانم تو یه سمینار ازدواج شرکت می کنه که برگزار کننده اون سمینار یه خانم هست و تمام حرفهایی که می زنه دقیقاً کپی پیست حرفهایی هست که شما تو سمینار جذب همسر دلخواه گفته بودید ( من  فایل صوتی این سمینارتون رو گوش داده‌ام ) یعنی دقیقاً حرفهای شما رو تکرار می کنه و الباقی سمینار و...

اگر دوست داشتید فیلم رو ببینید و بدونید که چقدر در حوزه ازدواج معروف شدید ، حتی من عضو کانالی در تلگرام هستم بنام مدیتیشن و چاکرا درمانی اونجا هم کتاب شما رو تبلیغ کردن ( ازدواج مثل آب خوردن آسان است)                       

 شاد باشید                                                                                 

 

 

وقتی این ایمیل به دستم رسید کنجکاو شدم ببینم فیلم سهیلا شماره 17 چگونه فیلمی است. اعتراف می‌کنم من به ندرت فیلم ایرانی می‌بینم و کارگردان‌ها و هنرپیشه‌های ایرانی را نمی‌شناسم. نمی‌دانستم چگونه فیلم سهیلا شماره 17 را تهیه کنم. در اینترنت جستجو کردم و دیدم فیلیمو این فیلم را دارد. دو روز از اشتراکم در فیلیمو باقی مانده بود، پس براحتی توانستم این فیلم را ببینم.

لینک فیلم سهیلا شماره 17 در فیلیمو



هنگامی که به همسرم درباره این فیلم سینمایی گفتم، اولین واکنش او این بود:

  • باید از کارگردان شکایت کنی! او حق ندارد حرفهای تو را بدون اجازه منتشر کند.
  • بی خیال! حرفهای من آنقدر در اینستاگرام و تلگرام دست به دست می‌شود که حد و حساب ندارد. بعلاوه او حرفهای مرا انتشار نداده، بلکه تحریف کرده است.
  • خب... جرمش بیشتر است.
  • من حوصله این کارها را ندارم. بی خیال!

 

 

درباره فیلم سهیلا شماره 17 در ویکی پدیا چنین نوشته است:

 

شماره ۱۷ سهیلا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمود غفاری و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده محصول سال ۱۳۹۵ است.

 شماره ۱۷ سهیلا روایت کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تأخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه‌‌دار شود.سهیلا در یک کلاس آموزشی شرکت می‌کند و مربی کلاس آموزش‌هایی درباره کنترل نیروی جنسی می‌دهد ، که در پایان فیلم وقتی سهیلا از پسر جوانی به اسم مسعود جدا می‌شود، از آن آموزش‌ها استفاده می‌کند و شروع به نفس عمیق کشیدن و دویدن می‌کند.

 

 

اول از همه بگویم بازی خانم زهرا داوودنژاد معرکه است. نمی‌دانم چه کسی نقش مرا بازی می‌کند، متاسفانه نتوانستم نام او را پیدا کنم، ولی او هم خیلی خوب رفتار مرا تقلید می‌کند، تازه لاغرتر و خوش هیکل تر از من هم هست! حیف که صدای جیغ جیغی دارد. کاش صدای خودم را می‌گذاشتند چون او عین حرفهای مرا با همان زیر و بم بیان می‌کند. البته من هرگز نگفتم برای ارضای غریزه جنسی ازدواج کنید! و روش‌های کنترل اورژانسی نیاز جنسی را آموزش نمی‌دهم! آنچه در فیلم تحت عنوان کنترل اورژانسی نیاز جنسی آمده، مطالبی است که من در خداحافظ خشم برای کنترل اورژانسی خشم گفته‌ام. معلوم است فیلمنامه نویس با من و آموزش‌های من بخوبی آشناست، ولی یکجوری درهم برهم.


راستش اگر هدف شما از ازدواج، ارضای غریزه جنسی باشد، روش‌های بسیار ساده‌تر از ازدواج برای ارضای این غریزه وجود دارد. ازدواج یعنی مسئولیت‌های فراوان، مشکلات مضاعف و رابطه جنسی کم! آدم‌ها پس از ازدواج و داشتن رابطه جنسی منظم و حاضر و آماده، نیاز کمتری به رابطه جنسی احساس می‌کنند و آن تشنگی و ولع شدید برای رابطه جنسی را از دست می‌دهند. بعلاوه بیشتر وقت آدم‌های متأهل صرف کار کردن، پول درآوردن، پرداخت وام‌ها و قبض‌ها، انجام کارهای خانه و بچه داری می‌شود. آدم متأهل فرصت کمی برای رابطه جنسی دارد.

 

من هرگز نمی‌گویم فقط برای ارضای غریزه جنسی ازدواج کنید، بلکه می گویم ازدواج، مدرسه رشد فردی است. در ازدواج شما مسئولیت پذیری، متعهد بودن، احترام به عقاید متفاوت، احترام به هویت شخصی افراد، مذاکره، بیان خواسته‌ها و نیازها و کلی مطالب دیگر را به شکل عملی می‌آموزید. در ازدواج یاد می‌گیرید همسرتان را همین گونه که هست بپذیرید و تلاش نکنید او را تغییر بدهید. در ازدواج یاد می‌گیرید متعهد باشید و مسئولیت پذیر. در ازدواج یاد می‌گیرید حرف شما حرف شاه و لازم الاجرا نیست، بلکه باید در همه موارد با همسرتان هماهنگ شوید. در ازدواج یاد می‌گیرید مصالحه کنید. خودخواهی‌ها کمتر می‌شود و گذشت و پذیرش بیشتر.

 

آموختن موارد بالا باعث می‌گردد شما رابطه عاطفی غنی و صمیمانه‌ای را با همسرتان تجربه کنید و از نظر شخصی رشد کنید. این‌ها اهداف ازدواج است.

 

دوم این که فیلم سهیلا شماره 17، فیلم تلخی است. دلهره‌ها، اضطراب‌ها، نگرانی‌ها، احساس شرمندگی و خجالت و حتی قرار گرفتن در موقعیت‌های تحقیرآمیز برای خانم‌های مجرد بالای 35 به نمایش درآمده، اما هیچ راه حلی ارائه نداده است. یک جوری که انگار خانم مجرد بالای 35 سال اگر بخواهد ازدواج کند، تحقیر می‌شود، شرمندگی می‌کشد و به نتیجه نمی‌رسد. من توصیه نمی‌کنم این فیلم را ببینید، مگر این که قبل یا پس از دیدن فیلم، توضیحات مرا بخوانید، وگرنه دیدن این فیلم شما را سرشار از حس حقارت و ناراحتی خواهد کرد.

 

هشدار: توضیحات من، فیلم را لو می‌دهد.

 

سهیلا 40 ساله است، ولی دوست ندارد سن خود را بگوید. انگار باور ندارد چهل ساله شده. گاهی خود را 35 ساله معرفی می‌کند، گاهی 38 ساله و بیشتر اوقات وقتی سن او را می‌پرسند، از شدت خجالت و اندوه سرخ و سفید می‌شود و با اضطراب عرق روی صورتش را پاک می‌کند و پاسخ نمی‌دهد.

 

سهیلا بیماری ژنتیک ندارد. احتمالاً تخمدان‌هایش پر از کیست است یا شاید فیبرومی در رحم دارد و بهتر است جراحی شود و مواردی از این دست. دکتر زنان به او گفته زودتر بچه‌دار شو! متاسفانه بعضی متخصصین زنان از این جور تجویزها می‌کنند. یک دختر مجرد چطوری زودتر بچه‌دار شود؟! این تجویزهای عجیب‌وغریب باعث می‌شود نگرانی درباره بیماری با نگرانی درباره ازدواج تشدید شود.

 

سهیلا به پوست صورت خود رسیدگی می‌کند: لیزر و درم ابرشن و ماسک‌های زیبایی، ولی به هیکل خود نمی‌رسد و ورزش نمی‌کند. یا دست کم جوری لباس نمی‌پوشد که خوش هیکل تر به نظر برسد. اگر سهیلا به جای لباس‌های شل و وارفته و شال پت و پهن، مانتوی مشکی شق و رق با خطوط عمودی، یقه انگلیسی باریک و بلند می‌پوشید و دسته شال را روی تنش پهن نمی‌کرد، بلکه کاملاً عمودی و باریک روی بدنش رها می‌گذاشت، خوش هیکل تر به نظر می‌رسید. یادتان باشد اگر قصد ازدواج دارید، اول باید به ظاهر خود رسیدگی کنید. این اولین اشتباه سهیلا!

 

دومین اشتباه: شرکت در جلسات همسریابی بدون آموزش

سهیلا بدون آموزش در جلسات همسریابی شرکت می‌کند. یعنی نمی‌داند چگونه رفتار کند تا بیشترین جلوه و جذابیت را داشته باشد.

اجازه بدهید مثالی بزنم تا بتوانم منظورم را واضح‌تر برسانم:

فرض کنید 200 آدم مجرد را به یک جلسه دعوت می‌کنند، 100 خانم مجرد و 100 آقای مجرد. این جلسه چهار ساعت طول می‌کشد. همگی می‌توانند با هم صحبت کنند و آشنا شوند. در انتهای جلسه به شما قول می‌دهم 90% آقایان دور دو سه تا خانم جمع شده‌اند و بقیه خانم‌ها نامرئی مانده‌اند. بعلاوه 90% خانم‌ها دور دو سه تا آقا جمع شده‌اند و بقیه آقایان را ندیده‌اند! به شما قول می‌دهم.

یعنی اگر شرایط مساوی برای آشنایی با جنس مخالف فراهم شود، باز هم عده‌ای از خانم‌ها و آقایان اصلاً دیده و انتخاب نمی‌شوند. به همین دلیل لازم است یاد بگیرید جذابیت خود را بالا ببرید. جذابیت ظاهری و رفتاری. در جذابیت فوری این مطالب را آموزش داده‌ام.

 

سومین اشتباه: شرکت در جلسات همسریابی بی هدف

  • سهیلا نمی‌داند چگونه همسری می‌خواهد. اگر می‌دانست مرتب در آن جلسات همسریابی شرکت نمی‌کرد، چون می‌فهمید همسر دلخواهش آن طرفها نیست.
  • سهیلا نمی‌داند چگونه همسری می‌خواهد، وگرنه سراغ قدیمی‌ها نمی‌رفت. آن‌ها اگر مناسب بودند، همان موقع رابطه به نتیجه می‌رسید. چه لزومی داشت خود را در معرض تحقیر قرار بدهد؟
  • سهیلا نمی‌داند چگونه همسری می‌خواهد، وگرنه با یک پسر بی سروپا قاطی نمی‌شد یا در پایان فیلم دنبال او نمی‌گشت.
  • سهیلا نمی‌داند چگونه همسری می‌خواهد، وگرنه به نظر من آن آقایی که دو تا بچه داشت، می‌توانست مورد مناسبی برای او باشد. چرا سهیلا از آن آقا دوری کرد؟ وقتی از او این سؤال را پرسیدند، پاسخ داد: من نمیرم زن مردی بشوم که طلاق گرفته و دو تا بچه دارد؟ خب... سهیلا خانم عزیز... خیال داری همسر چه کسی شوید؟ آقایی که همسن شما باشد و اهل ازدواج، به احتمال زیاد، ازدواج کرده و به احتمال زیاد یکی دو تا بچه دارد. این وضعیت مختص ایران نیست. در همه جای دنیا وقتی خانم چهل ساله یا بیشتر تصمیم دارد ازدواج کند، به احتمال زیاد قرار است مادرناتنی شود. مادرناتنی شدن، وضعیت بد یا شرم آوری نیست که سهیلا اصلا حاضر نبود به آن فکر کند.

 

 

سهیلا وقتی شاد است و کیف می‌کند که با آن پسرک جوان لاس می زند. پسره می‌گوید 30 ساله است ولی به نظر من دروغ گفته و حداکثر 25 سال دارد. پسرک خیلی واضح به او گفت انتظار دارد پول جیبی بگیرد، تر و خشک شود و یک ماشین زیر پایش باشد. بعلاوه وقتی سهیلا گفت می‌خواهد ازدواج کند، پسرک گفت: «آره یک خانومی هم گفت بیا صیغه کنیم، ولی من فوری در افق محو شدم.» یعنی اگر سهیلا خیال داشت با پسر 15-10 سال کوچکتر از ​دوست شود، خانه و ماشین و پول جیبی و مراقبت مادرانه به او هدیه نماید، باز هم آن آقا پسر قصد ازدواج نداشت.

 

چهارمین اشتباه: سهیلا خیلی نازک نارنجی بود. خیلی زود بهش برمی خورد و قهر می‌کرد. هر کلمه مثل خنجر در قلبش فرو می‌رفت و اشکش را در می‌آورد. چرا؟ آیا افسرده بود؟ آیا زیادی به مجرد بودن خود حساس شده بود؟ اصلاً کی گفته همه باید ازدواج کنند؟ کی گفته برای خوشبخت بودن باید متأهل بود؟ کی گفته اگر ازدواج کنید حتماً خوشبخت و شاد خواهید بود؟ سهیلا باید یاد بگیرد اول روحیه شاد و مثبتی داشته باشد و از شرایط فعلی‌اش راضی و خشنود باشد، سپس به فکر ازدواج بیفتد. سهیلا باید با نازک نارنجی بودن خداحافظی کند. آدم نازک نارنجی، آدم حساس نیست، بلکه آدم قلدری است که با گریه‌ها و قهرهایش دیگران را وادار می‌کند مطابق میل او رفتار کنند و حرف بزنند.

 

پنجمین اشتباه: دوستان سهیلا، مطلقه و مجرد بودند.  دوستان سهیلا که هنوز ازدواج نکرده‌اند یا ازدواج ناموفقی داشتند، نمی‌توانند راهنمای خوبی برای ازدواج کردن باشند. بهتر است سهیلا دوستانی از میان خانم‌های متأهل خوشبخت پیدا کند.

 

 

اگر شما خانم مجردی هستید که دوست دارید ازدواج کنید، پیشنهاد می‌کنم این مقاله رایگان را مطالعه کنید:

چگونه ملکه هرا را در خود شکوفا کنید؟

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

narsius

سلام خانم دکتر عزیز
من این فیلم رو دیدم و میتونم بگم واقعا فیلم تلخی بود و تا چند روز خیلی روی من تاثیر داشت، این نکاتی که فرمودین مسلما کارگردان هدفش بازگو کردن همین موارد بوده و نشون دادن واقعیتی که در خانم های سن بالای کشور ما وجود داره، شاید اصلا قصدش مثل اکثر فیلمایی که اخیرا با پایان باز میسازن صرفا بیان مشکلات یک خانم مجرد حتی نه تا این سن بلکه کمتر در کشورهایی مثل کشور ما بوده بدون ارایه راه حل

پاسخ
گیس گلابتون

بله. شاید هدفش همین بوده. تازه یک مشکل دیگر را نگفته: وسوسه صیغه شدن با یک مرد متاهل...

پاسخ
مهرنگار

ازدواج مدرسه رشد فردی است. چقدر این جمله شما رو دوست دارم.

پاسخ
ninakiani

سلام خانم دکترعزیز.راستش حتی من که فیلم رو ندیدم حالم از فکر کردن به این موضوع بدمیشه...مسئله مجرد بودن در ۴۰سالگی و نداشتن فرزند را فقط کسی درک میکنه که همون وضعیت را داشته باشه ....این چه موضوعیه که مطرح بشه و فیلم بشه حس ناامیدی را به آدم منتقل میکنه

پاسخ
گیس گلابتون

خب... نمیشه گفت هر موضوعی که حال عده ای را بد کند، نباید موضوع فیلم باشد. همه فیلمها هپی اند و شادمان نیستند.

پاسخ
mahkameh

سلام عزیزم
مرسی از توضیحات عالی که دادین. من این فیلمو ندیدم و ترجیح هم میدم نبینم .
عاشق یه جمله شدم که شدیدا مشکل منه
سهیلا باید با نازک نارنجی بودن خداحافظی کند. من تا الان فکر میکردم آدم حساسی هستم . پس آدم قلدری هستم ... کاملا درسته
ای کاش میتونستم درستش کنم

پاسخ
گیس گلابتون

البته که می توانید درستش کنید. لازم است پذیرش خود را بالا ببرید. در خداحافظ خشم آموزش داده ام چگونه پذیرش خود را بالا ببرید.

پاسخ
tannaz1989

سلام خانم دکتر عزیز. من چند ماه پیش درباره این فیلم توی ویکی پدیا خوندم اما همون موقع چون حدس زدم با دیدنش حالم بد میشه دیگه فیلم رو ندیدم. دلم میخواد تک تک جملات این مقاله تون رو حفظ کنم و بعد به کار بگیرم چون متوجه شدم که منم اشتباهات این جوری دارم مثل سرشار از حس خجالت بودن و ناراحتی برای مجردیم و... واقعا از شما ممنونم. چقدر عالی این نقد رو نوشتید.

پاسخ
گیس گلابتون

عزیزززدلم... مجرد بودن هیچ خجالتی ندارد مطمئن باشید شما در هر سنی می توانید ازدواج کنید. مطمئن باشید.

پاسخ
nasishad

سلام.
ممنونم از نقد بسیار زیباتون.واقعا از نقدتون خوشم اومد.
من این فیلم رو قبلا دیده بودم و تنها نکته جالبش به نظرم بازی محشرخانم داود نزاد بود.حس من این بود که فیلم با یک تفکر سنتی ساخته شده که اگه زودتر ازدواج کردید و از فرصتهاتون استفاده کردید که کردید در غیر این صورت باید عمری در آه و حسرت بسوزید.
نقد شما عالی و امیدوار کننده بود. بازم ممنونم.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. این فیلم بشدت خانم مجرد بالای 35 سال را تحقیر می کند. همان تفکر سنتی مردسالارانه ناراحت کننده.

پاسخ
شاینا

سلام گیس گلابتون عزیز. مقاله خوب و زیبا و دقیقی بود. بگذارید درد و دلی با شما داشته باشم. من آدمی هستم که تجرد و تاهل چندان برایم ملاک دوستی نیست. هم در محیط دانشگاه و هم از طریق خانواده دوستان متاهل داشته ام و دارم. چون به مدت طولانی با هم در ارتباط بوده ایم درباره خودم توضیح جدیدی ندارم جز اینکه در شرایط شروع بحران اقتصادی من خودم را کاملا آماده ازدواج کرده بودم و هر گاه صحبت از ازدواج می شد می گفتم من مانعی برای ازدواج نمی بینم و اتفاقا در این شرایط ازدواج می تواند شیرین تر و آسان تر و کم حاشیه باشد. خوب همه می دانستند که من جدی حرف می زنم و جوابشان فقط سر بلند کردن و نگاهی کوتاه بود که حسی غریب و نچسب داشت.

چه بگویم ؟ به هر حال زندگی بالا و پایین دارد و پای انتخاب درست ایستادن خیلی ها را در مقابل انسان قرار می دهد. اما خوب معنی اش این نیست که تفکر این افراد همیشه همین گونه باقی می ماند. بالاخره آدم ها روبوت نیستند. خود ما هم روزی تصمیم به تغییر گرفتیم.لبخند

پاسخ
m.motamedpooya@gmail.com

گیس گلابتون جان وقتی خانومه نقش شما رو بازی می کرد،بیشتر متوجه زیبایی ریتم کلام ، آهنگ و زیر و بم صدای شما شدمگلقلب

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. شما لطف داریدخجالت

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet