زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1397/12/21 09:14

سال 1397 در یک نگاه

 

من در پایان هر سال گزارشی از سالی که گذشت می‌نویسم. در ابتدای نوشتار سالی که گذشت: 1396 نوشته‌ام: سالی که گذشت برای کشور ما سال دشواری بود.

ابداً خبر نداشتم سال 1397 سیاه‌تر و تاریک‌تر خواهد شد به‌نحوی‌که همه ما خواهیم گفت: صد رحمت به پارسال! فشارهای اقتصادی 1397، جیغ همه را درآورده و ارزش دارایی تک‌تک ایرانیان به یک‌سوم سقوط کرده است. شرح مصیبت را کوتاه می‌کنم که دست روی دل هر کسی بگذارید، آه سوزناکش برخواهد خاست.

خوشبختانه من و همسرم قبل از سه برابر شدن قیمت دلار و یورو، سفری شیرین و به‌یادماندنی به هلند زیبا داشتیم.

من قبل از گرانی‌ها، یک آپارتمان خریدم و اجاره دادم و علیرغم گرانی کمرشکن کاغذ، 1000 جلد کتاب چاپ کردم، اولین رمان من: زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست...

امسال یازدهمین و آخرین همایش زن جذاب را اول تیر 1397 برگزار کردم و سپس آموزش 20 ساعته فوق سری – از آشنایی تا سر سفره عقد را ساختم: همه آنچه یک خانم مجرد تحصیل‌کرده لازم است درباره ازدواج بداند.

برای دومین بار وبینار مشاور پیش از ازدواج خود باشید را برگزار کردم. در این وبینار روشی کاربردی و ساده برای پیش‌بینی روند ازدواج را آموزش دادم. روشی که آرزو می‌کنم کاش یک نفر قبل از ازدواج به من می‌آموخت تا 6 ماه وقت نازنینم را بی‌نتیجه در دفتر روانشناس نمی‌گذراندم. من و همسرم پیش ازدواج، شش ماه مشاوره گرفتیم، ولی هیچی! به معنای واقعی کلمه هیچی! دستمان را نگرفت و هیچ مطلبی درباره میزان هماهنگی شخصیت‌هایمان و چالش‌های پیش رو نیاموختیم. کاش یک نفر آن موقع این آموزش را ساخته بود و من استفاده می‌کردم. این آموزش فقط برای افراد مجرد نیست. اگر شما متأهل هستید (خانم یا آقا) و در ازدواج سازگاری ندارید، پیشنهاد می‌کنم این محصول را تهیه کنید و ببینید چرا با هم سازگار نیستید و چه‌کارهای می‌توانید انجام بدهید؟ آیا ادامه ازدواج ممکن است یا به بن‌بست خورده‌اید و امکان سازش بین شما وجود ندارد؟

امسال دومین رمان خود را نوشتم و در حال بازخوانی و بازنویسی آن هستم. هر کسی کتاب زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست را خوانده، گفته نتوانسته کتاب را زمین بگذارد. به نظر خودم کتاب دوم از اولی جالب‌تر است. خب... بچه سوسکه داشته از دیوار بالا می‌رفته، مادرش گفته: قربون دست و پای بلوریت! کتاب‌های من، فرزندان من هستند. ممکن است من درباره آن‌ها اغراق کنم و زیادی دوستشان داشته باشم، ولی رک بگویم: من به هر دو کتابی که نوشتم افتخار می کنم. آرزو داشتم نویسنده‌ای این دو کتاب را می‌نوشت تا بخوانم اگر شما سبک نوشتن مرا دوست دارید، مطمئن باشید از خواندن کتاب زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست لذت خواهید برد. این نقدهایی است که صاحبان قلم درباره این کتاب نوشته‌اند. نقدهایی بر زلفت هزار دل...

 

دستاوردهای امسال من:

وبینار: مشاور پیش از ازدواج خود باشید

همایش زن جذاب – یازدهمین بار

آموزش فوق‌العاده فوق سری – از آشنایی تا سر سفره عقد

انتشار کتاب زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست

نوشتن رمان دوم

عمل کردن به قولم: به شما قول داده بودم در سال 1397 درباره هر ده مهارت زندگی بنویسم که نوشتم و همگی در سایت به‌رایگان در اختیار شماست.

نوشتن سه ابرمقاله برای خانم‌های تحصیل‌کرده، خانم‌های متأهل و خانم‌های مجرد

 

 

خوشی‌های بزرگ امسال من:

سفر به هلند زیبا

برگزاری جشن رونمایی کتاب 28 دی‌ماه 1397

خوشی‌های ازدواج - رابطه من و همسرم صمیمی‌تر و شیرین‌تر از روزهای نخست است

 

 

چالش‌های من:

ابتلا به بیماری 40 روزه

بیماری همسرم: سنگ کلیه دوطرفه و نقرس

از دست دادن سفر اسپانیا

سقوط هولناک ارزش ریال - این چالش، نفس مرا برید، ولی می‌دانم هرچه مرا نکشد، مرا قوی‌تر می‌کند. بیش از قبل یاد گرفتم روی سپاسگزاری و شادمانی متمرکز بمانم.

 

 

آنچه آموختم:

امسال من به‌صورت جدی درباره تغذیه سالم مطالعه کردم و دانسته‌هایم را به‌راستی بکار بستم.

امسال ورزش روزانه را آغاز کردم و لنگان‌لنگان پیش می‌روم. اذعان دارم هنوز ورزش به عادت روزانه‌ام تبدیل نشده، ولی دارم خوب پیش می‌روم. از اول امسال با روزی 2دقیقه رقصیدن آغاز کردم و کم‌کم به‌روزی 15 دقیقه افزایش دادم.

امسال یاد گرفتم روبروی دوربین بنشینم و به‌راحتی صحبت کنم. من از دوربین فیلم‌برداری می‌ترسیدم. تصمیم گرفتم بر این ترس غلبه کنم. با شما قرار گذاشتم یک ماه، هر روز در اینستاگرام لایو بگذارم تا ترسم بریزد. به یک ماه نرسید که بیمار شدم و نتوانستم چالش را ادامه بدهم، اما نتیجه دلخواه را به دست آوردم: من بر هراسم نسبت به دوربین فیلم‌برداری غلبه کرده‌ام. اگر عضو اینستاگرام گیس گلابتون باشید خبر دارید که من هرچند وقت یک‌بار لایو دارم.

 

یک‌بار دیگر زمین به دور خورشید چرخید و خداوند به من فرصت داد در این دنیای رنگارنگ حضور داشته باشم. یادمان باشد زندگی پر از چالش است. هیچ‌کس نگفته قرار است همه زندگی ما بازی و شادی و تفریح باشد. زندگی بالا و پایین دارد و گاهی مثل سوار شدن به قطار وحشت است. کار ما چیست؟ کار ما این است که تلاش کنیم هر روز بهترین‌ها را برای خود و اطرافیانمان رقم بزنیم. همراه سهراب زمزمه کنیم:

 

دلخوشم با غزلی، تکه نانی، آبی...

جمله کوتاهی، یا به شعر نابی

و اگر باز بپرسی گویم:

دلخوشم با نفسی، حبه قندی، چایی

صحبت اهل‌دلی، فارغ از همهمه دنیایی

دل‌خوشی‌ها کم نیست، دیده‌ها نابیناست...

 

یادمان باشد قدر نعمت‌های زندگی‌مان را بدانیم. و به خاطر داشته باشیم در شرایط دشوار کشورمان، مهم‌ترین وظیفه ما حفظ شادی و شادمانی و داشتن روحیه مثبت است. راستی... عادت ماه فروردین چیست؟ عادت سپاسگزاری! برای شروع تمرین آماده شویم. هوررریا!

 

حالا نوبت شماست: امسال برای شما چگونه گذشت؟ چه دستاوردهایی داشتید؟ چه چالش‌هایی داشتید؟ چه آموختید؟ چه خوشی‌هایی داشتید؟خوشحال میشوم که برای ما بنویسید.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

arezu

با سلام و وقت بخیر
سال 97 من نتیجه سرمایه گذاری سال 96 ام را دیدم. اواخر بهمن 96 بود که با وجود مخالفت شدید مادرم و دایی ام یک آپارتمان در تهران خریدم و اجارش دادم که واقعا شانس آوردم با دو برابر شدن قیمت مسکن. همینطور یک سپرده ارزی باز کردم در سال 96 که قیمت ارز هم در سال 97 سه برابر شد. البته قصدم از خرید ارز بیشتر مهاجرت تحصیلی بود و نه سرمایه گذاری که با کنسل شدن برنامه مهاجرتم تبدیل به سرمایه شد.
درست یک هفته بعد از خرید آپارتمان یعنی در اسفند 96 به دلیل استرس و فشارهای زیادی که در اون سال طی کردم یک هفته در بیمارستان بستری شدم . دکتر معالجم و پرستارای اون بیمارستان خیلی دوست داشتنی بودن. اما به دلیل بیماریم در عید سال 97 بسیار از نظر روحی به هم ریخته بودم و تا حدود 6 ماه هر ماه میرفتم پیش دکترم و آزمایش میدادم و تحت نظر بودم .
در نیمه اول امسال بالاخره مدرک ب1 آلمانی مو گرفتم و شروع کردم به خوندن سطح ب2 به صورت خودآموز و فکر کنم تا پایان تعطیلات عید 98 تمومش کنم و برنامه ریزی کردم که اگر بتونم ویزا بگیرم یه دوره دو هفته ای زبان آلمانی برم آلمان بگذرونم .
در سال 97 کتابای خیلی قشنگی خوندم از جمله 5 زبان عشق مجردها از گری چاپمن و نیمه تاریک وجود از دبی فورد .
از جمله ناراحتی هام این بود که بازم نشد به هدف ازدواجم برسم در این سال با یه آدم بی حیا آشنا شدم که فقط قصدش دستمالی کردن بود نه ازدواج البته ازش خیلی چیزا یاد گرفتم.
در شهریور 97 بود که دوره فوق سری از آشنایی تا ازدواج گیس گلابتون را تهیه کردم خیلی چیزا ازش یاد گرفتم اما خوب فعلا خبری از ازدواجم نیس.
مادر من همیشه بهم سرکوفت میزنه که تو بلد نیستی کار خونه انجام بدی و اصلا اجازه نمیده من در خونه آشپزی کنم در سالی که گذشت شرایطی پیش اومد که مجبور شدم 2 ماه برم دفتر اصفهانمون و در اصفهان تنها زندگی کنم و دیدم کاملا از پس آشپزی کردن کارای خونه و خرید مایحتاج زندگی برمیام و چه کدبانویی هستم و کاملا به خودم افتخار کردم و همینطور از نظر شغلی امور خرید خارجی شرکت را یاد گرفتم و کلی تجربه جدید کسب کردم و با همکارای جدید آشنا شدم هر چند چالشهای زیادی برام در کارخانه پیش اومد اما در کل عالی بود و از همکارای کارخونه ام یاد گرفتم که چطور سهام های عرضه اولیه را خرید و فروش کنم چیزی که مدتها بود دنبالش بودم انجام بدم.
دستاورد دیگه من این بود که سالها بود دلم می خواست یه دوره سفره آرایی و خود آرایی و مانتو دوزی برم اما نمی شد . امسال با دوره های هنری رایگان خانه کارگر آشنا شدم و هر سه این دوره را گذروندم
ببخشید که خیلی جسته و گریخته و طولانی شد

پاسخ
گیس گلابتون

چه سال پردستاوردی بود. کلی تلاش کردید، کلی یاد گرفتید، کلی بدست آوردید و کلی به اعتماد به نفس شما افزوده شد. تبریک میگویم. انشاالله هر سال بهتر از سال قبل باشد. ممنونم که تجربه های خود را با ما به اشتراک گذاشتید.

پاسخ
tannaz1989

پیشاپیش سال نو شما مبارک باشد و ارزو میکنم سال 98 سرشار از سلامتی و شادی برایتان باشد.
دستاوردهای من در سال 97:
یادگیری برنامه نویسی زبان C
یادگیری برنامه نویسی php, css,html
مطالعه 40 روزه برای شرکت در یک ازمون
ترجمه چند مقاله
3 مرتبه کنترل خشم را تمرین نمودم و بارها و بارها گوش دادم
تهیه محصولات فوق سری و جذابیت فوری و شادابی پایدار و هدف گذاری برای ادم های باهوش
خوشی های من:
تماشای فیلم ها و سریالهای زیبا
لذت بردن از زندگی در کنار پدر و مادرم
مطالعه کتاب شفای زندگی لوئیز هی
چالش های من:
از دست دادن شغلم و بیکاری من در سال 97
مجرد بودنم
بیماری پدرم در فصل بهار
جراحی چشم پدرم در پاییز
آن چه آموخته ام:
مدیریت خشم
درباره ازدواج
با خودم بیشتر اشنا شدم
به یاری شما دیدگاهم به زندگی مثبت تر شده است
با سپاس فراوان از شما


پاسخ
گیس گلابتون

به شما تبریک می گویم علیرغم چالشهای سنگینی که داشتید، زمان را صرف آموختن و ارتقای ذهن خود کرده اید و امروز از هر زمان مثبت تر هستید. درود بر شما و ممنونم تجربه های خود را با ما سهیم شدید. سپاسگزارم

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet