مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1395/03/08 09:55

رابطه با مرد متاهل- تجربه شما (3)

سلام آناهیتای عزیز

تجربیات چند تا از دوستان رو که مربوط به بخش ارتباط با مرد متاهل بود، خوندم و تصمیم گرفتم که تجربهء خودم رو هم با شما در میون بگذارم.

اول از خودم بگم که مدرک دکترا دارم و این تجربه مربوط به یکسال و نیم پیش هست، یعنی زمانیکه 36 ساله و سال آخر دکترا بودم. کلا به انسانیت خیلی اهمیت میدم و همیشه از اینکه به این نحو بخوام وارد زندگی کسی بشم و ستون زندگی یه خانواده رو بلرزونم متنفر بودم. قضیه از اینجا شروع شد که یه آقایی در فیس بوک درخواست دوستی دادن و من چون دیدم ایشون با خیلی از دوستای دوران لیسانس من آشنا هستن، ایشون رو اَد کردم. چندماهی گذشت تا اینکه یه روز که تو فیس بوک بودم ایشون شروع کردن به چت. متوجه شدم که بله، هم دانشگاهی سابق هستیم که البته تو دوران کارشناسی همدیگرو نمیشناختیم، چون ایشون ورودی دو سال یعد از من بودن. اون روز من خیلی زود خداحافظی کردم چون می دونستم ایشون متاهل هستن. منتها تا چند روز مرتب برای من پیغام میذاشتن و جویای احوال من بودن. من جدی نمی گرفتم ، چون کلا مردای متاهل به نظر من مهره های سوخته هستن Jو وقتی این همه پسر خوب مجرد وجود داره، من چرا باید وقتم رو صرف یه رابطهء بی آینده بکنم. منتها ایشون به بهانهء اینکه به عنوان یه دوست قدیمی دوست دارم باهات درد دل کنم شمارهء منو گرفتن. اشتباه من همینجا بود. چون شروع کردن به روزی ده ها بار مسیج دادن و ابراز علاقه کردن و درخواست دیدار. تصورش رو بکنین برای دختر عاطفی مثل من که همیشه تنها بودم و سر خودم رو با درس و ورزش و تدریس کردن پر می کردم، دریافت این همه محبت چه وابستگی می تونست ایجاد کنه. عجیب اینجا بود که ایشون تازه 2 ماه بود ازدواج کرده بودن، اونم با عشقشون که 9 سال دوست بودن. اصلا متوجه نمی شدم چرا دارن اینکار رو می کنن. هرچند که متوجه شدم ظاهرا شروع زندگی با ناراحتیا و دلخوری هایی همراه بوده. در حین این ارتباط تلفنی و دیدارهای کوتاه که کلا 6 هفته طول کشید، متوجه شدم من لیاقتم خیلی بیشتر از این هاست. حقم هست که نفر اول یه رایطه باشم. گذشته از این متوجه شدم دارم مثل کسایی رفتار می کنم که همیشه ازشون متنفر بودم. مثل دخترای بدبختی که به هر قیمتی حاضرن توجه بگیرن و متوجه نیستن دارن پایه های یه زندگی رو می لرزونن. خلاصه به صورت انقلابی این ارتباط نوپا رو تموم کردم وهیچ جای برگشتی برای اون آقا نذاشتم. ولی بعد از اون ماه های سختی رو گذروندم. دوباره به غار تنهایی خودم پرتاب شده بودم. چند ماه از یه مشاور خوب کمک گرفتم تا کم کم اوضاع رو به راه شد.

همیشه افسوس می خورم که چرا اونهمه موقعیت ازدواج خوب رو به امید یه چیز بهتر و بالاتر از دست دادم که حالا به خاطر فشار تنهایی بخوام هر چند به مدت کوتاه به ارتباطات اینچنینی فکر کنم.

فقط خواست باهاتون درد دل کنم. اگر دوست داشتین می تونین مطلبمو تو سایت بذارین، فقط لطف کنین اسممو نگین.

 ممنون

 

گیس گلابتون: متشکرم تجربه‌تان را با در میان گذاشتید و خوشحالم از این دام فرار کردید.

 

دوستان گرامی، توجه بفرمایید سه خانمی که لطف کردند و تجارب خود را با ما در میان گذاشتند، همگی توانستند بر افسون مرد متأهل فریبکار غلبه کنند. چه بسیار خانم‌هایی که سالهاست در این دام گرفتارند و هرگز در مورد رابطه پنهانی‌شان با ما صحبتی نخواهند کرد. امیدوارم این تجربه‌ها به شما نشان بدهد چه موقع در مقابل چنین افرادی ضعیف و بی دفاع خواهید بود و روش‌ها و ترفندهای آنها چیست تا شما هرگز فریب نخورید.

 

امیدوارم روزی بیاید ما خانم‌ها هوای همدیگر را داشته باشیم و به یکدیگر خیانت نکنیم، هرقدر مردی فریبکار باشد، نباید بتواند  به خاطر هوسبازی زندگی دو زن (و چند بچه) را بازیچه هوسبازی خود کند.

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

sun.sun

سلام گیسوجان متاسفانه تعداداین روابط زیادشده بنده در محل کارم متوجه شدم که بین دوتا ازهمکارانم که متاهل بودن همچنین رابطه ای صورت گرفته. همکارخانم که رابطه صمیمی بامن داشت ازم خواست ایشون راهنمایی کنم. منم آنچه که شرط عقل بود به ایشون گفتم ،وایشون نیز باتوجه به تصمیمی که گرفته بودکاریابی کردن وبه شهرستان دیگه ای منتقل شدن. بعدازانتقالی ایشون دیگه نمیدونم چه اتفاقی بین این دو نفر در جریانه، آیابازهم ارتباط دارن یاخیر ،اینکه فاصله توانسته در ارتباط بین این دو سردی ایجادکندیاخیربازهم هیچ اطلاعی ندارم زیرا نخواستم خودم رو وارد مهلکه کنم.
امیدوارم که تمام بانوان ایران زمین گرفتار چنین دامهایی نشوند.

پاسخ
فرزان جونی محمدی

سلام به همه .وای خانوم دکتر تو رو خدا به من بگین جریان چیه ؟چطور مشه مردی که فقط 2 ماه از ازدواجش با عشقش گذشته دنبال یک رابطه دیگه میگرده؟علتش چیه؟ما متاهلا چیکار باید بکنیم که خدای نکرده همچین اتفاقایی نیوفته؟ناراحتوحشتناک

پاسخ
گیس گلابتون

نمی دانم...

پاسخ
فرزان جونی محمدی

دوست خوبم به شما تبریک میگم خودتو نجات دادی .تو لایق یه ازدواج عالی و موفق هستی .کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است خانم دکتر رو بخون .به من خیلی کمک کرد .

پاسخ
sahara57

دوست عزیزم بهت تبریک میگم که خیلی زود از این رابطه بیرون اومدی و اجازه ندادی یه مرد به خاطر سرخوردگی های شخصی خودش از تو سوءاستفاده کنه. دقیقا حالتو درک می کنم. من هم به خاطر رسیدن به یه عشق رویایی خیلی ها رو رد کردم و حالا که همسن خودت هستم افسوس می خورم که چرا قانع نبودم. اون زمان واقعا نمی دونستیم که چند سال دیگه چقدر نیازمند محبت و توجه هستیم و به همین خاطر چقدر ممکنه ضعیف بشیم و با انسان آرمانی که از خودمون سراغ داریم فاصله بگیریم. امیدوارم به زودی زود یک مرد عالی و مهربون و وفادار سر راهت قرار بگیره. موفق باشی

پاسخ
Maryamii

سلام گیس گلابتون عزیز. من 30 سال دارم و دانشجوی دکتری هستم.سایت شما رو مطالعه می کنم و از تجربیات و صحبت هاتون استفاده می کنم و ازتون ممنون هستم. من ...

پاسخ
گیس گلابتون

خانم دکتر عزیز، ممکنه خواهش کنم سوالات شخصی خود را از یکی این سه طریق بپرسید:
http://www.gisgolabetoon.ir/fa/your-question
سپاسگزار میشوم

پاسخ
zahra-saeed

سلام به همه دوستان.به نظرم از وقتی که روابط بین دختر و پسر و دوستی هاشون عادی شده و نامحرم با محرم فرقی نداره برای بعضی مردم،این مشکلات روز به روز بیشتر شد.وقتی خانمی تو جامعه وجود داشته باشه که به راحتی تن به نیازهای دیگران اونهم از راه غیرشرعی بده دیگه چه استحکام خانواده ای باقی میمونه.همین روابط هست که ازدواج هم کم شده چون مردها وپسرها به راحتی ارضامیشن اون هم توسط برخی خانم های.....تقصیر خودمونه که مسائل حرام رو زیر پاگذاشتیم حالاهم باید نتیجشو بینیم.
اگه خانمی باآقایی مخصوصا آقای متاهل سنگین برخورد کنه و حدوحدودو بهش نشون بده با رفتارش هیچ آقای متاهلی جرات نمیکنهه به همچین خانمی نزدیک بشه.پس مقصر خودمونیم که شرایطی رو فراهم میکنیم تا مورد سو استفاده قرار بگیریم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم نظرتان را نوشتید. هرچند ما تفاوت دیدگاه داریم. من صدها مورد خانمهای متین و محترم را میشناسم که مورد پیشنهادهای نامناسب قرار گرفته اند. یک مثال خیلی ساده خدمتتان عرض می کنم که حتم دارم برای شما هم پیش آمده است: اگر کنار خیابان منتظر تاکسی بایستید، تقریبا محال است چند ماشین جلوی پای شما توقف نکنند! قصد آنها مسافرکشی نیست. بلکه قصد بدی دارند. این کار آنها ارتباطی به رفتار خانمها ندارد. باز هم ممنونم نظرتان را نوشتید. خواهش می کنم در آینده هم ما را از نظرات خوب خودتان بی بهره نگذارید

پاسخ
vidaazeri

خوب این خانم کلی سخن گفتند. اگر این راننده ماشینها امیدی نداشته باشند که توقف نمی ین راننده ها حتما امیدی دارند که این کار رو می کنند. اگر کلا جامعه سالمتری از نظر اخلاقی داشتیم راننده های کمتری جلوی ما توقف می کردند.
ولی معمولا افراد اشنا به خانمهای محترم دور و برشان پیشنهاد مستقیم نمی دهتد و یا به غریبه ها می دهند یا با دوز و کلک آنها را به دام می اندازند.

پاسخ
گیس گلابتون

بله اگر جامعه سالمتری داشتیم این مشکلات کمتر بود. ولی متاسفانه برخلاف تصور شما بیشتر روابط خارج از عرف بین افراد آشنا اتفاق می افتد

پاسخ
ka2020

سلام ، اما من باید بهتون بگویم که دیگر کمتر کسی به این موضوعات فکر می کند . بهتر است به جای حرام و حلال فکر کردن عمیق تر فکر کنید . مساله خیلی عمیق تر است و الان دیگر کسی به حلال و حرام بودن فکر نمی کند . موضوع نیاز به رابطه است که در اینجا سعی می شود نیاز فرد بازگو شود و راه حل درست به آن داده شود . اینکه بگویم فلان کار حلال یا حرام است دردی را دوا نمی کند . همه می دانند که حلال و حرام چیست اما دیگر کسی برایش مهم نیست . مهم این است که این را درک کنید که دختر و پسر امروزی دیگر مثل سی سال پیش فکر نمی کند .

پاسخ
شاینا

دوست عزیز به شما تبریک می گویم. به خداوند توکل داشته باش و خودت را دوست داشته باش. عاشقانه خدا و خودت را دوست بدار.
گیسو جان دکتر شیری یک حرف حساب زد که هیچ وقت یادم نمی ره. ایشان گفت برخی تنهایی ها هست که همیشه با آدم هست و با ازدواج پر نمی شه. ما باید انتظار واقع بیگانه از ازدواج داشته باشیم. نمونه اش همین آقایی که شرح حالش را خواندیم و ۹ سال ادعای عاشقی داشته. گیسو جان خیلی دلم می خواهد راجع به این مبحث تنهایی و منزوی شدن خانم های مجرد صحبت بشود. مردهای فریبکار اکثرا از این در وارد می شوند.
البته شبکه های اجتماعی هم خطر خودش را دارد. بهتر است با همان آدم هایی که می شناسیم ارتباط مجازی داشته باشیم و تدابیر حفاظت در فضایی مجازی را دست کم نگیریم.

پاسخ
zahra-saeed

خواهش میکنم گیسو جان.برای من هم از این موارد خیلی بیشمار پیش اومده اما اولش اون آقا فکر میکنه من بهش راه میدم ولی با اخلاقم بهش نشون میدم واونم خودشو سریع جمع میکنه.همین هفته پیش با استادمون درحال گاواژ مریض بودیم بعدش استاد یک کلمه خنده داری گفت و منم خندم گرفت از اون لحظه به بعد هردقیقه میومد پیش من و چرت وپرت میگفت و کم کم داشت خودمونی میشد.البته چون متاهل هستن من سریع خودمو جمع کردم و بهش اخم وبی محلی کردم اونم دیگه متوجه شد و چیزی دیگه ای نگفت!😁مردهاخیلی زود خودمونی میشن واگه بهشون پا بدی و به قول بعضیا چراغ سبز نشون بدی دیگه تاتهشو میرن.........

پاسخ
گیس گلابتون

بله. همینطور است. آنها پیشنهاد نامناسب میدهند و ما می توانیم رد کنیم. ولی گاهی اوقات سپر دفاعی آدم ضعیف میشود. همانطور که قبلا نوشتم: بعضی ها دوست دارند وارد روابط ممنوعه شوند. آنها را که هیچ. ولی بعضی ها دوست ندارند وارد چنین روابطی شوند، ولی فریب می خورند. انشاالله شما همیشه قوی باشید و بتوانید نه بگویید. باز هم ممنونم که نظرتان را نوشتید.

پاسخ
vidaazeri

سلام می خواستم بپرسم ....

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. این سوالی جداگانه است که شاید در پستی جداگانه آن را مطرح کنم. سپاسگزارم نظرتان را می نویسید

پاسخ
شاینا

گیس گلابتون عزیز شما سالها تجربه درسی و کاری در کنار آقایان دارید. پست های آموزشی شما در مورد طرز رفتار در محیط کاری واقعا کاربردی است. یک بار گفتید دوست دارید تجربه های کاری خود را بنویسید. یک جنبه از تجربه کاری خانم ها همین برخورد با آقایان مختلف در طول سالهای فعالیت حرفه ای است.
اگر محصولی داشتید که راهنمای خانم ها برای امنیت اخلاقی و روانی در محیط کاری ، طرز برخورد با مراجعان و همکاران و روسا و پییشرفت در مشاغلی به غیر از کارآفرینی باشد خیلی عالی می شود. یک محصول راهنمای جامع برای خانم های ایرانی.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. حتما. متشکرم از پیشنهاد شما

پاسخ
ماهی 1

سلام گیس گلابتون عزیزم
من وقتی این پستو خوندم مخم هنگییید یعنی چی بعد از 9 سال بودن با عشقشون و دو ماه بعد از ازدواج این آقا این کارو کردن؟؟؟؟
چظوری آخه ؟؟؟الـــــامان وییییی چی بگم بوخوداااگریهگریهگریهمتفکر
هی روز گار .....
خواهش مینم میشه نظرتونو درباره افرادی مثل این آقا بگین ؟؟چطوری بفهمیم آقایی که داره بهمون ابراز علاقه میکنه آدم دو رویه ؟؟
آخه 9 ساااااال ؟؟؟؟؟
ی سوال آخر چرا یمرد اینطوری میشه میدونم دلایل بسیاری داره ولی اون دلیل اصلیه چیه ؟؟خیلی دوس دارم بدونم و برام سواله ؟؟؟متفکرمتفکر
میشه از تجربه هاتون بگین واقعا نیازمندیم به دردمون میخوره
متشکرم به خاطر همه خوبیهاتون این گلها تقدیم به شما گلگلگل
(من برم که این پست با من چه ها که نکرد هییییگریهگریه)

پاسخ
vidaazeri

سلام گیس گلابتون جان یک سوال که اگه دوست ندارین سوالو مخفی کنین.سوالی مطرح میشه که اگر نیاز جنسی اقایان بیشتر از خانمش باشه چه باید بشه؟ اون خانواده که به ارامش نمی رسه.چند همسری هم که پذیرفتی نیست تو جامعه ما.
شاید به خاطر همین موضوع اقایان متاهل دنبال شکار خانمهای مجرد هستند. متاسفانه در جامعه ما کسی اطلاعات درستی در این باره ندارد و نمی داند که بین افراد ممکن است هم فازی وجود نداشته باشد. و موقع انتخاب همسر به این موضوع دقت نمیشود. واقعا چه مشکلات غیر قابل حلی در جامعه وجود دارد.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خانمها و آقایان کشور ما، آموزش جنسی ندیده اند. چه بسا همان آقایی که معتقد است نیاز بیشتری دارد، در واقع نمی تواند همسر خود را راضی کند و او را از رابطه فرار می کند!!! کلاس های آموزش جنسی، روابط زن و شوهر را صیقل می دهد. البته کلاسها باید برای زوجین باشد. کلاس برای خانمها به تنهایی کافی نیست.

پاسخ
vidaazeri

ممنون از پاسخ جالبتون. این کلاسها حضوری هستند؟ در تهران کدام کلاسها توصیه می شود؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. من نمی توانم اینجا کلاسی را معرفی کنم. ولی معتقدم جوینده یابنده بود. هروقت شاگرد برای یاد گرفتن حاضر باشد، استاد خود را پیدا می کند.

پاسخ
ka2020

سلام ، شما می توانید یه متخص های سکسولوژی مراجعه فرمایید .

پاسخ
minou

با سلام به گیس گلابتون عزیز
من حدود هفته قبل اینجا نظر داده بودم که شامل یک سوال بود
اما هنوز جوابی نگرفته ام
لطفا بررسی کنید
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. سوال شما را به خاطر ندارم. لطفا دوباره بپرسید. البته به شرطی که مربوط به این پست باشد و درخواست مشاوره و سوال شخصی نباشد. چون سوالات شخصی حذف می شود.

پاسخ
minou

سوال من این بود:(لطفا اگر سوال من مشاوره محسوب میشود بگویید)....

پاسخ
گیس گلابتون

بله. این سوال مشاوره خصوصی محسوب می شود.

پاسخ
amitis2017

من تا میفهمم طرف متاهله مستقیما بهش میگم که خوشم نمیاد با هم ارتباط داشته باشیم و کاتش می کنم اگرچه یه سری هاشون واااقعا جذابن و برا من همچین مردایی البته با ورژن مجردش آرزو هست... اما یه عهد محکم دارم که مرد متاهل خط قرمزه

پاسخ
tahora

سلام خانوم دکتر آناهیتای عزیزم چه خوب که شمارو زود پیدا کردم بارها اتفاق افتاده که صحبتها و نوشته های سایتتون مثل زنگ تو گوشم صدا کرده.مثل این آخری انقدر متعجم که هنوز باور نمیکنم.متاسفانه من هم تو موقعیت پیشنهاد ارتباط دوستانه با آقایی که ریس مجموعه ای مشغول به کارم و هردو کاملا خانواده همدیگر رو میشناسیم قرار گرفتم و اگر نکات آموزنده شما نبود شاید خیلی دیر متوجه نیت این پیشنهاد میشدم این آقا متاسفانه چندین نفر از اعضای خانواده رو از دست داده بودن و همسرشون بشدت بیماری سختی دارن و کاملا برای دخترهای با عاطفه تله مناسبی هستند.چه خوب که شمارو داریم.قلبلطفا همیشه باشید.گل

پاسخ
گیس گلابتون

به شما تبریک میگم که در دام نیفتادید. شما خانم باهوشی هستید. به شما افتخار می کنم

پاسخ
ملکه جمال

سلام خدمت خانم دکتر عزیز و بقیه دوستان که نظر منو میخونند و امیدوارم به من کمک کنند. من خودم شخصا از رابطه با مرد متاهل همیشه فراری بودم. اما شرایطی برای من پیش آمد که الان با شما در میان میگذارم. من همکاری دارم 45 ساله با دو فرزند 8 و پنج ساله. خودم 32 ساله و فرهنگی هستم. همسر ایشون ام اس داره و به سختی راه میره. دکتر بهش توصیه کرده از عصا استفاده کنه. مسیر طولانی را روی ویلچر میشینه. پیاده روی نمیکنه. گاهی بی اختیار روی زمین میفته و کلا این مساله روی زندگی زناشویی همکار ما اثر گذاشته. این اطلاعات را مستند دارم چون یه بار از روی شیطنت دخترونه فیلمهای مسافرتشون را یواشکی دیدم شیطان
خلاصه این آقا قبل از منم قصد ازدواج داشته و اطرافیان بهش توصیه کردند ازدواج مجدد بکنه. از این نظر خیالم راحته که من نقشی در اساس کار نداشتم و شرایط این وضع را برای این آقا فراهم کرده. بعد از دوسال رابطه کاری و این اواخر هم رابطه صمیمی و تلاشی که این اقا برای به دست آوردن دل من به خرج داده میخوام رابطه را تمام کنم. چون نمیتونم زن دوم بشم. از یه طرفم نمیخوام عامل طلاق بشم.
این اقا خودشم نمیخواد زندگی اولش را از هم بپاشه. میگه من و همسر مثل خواهر و برادر زندگی میکنیم ولی بگما با هم مسافرت میرن البته میگه به خاطر بچه ها... خانم دکتر عزیز این رابطه را چطوری ارزیابی میکنید؟ ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. فرض کنیم خدای نکرده شما پس از ازدواج، بیمار شوید، زمینگیر شوید. خوشتان می آید همسرتان شما را طلاق بدهد و یک زن جوان تر بگیرد؟
این که انتظار داشته باشید این آقا همسرش را در این وضعیت طلاق بدهد، یعنی انتظار دارید نامردی کثیف باشد. آن هم با دو کودک کوچک.
آیا شما حاضرید همسر دوم باشید؟ آیا همسرش طاقت دارد هوو داشته باشد؟ من نمی دانم. به همین دلیل تصمیم نهایی با شماست.

پاسخ
ملکه جمال

واقعا ممنونم از پاسخ شما. نه خانم دکتر من نمیتونم زن دوم باشم. با روحیات من سازگار نیست. حوصله کنترل و رقابت ندارم. مسلما هیچ زنی هم دوست نداره هوو داشته باشه. تصمیم گرفتم کلا از این رابطه بیام بیرون. سپاس از شما

پاسخ
FATEMEH2

گیس گلابتون نیاز به کمک دارم شدید تا الان نتونستم راجب این مساله با کسی صحبت کنم تا راهنماییم کنهتازه این ساستو پیدا کردم.23 سال دارم دوساله با همکارم که36ساله و متاهل است و دارای دو فرزند پسر و دختر است وارد رابطه شدم این اقا قبل از اینکه من وارد زندگیشون بشم در حال جدایی بودن و مشکلات زیادی داشتن من باعث و بانی این مشکلات نبودم و نیستتم ایشون قصد ازدواج با من را دارد ولی تا وقتی که برنامه طلاق تمام نشودنمیتوانیم کاری کنیم من نمیدونم ایندم چی میشه نمیدونم خانوادم با این قضیه چه عکس العملی نشون میدن من و این اقا هیچ مشکلی از نظر اخلاقی و فرهنگی نداریم ولی مشکل من اینجاس میترسم از اینده میترسم از برخورد بقیه واقعا نمیدونم چیکار میشه کرد شاید اگر به عقب برمیگشتم این رابطرو قبول نمیکردم ولی الان شرایط فرق میکنه(خیلی مختصر گفتم)

پاسخ
گیس گلابتون

نمی خواهم شما را نومید کنم، ولی قبل از این که بترسید و نگران آینده باشید، باید دید آیا این آقا همسرش را طلاق می دهد؟!


وقتی زن و شوهر با هم اختلاف دارند، اگر هوش هیجانی کمی داشته باشند، به جای حل اختلافات خود، وارد روابط خارج از ازدواج می شوند. یعنی به جای حل مساله، مساله را مشکل تر می کنند.


مردهایی که به همسرشان خیانت می کنند، معمولا همسرشان را طلاق نمی دهند. آنها زندگی خانوادگی و معشوق شان را همزمان میخواهند.


اگر در این موارد طلاقی صورت بگیرد، معمولا از طرف زن است. یعنی زن می فهمد شوهرش دارد به او خیانت می کند و درخواست طلاق می دهد.



دوست عزیز... من فکر نمی کنم این آقا همسرش را طلاق بدهد. ازدواج با او را صلاح نمی دانم چون او آدم کم هوشی است. خودش، همسرش، دختر و پسرش و شما را به دردسر انداخته است. این آدم 13 سال از شما بزرگتر است و از شما سوءاستفاده کرده.


البته اگر ایشان از همسرشان جدا شد، شما مختار هستید به توصیه من گوش کنید یا نکنید. این زندگی شماست. شما می توانید هرچه می خواهید با زندگی تان بکنید.

پاسخ
m

گیس گلابتون عزیزم
یک مشکل بزرگش که ما داریم و یاد نگرفتیم نه گفتنه.خجالت میکشیم یا فکر میکنیم بد میشه یا طرف چه فکری میکنه و ....
تجربه من قاطع بودنه نه به معنای خشن بودن یا بی یادب بودن.
به طور مثال همسر یکی از دوستانم که شاید سالی یکی دوبار ببینمشون و اصلا فکر نمیکردم اینطوری باشه روی اینستا و تلگرام کلیپ های مختلف میفرستاد و من توجه نمیکردم یا یه مرسی میفرستادم بعد از مدتها کلیپها مورد دار شد و من واقعا مونده بودم چه کنم و حتی وقتی که همسرش مسافرت بود به من زنگ زد و احوالپرسی.کاملا مستقیم براش نوشتم که فکر کنم کلیپها رو اشتباهی برای من میفرستی و لطفا نفرست.خودش زنگ زد عذرخواهی کرد و الکی گفت که میخواسته برای دوستای پسرش بفرسته و میدونه چطور بدست من رسیده و ایا کس دیگه ای متوجه شده یا نه.و همه چی تمام شد و به خیر گذشت.

پاسخ
گیس گلابتون

بله ممکنه این باشه، اگر نتوانیم نه بگوییم مورد سوءاستفاده قرار می گیریم، اما وارد رابطه نمی شویم. همانطور که این سه دوست گرامی نوشتند علت این که وارد رابطه با مرد متاهل شدند تشنگی عشق بوده. آنها تشنه عشق و توجه مردانه بودند و محبت های مرد متاهل را پذیرفتند. آنها مورد سوءاستفاده قرار نگرفتند، بلکه می خواستند مورد محبت قرار بگیرند.

پاسخ
FATEMEH2

گیس گلابتون جون سلام فاطمه2 هستم مشکلمو بهتون گفته بودم...امروز این رابطرو تموم کردیم حالم بده خیلی بده حس خلا دارم حس میکنم زمان ثابت ایستاده دیگه هیچ قلبی تو سینه ندارم واسه زدن گلوم پر از بغضه گیس گلابتون جو من چیکار کنم حالم خیلی بده احساس میکنم دیگه نمیتونم زندگی کنم زندگی واسم معنی نداره من دوسش دارم هنوزم چیکار کنم بتونم کنار بیام چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید.........

پاسخ
گیس گلابتون

بله... قطع رابطه عاطفی دشوار است. آدم احساس می کند دارد نفسش بند می آید و قطعا می میرد. خبر خوبی دارم: هیچکس از عشق نمرده! آدمهایی که خودکشی می کنند هم زمینه افسردگی و اختلال شخصیت دارند، وگرنه عشق آدم را نمی کشد، قوی تر می کند.

ترمیم دل شکسته در کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است را انجام بدهید تا انشاالله کم کم آرام بگیرید. به شما تبریک میگویم شما خانم شجاعی هستید.

پاسخ
Mary 3d

گیس گلابتون عزیزم ، خیلی ممنونم که این تجربیات رو برای ما منتشر می کنید.قلب
باید بگم منم لبه ی این پرتگاه هستم و این مطالب خیلی روشنم کرد و بهم آگاهی داد.
توی این مدت اتفاقهای جدید و عجیبی برام افتاده که اجازه بدید براتون تعریف کنم.خنثی
حقیقتش اینه که من به تازگی تمرینات کتاب ازدواج رو تموم کرده بودم و درست در روزهایی که منتظر یه اتفاق جدید بودم، بدون این که به دنبال کار رفته باشم ، یه شغل عالی با درآمد خوب و مطابق رشته تحصیلی ام بهم پیشنهاد شد. عینک
به فال نیک گرفتم و گفتم این شروع تغییرات مثبت تو زندگیمه و حتما قراره توی محل کار جدیدم با همسر آینده ام آشنا بشم.تایید
روز اول حضور در محل کارم، به آقایی معرفی شدم که قرار بود باهاش همکاری نزدیک داشته باشم. آقایی محترم و مهربون و خوش قیافه که همه مشخصاتی که من 21 روز تمام نوشته بودم رو داشت ، با یه تفاوت کوچیک ، اینکه متاهل بود و دو تا بچه داشت !!!!!من نبودم
این آقا خیلی زود همه جوره نشون داد که مجذوب من شده .
البته من از همون اول تمام تلاشم رو کردم که مقاومت نشون بدم ، بهش رو ندم و اجازه ندم باهام درد و دل کنه.
الان چهار ماهه که دارم مقاومت می کنم ، ولی میترسم آخر سر مقاومتم رو بشکنه.
همونجوری که گفتید ، مردان متاهل خیلی جذاب و کار بلد هستن. حتی اگر بهشون رو ندی ، بازم بلدن چه جوری با دلبری های ریز و حمایت های غیر مستقیم با احساسات آدم بازی کنن. حس می کنم کم کم داره گیرم میندازه.
وضعیتم گیج کننده است ، نمیخوام کارم رو از دست بدم ، از طرفی مجبورم به خاطر موقعیت کاریم هر روز این آدم رو ببینم و سر یک میز کنار دستش بشینم و باهاش صحبت کنم. از طرف دیگه پروژه ازدواجم داره دیر میشه و میخوام تمرینات بار دوم رو شروع کنم ، ولی میترسم باز جذابیتم بره بالا و دردسر بشه.
نمیخوام فرار کنم ، میخوام بمونم و مبارزه کنم ، ولی راهش رو بلد نیستم.
راهنمایی ام کنید...

پاسخ
گیس گلابتون

بله... این مشکل بزرگی است که خانمهای ما با آن دست به گریبان هستند. آنها نمی دانند چگونه مودبانه نه بگویند و حد و مرز روابط خود را تعیین کنند. من شما را نمی شناسم. از کاراکتر و شخصیت شما خبر ندارم. پس پاسخ من خیلی کلی است. امیدوارم مفید باشد. به رئیس خود بگویید میز شما را عوض کند تا کنار این آقا نباشید. وقتی این آقا به سراغ شما می آید، بدون لبخند صحبت را کوتاه کنید. بشدت نشان بدهید که سرتان شلوغ است. اگر باز هم اصرار کرد، خیلی واضح به او بگویید آقای فلانی من و شما باید حرف بزنیم. بعد یک گوشه ای، در همان محل کار، به او بگویید اینجا محل کار است و رفتار شما باعث می شود من معذب باشم. ممنون می شوم از این به بعد رابطه ما در حد دو همکار باشد و بس. هیچ درددل و حرف شخصی بین ما نیست.
نترسید! اینطوری کار خود را از دست نمی دهید بلکه احترام خود را به دست می آورید.

پاسخ
ka2020

عالی بود . مرسی .

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet