مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1393/09/08 10:51

شنبه قشنگ شما مبارک! آخ جون! اول هفته است!

پاییز قشنگی است، دیروز در رودهن، ما چند دقیقه بارش برف داشتیم. از تهران خبر ندارم.

 

جای همگی خالی، پنجشنبه همراه هشت تا از دوستان کلاسی نیمه خصوصی در مطب من برگزار کردیم. خدا را شکر هر هشت نفر راضی و خوشحال از آنچه آموختند، راهی خانه خود شدند. وقتی می‌بینم چشم‌ها از یادگیری مطالب جدید، برق می‌زند، وقتی کلام تشکر آمیز دوستان را می‌شنوم، وقتی مرا در آغوش پرمحبتشان می فشرند، بیش از پیش مطمئن می‌شوم، کار اصلی من «آموزگاری» است.

 

من هر روز هفته را دوست دارم، ولی خب ... شنبه یک چیز دیگه است. محشره! این حرف را کسانی می‌زنند که عاشق شغلشان هستند. در هنگام تعطیلات، باتری‌ها را شارژ می‌کنند تا هفته را خوب و خوش آغاز کنند و من هم بالاخره فرصت شارژ کردن باتری هامو پیدا کردم. خیلی دوستتون دارم. می دونستید؟

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

Lotus77

سلام گیس گلابتون عزیز و دوست داشتنی..
من هم بابت پنجشنبه مجددا ممنونم.
می دونید چیزی که توی کلاس پنجشنبه برای من هم جالب بود چی بود؟ برق چشمان زیبای خودتون وقتی ما نکته ای رو می گرفتیم یا یکهو با توجه به اشاره ها و راهنمایی های شما متوجه نکته ای می شدیم..
دقیقا لذت و شادی رو می شد در چهره و نگاهتون دید و حس کرد وقتی می دیدید ما قضیه ای رو گرفتیم.. :)
مجدداً ممنون بابت تلاش ها و توجهاتتون..گل
شاد باشید..

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
maryam1986

سلام و شنبه شما هم به خیر گیسو جان...
من با دیدن ویدئوها دو تا نکته به نظرم رسید:
یکیش یه جورایی انتقاد پیشنهادگونه در مورد سخنرانیه... البته اگه نرنجی ازم... اگر هم دوست نداشتی نظر رو خودت بخون ولی تایید نکن...

من پارسال که تو کارگاه هدف شرکت کردم، با این که تازه با شما آشنا شده بودم کاملا حس کردم که موقع سخنرانی معذب هستی... ولی امسال خدا رو شکر می بینم که خیلی بهتر شدی... فقط یه پیشنهادی داشتم، وقتی مطالب خنده دار رو تعریف می کنی، خودت نخند... لااقل وسط تعریف کردن نخند... و بذار بعد این که مطلب تموم شد بخند یا از اون بهتر فقط یه لبخند بزن... اگه یه بار دیگه به فیلم ها دقت کنی متوجه می شی که من چی می گم... امیدوارم هر روز بهتر و بهتر بشی تو سخنرانی...

اما یه مورد خیلی جالب که تو فیلم کارگاه هدف بود، گفته بودی همه چی لازم نیست خیلی دقیق باشه در مورد هدف، مثلا مرد ایده آل... یه چیزی بگم که خیلی جالبه: همه مردهایی که به زندگی من جذب می شن (با این که من هنوز خودم با خودم کنار نیومدم!!!) قدشون 183 سانته!!! به همین دقت! و خیلی ویژگی های دقییییییییق دیگه... فقط من این وسط هنوز خودم با خودم درگیرم و نمی دونم باید چه کنم! چشمک منظورم این بود که حتی اگه اینقدر دقیق یه چیزی مد نظر آدم باشه، بهش می رسه... یادمه برادر بزرگم همیشه می گفت لیست بدید به خدا! موقع نماز می نشست مو به مو ویژگی های همسر مورد علاقه اش رو می گفت! خیلی ها بهش می خندیدن... ولی عینا همون آدم رو در اولین پیشنهادی که بهش شد پیدا کرد! عینا!

پاسخ
گیس گلابتون

مریم جون
ممنونم اینقدر به من و حرفهایم توجه داری. متشکرم نظر نوشتی. هرچند که دیدگاه من و تو متفاوت است. چون من خنده را دوست دارم و از آدمی که می خندد خوشم می آید. به علاوه دوست داشتن نحوه حرف زدن یک سخنران خیلی شخصی است. یکی از یک ژست و طرز حرف زدن خوشش می آید و یکی خیر.
باز هم ممنونم نظرت را نوشتی و خواهش می کنم در آینده هم مرا از نظرات خوب خودت بی بهره نگذاری عزیزم

پاسخ
سارانگ1

گیس گلابتون عزیزم، لطفا این کامنت من را پاک کن. الان که پاسخ مریم را نوشتی می گویم وگرنه منتظر بودم که نظرم را بخواهند و بگویم؛ من در کارگاه ازدواج سال گذشته شرکت کردم و اولین بار بود که تو را می دیدم، احساس کردم گاهی خنده‌هایی داری که لبهایت می خندد ولی چشمانت نمیخندد. من از آن کارگاه حسابی استفاده کردم و تو خوب از عهده ی هدف کارگاه برآمدی، میخواهم بگویم در کلیت و مفید بودن کارگاه اثر نگذاشت و این مستقیماً یک انتقاد به کارگاه نیست. اما در کارگاه هدفگذاری، فقط یک بار همچین احساسی داشتم، در باقی موارد تمامی خنده ها تاثیرگذار و عمیق بود؛ مسلط بودی و افسار امور را خیلی خوب در دست گرفته بودی.

پاسخ
گیس گلابتون

چرا پاک کنم عزیز دلم
پارسال من خیلی استرس داشتم. حرف تو حتما درست است. من صبح آن روز تو بغل شوهرم زار زدم. می ترسیدم نتوانم حرفهایم را برای دوستان خوب بیان کنم.
امسال این دغدغه را نداشتم. خیالم از بابت اجرا راحت بود.
از این که سالن سرد بود، معذب بودم ولی ترسی نداشتم.
ممنونم این همه با دقت به من توجه می کنی. این نوشته تو انتقاد نیست، بلکه بیان احساس و توجهی است که به من داشتی
خوب باشی نازنینم

پاسخ
نیلا

سلام سلام صدتا سلام
یک کلام انرژی میدی بانو. بمب انرژیماچ
گیس گلابتون عزیز داشتم روزنامه میخوندم یه بخش داره بصورت ضمیمه به نام" ایران بانو" روزنامه ایران.
مسئولش نوشته بود که هر بانوی ایرانی که فعالیتی در زمینه کارآفرینی یا زنان انجام میده بهشون معرفی بشه. مثلا تو این نسخه یه خانم دکتر خاطرات دوره رزیدنتی خودش رو بصورت کتاب نوشته بود که باعکس به مردم معرفی شده و....خیلی دوس دارم کتابهای شماهم به دست بقیه ای که وارد جامعه مجازی هم نیستن برسه.
شماره و ایمیلشو یادداشت کردم اگر صلاح دونستید بهتون بدم که به دنیا معرفی بشید؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

البته! خیلی ممنونم که چنین ایده قشنگی را مطرح کردی.

پاسخ
admin

ممنون نیلا جون
دریافت شد. من همون گیس گلابتون هستم.

پاسخ
FARZANEH-M

یعنی ما که آذری هستیم نه؟؟؟!!!
فک کنم منظورتون از بین همه ی ایرانی ها بود، نه؟شوخی

پاسخ
گیس گلابتون

وای! چرا بد برداشت شد، منظورم همه کسانی بود که فارسی صحبت می کنند. چون من خواننده افغانی و تاجیک هم دارم. اصلا خیال نداشتم آذری ها را جدا کنم. می خواستم بگم بیش از ایرانی ها.
شما هم بلد هستی فارسی حرف بزنی و هم بخوانی. از نظر من فارسی زبان هستی. البته از نظر من. حتما نظر شما چیز دیگری است.
اگر ممکن است بگو چطوری این عبارت را بنویسم که این سوءتفاهم پیش نیاد؟ متشکر میشم. اصلا دلم نمی خواهد برای خوانندگان سایت چنین سوءتفاهمی پیش بیاید

پاسخ
FARZANEH-M

میدونم شما منظور بدی نداشتین حتما همینطوره، باخودم گفتم شما که سایت به این خوبی دارین چرا سوء تفاهم الکی پیش بیاد!
مثلا اگه خواننده ها ببینن که نوشتین "گلچینی از افراد بافرهنگ که دوست دارند پیشرفت کنند" خیلی خوششون میاد چون خودشون رو هم جزو اونا میدونن!
از این که اینقدر ریزبین وبادقت هستید خوشحالمقلب

پاسخ
گیس گلابتون

چه جمله خوبی.
همین الان متن را اصلاح می کنم. مرسی

پاسخ
sepidarsepid

سلام آناهیتا جون.
من مدل سخنرانی تون رو میپسندم و همچنین خنده های خوشگلتون رو حین حرف زدن.
از اصول سخنرانی سر درنمیارم ولی من این مدلیش رو دوست دارم !

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند
دوست داشتن یا نداشتن طرز حرف زدن یک سخنران خیلی شخصی است. هیچ اجباری هم نیست همه آدمها سبک سخنرانی مرا دوست داشته باشند.
من سبک سخنرانی دو تا از معروفترین سخنرانان ایران را دوست ندارم (اسم نمی برم) در حالیکه مردم برای شنیدن حرفهای آنها سر و دست می شکنند.
هر کس سلیقه ای دارد و همه سلیقه ها محترم هستند

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند
دوست داشتن یا نداشتن طرز حرف زدن یک سخنران خیلی شخصی است. هیچ اجباری هم نیست همه آدمها سبک سخنرانی مرا دوست داشته باشند.
من سبک سخنرانی دو تا از معروفترین سخنرانان ایران را دوست ندارم (اسم نمی برم) در حالیکه مردم برای شنیدن حرفهای آنها سر و دست می شکنند.
هر کس سلیقه ای دارد و همه سلیقه ها محترم هستند

پاسخ
سارانگ1

خوشحالم که دوستمون داری... این جمله از اون جادویی ها بود. من هم دوستت دارم.

پاسخ
mahdieh

به نظرم شما سخنران خیلی خوبی هستید صداتون رسا هست و شمرده صحبت میکنیدو صمیمی هستید.شاید دوستانی که شما رو از نردیک میبینن متوجه تفاوت در سخنرانی هاتون بشن ولی من که هم فایل صوتی شما و هم فیلم کارگاه هاتون رو دیدم دوست داشتم نحوه اجرا و من فقط میخوام به نکته ای اشاره کنم و شاید برداشت من اشتباهه ولی من دقتم خوبه شاید اشتباه کنم ولی میگم..شما خنده خیلی شیرینی دارید مخصوصا وقتی خنده طبیعی باشه.. یعنی خودتو ن رو مجبور به خندیدن نکنید.... یعنی طبیعی رفتار کردن... این رو حتی مجری ها با سابقه خیلی رعایت میکنن و سعی میکنن با حرفه ای شدن بیشتر خودشون باشن چون مخاطب خیلی سریع متوجه میشه....

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم از توجهت و ممنونم از این که نظرت را نوشتی. در آینده هم اگر مطلبی بود خوشحال میشم مرا از نظرات خوبت بی بهره نگذاری

پاسخ
pushana

خواستم نظرمودرمورد جمله هفته بگم چون جایی نبود اینجا می گم. به نظرم خیلی قشنگ بود.
در مورد شنبه و خوب یا بد بودنش نظری ندارم. گاهی برام خوبه چون حس می کنم وای چقدر وقت دارم تازه اول هفته ست و گاهیهم احساس دیه ای. عجیبه آدم چقدر می تونه متضاد باشه با خودش.در مورد اون سه مورد هم خودم گاهی برا درد دل برات یه چیزایی می فرستم ولی انتظاری ندارم. اگه اونم نباید باشه لطفا بگو. مرسی

پاسخ
sahara57

سلام خانم دکتر
من از جمعه تا حالا همش دارم روی حرفای شما فکر می کنم. میگن بهترین راه یادگیری یاد دادن اون به دیگرانه، به مین خاطر با خواهر کوچیکم نشستیم و فیلم رو دوباره دیدیم و من درباره نکاتی که شما گفته بودید بهش توضیح دادم، فکر می کنم اگه این کارو نکرده بودم تا حالا نصف حرفا از یادم رفته بود. اگه درست یادم باشه توی سخنرانی 7 عادت مردمان موثر هم استفان کاوی همین راه رو پیشنهاد داده.
امیدوارم در عمل هم همینطور که خوب یاد گرفتم خوب عمل کنم :)

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین! کار بسیار خوبی کردی. هم آگاهی یک دختر جوان دیگر را بالا بردی، هم خودت تمرین کردی. بسیار کار نکویی بود.

پاسخ
elham2

دوباره سلام
من هم همین رامیگم و صد در صد موافقم. خیلی هم خوشحالم که شما این نکته را رعایت نمیکنی و ای انرژی عمیق را از مخاطبت دریغ نمیکنی.
همیشه موقع خندیدن شما من هم با صدای بلند میخندم، حس بسیار خوبیست. ممنونم به خاطر همه خوبیهات.

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
elham2

سلام گیس گلابتون جان.
امروز وقت کردم فایل ویدئویی که گذاشتی را ببینم خیلی عالی بود، از نظر فن سخنرانی حرف زدن و همزمان خندیدن خیلی پسندیده نیست اما من عاشق خنده های شما هنگام حرف زدنتون هستم، موج مثبت و شادی از انرژی را به مخاطب منتقل میکنه.
میگم چرا یک موسسه فرهنگی اموزشی ثبت نمیکنید که برای هر سخنرانی نخواهید مجوز ارشاد بگیرید؟ تازه بعد برای مدرسه موفقیت هم همون مجوز کفایت میکنه.
یک سری پیشنهاد براتون دارم تحت چه عنوانی ایمیلش کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

تحت عنوان پیشنهادهای الهام 2

ببین گلم، همه چیز فن بیان نیست. بیشتر حس بیان است. برای مثال می گن نباید دست داخل جیب بگذاری و حرف بزنی. استیو جابز یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین سخنرانان اخیر بوده. همیشه دست در جیب حرف می زد. حالا یک عده بنشینند ایراد بگیرند که فن بیان ال و بل! او مردم را عاشق خودش کرد. فن بیان شما را مسلح به توانایی می کنه قرار نیست دست و پای شما را ببندد. قراره؟

پاسخ
bahardadras
http://hamechzha.persianblog.ir

سلام گیس گلابتون عزیز
منم مثل شما پزشکم..اما پزشک عمومی....خیلی از مطالب شما استفاده کردم و لذت بردم....شاید خیلی جاها باهاتون هم عقیده نبودم...اما خیلی جاها هم بودم....منم مثل شما دوست دارم تجربیاتم رو در اختیار دیگران بذارم...تو سایتتون هم عضو شدم و کتاب هدیه تون رو هم دریافت کردم و خوندم...خوب بود
بهتون تبریک میگم
پایده باشید

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدی خانم دکتر عزیز
قرار نیست ما با همه عقاید یکدیگر موافق باشیم. حتم دارم با من موافقید که زیبایی دنیا به تفاوت آرا و عقاید است
خوشحال میشم در آینده هم برای ما نظر بنویسید. بخش داستانهای شما، مال خود شماست. هرچه بنویسید اگر شاد و انرژی بخش باشد با قلم خودتان و اگر مایل باشید با نام خودتان چاپ می شود.

پاسخ
bahardadras
http://hamechzha.persianblog.ir

سپاسگزارم گیس گلابتون عزیز
واقعا ذوق کردم که انقدر مهربون و زود پاسخ من رو دادید

bahardadras
پاسخ
گیس گلابتون

لبخند

پاسخ
nazigh

سلام
چه مقاله کوتاه و دوست داشتنی 😃
چقدر هم برازندتونه "آموزگاری"، لطفا تو این‌ کار بمونید 🙏
ما هم شما روی خیییلی دوست داریم 🙌

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگل

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet