مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1399/12/05 09:41

چگونه برای ازدواج آماده شوید؟

هر روز از من پرسیده می شود: کدام محصولات آموزشی گیس گلابتون را استفاده کنم تا برای ازدواج کردن آماده شوم؟ این مقاله، پاسخ جامعی برای شماست:

 

اگر بخواهم خیلی کوتاه پاسخ بدهم چطور برای ازدواج کردن آماده شوید، می‌گویم این چند گام را طی کنید:

یک) در دوره رایگان گیس گلابتون ویژه خانم‌های مجرد ثبت‌نام کنید.

دو) سپس کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است! را تهیه و تمریناتش را انجام دهید. تمرینات حدود 70 روز طول می‌کشد.

سه) اگر خواستگاری پیدا نکردید، برای بار دوم تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است را انجام بدهید.

چهار) اگر باز هم اتفاقی نیفتاد شدیداً توصیه می‌کنم فوق سری: از آشنایی تا سر سفره عقد را تهیه کنید. زیرا لازم است به‌طور کامل در زمینه همسریابی آموزش ببینید.

 

 

و اگر بخواهم پاسخی مفصل به سؤال شما بدهم، می‌گویم شما که می‌خواهید ازدواج  کنید لازم است انرژی هرا را در خود تقویت کنید و تاج ملکه را بر سرتان بگذارید. من راهنمای یک سال و یک‌هفته‌ای برای تقویت کهن‌الگوی هرا نوشته‌ام که توضیح کامل آن در این مقاله آمده است: چگونه ملکه هرا را در خود شکوفا کنید؟

 

برای بالا بردن کیفیت کهن‌الگوی هرا، استفاده از این پنج آموزش را توصیه می‌کنم:

  1. فوق سری – از آشنایی تا سر سفره عقد
  2. خداحافظ خشم
  3. جذابیت فوری
  4. مدیریت زمان در شش روز و نصفی
  5. کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است

 

گل سرسبد آموزش‌های من برای خانم‌های مجرد، فوق سری – از آشنایی تا سر سفره عقد است، شامل 21 ساعت آموزش که به همراه خداحافظ خشم، جذابیت فوری، مدیریت زمان در شش روز و نصفی و کتاب ازدواج مثل آب خوردن، نتیجه را حتمی می‌کند.

 

ولی اگر می‌خواهید کمتر هزینه کنید، به جای فوق سری پیشنهاد می‌کنم این سه آموزش را تهیه کنید:

  1. جذابیت فوری
  2. کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است
  3. مردهای خوب را از دست ندهید!

 

بسیاری از خانم‌ها با انجام یکی دو بار تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است، به‌راحتی ازدواج می‌کنند. این خانم‌ها موانع ذهنی زیادی برای ازدواج کردن ندارند و با تمرکز روی ازدواج، خیلی زود متأهل می‌شوند.

اگر شما یکی دو بار تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن را انجام دادید ولی نتیجه دلخواه را نگرفتید، یعنی برای ازدواج آماده نیستید، پس باید کیفیت کهن‌الگوی هرا را در خود بالا ببرید. چگونه کیفیت کهن‌الگوی هرا را در خود بالا ببرید؟ بفرمایید و روی این لینک کلیک کنید:

چگونه ملکه هرا را در خود شکوفا کنید؟

 

 تا وقتی کیفیت هرا را در خود بالا نبرید، ازدواجی در کار نخواهد بود.

از من گفتن، از شما هم انشاالله شنیدن!

 

 

 

 

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
banooFatemeh

سلام گیس گلابتون عزیز
من ۳ بار تمرینات ازدواج انجام دادم و در آخر با مرد ایده آلم آشنا شدم ولی رابطه ام خیلی زود خراب شد !بعد کلا رابطه رها کردم و شروع به سفرهای مجردی کردم 😅
ولی باز خداحافظ خشم و پاکسازی انجام دادم و جدی روانکاوی با مشاوره ادامه دادم و خیلییی تغییر کردم !!

جالبه ارتباط من با این آقا تغییر کرد و فکر کنم انرژی هرا به زندگیم خود به خود دعوت شد چون خیلی پارتنرم بهم احترام میذاره و رابطه مون یک صمیت همراه با احترام پیدا کرده !یعنی تقریبا ما یکساله و نیم درگیر هم هستیم !و جالبه با هر تغییر و حال بهتر من ارتباط مون تغییر میکنه
و الان خانواده هامون در جریان هستند 🙂

به نظرتون گیس گلابتون عزیز با این تفاسیر من فوق سری بخرم یا نه؟؟چون صادقانه که با خودم روبرو شدم دیدم تا پذیرش کامل تعهد اندکی دیگه جای کار دارم 😁
من ۲۵ ام و آقا ۳۲

پاسخ
گیس گلابتون

نمی دانم بانو جان. اگر خانمی همسر دلخواهش را جذب و عقد کرده، دیگر لازم نیست فوق سری را تهیه کند، چون فوق سری برای جذب همسر دلخواه است. شما الان که یک سال و نیمه با مرد دلخواهتون در ارتباط هستید و خانواده ها در جریان هستند، شاید دیگر لازم نباشه. خود دانید نازنین. من نمی دانم.

پاسخ
banooFatemeh

ولی الان دارم هرا و دیمیتر و پرسفون به زندگیم دعوت میکنم 🥰و زیبایی هاش با تمام آسیب پذیریش دوست دارم
یک سگ کوچولو گرفتم تا رسیدگی به یک کوچولو دیگه هم تمرین کنم 😅

پاسخ
گیس گلابتون

عزیززززززم... چه کار قشنگی. تبریک میگم

پاسخ
banooFatemeh

گیس گلابتون عزیزمن فکر میکنم هنوز هرا به شدت در من پایین هست
برای من خیلی سخته به دیگری و پارنترم توجه کنم و ازش تعریف کنم !تمام توجه ام به خودم هست و پازنتر و هر پسری که باهاش در ارتباط بودم یا گفتن آماده ازدواج نیستی یا خودخواهانه رفتار میکنی!
فکر کنم به جای هرا آفرودیت و آرتمیس من بالاست چون خوشم میاد بهم توجه وتحسین بشه ولی برعکسش انجام نمیدم
چیکار کنم به نظرتون؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

پشتکار شما، دقت شما و خودآگاهی شما را تحسین می کنم. فکر کنم فوق سری را تهیه کرده اید. آن را گوش کنید و ببینید کمک می کند تغییر کنید؟ اگر قبلا گوش دادید، هنوز هرا در شما ضعیف است، پیشنهاد من مشاوره است تا با شما و خصوصیات روحی شما آشنا شوم.

پاسخ
banooFatemeh

فوق سری تهیه کردم ولی هنوز به دست من نرسیده است 🙂🙏شما فرمودین امروز پست میشود بعد چه تایمی به دستم میرسد؟؟خیلییی زیاد بی تابی و اشتیاقش رسیدنش دارم 🥰🥰🥰
من از ۲۱ سالگی دلم خواست ازدواج کنم و با فراز ونشیبهای فروانی مواجه بودم و هنوز بعد چهارسال آماده نیستم
بعد گوش دادن فوق سری حتما اگر مشکلم حل نشد خیلی خوشحال میشم مشاوره داشته باشم😘
من سه بار کتاب ازدواج انجام دادم به شدت مرد ستیز و پرتوقع بودم 😅

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. وقتی بسته از طرف من تحویل پستخانه می شود، دیگر خبر ندارم چه موقع به دستتان می رسد، ولی شاید حدود 72 ساعت، اگر مشکلی در پست پیش نیاید.

پاسخ
banooFatemeh

اگر شماره پست به اشتراک شخص مقابل بزارید خیلی خوب میشه چون اینطوری میتونه زمان رسیدنش چک کنه

پاسخ
گیس گلابتون

بله همینطوره. براتون پیامک می کنم.

پاسخ
banooFatemeh

ممنونم
الان ۴ روز کاری از زمان پست گذشته ولی هنوز بسته به دستم نرسیده شاید مشکلی پیش اومده🙏ممنون میشم چک کنید🙂

پاسخ
گیس گلابتون

من براتون کد رهگیری رو پیامک کردم. به دستتون رسید؟ من چک کردم. در راهه. توجه کنین که الان بین دو تا عیده. همه فروشگاه های آنلاین تخفیف دارن. کار اداره پست سنگینه. لطفا با کد رهگیری که براتون پیامک کردم، مسیر سفارشتون رو پیگیری کنین. نگران نباشین. بزودی به دستتون میرسه.

پاسخ
banooFatemeh

به ایمیل من نزنید لطفا به گوشی پیامک کنید شماره همراهم چک کردم درست بود ولی ایمیل عضویت دیگه ندارم

پاسخ
گیس گلابتون

بله. تا حالا سه بار به موبایلتون پیامک فرستادم. لابد شماره موبایل هم درست نوشته نشده است. لطفا شماره موبایلتون را اینجا بنویسین. عمومی نمی کنم.

پاسخ
banooFatemeh

گیس گلابتون عزیز
خواستم تشکر کنم و این که تا الان مشعول گوش دادن ویسها فوق سری به دقت بودم!
سوالی ذهنم درگیر کرد من الان ویس چهارم هستم و دوباره نیمرخ شخصیتی انجام دادم !ولی نتایج آن نسبت سال ۹۹ که برای اولین بار انجام دادم به کلی تغییر کرده
فکر میکنم تاثیر محصول خداحافظ خشم باشه!چون گفتید که این نیازها ثابت هستند ولی من سال ۹۹ نیاز به آزادی وقدرتم خیلی زیاد بود ولی الان متوسط رو به بالا ست 🤔به نظرتون اشتباهی رخ داده؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. نیمرخ شخصیت شما ثابت است. این آزمون "صحت سنج" ندارد، به همین دلیل آدم می تواند با کسب اطلاعات، ناخودآگاه جوابها را دستکاری کند. اگر شما یاد گرفته باشید نیازهایتان را به طرز صحیح ارضا کنید، هیچ مشکلی در بالا بودن نیاز به آزادی و قدرت نیست. اگر بجای قلدربازی، مذاکره کنید، پذیرش را بالا ببرید، شرایطی را فراهم کنید که به اندازه کافی از آزادی و تنهایی لذت ببرید و به اندازه کافی پول دربیاورید، هیچ مشکلی نیست. آدمهای با نیاز قدرت بالا، این جامعه را هدایت می کنند.

پاسخ
banooFatemeh

گیس گلابتون عزیز
حقیقتا من فوق سری تمام کردم خیلی چیزا فهمیدم عالی بود!
ولی حالا که به آخرش رسیدم متوجه شدم من و آقایی که این همه مدت میشناختمش بهم نمیخوریم!😔ما به زور میخواستیم شبیه بهم بشیم نمیرخ هامون بهم نمیخورد!ولی منطقی فکر کردم بیشتر آسیب نبینم تمومش کردیم
میدونستم وفهمیده بودم یه جای کار اشکال داره !

فقط خیلی حالم بده میدونم دلتنگ میشم میدونم تا مدتها اذیت میشم!گریه میکنم
پاکسازی روح بارها انجام میدم ولی دیگه چیکار کنم؟؟دوم ایشون تمام کارهاش شبیه مادرم بوده یعنی من کسی انتخاب کردم مثل مادرمه قلدره و جنگجو و حرف حرف خودشه!یعنی یه طرحواره تکراری😭

پاسخ
گیس گلابتون

حق دارید که دلتنگ باشید. حق دارید که غصه بخورید. حق دارید. متاسفم.

پاسخ