مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1393/09/26 12:06

چگونه هر روز در زندگی مان معجزه بیافرینیم؟

راندا بران به دنبال محبوبیت جهانی فیلم «راز»، کتابی به نام «راز» نوشت که در مدت کوتاهی رکورد کتاب‌های پرفروش دنیا را شکست. کتاب پرفروش بعدی او «جادو» نام دارد که آقای مسیحا برزگر با هشیاری تمام آن را با نام «معجزه» ترجمه کرد؛ زیرا در میان مسلمانان استفاده از لفظ جادو و جادوگر خوشایند نیست.

 

راندا بران در ابتدای کتاب به ما وعده می‌دهد با مطالعه این کتاب، جادویی می‌آموزیم که به کمک آن بتوانیم در یک افسانه پریان زندگی کنیم، جایی که همه چیزها به کمک جادو، آسان و خوشایند رخ می‌دهد. و همانطور که در بالا اشاره کردم آقای مسیحا برزگر هشیارانه این کتاب را مطابق فرهنگ ایرانی ارائه داده است: به ما وعده داده در این کتاب روشی می‌آموزیم که هر روز شاهد «معجزه» باشیم.

 

روش جادویی در یک جمله خلاصه می‌شود: هر لحظه شکرگزار نعمت‌های زندگی‌ات باش!

 

کتاب برای ۲۸ روز تمرین آماده شده است، یعنی یک ماه قمری. در فرهنگ غربی روش‌های جادوگرانه معمولاً برای ۲۸ روز تدوین می‌شوند: از رویت یک هلال ماه تا هلال ماه بعدی یا از رویت یک بدر کامل ماه تا بدر کامل بعدی. البته در ابتدای کتاب نوشته شده شما می‌توانید هر روزی از ماه تمرینات کتاب را آغاز کنید و کاری با تمرینات واقعی جادوگرانه ندارد.

 

راندا بران با جزئیات کامل و کلامی سحرآمیز به ما می‌آموزد چگونه شکرگزار نعمات خدا باشیم. خواندن کلمات این کتاب قلب آدم را نرم می‌کند. چه رسد به انجام دادن آن.

 

ما ایرانی‌ها از روی عادت می گوییم: الحمدالله! و یا خدا یا به داده و نداده‌ات شکر! ولی با یک بررسی ساده متوجه می‌شویم ما ایرانی‌ها نه تنها مردمانی شکرگزار نیستیم، بلکه بسیار طلبکار و متوقعیم. وقتی در این کتاب خواندم پنج بار در روز متوقف شوم، آگاهانه نفس عمیق بکشم و برای نفسی که فرو می‌برم و بیرون می‌دهم، شکرگزاری کنم، بی اختیار این گفته سعدی را زیر لب زمزمه کردم:

 

منّت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت هر نفسی که فرو می‌رود ممدّ حیاتست و چون بر می‌آید مفرّح ذات پس در هر نفسی دو نعمت موجودست و بر هر نعمت شکری واجب.

 

اما تا آن لحظه هیچوقت به این فکر نیفتاده بودم که براستی برای نفس کشیدن تشکر کنم. همین الان عزیزانی در ICU به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند و برای هر نفس، میلیون‌ها تومان هزینه می‌کنند. من به رایگان و به آسانی نفس می‌کشم، اما یادم نیست برای این نعمت تشکر کنم.

 

یا کتاب توصیه کرده، هنگام غذا خوردن به یاد آورم چند نفر دست به دست هم داده‌اند تا چنین غذایی برای من فراهم شود. کشاورزی که گندم کاشته، آسیابانی که گندم را آرد کرده، کامیونداری که آرد به نانوایی رسانده، نانوایی که نان پخته، همسری که نان را خریده. همه این افراد برای تهیه یک گرده نان کار کرده‌اند. تمرین یکی از روزها این است که پیش از آن که قاشقی غذا به دهانم بگذارم، از تمام افرادی که برای تهیه آن زحمت کشیده‌اند، تشکر کنم.

 

تمرینات ساده هستند. چندان وقت نمی‌گیرند، ولی تاثیرشان در زندگی روزمره مثل «معجزه» است.

 

من تا به حال چهار دوره تمرینات کتاب را انجام داده‌ام و از معجزات آن برخوردار شده‌ام. همه شما عزیزان گیس گلابتونی را به انجام این تمرینات دعوت می‌کنم. پیشنهاد می‌کنم تا به کمک این کتاب، مثبت اندیشی و فراخواندن خوبی‌ها به زندگی را بیاموزید.

پیشنهاد می‌کنم دوستانی که وبلاگ دارند، هر روز یکی از تمرینات را در وبلاگ خود قرار بدهند و با گروه خوانندگانشان این تمرینات عالی و خوشایند را انجام بدهند. به این ترتیب هم یک عادت زیبا را در جامعه مان گسترش می‌دهیم، هم از انرژی جمع برای انجام تمرینات استفاده می‌کنیم.

 

اگر ما بیاموزیم «تشکر» کنیم، زندگی مان زیر و زبر می‌شود. یادمان باشد کافی نیست فقط از خدا تشکر کنیم، ما وظیفه داریم از بندگان خدا هم تشکر کنیم. تحقیقات نشان داده است اگر طرز فکر ده درصد مردم یک جامعه تغییر کند، آن جامعه بکلی تغییر خواهد کرد؛ یعنی برای آباد شدن ایران کافی است هفت میلیون ایرانی «مثبت اندیش» و «سپاسگزار» باشند. آیا حاضرید شما جزو پرچمداران این رفرم اجتماعی باشید؟

 

این روزها مد شده مردم را به چالش دعوت کنند. من شما به چالش «سپاسگزاری» به مدت ۲۸ روز دعوت می‌کنم. آیا چالش را قبول می‌کنید و آیا دوستان خود را به این چالش دعوت می‌نمایید؟

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

azam23

سلام روزتون بخیر منم این کتاب ده روز گرفتم وشروع به خواندنش کردم واقعا کتاب فوق العاده ای و واقعا معجزه میکنه سپاسگذاری ازهمون روز اول انرژی اون حس میکنی

پاسخ
atussa

من این کتاب را با ترجمه وامق عسکری دارم. اسمش هم "معجزه شکرگذاری" ترجمه شده. نمی دونم چقدر این دو ترجمه با هم متفاوته. اما می دونم که این 28 روز تمرین واقعا معجزه می کنه.
من حاضرم در انجام تمرینات با جمع شما همراهی کنم.لبخند

پاسخ
sepidarsepid

چقدر عالی!
بله من با کمال میل حاضرم جزء این 7 میلیون باشم.
ایشالله که بتونم.

پاسخ
pushana

جالبه همین الان داشتم یه مطلب راجع به رندا برن می خوندم . وسطش گفتم دوباره یه سر به گیس گلابتون بزنم ببینم چیز جدید گذاشته.ببینم می تونم اینترنتی بخرمش.

پاسخ
pushana

این همون کتاب معجزه شکر گزاری ترجمه وامق عسگری هست یا متفاوته؟

پاسخ
گیس گلابتون

نمی دونم

پاسخ
elham2

سلام گیس گلابتون عزیزم.
دلم برایت تنگ شده بود..
من با افتخار در این چالش شرکت میکنم و دوستانم را از طریق واتساپ و ... به این چالش دعوت می کنم.
پس من حاضر استاد خوبم.

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
shatab

ممنون خانم دکتر خیلی وقت بود که نیگام به این کتاب خوب میوفتاد وهمش افسوس میخوردم که چرا تمرینهاشو تا اخر انجام ندادم خداروشکر میکنم که یه تلنگر بهم خورد ومن چالش شما را با عشق می پذیرم

پاسخ
seraj60

اتفاقا همسرم زائر کربلا بود ماشین زیر پام کارت توش پول هی رفتم اومدم خرید کردم
همونجا گفتم خدایا شکرت سالمم ماشین دارم کارت پول دارم میتونم برم بیام خرید کنم واقعا خیلیها تو سختی دارند زندگی میکنند

پاسخ
گیس گلابتون

زیارت شون قبول:)
از نجف تا کربلا پیاده رفتند؟

پاسخ
seraj60

یه نظر داشتم کاش صفحه اولتون و یه جوری طراحی کنید هر مطلب جدیدی که میزارین تو صفحه اول نشون بده نه اینکه حتما بریم تو مسایل مربوط بهش من خیلیاشو از ایمیل میفهمم هیچ وقتم نتونستم از تو سایت پیدا کنم مطالب جدید و

پاسخ
گیس گلابتون

من از قصد سایت را به این شکل طراحی کرده ام که مجبور شوید در خبرنامه عضو شویدلبخند
وگرنه چیزی که شما می خواهید کاری ندارد.
من به خواننده هایی که دست کم یک آدرس ایمیل برای استفاده از سایت از خود مایه میگذارند، بیشتر علاقه مند هستم.

پاسخ
mahdieh

http://download.ted.com/talks/AmyPurdy_2011X-480p-fa.mp4
معلم عزیرم را به دیدن این ویدئو دعوت میکنم

پاسخ
گیس گلابتون

دست

پاسخ
گیس گلابتون

دست

پاسخ
hedie

گیس گلابتون جان خیلی ممنونم از این ملرفی کتاب. میشه اسم ناشر کتاب رو هم بگین؟ باید کتابو تهیه کنیم تا تمریناسو انجام بدیم دیگه :)
راستی گیس کلابتون جان یه چیزی کنجکاوم کرده که اگه دوست داشتین جوابمو بدین؟ شما چقدر نسبت به کسانی که کاربر سایت هستن و گه گاه کامنت میذارن شناخت دارین؟ منظورم اینه که کاربران رو به خاطر میسمرید و براشون هویت و شخصیت در ذهنتون دارین؟ مثلا هدیه برای شما یه نام که گهوگاه کامنت میذاره و جوابشو میدین یا شخیتی هم در ذهنتون برای این نام هست؟ دوستتون دارم به خاطر تمام سخاوت و مهربونیتون

پاسخ
گیس گلابتون

الان کتاب دم دستم نیست که این اطلاعات را برای شما بنویسم. ولی مطمئنم در اینترنت می تونید همه این اطلاعات را پیدا کنید
من بعضی از خواننده هایم را بخوبی می شناسم. بویژه کسانی که در بهترین سال زندگی شرکت کرده اند و مرتب تجربه های خود را به اشتراک می گذارند.
بعضیها برایم گذری هستند. همانطور که شاید من برای آنها گذری باشم.

پاسخ
hedie

وای چقدر غلط تایپی دارم. شرمندهخجالت

پاسخ
آمي تي دا

درود بر گيس گلابتون!
من اين كتاب ارزشمند رو خوندم و تمرينات اش رو انجام دادم. در مدت اين دوره 28 روزه ، اتفاقات قشنگي افتاد. مثل رفتن بعضي از همكارانم كه انرژي مثبت نداشتند. تميز و مرتب شدن محل كارم كه ميبايست به دستور مقام بالأتر انجام ميگرفت ، رسيدن پول هاي غيرمنتظره، ديدن محبت از كسي كه رابطه زياد خوبي با من نداشت، و .... از همه مهمتر و زيباتر ، به آرامش رسيدن خودم بود ، چون قبلا نميدونستم كه اينهمه نعمت دارم و به داشته هام فكر نميكردم، به راستي ، نام كتاب درست انتخاب شده است. معجزه !
سپاسگزارم!

پاسخ
محیا

یاد این شعر افتادم شکر نعمت نعمتت افزون کند.
خانم دکتر عزیز من به شما افتخار میکنم.و متشکرم که مهربونید. من هم با افتخار شرکت میکنم . خانم معلم یه سوال داشتم این دوره 28 روزه را با هم شروع خواهیم کرد یا برنامه خاصی نداره؟

پاسخ
گیس گلابتون

من اعلام کردم.
28 روز دیگر هم از شما می خواهم تجربه خود را بنویسید.
کتاب برنامه روز به روز دارد

پاسخ
عطیه

سلام
من این کتاب رو ندارم. ولی ان شاا.. امروز میخرمش یا نسخه الکترونیکشو پیدا میکنم و تمرینات رو شروع میکنم...ممنون از پیشنهاد خوبلبخند

پاسخ
آن

بله من در چالش سپاسگزاری شرکت میکنم و دوستانم رو هم دعوت خواهم کرد.
یک سوال هست یعنی خیلی سوال دارم گیس گلابتون
ببین من به این موضوع نعمات خداوند زیاد فکر میکنم . خدا نعمت چشم گوش و... داده بله و ما برای اینها خدا روشکر میکنیم که اینها را به ما داده ولی ببین میگن مثلا اگر پا نداشتیم چقد راه رفتن و زندگی کردن برای ما سخت میشد بله واقعا سخت میشد خیلی سخت ولی اگر خدادند این اسایش رو برای حرکت ما قرار نده که دیگه نمیشه صفت آفرینندگی رو بهش داد آیا شما میتونی به مهندسی که ماشینی ساخته که نمیتونه راه بره و حرکت کنه بگی مهندس !! اگر هم بگی باپوزخند میگی ! آخه چطور مهندسی که در حرکت دادن ماشین لنگ میزنه ؟ اگر ما نتونیم نفس بکشیم و این خصوصیاتی که در ساختار بدنی ما هست نبود که دیگه خیلی صفات خداوند معنا پیدا نمیکرد.
من واقعا تعجب میکنم که خداوند چطور از یک آبی پست در زهدان زن موجودی به این کمال می آفرینه این باعث میشه من واقعا خداوند رو بزرگ مقتدر دانا فرزانه توانمند ببینم و برای اینها سر تعظیم در مقابلش فرود بیارم ولی اگر اینا نبود من خداوند رو خداوند نمی دونستم .
من سپاسگزار خداوند هستم که تو رو سر راه من قرار داد . این نه از بزرگی خدا کم میکنه و نه زیاد این لطف او هست به من برای اینکه خواسته یک سری حرفهاش رو از طریق تو به من بگه . من از از او سپاسگزارم .
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو رسونده باشم . من از خداونند برای همه نعمتهاش سپاسگزارم . گل

آن
پاسخ
عطیه

من بعنوان اولین اقدام از این عکس انرژی مثبت دار!! :) و اون جمله زیبا سعدی پرینت گرفتم و روز میز محل کارم چسبوندم که دائما جلوی چشمهام باشن و بهم یاد آوری کنند...در ضمن اولین تمرین رو هم انجام دادم....مچکرمممممماچ

پاسخ
خورشید تابان

من دو بار این متاب رو خوندمو تمریناتش رو انجام دادم.چند تایی سنگ جذب تو خونم دارم که نگه داشتنش توی دستم بهم حس خوبی میده.چند باری کتاب رو هدیه دادم.اما بازم ممنون که یاداوری کردین.چالش زیباییه...منم با اجازتون دوستانم رو به این چالش دعوت می کنم.

ممنونم..متشکرم..سپاسگزارم

پاسخ
azam23

سلام گیس گلابتون عزیزم همونطور که قبلا گفتم من این کتاب تهیه کردم وامروز روز دهم وتمرین دهم انجام دادم (تشکر وقدردانی از سه فرد تاثیر گذار درزندگیتان ) آناهیتا جان عزیز من از شما ممنونم چون با شادی تمام میگم شما باعث شدین مسیر زندگیم عوض بشه هدف پیدا کنم زندگیم هدف دار شده خودم دوست داشته باشم اعتماد به نفسم بالاتر بره زندگیم سرشار از شادی مهربونی و عشق بشه با پول دوست بشم والبته درزمینه جذب همسردلخواه وخیلی چیز دیگه با تمام وجودم با تمام قلبم از شما مچکرم وبرای شما زندگی پرازشادی عشق برکت آرزو دارم و بازم ممنونم وخدای مهربانم را سپاسگذارم به خاطر اینکه با شما آشنا شدم

پاسخ
گیس گلابتون

من از تو متشکرم که افتخار می دهی این مطالب را می خوانیگل

پاسخ
sama_rad

ممنون خیلی خیلی سپاسگزارم از به اشتراک گذاری این همه مطالب مفید

من هم با کمال میل در این چالش شرکت میکنم:)

پاسخ
sarehp

سلام من هم در این چالش شرکت می کنم و بیست و هشت روز دیگر معجزات زندگیم را یک به یک می شمارم برایتان.............

پاسخ
raha-gh

سلام خانم دکتر جان
ممنونم که کتاب خوبی و معرفی کردید و ممنون از دعوت به چالشی بسیار زیبا. من با کمتل میل این چالش و قبول می کنم و آرزومه جز اون 7 میلیون باشم. با خوندن مطلبتون همین الان خدا رو سجده کردم.
قلب

پاسخ
نازنین

مرسی خیلی هیجان انگیزه که از زندگیت لذت ببری
واقعا من اینقدر تنبلم که نمیتونم بگم تو ماهه آینده انجامش میدم با اینکه شوق ظاهری دارم ولی درونم مانع زیاد دارم

گفتم بهتون که کتاب ازدواج مثل آب خورن آسان است رو با اون سه اشتباه گرفتم با ذوق زیاد ولی هنوز شروع به انجام تمرینات نکردم بیشتر از دوماهه :((((

پاسخ
pushana

اشکالی نداره کتابو تو وبلاگ بذارن؟ شاید مترجم راضی نباشه . البته اگه الکترونیک توی نت باشه فکر نکنم موردی داشته باشه

پاسخ
گیس گلابتون

متن کامل کتاب را ننویسید. ولی می توانید مفهوم یا تمرین اصلی را بنویسید.

پاسخ
فرشته مهربان

شکرگذاری معجزه هست واقعا جواب میده البته من کتاب را نصفه خوندم ولی کاربردیه واقعا.

پاسخ
zdolat

سلام.گیسوی عزیز.
ممنون از مطالب مفیدتون،کاملا این چالش رو قبول دارم.

پاسخ
12120

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دکتر اناهیتا جون-منم تو چالش هستم -سپاسگذارم برای ثانیه های زندگی م ووو...

پاسخ
z.nouri

سلام گیس گلابتون عزیز
واقعا قانون جذب معجزه میکنه .من امروز صبح بطور خود جوش شروع کردم به شکرگذاری والان دیدم که شما اینجا کتاب معرفی کردید.اولین تشکرم به خاطر طلوع و غروب خورشید بودقلب

پاسخ
maryam65

من مدتهاست این کتابو دانلود کردم صفحه بندی کردم فونت نوشته ها رو به دلخواه خودم تغییر دادم و پرینت گرفتم باکامواهای رنگی واسه خودم صحافی!! کردم
خیلی ناز شدهقلب
اما....خجالت

اما متاسفانه شاید بیش از 7-8 بار شروع کردم به انجام تمرینات ولی روز 5-6 رهاش کردمخجالت

نمیدونم این چ مشکلیه که من دارم
اون از زندگی مثل عسل اینم از این و...گریهناراحت

مشکل من خیلی حاده عایا؟!!ابله

پاسخ
maryam65

راستی تصمیم گرفتم از اول ماه ربیع منم توی این چالش شرکت کنم و بعدش کتابمو چند سری پرینت بگیرمو به چند عزیز هدیه بدم
ان شاالهلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

از کتاب نباید پرینت بگیری. از نظر قانونی و شرعی اجازه نداری
باید چند جلد کتاب به دوستانت هدیه کنی.

پاسخ
bahar93

با سلام به گیس گلابتون عزیزم بخاطر تمام کارهای خوبی که برای ما انجام میدهی تشکر میکنم یه پیشنهاد دارم در صورتی که موافقت کنید برای دوستانی که میخواهند باهم شکر گزاری کنیم یک گروه واتس اپ تشکیل بشه

پاسخ
گیس گلابتون

پیشنهاد خوبی است. با دوستان خودت این کار را انجام بده.
چون من نمی تونم شماره موبایل خواننده ها را بگیرم و به همدیگر بدهم.
از هر راهی که به نظرت می رسد آدمها را به انجام این کار تشویق کن عزیز

پاسخ
عطیه

من که خیلی ذوق دارم..تمرین شماره دو رو هم در وبلاگمون منتشر کردیم..و تمرین امروز رو هم انجام دادم...

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین!

پاسخ
fakhri

سلام خانم دکتر عزیزم
ممنونم
:)

پاسخ
فاطمه 77

سلام گیسو عزیزم استاد مهربون و خوش قلب
من یک بار تمرینات این کتابو تا نصفه انجام دادم و واقعا معجزه اشو دیدم
ولی متاسفانه ادامه ندادم
حالا با شما همراه می شم و دوباره این تمریناتو انجام می دم
خدایا سپاسگزارم به خاطر حضور دوستانی(مثل گیس گلابتون عزیزم) در زندگیم که مطالب زیادی ازشون یاد گرفتم
هر کجا هستید همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشهگل

پاسخ
nabat
http://unman.persianblog.ir/

خیلی خوبه...منم شرکت میکنم :)

پاسخ
آوا بهار

سلام گيسو جان منم با اجازه اعلام آمادگي ميكنم دلم ميخواد و اين چالش حضور داشته باشم به خاطر همه مهربونيهات ممنونقلب

پاسخ
سارانگ1

سلام و صبح شنبه تان بخیر باشد.
من انجام می دهم و تجربیاتم را می گویم، به علاوه به دوستانم هم پیشنهاد می دهم...

پاسخ
افروز خانوم
http:// http://darhamnevesht.blogsky.com/1393/09/16/post-115/%D8%B4%DA%A9%D8%B1-%D9%86%D8%B9%D9%85%D8%AA-%D8%8C-%D9%86%D8%B9%D9%85%D8%AA%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86-%DA%A9%D9%86%D8%AF-

عالی بود خانوم دکتر
واقعا که آدم یه وقتایی یادش می ره چیه و چه نعمتهایی داره
من هم چند وقته پیش یک مطلب نوشتم دراین باره
روی لینکم کلیک کنید پست اون روز میاد

معلومه که صد در صد چالش رو می پذیرم

پاسخ
sahar_syh

چه عالی من این کتاب و دانلود کردم و گذاشتم رو بک گراندم تا جلو چشمم باشه و هر روز بخونم
مرسی که مارو به چالش 28 روز شکرگذاری دعوت کردی گل

پاسخ
عطیه

خب من بعنوان ی شاگرد خوب اومدم گزارش کار بدم.اینم سنگ جادویی من

http://upload7.ir/imgs/2014-12/71533165973162322162.jpg
که خیلی فوق العاده پیداش شد و ماجرای پیدا شدنش و عزیزی که پیدا ش کرد و همون چیزی بود که تو ذهن خودم بود شد یکی از بهترین اتفاقای اون روز. :)

پاسخ
عطیه

سنگ جادویی

عطیه
پاسخ
sahara57

منم پی دی اف این کتابرو به اسم معجزه شکرگزاری دارم. با ترجمه وامق عسگری که البته تا جاییکه یادمه خود مترجم برای دانلود گذاشته بود. من تا بحال چند بار شروعش کردم اما تموم نکردم، ایشالا ایندفعه با هم تمومش می کنیم.

پاسخ
ITeng

چقدر عالی ک کتاب معرفی می کنید خانم دکتر حتما بازم این کارو کنید
من شدیدا به مطالعه علاقه مندم و تاکنون کتابهای خوب زیادی خوندم اگر خواستید در بخش معرفی کتاب میتونم کمک کنم.اولین پیشنهاد رو همین حالا میدم: کتابی که باعث شد من از سر یک کار نامربوط به رشتم که بیشتر شبیه بیگاری بود تا کار بیرون بیام برا ارشد قبول شم رشته ای عالی در دانشگاهی عالی و علاوه بر اینکه رتبه اول بشم به چند کار پاره وقت هم بپردازم در شان مدرک و تخصصم.
کتاب: قله ها و دره ها، از: اسپنسر جانسون، مترجم: سیما فرجی
پیروز باشید

پاسخ
گیس گلابتون

کتاب بسیار خوبی است.
من بخشی از سایت را برای نوشته های شما قرار داده ام. با کمال میل یادداشت های شما را منتشر خواهم کرد

پاسخ
هانيه

سلام اگه ممکنه عضویت منو تو سایت لغو کنید تا با یه اسم لاتین ثبت نام کنم چون با حروف فارسی وقتی فارسی ساز عوض میشه مشکل پیدا میکنم

پاسخ
گیس گلابتون

انجام شد هانیه جون

پاسخ
هانيه

منم تصمیم داشتم از ماه ربیع تمرینات را شروع کنم که متوجه شدم تو وبلاگ ندای درون خلاصه تمرینات کتاب را قرار دادند بعدش اومدم تو سایت شما وفرا خوان شما را دیدم و همه اینها را به فال نیک گرفتم متشکرم از اینکه بهم انگیزه دادید

پاسخ
بانوی پاییزی

سلام ای هدیه خداوند
خدا را بابت آفرینش تو و هدیه دادنش به ما سپاسگزارم
من هرروز به محض برخواستن از رختخواب شکر گذاریم رو شروع میکنم . هرروز چندین بار میگم خدایا شکرت .
من این چالش را فراتر از اینترنت و سواد می برم حتی اونایی که سواد ندارن هم میگم شکر گذاری کنید اونا هم چندین بار میگن خدایا سپاس .

پاسخ
عطیه

مرسی...مرسی که به وبلاگمون سرزدین...
من که کلی بابت تمرینات انرژی گرفتم امیدوارم بتونم به بقیه هم منتقلش کنم و ان شاا... تا آخرش پیش بریم..

پاسخ
گیس گلابتون

من از تو ممنونم. زحمت می کشی
دوست داری اینجا اعلام کنی بقیه دوستان هم به وبلاگت سر بزنند؟

پاسخ
elhambr

سلام و ممنون از اینهمه تجربیات خوبی که در اختیارم قرار دادید. من هم کتاب رو تهیه کردم واز امروز اول ماه قمری شروع به انجام تمرینات کردم. امیدوارم هرروز زندگیتان پر از معجزه های زیبا باشد.

پاسخ
nilpar

سلام گیس گلابتون عزیزلبخند تصمیم گرفتم این کتاب رو تهیه کنم و تمریناتش رو انجام بدم . از مهدیه جان هم بخاطر ویدئویی که گذاشته بودند خیلی ممنونم .عالی بوددست

پاسخ
banafshegisoo

منم اینجا اعلام میکنم که به شما چالشی های عزیز خواهم پیوست

پاسخ
عطیه

بله. حتما چرا که نه...گفتم شاید کار درستی نباشم که اینجا آدرس رو بگم...
دوتان عزیزم من هر روز سعی میکنم تمرینات سپاسگزاری رو تا جایی که بتونم رو وبلاگمون منتشر کنم. میتونید ازشون استفاده کنید.
http://avaosam.persianblog.ir

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم عطیه جون
بالای همه کامنتهای شما جایی برای معرفی نیا وبسایت شما وجود دارد.ی
که می توانی از آن استفاده کنی
برای قرار دادن لینک، یک آیکون زنجیر شکل بالای جعبه کامنت وجود داره که لینک شما را قابل استفاده می کنه
من دوباره لینک وبلاگ تو را اینجا می نویسم که برای دوستان قابل استفاده باشه عزیزم
http://avaosam.persianblog.ir
دوستان عزیز اگر کتاب معجزه را ندارید یا مایلید با یک گروه تمرینات را انجام بدهید، می توانید به این وبلاگ سر بزنید و از مطالب استفاده کنید.
ممنونم عطیه جون

پاسخ
فاطیما
http://minikin-bride.blogfa.com/

سلام گیس گلابتون عزیزم، من چند روزی هست که این تمرینات 28 روزه رو بعد یک سال کنار گذاشتنشون شروع کردم و حالا که اومدم و به سایت سر زدم به فال نیک میگیرم که شما هم این کتاب فوق العلاده معجزه گر رو به بقیه پیشنهاد دادین، سال پیش این کتاب روحیه ی منو از صفر به صد و روابط به هم ریخته ی منو به بهترین شکل ممکن تغییر داد و همچنین از نظر جسمی و زیبایی به وضعی عالی رسیده بودم و همه و همه ی این اتفاقات رو مدیون این کتاب هستم ...
برای دوستان پیشنهاد میکنم که سری به این وبلاگ بزنن که تمرینات رو از چند وقت پیش روزانه در وبلاگش قرار میده :

http://nedayedaroon84.blogfa.com/

موفق و شاد باشید قلب
+راستی گیسو جان کریسمستان با تاخیر مبارک عزیز دلم ماچ

فاطیما
پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم عزیز دل
البته کریسمس من نیست. کریسمس همه دنیاست. من هم از هر بهانه ای برای جشن گرفتن، استقبال می کنم.
سال نو مبارک:)

پاسخ
khorshid khanom

ممنونم . من سرم درد ميكنه براي اينجور كارا . منم ميخوام به گروه شكرگزاران بپيوندم .لبخند

پاسخ
askaris

سلام گیسوجان.من تابستون امسال فایل جذب همسردلخواه روخریدم ومشغول انجام تمریناتش بودم ک متاسفانه متوجه شدم مبتلابه بیماری سرطان شدم.من همیشه خدارو بخاطرسلامتی خودم وخانوادم شاکربودم .الانم فکرمیکنم روحیه ای ک دارم بخاطرهمین شکرگذاریم هست.ازتون میخوام برام دعاکنید وهرلحظه بخاطرسلامتیتون شاکرباشید

پاسخ
هوشتره

سلام شب وروز همه وگیس گلابتون عزیزم بخیر
می خواستم از گیس گلابتون عزیز بخاطر این چالش واز دو دوست عزیز بخاطر گذاشتن دو وبلاگ سپاس گزاری کنم
دل تون شاد و لبتون خندون

پاسخ
سوشا

سلام به همه ی دوستای گلم یکی از دوستای گلم پرسیده آیا این همون کتاب معجزه شکرگزاریه؟ آره همون کتابه من یه دور کامل انجامش دادم و چندتا معجزه تو زندگیم رخ داد الانم حاضرم همراهی خودمو برای انجام دوباره اعلام کنم مرسی گیس گلاب مهربونی بابت معرفی این کتاب خوب

پاسخ
pushana

من از وایبر دارم برا اینکار استفاده میکنم و دارم گروه تشکیل می دم .الان دیدم یه دوست هم نی خواد از واتس آپ استفاده کنه. جالبه

پاسخ
sira_58

سلام عزيزم
من اين كتاب را گرفتم و تمرين روز اولش رو انجام دادم حس خيلي خوبي بود و الان درگير پيدا كردت يه سنگ هستم تا تمرين روز دوم رو شروع كنم .
خدارو شكر كه شما رو پيدا كردم .
راستي من يك خانم متاهل هستم كه ده سالي از ازدواجم ميگذره شاغل يك اداره دولتي هستم و دو فرزند 7 ساله و سه ساله دارم . خستگيهام خيلي زياده و ازيان بابت كه نميتونم مادر پر انرژي براي فرزندانم باشم خيل يعذاب وجدان دارم كاش بتونين در اين مورد كمكم كنين. من منتظرم تا حقوق ماه بعدم بگيرم انشاالله كه بتونم دوره بهترين سال زندگي رو بخرم .
ببخشيد كه طولاني شد.

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدی نازنین

پاسخ
sira_58

يادم رفت ويرايش كنم . ببخشيد

پاسخ
nasimaa

سلام عزیزم.گلخوشحالم که خانه ی زیبا و آفتابی و انرژی بخش شما رو یافتم.گللبخند

من هم مدت هاست تلاش می کنم شاد باشم و شکرگزار.اما عزیزانی دارم که غمگینند و من نمی تونم با حرفهام متقاعدشون کنم که چه نعمتهایی دارند..
قبلاً یک وبلاگ هم به همین منظور درست کردم و با اینکه خودم خیییلی رفتار و درگیر مشکلات بودم بالاش نوشتم "من شادی بخشم"رویاتایید
با اینحال الان درشو بستم و نتونستم شادی ببخشم!!!
بگذریم ازین حرفها و خاطرات نه چندان مثبت!!! اما اینو بگم گیس گلابتون عزیزم که:
کلیک راست وبسایتتون بسته است.نمیشه کپی کرد و جایی انتشار داد خو!زبان
گفتم که گفته باشما اگه وبلاگمو راه انداختم بعد نگین متن گیس گلابتون چرا توش نیست؟!عینکبغل

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدی
بله کلیک راست بسته است. متشکر میشم هر وقت خواستی از مطالب این سایت ذکر کنی به اینجا لینک بدهی. کمک بزرگی خواهد بود.

پاسخ
nasimaa

خدای مهربونمقلبممنون و سپاسگذارم که من رو با گلابتون آشنا کردیبغلقلب

پاسخ
nasimaa

قربونتون برمقلببه روی چشمگل

پاسخ
فرزانه خوشحال

سلام ممنون از این مطلب عالی، من هم دارم تمرینات این کتاب رو انجام میدم، فقط خواستم به دوستان بگم بزرگترین معجزه این کتاب تغییرات درونی و تحول نگرش انسان هستش حالا در کنارش ممکنه برآورده شدن آرزوها هم محقق بشه، من معجزه درون رو واقعا دارم حس میکنم. ميخواهم کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین رو هم به خوانندگان این سایت معرفی کنم گرچه کتاب خیلی مشهوریه و ممکنه قبلا معرفیش کرده باشین، خیلی کتاب خوبیه کلا با ناخودآگاه آدم ارتباط برقرار میکنه، ممنونم از زحمات شما :-)

پاسخ
sira_58

سلام به همه و مخصوصا گيس گلابتون عزيزم
من امروز تمرين مربوط به كار جادويي را با يد انجام بدم البته چون يك روز وقفه افتاد بايد سه تمرين به عقب بر مي گشتم البته اين هم حكمتي داره چون تو سه موردي كه تمرينش رو بايد تكرار كنم مشكل دارم . من از خداوند سپاسگزارم كه با شما آشنا شدم چون مرا در راه آگاهي و شناخت خودم كمك مي كنين. سلامت و پيروز باشين

پاسخ
sira_58

سلام به همه و مخصوصا گيس گلابتون عزيزم
من امروز تمرين مربوط به كار جادويي را با يد انجام بدم البته چون يك روز وقفه افتاد بايد سه تمرين به عقب بر مي گشتم البته اين هم حكمتي داره چون تو سه موردي كه تمرينش رو بايد تكرار كنم مشكل دارم . من از خداوند سپاسگزارم كه با شما آشنا شدم چون مرا در راه آگاهي و شناخت خودم كمك مي كنين. سلامت و پيروز باشين

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
عطیه

من امروز دقیقا بیست و هشتمین تمرینات رو دارم انجام میدم و بنظرم تاثیرشون شگرف بود.
خب بذارید براتون از اتفاقها بگم اولا و مهمترینش ی حس خوشحالی و آرامش خاص بود.سنگ من اینروزها در سفر و... مهر نمازم بود و حس خیلی خوبی داشتم بهش. من توی این مدت ادم مهربونتری شدم..ارتباطم با مادرم خیلی بهتر شد.من که خیلی توی رابطه با مادرم محافظه کارم و ارتباطمون ی جور خاصی بود توی تمرین رابطه ها تونستم دست مادرم رو به اسونی ببوسم و سپاسگزارش باشم که توو رابطه ما ی چیز خیلی عجیب بود که خودم باورم نمیشه..من توی این مدت عابربانک حقوقم رو گم کردم و با سپاسگزاری بجای حرص خوردن و اعصاب خوردی به طرز عجیبی پیدا شد.من توی این 28 روز بیشترین مبلغ پاداش رو توی چهار سال و نیم گذشته اونم وقتی خیلی میخواستم این پول رو دریافت کردم.من که یک بار گیس گلابتون عزیز بهم گفته بود پولهاتو دائما قرض نده و رودروایسی رو کنار بذار و باهاشون ملک یا ماشین بخر.توی این بیست و هشت روز جرات کردم یک آپارتمان نقلی کوچولو توی یکی از مناطق شمال شرق تهران بخرم توی سایت ها رو حسابی گشتم سه روز رفتم تهران و تمام مشاور املاکی ها رو گشتیم و در آخرین لحظات با حس خوب شکرگزاری پیدا شد. ( من خودم تهران نیستم ولی دوست داشتم تهران سرمایه گذاری کنم) تقریبا با هیچی رفتم جلو و قولنامه رو نوشتیم.الان فقط به دعاها و انرژی های مثبتتون نیاز دارم تا کار یکی از وام هام هم جور بشه و خیالم کاملا راحت راحت بشه..میدونم که باید قسط بدم ولی حس خیلی خوبیه....هزار بار از خداوند و بعد از گیس گلابتون و از نویسنده کتاب و شما دوستای عزیز که به وبلاگمون اومدین و تمرینات رو با هم انجام دادیم سپاسگزارم...خیلی سپاسگزارمممم....برام دعا کنید...

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
حنادخترمزرعه

گیس گلابتون عزیزم
من هم این چالش رو میپذیرم و دوستانم رو برای شرکت رد اون دعوت خواهم کرد.

پاسخ
mybook

به نام خدای عزیز،و سلام خانوم دکتر عزیزl،من تازه عضو سایت شده و با شما افتخار آشنایی پیدا کردم.گلم، من در مصاحبه ای که شما با آقای بهرامپور داشتید متوجه شدم چقدر ماهیدقلبو ایمیل شما اومد،خوشحال شدم. و یه سوال جالبی کرده بودید که من حتی از خوندن اون سوال حس خوبی بهم دست داد،اما متاسفانه در جریان نیستم تا در این چالش *عشق* شرکت کنم.ممنون می شم منو در جریان بگذارید تا افتخار همراهی با شما را داشته باشم.گلگل

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدی

یک لینک در این پست هست که مستقیم به چالش می رود. آیا آن را دیدی؟
ممنونم قبول کردی وارد چالش بشوی

پاسخ
آیلین _س

سلام خانوم دکتر دوست داشتنی
من این کتاب رو مدتی بود خریده بودم یه یخشی رو خونده بودم بدون انجام تمرین به روش کتاب این کتاب رو نیمه رها کرده بودم اما تمرین شکر گزاری به روش خودم رو تقریبا کم بیش انجام میدادم ( روش خودم : یه دفتر دارم که توش مراقبه های کوتاه مدت انجام میدم طرف دیگه این دفترم هر اتفاق خوش ایندی توو زندگی در طول روز برام میفتاد رو تو اون دفتر مینوشتم و از خدا بابت نعمتی که داده بود به من سپاس گزاری میکردم)تا اینکه یه روز سر فرصت بطور جدی هم از تمرینات کتاب شکر گزاری بهره مند بشم و هم اینکه کتابی رو که خریده بودم مطالعه کنم تو همین گیر و دار بودم که یه روز ایمیلمو چک کردم دیدم به عجب چالشی دعوت شدم! خدا رو شکر گزارم بابت دعوت این چالش بزرگ وحالا پنجمین روز از تمرینات شکرگزاری رو انجام دادم و فردا وپس فردا و روزهای اتی ادامه ی تمرینات رو به انجام خواهم رساند و شما رو در جریان معجزه های بزرگی که قرار ه تو زندگیم اتفاق بیفته قرار میدم انشاالله .
فقط راستشو بخواین از یه مبحثی ترسیدم دوستمون کامنت گذاشته بود که داشت تمرینات کتاب رو در حیطه سلامتی انجام میداد که ناگهان متوجه ی بیماری سرطانش شد منم داشتم تمرینات سلامتی رو انجام میدادم بدنم مقاومت نشون میداد نداهای منفی گوشم رو داشت کر میکرد که من به اونها غلبه کردم و تمرینمو ادامه دادم
به امید ریشه کن شدن هر چه بیماری خصوصا سرطان و اومدن شادی و سلامتی به قلبهای تک تک هموطنان شما رو به خدا میسپارم
شاد باشید گلگلقلبقلب

پاسخ
FARZANEH-M

گیس گلابتون؟لبخند
میشه ازتون خواهش کنم چالش سپاسگزاری رو دوباره تو سایت راه بندازید؟ خیلی عالی میشه.

پاسخ
FARZANEH-M

سلام، چند روز پیش اینجایه کامنت واستون گذاشتم ولی نمیدونم چرا پیداش نمیکنم.
به هرحال دوباره میگم.

گیس گلابتون میشه خواهش کنم چالش سپاسگزاری رو دوباره تو سایت راه بندازید؟ خیلی عالی میشه.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
بله. فکر خوبی است. فعلا یک مسابقه و چالش دیگر راه انداخته ام. آیا آن را مطالعه کردید؟

پاسخ
FARZANEH-M

سلام،قلب

گیس گلابتون من اومدم که بگم از شنبه ی هفته ی بعد شروع میکنم به انجام تمرینات کتاب معجزه ی سپاسگزاری، دوست داشتم به شما هم بگم تا اگه مایل بودید اینو تو سایت اعلام کنید که به صورت جمعی انجامش بدیم که تاثیر سینرژی بیشتر باشه،

این تمرینات هرروز نیم ساعت هم وقت نمیگیره اما تاثیر فوق العاده ای داره. و مطمئنم با سایت پرمخاطبی که شما دارید افراد زیادی در این جمع شرکت میکنند که با انجام تمریناتی ساده اما فوق العاده تاثیر گزار تو زندگیشون معجزه رو ببینن.قلب

اولیشم خودمپلک
موافقین؟

پاسخ
گیس گلابتون

تمرینات بسیار خوبی است. آیا شما وبلاگی دارید که من دوستان را به وبلاگ شما هدایت کنم؟
اگر نه، من بعد از ماه رمضان این تمرینات را در سایت اعلام می کنم. به نظر من فعلا در ماه رمضان، حسابهای ما صاف کنیم. قلب های مان را جلا بدهیم.
اگر یک لیوان با بنزین آغشته باشد؛ هرقدر آب زلال در آن بریزیم، بوی بنزین می دهد.
اول قلبمان را پاک کنیم

پاسخ
FARZANEH-M

خیلی ممنون، من به تازگی تمرینات پاکسازی روح رو تموم کردم و از شنبه معجزه رو شروع میکنم.
خیلی دوست داشتم که دسته جمعی شروع کنیم ولی وقتی من روز هشتم هستم شما شروع میکنین. اشکالی نداره اینم خوبهقلب

پاسخ
FARZANEH-M

سلام،
با اینکه با شروع تمرینات سپاسگزاری و بااینکه هنوز اول راهم احساسات بی نظیری تجربه کرده ام اما گاهی در اوج احساسات زیباو دید قشنگ به محیط اطراف، حس میکنم دلم میخواد یه کم حالم بد باشه!!!چرا این طوره؟!! چرا ما گاهی حس میکنیم به حال بد نیاز داریم؟!!

پاسخ
گیس گلابتون

بارک الله به خودآگاهی شما
شما ما در سطح سلولی با این همه خوشی عادت نداریم.
با جستجوی کلمه منفی بافی در سایت، به پستهایی می رسید که در آن این موضوع را بیشتر توضیح داده ام

پاسخ
FARZANEH-M

مررررررسی گیس گلابتون عزیز از راهنماییت مرررسیگل

خدایا، شکرت که منو با گیس گلابتون آشنا کردی شکرت خدای عزیز...

پاسخ
FARZANEH-M

سلاملبخند
گیس گلابتون یه اتفاق جالب برام افتاد!
من روز دوازدهم تمرینات شکرگزاری طی یک عمل انتحاری(!)بایکی از دوست هام میونمون شکر آب شد. و من هم که طی این دوازده روز به طور مستمر داشتم شکرگزاری میکردم و به قدرت شکرگزاری هامم ایمان دارم(چون از ته قلبم حسش میکنم)باخودم فکر کردم که این اتفاق نمیتونه اتفاق بدی باشه و شکرگزاری نمیتونه نتیجه ی ناخوشایندی به همراه داشته باشه و حتما خیری توش هست.
تا اینکه دیدم امروز(روز سیزدهم) موضوعش اینه"روابطتان را به شیوه ای معجزه آسا بهبود ببخشید".خیلی تعجب کردم که هرروز به تمرینی برخورد میکنم که بهش نیاز دارم.

به نظر شما این قهر و آشتی ها میتونه اتفاق خوبی باشه برام؟خودم که فکر میکنم همینطوره.

راستی یادتونه گفته بودید بعد ماه رمضون این چالش رو تو سایت اعلام میکنید؟ پنج روز از ماه رمضون میگذره ها!!متفکر

و اینم کتاب دفتر سپاسگزاری منه که دوست داشتم براتون بذارم:

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم از یادآوری. داشت یادم میرفت. سپاس

پاسخ
FARZANEH-M

میشه راهنماییم کنید چطور یه عکس همراه کامنتم براتون بزارم؟ همراه کامنت قبلیم بااستفاده ازchoose file یه عکس براتون گذاشتم ولی نیومده.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
همینطور که شما نوشتید، باید فایل فرستاد. شاید حجم فایل زیاد بوده. ممکنه؟

پاسخ
FARZANEH-M

مرسی ،
حجمش1/14MB بود.

پاسخ
ملودي

ميدوني چي بيشتر از همه منو عاشقت كرد :همين فكرت داشتن جامعه سالم.فكر ميكنم بايد يك كسي از يك جايي براي تغيير جامعه اقدام كنه .خوش به حالت با نيت خيرت

پاسخ
گیس گلابتون

ای جانم
من هم عاشق همه شما هستم

پاسخ
behnazb

سلام چگونه.تمرینات 28روز شکرگزاری را انجام. بدم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
تمام این پست در مورد چگونگی انجام تمرین شکرگزاری است. آیا اینطور نیست؟

پاسخ
nedada

بابت یافتن این گیس گلاب
شکرالک خدای بی نظیر با عظمتم !

پاسخ
گیس گلابتون

ای جانم...

پاسخ
شاینا

چقدر جالب من هم به همین نتیجه رسیده ام. اینکه هر موفقیتی به دست آورده ام لطف خدا بوده است و تنها به من تعلق ندارد. بلکه تعداد زیادی انسان زحمت کشیده اند و من هم جزیی از آنها هستم. کسانی که امنیت شهر را برقرار کرده اند ، کارگران که خیابان ها را ساخته اند ، کسانی که لباس هایم را دوخته اند و... . آنها هم در نتیجه موفقیت های من شریکند. روی دیگر سکه این است که من ممکن است با عمل نادرستم زحمت صدها نفر را هدر بدهم.
می دانید گیس گلابتون این موضوع درست مثل طرح های اسرار آمیز قالی های ایرانی می ماند. هر گل قالی مجزا اما به همه اجزای دیگر متصل است. حیف است که به این طرح زیبا خللی وارد شود.

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet