مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1390/08/20 00:00

توفان فکری: چه پیشنهادی برای پخش کتاب دارید؟

این ملیسا خانوم پیشنهادهای خوبی میدهدها. او می گوید از همه شما بخواهم که بنویسید برای پخش کتاب چه راهی به نظرتان می رسد؟ حالا که  موسسه های پخش کتاب حاضر نیستند با نویسنده ای که کتابش را با هزینه خودش چاپ می کند، همکاری کنند، به نظر شما چطوری می شود کتاب را به دست خواننده ها رساند؟

*****

از همه شما که در این توفان فکری شرکت کردید، ممنونم.

ایده های بسیار خوبی فراهم شد. اگر باز هم نظر دارید، خواهش می کنم بنویسید.

توجه کنید که من در مورد تبلیغ کتاب سوال نکردم. من در مورد فروش کتاب پرسیدم.

من الان محل فروش کم دارم. همان تعدادی هم که در اختیار کتابفروشی ها گذاشته ام، درست عرضه نشده و

بین سایر اقلام گم و گور است. پیشنهادهای افسی عالی است.

 


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

احسان

شما یک سمینار تک جلسه‌ایی رایگان درباره ازدواج برای خانم‌ها برگزار کن و خلاصه‌ایی از بخش‌هایی از کتاب را در آن بگو و کتاب‌ات را در کنار آن سمینار بفروش
عنوان سمینار را هم هم اسم کتاب‌ات بگذار :
"سمینار ازدواج مثل آب خوردن آسان است ویژه خانم‌ها "
بهترین جا برای محل سمینار هم دانشگاه‌هاست کلی دانشگاه آزاد و دولتی داریم که شما توسط انجمن‌های دانشجویی میتونی هماهنگ کنی و سمینارت را برگزار کنی
چون دانشگاه است برای مکان سمینار هیچ هزینه‌ایی نمی‌کنی

پاسخ
بهناز

ای ول اینم فکر عالیی هست .

پاسخ
ریحانه

ساده ترین راه.
هر کدام از خواننده های اینجا تبلیغ کتابتون رو در وبلاگشون بکنند.
هر کسی که بتونه یه مشتری پیدا کنه یه درصدی بهش تعلق بگیره. بعد از مدتی دیگه مشتری ها خودشون سرازیر میشن و نیازی به مبلغ نیست.

پاسخ
بهناز

خیلی از خواننده های گیس گلابتون مث من حاضرند به طور رایگان تبلیغ این کتاب رو بکنند.

پاسخ
بهناز

یکی از روش ها به نظرم همینه که کتاب ها را پشت ماشین بگذارید و به کتاب فروشی ها معرفی کنید. تبلیغ در اینترنت و ارسال رایگان پستی به در منزل هم خیلی راه خوبیه . بعد از این که این کارو کردید ، کاری کنید که محمد قاضی می کرد. او میگفت وقتی کتابم چاپ می شد ، میرفتم درمغازه ها و میگفتم فلان کتاب را دارید؟ این طوری کتاب فروش ها فکر میکردند این کتاب طرفداران زیادی داره و برای همین می اوردنش!

پاسخ
vania

با سلام

خودتون کتابها رو ببرید کتابفروشیها و ازشون بخواهید براتون بفروشند.

پاسخ
چيكا

تبليغ در وبسايت خودتون يا آدينه بوك هركسي بخوااد سفارش ميده با پيك ميگيره كه البته هزينش بالا ميره توي داروخانه هسرتون و آشنا ها هم بزاريد و لي بايد در آخر كتاب فروشي جايي پيدا كنيد كه مسول پخشش بشه

پاسخ
مرمر

راه حل اول :چند نفر را در طی روزهای مختلف بفرست به کتابفروشی های مختلف تا در مورد کتابت سوال بپرسند که ایا کتاب ازدواج مثل اب خوردن اسان است را دارند یا خیر که جواب مطمپنا خیر هست بعد اون شخص باید از کتاب تعریف کنه و بگه چه حیف کتاب خیلی خوبی هست خیلی تعریفشو شندیم و از این حرفا تا طرف هنگامی که شما برای درخواست فروش کتابتون میرین اونجا بدونه که مشتریها دنبالش هستن و راغب به بستن قرارداد بشه
راه حل دوم : فروش انلاین کتاب هست . سایتهای زیادی هستن که به صورت انلاین فروش کتاب دارن. البته تبلیغ اینترنتی هم لازم داره
راه حل سوم : فروش کتاب از طریق مشاوران ازدواج یعنی کتابت رو از طریق اونها به فروش برسونی. وقتی شخصی به مطبشون برای مشاوره ازدواج مراجعه می کنه کتاب شما رو یا همونجا بهش بفروشن یا توصیه کنن که از طریق سایتتون یا هر روشی از خود شما بخرند.
فعلا همینا به ذهنم میرسه

پاسخ
خوابگرد

سلااام
میگن همه ی آدما با 7 تا واسطه با همدیگه آشنا هستن !
خب دوست فامیل، آشنا ، بلاخره تو هر شهر یه کتابفروشی آشنا پیدا میشه
با واسطه به کتابفروشی های آشنا برسین

پاسخ
خوابگرد

یه چیزی دیگه هم به ذهنم رسید
اونم سایت های فروش کتاب هست اونا هم خوبن تو چاره و اینجور جاها بذارین البته نمیدونم چاره فروش کتاب داره یا نه
تک بوک بود قدیما یادمه یه چیز دیگه هم بود کتابناک هم هست
اونا شاید همکاری کنن باهاتون

پاسخ
mehrnoosh

سلام خانم دکتر
به نظر من فکر می کنم یکی از بهترین جاهای فروش کتاب مورد نظ آزایشگاههای زنانه کلاس بالا باشه و مسئول آرایشگاه یا خانمی که مسئول دریافت قبضهای پرداخت می باشد با دریافت پورسانت کمی روی فروش هر کتاب انگیزه خوبی برای پرداخت خواهد داشت.
دومین راه برای فروش بدون واسطه کتابهاباشگاههای زنانه که محل تجمع تعداد زیادی دختران در انتظار شوهر می باشد که آنجا نیز مسئول باشگاه یا خانمی که مسئول دریافت قبوض است.
اگر این ایده ها به کارتون اومد بهم بگو مشابه این اینگونه محلها که پاتوق دختران دم بخت است بهتون بگم.
موفق باشید
مهرنوش - خواننده خاموش

پاسخ
بیتا

گل
همایش ازدواج کردن مثل آب خوردن آسان است برگزار کنید.تبلیغش رو تو مجلات موفقیت بزنید.از طریق اون همایش ها کتابتونو معرفی کنید.به شهرهای مختلف سفر کنید و در مورد کتابتون صحبت کنید
یا تو مجلات موفقیت کتابتونو تبلیغ کنید.تو یه صفحه بزرگ
یا از طریق بیلبورد توی شهر تهران
پیک برترم خوبه ها گیسو جون

پاسخ
نرگس

پيشنهاد من فروشگاه هاي اينترنتي معروف كتاب است و در سطح تهران هم شهركتاب

پاسخ
مهتاب

سلام شما یه عالمه خواننده تو شهرستانای مختلف دارین. تو شهرستان ما انتشاراتی وجود نداره و فقط 2 تا کتاب فروشی داره. شنیدم که اینجا خیلی راحت با فروش کتاب مجوز دار موافقت میکنن چون خودشون ناشر نیستن. شاید خواننده هاتون بتونن واستون لینک ارتباطی با کتابفروشی شهرشون بگیرن. حتی اگه 50 جلدم واسه هر شهر بفرستین عالی میشه. تازه من فکر میکنم فروش کتاب تو شهرستان راحتتر از تهرانه، به خاطر اینکه مراکز پخش محدودن.

پاسخ
کهربا

یه پیشنهاد وحشتناک , کتابا رو بذارین صندوق عقب ماشین و روزای تعطیل برین جاهای تفریحی اطراف ,بعد در صندوق عقب رو باز کنین و کتابا رو بفروشین...رویاوحشتناک
امیدوارم جدی نگرفته باشین و ناراحت نشده باشین ,من یکم شوخم...لبخند
به نظر من شهر هایی رو که میخواین که کتاباتون اونجاها فروش داشته باشه اسم کتابفروشی های معروفش رو در بیارین(در این مورد میتونین از بچه های اینجا یا حتی خود انتشارات نسل نواندیش کمک بگیرین), بعد با این کتابفروشی ها تماس بگیرین و خودتونو معرفی کنین و بگین که یه کتابتون توسط نسل نواندیش چاپ شده ولی این یکی کتابو با اینکه اکی چاپ از طرف این انتشارات معروف رو داشته تصمیم گرفتین خودتون چاپ کنین,بعد بگین که کتابارو خودتون به دستشون می رسونین و اونا زحمت فروش رو بکشن,حالا برین ترمینال و اون تعداد کتابی رو که میخواین توی یه شهر بفروشین با اتوبوس توی قسمت بار بفرستین تا به اون شهر برسه (میتونین سراغ یه راننده ی امین رو بگیرین),از ترمینال تا دم در کتابفروشی رو میتونین با راننده ی اتوبوس هماهنگ کنین که با آژانس بفرسته و یا اینکه یکی از دوستان شما و یا حتی دوستان اینجا که ساکن اون شهر هستن و بهش اطمینان دارین و با هم راحتین لطف کنن برن ترمینال و بار رو تحویل بگیرن و برسونن کتابفروشی ,ولی فکر میکنم بهتر اینه که خودتون کتابا رو ببرین و اول هم از شهر های نزدیک شروع کنین و آخر هر هفته برین یه شهر,هم فاله هم تماشا.
این پیشنهادی بود که به ذهن من رسید ,تا چه حد درست و عملیه نمی دونم,اطلاعاتی در این زمینه ندارم ,گفتم شاید یه جرقه ای چیزی توی ذهن شما زده بشه و تو حل مشکلتون یکم بدرد بخوره.
از خدا خالصانه بخواین سریع واستون امداد غیبی میفرسته.ایشالا که موفق میشین و مثل همیشه پرچمتون رو به احتزاز در میارین.

پاسخ
گیس گلابتون

واااااااااااااااااااااااااااااااااای! چه پیشنهادهای خوبی! بخصوص آن که هی برویم بپرسیم این کتاب را دارید؟؟؟ دلم می خواهد در مورد رشد و جیحون که در خیابان انقلاب روبروی دانشگاه هست، این اتفاق بیفتد! یعنی آنها شاهرگ اصلی هستند. البته شاید هم گیر دادن به کتابفروشی ها بی خودی باشد. این کتاب مخاطب خاص دارد. به نظرم آرایشگاه و سالن ورزشی خیلی خوب است. جک کنفیلد هم کتابش را در کارواش ها، سوپرمارکت ها و آرایشگاه ها عرضه کرد! کتابی که قلب آدم را نرم می کند و اشک آدم را سرازیر و سراسر دنیا را گرفت.

پاسخ
مرمر

اين روشي که هي برويم بپرسيم کتاب رو دارين يا نه يکي از روشهاي بازاريابي هست . اين روش رو توي کلاس درس بازاريابي ياد گرفتم. يک کتاب در مورد روشهاي بازاريابي بگير بخون. مطمئنم ميتوني ايده هاي خوبي بگيري. متاسفانه خودم منبع خاصي سراغ ندارم.

پاسخ
بیتا

تو همایش های آرمان داوری هم میتونین معرفی کنین.
یا بذارین واسه فروش.مثل سمینارای محمود معظمی که یه جا واسه فروش کتاب و سی دی داره.

پاسخ
نرگس

به نظر من بهتره از جاهای فرهنگی شروع کنید مثل فرهنگسراها جاهایی که قشر جوان بیشتر باهاش سروکاردارن

پاسخ
نلیا

سلام
دکترجون میتونید یه مسابقه ازکتاب بدین.واطلاعیه مسابقه رو بزنید در و دیوار یا تو بوستان های بانوان.بعد بایک کتابفروشی قرارداد ببیندین که کتابا رو براتون بفروشه.االبته تو اطلاعیه باید آدرس کتابفروشی رو بدین.اینطوری کم کم اسم کتاب همه جا میپیچه و دفعه بعد مشکلی ندارین.راستی مجله های سبز یا خانواده هم خوب جواب میده.اگه کنارش یه مصاحبه از شما به عنوان نویسنده کتاب تو این مجله چاپ بشه

پاسخ
گیس گلابتون

مسابقه از کتاب یعنی چی؟

پاسخ
بیتا ( بیتامهران )

خانم دکتر جونم فکرمیکنم منظور نلیا خانم اینه که یک سری سوال طرح بشه که جواب دادن به اونها بستگی به مطالعه کتاب شما باشه !!!
مجبور میشن برن و بخرنشنیشخند

پاسخ
بهاره

گیس گلاب عزیز فکر کنم من با نظر نلیا موافقم . البته برای جلوگیری از اینکه چند نفر یک کتاب رو بخونن بعد توی مسابقه شرکت کنند این مسابقه میتونه اینترنتی باشه و اونا پاسخ رو در فرم پاسخنامه ای که توی سایت قرار دادید وارد کنند. . شما موقع فروش اون به هر خریدار یک کد یا شماره خاص اختصاص بدید که هر خریدار موقع پاسخ فقط یک بار و با کد خودش بتونه فرم پاسخنامه رو باز کنه. اینجوری هر کس برای شرکت توی مسابقه باید شخصا کتاب رو بخره.نیشخند

پاسخ
rose

سلام دکتر جان و تبریک بابت چاپ کتاب.
به نظرم اول از همه لینک خرید اینترنتی رو در سایت خودتون بگذارید. کسانی که شما رو میشناسند و با سایتتون آشنا هستند، احتمال بیشتری دارن که کتاب رو بخرن. و اگه اینترنتی باشه،و تحویل دم منزل، مسلما باز هم شانس خرید بالا میره.

پاسخ
rose

یه پیشنهاد دیگه. بعد از اینکه لینک خرید آنلاین رو گذاشتید، میتونید به وبلاگ های به روز شده سرویس های وبلاگ یا در فروم های افراد مجرد سر بزنید و کتابتون رو تبلیغ کنید. این کار شاید کمی وقت گیر و low level باشه، ولی فکر میکنم جواب بده.(در حد ایده بود، مسلما به بررسی بیشتر نیاز داره)

پاسخ
sara

سلام داروخونه همسرتون و دوستهای همسرتون محل خوبی برای فروش هست. من خوردم چون داروسازم تجربشو دارم. متاسفانه خودم داروخونه ندارم وگرنه همکاری می کردم

پاسخ
ساحل

سلام گیس گلابتون من تازه با وبلاگتون آشنا شدم راستش دیروز وقتی از سر کار برمی گشتم سری به نمایشگاه کتاب زدم و کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ را خریدم البته وقتی که دیدمش فکر نمی کردم که کتاب شما باشه اما کمی که توجه کردم دیدم همین کتابیه که تو سایت شما تبلیغشا کردید خلاصه در بین ده دوازده کتابی که خریده بودم یکیشون کتاب شما بوده و خوشحالم احساس می کنم که کائنات خوب کارشون را بلدند که ابتدا با سایتتون آشنا بشم و خیلی سریع کتابتون به دست برسه.
در ضمن کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است ! را هم خریدارم اما نمیدونم مبلغش چقدره و چطوری باید خرید کنم .

پاسخ
ستاره

در سايتي عضو هستم كه دختران مجرد زيادي در آن حضور دارند. كتاب شما را در آنجا معرفي كردم.

پاسخ
faranak

فروش کتاب در بازارچه‌های خیریه ، و یا خواستار داوطلب برای فروش از بین خوانندگان سایت که این رو بصورت کار پاره وقت انجام بدن که خوب می‌تونین در بخشی از سود فروش هم سهیم باشن. تبلیغ در انواع مجلات یا پیک‌هایی‌ که به خانه‌ها میرود، که به نظر من درحالت چون شما مشغله کاری دارین می‌تونین از چند نفر که وقت آزاد دارن، مانند دانشجوها یا خانوم‌های خانه دار کمک بگیرین که براتون کار فروش و بازار یابی‌ یا ارسال کتاب به خوانندگان را انجام بدن.

یادم میاد یک بار که پیش دکتر روانشناس رفته بودم یه بخشی داشتن برای فروش انواع کتابهای روانشناسی‌، شاید اگر در بین دوستانتون و همکارانتون کسی‌ رو دارین که در مطبشان فروش کتابهای مرتبط را دارن می‌تونین کمک بگیرین، یه چیز دیگر نمیدونم امکانش هست آیا یا نه، فروش آن در داروخانه همسرتان.

پاسخ
تکتا

سلام
به نظر من یه پوستر تبلیغاتی شیک و مجلسیو گرافیکی واسه کتاب تون آماده کنید و آدرس محلهای فروش رو توش دقیق بنویسید و اونو توی قسمت مطالعه خواهران همه کتابخونه های عمومی نصب کنید و از کتابدار خانم اونجا بخواهید تا کتاب رو مخاطبین مناسب اون پیشنهاد کنه...
یه راه دیگه هم به نظر من اینه که تو مرکز بقیه استانها از بازاریاب های کتاب کمک بگیرید، با کتاب فروشی ها مشورت کنید که چطور کتابها رو پر فروش می کنند، به نظرم تبلیغات اینترنتی هم خیلی خیلی مفیده و البته ممکنه اولش یه کم خرج داشته باشه ولی به هزینه اش می ارزه.
میدونم که این کتاب، باید به چاپ های متوالی برسه و می رسه چون هم انرژيش خیییییییییییییییییلی زیاده و هم اسمش حسابی قشنگه...!
پس نگران نباشید، چون قطب مثبت آهنربا با قدرت همه ی اهن های اصیل رو با نیروی خودش جذب می کنه و فقط لازمه که ما اون رو در محیطی قرار بدیم که برای آهن ها دست تکون بده!
میدونم که موفق می شید.
راستی من ظهر بهتون ایمیل زدم و منتظر جوابم.
شاد باشید

پاسخ
نلیا


مسابقه از کتاب خودتون.یا حداقل اگر مسابقه خوب نیست.اطلاعیه رو در دیوار و نزدیک جاهایی که مخصوص بانوانه.بزنید و تو اطلاعیه عنوان های کتاب رو سوالی کنیدو بعد آدرس کتابفروشی را بدهید.مثلا دختر خانهای مجرد آیا میدانید موانع ازدواج شما کجاست؟

پاسخ
زهرا

یه برنامه تلوزیونی هست به اسم صبحی دیگر که بیننده های زیادی داره و یه بخش معرفی کتاب داره بنظرم اگه تو اون برنامه ام معرفی بشه خوبه، البته نمیدونم تا چه حد عملیه این پیشنهادمخنثی

پاسخ
banafsheh

من پیشنهاد میدم که کتابتونو تو داروخونه ها توزیع کنید . معمولا داروخونه ها ستند هایی دارن که کتابهای مختلف را میفروشن میتونین از همکارهای شوهرتونم درخواست کنین که تو داروخونهاشون بزارن کتابتونو. موفق باشد

پاسخ
صدف

گیس گلابتون جان

به نظرم توی مجله هایی مثل موفقیت و... که مخاطبین زیادی دارند هم میتونید کتاب رو تبلیغ کنید

راستی بعدا براتون ایمیل هم میفرستم

پاسخ
محمد

سلام من با این راه موافقم خانم دکتر دقیقن10 سال پیش یه اقایی یه کتابی رو که چیزخیلی مهمی برای خواندن نداشت اصلن فکر کنم حتی مولفش کارشناس خاصی نبو دشایدم تحصیلات مرتبط هم نداشت که بگم خبره است اخه سنی نداشت و اکثر مطالبش از اینترنت گرفته بود و موضوعات معمولی بود خودش انگارشخصی چاپ کرده بود وترفند های ناجنسی مثل سلفون روش کشیدن و سرشو پرس کردن رو بکار گرفته بودکه اگه می خواستی کمی ورق بزنی و باز می کردی مال خودت میشدکه یه نوع کلاه برداری بهحساب میشه البته من با این حالت موافق نبودم و نیستم .ولی نحوه تبلیغاتش خوب بود که اسم قشنگی براش انتخاب نموده بودبا تب موجود جامعه ویه تبلیغ در حدو د ربع صفحه ای تمام در چنین مجلاتی که دوستمون نام بردن مثل خانواده سبز در چند دفعه زده بود و با دو تا کتابفروشی کار درست صحبت کرده بود و ادرس وتبلیغ اونا رو داده بود که معتبر برای مشتری به نظر بیادو خودش هم بصورت پستی مستقیم کار میکرد من خو دم به عینه میدیدم که مشتری از شهر های شمالی بخاطر تبلیغی که شده بوداومد ویکی خریدوهر چی هم روزانه از اون فروشگاه تحویل پستچی داده میشد.حالا کتاب شما که مطمئنن می دونم خیلی خیلی سر تره. اینشاله موفق میشی عزیزم.

پاسخ
آرنوشا

می تونید چند بازاریاب استخدام کنید تا از طریق تلفن براتون بازاریابی انجام بدن.
در سایت98ia.com هم می تونید تبلیغ کنید.

پاسخ
مرضیه

گیسی جون من دبیرم می خوای سر کلاس برا بچه ها در موردت حرف بزنم و کتابت تبلیغ کنم
البته من دبیر هنرستانم

پاسخ
مژگان

سلام
فقط کافیه یک پیج در فیس بوک باز کنید و ماهایی که کتاب را خریدیم از ویژگیهای خوب کتاب بگیم, کلی خانم به همین روش محصولات زیبایی دست سازشون را میفروشن

پاسخ
سميرا

سلام، فروختن كتاب رو توي مترو به خصوص توي واگن خانوم ها پيشنهاد مي كنم!

پاسخ
afsi

گیس گلابتون عزیز. من تقریبا همه کامنت ها رو خوندم تا تکراری نباشه.
اول اینکه دوستان لطف کردند و مواردی که به ذهنشون می رسید رو نوشتند ؛ درسته که برخی از روش ها منجر به فروش می شه اما ممکنه تصویر شما رو به عنوان مولف کتاب تحت تاثیر قرار بده. شاید هم فعلا این مساله براتون مهم نباشه و فعلا فروش در اولیت باشه. به اون روشهایی که ذکر شده اشاره نمی کنم به احترام نظر دوستان!
دو م اینکه شما با فروش این کتاب قراره برای کتاب های بعدی تون هم به امید خدا برنامه ریزی و پی ریزی کنید. باز هم روش های فروشی که بتوونه از الان برای این کتاب وکتاب های دیگه مفید باشه رو انتخاب کنید.
من به عنوان ناشر اگر بفهم نویسنده ای حاضره با هر روشی کتابش رو بفروشه ، شاید در چاپ یا فروش کتاب بعدی اش برای موقعیت حرفه ای ام تامل کنم.
با شناخت نسبی که از شما در این سایت و از نوشته هاتون پیدا کردم این روش ها رو پیشنهاد می دهم.
- نامه ای به مراکز مشاوره دانشگاه ها بزنید و پیشنهاد یک جلسه با موضوع کتاب رو بذارید. خصوصا در خوابگا های دانشجویی استقابل خوبی از این موضوعات می شه. دانشگاه هایی که دخترانه باشه شاید بیشتر استقبال کنند مثل الزهرا ، شریعتی و ... اونجا می توونید کتاب را امضا کنید و بفروشید به دانشجویان
- بگردیو و ببینید در این بازه زمانی چه سمینارها و کارگاه های روانشناسی که به موضوع کتاب شما مربوط است هم برگزار می شود. با گردانندگان او سمینارها تماس بگیرد و معرفی کتاب خودتون رو با درصدی از فروش به اونها پیشنهاد بدهید.
- روش دیگر از طریق خوانندگان این وبلاگه. برای بازاریابی کتاب به صورت شبکه ای عمل کنید. یعنی چی ؟ هر کسی کتاب شما رو به نفر معرفی کنه و بفروشه شما می توونید 50 درصد از بسته بهترین سال زندگی رو به اون تخفیف بدهید مثلا و ...
- در فروم ها و انجمن های زنانه دوستان و خوانندگان شما تاپیکی باز کنند و برخی از سر فصل ها و نکات کتاب را به اشتراک بگذارند. تاکید من بیشتر فروم های زنانه و کتاب است به صورت مشخص. در این فروم ها تبلیغ برای کتاب نباشد. بیشتر نقد ، تحلیل و شرح بازخوردها کافی است تا کتاب را وارد گفتمان عمومی جامعه کند.
- یک کمپین برای کتاب بنویسید. سعی کنید کمپین شما هم طرفداری از کتاب و هم ضدیت با آن را در بر داشته باشد. ببینید کدام رسانه بهتر است و چرا؟ چند درصد از فروش را برای توزیع کنار گذاشته اید ؟
- از بازاریابان کتاب هم استفاده کنید. البته در مراحل اولیه نه. بعد از اینکه گفتمان عمومی کتابتان را با یک کمپین راه انداختید. مطمئن باشید که آنها به سراغ شما می آمدند. خیلی دوست داشتم به شما در این بخش کمک کنم اما الان درگیر تز هستم. اما بعد از شهریور اگر کمکی از دستم بر آید خوشحال می شوم.
- این یکی را خودتان بهتر می دانید . محص یاد آوری نسخه هایی از کتاب را به کتابخانه های عمومی و ... هدیه دهید...
- تخفیف های ویژه برای دختران و پسران مجرد مثلا بالای 30 سال قائل شوید. به خدا من ازدواج کردم:) و آرشیوی از اطلاعات آنان مثل ایمیل را بگیرید و از همین حالا به فکر جمع آوری بازخوردهای کتاب باشید در کتاب ازدواج آسان 2
- پکیج های هدیه کتاب را در نظر داشته باشید. مثلا همین کتاب با کارتی که مشخصات گیرنده هدیه در آن درج شود و ... با امضای شما می تواند با بسته بندی شکیل هدیه خوبی برای مناسبت های چون روز دخترانٰ روز جوان، روز دانشجو و ... باشد. قیمت بسته کمی گران تر از قیمت کتاب باشد.

- ببخشید توفان بود دیگر :)!

پاسخ
گیس گلابتون

معلومه که حرفه ای هستی ها. بعد از تز خواهش می کنم که به من کمک کن چون دلم می خواهد یک حرفه ای کمکم کند. عالی بود. اینهایی گفتی خیلی خوب به نظر میاد و به اندازه کافی ترسناک هم هست!

پاسخ
گیس گلابتون

فقط یه چیزی... بهم نخندی ها...کمپین چی هست؟ چطوری بنویسم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ترنم جون به من پیامک زد و توضیح داد که کمپین چی هست. عین نوشته اش را می نویسم: کمپین به زبان تبلیغاتی یعنی یک برنامه ریزی چند جانبه برای اطلاع رسانی و ترغیب در زمان مشخص با تم یکپارچه شامل پیام، رسانه، بودجه و زمان.
خیلی خیلی ممنونم از این توضیح جامع و کامل.

پاسخ
vahideh

سلام، یه شرکتهایی هستند که کتابها رو می گیرن، می فروشن و یه مقداری برای خودشون بر می دارن. البته پول رو بعد فروش می دن. اگه خواستید من ته و توشو براتون در می آرم.

پاسخ
نازنین

سلام

خانوم دکتر

یه آگهی تو مجلاتی بزنین که مخاطبان آن جوانان امروز هستند

حتی روزنامه های کثیر الانتشار

پاسخ
نازنین

اگه امکانش بود کاش میشد پشت کتاب مغناطیس پول تبلیغ این کتاب رو هم کرد

ولی فکر کنم یک کم دیر شده چون اون کتاب پخش شده

پاسخ
نازنین

توی سایت های و فروم های مختلف هم میشه عضو شین و تبلیغ کتاب رو مستقیما بکنین

به خصوص سایت های که محل تبادل نظر خانومها و دختران جوان است

مثل:

www.ninisite.com

www.mamisite.com

www.noaroos.com

و از این دست

امیدوارم سایت ها رو درست نوشته باشم

پاسخ
دارکوب

ما یک جامعه هزار و خورده ای نفری توی این سایت هستیم. از شهر های مختلف .
میشه همه ما بریم و از کتاب فروشی بپرسیم کتاب ازدواج مثل آب خوردن را دارند یا نه!!!چشمک

پاسخ
رویا

سلام خیلی دوست دارم کتاب شما رو بخونم می خواستم نسخه الکترونیکی اونو بخرم ولی می دونستم که نمی تونم بخونم ولی می خوام نسخه چاپی اونو داشته باشم به نظرم از طریق همین سایت برای فروش بذارید مثل همین نسخه الکترونیکی ولی فکرکنم مشغله کاری شما زیاده نمی توانید وقت برای پست کردن بذارید. ممنونم

پاسخ
خانم اسفند

به نظر من اگر بازاریاب بگیری بهتره..درسته مجبوری کمی هزینه کنی اما ارزش داره..
حتی در شهرهای دیگه هم میتونی اینکارو بکنی.
مثلا از افرادیکه در ههمین وب هستند بخواه..
موفق باشی
راستی میدونی خانم دکتر الان شنیدم همه جا همین جوریه یعنی انتشارات کتاب رو قبول نمیکنه باید خودت هزینه کنی خب پس دیگه چرا با بقیه اش همکاری نمیکنن؟

پاسخ
zahra

گیسو خانم بنظر من اگه یه کاری بکنین (مثلا جوری که افرادحساس بشن) مشتری بیاد سراغ کتاب (تا شما بخوای بری دنبال مشتری و کتابفروشی) به محل فروش کمتری نیاز میشه مثلا اگه هرجا تبلیغ کنین یه آدرسی برای خریدش میدین و دخترها خودشون هرجور باشه به دستش میارن

پاسخ
سارا

دقیقا پارسال ما برای کتاب پدرجانمان به خمین مشکل برخوردیم....یعنی پخش کتاب هم باند و باند بازیه....ما در یک نمایشگاه نوروزی حدود 500 تاشا فروختیم....ولی قبل از اون در اینترنت تبلیغ کرده بودیم....
من تبلیغ در وبلاگ ها و سایت ها را پیشنهاد می کنم....فیس.بوک هم خوبه....چون جمعیت زیادی عضو هستند....حالا یه متنی اماده کنید....ما با کمال میل در وبلاگمان قرار می دهیم....

پاسخ
گیس گلابتون

سودا جون
پیشنهادی که دادی فوق العاده عالی است. چون خواستی خصوصی بماند آن را عمومی نکردم. خواهش می کنم که چند نفر را به من معرفی کن چون خیلی راهکار مناسبی است. ممنونم

پاسخ
مليسا

تو فيس بوك صفحه اي است به نام معرفي كتابهاي خوب اگه مايل هستيد اين كتاب اونجا معرفي بشه ميدونيد فيس بوك دنيايي مجازي با يك عالمه بازديدكننده هست

پاسخ
نگین

امیدوارم بتونی فروشت رو بالا ببری و موفق باشی

1 جلسه رایگان در فرهنگسراها مفیده و معرفی و فروش کتاب در اونجا

پاسخ
مهسا

گیس گلابتون جون، یه راهی الان به ذهنم رسید و زودی اومدم برات بنویسم :) با سایت های تخفیف مثل اینا آشنایی :
http://www.netbarg.com
http://takhfifan.com
من و دوستام از این سایتا و تخفیفاشون خیلی برای رستوران و مانیکورو این چیزا استفاده می کنیم... مثلا رستورانای جدید با ارائه تخفیف خودشونو اینجا به عده ی زیادی معرفی می کنند. یه تخفیفی رو برای کتابت درنظر بگیر با یه متن تبلیغی عالی، قول میدم کلی فروش داشته باشی. به نظر من تخفیف رو بیشتر در نظر بگیر ولی هزینه پست رو به عهده خریدار بذار، مگر خرید بالای فلان تعداد چشمک
من که آرزومو ثبت کردم و ایشالا تا آخر شهریور یه خبر خوب بهت میدم:) امیدوارم به زودی کتاب زندگی مثل عسلت رو بخرم ;) :*

پاسخ
جوجولي

سلام به نظر من بريد همون كتابفروشيا و مشغول نگاه كردن كتاب باشيد و بعدش به يكي بگيد بياد اونجا و از مسول اونجا بپرسه كه كتاب ازدواج مثل اب خوردن اسان رو دارين؟بعد از اينكه گفتش نه بگه اي بابا از صبح صد تا كتابفروشي رفتم همه تموم كردن بعدش شمام از لا به لاي كتابا در مياي بيرون و اونم ميگه وااااااااييييييي خانم چشمه اعلايي؟؟؟؟؟؟؟من عكستونو ديدم واي خداي من الان اومده بودم كتابتونو بگيرم كه اقا فرموند ندارن و يه خانومم از طرف ديگه بياد و بگه خانم دكتر من چندوقته كتابتونو خوندم عالييييييييييييييييييه اتفاقا تو ماشين همراهمه ميشه امضا بزنيد و شمام با كمال ميل ميريد و كتابشو امضا ميزنيد بعدش به فروشنده پيشنهاد ميكنيد كه كتاباتونو بفروشن

پاسخ
گیس گلابتون

خدا نکشدت! تو باید فیلمنامه بنویسیقهقهه

پاسخ
مهدی قنبری

سلام من حاضرم دراصفهان برای شما این کار را انجام دهم اگر مایل باشید
ارادتمند شما

پاسخ
گیس گلابتون

مهدی جان
خیلی ممنونم که اعلام آمادگی کردی. خواهش می کنم به من یک ایمیل بفرست تا قرار کار را بگذاریم. سپاسگزارم

پاسخ
slowmotion

07112335169
این شماره یه کتابفروشی بزرگ تو مرکز شهر شیرازه اسمشم دنیای کتاب خرد هست
تو خوابگاه هاب دانشجویی هرشب میان از ما می پرسن کتاب فلانچیزو میخایم؟ هزینه ش با تخفیف اینقده! به نظرم شما هم یه همچین کار کنید. تو دانشگاه خیلی راحت نیس آدم روش نمیشه جلو همکلاسیای پسرش کتاب یا همایش ازدواجو بره!!
تنها فکرایی که به ذهنم اومد اینا بود

پاسخ
admin

لازم نیست جلوی پسرها این کار را بکنی. نماینده فروش من میان همکلاسی های دخترت بشو. من که نمی توانم به خوابگاه های دانشجویی بروم. شما دانشجوها می توانید این کار را انجام بدهید.

پاسخ
slowmotion

تا 18 آبان نمی تونم اما بعدش انشاالله خودمم دوس دارم اینکارو کنم اما نمی تونم کتابی که خودم نخوندمو به کسی توصیه کنم! من دانشگام تهرانه البته!! شما هم می تونید بیایید اگه میخاین از مسئول فرهنگیمون می پرسم

پاسخ
hanieh

من مثل این که خیلی دیر این مطلب را دیدم ولی راهکارهای خوبی دارم که فکر می کنم به دردتون بخوره. این راهکارها میتونه برای فروش نسخه الکترونیکی کتاب هم به درد بخوره.

نظرات دوستان را خوندم و مطالبی را می گویم که تکرار نباشد.

قبل از هر چیز مشخص کنید که چه تعداد کتاب را در چه بازه زمانی می خواهید بفروشید (حتی اگر نسخه الکترونیکی باشد)
بعد این عدد را در برگه ای بنویسید و همیشه در کیف پولتان همراه خودتون داشته باشید و روزی چند بار به آن نگاه کنید. یا این که جایی جلوی چشم تان بگذارید که همیشه آن را ببینید.
سپس خودتان را موظف کنید که هر روز 5 کار هر چند کوچک را برای رسیدن به این هدف (یعنی رسیدن به سقف فروش مشخص شده) انجام دهید. مثلا می توانید در یک روز 5 نسخه از کتاب را به صورت رایگان به همراه یک نامه به موسسات خیریه که در زمینه مشاوره ازدواج فعالیت دارند ارسال کنید. یا با 5 مرکز مشاوره ازدواج تماس بگیرید و درباره کتاب خود توضیح دهید.

کتابهای پرفروش را که بهتر است موضوع آن نزدیک به موضوع شما باشد تهیه کنید و به سراغ ناشر و نویسنده آن بروید و از آنها بپرسید که چه کارهایی را انجام داده اند تا کتابشان جزو کتابهای پرفروش قرار گرفته است. و آن راهکارها را متناسب با شرایط خودتان عملی کنید. این یکی از بهترین راهکارها می باشد که نتایج فوق العاده ای به همراه دارد.

در کتابتان مطلبی را قرار دهید که خریداران کتاب را ترغیب کند که اطلاعات تماس خود را در اختیار شما قرار دهند. مثلا با شرکت در مسابقه یا ارسال پیامک یک نسخه از محصولات الکترونیکی را رایگان دریافت می کنند یا در محصولات بعدی از تخفیف استفاده می نمایند.
بعد از جمع آوری اطلاعات تماس خریداران بعد از گذشت یک زمان مشخص (مثلا یک سال) به افراد اطلاع رسانی شود که هر کس که با به کارگیری مطالب کتاب نتیجه ای به دست آورده است آن را به صورت مکتوب با دست خط خود بنویسد و امضاء کند و آن را برای شما یا پست کند و یا اسکن کند. و برای این کار یک سیاست تشویقی در نظر بگیرید مانند تخفیف در خرید محصولات یا دریافت یکی از محصولات الکترونیکی رایگان. البته می توانید نظرات را به صورت فایل صوتی و یا فایل ویدیویی هم در سایت قرار دهید. سپس این دستنوشته های افراد را در سایت قرار دهید و همچنین در تبلیغات تان از آن استفاده کنید. بهتر است این دستنوشته ها در کاغذهای ابرو و باد نوشته شوند تا تاثیر گذاری آن بیشتر شود.

بعد از جمع آوری دستنوشته ها و نظرات خریداران کتاب که در بازاریابی به آن توصیه نامه می گویند بهترین هایش را در یک فایل پی دی اف در قالب کتاب الکترونیکی جمع آوری کنید که در ابتدای کتاب فصل اول کتاب یا خلاصه ای از کتاب اصلی باشد و در ادامه توصیه نامه ها قرار گرفته باشد. و آن کتاب را به رایگان در اینترنت توزیع کنید تا به صورت ویروسی خودش را پخش کند. می توانید نام کتاب را هم نام کتاب اصلی بگذارید (ازدواج مثل آب خوردن آسان است) و سپس در انتهای کتاب افراد را تشویق به تهیه نسخه اصلی کتاب کنید.

از اطلاعات تماس به دست آمده از مشتریان می توانید برای تبلیغ محصولات بعدی خود استفاده کنید. این اطلاعات بهتر است کامل باشد یعنی شامل تلفن موبایل، ایمیل و در صورت امکان آدرس پستی باشد.

سعی کنید در سایت های مختلف که مشتریان هدف شما آنجا حضور دارند را شناسایی کرده عضو شوید و تبلیغ کتاب خود را به همراه یک نسخه رایگان از کتاب (کتابی که همراه با توصیه نامه آماده شده است) را ارائه دهید

دانشگاه ها بازار هدف بسیار خوبی می باشند از افرادی که با دانشگاه ها در ارتباط می باشند سئوال نمایید که چگونه می توان در دانشگاه این کتاب را ارائه کرد. از دانشجویان گرفته تا استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی تا کارمند ساده دانشگاه.
اگر افرادی را می شناسید که در دانشگاه سمت یا مسئولیتی دارند بخواهید که به شما راهکار بدهند که چگونه می توانید در دانشگاه سمینار برگزار کنید و در سمینار برگزار شده کتاب خود را معرفی کنید. قبل از بزگراری سمینار با یکی از واحدهای دانشگاه (مثلا وحد مشاوره روانشناسی، یا واحد مشاوره تحصیلی) هماهنگی نمایید که بعد از پایان سمینار و در روزهای بعد کتاب شما را به فروش برسانند. زیرا تبلیغات دهان به دهان در دانشگاه خوب جواب می دهد و داستان سمینار و کتاب در دانشگاه می پیچد و بعد از آن دانشجویان دنبال تهیه کتاب می روند.

البته روشهای دیگری هم هست که می توان ارائه کرد ولی به دلیل طولانی شدن مطلب از ارائه آن خودداری کردم اگر مایل باشید می توانیم این بحث را ادامه بدهیم.

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم
راهنمایی های بسیار مفید و خوبی است. حتما بکار می گیرم
آیا شما در کار توزیع کتاب هستید؟

پاسخ
hanieh

سلام من برادر هانیه هستم و این مطب را به صورت اتفاقی وقتی هانیه داشت سایت شما را مطالعه می کرد دیدم و به خواهرم گفتم که من ایده هایی برای گیس گلابتون برای فروش کتاب دارم و ایشان گفتند که بیا و در قسمت نظرات بنویس ومن هم از روز تنبلی اکانت جدید نساختم و با اکانت خواهرم مطب گذاشتم.
رشته تحصیلی من بازاریابی بوده و اکنون در این زمینه کار آموزش و مشاوره هم انجام می دهم. اگر کمکی از دست من ساخته بود با ایمیل من تماس بگیرید sina1920@gmail.com خوشحال می شوم بتوانم کاری برایتان انجام دهم.

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم آقای سینای گل
ممنونم
در حقیقت، فروش این کتاب باعث شد، خودم به یک متخصص بازاریابی اینترنتی و غیراینترنتی تبدیل شوم و الان مردم دارند از من مشاوره می گیرند
ولی متشکرم از لطف شما
آدرس ایمیل شما را هم گذاشتم. هرچند که تبلیغ محسوب میشه
موفق باشید

پاسخ
محیا

خانم دکتر به نظر من معمولا تا زمانیکه مشکلی پیش نیاد دنبال راه حل نمیریم .دانشجو های مجرد چون تو سن ازدواجن کمتر سراغ راهی برای آسان کردن ازدواجشون میرن .مجردایی که دنبال این کتاب باشند را در کلاسهای هنری
فرهنگسراها و پارکهای بانوان و باشگاههای ورزشی میشه پیدا کرد.خانم دکتر من ساکن تبریزم تو شهر ما اگه کاری از دستم بر بیاد خوشحال میشم کمکی بکنم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم محیا جون
بله روی کمک شما حساب خواهم کرد. بزودی کتاب چاپ شده به دستم می رسد

پاسخ
arezou

با سلام
از طریق سایت دی جی کالا هم میتونید به فروش برسونید. بخش فروش کتاب هم داره

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
در موردش تحقیق می کنم

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet