مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1394/02/10 15:20

به به! چه روز مبارکی!

به به! چه روز مبارکی است امروز!

·         تولد مولای متقیان، حضرت علی (ع)

·         روز معلم

·         روز پدر

·         روز آقایان

 

مبارک باشد. کاش هر روز خبرهای خوش باشد و هر روز تبریک گویی باشد.

 

البته من شروع هر روز را به خودم تبریک می گویم، زیرا زندگی یک معجزه است و باید هر روز به خودمان تبریک بگوییم که فرصت زندگی روی این زمین زیبا را داریم، ولی بعضی روزها دیگه خیلی مبارک هستند.

 

من معلم‌های زیادی داشتم و دارم. بزرگ‌ترین معلم من، چند ماه پیش درگذشت. چیزی نگفتم، چون می دانم مرگ حق است و او شاد است که به معبودش پیوسته. من از این که امکان دیدار مجدد او برایم فراهم نیست، ناشادم. پس به خاطر خودخواهی‌ام قرار نیست، گله و زاری کنم.

 

چهارشنبه شب، او را به خواب دیدم. من و همسرم به محضرش رفته و در جشنی بزرگ شرکت کرده بودیم. چه خواب شیرینی بود. یکسره شادی و خوشی. صبح از این که دیدارم با معلم عزیزم تازه  شده، در وجد و سرور بودم.

 

از خودم پرسیدم چرا او به خوابم آمده است؟ یادم آمد هجده سال پیش در چنین روزی با او ملاقات کرده بودم... او یادش بود، ولی من از خاطر برده بودم. معلم عزیزم، روحت شاد. سپاس که از دنیای دیگر هم مراقب من هستی.

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
Lotus77

سلام گیس گلابتون عزیز
عیدتون مبارک..
و البته روزتون هم مبارک استاد مهربان و دوست داشتنی و پرانرژی ما.. ان شاءالله که همیشه شاد و موفق و سلامت باشین . و ما شاگردانتون هم بتونیم زحمات و راهنمایی هاتون رو جبران کنیم
دوستتون دارمگلقلب

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
leila42

سلام ب معلم و استاد عزیزم گیس گلابتون دوست داشتنی،این روز عزیز و زیبا رو ک غرق از شادی و شکوفه های بهاری ست ب شما تبریک میگم. سپاس ب خاطر تمامی مطالبی ک از شما استاد بزرگوار آموختیم.آرامش و سلامتی را برایتان آرزومندم.گل

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
najme55

معلم دانای من! خواهر مهربان و دوست داشتنی! خوشحالم که شما را یافتم و در این یکی دو سال از تحسینها و نقدهای نکته سنجانه لطیف و جانانه تان بهره ها برده ام. امیدوارم فرصت کنید و هرچه از معلمان بزرگوارتان آموخته اید به ما هم بیاموزید. دوستتان دارم و امیدوارم به زودی در یزد میزبانتان باشمقلب

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
بانوی اسفند

سلام معلم عزیزم
روزتون مبارک!
شما کسی بودید که مشعل آگاهی زندگیم را روشن کردید و به دستم دادید همیشه سپاسگزار شما هستم و خداوند را بابت این نعمت بزرگ شاکرم.
آرزو میکنم همیشه سلامت باشید و خنده نقش همیشگی صورت شما باشد.
گلگلگل
قلبقلبقلب

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
nefertiti6464

آناهیتای عزیزم سلام
می دونم دیروز باید روز شمار و تبریک ی گفتم ولی متاسفانه به نت دسترسی نداشتم.با شرمندگی بسیاررررررررررر و با صدای بلند می گم:
"استاد عزیزم روزت مبارک"
تو این مدتی که باشما آشنا شدم مثل یه استاد دلسوز هم من و هم سایر بچه هارو راهنمایی کردید و هرآنچه که خودتون با سعی و تلاش آموختید در اختیار ما قرار میدید.ازتون ممنون و براتون آرزوی سلامتی و آرامش دارم.
دوستتون دارم فراووووووووووون

nefertiti6464
پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
maryam89

سلام گیس گلابتون عزیز

روز معلمو به شما استاد عزیزم تبریک میگم . ان شا الله همیشه در پناه خداشاد و سلامت و موفق باشید.

پاسخ